Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Experti analyzují užití plynu v divadle

Spousta dohadů a nejasností provází zásah ruských speciálních jednotek v moskevském divadle. Jde zejména o použití uspávacího plynu, po jehož nadýchání dosud zemřelo 115 lidí. Někteří čeští odborníci na lidská práva soudí, že ruské bezpečnostní úřady mohly použitím nebezpečné látky neznámého složení porušit mezinárodní dohody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JSI

pánek si hřeje polívčičku
Je zajímavé, že se zase v článku cituje představitel nadace člověk v tísni pan Pánek, díky němu zde máme velké množství Albánců z Kosova, kteří zde čile pašjí drogy. Zasazoval se taky o větší umisťování čečenců,. Jeho akce na podporu teroristické a drogové mafie UCK jsou vysoce chvályhodné, doufám že nám prokáže tutéž v případě čečenských únosových klanů.
0/0
30.10.2002 11:37

eddy

Pro experty pres plyny
 
prectete si, co napsal MUhammar v komentari ke clanku "Rusove pouzili plyn BZ" ve vcerejsich Britskych listech. Link na nej
http://www.blisty.cz/fum.php?tid=11948&num=10&off=30
Ten pravdepodobne pouzity superopiat 3-metylfentanyl pusobi v miligramovych mnozstvich s tzv. knock-out efektem, tj. spite behem 1 vteriny a pri nizsich koncentracich nejprve zblbne psychiku tak, ze spachat sebevrazdu je to posledni, co vas napadne
0/0
30.10.2002 9:09

pudlajs

je až neuvěřitelné
jak ten Bush zblbnul z toho Putina, když označil za viníka smrti rukojmích teroristy a ne ruskou gerilu. Vypadá to zas, že se všichni toho smrtelně nemocnýho ruskýho medvěda bojej až kálej. Neskutečné. Ale opět se ukázalo, že jim na životech nezáleží (staliniáda v 30. letech, vlastenecká válka atd.)- jich mnogo - jak se vždycky říkalo.Kdyby se ale stala podobná věc (pustit jakýsi otravný plyn na vlastní obyvatelstvo) tak se vláda a celá státní mašinerie poroučí. Je to prostě neskutečné.
0/0
30.10.2002 7:44

Tomas

Po bitve kazdy general....
Ale zatim nikdo nedokazal rict jedinou jinou moznost jak zachranit alespon NEJAKE rukojmi z takove situace jaka tam byla (naloze vsude kolem, naloze na telech a magori co chtej chcipnout...). Byl to sakra uspech. Je mi lito obeti, je to smutne - ale byla tu pres 95% sance ze jich bude ne 117 ale 750 - tj sedumkrat vice.
0/0
29.10.2002 23:15

JardaM

Re: Po bitve kazdy general....
Hele Tomasi, asi dost lidi souhlasi ze jinak nez utokem se to tezko mohlo brat a obeti se musely ocekavat. Jedna se ze by vic lidi prezilo, kdyby ruda armada byla lip organizovana. Jak uz se ptali jini, proc tam nemeli hned na miste vojensky lekare s protilatkami? Casu na pripravu meli vic nez dost a vedeli predem co pouzijou. Kdyz to nechteli prozradit civilum, proc nepostavili vojensky mediky se stanici prvni pomoci nekde hned za rohem? Rukojmi se dostali ven asi az hodinu po utoku. Pak je nalozili a rozvezli, rekneme aspon dalsi hodina. Dve hodiny a porad jeste nikdo nedostal protilatky, se vi ze jich muselo dost zemrit. Uplne zbytecne!!!!!!!!!!!!!
Ne utok sam, ale jak zanedbali rukojmi po nem, v tom to pos**** a to na kvadrat.
0/0
30.10.2002 4:39

