Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelský útok nepřežilo 14 lidí

Noční zásah izraelských vojáků v pásmu Gazy podporovaných tanky a vrtulníky nepřežilo 14 Palestinců a dalších 115 zranili. Z nich 20 je podle lékařů ve vážném stavu. Armáda zaútočila na palestinskou vesnici Amal, kterou považuje za baštu Hamasu. Poblíž vesnice leží uprchlický tábor Chán Júnis. Oblast také zasáhly dvě rakety vystřelené z vrtulníku. Hamas okamžitě vyzval k pomstě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jindrich Hojer

Par dotazu...
Izraelske vojsko stravilo mnoho mesicu otevrenou okupaci pal. uzemi a pozatykalo vsechno co se hybalo za jedinym cilem - zajistit bezpecnost pro sve obcany. Dostavil se jiz tento cil ? Od 28. zari 2000 do 8. rijna 2002 bylo zabito 1939 Palestincu, z toho 13.4% deti do 15 let, 23% mladych do 18 let, 6.5 % nad 50 let. Byli to teroristi ? 23.4% smrtelnych zasahu bylo do hlavy nebo krku. Kolik z nich byly "nahodne vystrely" ? Pochazi vsichni atentatnici prave z uzemi, ktera vojaci ve svem "tazeni proti terorismu" zatim vynechali ? Kdo a jak bude pripadne potrestan za nesplneni "vytycenych vojenskych cilu" ? Jedna se opet o pomstu a nebo o operaci namirenou ke zvyseni bezpecnosti nevinnych izraelskych obyvatel ?
0/0
11.10.2002 13:54

Jarda

to koukam na drat
Smarja jak ctu dole, tak vidim ze to netrvalo dlouho a Jurasek s teutonskou Brumelahildou si uzivaji cyber-sexu!
Jestli z toho neco vzejde, dovede si nekdo predstavit toho potomka? Juraskovu velkou hranatou hlavu a pracky, valkyriny krive a tenke jako sirky nozicky, hubu od ucha k uchu a krivy zuby, navic pocitam to bude mit i zrzavy vlasy
0/0
11.10.2002 7:00

JigalAmir

zavisti vuci tem, kteri na tom jsou lepe, ---dosledkem zavisti krestanu byly pogromy***zidovsky narod si dovolil ukazat neutuchajici nenavist vuci celemu lidstvu---a jak se projevovala???Masakrovali Zide krestany,muslimy nebo to bylo naopak???!!!
0/0
10.10.2002 14:53

Pilat

Re:
myslim ze dnes prezentujete v Palestine vsechno "TO" za co vas svet nenavidel a perzekvoval. neni to dostacujici? neboj ja te vrazdit nepujdu  brat zivot druhym by bylo proti me vire.
0/0
10.10.2002 20:57

předseda

Re: Re:
Jasně Piláte, to je od Vás hezký, že by jste se "nesnížil" k tomu jít Vámi nenáviděné Židy zabíjet. Nejste totiž žádnej primitiv, a tak je lepší vést nenávistnou kampaň proti Židům, a na jejím základě to pak jiní opravdoví primitivové někdy (časem) rádi udělají za Vás - a Vy budete mít čisté ruce. Tomu říkám strategie ! Myslíte, že Židé nejsou třeba podobně jako Romové taky lidi ?
0/0
10.10.2002 22:00

předseda

Re: Re: Re:
Teď jsem se kouknul na tu stránku s těmi Romy na Vaši odpověď - pravda - tam se zavděčíme opravdu víc... Nicméně se nemusíte kousat do jazyka - ale stačí místo toho vždy logický argument a odpověď - o to mi zde jde.
0/0
10.10.2002 22:10

