Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rivaly spojil teplovod

Poprvé po třech dnech se mohli lidé v královéhradeckých čtvrtích Farářství, Labská, Malšovice a na Moravském předměstí umýt v teplé vodě. Hradečáci, kteří od víkendové havárie v opatovické elektrárně drkotají zuby, museli v páře svých koupelen připustit: pomohli mám naši rivalové. Teplo jim totiž poslala pardubická teplárna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

promrzly student

vyuka na str. skolach
Ja nevim, ale vsude pisi, ze vyuka probiha jen na ZS a jeste nejdele do 12 hod. a zaci maji nahradni program. Stredni skoly, ktere primaji teplo z Opatovic maji volno az do ctvrtka. Ve ctvrtek maji prijit do skoly, reditele zhodnoti situaci a pokud teplota ve tridach bude nizsi nez 16 volno se prodlouzi. To zni dobre. Ovsem v me skole tomu tak neni. Polovina studentu, kdyz dnes rano zjistila, ze vyuka bude probihat, se na vyucovani "vykaslalo". Odvazny zbytek pouze trpel v promrzlych tridach, ve kterych nikdo cely minuly tyden nebyl. Kdyz jsme si s pani reditelkou o teto situaci promluvily, rekla nam, ze ve skole mame 19 stupnu, ale at si vezmeme do trid bundy a boty. A jeste nam zdelila, ze kdybychom meli volno, tak by nam vzala jarni prazdniny. Z cehos chapu, ze ostatni skoly je mit nebudou, ale o tom stejne pochybuji. Nezbylo nam tedy nic nez mlcet a sedet ve tridach. Jen si predstavte ten pohled: V lavicich sedi studenti se zminimi bundami a botami. Na rukou teple rukavice a na hlave cepice, kdo mel salu, vzal si i tu. O prestavkach dlouhe frony u atomatu na caj a kafe o ktere se studenti ohrivali. A ucitele? Samozrejme, ze si ve svych kabinetech pritapeji! Myslite, ze nekomu dojde, ze pak budou vsichni nemocni a ze do skoly stejne neprijou bud ted nebo az onemocni? Tohle mysleni fakt nechapu, jen si predstavte sedet 45 minut na jednom miste, kde je opravdu, ale opravdu zima!!
0/0
18.11.2002 20:37

josefnajt

Nechte je zmrznout!
Ano, jen tak dál, na Moravském a v Malšovicích bydlí stejně jen taková spodina, tak je nechte pozmrzat!
0/0
18.11.2002 6:42

Vasek

Re: Nechte je zmrznout!
Vázený "josefnajte", kdyby vsichni lidé byli taková spodina, jak píses, urcite by nedopustili, aby se o nich jeden nafoukaný pisálek vyjadroval tvým zpusobem. Pockali by si na neho a rozbili mu ......Ale asi práve proto, ze jsou to lidé kultivovaní (na rozdíl od tebe), ignorují tvuj príspevek. Chtel jsem ti jen pomoci to vse pochopit, ale asi se marne snazím, protoze platí známý citát:"Kdyz reknes volovi, ze je vul, práve proto, ze jím je, nepochopí!" Je mi te líto, vole...
0/0
19.11.2002 8:45

agent

haha, od pondeli obnovena vyuka v plnem rozsahu, ha ha hura na zamrzle koleje, minuly tyden byly prazdniny , ale zitra stejne musime do skoly, neni to sranda??????
0/0
17.11.2002 12:16

student

Miluju děkana LF UK HK...on asi na kolejich nebydli..:-(
0/0
17.11.2002 12:20

student

Re: na kolejich je zakazany pouzivani primotopu
0/0
17.11.2002 12:22

josefnajt

Opět lži a mlžení!
Jsem z Malšovic a v posledních dnech se tady nikdy netopilo, natož aby tekla teplá voda! Koho pořád balamutíte a proč? Sbíráte sned "dobré body" pro další volby?
0/0
16.11.2002 9:41