Inkvizitor

Re: Re: Po bitve kazdy general....
To je pravda, ale v kůži toho, kdo musel rozhodnout jak to ukončit bych být nechtěl. Neexistuje žádný univerzální recept, jak osvobodit rukojmí. Zejména údaj o počtu zadržovaných byl hrozivý - a teď babo raď.
Skutečnost, že to bylo provedeno se známou šikovností ruských bohatýrů je nepochybná. Jenže jednou ustoupíte a okamžitě nastane lavina únosů a obsazení čehokoli ve jménu osvobozeneckého boje všech etnických skupin světa. A organizační zajištění situace po zásahu - copak někdo v Rusku se s touto variantou setkal při nějakém výcviku ? Tam se učí pouze silný stisk kohoutku a slabý stisk kohoutku.
Putin nedostal možnost výběru.... a bohužel má pouze takové spolupracovníky jaké má. Během toho únosu si jiné neudělá a nevychová ....
0/0
30.10.2002 8:40

nj

ja bych jim dal nezavislost
ja bych jim fakt dal nezavislost, byt putin tak podepisi smlouvu a vyvedu vojaky na cecenskou hranici. a dokonce uznam cecensko jako nezavisly stat v OSN.
 
taktez bych omezil platnost pasu vsech osob cecenske narodnosti na 3 mesice od datumu podepsani mirove smlouvy. pak by se stali automaticky obcany svobodneho a nezavisleho cecenska.
nasledne bych zavedl s cecenskem vizovy styk. a cecencum viza do ruska nedaval. a pochopitelne deportoval z moskvy a dalsich casti ruska vsechny cecence do cecenska jelikoz jsou cizince a nemaj viza.
a v ramci zvysovani zamestnanosti v dagestanu a ingussku bych udelal hranici jako za stalina. kazdych 500 metru strazne veze. bude nekdo chtit prekrocit hranici tak pohranicnici maji nejdrive strilet, az pak se ptat.
pochopitelne zakazat prelet nad uzemim ruske federace letadel smerujicich do cecenska
a totalni ekonomicka blokada.
 
cecenska ropa (pokud tam nejaka zbyla) bude pak maschadovovi dobra tak akorat k tomu aby v ni plaval, doprava do gruzie pres hory je nerealni. ke kaspiku cecensko pristup nema (tam je totiz dagestan).  tak do roka bud tam uz nikdo nezbyde nebo sami budou chtit zpatky.
0/0
29.10.2002 22:07

Inkvizitor

Re: ja bych jim dal nezavislost
No to bys narazil !
On totiž nikdo nepřiznává, že světový terorismus se může tolik rozšiřovat zejména v důsledku nesmyslné imigrační politiky velmocí a to zejména USA. Jakýkoli terorista se dostane kamkoli, neboť navštíví svou "chudinku pronásledovanou" vlastní sestru, která dostala v USA politický azyl atd. Ona byla možná politický uprchlík, ale její bratr je terorista a najednou už je tam. Nemusí do USA dojíždět, aby tam mohl něco položit, on tam normálně žije - pustili jej tam. A co asi vyroste z dětí té chudinky, když v rodině všichni chlapi, jimž by se chtěl podobat jsou teroristi ? A najednou tu máme teroristu s americkým občanstvím.......
Např. ČR je pohlavkována za nevstřícný přístup k imigraci slovenských, bulharských, rumunských a bůhví jakých cikánů, Afgánců, Pakistánců, Iráčanů a dalších.
A ty bys chtěl zavřít chudinky čečenské teroristy za jejich vlastními hranicemi a nevpustit je na území tvého vlastního státu ? Co to říkáš ? Vždyť oni by tu tak rádi žili s námi ! Takové nedemokratické postupy no fuj !!
0/0
30.10.2002 11:22

Laďa Loukota

druhý plyn
  Hele, moc tomu nerozumím, ale není možné aby ti Čečenci vypustili nějaký DRUHÝ plyn, o poznání smrtelnější, a ten by teprve všechny pozabíjel?
0/0
29.10.2002 21:46

Jan Rejze

Záměr teroristů byl prostý
Vezmeme rukojmí a sovětské jednotky při osvobozování dokonají dílo zkázy (viz výsledky ruských osvobozovacích akcí).
0/0
29.10.2002 21:00

