Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dítě si vysoudil. Ale nikdy je neuvidí

Tuto sobotu se už postopáté odehraje stejná situace. Václav Kříž zaparkuje v devět ráno vůz před bydlištěm bývalé ženy. Každou první sobotu má podle rozhodnutí soudu právo vidět syna. Jenže jako obvykle žena ani syn nebudou doma. Od synových tří týdnů se otec snaží dosáhnout alespoň minimálního kontaktu s dítětem. Matka však rozsudek, podle něhož může otec vidět dítě 39 hodin ročně, odmítá respektovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka1

konecne par rozumnych prispevku,bohuzel to uz asi nikdo necte
Skoda
0/0
1.11.2002 11:56

bruno

Re: konecne par rozumnych prispevku,bohuzel to uz asi nikdo necte
máš práfdu...
0/0
1.11.2002 12:55

Pavel

Ty jsi všude
0/0
1.11.2002 15:53

bruno

Re: Ty jsi všude--svlátnu vic kůlitšek...
0/0
2.11.2002 17:16

landsmaschaft

Re: Re: konecne par rozumnych prispevku,bohuzel to uz asi nikdo necte
ja tee nautschila troscha tscheska,kdis ty bruno chtela ..:-)
0/0
1.11.2002 17:02

Lenka

Desi me to
Vite me nejvic desi skutecnost, ze mama pravdepodobne cilene tatu celych 8 let ocernuje u syna, tudiz syn proste ma z otce strach. nemam pocit, ze je neco kladneho na tom, kdyz nekdo odmita otci videt sve dite (mimochodem 39hodin rocne je po certech malo), otec pokud chce ma na to 100% pravo a nikdo mu v tom nesmi branit. Chovani matky je naprosto nesoudne a tak mi to cely pripada, ze v zajmu urazene jesitnosti a egoismu nici budouci zivot sveho syna. Syn potrebuje muzsky vzor v rodine a pokud mu je ten muzsky vzor ukazovan jako neco zcela spatneho, pochybuji ze z neho vyroste naprosto psychicky zdravy jedinec. neznam tu zenu opravdu ne a ani ji nechci poznat, ale pokud je to opravdu tak tak se ani nedivim, ze se s ni ten muz rozesel. 
Desi me taky pristup soudu, ze nejsou schopni v te veci neco udelat, jsou svazani sami sebou. desi me pristup socialnich pracovnic, ze zrovna tyto zeny stoji na strane te matky. Pokdu tu rodinu sleduji dlouho, mely si prece vsimnout neceho ne?
proste mam pocit, ze zase jednou predvladly zaslepene pocity pred zdravym rozumem. Stojim jednoznacne na strane otce protoze z informaci co vim, (samozrejme nevim toho moc, jenom co mi tady podalo IDnes) tak je plne v pravu a uz jenom to, ze tak dlouho o syna bojuje, znamena, ze o nej ma opravdu zajem....a vsichni kteri mate pocit ze chovani matky v teto veci je spravne, davam vam jednu radu, pokud jeste nemate deti, nemejte je...ublizite jim...! 
 
 
 
 
0/0
31.10.2002 23:52

Hovnivál

Re: Desi me to
Jsi sympatická!!!!!§§§§§§
0/0
1.11.2002 2:37

Vlk

Re: Desi me to
Naprosto s Tebou souhlasím. Bohužel znám osobně případ, kde je to dost podobně, jen s rozdílem, že postižená je matka...
Neschopnost našich soudců vymoci jimi vydané rozhodnutí je více než do nebe volající! Nejvíce mě zaráží absolutní bezmoc postižených, si právo vymoci. Prostě soud rozhodl a jestli se rozhodnutí dodržuje nebo ne prakticky nikoho nezajímá!
Nechápu! Pak se nikdo nesmí divit, že stále častěji lidé berou "tzv zákon" do vlastních rukou!
0/0
1.11.2002 8:27

navi

czech justice
ceske soudnictvi,anebo u nas v Kocourkove, tam si s toho dela kazdy srandu,lide nechodi k soudum kdyz jsou predvolani,a vubec se jim nic nestane. Ve vyspelich zemich uz by na ne byl vydan zatykac,a prisli by pred soudce v klepetech!!Vis soudruh Grebenicek.
0/0
30.10.2002 16:14