Pilat

Re: Re: Re:
Nazdar predsedo, promin ze jsem ti neodpovedel hned, ale muj pes je mi nejak bliz nez ty. Nevim kde jsi prisel na to ze nenavidim zidy. Cetl jsi nekde nejake hrube vyjadreni z me strany na jejich adresu,v porovnani s arabobijci typu xxx, vana, admiral Anvar a jini jsem jen slaby odvar? Stejne tak mluve o "moji kampani" to uz jsi me rozesmal. Asi tedy budeme miti nadale rozdilny nahled na vec. Kampan dle meho soudu provadi Jigal. Je to dopredu promyslena propagatorska prace bez ohledu, nebo jen s malym ohledem na to jak vetsina reaguje. Tzv proplachovani mozku. Ma tam hodne pravdy, nejake polopravdy a samozrejme i nepravdy. Moje vyjadreni bych kvalifikoval jako kritiku a prirozenou sebeobranu mozku v niz samozrejme nemusim mit vzdy pravdu. Demokraticky stat funguje na principu (nebo by mel ) ze stat je rizen odrazem verejneho mineni, tedy hlasu lidu. Lidu ktery je ke statu loajalni. Nevim kde Jigal a ostatni obhajci israele bydli, ale vim jedno, ze loajalni muzes byt jen k jednomu statu. Pokud tedy tito panove ziji na uzemi Ceska a obhajuji zajmy israele, vcetne napadanim nevybiravymi slovy Ceskou Republiku, jsou pro me bezcharakterni zradci statu. Pakze tito panove dopisuji z israele, plati pro ne me FU protoze je to planovana propaganda tedy "kampan". Jinak nevim co jsi prirovnanim zidu s romy myslel? Jako ze potrebuji stejny pristup k problemu? Zase jsem te popichl? Nic si z toho nedelej ja to tak vazne nemyslim  Muj nazor jen je, ze kdyz chces vytvaret moralni kodex, tak to nestaci jen na bazi historickeho utrpeni, ale hlavne na soucasnem postoji a chovani. A nezlob se na me ze to nevidim na A++. Jinymi slovy Palestinci vrazdi, israelite vrazdi (pardon se brani) ja to kritizuji a jsem ten spatny! Stejny problem jsem mel i s komunisty, "predsedo"!
Jinak si nenech kazit pekny den politikou, protoze tech zkur....ch dnu je pred nami habadej!
0/0
11.10.2002 12:27

jurasek

festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
poslouchej ty likudnicka 5. kolono bez mozku, za prve si dej pozadavek na vyfasovani nafukovacky, je videt, ze jsi sex-starved a valis kraviny, za druhe vikendove chvile stravene s nafukovackou jako tvoji asi jednina spolecnost, ti...batuska stalin vyvrazdil svoje slovany a neslovany za pomoci zidovskeho kata, batuska stalin stejne jak furer hitler asi znali voltaira a jednu z jeho myslenek:
"..proc jsou zide nenavideni? je to zalozeno na jejich starych zakonech: bud si vsechno podmanit nebo byt nenavideni celym lidstvem. zidovsky narod si dovolil ukazat neutuchajici nenavist vuci celemu lidstvu a rebeloval proti tem, co ho pokorili: za kazdou cenu plny predsudku, plny hladovosti a zavisti vuci tem, kteri na tom jsou lepe, vzdy barbarsky:ustraseny, kdyz nema stesti, arogantni, kdyz se stesti obrati.
povazuji vas (stale voltair) za ty nejsilenejsi ze vsech, hotentoti, cernosi nove guinei nebo kafirove jsou mnohem rozumnejsi a cestnejsi, nez vasi zidovsti predkove, vy jste prekonali vsechny narody v rozsirovani neomalenych povesti, spatnem chovani a hlavne barbarismu"
nikde toto neni lepe videt nez na izraeli a vsech tech, kteri izraleskou vrazednou a barbarskou politiku provozuji a podporuji...izrael nema misto na teto planete, je to zhoubny vred stejne jako ty, zizi, a festering anus (hnisajici prdel)
0/0
9.10.2002 18:53

