Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spojené státy ustoupily Kanadě

Nový americký protiteroristický zákon postavil hradbu mezi tradiční spojence. Kanada varovala své občany pocházející z některých arabských zemí, aby si rozmysleli cestu do USA, kde se mohou dostat do potíží. Washington totiž rozhodl, že každý, kdo se narodil v Iráku, Íránu, Libyi, Súdánu nebo Sýrii, musí být při vstupu do země vyfotografován a je nutné sejmout otisky prstů. To se týká i Kanaďanů. Kanada ale později oznámila, že Spojené státy od těchto opatření ustoupily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Valda

Pro varovnika
Precti si co ti pise radim, ma stoprocentni pravdu a napsal to tak dobre-coz ja bych nedovedla.Nezaslouzis si byt Kanadanem, zabal si tu svoji zlomenou hul a odejdi kam chces,cim drive tim lepe.Tvoje deti na tvoje rasisticke nazory a nenavist jednou horce doplati a urcite ti budou vycitat ze jsi je z Kanady odvedl.
0/0
3.11.2002 21:58

Kanadan

Viva USA
V Americe je paradne, hrozne me mrzi ze jsem se usadil v Kanade. Jsou zde sami socani jak v Cesku. Pakaz jedna. Americani to delaji spravne. Ten kanadsky zahranicni minister to je magor. Nemam slov !! Zlata Amerika !!
0/0
2.11.2002 21:14

nadpis

Re: Viva USA
Ty chudatko maly, utakaj tam do te ameriky- ups nikdo te nechce?!?
0/0
3.11.2002 1:14

Varovnik

Re: Re: Viva USA
Kecas, cecho-kanadane.  My na Canadu kasleme, zlomili jsme hul. Vetsina je zde jen get rich and get out.  Kazdej ma toho hnedyho fasismu zde plne zuby.  Nebo zde nestrilej do deti a matek? Neunaseji snad denne desitky deti rodicum, aby je dali do "care" homosexualnim fostrakum? Zapadni Canada uz by davno byla soucasti USA, kdyby to slo.  Ja osobne po 16 letech v Canade balim kufry, nechci cekat na to rosambo, ktere sem prinaseji moslimove.  Je jich tu pres 3 miliony a maji legalne pres 30 kvetoucich terroristickych organizaci.  Vlada jim jde ohromne na ruku. Aby se vyhnuly narceni z diskriminace, podniky otviraji moslimum vevnitr modlitebny, coz by se krestanum tezko tolerovalo.  Sel jsem sem kvuli svobode a nasel jsem novodobe nevolnictvi.  V Canade je dobre akorat tak kriminalnikum.  Pro rodinu je to tady ocistec.  Neodpusil bych si to, aby moje 3 deti vyrostli jako ti digitalne myslici Kanadani.  Canada se budto stane casti USA, nebo neprezije  a bude to lidova jammahirya typu Alkajdy.
0/0
3.11.2002 5:25

