Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podporujte svého Saddáma

Za socialismu jsme věřili, že takzvané mírové hnutí žije z peněz KGB. Není tomu tak. Půl miliónu lidí prochází Florencií se svíčkami a protestuje proti útoku na Irák. Žádná KGB už není. Těchto půl miliónu slušných inteligentních lidí si myslí, že vojenská mašinérie USA je větší zlo, než režim Saddáma Husajna. Nikdo k tomu tyto Evropany nenutí a nikdo jim za to neplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Keson

Jasněžejo!
Právo být blbcem i na veřejnosti se v demokracii nikomu neupírá...Ty lidi prostě zhodnotili dostupný informace po svým. A že jsou vzdělaný a sebevědomý - dávaj názory na odiv.
0/0
15.11.2002 16:15

tralala

Pane Komárku, jste trotl co opravdu nic nechápe....Mám pro vás jednu radu....otevřte svoje srdce a naslouchejte mu...jedině tam můžete najít pravdu....vaše mysl je zahalená nánosem špíny, kterou produkuje systém a média.....každý okamžik se děje na světě tolik krásných věcí, ale lidé si díky médiím myslí, že svět je nebezpečný.....negativní vibrace nás ovlivňují skrze tyto zprávy....je to všechno jen pseudo! veliká hra......
0/0
15.11.2002 11:40

Alex-007

No to snad ne...
Proboha, co jste to splodil za blábol?
0/0
14.11.2002 23:28

kostej

Pokud to nerekl, jak tedy vi, co si mysli? Ze by telepatie?
0/0
10.11.2002 23:20

kostej

Re:
Huh, co to? Prosim ignorujte.
0/0
10.11.2002 23:23

předseda

Souhlas s úvahou
Pane Komárku, dobře jste to napsal, i když tahle problematika je tak složitá, že takhle kratičká glosa z toho postihne jen minimum. Taky si myslím, že tyto lidi k tomu vede touha (samozřejmě jako taková zcela správná !) konat dobro a bojovat proti zlu. Ostatně tahle touha je vlastní naprosto každému člověku - čili jinými slovy - lidským problémem totiž v žádném případě není nechtění dobra - to spíše naopak - ale problém tkví v neschopnosti poznat a rozlišit, co to dobro a v dané situaci vlastně je. Tito lidé - a to se týká hlavně těchto levicově orientovaných jedinců - totiž zastávají jednoduchý model, a sice slabší=dobrý a silnější=špatný. Jistěže v mnoha případech to takto bylo a je, nicméně nikoliv vždy, jsou případy, kdy je tomu právě naopak. I slabší jedinec či skupina jedinců mohou být agresory a porušovat práva druhých, třebaže jinak silnějších. A protože je USA světová velmoc, a pokud jako taková není lhostejná k tomu, co se ve světě děje, a bude někdy prosazovat i silové řešení (ať už oprávněně či neoprávněně - to nechci hodnotit, vlastně toho objektivně ani nejsem zcela schopen), tak tito lidé budou vždy na straně toho "slabšího" i kdyby se jednalo o jinak fundamentalistický režim tvrdě pošlápávající práva svých vlastních občanů. Analogicky je to samozřejmě i v otázce blízkovýchodního konfliktu - ze stejného důvodu podporují Palestince mnohdy včetně jejich teroristických skupin proti Izraelskému "agresorovi". Navíc v tomto jejich pojetí je oním "konáním dobra" dále i propagace "míru" a plná ústa slov "mír, mír, mír" - bez ohledu na paradox v tomto padlém světě, že existují situace, kdy opravdu mír nelze udržet jinak, než zneškodněním agresora za použití fyzické síly či války. Ono je to totiž lehké - žít v míru a bezpečí , a tam kde jsou tyto ohroženy nějakým agresorem, tam rovněž těmto lidem takto "přát mír" - s tím, že agresor či diktátor bude nadále pošlapávat tamní práva občanů třeba včetně fyzické likvidaci nepohodlných a jinak smýšlejících... To jak už výše naznačuji, nepíšu jako podporu vojenského řešení v Iráku - jsem dalek toho, abych to mohl objektivně a správně posoudit, a samozřejmě bych osobně byl velice rád, kdyby se to vyřešilo mírovou cestou bez války. Chtěl jsem jenom uvést, že takovéto "volání po míru" může být a často i je dost velkým populismem těchto lidí.
0/0
10.11.2002 22:21