Puškin

A.S.Puškin: Kavkazskij Pljonnik
И смолкнул ярый крик войны: Все русскому мечу подвластно, Кавказа гордые сыны, Сражались, гибли вы ужасно; Но не спасла вас ваша кров, Ни очарованные брони, Ни горы, ни лихие кони, Ни дикой вольности любовь! Подобно племени Батыя, Изменить прадедам Кавказ, Забудет алчной брани глас, Оставит стрелы боевые, К ущельям, где гнездились вы, Подъедет путник без боязни, И возвествят о вашей казни Преданья темные молвы.
0/0
29.10.2002 20:22

nemam prachy

Re: A.S.Puškin: Kavkazskij Pljonnik
Puskine, ty vole, proc pises azbukou? Myslis ze je na to nekdo zvedavej?
0/0
30.10.2002 0:49

JardaM

Re: Re: A.S.Puškin: Kavkazskij Pljonnik
Nenadavej jim za azbuku, oni to delaji jenom aby provokovali. Co na tom ze je tohle cesky sajt? Delaji to schvalne aby vas nasr***, tak jim nedelej radost rozcilovanim se.
Nejlip vubec je, kdyz se Cesi nauci par jazyku, to je nejlepsi zbran. Koneckoncu 10 milionu neni tak velky narod aby si lidi mysleli, ze se cely svet musi kvuli nim vyjadrovat cesky. 
0/0
30.10.2002 4:49

barbudo

Re: Re: A.S.Puškin: Kavkazskij Pljonnik
A.S.Puškin opravdu psal azbukou. Většina obyvatel ČR to taky azbukou přečte. Přepsáno do latinky by to vypadalo hrozně, krom toho, když to nepřečtete azbukou, nemusíte to číst latinkou, nebudete tomu rozumět. Holt Byron psal verše o svobodě anglicky, Puškin rusky. Nevím bude-li dnes někdo psát verše o svobodě a jakým jazykem. Veršů o strachu, poslušnosti a porobě se asi nedočkáme. Co se jazyka týče, originál je originál. Přeložit třeba Korán do češtiny v podstatě nelze.
0/0
30.10.2002 9:01

USAma

Zůstaňte raději doma
Tady se všichni pohoršují nad situací v Rusku, ale aby odsoudily nehummánní bestie na nejvyšších postech našeho státu, na to se nezmohou. Kdy budou portestáni pachatelé bestiálního útoku na Dr. Bartončíka? A co s domácími teroristy z různých anarchofašistických organizací jako "Člověk v tísni" či "ANTIFA"? Mimochodem, ta první si užila svoje i v v Čečensku. Ti jsou chránění skora i z ciziny a jsou beztrestní! To budemem čekat, až začnou vraždit jako Čečenská mafie (podporovaná Al Kaidou a podobnými produktu CIA)?
0/0
29.10.2002 20:18

Jan Rejze

Re: Zůstaňte raději doma
Copak, ANTIFA Vám naplácala árijskou bílou ochmýřenou prdelku ?
0/0
29.10.2002 20:57

P.C.

Sakra nevíte co to byl přesně za plyn?
Hoďte sem někdo přesné složení + vzorce hlavních komponent.
0/0
29.10.2002 20:11

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.10.2002 19:05

x-filess

Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
A ty trpis nejakou vnitrni chorobou, ktera te nuti absolutne ignorovat realitu sveta. Americani taky nemeli prichystane sanitky, kdyz narazila letadla do WTC. I kdyz hned jak bylo prepadeno to divadlo asi meli zajistit dostatek sanitek hned na zacatku.  O te armade bych nemluvil, protoze Rusove narozdil od Americanu vedou v cecensku pozemni valku. Americane maximalne bojuji ze vzduchu, nebo si zkorumpuji cele armady, ktere pak bojuji pro ne. Takze nevim s kym srovnavas. Maschadov neni umirneny, vzdyt i to komando potvrdilo ze jedna na jeho prikaz.
0/0
29.10.2002 19:13