Inkvizitor1 <Inkvizitor@c-box.cz

Dyt je venku docela teplo. No a aspoň budete trochu otužíli hradečáci, ne? My z Vysočiny jsme na takový podmínky zvyklí celej život. Tak zdravíčko a zahřívejte se třeba vnitřne slivovičkou. T.
0/0
15.11.2002 10:21

Inkvizitor1 <Inkvizitor@c-box.cz

Re:
Co tady plácáš zase za blbosti, jsem Jihočech a je mě kosa, ikdyž mám v kanclu 25. Fuj slivovice, takový šmejdy nepiju. Jedině Budvar
0/0
15.11.2002 10:28

pes Novák

Tys měl ale kliku, Vlasáku
Stát se ten průser o několik týdnů dřív, nevím jestli by ses producíroval po radnici s řetězem kolem krku!
0/0
14.11.2002 21:36

Stále Zmrzlá

Ohřejeme se asi až v krematoriu
Hradec Králové: Doma teplota kolísá mezi 15 - 19°C (to podle toho, jestli kromě dvou teplometů zapnu i plynovou troubu), ale to není nic proti tomu, co se děje v zaměstnání. Pracuji v administrativě jisté nejmenované státní instituce (dnes naměřena teplota v kanceláři 14°C) a jediné opatření, které naše vedení provedlo pro úpravu těchto svízelných podmínek - přísný zákaz veškerých elektrických topidel a topných těles v kancelářích. Řeknu vám - humor už mě pomalu přechází.....
 
0/0
14.11.2002 17:45

Júlinek šíšal

Re: smola, pícka na plín nepo elektík...
je býti pšísny sakas tepliti sepe v tom krem a to riju. halt smola.
0/0
14.11.2002 17:48

xscream

zas takovy teplo tady neni
Nechapu, jak vsichni brecej ze je v Hradci zima, ale znam hodne lidi z Hradce, ktery maj teplejc nez je v Pardubicich. Pardubice sice maj teplarnu,ale teplo pouste vsude kolem,takze z toho taky moc neni... Podle me je uplne jedno jestli bydlite v Hradci, Pardubich nebo v Chrudimi, vsude je zima!!! Aspon ze venku je teplo...
0/0
14.11.2002 14:40

Júlinek šíšal

prúno, majstr filosofí, uš tópitě ? v elbi? a prút uš chotit okůl kůl?
0/0
14.11.2002 13:56

Ghort

chicht!
Me teda dost pobavila informace o tom, ze "byly prodiskutovány jednotlivé možnosti provozu záložního zdroje 2 x 17 MW v ZVU." (viz http://www.eop.cz/hk.htm, 2002-11-14, 11.37) Zase jsem se dovedel neco novyho  Proc rovnou nenapisou, jestli to pujde, nebo to nepujde...? Takze zase obcas "presne" vi, na cem je...
0/0
14.11.2002 11:38

Moravak

Re: chicht!
Nechteji delat zbytecnou paniku. Proste a jednoduse to sami neví, kdy to pujde . . . Co Te vsak muze potesit: ze to je financne silna spolecnost, kterou takova udalost nemuze polozit . . .
0/0
14.11.2002 11:50

Ghort

Re: Re: chicht!
Hm, to jsem taky precet a jsem z toho stastnej a hreje me u srdce...
0/0
15.11.2002 9:58

Ghort

Re: Re: chicht!
Hm, to jsem taky precet a jsem z toho stastnej a hreje me u srdce...
0/0
15.11.2002 9:58

