Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po loupeži vzplál před domem Romů kříž

Dva muži a jedna žena přepadli zlatnictví ve Velvarech na Kladensku. Lupiči, kteří byli podle svědků Romové, surově napadli dvě prodavačky a ukradli zboží za sedmdesát tisíc korun. Krátce poté vzplál před domem místní romské rodiny dřevěný kříž. Policisté odmítají, že by obě události souvisely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Remek

A CO NA TO ing. UHL ?
Dlouho o něm nebylo slyšet. Vyjma toho, že mu nedávno někdo udělil nějakou cenu. Zřejmě ten, kdo jej nezná a kdo nezná skutečné poměry v ČR.....
0/0
12.11.2002 10:10

zv

Zakon prirody.
Historie ukazala, ze urcita skupina spolecnosti mohla delat behem urciteho obdobi, co se ji zachtelo. Opakovane. Nez prijdou znamky reakce. O jake reakce nebo zaopatreni se muze jednat, je vseobecne znamo z minulosti.  Vseho je jednou konec.  Je to otazka casu. 
 
0/0
12.11.2002 8:30

major Haluška

Co vznikne, přejede-li cikána parní válec ? CD ROM !!
0/0
11.11.2002 15:54

major Haluška

Co vznikne, přejede-li cikána parní válec ? CD ROM !!
0/0
11.11.2002 15:54

Vendelín

Asi to souvisí s dalším článkem v této rubrice.
Útočil, aby ovládl pohřební ústav.
0/0
11.11.2002 15:48

LOGIK

KKK přichází !
Diškriminácija" jak sviňa ! Laskavě si otevřte http://www.tydenik-km.cz a zde zadejte hledat "Lakatoš" - najdete 8 článků o kuriózním parazitu. Uvedu kousek -  "V minulém vydání jsme informovali o požadavku Ladislava Lakatoše na vyhrazené parkování a současně jsme se na vývěsce v podloubí městského úřadu dočetli, že tento muž figuruje na nejpřednějším místě co do výše dluhu na nájemném, který činí přes 192 tisíc korun! Své povinnosti vůči městu tento občan dlouhodobě neplní, ale radnice mu v jeho přání o zajištění parkovacího místa ochotně vyšla vstříc. A pokud je nám známo, tento chudý důchodce nikdy nejezdil starou otřískanou škodovkou, která by odpovídala jeho údajným sociálním poměrům. Právě naopak, vždy měl k dispozici větší zahraniční vůz renomované značky (Mercedes, Peugeot). Nešlo by např. využít možnosti exekuce a prodejem drahého auta uhradit městu dluh na nájemném? Postup by měl logiku. Stal se ovšem pravý opak - městská rada vyšla dlužníkovi velmi vstříc a umožnila mu vyznačit si vlastní parkovací místo. Je jen otázkou, jestli je radnice takto vstřícná ke všem žádostem a měří opravdu všem stejně." - ano, to je opravdu "hrůza" ! Bílé hubě - kriminálníkovi, dlužícímu městu 200 tisíc by zajisté radní vedle štědré socky udělili ještě rezervované místo pro parkování Mercedesu ! Ou ! To je opravdová "korektnost"! "Černej" může fyzicky napadnout předsedu soudu a novináře, bydlet za útraty města, vozit si prdel v mercedesu, pobírat socku, loupit a ještě mu udělí "čestné" místo pro parkování, když přijede unaven z páchání kriminální činnosti ! ČR  do EU NE!
0/0
11.11.2002 11:46

WARRIOR

Nevím ,proč se někteří "humanisti" snaží hájit cikánskou kriminalitu?Vždyť je evidentní,že to zlatnictví"udělali".Tak proč je zase někdo hájí?A to že se někdo nasral a zapálil kříž je odpověď na rostoucí kriminalitu cikánů.A BUDE HůŘ.A to díky pozitivní diskriminaci.Češi nejsou úplně blbí a nenechaj sebou stále orat,možná jsou pomalejší a dojde jim to dýl, ale nejsou úplně blbý.
0/0
11.11.2002 10:51

předseda

Re:
Snahy o takovouto "pozitivní diskriminaci" skutečně taky vidím. Ti lidé, co takovouhle surovou věc udělali, by měli být adekvátně potrestáni - třeba aby to na vlastní kůži taky zakusili, jaký to je... Nicméně ta romská rodina s tím nemá zhola nic společného, naopak tam píšou, že byli naprosto bezúhonní, tak proč by za to měli nést důsledky - jen proto, že jsou Romové ? Princip kolektivní viny je nesmysl a navíc jeden z nejnebezpečnějších, v negativním smyslu hýbe téměř celou historií...
0/0
11.11.2002 14:54

