Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Učitelka nehodě na přechodu nezabránila

Při přecházení Patočkovy ulice v Praze 6 srazilo osobní auto dva školáky. Šli ve skupince s ostatními spolužáky po přechodu v doprovodu učitelky. Ta se uprostřed ulice zastavila a začala mávat na přijíždějící auta. V pravém pruhu řidič zastavil. Zleva se však přiřítil ford a dvě desetileté děti srazil. "S naraženými končetinami a s tržnou rankou na obličeji skončily v motolské nemocnici," řekl iDNES ředitel pražské záchranky Zdeněk Schwarz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš Marný

Chce to jediné - braní řidičáků
Poprvé na červenou/nepovolená rychlost/jednosměrka/zákaz vjezdu atp. - na rok sebrat, když bude stejně jezdit, 5 let basy a pak sebrat na 10 let a sebrat a prodat mu auto.
Podruhé, sebrat na 10 let a sebrat auto, když bude stejně jezdit, 5 let basy a sebrat doživotně a auto sebrat taky.
Potřetí 5 let basy a sebrat doživotně řidičák, auto.
Když bude stejně jezdit, 10 let basy a sebrat auto a řidičák.
Na co pokuty, na ty každej kašle, litr nebolí ani mně a to sem pracující student. Nejmenší trest =  na rok zakázat řídit. A byl by pořádek.
 
 
 
0/0
2.12.2002 12:48

abrahám

ajaj
dělám si po x letech znovu rekondiční jízdy v autoškole. Můžu vám říct, že JE to dřina to ježdění - každou chvíli se stojí na přechodě, každou druhou chvíli vám lidi lezou do vozovky mimo vyznačený přechod. Ježdění mi už docela jde, učitel mě cepuje "hlavně ochránit chodce". Takže jezdím podle předpisů, tj. skoro pořád někde stojím a dávám přednost chodcům.Jedině tak mi to vtlučou do hlavy. Ale všichni kolem už jezdí jako prasata: kolem busu v zastávce nezpomalí, v zóně klidu nebo jak se to jmenuje se nejede 20km/h, kolem zaparkovaných aut se jede 50... atd.
Apropo, věděli ste, že i když je vpravo jednosměrka, tudíž by od tam nemělo nic vyjet, tak přesto musíte dávat pozor a případnému jezdci dát přednost?Kdybyste si dali "pusu", on pouze zaplatí pokutu, že jel v protisměru v jednosměrce, ale vy zaplatíte škodu.
Myslím, že by každý potřeboval znovu zajít do autoškoly a nechat se provětrat.
Stejně se bojím vyjet na silnici sama, je to opravdu velká zodpovědnost...
0/0
5.11.2002 8:57

Jirucha

řidičský průkaz
Proč si, prosím nezařidíte v česku totéž, jako v celé evropě, tedy řidičský průkaz. Při svých návštěvách autem zjištuji, že jezdí amatéři, kteří zkoušejí, kolik to auto dá. Mají na to, tak jezdí.
 
0/0
2.11.2002 23:37

Janek

Ono by stacilo
Ono by uplne stacilo, aby si ridici uvedomili, ze u prechodu musi zvysit pozornost a snizit rychlost, popripade zastavit, pokud chodec prechazi. A hlavne by si kazdy mel uvedomit, ze priste na takovem prechodu muzou byt prave jeho deti.
0/0
1.11.2002 20:37

Franta

Vinu má policie
Čím je to, že Němci, Švýcaři apod. jakmile přejedou hranice do Česka začnou jezdit čuňácky? Nejsou to žádní slušňáci. To je zakořeněnej omyl! U nich doma je totiž policie k něčemu a nenechává přestupky bez povšimnutí. Navíc omezení rychlosti a jiná mají logický důvod a nejsou jen kvůli vybírání pokut. Není to sice ideální přirovnání ale na vojně platilo, že nepořádek začíná od špatně přišitýho knoflíku na munduru. A vono na tom asi něco je! Policie se naučila přehlížet drobná porušení pravidel, vymklo se jí to z ruky a tak se uchýlila k partyzánštině v podobě číhání za bukem a uměle vytvořených omezení na ty pokuty. Namísto toho, aby byli policisté vidět na konfliktních místech a preventivně zasahovali proti případným nehodám.
0/0
1.11.2002 17:22