Jiří Kolář, Pardubice

Elektrárna, teplo a rivalita
     Byl jsem u toho když se stavěla elektrárna. Bylo to na třicet let. Nyní je jí cca čtyřicet pět let. To je o 50% času více než se počítalo! Přitom se do opláštění střechy a její kontrukce nic neinvestovalo. A to je bezpečně ta příčina havarie, které se pan ředitel Hejčl a celé hejno odborníků a poradců nemůže dopátrat! Na tom nic nemohla nic změnit právě probíhající pokládka nové bitumenové krytiny. To nebyla dostatečná a zejména včasná investice! Havarie střechy je toho dostatečným důkazem.
    Když v sobotu ráno došlo k havarii a krátce potom začaly chladnout radiátory v Pardubicích, Hradci Králové a Chrudimi nedokázal nikdo ze zasedajícího krizového štábu prozradit rozsah havarie, obtížnost a časovou náročnost opravy. První informace se nesly v nic neříkajících informacích o poruše a snížení dodávek tepla a teplé vody. To vše v okamžiku, kdy bylo již naprosto zřejmé, že se jedná o totální a dlouhodobé přerušení dodávky tepla i elektřiny celého zdroje pro celou pardubicko-hradecko-chrudimskou aglomeraci! Přesně dle totalitního způsobu informování. Nepřipomíná vám to informace o Černobylu? A stejný způsob informací pokračuje. Havarie bude odstraněna do středy, pátku, pondělí! Pěkně po kapkách, aby to tak nebolelo. Každý rozumný člověk si však udělá obrázek, že teprve a možná ve čtvrtek, po vyklizení trosek u prvého (a spolu se šestkou) posledního přístupného kotle, bude možno zjistit rozsah jeho poškození a technickou a časovou náročnost opravy. Ale všiměte si náročnosti, ne-li úplné nemožnosti přístupu ke kotlům č. 2 až 5. Obklopeny na jedné straně širokou strojovnou, na druhé straně filtry a komíny a ze stran již zmíněnými kotli č. 1 a 6 a ještě dalším příslušenstvím! To bude opravdu fuška a práce trvající dlouhé týdny, ne-li měsíce. A zima je před náma!
Hradecký pan primátor nejprve připustil, že o problematice náhradních zdrojů nikdy nic neslyšel (i ty boží prostoto)! Později, poučen zřejmě svými poradci, přišel na to, že už dříve tento požadavek u EOP uplatňoval, ale zejména po převzetí elektrárny britskými vlastníky, tuto problematiku společně pustili ze zřetele. A tak se stalo co se stalo. V této chvíli, pak najednou, není důležité co bude řešení této zapeklité a navýsost politické záležitosti stát, jen aby se alespoň částečně vyřešila! Dvěstě tísíc obyvatel na to netrpělivě čeká a je jistě připraveno vystavit odpovědným účet! To si uvědomil i pan ministerský předseda a přijel situaci "pomoc řešit"! Moudro, které vypustil z úst, znaly tou dobou i babičky z domovů důchodců a v prochladlých školách je na sebe pokřikovaly malé děti. Zálohové zdroje v Hradci a Chrudimi! Proto čekáme, netrpěliví a prochladlí!
0/0
14.11.2002 1:21

idiot

Re: Elektrárna, teplo a rivalita
ano, to souhlasí - máme na čele přece ty nejlepší z nás....Mimochodem - zjišťoval někdo, kolik lidí stojí u dveří a čeká, až půjde kolem teplo?
0/0
14.11.2002 3:54

Pavel Kulhavý

Re: Poděkování za věcný příspěvek
     Tímto bych chtěl poděkovat za věcný příspěvek panu Jiřímu Kolářovy z Pardubic, škoda že něco podobného nepíšou zodpovědné osoby za to co jse tam stalo a pevně doufám že těmto lidem co to mají na svědomí to jěntak neprojde a mrzí mě také že nás obelhávají s tím kdy nám budou opravdu opět zase vytápět naše prochladlé byty. Děkuji za to že venku opravdu nemrzne, nevím jak by to pak vypadalo.
0/0
14.11.2002 6:59

Moravak

Re: Elektrárna, teplo a rivalita
Samozrejme oni patrají jen naoko. Pricina havarie je jasna vsem od sameho pocatku. Strechy skutecne zniceho nic samy od sebe nepadají, ze pane rediteli EOP ? ?
0/0
14.11.2002 12:21