LastBoyScout

Re: Souhlas s úvahou
Predsedo, oni ti levicove orientovani jedinci nejsou vsichni tak jednodussi jak ty si myslis i kdyz uznavam, ze jeden z duvodu to bude. Jinak Komarku ten clanek opravdu vypada jako by ho napsalo 5ti lete dite. To i tady predseda se u psani vic zamyslel a to za to neni placenej!
0/0
10.11.2002 23:16

předseda

Re: Re: Souhlas s úvahou
Díky za reakci, pane kolego. Ale mohl jste to taky ještě dále rozvést, co mimo ty mnou zmiňované důvody vede tyto levicově orientované lidi k jejich názoru a takovémuto jednání - samozřejmě i tato problematika mě zajímá, takže bych byl vděčný za každý solidní názor a pohled na věc.
0/0
11.11.2002 10:57

Koudelka

Degenerace z nadbytku
Poslal bych je vsechny k fundamentalistickym islamistum, kde by jim za televizi vypichali oci a za bibli povesili na prvnim strome. Ono by je demonstrovani preslo. Jsou to vsechno jen pomatenci, kteri broji proti vlastni kulture a zivotnimu stylu, ktery sami vedou. Pokrytci.
0/0
10.11.2002 21:04

Muslim

Re: Degenerace z nadbytku
Muslimové televizi nepotřebují, momentálně je vývoj otočen směrem k duchovním prvkům. Nemyslím tím, že ale internet nebude součástí každodenního života Iráku, určitě bude, ale později - až přijde jeho doba.
0/0
10.11.2002 21:09

Tomas

Re: Re: Degenerace z nadbytku
Ano, musim naprosto souhlasit. Jejich cas je zhruba stredovek v Evrope. Krizacke vypravy, sireni viry nasilim, chudoba, bida, a pod... Ale proc je nekdo nekroti at si ten bordel delaji u sebe?
0/0
10.11.2002 22:16

ondrej

Re: Degenerace z nadbytku
Zato ty zdegenerovat nemuzes, u tebe se totiz vyvoj CNS zastavil nekde u podminenych reflexu a tak matlas paty pres devaty aniz by to davalo spetku smyslu ...
0/0
10.11.2002 21:21

xxx

je to hajzl
Saddám je sice hnusnej hajzl a kretén první kategorie,ale až se něco začne dít,až tam američani začnou házet bomby,tak se někam zašije,v klídku to tam přečká obklopenej blahobytem a zase to odserou nevinní lidi.Jó,kdyby to šlo udělat jako v těch amerických akčních filmech-poslat tam nějaké komando,které by milého Saddáma poslalo k čertu.Ale to je holt jen v těch filmech.........
0/0
10.11.2002 20:59

CIA

Re: je to hajzl
Pokud jsi jen trošku informovaná osoba, určitě víš, že už proběhly dva "větší" pokusy na odstranění iráckého vůdce. Oba dopadly neúspěšně a lidé, kteří CIA pomáhali byli po zásluze popraveni.
0/0
10.11.2002 21:06

Ferda Mravenec

Absolutní svoboda slova (?)
Ti co v USA někdy byli vědí a ti co nebyli by měli vědět, že USA NENÍ ZEMÍ S ABSOLUTNÍ SVOBODOU SLOVA. V USA můžete dělat a říkat pouze to, co nezasahuje do svobody někoho jiného.
0/0
10.11.2002 20:51