Lokitka

Re: Vinu má policie
přesně tak! Místo toho, aby je bylo vidět na konfliktních místech, raději někde číhají za bukem. Holt potřebují vydělat, ne? Asi je to tedy o penězích, nemyslíte...
0/0
5.11.2002 8:40

Dr.Pinďour

štestí v neštěstí
Ještě že v tom Fordu nejel zhulenej Enge...to by si je vzal s sebou i s tou učitelkou...jen by za ním vlála dětská střívka.
0/0
1.11.2002 16:13

psychopat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.11.2002 16:01

Honza

Re: další příčný práh
Mily psychopate,
byl jsem v Holandsku, a tam maji ve mestech drtivou vetsinu prechodu zaroven retarderem. Cely prechod je zvysen do urovne chodniku. Ma to dve vyhody: jednak to zpomali auta, a diky tomu je podstatne mene stretnuti s chodci, a jednak se na chdniku nemusi resit najezd pro vozickare.
Jsem jednoznacne pro takovou vec. Navrhuji na vsech novych upravach mestskych vozovek prechody pro chodce stavet tak, ze budou zaroven plnit funkci retarderu. Nejen v Praze, vsude!
Honza
0/0
1.11.2002 16:23

Olda

Re: Re: další příčný práh
To ano, ale jim vsechny dalnice nekonci primo v centru jako to mame my u kone.
0/0
1.11.2002 16:51

homerun

Fízlové!!!
Když už se tady řešila naše skvělá Policie: Na plzeňské dálnici (směr na Plzeň) v kopci dolů k Loděnicím stává pravidelně v noci, tedy za naprosté tmy, v odstavném pruhu NEOSVĚTLENÝ tmavě modrý Passat IV s radarem. Takže jedete v noci po liduprázdné dálnici na přehledném úseku a najednou se zableskne. Považuju to za největší sviňárnu a myslím, že tito policisté by měli být trestáni za trestný čin obecného ohrožení, protože úmyslně odstaví neosvětlené a za tmy takřka neviditelné vozidlo na velmi frekventovanou dálnici. Přál bych jim, aby je tam nějaký rozjetý kamion rozmačkal na kaši, šmejdy.
0/0
1.11.2002 15:45

Jirucha

Re: Fízlové!!!
Ano, tím to začíná. Nevidí-li mně, dělám, co chci, vidí-li mně, dělám nevinátko. Bylo by lépe, kdybyste auto odstavil. Právě Vy jste tou příčínou řady mrtvých na silnici, i když jste ještě nikoho nezabil.
V případě, že budete pokračovat jezdit jako nyní, prosím o sdělení vaší krevní skupiny. Budu potřebovat ledvinu. Patříte totiž k dárcům orgánů.
 
0/0
2.11.2002 23:42

Vláďa

nejdůležitejší dopravní předpis
Pri sledování úporné diskuze co je a co neni předjíždění myslím, že je potřeba se zamyslet jakou důležitost má úspora 5 minut díky neomalené jízdě v porovnání s mrzačením a zabíjením na přechodech. U nás ve Strašnicích nedávno na vyznačeném přechodu zabili malého kluka. Dost to se mnou otřáslo. Domnívám se, že nejdůležitějším dopravním předpisem pro každého řidiče musí být, že musí jet tak, aby nezranil a nezabil
0/0
1.11.2002 15:42

John Rambo

malem
0/0
1.11.2002 15:41

John Rambo

zasrani prazaci
se na to podivejte! Kazde rano neskutecne kolony aut, v kazdem sedi JEDEN clovek a vsichni jezdi jak PRASATA, nedavno me jeden smetl z tramvajoveho ostruvku.
0/0
1.11.2002 15:40