Láďa

Sprostá lež
Bydlím kousek od zmiňovaného cikánského domu a musím bohužel říct,že problémy s nimi jsou neustálé.Patří mezi místní "galérku" a nic dobrého od nich nemůžete čekat.Přijeďte se podívat sami!!!
0/0
10.11.2002 9:34

demokrat

Re: Sprostá lež
Milý Láďo, jistě mluvíš pravdu. Jde opět o klasickou situaci: cikáni udělají bordel, někoho vykradou ( a předtím zmrzačí ), naše servilní sdělovací prostředky přežvejkají situaci do formy, která je přijatelná pro politickou reprezentaci a pak v zájmu potírání rasismu všichni dělají, že všechno je vlastně jinak. I na NETu lze číst chytráky typu "BRUMLA", který nás poučí a správných mravech. Je škoda, že si zodpovědní politici neuvědomují, že takto do autu zahrávané cikánské prohřešky jen zesilují proticikánské nálady a neschopnost státu tyto problémy řešit možná jednou přivede lidi k názoru, že jediná cesta k nápravě vede tak, že si postižení a ohrožení vemou zákon do svých vlastních rukou. Pak nebudou jen hořet kříže, ale kolem nich bude k nalezení i leckterý cikán s novým otvorem v těle.
0/0
10.11.2002 17:02

Arpad Demeter

Re: Re: Sprostá lež
Drahý demokrate, takže stejným způsobem - když kdokoliv (černý nebo bílý) třebas z jednoho města, provede trestný čin v našem měste, tak do toho druhého města vyrazíme a zapálíme tam pro jistotu před každým domem kříž ... to je podle tebe v pořádku? Chyba určitě není v nás, co?
0/0
10.11.2002 17:12

demokrat

Re: Re: Re: Sprostá lež
Milý Arpáde Demetere, zřejmě mluvíme o témže, ale každý z jiného úhlu: já zásadně nesouhlasím s pozitiviní diskriminací kohokoli. Nesouhlasím s tím, jak byla událost z Velvar včera prezentována kupř. na NOVĚ, kdy odezněla jen ta část, týkající se hořícího kříže. Článek  na internetu prezentuje rodinu cikánů poblíž bydlící za nekonfliktní a jejich soused to popírá. Tedy: kde vidíme kritický postoj ke 3 romským zlodějkám, které potloukly prodavačky a vykradly krám ? NIKDE! celá diskuse se posunula do nesmyslné roviny obviňování a obhajování cikánů. Znovu opakuji, že tento postup nutně posiluje proticikánské nálady a pokud obyvatelé státu znovu a znovu uvidí, že státní úřady pod politickým tlakem programově pardonují kohokoli ( v tomto případě cikány), možno očekávat samoobslužnou spravedlnost. Já s ní nesouhlasím a rozhodně jsem s tebou zajedno, že by to byl špatný postup. Nicméně chování úřadů tak, jak jsem ho popsal, k ní vede.
0/0
10.11.2002 19:57

Martin

Re: Re: Re: Re: Sprostá lež
Naprosty souhlas. Dokud v soucanem radoby humanistickem svete nebudeme nazyvat problemy pravymi jmeny, tak to dopadne jak to pomalu dopada..... Proste gauneri radili a je mi jedno, jestli byli bili ci zeleni. Politicka korektnost je ten mor, co nas casem zahubi. A ze si na tom nekdo vybudoval politickou karieru( ochrance mensin) je mi jedno. Proste gauneri patri za mrize bez ohledu na rasu.
0/0
11.11.2002 3:44