Tomáš

Chci být komentátorem MF DNES :-)
Milý pane Komárku , kdyby to bylo všechno tak jednoduché , jak tvrdíte , nemělo by vůbec žádnou cenu o tom psát ...:-) . 
Neměli bychom se nechat mást slovy jako demokracie , svobodné volby , lidská práva ...jsou to jen pouhé pojmy .....ten , kdo jich ve své mluvě použije nejvíce , je skutečně největší demokrat ? Mnohem důležitější je přeci obsah ,nemyslíte ? A kde berete jistotu , že ten , koho zvolí většina ( i když v případě pana Bushe i to je sporné ) , bude neomylně vést svůj lid a svět ke světlým zítřkům ....
Jo , pane Komárku , nevíte prosím vás o nějakém deníku , který bych mohl výhodně zprivatizovat , potřeboval bych si trochu přilepšit ...:-)
 
0/0
10.11.2002 20:33

Martin

nenechme se splést
pan Komárek nemyslí své plky vážně, protože míra ignorance v textu je příliš vysoká; jemu jde o to generovat co nejvíce kliků pro Idnes
0/0
10.11.2002 20:19

jarek

Dobrý článek.
Redakci idnes děkuji za jeho uveřejnění.
0/0
10.11.2002 20:17

Bob

Užiteční idioti
Už klasik V.I.Uljanov měl své užitečné idioty. Ti Saddámovi se sešli ve Florencii.
0/0
10.11.2002 19:59

pan Knihovna

Re: Užiteční idioti
Jsem rád, že jsi přečetl svou druhou knížku. Doufám, že jí do knihovny vrátíš nezmačkanou, že se nebude opakovat případ knihy "Timur a jeho parta" z minulého měsíce.
Připomínám, že jsi stále ještě nezaplatil členské poplatky za minulé dva roky.
0/0
10.11.2002 21:13

Pavel

Saddam
Proc se take nekdy nekdo nezepta obycejneho cloveka z Iraku, jak se jim tam pod vladou Saddama zije a jak by si moc prali, aby uz konecne toho jejich diktatora nekdo odstranil.Znam mnoho lidi, kteri vypraveli, tak strasne zivotni pribehy z Iraku, ze pro nas je to az nepochopitelne.,tomu vubec uverit.
Vite kolik lidi si za komunistu pralo, aby se nekdo na svete nesel a zlikvidoval ty byvale politruky, vcetene Husaka, Jakese, Strougala a celou tu rudou smecku.
Saddam je diktator a pred nicim se nikdy nezastavil a nezastavi, vyvrazdi klidne celou rodnu, vesnice, mesta, kdyz lide pujdou proti  jeho presvedceni.
Ti lide, co dnes proti valce v Iraku protestuji mozna prave tim skodi vsem chudakum, kteri pod Saddamovo terotem musi zit a trpet.
 
0/0
10.11.2002 19:51

předseda

Re: Saddam
Tohle by bylo zajímavý - udělat tam jakési referendum, zda-li si Saddáma většina lidí přeje, nebo nikoliv. Jenže by asi skutečně bylo problémem takovéto referendum tam uskutečnit - prostě jak to prakticky provést i s ohledem na strach lidí v případě nesouhlasu s jeho vládou, mimo jiné. No a pokud by naprostá většina byla proti Saddámovi s tím, že je to tyran, pak by možná silové řešení, jak výše navrhujete, mohlo být na místě a mohlo by i vést ke zlepšení situace lidí a země. Pokud by ovšem si to většina Iráčanů nepřála, a podporovala ho, tak naopak by vojenské řešení trvalé zlepšení situace podle mě spíše nepřineslo.
0/0
11.11.2002 11:06

Tomáš Rumík

Žijem v černobílém světě
Zvraceny smysl pro fair play? To snad ne!!! Jak muze nekdo uvazovat takhle černobíle? Kde vzal autor jistotu, že demonstrující souhlasi s teroristickými útoky?. Drtivá většina z nich dává najevo svůj nesouhlas s útokem, při němž budou daleko více trpět neviní lidé než ti proti nimž je útok veden. Demonstranti vidí i jiná řešení nastalé situace než ta, která navrhují USA v čele s Bushem jr. Zaroveň mi není jasné, zda autor článku myslel svůj příspěvek vážně či patří mezi skalní příznivce Busche jr. a snažil se z demonstrantů udělat "blbé evropany", čemuž však sám věřit nechce? Tomáš Rumík, Kolín
0/0
10.11.2002 19:44