Radim, Toronto

Re: Kanada
Pocet vrazd v Kanade na 100 000 obyvatel je 1,7 (podle statistik z letosniho rolu pro rok 2001), tj. 550 vrazd za rok 2001. USA bylo 28.800 vrazd v roce 1999, tj. 5,5 na 100 000 obyvatel (podtstany rozdil).
Pocet uveznenych v Kanade: 123 na 100.000, v USA  682, Rusko 729, Estonsko 309, Ceska republika 224 (jenom par prikladu).
V Kanade se nestrili do matek a deti v takovem meritku, jak k tomu dochazi v USA (porovnej statistiky). O tom, ze by se deti unasely rodicum, jsem neslysel. Je pravda, ze jsme prave meli Halloween, ale to se deti neunaseji a nedavaji se cekajicim homosexualnim dvojicim.
O tom, ze by zapadni Kanada mela byt soucasti USA tez nic nevim, pokud vim, pouze Alberta koketuje s politickou stranou, Canadian Alliance, ktera se podoba republikanske strane USA hlavne jejich oblibou pro bibli. Liberalove nemaji politickou konkurenci v Kanade, jsou v drtive vetsine a zda se, ze to lidi Kanady takto vyhovuje
Kanada ma mene nez 1 milion muslimu (diky vsem emigrantum, kteri sem prichazeji,  Kanada patri mezi staty s nejvyssi zivotni urovni, takze i diky temto muslimskym imigrantum). Kanada nema rasove zlociny, muslimove se nemusi obavat chodit po kanadskych ulicich na rozdil od americkych muslimu. Zamestnavatele nemusi zrizovat modlitebny pro muslimy, to je pusta lez, kterou byste musel dolozit necim. Navic muslimove, pokud aspon ja vim, potrebuji pouze koberec a zorientovat se smerem na vychod, coz neni tak velky problem.
Kanadska vlada prozretelne vydala celonarodni varovani pro vsechny nase muslimy, aby zvazili cestu do nebo pres Spojene staty a podala okamzity protest pres ministerstvo zahranici. Odpoved Americanu byla sice pozitivni a slibili, ze nebude dochazet k diskriminaci Kanadanu na zaklade jejich mista narozeni, ale Kanadane jsou zdrave skepticti a nazor, ze na jih od Kanady ziji rednecks bez civilizovaneho chovani, nadale pretrvava.
Pokud vim, cely svet mysli digitalne, Kanadane nejsou vyjimkou. Doporucuji Vam se v tichosti sbalit, pokud je to pro Vas k nevydrzeni, zrici se pokud mozno kanadskeho obcanstvi pro celou rodinu a vyridit si ceske. Kanade lide jako vy chybet nebudou. Doufam, ze vase deti neutrpely vaznymi psychickymi poruchami behem tech 16 let v Kanade, pokud ano, budete to vy a nikoliv Kanada, kdo nese zodpovednost za jejich neuteseny psychicky stav.
Good riddance!
 
 
0/0
3.11.2002 6:36

Varovnik

Re: Re: Kanada
Asi Toronto je uplne jina Canada nez Alberta.  Asi bych tam mel s detma emigrovat.  Tady to opravdu hodne moc lidi nenavidi. Jestlipak jste cetl knihu Canadian war against family?  Mesitu napriklad otevrel umirajici Nortel, ale stejne jim to nepomaha.  Nejsem rasista proti mohamedanum, pokud nziji sa pracuji slusne jako my. Co mi vadi je policejni metody v Alberte.  Kazdou chvili nekoho doma rozstrileji.  Kamaradi me volaji do Vancouveru, kde pry se nejen dre za peanuts svatek patek, ale taky zije, .  Ja teda ztratil duveru v tento system, po tom, co nam mesto Calgary zkonfiskovalo vsechno v nasem domove, vcetne auta, a nikde jsme se nedovolali, a nikdy jsme nic nedostali zpatky, protoze podle advokata je nemozne pro bezneho obcana soudit takoveho monstra jako municipalni sprava.  Potom jsme  nasli  starsi dvojici , kteri nam "nezistne" pomahali zpet na koleje.  Po peti mesicich jsem s hruzou zjistil, ze ten chlap je pedofil a ma na svedomi moje tri dcery tehdy ve veku 5, 7 a 9 let.  Byl odsouzen na 1 (jeden) rok podminene a sel domu mezi male holcicky.  Jeste mam z toho vseho posramocene zdravi a otresenou viru v kanadskou justici a policii.  Asi zijete na jinem mesici, nebo v isolovanem palaci, ze nevite co se nepise v novinach.  Nas nepresvedcite, Canada neni raj na zemi.  Cechy taky ne, ale tohle se tam nedelo ani za komousu.  
0/0
4.11.2002 9:05

Calgary

Re: Re: Re: Kanada
Co jsi tady udelal, ze ti vsechno sebrali???Tady je tolik socialnich organizaci ktere by ti s radosti pomohli,tady jsou byty a domy pro potrebne,a ty se trema devcatky si nechas pomahat od stareho chlipnika? Mas nohy na kterych by jsi mel stat a ruce s kteryma by jsi mohl neco delat,misto toho knouras, ze TY mas posramocene zdravi?!?!Ty jsi byl posramoceny uz davno!Chudaci devcatka. 
 