Brumla

Re: Re: Re: Re: Sprostá lež
Nechapu, co myslis tim "pardonovanim kohokoli, v tomto pripade cikanu"? Pochybuji, ze by kterykoliv statni urad pardonoval ty tri menecenne zmetky, kteri to udelali. Nicmene zbylych par se tisic prislusniku daneho etnika v tomto pripade nejede, stejne jako v nem nejedes treba ty, Demokrate. Souhlasim s Tebou, ze debata o obvinovani a obhajovani cikanu je nesmyslna, a muj nize uvedeny prispevek, za ktery jsi mne nazval "chytrakem" (mimochodem, diky za poklonu), byl namiren proti imbecilite prispevku, ktere se zde na toto toto tema objevily. To by mne zajimalo, proc kdyz nekoho okrade treba listonos, hned nekdo nerozbije hubu prvnimu listonosi, ktereho potka. Ale asi proto, ze by vypadal jako debil, ze? A roli debila zde uspesne sehral nejen ten truhlarsky vseumel, ktery vyrobil a vzapeti zapalil ten kriz, ale i ten zastup rozhorcenych pocestnych jedincu, kteri jej za to - nejen v tomto foru - velebi.
0/0
11.11.2002 13:57

Dyk

kkk
Ku-Klux-Klan za cistotu bile rasy, horici kriz, jezdci na konich, vyhani za zeme cerne krysy!!!!!!!!!!!!!!!!!WHITE POWER FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
9.11.2002 20:45

airwawes

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.11.2002 11:59

Arpad Demeter

Re: kkk
Nechápu, proč podobné příspěvky MF nemaže. Tento otevřený projev rasové nesnášenlivosti mi připadá horší než vulgární příspěvky, které cenzurou naopak neprojdou.
0/0
10.11.2002 17:03

xyz

Re: Re: kkk
Myslim, ze to byl neprilis povedeny pokus o humor, ktery ti mene inteligentni z nas nepochopili:-(
0/0
11.11.2002 10:35

předseda

Re: Re: Re: kkk
No já tam tedy žádný náznak toho, že se jedná o "humor", nepozoroval; pokud Vy ano, můžete mi jej ukázat ? Jinak souhlasím s výše uvedeným příspěvkem ohledně občasné debility (jinak to nejde nazvat) cenzury - když někdo v slušném a na úrovni příspěvku použije nějaký ten okrajovější výraz (navíc v daném kontextu na místě), tak to často brzy vymažou, zatímco některé příspěvky obsahující nenávist a nesnášenlivost psané "slušným" jazykem tam nechají.
0/0
11.11.2002 14:49

najlepe kráulem!

kapo-nech to plávatt
0/0
11.11.2002 15:02

předseda

Re: kapo-nech to plávatt
Bruno, jestli jsi to Ty, tak se prosím podepisuj, abych měl jistotu, že je to skutečně "náš" bruno, a pokud nejsi bruno, tak ho nenapodobuj a buď originální...-)) Jinak to plavat nemohu nechat s tím, že si nahoře opět cenzor dělá z lidí srandu (slušně řečeno) - ten rasistický příspěvek tam nechal, a nějakou neškodnou reakci na to tam smazal...
0/0
11.11.2002 15:55

ochletu pelny *B*

kapo ja bich se tšeba i poddepsál- ále njekterši uš sou haklivi jak beici na korrida a maj rudy kolor v oku diš čitai to dyvne meno- mje je to fůk-ale šétřim jéjich sdrávi--tákovei sem
0/0
11.11.2002 16:06

předseda

Re: kapo ja bich se tšeba i poddepsál- ále njekterši uš sou haklivi jak beici na korrida a maj rudy kolor v oku diš čitai to dyvne meno- mje je to fůk-ale šétřim jéjich sdrávi--tákovei sem
Dobře bruno, alespoň mezi námi - jsi to ale Ty, můžu mít tedy upřímnou radost, vždy když Tě takto vidím dle Tvého nezaměnitelného rukopisu ?
0/0
11.11.2002 17:12

??

proč tén otaznyk na kontsu?
0/0
11.11.2002 17:18

předseda

Re: proč tén otaznyk na kontsu?
No protože jsem chtěl, aby mě bruno ujistil, že (snad) ano - na to to byla otázka, a proto ten otazník.
0/0
11.11.2002 19:50

Delov Kulometovic Puskin

MAM TO!!!
Udelali to bili !!! A jeste chudackum cikanum chteli v techto mrazivych nocich trochu pritopit aby nam nahodou nezmrzli !!!
Protoze kdyby zmrzli, tak by se nedostali na TITANIC II, ktery je poveze do jejich nove vlasti!!!
0/0
9.11.2002 15:07