Jaroslav z HK

Re: Elektrárna, teplo a rivalita
Pan Kolář vystihl pravou podstatu věci. Bohužel, na této havárii se podílí i naprostá neschopnost našich zastupitelů na městských úřadech. Jde o  selhání státní správy, která postavila svoji liknavostí cca 200 000 lidí do mnohdy neřešitelné situace. Být závislý pouze na jedinném zdroji bez veškerých záloh hovoří za vše. Uvítal bych na těchto stránkách názor a právnickou podporu pro řešení odpovědnosti zainteresovaných vedoucích pracovníků a zastupitelů soudní cestou. Každý z postižených musel vynaložit a stále ještě vynakládá finanční prostředky na něco, co nezavinil. Vzhledem k  arogantnímu vyjádření ředitele EOP o úhradách ( budou prý v konečném vyúčtování) se domnívám, že je zde patrná snaha o "zametení problému pod koberec".Vyúčtování dodávek tepla a teplé vody probíhá v jarních a letních měsících a to už všichni mohou zapomenout. Škoda, že pan ministerský předseda tvrdě neodsoudil tento šlendrián a spokojil se pouze s obecným konstatováním o záložních zdrojích. Spíš by se hodilo nazývat věci pravým jménem
0/0
14.11.2002 14:29

blanka

Re: Elektrárna, teplo a rivalita
Diky za vycerpavajici informace. Mate naprostou pravdu, cele je to velmi podivne a nabizi se spousta otazek.
Proc vubec ta strecha nebyla opravena drive? Proc je majoritnim nebo uplnym vlastnikem zahranicni firma, ktere bude uplne jedno, ze tady mrzneme, te jde jiste a zakonite jenom o profit? Proc jeste nemame nejaky oficialni statement teto firmy? Jak jsou Opatovice pojistene? Kdo uhradi tu hruznou opravu? Jak to, ze HK neuvazoval drive o zaloznich zdrojich alespon radove mensich?
Podle me je to cele vysledek dlouhodobeho spatneho a lehkomyslneho jednani. Skoda, ze je to lidem na radnici V HK uplne jedno, az kdyz se opravdu neco semele, tak se hali havem nevedomosti.  
0/0
14.11.2002 15:42

blanka

Re: Elektrárna, teplo a rivalita
Diky za vycerpavajici informace. Mate naprostou pravdu, cele je to velmi podivne a nabizi se spousta otazek.
Proc vubec ta strecha nebyla opravena drive? Proc je majoritnim nebo uplnym vlastnikem zahranicni firma, ktere bude uplne jedno, ze tady mrzneme, te jde jiste a zakonite jenom o profit? Proc jeste nemame nejaky oficialni statement teto firmy? Jak jsou Opatovice pojistene? Kdo uhradi tu hruznou opravu? Jak to, ze HK neuvazoval drive o zaloznich zdrojich alespon radove mensich?
Podle me je to cele vysledek dlouhodobeho spatneho a lehkomyslneho jednani. Skoda, ze je to lidem na radnici V HK uplne jedno, az kdyz se opravdu neco semele, tak se hali havem nevedomosti.  
0/0
14.11.2002 15:42

Honza

Re: Elektrárna, teplo a rivalita
Konečně jsem se dostal k internetu, abych mohl celou katastrofu okomentovat. Článek pana Koláře poskytuje dobrý základ k mé myšlence. Po "textilní" revoluci mi vyprávěl kamarád, jak se Španělsko modernizovalo po pádu totalitního režimu gen. Franka. S napětím jsem očekával, jak se situace vyvine u nás. Jenže zodpovědní místo potřebného zateplení investovali peníze arogantně (aby bylo zcela jasno koho mám na mysli) a naprosto nevhodným způsobem proinvestovali balík peněz v Temelíně. Domnívám se, že kdyby se ušetřené peníze cíleně (daňové úlevy) věnovaly na pořádné zateplení všech paneláků, a nejen v Hradci a Pardubicích, tak tam teplota klesla na 17° až "dneska". A bez přitápění přímotopama, kvůli kterým se Temelín stavěl. Vybavuje se mi, jak "megaloman" a "zastánce monopolů" Mireček Grégr v Temelíně proinvestovával milión denně, dneska si jeho nástupce p. Rusnok stěžuje, že má malé možnosti, že spravuje rezort s nejnižším rozpočtem z celé vlády. (nebyl to on, kdo letošní rozpočet navrhoval a schvaloval coby ministr financí? ) Nevíte náhodou někdo, kolik Westinghousové šoupli panu profesorovi "bokem" za to, že (s vládou) rozhodnul Temelín dostavět?
0/0
20.11.2002 15:52