0/0
4.11.2002 22:04

Varovnik

Re: Re: Re: Re: Kanada zeme hruzy
Nic nevis,  ja bych te chtel videt.  Takovych jako ja je zde plno, a nemaji kam se obratit.  Asi jsi nikdy nepotkal socialky v doprovodu policie. Jake peklo ony delaji tatum!  Nerika ti asi nic jmeno Connie (37) a jeji chlapec Ty Jacobs, kteri byli rozstrileni soudruhem Dave Voller, nebot matka nechtela nechat sve deti unest soudruzkama od od child welfare?  A co Grewal Singh (27), kteremu soudruzi policajti rozstrileli oblicej pred zraaky cele rodiny a sousedu z jeho vlastnim dome? Nebo Darren Varley (26 let) ktereho rozstilel soudruh Mike Ferguson pres mrize v zadrzovaci cele?  A co rodina pastora Ludwiga v Hytie, AB?  A dalsi a dalsi. Ted reknes:Me se to libi.  Kdyz tobe se to nelibi, tahni do Cech.  V Calgary tebou vychvalovane furie od socialek zabavi rodicum DENNE dve deti.  To je booming business s detskym masem!  Jednou Kanada bude souzena za zlociny proti lidskosti, I guarrantie.
A jeste perlicku:  Kdyz bylo moji nejmladsi dceri 4 roky, ucitelka v materske skole dosla k nazoru, ze holcicka se projevuje jako sexualne abusovana.  Zavolala tedy snazive na child welfare, kde se malicke baby vyptavaly bez naseho vedomi a svoleni, jestli ji taky koupe tatinek.  A jestli ji taky meje buchticku. A dalsi carrdejnicke vysetrovani. Moje mala nemela ani potuchy co vlastne chteji.  Pak me predvolaly na Wilow park child welfare (manzelku nepredvolaly) a dusily me otazkami.  Jasne jsem jim rekl, ze v moji kulture rodice neukajeji na vlastnich miminkach, ani jim to na mysl neprijde. Neverily.  Jedna, takova tlusta s nemeckym jmenem pak prohlasila: Kdyz to je se stejnym pohlavim, tak je to OK. Pozadaljsem ji, aby prestala mluvit, ze mi je na zvraceni.  Ja vim, ze je to jen skuhrani pro tebe, ty sotva mas deti.
0/0
5.11.2002 4:08