WW

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.10.2002 19:19

no comment

Re: Re: Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
Pro WW: Ty jsi zřejmě Rus, že víš co dovedete dělat dobře?
0/0
29.10.2002 21:03

WW

Re: Re: Re: Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
Tak ty uz mas napito dost ze?
0/0
30.10.2002 9:17

ignorant

a kdo by nebyl dobytek, v čele s WW ....
0/0
30.10.2002 9:12

jurasek

Re: Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
americani nemeli pripravene sanitky??????????????? LOL! stovky sanitek, jenomze nebylo co odvazet, ty chytrej, chapes??????? rusove nejenom meli mit dostatek zdravotniho personalu, ale take protilatek, ktere meli jenom nekteri v pytlickach, ale nebylo toho dost...
rusove bombarduji tak jak americane, nediskriminovane, groznyj nebyl vymazan z povrchu sveta jenom tanky...to vis, ze americani korumpuju armady nebo ozbrojene bandy jako severni spojence v afganistanu, nalepili jim dolarovky ne cela, z letadel schodili pytliky se susenkama a burakovym maslem, nahazely tisice tun bomb na tora bora, kde nikdo nebyl a ted propousteji z guantanama 100 a 90 lete taliby(zatim 2 vseho vsudy)..lol! to vsechno je pravda, ale rusky vojak v cecni je ubohost sama
ne, nikdo nepotvrdil, ze se jednalo na prikaz masadova,  ruska propaganda muze tvrdit, co chce......ma nakonec takove  jako jsi ty, aby jim to spolkla i s navijakem
0/0
29.10.2002 19:26

beat

Re: Re: Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
Velitel teroristu sam potvrdil, ze jednal na rozkaz Maschadova.
Mel by ses obcas podivat na nejake zpravodajstvi. Nez zacnes nekoho kritizovat, Ty Hlavo
0/0
30.10.2002 0:08

WW

Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
0/0
29.10.2002 19:15

nnnnn

Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
Ale copak te stve juri, juri? To, ze ma v Rusku lidsky zivot mensi cenu? V radach fanatickych muslimu nema kuprikladu vubec zadnou. Jiny kraj jiny mrav. Nechapu proc se rozcilujes jenom na Rusy a to, ze se teroristi v divadle chovali "nehumanne" ti vubec neva. Masadov v dobe kdy mohl neudelal taky vubec nic pro normalizaci vztahu s Ruskem. Nechapu, v cem by mel byt lepsi nez Putin. Ke vsemu ma momentalne Masadov na extremisty a fanatiky asi takovy vliv jako moje babicka (budiz ji zeme lehka), takze je jaxi malo o cem jednat. A Cecenci byli zradikalizovani uz od sameho zacatku, kdyz zacali s vyvozem islamu na hrotech kopi... dobytek jeden
0/0
29.10.2002 20:26

multivitamin

Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
S tvymi nazory se shodnu jednou za uhersky rok....to musi byt tedka....souhlasim s prvnim odstavcem. Kdo planuje utok s jedem, vi ze budou postizeni....a presne cim. Neuveritelna kriminalni neschopnost a lhostejnost vuci lidskym zivotum....nebyt pripraven na stovky otravenych.....antidoty, lekarsky personal. Vojenske tajemstvi neni zadnou omluvou....proc nekde za rohem nepostavili polni nemocnici s vojenskym personalem? Rusove meli 56 hodin a vedeli, ze zautoci...to znamena obeti....rychly lekarsky zakrok primo na miste zachrani zivoty. Jestli nebylo dost sanitek a museli pouzit autobusy...aspon vrznout injekce s antidotami...cim driv tim lip....nez je nalozili. Nemocnice pak mely supem vystavit seznamy prijmu pacientu.....absolutne zadne omluva proc ne....typicky rusky byrokratismus.....nejhroznejsi byly brany hlidane vojaky, aby pribuzni nemohli dovnitr.
Americani s WTC meli min nez hodinu od utoku na Jizni vez nez spadla a zadne varovani. Nevedeli co se stane a presto expresne postavili polni osetrovnu v blizke budove........zachranilo to zivoty.
0/0
30.10.2002 0:59

