Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli profesorovi

Není na co čekat. Nový prezident by neměl být volen politiky, ale občany této země. Přišel čas pro přímou volbu. Dosavadní stranické diskuse, kdo by měl Václava Havla na Hradě vyměnit, dávají totiž jedinou jistotu - budou-li prezidenta volit politici, bude to fraška.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gaston

Nechutné jsou obě strany
Dnes již máme pouze dvě strany. Přívržence ODS a odpůrce ODS. Obě strany se chovají stejně nechutně. Názor mnění bez jakéhokoliv uzardění a ještě plivou na protivníka. Je odporná účelová změna názoru na přímou volbu prezidenta u členů ODS. A aby nedošlo k nerovnováze, stejně odporný a stejně účelový je obrat ve stejné otázce i u odpůrců ODS.
0/0
5.11.2002 8:52

TomsonM

Politika? Politikové?
 Zdravím lidi, každý rozumný člověk vidí, jaká je naše politická scéna. A ODS předvádí opravdu neuvěřitrelné hlouposti a ubohosti.
 Politika je pro politiky nebo pro lidi? Zajímá vůbec politiky život občanů? ODS jasně ukazuje, že přednost mají penízky a potom nějaký ten človíček s problémy! Pan Klaus by měl zamyslet nad sebou, co udělal správně a co špatně. Nikdy není pozdě...
 Ať ODS ukáže lidem jak se mají správně chovat, ať jde příkladem!
 Lhaní, přetvářka a smýšlení na sebe v politice je výborné a správné chování!!! Že, páni a dámy z ODS??? (nejen z ODS)
 Ukažté "vážení" politici jak se máme chovat, veďte nás! Pokud nás povedete  správnou cestou, budeme se mít dobře, ne??!
 Pane Klausi, ukažte nám opravdu správnou a spravedlnou politiku a přístup k lidem i k životu. Prosím Vás o to, protože lidi potřebují politiky kteří je budou vést. Veďte je proto cestou dobra!!!
0/0
24.10.2002 18:50

bob

Kam vítr, tam plášť
Opravdu pozoruhodná je naše ODS. Tak dlouho byla proti přímé volbě a teď když vidí že její kandidát je neprůchozí hned otáčí o 180°. Totéž lze říci i o referendu, ze strachu o svá korýtky se jim nehodí ani vstup do evropské unie. vyhrožují referendem, které mělo proběhnout už při rozdělení ČSFR před deseti lety a vstupu do NATO o něco později. Jděte do ...!
0/0
17.10.2002 13:35

Daniel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.10.2002 16:35

David Hofmann

Re: Re: Kam vítr, tam plášť
Zapoměl jsi napsat nejarogantnější, nejprolhanější a nejvíc slizký politik, který neví kdy ustoupit stranou. Na druhou stranu, pokud by si ho lidi zvolili, tak by si na tom hradě odbyl těch 5 let a potom už by možná dal lidem pokoj.
Jinak  je fajn že má pan čestný profesor VŠE takové zastánce, jenže tyhle lidi mi přijdou poněkud zaslepení a nepřístupní argumentům.
0/0
21.10.2002 14:49

Sam

Re: Re: Kam vítr, tam plášť
Se vsim souhlasim
0/0
21.10.2002 17:48

BOB

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.10.2002 16:28

Alena

Re: Kam vítr, tam plášť
A co ČSSD, US a lidovci? Ti to přece mají ve svých volebních heslech a najednou z toho chtějí vycouvat, protože dobře ví, že pokud lidé budou jenom trochu přemýšlet, zvolí si jako prezidenta jedině p.Klause. Ty ostatní figury( bývalí komunisté-hamba, prokouřený MOtejl, který se rozhodně nezasloužil za přeměny v naší zemi, hulvát Zeman, zaprcatělý kubánovecký vyjednavač dvojdomek?) To opravdu chcete, abychom měli takou ostudu v čele státu?
0/0
18.10.2002 11:25