Radim, Toronto

Re: Re: Re: Re: Re: Kanada zeme hruzy
Podival jsem se na stare novinove zpravy o pripadech, ktere uvadite. V roce 2001 bylo v Kanade spachano  550 vrazd, netvrdil jsem, ze Kanada je zeme andelu, kde nedochazi ke kriminalite a nasilnym umrtim. Nic takoveho jsem nerekl, reagoval jsem na vasi prohlaseni, ze neni nad Ameriku.
Pripad Connie je jeden z pripadu, ktery by se mohl odehrat kdekoliv na svete bez ohledu na geografii. Zila na rezervaci s manzelem, 4 detmi a 2 vnoucaty. Podle toho, co pisi noviny (setl jsem ze 3 zdroju), Connie a jeji muz meli nejake hadky a bohuzel, jak to byva tragickym pravidlem mezi First Nation (uz se nerika Indiani),se popijelo. Socialni pracovnici  zavolali RCMP, na kterou Connie namirila zbran. Policistka prchla z domu a zavolala posilu. Podle slov policisty Varleyho, ktery dorazil na rezervaci v kratke dobe, Connie na neho vystrelila. Varley opetoval strelbu a zabil ji i jejiho syna. To je tragedie, tim spise, ze podle novin mezi prijezdem policisty Varleyho a zastrelenim Connie ubehlo pouhych 90 vterin. Pripad se vsak vysetroval, dokonce se podal protest pres OSN po te, co Varley byl zprosten viny za zabiti Connie a jejiho syna(dokazalo se, ze jednal v sebeobrane). Nikdo z nas myslim nema prilis velke iluze o tom, jak nekdy policie pracuje, existuje vsak kontrola verejnosti, jak ukazala dalsi akce s podanim protestu do OSN.
Puvodni obyvatele Kanady, zvlaste ti, kteri ziji v blizkosti velkych mest, jsou ukazkou toho, jak se nase civilizace podilela na genocide techto lidi. Indiani (jak my jsme zvykli rikat) jsou demoralizovani  a i kdyz si vsichni Kanadane uvedomuji, co se stalo Indianum, reseni nejsou idealni. Indiani maji vlastni ministerstvo, ktere se zabyva jejich zalezitostmi, maji svuj hlas a sve mluvci, vlada vratila obrovska uzemi kmenum, obyvatele rezervaci maji danova zvyhodneni a mnoho dalsich vyhod, staci se vsak projet jednou takovou rezervaci, aby clovek pochopil, co se s temito lidmi stalo.
 Varovniku, vas prispevek byl o tom, ze v Kanade se strili na matky a deti, deti se davaji do homosexualnich rodin a muslimove si delaji, co chteji. To byla vase slova a take to, ze by bylo lepe, pokud by Kanada byla soucasti USA (tedy aspon cast Kanady). Vy soudite celou zemi podle sveho pripadu a odsuzujete za to celou zemi. Uvedl jste pripady, ktere se staly mezi rokem 1998 a 2000. Kanada ma svoje problemy, ktere se resi, protoze to lidem neni lhostejne. Policie je pod kontrolou obcanu a to duslednou, navic mame plno komisi pro lidska prava a proti porusovani prav(nekdy jich je az moc a nekdy je to az smesne, co se resi). Vas pripad s dcerou mohl spadat do kategorie prilisne PC (politically correct), coz se nastesti zacina menit, ale cely tzv. civilizovany svet prosel timto obdobim, ktery je snad za nami. Clovek by se spis mel ptat, co za civilizaci vlastne jsme? Souhlasim s Vami, ze nekdy nektere socialni agentury jednaji prehnane zbrkle,  vzhledem vsak k tomu, ze se Kanadane zacinaji trochu podobat Americanum v tom smyslu, ze jako jedinou instanci vidi jedine reseni pro jejich problemy pomoci soudu, tyto agentury se snazi byt politicky spravne a pokud mozno predchazet moznym soudnim zalobam. Jsem presvedceny o tom, ze v nekterych pripadech budou z komara delat velblouda, aby se jejich existence ospravedlnila. Maji vsak svoji funkci, o tom jsem take presvedceny a my jsme tu od toho, abychom je kontrolovali jak funguji, jak jsou financne spolehlivi a zda jsou efektivni.
Pokud vsak nemate zadny vztah ke Kanade, byla by skoda vychovavat ve vasich detech nenavist k zemi, ktera je predevsim velkorysa a snazi se byt spravedliva. Ze to neni vzdycky tak, jak bychom si prali, je beh zivota. Je vsak mnohem jednodussi obvinovat druhe z nasich neuspechu, nez si ty neuspechy priznat.
0/0
5.11.2002 5:55

Pilat

Re: Re: Re: Viva USA
Tebe chlapce je uplne skoda komentovat, udelej mi jen jednu radost  - vrat kanadske obcanstvi a tahni do hoven, abych se za takovou lidskou chamrad jako jsi ty a "Kanadan" tady nemusel stydet!
0/0
4.11.2002 1:42

Pilat

Re: Viva USA
Ty jeden primitivni blbecku, ty budes nulou s problemama , kdekoliv se objevis. Plivej na Canadu a dej si nickname Kanadan!!! Ono to honi vodu na ceskym netu se tak predstavit troubo jeden. Jinak, dovol mi pripomenout, ze te do Kanady nikdo nezval a taky nikdo plakat nebude, kdyz odsud vypadnes.  A co se tyce ministra zahranici - po dlouhe dobe zase nekdo se zdravym rozumem a pevnym charakterem v kanadske politice a z toho se muze nas jizni "pritel" Buchanan podelat.
0/0
4.11.2002 1:38

Hnusoň

Juráškovi!!!!§§§§§§§
 
Aby ti tam někdo nenatr pr.......!!!!!!!!§§§§§ Počet vražd je v Kanadě skoro na úrovni USA!!!!!!§§§§§
 
Pro srovnání: USA - 8,4/100000, Kanada - 5,3/100000, Čechy - 2,4/100000
 
Tak až tě nějakej hodnej Kanaďan vytáhne za uši z ty tvý zemljanky a zakroutí ti krkem , tak se moc nediv, chytráku!!!!§§§§§§
0/0
2.11.2002 9:43

bruno

Re: Juráškovi!!!!§§§§§§§
servus hovnyfall-jákto še ne po u šivaš poett ick o u formu?
0/0
2.11.2002 15:05