VMM

Re: Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
co se tyce seznamu lidi:
no napriklad ja kdyz jdu do divadla, tak si beru sako, a kdyz si beru sako tak penezenku s obcankou a dalsi doklady nechavam v kabatu v satni. a zeny vetsinou doklady nosej v kabelkach. deti ve veku 13-16 let doklady nemaji vubec.
to vojaci jeste meli hledat kabelky nebo vybirat z kapes lidi v bezvedomi cisilka ze satne a davat jim kabatytam to mohlo vsechno vyletet do vzduchu, a prvoradym ukolem bylo lidi dostat ven z budovy a ne delat naky seznamy. jak asi ten seznam mohli udelat
 
premejslejte alespon kousek
0/0
30.10.2002 2:15

logika

Re: Re: Re: jakepak analyzovani, uz se vi, co to bylo, jenom kreml jako vzdy mlci jak maji ve zvyku
Kdybys to cet poradne, tak bys videl, ze se tam pise nemocnice mely vydat seznamy, ne vojaci. Kdyz nekoho prijmou do nemocnice, museji ho prece nejak zaregistrovat, ne? Jasne, ze ne vsichni meli nejakou identifikaci pri sobe. Kdo ale mel ID nebo byl dostatecne pri vedomi aby rekl jmeno, mel byt na seznamu bez dalsich prutahu. A s tim hned na branu! Dat tam maniky s kverama, na to cas byl ze jo, ale informovat pribuzny neni dulezity....s*** me to.
0/0
30.10.2002 3:20

Beholder

PAKA anylyzují
Sohlasím s předchozími názory na zmíněné experty. Pánka bych posadil po bok fešné čečence, aby mohl hlídat zda nejsou porušována práva únosců, a aby to mohl přísně prošetřit. Zároveň bych poslal pana Votápka do přestřelky s jejími čečenskými přáteli a Pánek by mu mohl ukazovat, kde mají čečenci jednotlivé hemisféry a pomáhal by mu je natáčet, aby je v tom kalupu náhodou netrefil někam jinam. Případně by ho hned začal vyšetřovat. Bože muj to jsou ale c.....
0/0
29.10.2002 19:01

x-filess

pan bilek
Pan Bilek by mel jet do Francie, aby mu pred jmeno dodali de-.
0/0
29.10.2002 18:58

Anti

Je zajímavé,
kolik se najednou objeví generálů po bitvě (Pánek, Bílek a určitě se objeví i jiní). Vážení rozumbradové, jaké jiné řešení se mělo použít? 50 teroristů s arzenálem zbraní a výbušnin nelze jednoduše zlikvidovat ála James Bond. Řešení, které bylo zvoleno bylo asi to nejlepší, jaké se naskytlo. A pokud si někdo myslí, že Rusové teď prozradí složení použitého plynu, tak ja buď naivní nebo blbej. Pokud by se typ plynu prozradil, tak příští teroristický útok budou provádět teroristé s připravenými protilátkami. Nejde přece o to, jaký je použit plyn, ale o to, proč na místě nebylo dostatek dobře vybavených zdravotníků s protilátkami, aby nedošlo ke zbytečnému úmrtí lidí. A co se týče toho, že byli zastřelení omámení teroristé, tak to bylo to jediné rozumné, co s nimi mohli udělat a co si zasloužili.
 