Lendys

Re: Re: Kam vítr, tam plášť
Taktéž naprosto souhlasím. Jak se ukázalo z různých anket, koho bychom si přáli za prezidenta, vyhrával na plné čáře pan Klaus, čehož se ČSSD, US a spol zalekli a najednou tvrdí, že už by se nestihla změna z nepřímé na přímou volbu prezidenta, že je velké riziko, aby byla země na čas bez prezidenta atd. atd. Každý si prostě hrabká na svém písečku. Cíl je jasný - odříznout Klause. Ono to ale ještě nějakou dobu potrvá!
0/0
5.11.2002 0:24

Alena

Re: Kam vítr, tam plášť
A co ČSSD, US a lidovci? Ti to přece mají ve svých volebních heslech a najednou z toho chtějí vycouvat, protože dobře ví, že pokud lidé budou jenom trochu přemýšlet, zvolí si jako prezidenta jedině p.Klause. Ty ostatní figury( bývalí komunisté-hamba, prokouřený MOtejl, který se rozhodně nezasloužil za přeměny v naší zemi, hulvát Zeman, zaprcatělý kubánovecký vyjednavač dvojdomek?) To opravdu chcete, abychom měli takou ostudu v čele státu?
0/0
18.10.2002 11:25

BOB

Re: Kam vítr, tam plášť
Přesto , že jsem jiný BOB , tak s Vámi rád souhlasím .
0/0
23.10.2002 23:34

Highlander

Přímá volba hlavy ... státu
Jsem jednoznačně pro přímou volbu prezidenta a to co nejdříve. Je však otázkou, zda-li by prezident volený přímo občany měl míti stávající pravomoci, či pravomoci jine, větší. A to je potom asi na daleko větší zásahy do ústavy, což by se asi do této volby prezidenta dalo stihnout stěží. Tož tak.
0/0
17.10.2002 12:32

Denisa Landová

Jen si tak trochu kopnout:
Ano, důsledná mediální kampaň proti ODS a zvlášť proti V. Klausovi přinesla své ovoce. Uvedené příspěvky jsou toho dokladem. Je mi z toho nanic.
0/0
17.10.2002 11:23

Vláďa

Re: Jen si tak trochu kopnout:
Deniso, nechci kopat, ale... Vždycky jsem byl volič ODS. Naštvali mě tím tyátrem se Sokolovem a volil jsem US. Vydržel jsem to do posledních voleb. To, co od nich předvádějí, už nemůžu vydržet a říkal jsem si:"Není to ono, ale budu volit ODS. Je to přece jen jediná trochu silná a trošku slušná pravice." A teď zas Klaus a celá ODS s tímto kotrmelcem - fakt mě tím naštvali. Proč mi to dělají? Co proti mě mají. Proč nechtějí, abych je volil? Vždyť že je Klaus hodně chytrý a pracovitý a sportovec a pravičák - to mi stejně nestačí k tomu, abych arogantního ignoranta volil za prezidenta. A teď hurá k volbám a já fakt nevím.
0/0
22.10.2002 18:14

jub

Volit prezidenta nechcu
Nevim, proc jsou tak vsichni pro volbu prezidenta. Je ho volit nechcu, protoze pri dulezitosti kterou ma, je to pouze vyhozeni penez za dalsi volby. To by se pak uz melo volit do vsech funkci, ktere se namanou :-)
0/0
17.10.2002 11:18

kawa

proč?
Co jsme vlastně panu Klausovi udělali,že nás terorizuje svou chutí dostat
se na prezidenský stolec. Chci věřit,že tentokrát pohoří. Jeho politický konec
musí přijít  právě ted.
 
 
0/0
16.10.2002 16:07

kamo

A co takhle král
Navrhuji ODS-ce, aby navrhla zrušení republiky a zavedení království. Kvůli Václava Klause se to jistě vyplatí. Mělo by to spoustu výhod. Takového osvíceného, inteligentního, krásného, šaramantního, laskavého a hodného krále nemají nikde na světě. Odpadly by nesmyslné a ponižující politické šarvátky v parlamentu, odpadly by nesmyslné hodněpeněz stojící volby, jeho syn by byl jistě jeho důstojným nástupcem a jeho žena, krásná Livie, skvělou královnou. Měl by své skvělé rádce (takový Langer by byl přímo ideálním rádcem, beztak je potomkem komořího Langa od Rudolfa II.) Všichni víme, že Václav Klaus má jediný cíl - obětavě a nezjištně vládnout tomuto národu. A zneužití jeho absolutní moci? To je naprosto, napsrosto vyloučené a pramení z nepochopení nebo nedorozumění samotné podstaty této osvícené osobnosti, jakou Václav bezpochyby je. Tak proto volám Né prezidentem, nýbrž králem. To je nejlepší odpověď na snahy rozmáznout a prodat naší zem uzurpátorům v tzv. evropské unii. Když budeme mít krále, nikdo si na nás netroufne a i ti proradní sudeťáci, potomci Zikmundovi navždy dají pokoj. Ať žije Václav Klaus, král moravský a český a hlava pomazaná. :-))))
0/0
16.10.2002 11:11