Brumla

Za vsechno muzou...
Dovedu si zive predstavit ty masy pocestnych obcanu, jak vcera vecer pokojne sedeli v trenkach a natelnicich u svych obrazovek, jedli parek, pili pivo, koukali na zpravy, a kdyz videli prispevek o zde rozebiranem, ihned se spravedlive rozhorcili - ZASE ONI! TY CERNI, TO JE POVL!, div jim parek v krku nezaskocil. Za vsechno mohou romove, ze? Vazeni (ted myslim autory vetsiny predchazejicich prispevku), nechteli byste si najit jinou pricinu svych frustraci a komplexu? Ja chapu, ze ono vzdycky potesi, kdyz se objevi neco, kam muzete nasmerovat sve rozhorceni (ze silnych slov mnohych z vas je mi jasne, ze se vas to opravdu hluboce dotklo), a ony clanky o romske kriminalite, to se primo nabizi, ze? Pusobite s prominutim tak trochu jako mali nevychovani smradi, kteri silacky pokrikuji jenom na toho, u koho vedi, ze jim to projde. Ja se ted nestavim na tu ci onu stranu, nepopiram, ze problem romske kriminality zde zrejme existuje, ale vase reakce pusobi... rekneme ponekud hystericky. - Uff, koncim. Venoval jsem vam vice slov, nez za co stojite.
0/0
9.11.2002 7:41

John Bok

Re: Za vsechno muzou...
Brumlo, ty jsi Bruno!!
0/0
10.11.2002 9:49

detekktífe!

johán-ale sek ses...
0/0
11.11.2002 15:00

JOZKA CERNY

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.11.2002 6:17

ctenar

Poradam sbirku na vystehovani Romu
Mily ctenari myslim ze je na case se domluvit a zaridit vseobecne vystehovani cikanu nekam na pusty ostrov. Nejlepe to bude nekam do pouste nebo na Sibir jinak zde od nich nebude nikdy pokoj. My radni lide chodime do prace, starame se o rodiny a platime dane a nevidim proc to mame stale trpet, tu luzu zlodejskou. A co vy na to?
0/0
9.11.2002 1:08

Mily radny obcane

Re: Poradam sbirku na vystehovani Romu
muzete nejak dokazat,ze chodite do prace a platite dane? Ze nezneuzivate sve deti a nekradete jak straka? Ze nepracujete jako najemny vrah?
0/0
9.11.2002 15:09

airwawes

Re: Re: Poradam sbirku na vystehovani Romu
.. :) pracuji jako najemny vrah a platim dane - co vy na to?
0/0
10.11.2002 12:02

Mily radny obcane

Re: Re: Re: Poradam sbirku na vystehovani Romu
tak je to správně. Pilně pracujte, pak si zasloužíte naši úctu a ochranu. Ať žije Vincent Vega.
0/0
10.11.2002 17:14

Americký brouk

Dříve KSČ, dnes KKK
Pokrokovým tradicím věrni zůstaneme!
Na věčné časy a nikdy jinak !
 
 
0/0
9.11.2002 0:17

Americký brouk

Spojené Státy Americké - náš vzor
Na věčné časy a nikdy jinak !
 