Vlk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.11.2002 8:50

Hovnivál

Re: tohle je nejlepsi prispevek
Svatá slova!!!!!§§§§§§§
0/0
30.10.2002 17:39

Milan

Znate ji?
Libi se mi jak diskutujete o pripadu ktery neznate. Ja znam tuto pani osobne a velice lituji to dite i jeho otce. Cela zalezitost je velice nechutna a kdo tim trpi je prave ten kluk.
Obvzlaste nektere "feministky" (pisi v uvozovkach abych feministky neurazel) mne dojimaji jak tu chudinku lituji.
Jmenovana casto predstira nemoc ditete, to zanedbava skolni dochazku a ona praci jen aby se vyhnula soudnim jednanim nebo nedejboze setkani ditete s otcem.
Jmenovana spoleha na to, ze ji jako samozivitelku nemohou vyhodit z prace, byt jsou znamy obdobi kdy tzv. "omluvene" zameskava i nekolik mesicu.
O dite pecuje ona sama se svou starou matkou, dite nema spravny rozvoj a diva se na svet jen ocima techto dvou nenavistnych zen.
Bylo by toho jeste hodne ale dela se mi z toho zle.
0/0
30.10.2002 15:29

Hovnivál

Re: Znate ji?
Neznám ji, ale mám dojem že máte pravdu!!!!!!§§§§
0/0
30.10.2002 15:42

evelína

Re: Znate ji?
přesně takto to vidím i já - evidentně jak se uvádí v příspěvku níže - syn otce nezná, ale má na něj názor - to je přece šílené, ten soud to neměl vůbec připustit -
0/0
30.10.2002 16:00

vlastička

to je snad komiks?
dítě tátu nevidělo a říká mu čerte - jak na to přišlo? - takže to má od mámy? - to ji měl soud ihned zavřít - to neni máma, ale bestie, zřejmě neunesla fakt, že svadba neni otroctví  
0/0
30.10.2002 15:22

Kudlak

Re: to je snad komiks?
Konecne nejaka rozumná zenská!
0/0
30.10.2002 16:30

Milan D.

Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Chybí tam ta poznámka o tom tykání!!!
0/0
30.10.2002 13:16

Vlčice

Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Typický hysterický projev. Jonyko, nešilte. Spletl jste si příspěvky. Všechno, co jste si vzal osobně byly moje reakce na názory někoho jiného. Prosím přesvědčte se.
0/0
30.10.2002 13:28

jonyka

Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
nekdo z nas si plete tlacitka,
pred pouzitim slova hysterie ,si overte prosim , v slovniku cizich slov co to znamena.
0/0
30.10.2002 13:39

Hovnivál

Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
"Diskuze" pokračuje na straně 7!!!!§§§§§§
0/0
30.10.2002 14:02

Igor

Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Nechcete si to vyříkat soukromě?
0/0
30.10.2002 13:29

jonyka

Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
proc ne   jonyka@aol.com
0/0
30.10.2002 13:42

Igor

Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
No nevím, já jsem tam dnes jeden mail posílal a odpověď žádná napřišla.
0/0
30.10.2002 13:46

jonyka

Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
schranku nevybiram prubezne,na vazne minene slusne  podnety odpovim
posilat spam je ,ale bezpredmetne
0/0
30.10.2002 13:54

Vlčice

Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Od Tebe bych to vzala, ale Jonyku nechciiiiiiiii!!!! Ta diskuse byla s Hovniválem a on me v tom teď nechal.
0/0
30.10.2002 13:55

Hovnivál

Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Už jsem tady!!!!!!!!!§§§§§§ Musel jsem chvíli pracovat!!!!!!!!§§§§§§§§§§ Fuj!!!!§§§§§§
0/0
30.10.2002 14:01

Vlčice

Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Vůbec sis nevšimnul mých reakcí na Tvoje reakce a roztržitý jonyka je přetočil a zneužil. Kde jsme to skončili ?
0/0
30.10.2002 14:22

Hovnivál

Re: Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Zase jsem musel robotit!!!!§§§§§§ Skončili jsme tam, že mi vůbec neodpovídáš na mé argumenty, ale řešíš kolik mám testosteronu!!!!!!!!!§§§§§§§ Bohužel v mém věku už ubývá???????????,!!!§§§§§§. Odpovídej mi konkrétně - je správný že tomu nešťastníkovi hned tvrdě nadáváš bez hlubší znalosti ?????,,,,,, Na instinkt sice věřím, ale hlavně při jednání z oka do oka!!!!!!!§§§§ A váhavý střelec nejsem?????,,,,,,,,!!!§§§§§§
0/0
30.10.2002 15:14

Vlčice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Ahoj, zítra. A teš se.
0/0
30.10.2002 15:38

jonyka

Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
skoda ,ze neumite priznat chybu.. pro dnesek se musim rozloucit
0/0
30.10.2002 14:05

jirka1

Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
proc ,ze te roztrhnul argumenty vejpul ?
0/0
30.10.2002 15:10