Hanz

Re: Žijem v černobílém světě
naprosto souhlasim. clanek je psany v duchu nastvaneho ignorantskeho pubertaka, a jako takovy rozhodne na iDnes nema co delat. klidne se vyrovna nazoruv ve sposte debat. vzdyt kdo z demonstrujicich schvaluje terorismus? oni pouze nesouhlasi s utokem na irak a jak jiz bylo spravne receno, trpet v iraku, pokud dojde k utoku,  budou predevsim nevini lide, jako je tomu v afganistanu a pod. verim ze vetsina tech skutecne vlivnych teroristu zije v zapadnim - „civilizovanem“ svete.
nemaji byt clanky v novinach typu idnes a pod nestrane a bez emoci? s nimi uz to nejsou noviny ale bulvar - v tomhle pripade brak!
0/0
10.11.2002 23:38

Rebecca

A co sex ???
Tobě už tvoja stará asi už dloho nenechala vstoupit do síně slávy, že seš tak ubohej.
0/0
10.11.2002 19:01

Vendelín

V tom článku probleskuje jedna zvrácená pravda
Totiž: byl-li Bush zvolen spravedlivě a Saddam nikoliv, má tím Bush  bianco šek na cokoliv? Pane Komárku, na Vašem místě bych se vyhýbal absolutním a absurdním soudům, jako "Opravdu si myslí, že Bush je jakýsi lump, který si nechal dvojčata zničit sám"... Takzvané problémové země jsou většinou postavené na ropě, nebo mají strategckou polohu. Armády NATO bojují za naše ideály, za náš pohodlný život, za naše plné nádrže. Jakožto poživatelé těchto výdobytků bychom měli mít právo říci, co je v pořádku a co ne. Ti lidé vyjádřili svůj názor a nevím o tom, že by výtěžek z nějaké sbírky šel na konto Saddáma. Tím se krapet vytrácí pointa příběhu.<br><br>
Vzkaz redakci - dostává za takovéto názory pan Komárek zaplaceno? Je pr Vás důležitějších těch x impressí, nebo kvalita vydávaných článků?
0/0
10.11.2002 18:45

Krasohled

Pan Komarek asi dostal na drzku.
Jinak to nevidim, ze jednoho hezkeho nedelniho odpoledne pan Komarek sedel v hospode, nekoho svyma kecama nastval, ten mu venku rozbil drzku, doplazil se domu, a nastvan na cely svet chtel nasrat i lidi na netu, tak vytvoril takovou provokujici hovadinu. A az zase dostane chut na pivo, tak s ni dostane asi i znovu od nekoho do huby.
0/0
10.11.2002 18:40

Jimmy Bob Vincent

Re: Pan Komarek asi dostal na drzku.
Ty jsi normalni fasista, Krasohlede. A nebo jsi pouhopouhy agresivni idiot, coz vyjde nastejno. Jdi nekam s takovyma nazorama - kdyz s nekym nesouhlasim, nebudu mu prece vyhrozovat zbitim. Na druhou stranu je pozitivni, ze si i se svoji uboze nizkou inteligenci uvedomujes zavaznost tematu...
0/0
10.11.2002 18:57

Krasohled

Re: Re: Pan Komarek asi dostal na drzku.
Mily Jimmy, nevim jake odpoledne jsi mel Ty, ale asi to taky nebude slava, kdyz se tak rozcilujes. Napadas me, ze jsem agresivni, pritom jsem si pouze predstavoval nebo jsem se domnival, jak musel vypadat den takoveho pana Komarka pred napsanim takove slataniny. Ty mi nadavas do fasistu a jeste ze nekomu vyhrozuju zbitim. Kdes to v tom clanku nasel? Jaky byl muj nazor na ten clanek? Ja jsem se k nemu vubec nevyjadril. Libilo se mi ale, jaka zajimava slovni spojeni jsi pouzil: Normalni fasista; pouhopouhy agresivni idiot; coz vyjde nastejno; na druhou stranu je pozitivni; uboze nizkou inteligenci; zavaznost tematu. Je to potom legrace cist.
0/0
10.11.2002 19:45