Tráva

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.11.2002 17:07

GBD

Dopadne to špatně pro všechny?
Mám důvodnou obavu, že příběh bude mít následující pokračování: řidič zaplatí pokutu, protože ZAVINIL dopravní nehodu a učitelku "zavřou" (propustí, potrestají...), protože jí NEZABRÁNILA a má za děcka zodpovědnost. Vede mne k tomu osobní zkušenost, kdy jsem velel přecházejícím táborníkům, snaživě mával mávátkem (kulatá ruční "stopka") a zazadu do mne vrazil místní řidič. Já byl rád, že mám jen modřiny a dětem se nic nestalo, ale řidič mi vynadal, že jsem mu odřel lak a chtěl nějaké odškodné jinak zavolá policajty, hlavní vedoucí mi vynadal, že kdyby je skutečně zavolal, tak tábor nadobro skončil a doktor mi doma vynadal, že jsem se okamžitě nedostavil a ať se nedivím, že mne bolí ruka, když mám naštípnutou kost.
0/0
1.11.2002 15:30

Ladislav

Popravit
Takového řidiče bych nechal okamžitě popravit.
0/0
1.11.2002 15:00

Thomas

Re: Popravit
:-) tomu říkám rozhodný názor!
0/0
1.11.2002 15:15

HONZA-PRAHA

Re: Popravit
NA TO NEMÁM SLOV, LEDA BY MŮJ PŘÍSPĚVEK OBSAHOVAL NEPŘÍPUSTNÉ VÝRAZY. JINAK- MALÉ DĚTI MAJÍ JISTOU EKONOMICKOU HODNOTU, NAPŘ. OPROTI JINÝM NEPRODUKTIVNÍM LIDEM, ALE NEJVYŠŠÍ CENU MÁ DOSPĚLÝ ČLOVĚK S UKONČENÝM VZDĚLÁNÍM A PRAXÍ. PROSÍM ODPUSTME SI TY USLINTANÉ BLÁBOLY O PŘEJETÝCH MALÝCH SMRADECH, PŘIPOMÍNÁ MI TO ZVLÁŠŤ ODPORNÉ PEDOFILY. HONZA 
0/0
2.12.2002 13:04

Jarek

Na zvážení
Otravuje mě neustáleho opakovaní že chodci mají na přechodech přednost a řidiči jsou hnusný svině. Vstoupuji li na silnici - vždy se rozhlédnu - jedno jestli na přechodu, na zelenou nebo proto že mi to někdo ukazuje, prostě se VŽDY rozhlédnu. Pokud mě někdo měl dát přednost a nedal je možné to vyřešit tim že mu vymlátím vokno nebo urvu zrcátko - je to zcela nepodstatné, ale VŽDY SE ROZHLÉDNU.
0/0
1.11.2002 13:44

VHý

Re: Na zvážení
Také se rozhlídnu (ostatně to mám za desetiletí v Praze zafixované). Přesto platí: CHODEC MÁ NA PŘECHODU PŘEDNOST. Podpis: náruživý řidič
0/0
1.11.2002 14:14

Martin

Re: Re: Na zvážení
Nemate pravdu. Ve vyhlasce nesotji, ze chodec ma na prechodu prednost. Stoji tam, ze ridic je povinen chodci umoznit bezpecne prejit. Na druhou stranu chodec ma povinost presvedcit se, zda muze vozovku bezpecne prejit.
Netrvdim, ze se tato ucitelka nerozhledla, pouze raguji na to, ze tvrdite cosi o prednosti chodcu.
BYt ten vyklad muze byt podobny, rozhodne neni stejny. S terminem "chodec ma prednost" prisli novinari a lidi to proste vzali za sve.
Az budou novinari zodpovedni za to co pisou (treba i trestne) pak treba prestanou psat ocividne lzi.
0/0
1.11.2002 15:44

Jirucha

Re: Re: Re: Na zvážení
Milý Martine,
mrtvé dítě, nebo i zraněné není v žádné vyhlášce. Pokud se ovšem odvoláváš na vyhlášky, platí, že osoby duševně nemocné nejsou oprávněny řídit vozidlo. Prosím, odlož auto do garáže, nebo ho prodej.
 
