Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mlha opět zastavila brněnskou dálnici

Řidiči se už druhý den po sobě nedokázali vypořádat s mlhou na dálnici D1. Po úterní hromadné nehodě na 134. kilometru ve směru na Prahu, se stala na 155. kilometru řetězová havárie také ve středu ráno. "Ve směru na Brno se v mlze srazilo asi deset aut," hlásí zpravodaj dopravní agentury DITA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

edik

Muze za to mlha???
Jasne!Redaktor to zduvodnil. Vzdyt za to muze mlha!... Tak úproc pranyrujete ridice, co nedodrzujou vzdalenost ani bez mlhy a policii co dojede k nehode a vypne majaky a nekdy i svetla a casto i vnoci...................................................
0/0
29.11.2002 15:40

Jarek27

42-42
.... tak se nám naboural jeden z protekčních ksindlíků s koupenou SPZ ....
0/0
16.10.2002 15:11

Petr Dymi

Kdyz bududrzet odstup nemuzi narazit do toho pred sebou
Panove a damy!  Trochu zapojte mozkove zavityt kdyz ridite na nasi ubohoucke D1 a nejezdete jako vagonky za sebou 2 nebo 3 metry.  Zasadne to chce drzet si odstup  tak 3 vteriny od toho prede mnou a sledovat situaci nejlepe jeste o 3 auta pred nim.  Kdyz klesne viditelnost nebo je mokro tak odstup znasobim 2x az tolikrat bych vedel ze fakt budu schopnej zastavit jdyz se prede mnou neco semele.  Kdyby tohle tloukli do hlavy vsem uz v autoskole tak mame na dalnici mnohem bezpecneji.  Uplne nejlepsi by vsak bylo dat 4 sekunovej odstup  na dalnici do vyhlasky tak jako to maji napr v Pennsylvanii kde jsem mel tu cestyy par let pobyvat.  Policajti tam mohli naparit pokutu i na nedodrzeni rozestupu a par jsem jich chycenych za tohle videl -  tam lidi proste jako vagonky nejezdi 
Uz jsem mel i tu cest jako spolujezdec byt  v mensi retezovce par kilaku na D1 pred Prahou. Kolega to ubrzdil (i kdzyz tak tak- byla to i jeho chyba ze nedrzel rosestup - a to jsem mu o tom hodinku pred tim cerstev navracen do sve domoviny rikal ja je to u nas na dalnici hrozny) a ten pitomec ve sluzebnim  aute za  nama co telefonoval bez hands free uz proste neubrzdil.  Skoda na kare 60000.  Policajt me rozesmal kdyz dal tomu chlapkovi za nama za klasickou radovku 500 Kc pokuty.  To jevysmech...  5000 by bylo malo.  10 000 bych mu naparil aby si to aspon trochu do priste zapamatoval osel jeden.
A ted se podrzte: Najezdil jsem ve statech tam za dva roky cca 40tisic mil (neco pres 60tis km) a videl jsem 1 slovy jednu nehodu na dalnici a dalsi jendu na normalni silinici.  Tam proste lidi pouzivaji vic mozky a nejsou tak agresivni jako nasi pitomecci co si hraji na zavodniky a zabijeji pri tom spoluobcany.  Tot vse - a preji hodne stesti na nasich skvelych komunikacich. 
0/0
16.10.2002 13:16

Warner

Re: Kdyz bududrzet odstup nemuzi narazit do toho pred sebou
Byl u nas v roce 1995 poprve na navsteve americkej pribuznej. Chtel si ridit sam. Mel pujcenou felicii a ackoliv tak male auticko urcite v zivote neridil, ridil skvele a pohodove. Ale po zazitcich jednoho dne, kdy nekolikrat nemohl verit vlastnim ocim, uz ridit odmitl. Pak jsem ridil ja. Proc? Par predjizdeni proti nam, par predjizdeni tesne pred nas cumak ... Cesi si uz asi tak nejak zvykli, ale on byl v soku. Byl to mj. prvni ridic, ktereho jsem videl, ze se skutecne ohleduplne chova k cyklistum. Kdyz jela proti kolona, jel za nim patnactkou treba nekolik minut, nez aby ho oprasil nebo vymacknul jako beznej (slepej) ceskej ridic, kterej cyklisty nevidi (stejne jako mlhu).
0/0
16.10.2002 13:23