0/0
29.10.2002 18:55

Menavka

Re: Je zajímavé,
Zcela souhlasím. S teroristy nelze vyjednávat a po událostech z 11. září je potřeba počítat s tím, že jsou schopní všeho. Za dané situace mě nenapadá lepší řešení než to, které rusové použili.
0/0
29.10.2002 20:52

j

Re: Je zajímavé,
Souhlas. Naprostý !!!
0/0
29.10.2002 21:14

david

Re: Je zajímavé,
Už mi z opakování těch nesmyslů je vážně zle: AD: Rusové nemohli udělat nic jiného - Použití plynu je nesmysl, mimo jiné právě z důvodů, které se ukázaly jako oprávěné: na různých místech a na různé lidi má různý účinek. Jinými slovy, někomu nic neudělá a někoho zabije. Další důvod je jeho pomalost. Kdyby Čečenci divadlo opravdu chtěli vyhodit do vzduchu, tak to bez problémů stihnou. AD: Rusové tají plyn kvůli dalším teroristům - To už je úplná blbost. Rusové zcela vědomě zabili 100-200 vlastních nevinných lidí, kteří by nezemřeli, kdyby včas dostali antidotum. Za těch 100-200 mrtvých ale ta ruská prasata nedostala vůbec nic, protože povahu plynu stejne neutají, respektive už neutajili. I kdyby se jim to však povedlo, pořád to vůbec nic neznamená, protože žádný budoucí únosce by se samozřejmě nemohl spolehnout na to, že v případě plynového útoku na sebe použije správné antidotum správným způsobem a včas. Budoucí únosci v Rusku si vezmou masky. Rusové prostě chladnokrevnou vraždu velkého množství svých vlastních lidí spáchali zcela zbytečně (pokud ovšem maximum obětí nebylo jejich cílem).
0/0
29.10.2002 22:30

petr

Re: Re: Je zajímavé,
jenom technicka k tem maskam, spousta nervovejch plynu se ti vstreba kuzi a teda maska ti je na dve veci....
0/0
30.10.2002 0:11

Anti

Re: Re: Je zajímavé,
Asi ti bylo opravdu zle, když jsi takto reagoval. Jen kritizuješ můj názor, ale řešení, jak se měli Rusové zachovat jsi jaksi zapomněl sdělit. A co se týče použití masek, tak asi nevíš, že na určité plyny bez příslušného filtru je ti maska dobrá pouze jako posmrtná. Ale není se co divit tvým neznalostem ve věku náhradních vojenských služeb. A dívej se na to z hlediska boje proti teroristům a ne protiruskýma očima. Moc se díváš na bondovky.
0/0
30.10.2002 8:19

eddy

Panove experti
prectete si, co napsal MUhammar v komentari ke clanku "Rusove pouzili plyn BZ" ve vcerejsich Britskych listech. Link na nej
Ten pravdepodobne pouzity superopiat 3-metylfentanyl pusobi v miligramovych mnozstvich s tzv. knock-out efektem, tj. spite behem 1 vteriny a pri nizsich koncentracich nejprve zblbne psychiku tak, ze spachat sebevrazdu je to posledni, co vas napadne
0/0
30.10.2002 8:51

Hanz

Bohužel,
je mi strašně líto nevinných lidí (rukojmí), kteří zahynuli v divadle, ale bohužel jinak to asi nešlo (byl to terorizmus a kolik nevinných zahynulo v USA 11. září…). Bylo zde veliké riziko, že budou použity výbušniny a pak už by nebylo zachraňovat koho. Zásah hodnotím na výtečnou, ale je pravdou, že kdo byl v Rusku pochopí, že některé organizační věci jaksi váznou, kdyby byla poskytnuta lékařská pomoc ihned po použití plynu, tak by možná počet nevinných lidí byl nižší.
0/0
29.10.2002 18:54

x-filess

hmm
tak nevim, kdyby si kazdy terorista jen dvakrat vystrelil, tak by zabili 100 lidi. tech 50 teroristu je behem par desitek sekund mohlo zabit vsechny, proto pro me slova techto radoby expertu, co tady citujete nemaji sebemensi vahu. Reseni, ktere Rusove vyuzili bylo maximalne inteligentni a ucinne. To ze zastrelili ty teroristky to je jasne, museli predpokladat, ze jsou pri vedomi !! Tak je museli postrilet, pokud jste se divali, tak spouste k vybusninam mely stale v ruce !!! Tohle reseni zarucilo, ze ztraty byly velmi male a muzete si rikat co chcete ale byl to excelentni vykon, ktery skoro nema obdoby. Davam Rusum jednicku s hvezdickou.
0/0
29.10.2002 18:49