Lukáš Lánský

Něco málo...
Bydlím na Moravském předměstí, mohu dosvědčit, že radiátory byly včera vlažné. Bohužel to skoro vůbec nepomohlo, zima tady slušná. Ad školy: Předevčírem ředitel ZŠ Milady Horákové vyhlásil, že ten, jehož rodiče mu podepíší povolení, nemusí do školy celý týden. Z celého osmého stupně půjde do školy možná tak jeden člověk, který byl v pondělí u lékaře
0/0
13.11.2002 17:51

gg

g
u nas se topilo vcera i dneska....
0/0
13.11.2002 17:14

Magda

Tak to je lež
Jsem obyvatelem Malšovic - ulice Na Kotli a rozhodně mi teplá voda netekla!
0/0
13.11.2002 16:22

pcihlar

Re: Tak to je lež
tak z toho si nic nedělej. já jsem z Labský a o teplý vodě ve vaně si nechávám zdát. toho, kdo psal ten článek, bych poslal k nám do koupelny. včera jsem se osprchoval tou studenou a můžu vám říct, zrovna jsem si u toho nezpíval :o). nebo snad někohu z HK tekla v posledních dnech z kohoutku voda? pokud vím, tak jsme rádi když se nám ohřejou radiátory (což je určitě velký úspěch po tom, co se stalo).
0/0
14.11.2002 17:12

ZUB

o Spidlovi
I tak když Špidla navštívil elektrárnu v Opatovicích nic tam neví!!!
0/0
13.11.2002 10:29

InKvIzItOr

SaSaKrA tOjE kOsA
0/0
13.11.2002 10:18

Radek

v Malšovicích se topí
Včera jste si vymysleli informaci o topení v Malšovicích. Teď je ale vše jinak, před chvílí se zde topit začalo. Doporučuji sledovat stránky elektrárny www.eop.cz.
0/0
13.11.2002 10:16

karel

Re: v Malšovicích se topí
Včera jsem byli na dvě hodiny v hospodě na večeři. Že by topili právě v tu dobu? (Na Benešovce)
0/0
13.11.2002 12:39

Markéta z Hradce Králové

Veřejná lež
Dovoluji se vyjádřit k Vašemu článku z dnešního dne. Bydlím v části Hradce Králové nazvané MALŠOVICE a s čistým svědomím Vám mohu sdělit, že údaje uvedené ve vašem článku jsou lež. Od soboty od rána klesla teplota v našich bytech hluboko pod 15 stupnů Celsia a o teplé vodě si všichni můžeme nechat pouze zdát. Radiátory po celý den zůstaly studené, ani se neohřáli a teplá voda u nás prý nepoteče dříve než za tři týdny. Udivují mě Vaše zdroje informací, ale navrhuji Vám udělat si malou projížďku po Hradci Králové ve vašem článku zmiňovaných čtvrtích a poprosit lidi o možnost změření si teploty v bytech a zeptat se je na teplou vodu, např. kdy naposledy tekla. Nejsem rodilá "Hradečačka" a k Pardubicím mám velmi blízký vztah, takže bych jim jistě žádné zásluhy o teplo v jakékoliv podobě v našich domácnostech neupřela, ale tentokrát je to opravdu lež, jako věž!!!
0/0
13.11.2002 10:10

Jan Otovsky

******** KONEC MONOPOLU ************
Lidi, pokud chcete, muzete nam pomoci bojovat alespon proti telekomunikacnimu monopolu. Budujeme po Hradci Kralove amaterskou bezdratovou pocitacovou sit, ktera bude napojena na internet. Podivejte se na http://sweb.cz/hk-priv-net nebo na http://www.czfree.net . Jan Otovsky
0/0
13.11.2002 9:44

zmrzlej

Re: ******** KONEC MONOPOLU ************
...no výborně, to nám tu ještě chybělo, reklama...
0/0
13.11.2002 10:06

