Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motoristům se brzy otevřou nové trasy

Zoufalé pražské dopravě se začíná blýskat na lepší časy. V pondělí budou moci motoristé jezdit po části městského okruhu od Barrandovského mostu po ulici Radlickou v Praze 5 Zlíchovským tunelem. Jeho otevřením by se mělo odlehčit především Strakonické a Nádražní ulici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šťoural

Tramvaje
Nerozumím větě: "S tím se změní také linky některých tramvají, aby se jejich trasy nekřížily s automobily". Pominu-li fakt, že z toho plyne preference individuální dopravy před MHD, tak nechápu, které linky kudy odklánět, aby nepřekážely autům. Pokud to není doporučení ochránit magistrálu přerušením provozu I.P.Pavlova-Karlovo náměstí a Argentinské zrušením Vltavská-Palmovka...
0/0
24.10.2002 16:14

ToteM

Nové trasy = více aut ve městě
Problém je, že uvolněním nových tras se zácpy nezlepší. Připadá mi totiž, že s každým uvolněním nějaké popovodňové uzavírky si další řidiči sednou do svých do té doby odstavených aut a vyhrnou se znovu do ulic. Řešením je tedy buď udělat po městě tolik silnic, aby se tam všichni řidiči v poklidu vešli, nebo nabídnout lidem jiné možnosti  - zlepšenou hromadnou dopravu, cyklistické a mopedové silnice (ne dobrodružné stezky odnikud nikam jako doposud) a také možnost chodit pěšky. Tím mám na mysli třeba dostatek volných bytů (ať už najemních nebo na prodej), abych se třeba mohl snadno přestěhovat do blízkosti zaměstnání. Anebo naopak, zatraktivnit sídliště pro sídla firem.
0/0
24.10.2002 14:45

Radek

Re: Nové trasy = více aut ve městě
Hmm, to se mi nezdá. (teda to, že všichni sednou do svých odstavených aut). Já neznám nikoho, kdo by jezdil MHD teď a autem před povodněma. Většina těch co jezdí po Praze jsou "skalní" automobilisti, kteří by nikdy nejeli MHD. Nevím proč, ale je to tak. I před povodněma byla MHD mnohem rychlejší. MHD většina lidí jezdí ne proto, že by neměla na to jezdit autem, ale prostě proto, že je to rychlejší. Sice vždycky jezdím jako sardinka, ale prostě času je málo a já nemám čas na to, abych jel autem. Je mimochodem dost zajímavý, že většina managorů, co mají málo času a jsou vytížený na sto procent atd. nikdy nepřemýšlí nad tím ušetřit čas jídou MHD...
0/0
24.10.2002 16:41

Praha

Re: Re: Nové trasy = více aut ve městě
Proc ti vasi "managori" o MHD ani nepremysli? Asi tomu tak bude do te doby, co se bude MHD rikat "socka". Pracoval jsem na vrcholovem vedeni jednoho z nejvetsich obhodnich retezcu v CR. Kdyz si nektera kolegine 1x neco zapomela doma, vratila se z parkoviste domu, vyjela tim o 10min.pozdej a do prace dorazila o ohdinu a pul pozdej, presto kazde rano byla na pracovisti hodinu pred pracovni dobou, nez se mackat v socce, nebo stat v kolonach aut. Stejne tak kolega, kdyz mel poruchu auta a manzelka to sve potrebovala, rozhodl se, ze usetri za taxi a pojede sockou. Po tom, co dorazil do kanclu rek ze uz nikdy metrem nepojede! Tolik pachnoucich, spinavych a uslintanych lidi pohromade uz dlouho nevidel, prestoze jeszdil kontrolovat i markety:o))) To priste, kdyz mu nepojede jeho auto, radsi pojede taxikem! PS: "Potrebuje jeden zadek 4 kola??" Vcera jsem jel vecernim busem: "Potrebuji 4 zadky 6kol?!"
0/0
25.10.2002 8:35

hufv

Re: Re: Nové trasy = více aut ve městě
Pokud jedete jenom do prace a z prace a to pokud mozno do centa a zpet, tak mate asi pravdu. Jenomze pokud jezidte po zakaznicich ev. jedete spis po okraji Prahy, tak je auto i nyni rychlejsi. Navic, i kdyby bylo pomalejsi tak MHD nepojedu, protoze temer vzdy sebou vezu napr. notebook a dokonce i v pojistne smlouve najdete cast, ktera rika, ze se pojistka nevztahuje na kradeze v MHD. Tam je totiz kradez vec naprosto bezna. Tedy - ne, ani casove ani financne si nemohu dovolit jezdit MHD.
0/0
25.10.2002 11:39

Otík

Nové trasy.Blábol.
Ulice Radlická od ženských domovů po křižovatku s Křížovou bude pěkně ucpaná,není na tento provoz dimenzována a tudíž tento nový kousek silnice nic neřeší.Velmi husto bude i okolo Barrandovského mostu,tak tedy motoristům se zatím může otevřít tak akorát kudla v kapse!
0/0
24.10.2002 12:46





Najdete na iDNES.cz