Hnusoń

Na to musím mít rozpoložení!!!!!!§§§§§ Ale už se chystám!!!!§§§§
0/0
3.11.2002 0:51

90+

Na oko se da udelat vsechno, hlavne, ze tomu lidi veri.
0/0
2.11.2002 5:34

Martin

Jaky je problem?
Nevidim jaky je problem. Jsem kanadsky obcan a kdyz jedu do USA tak proc by mne nemeli vyfotografovat a vzit otisky prstu, vzdyt ja tam nic ilegalniho delat prece nebudu. Tak misto aby to zrusily pro kanadske obcany arabskeho puvodu, klidne to meli udelat pro vsechny kanadske obcany, pokud dokazi prokazat ze takovyto krok by zvysil bezpecnost.
0/0
1.11.2002 21:13

David

pohodička...vivat Kanada...ode mě to není ironie
0/0
1.11.2002 11:14

kony

at to svisti
a je to
0/0
1.11.2002 10:26

Ládínek

Drazí spolubojovníci
Dovolte mi, abych touto cestou provedl aktualizaci univerzální příručky bojovníků Al-Kajdy.
Aktualizace se týká kapitoly "Jak se bez problémů dostat do USA". Připište si tam větu - "Nutná a postačující podmínka pro splnění tohoto úkolu je získat nejprve kanadské občanství". Vyhnete se tak focení, otiskování prstů a dalšímu obtěžování.
0/0
1.11.2002 9:20

jurasek

kanada, ten velky, krasny bily sever
to je aspon zeme ta kanada, myslim, ze si tam zacnu pomalu hledat praci, je to velikansky, lid je tam klidny a zabyva se vetsinou jenom odklizenim snehu, obojkovanim vzpupnych medvedu, posilanim vlcich cistokrevnych smecek do usa, kde zadni vlci nejsou, protoze je farmari vytloukli a vystrileli...... a pokud zacne svet blaznit, v kanade by melo byt dost mista, kde se da v rychlosti vykopat zemljanka a prezit svetove prusery.....takto aspon vypada demokracie v praxi, pekne se americanum postavit a nehrat s nimi footsies....lol!
kanado, mas u mne jedno velke, velke plus!!!!!!
0/0
31.10.2002 22:43

Jaroslav

Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Dekujeme za uznani.A to by jsi jurko mel videt ty Skaliste hory,Colombia river nezli pritece k vam i tam je krasna a mohutna, Slave lake, tisice parku,ohromne rozlohy, asi proto jsou tu lidi klidnejsi ze se nemusime tolik strkat. Ale jako vsude obcas se najdou vyjimky, ale mas pravdu v jednom neni krasnejsi zeme na svete. S Americany vychazet v dobrem je dost obtizne.
0/0
1.11.2002 4:17

Muki

Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
A co s Francouzi? Kdyz jsem s nekolika mluvil, tak tvrdili, ze je utlacujete.
0/0
1.11.2002 8:16

Jaroslav

Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
muki, tady jsou Kanadani francouzkeho puvodu (jako my jsme Kanadani ceskeho puvodu), mame vsichni stejna prava. Quebec se chtel odpojit, ale po svobodnych volbach se sami rozhodli ze je lepsi zustat spojeni. Rekli ti Francouzi neco conkretniho?
0/0
1.11.2002 16:56

jurasek

Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
jaroslave, ja videl ty rocky mountains, ja jimi projel, projel jsem kanadu od vychodu na zapad a zpet pres usa...ja zil 6 mesicu v toronte, tak tu zemi trochu znam a co jsem mohl, to jsem si projel.....nejsem american, ale i zemi od vas na jih znam moc, moc dobre.......jeden z nejkrasnejsich zazitku jsem mel na prerii v saskatchewanu brzy rano...nadhera, ten prostor, nikdo nikde jenom v dalce nekde pufal traktor a ja videl jenom svelta...a potom ty rockies.....a cely jasper a banffsky park, tam jsem si vyklusal na par ledovcu....a nakonec vancouver island, nanaimo, victoria, long beach a probehnuti po pacific trail (na to musi mit clovek povoleni).....ale mne se vic libi atlantik, v tom pacifiku plavou ty svinsky velky rasy, ktery spis vypadaji jako trubky.... pacifik je studeny.....kazda zeme ma problemy, kanada je jaksi klidna a nevtira se nikomu, jakoby kanadane vedeli, ze maji jednu z nejlepsich zemi sveta a moc nechteji, aby se o tom vedelo...   :)
0/0
1.11.2002 19:25

