Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obnovu metra brzdí čekání na eskalátory

Jako kdyby tady ještě nikdy nejezdily vlaky s cestujícími - tak vypadá stanice pražského metra Nádraží Holešovice více než dva měsíce po povodních. Už za necelé tři týdny tady však metro opět pojede. Generální ředitel pražského Dopravního podniku Milan Houfek o tom ujišťoval ministra dopravy Milana Šimonovského, když mu část poničené podzemní dráhy ukazoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M.

a proc vlastne
proc vlastne skody nezaplati krizovy stab? Kdyz melo dle jejich rozkazu metro jezdit do posledni chvile, misto aby se zacalo zavirat uz na zacatku povodni?
0/0
6.11.2002 16:16

Ferda

Paroubek musí být celý hnědý...
jak leze do prdele špidlíkovi, aby mu vysázel penízky na metro. A v pozadí se smějí primátorové z řad ptákostraníků, kteří ty penízky šmahem rozkradou
0/0
1.11.2002 10:00

jakub

at plati mesto
A proc by si jako mesto nemelo rekonstrukci zaplatit? Vsechny zisky (krome dani, ty jdou statu) jdou taky mestu.
0/0
31.10.2002 9:32

Pavel

Re: at plati mesto
Zisky z MHD? Kde žiješ? Město dotuje asi 70% nákladů MHD!
0/0
31.10.2002 9:53

kriple X

Re: Re: at plati mesto
mesto dotuje 75%.
0/0
31.10.2002 11:55

Jimi

Re: at plati mesto
Být vládou tak bych Praze na opravu metra nedal ani korunu, sami si to pos... tak ať teď nežádají stát o pomoc.  Kdyby bylo vedení města alespoň odpovědné, tak už muselo žalovat Houfka o náhradu škody, neboť tento jako člen krizového štábu a zároveň předseda představenstva DP neučinil nic k tomu, aby k zaplavení metra nedošlo.  Je tedy nasnadě, že nevykonával svoji funkci s péčí řádného hospodáře a odpovídá tak (spolu s dalšími managery DP) za škodu, která akcionářům DP tj. městu Praze vznikla.  Dokud nezačne Praha hájit své zájmi proti těm co škodu 6 miliard způsobili, nezaslouží si ani halíř ze státní pokladny!
0/0
31.10.2002 15:17

zajic

Houfek rika - 3 mld od vlady, 2 od mesta. Ve skutecnosti to vse plati danovi poplatnici.
Lhat se da ruzne - oblbovani lidi se u nas us stalo "narodnim sportem". Skody na metru je treba opravit, s tim se neda nic delat. A bude to stat obrovske mnozstvi penez. Ale uz za se sem cpe stara bolsevicka propaganda jak urady neco pro nas udelaji, jak to urady zaplati. Ve skutecnosti vsechny naklady jdou z nasi kapsy. Metro bylo vybudovano za nase penize uz za bolseviku. To co se rozkradlo a mizerne provedena prace a vsecny chyby behem budovani metra, ktere vedli ke katasrofalnimu zniceni pri povodni. To jsem take vse zaplatili z vlastni kapsy. A naprava? Pri udernickem hura stylu vedeni oprav jde jen o zaflikovani nejnutnejsich skod. Budet take nasledovat ono potrebne revidovani a napraveni objevenych neodstatku. Nebo si uz mame do prasatka stradat dalsi miliardy na pristi velkou povoden?
0/0
31.10.2002 3:01

THaleZ

K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
K cemu jsou antivibracni vlozky pod koleje kdyz karlinem denne projede pul tisice tezkejch autobusu? Ze to neni mozny? Zkuste si to spocist...
X-C maj interval ve spickach 1-2 min, a vecer cca 5 min. To je prumerne cca 2,5 min. To jest cca 25 autobusu/hod. A za 24 hodin to je 24*25 = 500 busu. A k tomu jeste dlouhy kloubovy. Pro neznale karlina jen info, ze autobusy z florence se jezdej otacet az ke kostelu, coz je cca v polovine karlina. Chudaci lidi a baraky v Pernerce a okoli... Nevim proc se busy netoci na trase Tesnov, Bila labut, Masarka, zadem kolem typografie a zpatky vedle mekace. Tam voda nebyla
A to sem nepocital dalkovy autobusy a X-8-ku, 133, 135 a 207
Co vy na to panove na DP Praha? Jak by ste se tvarili na to kdyby Vam padal barak a okolo buracel autobus za autobusem????
 
0/0
31.10.2002 1:34

NUFINKA

Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
to je jasne k cemu...na H*****
Takhle to ale vypada libive ne?
0/0
31.10.2002 1:45

antivseho

Re: Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
Ano, to je jenom ukazka kvality a inteligence redakce iDnes, cim narod krmi. Odpoutavat pozornost. Ty antivibracni vlozky bych doporucil cele redakci k pouzivani.
0/0
31.10.2002 4:03

gaga

Re: Re: Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
Dost mě štvou všichni bl.ci, kteří čtou idnes a přispívají do diskuzí jenom tím, že nadávají na práci novinářů. Když se Vám nelíbí server iDNES, tak sem prosím nelezte.
0/0
31.10.2002 7:26

Boris

Re: Re: Re: Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
To je stejně hloupé tvrzení, jako když někdo řekne, když se ti nelíbí že vedení podniku krade, tak z něj odejdi. Nemělo by se změnit vedení podniku?
0/0
31.10.2002 8:10

Pavel

Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
A všiml sis někdy, že tramvaje nejezdí po pneumatikách, ale po ocelových kolech?
0/0
31.10.2002 7:19

Cad

Re: Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
To je hodně zajímavé, asi se budu muset na tramvaj blíž podívat. Jo, když jsem bydlel v baraku na ulici kde jezdili jak tramvaje tak busy, tak bylo celkem poznat, jestli projela tramvaj nebo autobus (že by to bylo v těch kolech?
0/0
31.10.2002 9:33

dzefo

Re: Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
a taky jsou 10x tezsi
0/0
31.10.2002 13:46

dzefo

Re: Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
a taky jsou 10x tezsi
0/0
31.10.2002 13:46

Miroslav Grossmann

Re: K cemu sou antivibracni vlozky kdyz....
Nevím, co to vlastně je ta podložka, jestli se to dává do panelu pod kolejnici, nebo do klasického svršku s pražcemi. Tramvaj ale kvůli kontaktu kolo - kolejnice působí řekl bych mnohem větší vibrace než autobus. Pamatuju si, když jsem občas byl v jednom baráku na Těšnově, že při průjezdu tramvaje vibrovaly stěny a některé věci třeba na stoje se dokonce pohybovaly! Autobus tohle neumí. Jinak, myslím, že optimální by bylo použítí pružného uchycení kolejnic do pražců (viz Hradčanská, Národní divadlo, Vinice - Ústřední dílny DP) namísto tuhého nebo dunících panelů. Ale nevím, co tam teď je...
0/0
31.10.2002 15:04





Najdete na iDNES.cz