GONZIK

Re: Pan Komarek asi dostal na drzku.
JSES DOBREJ VTIPAK :))
0/0
10.11.2002 20:06

předseda

Re: Pan Komarek asi dostal na drzku.
Díky za pobavení, tekly mě slzy smíchy, opravdu...-))
0/0
11.11.2002 11:12

Erich Cviertna

větší hovadinu jsem snad ještě nečet
Pane Komárku, mohu se zeptat, kdo Vás platí. Podle Vašeho uvažování to tipuju na Americkou vládu. Daleko od pravdy asi nebudu
0/0
10.11.2002 18:40

esmerald

Re: větší hovadinu jsem snad ještě nečet
"větší hovadinu jsem snad ještě nečet"; k udesu velice casto ctu tuto vetu, zprava, zleva, odevsud. Ja ale ano, denne, po mnoha let v PRAVU RUDEM ! Bylo tam vsechno stejne; boj proti imprrializmu s CCCP na vecne casy, jen v me dobe to byl hrdinny osvobozenecky boj v Kambodzi ( 20 milionu mrtvych ). Ale ve svem nadpisu nevedomky svedcite o necem jinem. Opakuje-li se toto Vase prohlaseni znovu a znovu, pak uroven blbosti, ktere ctete je nutne sestupna, stale horsi a horsi. To by mohla byt odpoved na filosifickou otazku, proc stale pitomost kvete vteto zemi.
0/0
10.11.2002 19:36

navsteva

Nechapu proti cemu
Nechapu proti cemu tam vlastne manicky protestovali. Ona nejaka valka je? To jsem si nevsiml. Nebo nejaka valka bude, to prece nikdo nerekl, kdy a kde, abych o neco neprisel. Pokud jsem to stihl sledovat ja, tak byla prijata rezoluce (15:0). Protestujou proti tomu?! To by znamenalo, ze jdou proti celemu svetu spolu se Sadamem. Pokud Irak porusi zavazky, nejde ani tak o tu novou rezoluci, ale o to ze porusuje prakticky vse, co jiz podepsal v 91 po kapitulaci, tak si budte jisti, ze pripadne akce schvali opet OSN a ta je taky povede (jako v 1990-91). Budou snad protestovat proti "tomu", tedy proti OSN? Tedy co z toho celeho plyne? Ze ti "blbecci" vlastne ani nevi proti cemu a za co protestuji. Proste jim nekdo nakukal podte do ulic a budem kricet...
0/0
10.11.2002 18:38

ondrej

Komarek premysli na urovni petileteho ditete
Ti lide protestovali proti valce v Iraku, to prece vubec neznamena ze se jim libi Saddamuv rezim ! Podle Mr. Komarka strani Saddamovi, ale tady prece nejde o to jestli mam radsi Saddama, nebo George, tady jde o desetitisice mrtvych civilistu a mozna statisice mrtvych vojaku ! Oni neprotestuji na podporu Saddama, ale na podporu lidi co zarvou az tam americani vlitnou. Je vazne Komarek tak debilni ze tohle nepochopil ? Nechce se mi tomu verit. A jak s tim vsim do haje souvisi nejake spiklenecke teorie o tom jak CIA nechala srovnat WTC se zemi ? Nebo "absolutni svoboda slova" ? (cha) Co s ta tim ma co delat ? Nemluve o tom jak je toto tvrzeni smesne. Nebo ze byl Bush zvolen demokraticky ? Pokud je mi znamo, stejne to bylo napr. i s Hitlerem nebo s Gottwaldem (tim ovsem nechci tvrdit ze je Bush jako oni) Komarek zjevne premysli v rovine "v USA je lepsi rezim nez v Iraku, tak proc by ho teda nemohly srovnat se zemi ?" Osobne nemam nazor na to jestli by to americani meli udelat nebo ne, ale tyhle nesmysly me fakt dostavaji ...
0/0
10.11.2002 18:11