bruno

Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
hi malivelki juro--ti do kašeš bit ále pjekne séntimment--tosečté jako bedekeer--a esli si f toronto vidjel na nebi drák tak ná 2.koncu špagata stal bruno-s chláfou sa klonjenou a teš se mu moc nechtelo utykat s tocho in dianskecho leta... na ja škota spominat--adobra kniha do ruka a sedyš u huronskecho jezerka a okolo je huronske tícho...co ty mam po vidat..škota slov... ja sůd u niagari nemjeli-ále sem ho re serfofal pro nas oba-a šúúúp dolu--a kto to prše šije je vites fšech diskusi...
0/0
1.11.2002 19:39

jurasek

Re: Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
bruno, vypada to, ze mas pro sebe komunalni pocitac, ty divochu kybucky....
diky za toho kaplana,  trochu jsem to prosmejdil jak na netu tak mezi znamymi a jedna dobra znama mi potvrdila, ze je to an absolute gem!! vzpominala na to, jak hymie v hodinach anglictiny po te, co se probiral julius cesar (shakespearuv) se hlasi ke komentari  a plny nadseni zacne rozebirat "pair of scissors"...lol! jestli je to ve stylu woodhouse, rad se po tom podivam a prectu....ta znama je strara, stara anglicanka, u ktereho jsem sveho casu zil na podnajmu, ma holka stara doktorat z anglicke literatury, dobry zdroj na vsechno aspon pro mne.....
drzim palce na vikend, doufam, ze mas uzi v tlape a slusne vyhlidky na klidny vikendovy sexualni zivot, hlidej to tady, ja jedu pokouset osud do hor....
0/0
1.11.2002 20:04

Jaroslav

Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Jsem moc rad ze se ti to tu vsechno libylo a ze jsi byl tak lucky ze jsi to vsechno mohl procestovat. O tom pacificu mam stejne zkusenosti, ale tam se da v mori jit nejvic jen po kotniky, a to az k SanFrancisku, je to studene,ma to ale taky svoje kouzlo. Ten zazitek ze sasktchevanu pro kazdeho evropana musi byt uchvatny, ale ja jsem bydlel ve Winnipegu 8 mesicu a nikdy bych sam neveril jak je to sklicujici zit na uplne rovine.Ale co chci hlavne rici (tak jako bruno) uz tady ty podobne prispevky ctu dost dlouho a jsem prekvapen s tvoji reakci.Diky! 
0/0
2.11.2002 2:59

Milos

Re: Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Jde mi z vas tri a kanadskych zazitku mraz po zadech. Uz jen "studeny Pacifik" mi dava husi kuzi. Vy nevite co je krasny teply Pacifik a dlouhe plaze plne bileho pisku. Volny pristup vsem, za vstup na plaz se neplati. Zensky nestydici se opalovat topless, nebo jen mini a G-string. Queensland, surf a surfari, palmy, bougainvillie, ibisky, frangipani.....slunce, barvy a vune subtropu. Klid a zadny "rat race"jako v Evrope a Americe.
Ahhh, neni nad Australii. Jesteze tu neni Krut'as. Leda tu vyvolaval nezaslouzene anti australskou naladu.
0/0
2.11.2002 8:04

Jaroslav

Re: Re: Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Milosi, ja vim co je to teply Pacific a i teply Atlantik a jine teple vody. Je to krasne chodit po teplem pisku.Preji ti vse nejlepsi v takove zemi kde se ti libi. ja osobne nemam rad velke horko ale to neni dulezite,mam rad Kanadu takovou jaka je. Taky bych nekdy rad videl Ularu, Alice springs,Melbourne, Sydney,The great corral reef,Tasmania mas taky pravdu musi to byt krasna zeme-a nehranici s USA.(mozna,ze se nam obema povede zbavit se kralovny).
0/0
2.11.2002 22:36