0/0
2.11.2002 23:46

SOLDAT

Re: Re: Re: Na zvážení
V tomto případě není co řešit. Chodec již na přechodu byl a přecházel, a tedy přednost měl. Kdo jede v levém pruhu a udělá tuhle "chybu", by rozhodně řidičák mít neměl!
 
0/0
3.11.2002 1:42

Marťan

Re: Na zvážení
Jestli nejde o to, že když přechází přes ulici školní třída, tak se to nepodaří za 10 sekund. Třeba se na začátku rozhlédli. Jde spíš opravdu o jistou míru ohleduplnosti vůči svému okolí.
0/0
1.11.2002 14:55

DJara

Re: Na zvážení
Videls nekdy prechazet skolu??? Asi ne, jinak bys tohle nemohl vypustit! Podle tebe za to zrejme muzou ty deti...
0/0
1.11.2002 17:22

chose

50 ...
No abych se priznal tak 50 nedodrzuju, ale na mistech, kde je evidentne prehledno. Pokud neni, tak samozrejme prizpusobim rychlost jizdy, takze klidne muzu i jako snek...Drzim se ne dojet co nejrychlejc, ale neohrozit nikoho. Ono je totiz na vylozene rovnych a prehlednych silnicich jet jen 50 jaksi blby. Ale hlavne to chce i predvidat...
0/0
1.11.2002 13:40

al

zkušenosti
taky jsem jednou večer na přechodu dal přednost a za mnou tři auta ale čtvrtý to vzal suvereně doleva a srazil chodce v protisměru při předjíždění stojících aut.No nic hezkyho to není a řidič?Mladá holka s corsou.Fakt je že od tý doby už tolik přednost nedávám hlavně na místech kde je víc pruhů nebo obchvat.A příčina je taky v tom že policajti moc nejsou vidět v provozu kromě večera kdy jezdí po poloprázdným městě 
0/0
1.11.2002 13:14

Václav

Re: Pravda POLICIE neexistuje
a má vinu na zoufalé situaci v české dopravě
0/0
1.11.2002 13:41

vLada

Re: zkušenosti
jo, presne kuli takovejm lidem kdyz davam prednost na prechodu, zajedu do prostredka (teda, pokud sou 2 pruhy v jednom smeru :-)
BTW vsimli jste si ze posledni dobou jezdi cim dal vic zenskejch agresivnejc nez chlapi? Ja sem si to uvedomil kdyz me cestou z prace (cca pul hodiny) dvakrat ruzny zensky malem vytlacily ze silnice, jak se snazily bejt vsude prvni.
A k tu nehode: je tam radar, je to dlouha prehledna ulice, ale kdyz je holt ridic vul, nezabrani mu nic. Za tohle bych mu sebral ridicak aspon na 3 roky.
0/0
1.11.2002 14:43

Grun

Nejezdim 50
ukamenujte me, snad nepatrim mezi typicky frajirky, ale nejzdim vzdy 50. VZDY si ale dabvam pozor co delam, necpu se, nepredjizdim jak dobytek apod., ale hlavne vzdy vyrazne zpomalim u prechodu a vubec u mist kde nevidim na soubezny chodnik (nikdo nevi kdy se skrz krovi proderou deti a vbehnou na silnici). Je to o ohleduplnosti...
0/0
1.11.2002 13:13

Václav

Re: Dávat pozor OK, ale navíc jezdím 50
Pokud to není magistrála apod. jedu 50.  Obávám se, že v hlavě má člověk i jiné myšlenky a pak je zbytečné špekulovat.   
0/0
1.11.2002 13:38