Muki

Re: A co takhle král
Uz jsem o tom jednou komentoval a pripada mi to skvely napad. Predstavte si Hradcany s kralovskou rodinou, straze v operetnich uniformach, jezdeni v kocarech s veskerou slavou. Skandaly v kralovske rodine, komentovane v bulvarnim tisku,  Pretahli by jsme Anglii znacnou cast turistu a prijem z turistickeho ruchu by se tak zvednul, ze by proti tomu , co by nas kralovska rodina stala, to by byl jen pakatel. Neni v Cechach nejake monarchisticke hnuti, ja bych tam vstoupil. Co proti tomu je president, ktereho celkem ani nepotrebujeme?
0/0
16.10.2002 20:21

Zdeněk Šafář, Kardašova Řečice

Re: Coming events cast their shadows befor
Dobrý večer, nebo Steigerwalde...,
je vidět, pane kámo,že podle stylu, nejste nikdo větší , ani menší , než pan Steigerwald.
Tak nechte už té komedie, pane.Jste skutečně příštím obrazem české nechopnosti prosadit něco jiného, než to , co kritizujete a zesměšňujete.
Zkrátka: Steigerwald.
Jste vůl a- odchod.
Hrajte si na vnímavé čtenáře někde v Afghanistánu.
Zdenda
0/0
17.10.2002 22:35

Cerny humor

ODS a Klaus je hnus
Nastesti si timto svym kouskem zatloukaji dalsi hrebik do sve bezcharakterni rakve. Protoze se hlasi k pravici, kazi tim jmeno pravici i do budoucna. Meli by se spise hlasit k vychcanym hajzlum, nez k pravici.
0/0
16.10.2002 8:07

Zdena Malá

Re: ODS a Klaus je hnus
Ubožáku. Vlastně Vás lituji, neboť nesnesete člověka, který je schopnější a inteligentnější!!
0/0
22.10.2002 13:31

Lendys

Re: Re: ODS a Klaus je hnus
Mluvíte mi z duše!
0/0
5.11.2002 0:32

Observer

Kvůli panu profesorovi
se zdá fraškou nejen volba prezidenta, ale celý postkomunistický vývoj v Česku. Musí se uznat, že pan profesor vždy dobře mluvil, ale na co sáhl tam ani tráva dodnes neroste. Prostě byl a v historii zůstane hrobařem národa. Teď chce být pan profesor pro změnu zase prezidentem. Již jen proto je třeba ten úřad jednoduše zrušit a tím se zároveň vyhnout dalším korupčním choutkám tohoto neuvěřitelného pána.
0/0
16.10.2002 5:48

Zdeněk Šafář, Kardašova Řečice

Ani za les s opicemi!
Not for a wilderness of monkeys-Kupec benátský od pana Shakeho bych neměnil dosavadní článek naší Ústavy.
Proč?Národ přemýšlí až příliš, a to je nebezpečné.-To je ze Shakeho- Julius César.
Klaus je opravdu ten správný.Hrobař.
Zděnda.
 
0/0
16.10.2002 0:27

zajic

Jenomze zalezi kdo je na liste kandidatu.
Pokud ani jeden nevyhovuje, je volic v haji s celou svoji volbou.
0/0
16.10.2002 0:23

Zdeněk Šafář, Kardašova Řečice

Re: Jenomze zalezi kdo je na liste kandidatu.
Dejte raději národu kaviár.Hamlet 2,2
Zajíčka zvolme!
Zdenda.
0/0
16.10.2002 0:31





Najdete na iDNES.cz