Milos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Kralovna mi nevadi pokud zustava v GB. Jako danovemu poplatnikovi se mi zajida platit za jeji navstevy sem. Tedy za vsechny komorne/iky tajemniky kaderniky a jine poskoky, bezpecnost apod. Australie je dobre vclenena v Britskem spolecenstvi narodu, ale lepsi by tam stala jako republika s vlastni hlavou statu. Ne s guvernerem, ktery jen zastupuje kralovnu. Ten soucasny je hodne kontroverzni a stoji tak za velke kulove. Mel radsi zustat ve sve cirkevni pozici a neprijmout Howardovo pozvani do pozice G-G (Governor General). Asi se mu libily ty vsechny ceremonie, ke kterym se ted dostane jako osobnost. 
0/0
3.11.2002 2:37

marek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
panove ja ziju v cancunu v mexicu.zije tu hodne canadanu, a muzu rict ze jsou to super lidi.muj nej kamarad je z montrealu a je arabskeho puvodu.australany co jsem poznal jsou taky moc super ....cos se zase neda rict o americanech..zil sem tam 5 let.taky tady v mexicu zije hodne americanu,protoze mexico je nadhera. strasne krasna zem(to neplati o politice mexica) tak panove a damy preju vam dobry den
0/0
3.11.2002 23:22

Jaroslav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Milosi, asi uz je pozde, ale jestli sem jeste jednou juknes, a az si prohlidnes vsechny ty hezky devcata na plazi, hrozne rad bych vedel jestli se nekdy divas v noci na oblohu? Ja vim ze tam mate Jizni kriz ktery my nevidime, vidite Orion? Diky za odpoved.
0/0
4.11.2002 17:28

Pilat

Re: Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Videl jsi to zdrave!!!! Kanada je klidna a nevtirava a kanadane to dobre vi ze maji jednu z nejlepsich zemi na svete. Problem mnohych imigrabtu je, ze se napred musi stat kanadane a to neni pres noc. Je to zdlouhava transformace a ne vsem, z prvni generace emigrantu, se to podari. Pak muzes cist vytvory jako ty nahore.
0/0
4.11.2002 1:52

Hnusoň

Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
Aby ti tam někdo nenatr pr.......!!!!!!!!§§§§§ Počet vražd je v Kanadě skoro na úrovni USA!!!!!!§§§§§
 
Pro srovnání: USA - 8,4/100000, Kanada - 5,3/100000, Čechy - 2,4/100000
 
Tak až tě nějakej hodnej Kanaďan vytáhne za uši z ty tvý zemljanky a zakroutí ti krkem , tak se moc nediv, chytráku!!!!§§§§§§
0/0
2.11.2002 9:38

bruno

Re: Re: kanada, ten velky, krasny bily sever
sevus hovnyfall -jákto še ne pouši vaš poett itsk o u formu?
0/0
2.11.2002 15:03

gewo

Upřesnění
Někdo zde obvinil Jiřího Maška, že je jehovista. Není to pravda, všichni vědí, že Jiří Mašek je scientolog.
0/0
31.10.2002 22:40

Nadpis

Re: Upřesnění
Uplne stejna blbovina!
0/0
2.11.2002 3:05

takyCech

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.10.2002 17:01

David

pro pseudo-Maška
Hele ty chudáku...co se vydáváš za jistého Maška....už je to suchý, seš fakt chudáček...to je OSTROVTIP jak prase.... ...........konči a val, val do práce........
0/0
31.10.2002 15:04

Karel Moulis

Jiný metr
To kdyby se stalo u nás, tak by se vyrojili ochránci takzvaných lidských práv a mohli se z toho podělat. Vzlhedem k tomu, že se to děje v USA, tak je to v pořádku, hahahaha. USA náš vzor! S USA na věčné časy a nikdy jinak:-)
0/0
31.10.2002 13:53