Crusader

HRA?
<P> Po nedlouhém spánku se budím do pošmourného rána. Ach jo, zase pondělí a zase do práce. Nu což, co se dá dělat, osvěžuji se čerstvou pramenitou vodou, pramenící přímo z kohoutku v koupelně, oblékám superrychlé aerodynamické šatstvo a vyrážím na svém superšlapacím stroji &quot;Amulet&quot; do velké hry v džungli velkoměsta.
<P> Hned na první křižovatce hra začíná a pokouší se mě sestřelit starý dědula v natuningované Škodě 105, ale briskně šlapu do pedálů a rychlým manévrem unikám krvichtivému nárazníku jeho plechového oře. Body beru já.
<P> Rozšlapávám své soustrojí z kopce a řítím se po hlavní ulici na další křižovatku. U z dálky ovšem vidím mladého nadějného jezdce rally, pilotujícího starší Audi, kterak se nezadržitelně blíží z vedlejší ulice. Odhaduji vzájemné vzdálenosti, a za intenzivního brždění rekognosuji terén v okolí silnice, kam bych byl nucen zaparkovat, v případě kolizních trajektorií našich současných pohybů. Mladík však ostřížím zrakem z pod tmavého stínu vrhaného masivním štítkem jeho značkové kšiltovky odhaduje správně svoje malé šance a za mohutného, prach, dým a smrad vyvolávajícího brždění zastavuje těsně před hranicí křižovatky. Za necelou setinu sekundy se prosmýkávám kolem jeho předního nárazníku. Opět beru body já. Vesele se navzájem zdravíme zvednutými prostředníky a pokračujeme každý svou cestou.
<P> Několik dalších kilometrů je všedně nudných ale dobře tuším, že to nebude trvat dlouho! A už je tady!! Pilot formule Karosa se svým dvanáctitunovým monopostem se rozhodl pro předjížděcí manévr! Slyším jen hluboký bas mohutného dunění obrovského motoru a koutkem oka sleduji hlavice matek předního kola, vesele a rychle se točících ani ne třicet centimetrů vlevo od mého obličeje. Bohužel, v pravo jsou jen zaparkovaná auta a tak mi nezbývá než zpomalit. Pilot Karosy toho okamžitě využívá a za halasného povzbuzování a skandování posádky jeho formule, kroutí volantem mírně vpravo. Prudkým zbržděním zabraňuji svému rozmáznutí na vyleštěné metalízy okolostojících automobilů a řadím se za Karosu. Toho si je ovšem pilot vědom a mohutným prošlápnutím plynového pedálu až někam hluboko do nitra své strojovny mi do zpoceného obličeje posílá několik kilogramů síry, sazí a jiného sajrajtu, vyvalivšího se z výfukové roury jeho superstroje. Dneska bere body on.
<P> Utírám si za jízdy svoje neprůstřelné cyklistické brýle, čímž si na obličeji, pokrytém směsí potu, prachu, sazí a jiných volně vzduchem poletujících městských ozdob, vytvářím něco jako válečné malování příslušníků kmene Boa-Boa na válečné ztezce. Ale copak vlastně nejsem na válečné ztezce?
<P> Do cíle hry zbývá už jen několik kilometrů. Začínám se opájet vidinou vítězství a hladina pozornosti bohužel mírně opadá. Toho využívá řidič nového stříbrného BMW, vykukující z průjezdu. Nechává mě dojet na menší vzálenost a pak laškovně vysunuje čumák svého vozítka přímo kolmo přes silnici. V mžiku sekundy se vracím z myšlenek zpět a snad jenom díky automatickým reflexům, vypěstovaným denodenním bojem v této hře, končí moje brzdná dráha zhruba centimetr od jeho levého předního kola. Žertovně se častujeme exotickým výrazivem a snažíme se každý dostat co nejvyšší bodové ohodnocení. Nakonec to vychází fifty fifty.
<P> Dojíždím do práce. Od startu hry uplunulo zhruba dvacet pět minut. Odcházím do koupelny, kde se sebe smývám prach, pot a válečné malování a taky vyplavuji přebytečný adrenalin. Dnešní dopolední díl hry skončil a já přežil. Dokonce i z celkovým bodovým kladným skóre. Ale dobře vím, že mě dnes čeká ještě jeden, odpolední díl...
<P>Tak co, taky jezdíte po městě na kole? ;-)))))
0/0
1.11.2002 13:10

JeD

Re: HRA?
Super
Konečně jeden normální příspěvek! Jenom aby Game Over nepřišel moc brzo. Včera jsem jel busem 176 a fakt mi připadalo, že se řidič fakt snaží jednoho cyklistu sundat...
Aspoň že se těm dětem nestalo nic vážnýho, na Patočkové či Plzeňské to jsou většinou smrťáky :(
0/0
1.11.2002 13:29

menO.