Jak Feketka

Re: Re: ******** KONEC MONOPOLU ************
No tak jsem na ty stranky koukal a reklama to neni. Neco VELMI zajimaveho se nam v HK rysuje :)
0/0
13.11.2002 16:06

zmrzlej

DOST!
Prestante si laskave uz z lidi delat srandu! V nedeli pan Hejcl tvrdil, ze v bytech teplota klesne na 17 stupnu, to uz jsme tam meli stupnu 15.  Ted tvrdite ze vcera tekla tepla voda. Zajimalo by me, kde. Na Moravskem predmesti rozhodne ne. Uvedomte si laskave, ze to ctou take lide, kteri tam ziji a ze je timhle zpusobem informovani jen nastvete. K novinarske praci patri overovani informaci, k nemuz v tomto pripade rozhodne nedoslo.  A jeste vzkaz pro pany ze zastupitelstva HK: Situace je takova, ze byste meli sedet a premyslet jak nejrychleji ji resit a ne se vesele bavit v hradeckych podnicich, viz pondelni vecer U Knihomola...
0/0
13.11.2002 9:17

Zmrzlá z Hradce Králové

Nelžete nám
Prosím vás, kam chodíte na ty příšerné rozporuplné informace??? Na Moravském předměstí- Benešově tř.včera temperovala tělesa ústředního topení, ale teplá voda netekla!!!! V centru Hradce Králové, tř. Karla IV. nebylo vlažené topení ještě ani minutu od havárie. Prosím vás,říkejte nám pravdu, připadá mi, že žijeme opět v totalitě, kdy nám zatajovali výbuch v Černobylu. Již toho máme vážně dost.
0/0
13.11.2002 8:35

Runka

Kdo se včera ohřál?
Bydlím v Hradci Králové v Malšovicích. Doma mám kolem 15 stupňů. Jen v obýváku mi jede olejový radiátor. Velmi se mi nelíbí informace o tom, že v Malšovicích se včera zatopilo. Kde, prosím? Na našem sídlišti jsou ve všech domech a bytech naprosto ledové radiátory. Prosím, ověřte si předem informaci, než ji zveřejníte. Opakuji, že v Malšovicích se včera NETOPILO!
0/0
13.11.2002 8:28

Ghort

Re: Kdo se včera ohřál?
Muzu potvrdit, v Malsovicih (alespon v tech nasich svepomoci stavenejch kralikarnach) se rozhodne netopilo... Na Moravskym a na Plachte jo, tam to topeni bylo aspon studeny az vlazny (uz ne ledovy ;o), ale v Malsovicich rozhodne ne...
 
Ale na druhou stranu, uspech je aspon to, ze sem nejaky teplo dorazilo, nevadilo by me, ze mam zimu, kdybych vedel, ze to teplo jde do skol, skolek, zdravotnickejch zarizeni a tak... ;o)
0/0
13.11.2002 8:37

Franta

Soudruhu řediteli, tu blbost Vám nakukal kdo?
... ředitel elektráren František Hejčl. Podle něho se teplota v bytech pohybuje kolem 20 stupňů Celsia.
Kdyby si lidi netopili sami, protože radnice má jiný starosti než mít zajištěno záložní topení pro mizerných pár desítek tisíc lidí, tak tu chcípnem zimou. Mimochodem dle zkušeností rodáka z Bosny a Hercegoviny z doby, kdy tam po sobě stříleli, jim zima připadala jako horší, než že měli hlad.
0/0
13.11.2002 7:16

Johny

?
Nevíte někdo náhodou, jak to vlastně vypadá v Chrudimi? Studuji v Praze, takže nemám přehled, ale na víkend jedu domů. Z příspěvků, co tady čtu vyplývá, že sem píšou jen samí Pardubáci a Hradečáci. Jinak - tady v Praze je opravdu příjemně. Možná až přetopeno...
0/0
13.11.2002 3:11

Ghort

Re: ?
Mno, tipuju, ze v Chrudimi na tom nejsou tak zle, od Pic to nemaj tak daleko, aby jim ta voda, co jim tam jednou denne tece vystydla, cili bych rek, ze se jim sice ochladilo, ale hur nez HK na tom nebudou - ale to je opravdu jenom usudek jednoho zmrzlyho Hradecaka
0/0
13.11.2002 8:31