Roxi

Re: Kdyz bududrzet odstup nemuzi narazit do toho pred sebou
   To jsi musel jezdit snad v noci , kdyz jsi nevidel nehody . A nebo jsi byl nekde v Severni Dakote , ne ?
   Jinak amici jsou pekne natvrdli na rizeni aut . A hlavne asijsti pristehovalci jsou ti nejhorsi .
 # 1 Indie
 # 2 Cina
 # 3 Japonsko
 # 4 Rusko
0/0
17.10.2002 16:28

ODSak Edik

Re: Kdyz bududrzet odstup nemuzi narazit do toho pred sebou
V Rakousku dostane, predevsim pak nakladak, sfleku 36 Euro strafe (flastr,pokutu), kdyz nedodrzuje odstup i za pekneho pocasi!A znova 36 Euro !A znova!A furt!Dokud te to nezrujnuje, nebo nenastve...Nestrasil bych 5000,- a 10.000,- pokutou, abych nezrusil nekoho, kdo jen nahodou nechtene neco porusil a aby jel pod timto stresem!Daval bych "jen" 500,- ! Ale za kazdym rohem!To postihne ridice SOUSTAVNE porusujici predpisy!A nejen merit rychlost...
0/0
29.11.2002 15:48

Sonique

pláč řidiče
Každý majitel vozidla, který jezdí po české dálnici, musí zaplatit dálniční poplatek. Za to se mu dostane možnost jet po dálnici z Prahy do Brna, která vlastně dálnicí není, neboť se jede neustále v zácpě v jednom pruhu. Dále má možnost jezdit po dálničních nedodělcích ppo celé republice (Praha - Plzeň, Praha - K. Vary, atd., atd.) Tak to trvá již leta. Stát vyhazuje peníze oknem za blbosti, ale na zlepšení silniční a dálniční sítě se věnuje málo. Přitom většina z nás po silnici jezdit musí, ať autem, kamionem nebo autobusem. My řidiči (a voliči) jsme neustále v ohrožení života díky státu a její vládě, která na nás dlouhodobě kašle. Kdy už konečně se tato situace zlepší?
0/0
16.10.2002 10:41

Via

Re: pláč řidiče
Nemusi. Musi jedine umrit. Po dalnici jet CHCE. Muze jet treba po okresce. Nebo vlakem. Anebo jsi loutka ovladana vyssi moci, ze musis i to, co nechces ???
0/0
16.10.2002 13:15

jojo

...
nejvic nasere to ze ten kdo to zavini tomu se vetsinou nic nestane a odserou to nevini lide jak jinak
0/0
15.10.2002 22:46

majkl

lidi neumí řídit
přece jedu tak, abych zastavil. kór v mlze. jsou to blbci se silnyma autama, kteří jenom frajeří. tak jsem jezdil v 18. master of roads... jediné řešení je nehorázně pokutovat. ahoj.
0/0
15.10.2002 16:58

TOTO

Udrzba dalnice
Drobna poznamka: Co delala dalnicni sluzba pred mistem s mlhou? Umistila tam takove to blikajici monstrum s napisem MLHA??
0/0
15.10.2002 15:15

RL

Re: Udrzba dalnice
aha...takze za to, ze nekteri jezdi jako prasata, muze dalnicni sluzba, ktera na mlhu neupozornila. Mlha je totiz, jak znamo, zcela neviditelny meteorologicky ukaz, na ktery je nutne durazne upozornovat blikajicim monstrem, jinak si jej nevsimnete.
0/0
16.10.2002 12:25

Via

Re: Udrzba dalnice
Si delas srandu, ne? To ridici poslouchaji Bacha a maji pro lepsi zazitek zavrene oci, ze sami bez cizi pomoci nevidi mlhu??? Proc to vzdycky shazovat na nekoho jineho? Je to jednodussi nez uznat, ze za to muzu sam, ze?
0/0
16.10.2002 13:17