Re: HRA?
Taky se připojuji ke kladnému hodnocení vašeho příspěvku... :-) Opravdu mě to pobavilo a četl jsem napínavou historku až do konce. Také často vyrážím ve snaze dohnat ztracený čas na svém bicyklu do práce. Trvá mi to průměrně o 20 minut méně, než MHD. Problém je, že nejrychleší cesta je právě přes Patočkovu, kde bydlím a pak to střihnout dolů Nerudovkou na Klárov a dále do centra. Nejhorší úsek je právě na Malé Straně, kde kromě bezohledných řidičů jsou ještě zrádné dlažební kostky. Stačí, aby jeden chytrák chtějíc získat co nejvíce kladných bodů mi vjel do jízdní dráhy, a kočičí hlavy dokonají své. I když se špalíky zakousnou do ráfků a podkova na obou vidlicích se snaží co nejvíce zesílit brzdný efekt, stejně pak z bitvy odjíždím s velkou ztrátou. Hřeje mne pak pouze štěstí, že jsem vyvázl bez GAME OVER a bez ztráty života... :-(
0/0
1.11.2002 13:44

milena

Re: Re: HRA?
Taky jezdím na kole od Vojenské nemocnice dolu do centra, priznávám ze ne kazdý den, ale jen obcas. Nejlepsí trasa je pres park na Brusnici,kolem Belvederu na Letnou, dolu serpentýnou a Parízskou dál. Ráno je to pohoda, za dvacet minut jsem v práci, ale odpoledne je to horror. Prejet Celetnou mezi davy turistu a pak kudy? Nevím, která buvolí hlava vymyslela nápisy cyklistická stezka , kdyz by se po ní dalo jet jen horským kolem z kapoty na kapotu stojících plechovek, nebo v protismeru do jednosmerné ulice. Pritom treba Parízská je tak siroká, že by tam ten pruh pro cyklisty klidne mohl být. Ale říkala jsem si sláva povodni, víte jaká to byla balada jezdit na kole po centru kdyz nikde nestálo žádné auto a taky zádné nejezdilo. Jen skoda,ze to bylo jen na krátký cas.
0/0
1.11.2002 14:32

Karlsbader Becher Bitter

Re: HRA?
Nadherny fejeton. Mozna by jej redakce mohla prevzit a pretisknout v novinach. A propo, jednou, kratce po zaplavach, jsem jel na kole z Petrin do centra, Na Porici. Bud uz to nidky neudelam, nebo si s sebou vezmu poradnou palici. Abych se mohl skadlit s vozy tech, co mne tak krasne "intimne" predjizdi...
0/0
1.11.2002 14:15

Václav

Šiřte mezi řidiči co nejvíce tento zákon :
Sám jsem to nevěděl, osvěta ani postihy Policie nefungují, ale:  N A   P Ř E C H O D U   SE  N E S M Í   P Ř E D J Í Ž D Ě T  !!! Je to chytré a chrání to chodce. Šiřte toto maximálně mezi řidiči ... Podobně BUS s označením dětí se nesmí ani v zastávce předjet a musí se zastavit za ním !!!
0/0
1.11.2002 12:54

zab

Re: Šiřte mezi řidiči co nejvíce tento zákon :
Když už jste tak prozřel: nechtěl byste nám sem šoupnout rovnou celý silniční zákon? To kvůli té osvětě.
0/0
1.11.2002 13:01

Václav

Re: Re: Asi žijete v jiné zemi
Tento zákon v mém okolí soukromém i firemním NIKDO neznal.  To je fakt. Proto ty volové nezastavují v druzích pruzích !!!
0/0
1.11.2002 13:34