Vlčice

Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
Nejraději mám, když se nekdo neobtěžuje zabývat historií čehokoli a plácá, jenom aby plácl. Tohle byla skvělá a jiskřivá zteč názorů. Nikdo nechtěl trhat vejpůl. Jen se občas někdo zapletl v půlce a dělal zmatky. Ty jsi poslední.
0/0
30.10.2002 15:43

jirka1

Re: Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
. Tohle byla skvělá a jiskřivá zteč názorů. ... jo ,ale ne tech tvejch,zadny takovy tam nemas , jenom delas chytrou ,a nemas na to
0/0
30.10.2002 16:52

jirka1

Re: Re: Re: Re: Re: prendal jsem to na zacatek ,at to nezavalime
. Tohle byla skvělá a jiskřivá zteč názorů. ............ . zadne skvele a jiskrive nazory z tve strany jsem nenasel , jenom namyslene sentence , asi by jsi mela se svoji klausovskou domyslivosti a neomylnosti jit take do politiky
0/0
30.10.2002 16:59

Pavel

Statni diskriminace
Vazeni nejak nam unikaji zakladni pravdy:
1) Dite nevznika v manzelstvi samo. Takze za jeho vzniku se dobrovolne podileli otec a matka. Nikdo na tom nema vetsi zasluhu-ani otec, ani matka.
2) Na rozvodu maji podil VZXDY OBA DVA.
3) Dite ma narok na oba rodice. Nezalezi na tom, jestli ziji spolu nebo ne, jestli se stale maji radi, nebo ne.
4) Stat diskriminuje muze - u rozvodu zcela automaticky dava dite matce. Formalne sice zvazuje moznosti ale praxe je jednoznacna (existuji vyjimky)
5) Vetsina matek odpira styk otce s ditetem, nebo na na dite prenasi svou zast vuci jeho otci (existuji vyjimky).
6) Stat se nestara o vymahatelnost rozsudku.
Vyse uvedene body nejsou teorie, ale praxe. Sam jsem si ji (bohuzel) overil.
Takze neposuzijme duvody rozvodu, ale konani a skutky otce a matky. Z toho mi jednoznacne vyplyva, ze otec se chova normalne a matka amoralne, stejne tak jako nase nezavisle soudy (ktere bohuzel stejne ovladaji zeny).
0/0
30.10.2002 12:57

Milan D.

Re: Statni diskriminace
jenom několik poznámek: 1) v 80% případů nemá otec o výchovu zájem (má jim soud vnutit výchovu proti jejich vůli?). čili sporných je 20% případů. 2) Které rozhodnutí soudu je v tomtu případě amorální? 3) zdá se, že je na postupu "feminizace" soudů - kde je chyba? Nemyslím si, že ale pohlaví soudce ovlivňuje rozhodnutí.
0/0
30.10.2002 13:04

bruno

Re: Re: Statni diskriminace---?????
milán-ási maš dobše védeni tvuj státisticki šuplik. a esli pochlavi muše ovlyvnyt ortel?--mošna naj lepši arbiter bi bil bezpochlavny...
0/0
30.10.2002 13:14

Marcela

Re: Re: Re: Statni diskriminace---?????
Proboha Bruno, jděte se už předvádět jinam. Asi si připadáte vtipný, ale pletete se.
0/0
30.10.2002 13:55

Hovnivál

Re: Re: Re: Re: Statni diskriminace---?????
Náhodou Bruno je diskuzní legenda!!!!!!!!!!§§§§§§§§§ On náhodou vtipný je!!!!!!!!!!§§§§
0/0
30.10.2002 14:04

Marcela

Re: Re: Re: Re: Re: Statni diskriminace---?????
!!!!!!!!!!§§§§§§§§§, to je Vaše ® nebo  ™ ?
0/0
30.10.2002 14:35

Vlk

Re: Re: Re: Re: Re: Statni diskriminace---?????
jak kdy... Dnes to sem zrovna moc nepasuje...
0/0
1.11.2002 9:06

bruno

Re: Re: Re: Re: Statni diskriminace---?????
mártselko-nesmi ti jit o forma álle o opsáh. adiš tobje tá forma nejny simpáticka--pšeskákuj. a tedka bud rada še nekto čté tvoje ršátki- idiš je to jentén "ekschibicionist". strávi te bruno.
0/0
30.10.2002 14:54