0/0
9.11.2002 0:15

lahab

Re: Spojené Státy Americké - náš vzor
No to teda poser koště. To by sme dopadli. Ti kooti maji pozitivni diskriminaci uz uplne rozjetou a taky to tam podle toho vypada:
Na skolach musi struktura studentu odpovidat prumerne strukture obyvatel, takze se na skolu kolikrat nedostanou bili s lepsimi vysledky protoze je malo afroamericanu nebo portorikancu...
Ted se uvazuje o tom, ze ve vetsich firmch musi byt stejne zastoupeni lidi i co se tyce vedeni...
Skoda jen, ze u nas je vetsina cikorek na urovni cernocha z ghetta a jen velmi malo tech, co pochopili vyznam vzdelani a nasledne vazby na moznost ziskani prace. Paxe divi, ze nemaj praci, managery asi delat nebudou a kopat kanaly dokazou Ukrajinci levneji, rychleji a bez ztraty materialu a pracovnich pomucek v sirem okoli.
Nesouhlasim s kecy, ze nemaji stejny pristup ke vzdelani - maji problemy s cestinou? - tak proc teda doma s detma nemluvi cesky at jsou pripravene do skoly, kdybych doma s detma mluvil kantonskym dialektem, tak pak taky muzu kricet, ze je diskriminovane, nebo bych byl spis ja za blbce, ze jsem dite nenaucil cesky? Proc jich tak mizive procento jde alespon na SOU, o stredni skole a vysce ani nemluvim? Proc je rodice radeji nauci v 10 letech krast a stahnou je ze skol, proc se ve vetsine o deti nestaraji ?
Zajimave je jeste jedna vec, vetsina cikanu, ktere znam, kteri se zivi praci a treba i vystudovali nejakou stredni nebo vysokou skolu se zbytku populce strani a mluvi o ni jako o kriminalni spine - no hnus rasizmus cikana a cikana. A stejne tak z druhe strany jsou vzdelani a pracujici cikani opovrhovani zbytkem.
Vysledek: chtej tak zit, tak at ziji, ale nesmime na ne brat jiny metr pri posuzovani trestne cinnosti, socialnich davek, vyhod atd. Uz me to stolicuje, abych ja makal jak debil, platil dane atd, a nakonec me jeste v tramvaji okrace uzenac, ktery jede nacerno a jeste pobira socialni davky i z mych dani.
A vubec, kdyz spravedlnost tak spravedlnost: POŽADUJI USTANOVENI PORADCE PRO LIDI S BRÝLEMI A PLOCHÝMI NOHAMI
... když spravedlnost, tak spravedlnost...
0/0
12.11.2002 10:42

pro toho pitomca lachápa

Re: Re: Spojené Státy Americké - náš vzor
lahabo-podle štýlu a entusiásmu,s jákim ses pustyl do tej analisy to vipada na to ,še přes den litaš po vaclavaku s posránim koštjetem a véčer študúješ nejake dyvne sociologícke traktaty s university pro seniori-a ešte tu bichlu deršiš zhurunohami...pochibúju še bi čésko nejak moc profittoválo s tveich dáni-mislim šesi rad kdiš jedeš opčas trámvai načerno. A kdiš se uš smušeš na nejakou mettafor-tak ty s hubi vipadne terminus--usenač-.apropo-nejny to tak davno kdi čéši bili za povl ve svojim rajonu a čeština bila jasikem pro nadenyki.že je to uš dneska jine-s tym nema čech tfojho typusu nyc společnecho.a kdibi se tfoje geny šiřili geométrickou řádou-tak ti garantuju še za 185 roku budou cigani daleko dal neš tvoji potomkove. doufam še-uš pro zdrávi populace-si ganz neplodny...
0/0
12.11.2002 12:09

Pepák

Naddržování menšinám
Buďme rádi, že menšinám se víc fandí, za pár let bude cigánů většina
0/0
8.11.2002 23:30

Krysar

ano ano ... chudacci nasi milovani romsti spoluobcane, spoluobcane s charakterem, kteri nekradou, miluji poradek, deti jsou chloubou vsech skol vcetne vysokych, o jejich ukazkovem spoluziti neni nejmensich pochyb ... my, bili povl, co do toho vubec kecame???
0/0
8.11.2002 22:14

spiderman

do plynu s nima
Starosta Ivan Kurz tvrdí, že rodina se přistěhovala teprve před několika měsíci a zatím s ní nebyly žádné problémy.
Je to jenom otazka casu kdy tyto problemy nastanou.
 
0/0
8.11.2002 21:34

Jan.

Chudáčci Cikáni,
ach, ach ...
0/0
8.11.2002 21:28

Yaroukh

"Hlídali a báli se, jestli se útočníci nevrátí."
Prozradi mi nekdo o jakych utocnicich je rec? Myslite ty, co "zautocili" na kriz? ... nebo snad na zlatnictvi?
0/0
8.11.2002 20:43

vrana

Tak nesouvisi?
No to me teda po*er zada! Prej to spolu nesouvisi. A umisteni krize nema rasisticky motiv. To jsou policajti vsude takovi inteligenti, jako ve Velvarech? Nebo to zatloukaji, aby tam jeste neprijel soudruh Uhl a nejaka jebaci komise za prava neprispusobivych spoluobcanu?? No ceho se jeste v tomhle state dockame...
0/0
8.11.2002 20:29

manka

chudáci romové
Demeterová, ráčej zlámat ručičky taky svejm dětem a neřvete z okna na hořící kříž!
0/0
8.11.2002 20:16





Najdete na iDNES.cz