Gek

Re: Udrzba dalnice
 Mám lepší řešení: co takhle zákon, který by mlze zakázal vyskytovat se v prostoru dálnice. Nebylo by se nač vymlouvat a už by se nepsalo v novinách ".....mlha zavinila....". Já už viděl mlhu mockrát a vypadá docela mírumilovně. Ale třeba se v okolí dálnic vyskytuje nějaký agresivnější druh, který ve VČ neznáme.
0/0
18.10.2002 17:32

helena

sebevrazi
Já řidičák nemám a když vidím,co se děje na silnicích, mám čím dál větší strach si ho udělat.... Vůbec nejhorší jsou tiráci - vemte si město ,přechod pro chodce,děti a on se tam přiřítí jako blbec a ještě troubí, o tom, že by brzdil nemůže být ani řeč.... nedej bože, kdyby někdo nestihnul přeběhnout! A to se nechci zastávat chodců - někteří se vůbec nerozhlídnou vlítnou tam -auto neauto . Být řidič, tak bych asi někdy šílela. V chování na obou stranách je asi fakt vidět stav společnosti... Každý by měl začít u sebe.Pomůžu si když někde budu o 5 minut dřív? N dovolenou jezdíme už dlouhá léta do Bavorska.Můžu říst, že tam se cítím daleko bezpečněji a i v zácpě na dálnici i na normální silnici, kde se jezdí rychleji než u nás, ale bezpečněji.Někdo může říst, že Němci jedí jako blbci, ale ne tam. A když vidí mouu cizince, který se evidentně spletl, tak nikdo netroubí a neřve ani si neklepe na hlavu.Navíc se tam ve spoustě městeček, ale i ve městech jezdí daleko pomaleji!!! než tady a oni to dodržujou - tam kam jezdíme, je skoro všude 30 ( samozřejme ne na hlavním tahu městem, ale v bočních ulicích ano)...
0/0
15.10.2002 15:05

karel

sebevrazi jsou a budou vsude
Zhruba pred mesicem jsem jel po dalnici kousek od Mnichova a mlha byla takova, ze jsem pomalu nevidel na smerove tabule. Jel jsem zhruba 60km/h a kazdou chvili mne predjeli minimalne rychlosti 100km/h  skupina 3-4 aut nalepenych na sebe. Takovy strach jsem uz dlouho nemel....
 
0/0
15.10.2002 17:07

Warner

Re: sebevrazi jsou a budou vsude
Mate pravdu oba, mam letos nejezdeno v Nemecku skoro 50.000 km. Nemci jsou ohleduplnejsi v tom, ze nervou, nenadavaji, nevytlacuji ze silnice, nevybrzduji, ale na dalnicich jezdi bezhlave, podjizdeji zprava, vjizdeji si do pruhu bez blinkru (blinkr je pro Nemce jen ozdoba), jezdi s minimalnimi rozestupy a riti se mlhou i destem bez jakychkoliv svetel klidne i 180 kmh (typicka je "nemecka rychla trojka" - bawor, mers a audina, prip. misto jednoho z nich passat).
0/0
16.10.2002 13:27

Bambule

vsichni jsme hlupaci neumime jezdit
Ono by stacilo, kdyby ne kazdemu dali ridicak, kdyby si ridici drzeli odstup a jezdili podle predpisu, bez alkoholu v krvi apod. Jezdim velice casto, a za deste nebo v mlze jezdi spousty ridicu bez rozsvicenych svetel nebo naopak mlhovky a dalkove a  pouzivaji kdy nemaji. Meli bychom se nad sebou zamyslet vsichni! Muzeme se i my stat ucastniky nejake nehody, aniz bychom to zavinili.
0/0
15.10.2002 13:55

Charlie

Re: vsichni jsme hlupaci neumime jezdit
Souhlasím a ptám se. Proč na zbrojní pas musí žadatel absolvovat psychotesty a na řidičák nikoliv. Jaký je rozdíl mezi tím, když nějaký blbec vystřílí rodinu legálně drženou zbraní a nebo když ho posadíte nalitého do silného auta???
Podle mě prakticky žádný! Proč nepřitvrdit? Ubylo by agresivity na silnicích! A pokud by po zaviněné nehodě na testy musel znovu a zopakovat si i řidičšké zkoušky, rázem by se na silnicích vylidnilo a jezdilo by se podstaně opatrněji.
Musím jezdit denně a to co na silnicích vidím, my nahání hrůzu...
0/0
16.10.2002 7:50