Martin

Re: Šiřte mezi řidiči co nejvíce tento zákon :
Pri jizde v obci po silnici s vice pruhy se ovsem nejedna o predjizdeni ale o "jizdu v pruzich" To je terminus technicus. To je pro vas zrejme taky novinka :P Co vy vlastne delate za volantem?
0/0
1.11.2002 13:25

krtonožka

Re: Re: Šiřte mezi řidiči co nejvíce tento zákon :
No a ty ses pekna mimoza, jizda v pruzich je neco uplne jinyho, citatek :  "... za predjizdeni se nepovazuje, jedou-li vozidla v jednom jizdnim pruhu rychleji nez vozidla ve druhem..." to za prve a za druhe "... zastavi-li vozidla pred prechodem, jsou povinna zastavit i vozidla v ostatnich pruzich ..."
0/0
1.11.2002 13:38

Martin

Re: Re: Re: Šiřte mezi řidiči co nejvíce tento zákon :
nemam tu vyhlasku, takze nemuzu primo citovat. To o cem ale pises ty je neco jineho. Lidsky receno je to strudl jedoucich aut reps. zacpa. Zkus se zacist jeste jednou a taky se tam doctes, kdyz jedu vedle nekoho v jinem jizdnim pruhu v obci, tak to taky neni predjizdeni.
Ohledne zastaveni u prechodu ve vsech pruzich: tvrdim snad, ze to tak neni????
0/0
1.11.2002 14:29

Joob

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.11.2002 12:53

Václav

Re: Souhlas
Gaunerství a hovadství na silnici v ČR odsuzuji a cítím jak se rozšiřuje. Dopisuji si kvůli tomu i s ředitelem Dopravky, ale asi marně.  Jinak Mercedes mám a patřím k naprosté špičce ohleduplných (také proto že nejsem typický prázdný český ateista-zdroj problémů ČR).    
0/0
1.11.2002 13:03

Gaston

Re: Re: Souhlas
To vyjádření "patřím k naprosté špičce ohleduplných" a "také proto že nejsem typický prázdný český ateista" velmi připomíná krásný výrok filmového detektiva Herkula Poarota, kterému vyčítali, že je příliš namyšlený a neskromný. On na to reagoval přibližně těmito slovy: "Já se tedy změním, budu skromější, mnohem skromější. Jak slyšíte, již teď jsem nejskromějším na celém světě".
0/0
1.11.2002 13:43

ufon

preco
nemam deti takze len teoretizujem ale:
- predstav si, ze mas dieta ktore posles do skoly - potom si predstav, ze ti niekto zavola a povie, ze ho zrazilo auto - potom si predstav, ze ho chces poslat niekam same ale v minulosti nepomohlo ani ked ucitelka stola na prechode
tvrde opatrenia to je to jedine co pomoze
0/0
1.11.2002 12:42

zab

No dobře
Chápu, že chodci na přechodu versus řidiči je problém. Ale v tomhle případě se stalo to, že mají dvě děti modřiny a na fordu je škoda za 2 000.Zřejmě odřený lak. Nechci nic zlehčovat,ale tady se naštěstí opravdu téměř nic nestalo. Ten řidič musel jet pomalu.Tak jestli nemají redaktoři o čem psát, nevím. Opravdu vážných střetů chodců s vozidly je denně na silnicích hodně. Proč zrovna tento případ?
0/0
1.11.2002 12:39

VHý

Re: No dobře
Protože je to přesně o tom, že dodržovat pravidla silničního provozu je pro někoho "blbost". To, že se stalo málo přeci neznamená, že není třeba neustále upozorňovat, že zdraví a život je to nejcenější, co na tomto světě existuje. Cenější, než čas, peníze či frajeřina. I když samozřejmě chápu, že blbec nikdy nepochopí, že je blbcem skutečně (tentokrát je to o tom řidiči /o těch řidičích/)
0/0
1.11.2002 13:02





Najdete na iDNES.cz