Milena

Experti?
Nechápu, proč se článek jmenuje "Experti analyzují užití plynu v divadle", když je čistě o blábolivých dohadech a spekulacích "expertů" typu Šimon Pánek apod.  Informační hodnota tohoto článku je nulová až záporná. To už reportér Idnes mohl rovnou zajít někam do hospody 4. cenové kategorie a zaznamenat diskusi tamních "expertů". Je neuvěřitelné, jak hluboko dokáže Idnes klesnout a jakou neúctou ke svým čtenářům trpí, když jim předkládá takovéto "experty". Nebo je jediným cílem propagace zmíněných "expertů"?
0/0
29.10.2002 18:10

nekdo z davu

Hlavne ze Spidla blahopral k brilantninu zasahu
Nejsem expetr na bezpecnostni ani vojenske otazky, ale cele slavne osvobozeni mi prislo trochu zbrkle, neucine a zmatene. Asi by me to na Rusku nemelo udivovat. Myslim, ze hodnotit, ktera ze zucastnenych stran vyuzila rukojmychke svemu ucelu vice je tezke hodnotit. Nejvice me pobavil blahoprejny telegram pana premiera. Jak se ukazuje zas az tak brilantni to nebylo. Uz od pocatku na tom bylo neco podivneho.
0/0
29.10.2002 18:05

bruno

Re: Hlavne ze Spidla blahopral k brilantninu zasahu-lényn pšece táki udelal elektrofikati rossii b r ll a n t -
..a ot te dobi to ma pán schpidla ve slovnyku--muše si neco konkrett pšetstávit.
0/0
29.10.2002 18:15

Karel

A jak to mělo být?
Plně souhlasím s postupem zvláštních jednotek. Je mi jedno, zda jejich členové pošlapali "práva" únosců. Cíl - likvidace teroristů, záchrana maxima rukojmích a minimalizace vlastních ztrát (o tom nikde ani slovo!). Psal bych jedničku. A pánové Pánek apod? Měli by jít dělat rukojmí nebo alespoň zkusit vyjednávat s teroristy. Asi by si rychle převlíkali spoďáry a změnili názor.
 
0/0
29.10.2002 18:01

Petr (1)

Re: A jak to mělo být?
"1" bych nepsal. Použití chemické zbraně nejasného účinku, nepřipravenost zdravotnického personálu, nedostatek protilátky, neinformovanost nemocnic o použité látce. Za co chcete psát "1"? Byla to zbabraná akce a je dobře, že ruský parlament volá po prošetření celého zásahu a vyvození osobní zodpovědnosti. Pokud se tak skutečně stane, bude Rusko o krůček blíže ke skutečné demokracii. O Špidlově pochválení "brilantního" řešení raději pomlčet, vypadá to, že máme dalšího premiera, kterému to rychleji mluví než myslí.
0/0
29.10.2002 21:49

Marek

No konecne
Uz jsem se bal, kde jsou vsichni humaniste, ale pan Bilek me uklidnil :). Jen houst. A priste, at si tam jdou taky sednout. Nejlepe do prvni rady.
0/0
29.10.2002 18:01

SMAZKA

Čečenky v sále byly zastřeleny do hrudi
DUVOD PROC STRILELI ZENY DO HRUDNIKU JE JASNY, ZENY NEMAJI V LEVE ANI V PRAVE HEMISFERE MOZEK,TAKZE JE MUSELI STRILETY DO HRUDNIKU , ABY JE ZABILI.
0/0
29.10.2002 17:58

bb

Re: Čečenky v sále byly zastřeleny do hrudi
Tebe by taky museli strelit do hrudniku, protoze kdyby strileli do hlavy tak by ten mozek nemuseli trefit...
0/0
29.10.2002 19:09

WW

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.10.2002 19:23





Najdete na iDNES.cz