Rozumbrada

Rychlost, bezohlednost....
Za drtivou většinu nehod může nepřiměřená rychlost a bezohlednost. A všimli jste si, že ( nejen ) na dálnici musí za každou cenu předjet větší auto menší a auto dražší musí předjet auto levnější ? I kdyby jsem měl v tu chvíli jet 200 km/h. Zpravidla po předjetí prudce zabrzdím a po pětistech metrech odbočuji mimo dálnici. Ale předjel jsem ho a ukázal jsem tomu blbečkovi, že mně to jede líp a nebojím se nějaké pokuty za rychlost!
0/0
15.10.2002 13:50

jasik

Re: Rychlost, bezohlednost....
Jóó, kdyby 500 metrů. Oni tihle chvátalové odbočují třeba už po 100 metrech a tak toho, koho předjeli ještě ohrozí tím, že mu překříží cestu. Jenže nejhorší je, že na takový "frajery" dojde jen málokdy. Málokdy se jim něco stane a kdy je chytnou policajti lze počítat na prstech jedné ruky.
0/0
15.10.2002 16:27

Anti

Hromadná havárie
To ještě nenastala zima a už je tu první řetězovka. Sám jezdím často právě po D1, také jezdím rád rychle, ale když vidím ty hovada, kteří mě za deště nebo za mlhy předjíždějí a mají tam tak 150 a víc, tak jim docela přeju, aby se někde vymázli. Za řetězovou havárii mohou většinou tito šílenci. Řada lidí se do ní dostane úplně nevinně, protože před většinou banální havárií zastaví a jeden takový šílenec přilítne a rozmázne všechno před sebou. Bohužel, řada lidí zřejmě nikdy žádný řidičák nedělali a jiní by ho neměli nikdy dostat. Úplně nejhorší jsou ti, kteří ze Š 120 přesednou na bavoráka a myslí si, že jim patří silnice. Podle toho se chovají i v běžném provozu, kde úplně chybí ohleduplnost a prosazuje se pouze bezohlednost. Bohužel, je to jen obraz společnosti. 
0/0
15.10.2002 13:16

Jirka

Ježdění na Vysočině.
, Přes Vysočinu se musí umět jezdit. Pokud si to řidiči neuvědomí, budou nehody pokračovat.
0/0
15.10.2002 13:09

kubrt

vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
jsme hlupaci, neumime jezdit, jeste se musime od nemcu a svycaru hodne co ucit.
0/0
15.10.2002 12:31

FiL

Re: vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
Hlupak jsi Ty. Asi nevis, co je to retezova havarie. Me se to jednou stalo. Ja ubrzdil v pohode, ale kreten za mnou uz do me praskl. Rad bych vedel, jak jsem tomu mohl zabranit. Ty Svycare.
0/0
15.10.2002 13:18

Charlie

Re: Re: vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
Jak??? Jednoduše!!! Je na světě projekt, který počítá s tím že na tlačítko varovných blinkrů je napojená malá vysílačka s dosahem cca 200 metrů! Jakmile někdo na silnici vyrovné pustí, všechna auta jedoucí v okruhu 200 metrů budou varována, že je něco špatně?
Jediné co mě zaráží, že o tomhle řešení se ví už cca 5 let a nikdo o něm neuvažuje pro nasazení v praxi. Umí si představit, že bych si to na svoje autíčko klidně nechal namontovat dodatečně! 200 metrů už je velmi slušná šance, že zastavím i na náledí a i za mlhy!
Nic ovšem nenahradí lidskou ohleduplnost a solidaritu. A to co denně vidím na silnici mě přivádí ke zjištění, že budu chodit raději kanálama....
0/0
16.10.2002 7:55

Kosac

Re: Re: Re: vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
Jo. Pak by bylo zuzo potkat auto v odstavnym pruhu, ktery by blikalo. Vsichni by pak sileli co se deje... nebo pekare, kterej by na parkovisti u dalnice skladal u motorestu rohliky a blikal by, protoze stoji v protismeru :-))) Nevim jak byste tohle chtel osetrit. Jedine ze by se to dalo rucne vypnout. Ale to by to pak kazdy zase zapominal zapinat.
0/0
16.10.2002 8:45

boygeorge

Re: Re: Re: vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
Vole, teď jsi objevil princip řetězové reakce, jeden by to zmáčknul a v tu ránu by blikala auta po celé Evropě.
0/0
16.10.2002 13:29