Jimmy Bob Vincent

Komarek ma odvahu postavit se debilum
Clovicku Ondreji, tobe to opravdu moc nemysli. Kdyby totiz platilo to, co jsi ve svem prispevku vypotil, musel by byt jedinym sloganem one demonstrace: Za presnejsi bomby na Irak, apod. a nikoliv ty slogany, ktere byly pouzity. Zaroven tito lide museji vedet, jake i pro ne predstavuje Saddam nebezpeci. Navic se vsadim, ze 99% demonstrantu by se, kdyby ses jich zeptal, vubec netajilo se svym (nekdy az trapne osobnim) odporem k GB a USA (toto je v posledni dobe u slabych lidi skoro moda). Z TOHO kazdemu uvazujicimu cloveku VYPLYNE, kdo komu strani. Byla to proste demonstrace zaprdenych levicaku, ktera vyuzila poslednich udalosti k prezentaci svych anti nazoru. Tito lide jsou proste slabosi a zbabelci, protoze zneuzivaji vazneho tematu k propagaci svych zhovadilych myslenek. Takovyma lidma opovrhuji, protoze jsou to manipulovatelne a nenavistne masy, a nee nejaci pacifisti (v tom se Komarek mili). Saddamovy atomove, chemicke a biologicke zbrane na ne, zakomplexovane zaprdence!!!!!!!!!!
0/0
10.11.2002 18:45

GONZIK

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.11.2002 19:20

kostej

Re: Komarek ma odvahu postavit se debilum
Po obsahove strance moc hezky prispevek, o cemz svedci i ta jedna zvlaste uboha a nenavistna reakce. Hlavne se mi libi myslenka o zneuzivani vazne udalosti k protlaceni vlastni pravdy na ukor objektivni snahy resit situaci; tu jsem v posledni dobe nikde nezaslechl, diky za podnet, popremyslim o tom.
0/0
10.11.2002 23:09

kostej

Zas tak neskodni nejsou...
Nechci nijak pausalizovat vsechny prislusniky onoho antiglobalisticky pokrikujiciho davu, ovsem je treba hodnotit podle dusledku tohoto jejich cinu. Chte nechte tim vytvari prostredi (a nijak se mu nebrani) presne pro vytvoreni takoveho nazoru, jaky naznacil pan Komarek ve svem prispevku - tedy nazoru Saddam = hodny, Bush = spatny, pricemz se obhajuji vsemi moznymi interpretacemi humanistickych predpokladu tvrde vylisovanych presne na jejich jednoducha hesla. Vubec si pritom nejspis neuvedomuji, ze posleze hruza bombardovani zajimat uz nebude vubec nikoho, protoze ti, co s nimi nesdili jejich nazory, uz nebudou mit na takoveto premitani, pro temer nulovy efekt neustale snahy opravovat jejich obraz sveta (protoze oni jej povazuji za fakticky se vsemi dusledky z toho vyplyvajicimi), vubec zadny cas.
0/0
10.11.2002 17:57

Maxipes Fik

kdy uz uchyla Komarka zavrou kam patri
0/0
10.11.2002 17:53

cooper

Tak pozor, jestli bude nejaka valka v iraku, tak hlavni duvod nebud "pomoci lidu iraku", ale to ze irak nedodrzi rezoluce OSN. Americani tam budou utocit protoze jestlize by mel irak zbrane hromadnyho niceni, tak by si moch klast podminky on a vydirat s nima.Fascninuje me jak sou vsichni telepati a presne vi co se honi Bushovi hlavou: chce vetsi moc v regionu, a ropu....atd.Tak ja taky tvrdim ze v lese zije zvire co ma ruzovou barvu a 5o tykadel. Ty kdoz to tvrdi maji pro to nejaky dukaz?Jediny co si myslim ze by bylo spatne kdyby tam zautocili aniz, by treba irak nedodrzel rezoluce. A melo by to byt posveceny od OSN.Akorat my pripada ze lidi v evrope sou uz fakt znudeny, meli by se radsi starat o deni doma. Ty silny reci co mel Bush, ze to vypadalo ze tam vtrhnou, aniz by se nekoho ptali, bylo spis jen takovy BU BU BU ....
0/0
10.11.2002 17:42