Muki

Re: Jiný metr
Pokud chcete uvazovat bez emoci, tak v USA kontrola ilegalnich emigrantu jsou jen slova a nic vice se pravdepodobne nestane. Ty miliony ilegalnich emigrantu co jsou v USA se zatim nedaji nijak kontrolovat a zamezeni privalu dalsich neni mozne, protoze latinci, ci hispanci maji jiz takovou silu, ze by byla politicka sebevrazda pro kazdeho politika ci politickou stranu, treba v Kalifornii , kdyby se odvazil skutecne prosadit nejaka razna opatreni. Vzhledem k tomu, ze "nebile" vetsiny v nekterych statech (latinci jsou nejvetsi nebilou skupinou ve 22 statech) se teprve politicky probouzeji, bude tlak na benevolenci k ilegalum a pro ruzne amnestie jeste vzrustat. Jesli republikanska strana nechce zaniknout, bude muset prilakat tyto lidi na svoji stranu a to znamena zase ustupky. To neznamena, ze se neprovedou na oko nejaka opatreni proti arabum, kterych je malo a nemaji moc sympatii. Nakonec i Bush musi sem tam mluvit spanelsky a upozornovat na hnedou cast svoji rodiny.
0/0
31.10.2002 22:11

pan Filuta

co?
Neni to tak davno, co tady vsichni nadavali juraskovi, Krutasovi atd., ale aspon to byla zajimava diskuse. Nevim proc tady nechaj roztahovat se bandu mentalne retardovanejch chudaku typu Bruno a Hovnival. Nesmim zapomenout na toho saska Maska. Pri pohledu na chat se mi dela na bliti. Tahnete i se svejma slintama na ten bajecnej osud. 
0/0
31.10.2002 13:47

Jiří Mašek - osud.cz

Re: co?
Vážený Pane, děkuji Vám, že se mi staráte o příjem nových oveček. Je třeba však, abyste příště napsal, aby taky zaplatili 99,-Kč/měsíc. Co se mi však nelíbí, tak je vaše vystupování. Kdo může hodnotit kdo je šašek a kdo ne, kdo inteligentbí a kdo ne, koho příspěvky jsou zajímavé a čí ne!!! Tady je počátek fašismu - co se líbí mne je norma, a tak to budu prosazovat, kdo je jiného názoru - okamžitě zabit!!! Probuďte se, a už alespoň chápete proč vznikl osud??? Na pomoc takovým sobcům, kteří žijí ve tmách jako jste vy!!!
0/0
31.10.2002 14:01

Hovnivál

Tobě se nelíbí jak válím kuličky?????,,,,,!§§§§§ Grrrrrrrr!§§§§§§§§ Povinná četba na osudu tě nemine!!!!!§§§§§§§§§
0/0
31.10.2002 14:16

Jiří Mašek

www.osud.cz
0/0
31.10.2002 13:44

Hovnivál

Vždyť bez Mašků by byla nudaaaaaaaaa!!!!!!!§§§§§§§§§§§§§
0/0
31.10.2002 13:17

Marek

Jsem rad, ze se dobre bavite! Jeste kdybyste tak obcas premyslel, ulevilo by se Vam!!
Co všechno se ještě bude muset udělat, aby byla posílená bezpečnost Spojených států? Zavřít zbytek světa do klecí? Nebo je rovnou všechny pobít? Vláda hraje s občany špinavou hru. V rámci jejich "ochrany", se snaží vzít jim to, na co mohli být donedávna ještě hrdí. Svobodu. Všechny tajné policie bývalého sov. bloku jsou slabým odvarem toho, co dnes předvádí "Země svobody". Bude nás jednou všechny hlídat jedno velké boží, pardon - bušovské oko?
0/0
31.10.2002 13:26

Hovnivál

Jelikož Bush je kříženej mimozemšťan s Maškem, tak mi to neva!!!§§§§§§§§ A zaplatils už předplatný?????????§!!!!§§§§§§
0/0
31.10.2002 13:34

Marta

Re: Jsem rad, ze se dobre bavite! Jeste kdybyste tak obcas premyslel, ulevilo by se Vam!!
Chces-li mit na globalni katastrofy penizky, musis nejprve presvedcit Kongres USA Takze pak jen staci 1 + 1 = 2
0/0
31.10.2002 13:36

Don Antonio Soprano Sr.

Re: Jsem rad, ze se dobre bavite! Jeste kdybyste tak obcas premyslel, ulevilo by se Vam!!
Do jakych kleci, hnupe? Amerika ma sakra pravo si vybirat, koho na sve uzemi vpusti a ktereho aladina si vyfoti. Nelibi se ti? Zustan v kleci!
0/0
31.10.2002 13:54





Najdete na iDNES.cz