15102

Re: vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
... no ještě žes´nenapsal od rakušáků, tady jich jezdí docela dost, a jestli češi jezdí jako prasata, tak potom oni jako óbrsvině; a vůbec nejlepší je to když jedou nacamraný po nedělním obědě a šesti budvarech domů ....
0/0
15.10.2002 13:26

Evita

Re: vsichni jsme hlupaci, neumime jezdit
To jo :-)... ve Svycarsku bydlim a jezdim rok a pul a zrovna to prirovnani ke Svycarum na dalnicich me pobavilo. Na dalnici zasadne v levem pruhu, to je jedno, co se za mnou deje... do praveho se nezaradim a nezaradim, mam prece osobak! Souhlasim s tim, ze opravdu dobrych ridicu, kteri dokazi "precist situaci" a jet podle toho je malo - ale to bez ohledu na narodnost. Pekny den vsem!
0/0
15.10.2002 14:03

3

1
      16.10.             Čestlice,Hypernova Opatov  Poliklinika Modřany Vodičkova Lihovar Malá Chuchle   < align=right>  0:19 1:00 1:46 2:27 3:06   0:02 0:38 1:21 2:11 3:02     < align=right> 1             < align=right>                  324   165   52   54   507

2

Re: 1
clovece, tys jim to nandal !!! ;-))
0/0
15.10.2002 16:45

Tomas

Vsechno je to o zdravem rozumu...
...kdyz jedu po prazdne silnici, muzu si dovolit prekrocit rychlost. Kdyz jedu ve meste podel chodniku plneho lidi, radsi pojedu pomaleji (ale ne 30 ;-). Nebezpecni nejsou jen "zavodnici", ale i ti "opatrni". Nize jsem v prispevku cetl, ze zeny ridi lepe, jenze lepe neni pomaleji. Sam ze zkusenosti vim, ze striktni dodrzovani vsech predpisu (mimo jine nevjizdim do krizovatky, kdyz ji nemou projet...) prinese vice skody nez uzitku. Je jasne, ze kdyz nekdo prede mnou pojede tricet, budu si klepat na celo a budu stejne jako ostatni za mnou nervozni (neplati pro autoskoly ;-). Podle mne je nejdulezitejsi PREDVIDAT reakce ostatnich. Priklad: Jedu ke krizovatce po hlavni - vetsina lidi je v pohode a proste jede, ja osobne (a verim ze nas je vic) jeste predpokladam, ze ten co jede po vedlejsi mne neuvidi a vjede mi tam, takze to i OCEKAVAM a reakce na tuto situaci je rychlejsi.
0/0
15.10.2002 12:07

jojo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.10.2002 22:30

Art

neni to o rychlosti
Souhlasim s tim, ze se u nas jezdi jako na divokym vychode. Vetsinou to neni ani o rychlosti, s dobrym autem, dobryma brzdama, ABS, ASR atd. si muze clovek dovolit vic nez ve Favoritu, je to v odhadu rizika primereneho stavu auta a ridice. Na prazdne dalnici se da jet pomerne bezpecne 180, v mlze uz asi tezko, se silnym autem lze predjet na kratkem useku pokud tam ovsem clovek vidi. Problem je v tom, ze silnice jsou plne sebevrahu a vrahu, predjizdejicich v mlze bez svetel nebo pres plnou caru nebo pres usek kde je videt na par metru a proste tam bud za zatackou neco je (smula) nebo neni (jede se dal). Jsou dva druhy sebevrahu, frajeri s BMW co to strihaj pres zebru ve meste 120 a pak nevyjezdeny paka a strejci, co nesviti skoro ani v noci a se stopetkou vjedou predjizdet kamion na dalnici do kopce osmedesatkou a vedou do cesty nekomu kdo jede 150. Ovsem kamiony kapitola sama pro sebe - hovada.
0/0
15.10.2002 11:30

Henry

Do Prahy jedine vlakem
Autem je to sice rychlejsi (a ve 3 lidech i levnejsi), ale ty 2 hodiny nervu, co bych stravil na dalnici, mi za to rozhodne nestoji.
0/0
15.10.2002 11:15