Friedrich

ALLAH AK ADBAR nebo American dream forever ???
Ptá se tady někdo, jestli USA sami mají nebo nevyvíjejí zbraně hromadného ničení? Ne, nikdo se na to neptá, protože každý očekává buď že USA je natolik morálně vyspělý stát, který peníze z rozpočtu ministerstva pana Rumsfelda "posílá" na obranu chudších lidí po celém světě, nebo snad jsou tu i tací, kteří znají rozpočet U.S. Department of Defense a vědí, že ten obrovský (neustále se zvětšující) balík by stačil našemu státu na několik let, nebo na něco logičtější, třeba na investice na podporu zaměstnanosti v USA.
ANO, USA vlastní zbraně hromadného ničení v takové míře, že mohly zničit celý svět minimálně šestkrát po sobě.
Ale vždyť jsme to my, chlapi, my si chceme hrát na vojáky, my chceme být ti dobří hoši stíhající padouchy. Náš stát díky ČSSD bude neustále zadlužován, ale my si k nám pozveme mocipány z celého světa. V dnešní době internetu by nebyl problém udělat zabezpečený netmeeting těchto hlavounů,  ale to by nebylo tak okázalé, že ?
Věří někdo z vás paní Clarke http://www.defenselink.mil/afis/afrts/video/Nov2002/20021108-2.ram, že USA nemají nic proti muslumům? Ale proč bychom nevěřili, vždyť v této hře jde o něco jiné, o něco dlouho přehlížené. USA mají tak obrovsky nafouknutý rozpočet Ministerstva obrany, že museli hledat nějakého nepřítele, aby ta šílená čísla obhájily před svými občany - voliči.
V této hře jde o moc a o peníze, ale bojuje se zde s využitím té největší lidské slabiny, hlouposti.
0/0
10.11.2002 18:46

no war

make love not war
Vždyť ti lidé tam nebyli podporovat Saddáma, ale protestovat proti válce jako takové! Ta demonstrace nebyla podporou totalitního režimu v Iráku, ale nesouhlasem s válkou. Co vyřeší zabíjení lidí??? Možná se trochu změní hranice a američani budou mít zase levnější ropu, ale uvažovali jste už o nezměrném utrpení každého člověka z Iráku?
Myslím si, že zásah v Iráku je nevyhnutelný, ale musí být veden s cílem pomoci Iráčanům a ne získat větší moc v regionu. Tohle by měla být politika pana Bushe, pak bych USA uznal jako skutečně legitimní vůdčí sílu světové politiky.
0/0
10.11.2002 17:31

kostej

Re: make love not war
Aha, a kdy tedy Bush rekl "chceme v Iraku zasahnout s cilem ziskat vetsi moc v regionu, ale v zadnem pripade nemame za cil jakkoli pomoci Irackemu obyvatelstvu..."? ;o)
0/0
10.11.2002 18:02

Sv.Vaclav

Re: Re: make love not war
a ty bys to jako politik rekl?
0/0
10.11.2002 18:23

kostej

Re: Re: Re: make love not war
Pokud to nerekl, jak tedy vi, co si mysli? Ze by telepatie?
0/0
10.11.2002 23:24

Ferda999

Re: make love not war
Plně souhlasím s tímto názorem.
0/0
10.11.2002 20:04

zuzana

komárku, správně slova kladeš!
přece nechcete být jako francouzi, co za barel nafty všichni přestoupí na islám? na američany prostě nikdo nemá, tak si to přiznejme a fanděme jim dál. nejsou pravda dokonalí, dost dobře je znám, ale v jakémkoliv průseru rozhodně chci mít na své straně je a ne třeba rozhádanou zakopmlexovanou evropu, která se nedokáže na ničem dohodnout.
0/0
10.11.2002 17:30

Sv.Vaclav

Re: komárku, správně slova kladeš!
ne, nejsou dokonali...jeste aby to taky nekdo rekl jim...
0/0
10.11.2002 18:20

Komárek

Bleeeeeeeee
Zase jsem se poblil........... a ještě za to mám prachy.
0/0
10.11.2002 17:08





Najdete na iDNES.cz