Richard

Kdo tohle napsal?!
Kdo tenhle článek byl schopnej napsat??? To snad není pravda! Píše se o horké vodě a rivalitě. Vždyť je to všechno lež a jedna velká dezinformace! Už jsem to psal i včera. Za celý den se nic nezměnilo a pak si přečtu takovejhle článek! iDNES se u mě odepsalo! Pořád se ptám proč nikdo z regionálních politiků neřeší už konečně danou situaci a problém. Zatím nikdo nic zásadního neučinil. Možná i proto se točí reportáže a píší články podobné tomuto. Celou pravdu proč Vlasákovi a ostatním dělá problém říci, co se stalo, co se děje, vam pomůže objasnit článek na iDNES z 28.4.2002 "Elektrárna dál platí představitele měst". To si počtete....
Konec lží!!! Pište už pravdu!!!
0/0
13.11.2002 1:44

johny

Vzkaz pro MF Dnes
souhlasím s předchozím pisatelem, tohle by jste měli otisknout a ne nějakou směšnou rivalitu!!
0/0
12.11.2002 23:06

jakub B.

Totální selhání
Regionální politici totálně nezvládli situaci, před chvílí byl na ČT ředitel EOP s primátorem Vlasákem a brečeli tam, že nebudou schopni dát do pár dnů vytápění do provozu, že by se musel stát zázrak, jelikož je elektrárna totálně zdevastovaná. Proč teda před tím lhali?!! Proč to neřekli narovinu, když viděli v elektrárně tu spoušť? Nebo čekali, že přijde Arabela s kouzelným prstenem? Hold se stal průser, v kterým zřejmě jede ředitel EOP i primátor Vlasák, jelikož oba hájí firmu, která to způsobila, ale mohli alespoň včas a objektivně informovat lidi, který teď doma mrznou a čekaj, že bude (podle prvních prohlášení) od středy teplo. Vím že se to nedá úplně srovna s povodněma, ale proč alespoň něco pro lidi neudělali? Podle Bradíka nebylo potřeba svolávat krajský krizový štáb, to byla slova z prvních dní. A co se děje teď? CHLUBĚJ SE TÍM ŽE EVAKUOVALI ŠKOLY-LŽOU. To byla iniciativa škol. To samý v bledě modrým se stalo ve zdravotnictví. Nemocnice si taky pomohly sami. Stačí si vyjet zprávy z ČTK, kraj byl proti aby se zavírali školy. Sami o sobě reg. politici z ODS nepředstoupili před lidi, třeba prostřednictvím médíí, aby je pravdivě informovali, a udělali potřebná opatření. Takhle by se dalo pokračovat dál, totální selhání. A to ještě Bradík s drzostí vzkazuje Špidlovi že ho tady nepotřebuje, bral bych to kdyby byl Bradík něčeho schopen. Je mi z toho na zvracení.
0/0
12.11.2002 23:01

Láďa

Rivalita? bejvávalo
V Malšovicích radiátory stále studené, jinak s tou rivalitou si redaktor zřejmě spletl dobu. Já jsem z HK a chodím do Pardubic fandit na hokej, kterej hrajou výborně maj už 11 bodů náskok. :))
0/0
12.11.2002 21:50

Kamil

Odpověd kanceláři hejtmana (p.Slavíkovi) na otázku v čem byla cenzura
Zeptejte se svého šéfa, sám to moc dobře ví kde a v čem byla cenzura. Určitě nejsem první kdo to tvrdí, a myslím si, že mu to lidé sami napsali. Nebo to poukazuje na jeho neschopnost řešit tak závažný problém, a podcenění situace, když se lidé dozvěděli o ranní havári v EOP až ve večerních hodinách a to jěště hodně zkresleně. V obou případech takový člověk nemá na postu hejtmana co pohledávat. Ps: Jestli se byl v elektrárně podívat a viděl tu spoušť, tak by nemohl bez cenzury říkat co říkal a urážet a dezinformovat tím lidi. Je to skoro na žalobu. stačí vám tato odpověď?
0/0
12.11.2002 21:45





Najdete na iDNES.cz