Glum

Re: Do Prahy jedine vlakem
Zrovna v patek jsem jel vlakem domu - je to 100Km od Prahy tj. autem 1,5h .. vlak to jede 3,5h + zrovna v paatek naviic 1,5h zpozdenii .. mmit auto a ve vice lidech tak vlak mi urcite za nervy nestojii .. :o)
0/0
15.10.2002 13:50

Mirek

Re: Re: Do Prahy jedine vlakem
Udelej si auto na LPG a pojedes uplne sam levneji nez celej vlak ;-))
0/0
18.10.2002 13:31

Step

Z vlastní zkušenosti...
dopravní policie se vůbec nezaměřuje na kamiony!!!Řidiči kamionů vysoko překračují rychlost.Mají v sobě zafixováno,že si mohou dovolit proti osobním autům úplně všechno.Přilepí se vám na záď vašeho vozu a doslova vás tlačí před sebou.Pak stačí abyste přibrzdili,třeba pro špatnou viditelnost nebo před zatáčkou a on vás vyhodí ze silnice nebo rozmačká pod sebou.Jsou to PIRÁTI silnic,kterým všechno prochází proto je v poslední době tolik nehod při kterých sehraje velkikou roli náklaďák.
0/0
15.10.2002 11:09

Pepák

Re: Z vlastní zkušenosti...
Zajímavé, dost často jezdím v noci přes Olomouc a aspoň na jedné výpadovce vždycky v noci vidím policajty, jak kontrolují právě kamiony...
Že jezdí jak prasata, to souhlasím. Ale včera jsem se na základě statistik utvrdil v tom, že řidiči osobáků jezdí ještě o maličko hůř...
 
 
0/0
15.10.2002 11:28

Jóžin z bážin

Re: Re: Z vlastní zkušenosti...
už nehul to zéélíí Pepáku z Holomóce
0/0
15.10.2002 11:54

GeorgRolf

Re: Z vlastní zkušenosti...
Ty asi jezdíš Trábem,že tě kamion co udělá max cca 90 km/h tlačí před sebou ne?
0/0
15.10.2002 16:27

alice

jeli jako prasata ........
a dobře jim tak - hovadům
0/0
15.10.2002 11:07

Vašek

Re: jeli jako prasata ........
Asi nevíš, co je to řetězová reakce na dálnici, jinak bys nemohl napsat něco tak hloupýho
0/0
15.10.2002 12:22

ufoun

Re: Re: jeli jako prasata ........
Vašku - to si děláš psinu? když přeložím tvoje sdělení do češtiny (oprav mne prosím - pokud je to jinak) tak jsi nám právě sdělil, že na dálnici za mlhy dojde vždy k řetězové havarii (ne reakci - to sis spletl s chemií) bez ohledu na to - jestli řidiči jedou jako prasata nebo jestli přizpůsobili rychlost jízdy zhoršené viditelnosti, případně přílnavosti    
0/0
15.10.2002 14:04

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.10.2002 11:04

Roman

Re: Hruuza!!!
Ohledně nebezpečnosti a chování řidičů na silnici mezi Fryštákem a Holešovem s Pavlem souhlasím, ale jestli si Pavle jel i dále z Holešova na BpH, tak ten pravý zážitek skýtá teprve jednopruhá uzavírka se semafory před Hlinskem. Protože to semafory "dávkují", tvoří se kolony. Minulý týden mě a pár dalších aut za Holešovem jeden "mistr" v dešti předjížděl tak, že několik aut z protijedoucí kolony muselo málem z cesty, a jediné, co tím dotyčný vyhrál, bylo zařazení o 2 auta dříve do fronty na semaforu. Mám silnější auto než tento hazardér, ale přesto nemusím jezdit jako prase...
0/0
15.10.2002 11:32

ond

40 aut a jen dva zraneni, to je prece dost dobry ne?
0/0
15.10.2002 11:02

taky občan

to máme z toho,
že jízda po silnici už není o spolupráci, ale o soutěži a trhu...
0/0
15.10.2002 10:58

Garry

Re: to máme z toho,
:-))) Dobrý! :-)
0/0
15.10.2002 11:39





Najdete na iDNES.cz