Marcela

Re: Statni diskriminace
1) Jestli se oba podíleli na vzniku dítěte dobrovolně nevíte. Dovolím si říci, že matka má na dítěti trochu větší zásluhu než otec - 9 měsíců je o něco delší než soulož.
2) Na rozvodu se většinou skutečně podílí oba, třeba už tím, že si takového chlapa ( co opustí ženu v těhotenství) vůbec vzala. Jinak důvod rozvodu roli hraje,třeba to byl násilník .
3) Dítě má nárok na oba DOBRÉ rodiče
4) Stát svěřuje téměř vždy dítě do péče matce. Možná to bude i tím, že otcové ( většinou) o dítě během manželství nepečují a nestarají se o něj.
5) Nechtěla bych tvrdit, že většina matek odpírá otci styk s dítětem, znám dost rozvedených žen a nedělá to žádná ( nedělám to ani já, ale otec zájem nemá, ostatně nepřispívá ani na výživu ani na nic jiného). Z které statistiky jste tento údaj prosím získal ?
6) Vymyhatelnost práva je u nás všeobecně na nízké úrovni.
Ke dvěma výše uvedeným případům můžu říci jen  to, že podle mě nejde ani jednomu otci o zájem dítěte , ale o jejich vlastní zájmy. Nechápu proč se otec dcery ( z druhého případu) nemohl starat sám o roční dítě, možná je invalida, nevím. Každopádně se o ní nestará ani, když je jí 9. Že dívenka chce mít třeba stejné jméno jako dívky, s nimiž žije v rodině je pochopitelné , pochopitelné není o co jde jejímu biologickému otci . Ale o dítě určitě ne. A první případ, o úrovni muže, který opustí ženu během těhotenství  si nemyslím nic lichotivého, že se chová normálně bych já neřekla, ovšem nejsem muž. Dítě je myslím už dostatečně staré na to, aby se rozhodlo samo, jestli chce být s otcem nebo ne. Je to pro něj cizí člověk a blízký mu pravděpodobně nikdy nebude . Pokud matka otce pomlouvá před dítětem, je to špatné, ale třeba o něm říká pravdu . 
0/0
30.10.2002 14:13

Zdenka

Re: Re: Statni diskriminace
Ty jsi pekne hloupa, hned bych te vyvedla z omylu. Take z vlastni zkusenosti, znam kravu, ktera vyhnala manzela jen proto ze [podnikal, a o vikendech se nemohl venovat rodine, ovsem prachy madam brala vsemi deseti. Dneska po 6 letech ma jeji byvaly manzel pritelkyni a ma se velmi dobre, bejvalka to nemuze unest a tak dela vse proto, aby mu nemusela davat syna,vcetne toho, ze neplni soudni rozhodnuti,. to bys musela zazit a je to pani doktorka, vzdelana a inteligentni osoba.Msti se , ani chudak nevi za co, ale alimenty a to dost vysoke ji nesmrdi.
0/0
30.10.2002 14:55

jirka1

Re: Re: Re: Statni diskriminace
diky za nazor z druheho konce , cenim
0/0
30.10.2002 15:08

Milan D.

Re: Re: Re: Statni diskriminace
Vy, Marcela  a konec konců i Pavel máte naprosto odlišné zkušenosti a každá hodnotíte případ jinak.  Z toho vyplývá, jak je zavádějící na základě vlastní zkušenosti posuzovat jiný případ...
0/0
30.10.2002 15:17

Marcela

Re: Re: Re: Statni diskriminace
Z kterého omylu mě prosím vyvádíte ? Nevím proč onu ženu o níž píšete, nazýváte krávou ( neznám ji) , ale kráva je velmi užitečné zvíře a je hodná. Myslíte, že podnikatel, který odchází z domova ráno, vrací se večer a nemá čas na rodinu ani o víkendu je dobrý otec a manžel ? Nevím, možná se na takovém fungování rodiny dohodli, ale spíše ne, když jí to vadilo . To jí ovšem neomlouvá, pokud brání dítěti ve styku s otcem ( teď už má čas na své dítě ?) Otázkou je ovšem, zda máte skutečně nestranné informace , možná ano. A v čem, že jsem se to vlastně pletla ?
0/0
30.10.2002 19:07

eliška

Re: Re: Statni diskriminace
tedy marcelo - vás bych nechtěla ani za sousedku v mrakodrapu, kde by nás dělilo 105 pater ....... máte typicky feministické názory - které jsou těžko stravitelné i pro ženy - o mužích nemluvě - myslíte si, že je to zřejmě pouze chyba muže, když nemá o dítě zájem a neplatí na něj ...... vy zřejmě žádnou vinu necítíte - prostě jste si vzala zlého muže ....... tak nějak to vidíte  
0/0
30.10.2002 15:46





Najdete na iDNES.cz