melah

Re: festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
Výstižná charakteristika včetně historickýho exkurzu.Bohužel.Juden mají skutečně zcela bezkonkurenční talent vyrábět si vlastní sebedestruktivní scénáře. Z logiky geneze tohoto etnika na to nakonec opět dojedou.Národ vyvolený k likvidaci.Je mi líto,juden,ale máte to tam. A můžete tu argumentovat,soptit,call us a bad names.Svět o Vaše trable,traumata a komplexy nestojí.Ten svůj taneček už dlouho provozujete na moc tenkým ledě  
0/0
9.10.2002 19:41

ctenar

Re: Re: festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
Zastekal zidobijec jurasek, cos to rekl - ze proti zidum nic nemas, jenom proti likudnikum? Zanafala za nim souhlasne teutonice Brun-mela-hilda nez odjela na sicim stroji znacky Lada. Mate to u nich marni kdo jste zidovskeho puvodu. Tihle dva uz maji pro vas pripravene Davidovy hvezdy na kabaty. V apartni zlute barve.
0/0
9.10.2002 20:13

jurasek

Re: Re: festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
..don't overdo it, darling melah...:)
co rikas na ten festering anus, babe? zda se, ze sem chodim se zatracene sofistikovanymi vulgarismy, nemyslis?
 
co rikas na volataira, babe? ve vztahu k izraeli, je to pravdive ci ne?
jeden z nejlaskavejsich lidi na svete, ktereho jsem znal,navic neprimy pribuzny, byl zid...kdyz umrel, myslel jsem, ze se borti svet nespravedlnosti...
0/0
9.10.2002 20:40

melah

Re: Re: Re: festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
Simplicity, my complicated boy.You are too sophisticated.I´m simple one.Ale jinak tu hezky rozrážíš vlny.O vztahu Voltaira k dnešnímu státu Izrael, tak o tom vím jenom to, co jsi tady prezentoval.My boy, don´t believe the story about your Jewish relationSorry,nobody is perferct.Já už vůbec ne. 
0/0
9.10.2002 22:01

jurasek

Re: Re: Re: Re: festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
don't blow your cover, my babe, not yet anyway...we two have a long way to go
 
(((((((((((hug)))))))))
nebud smutna
ja to nekdy zkratka prezenu
((((((((((meow))))))))))
to je od gizmy
0/0
10.10.2002 9:24

melah

Re: Re: Re: Re: Re: festering anus israel a jeho obdivovatel zizi zigal zigalovic
...Don´t worry, my boy.Don´t worry...I´m perfect...nearly perfect
((((((((nearly hug you))))))))
0/0
10.10.2002 10:31

Pilat

ISRAELSKA PRAVDA !!!!!!!!!!!!!!!
www.B'Tselem.org  israelska pravda  www.B'Tselem.org
0/0
9.10.2002 18:23

admiral_Atvar

rekonstrukce MBT
nechapu, proc nechavaji merkavy MK1 a 2 s zastaralym 105mm delem bez rekonstrukce. v pripade velkych tankovych bitev proti arabakum je dostatek ucinnych MK3. dnes se ovsem masovy konflikt tanku neceka. proto verzi 1 a 2 by mohli vybavit kratkym 160mm delem, pouzivajicim brokove a HE ci HESH strelivo. toto pekelne vozidlo by bylo pouzitelne na nezrizenou demolici objektu a masovou likvidaci arabaku. nebylo by od veci pouzit sprazeny plamenomet s MG.
0/0
9.10.2002 16:22

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.10.2002 19:37

JigalAmir

Na rozdil od Koranu,ktery prikazuje Muslimum ovladnout celou planetu a podridit ji Islamu,zidovska TORA slibuje detem Israele skromny a oduvodneny podil zeme.Israel(oznacenyzlutou barvou) je demokratickym statem(o velikosti 1/19 Californie) obklopenym 21 nepratelskymi Islamskymi diktaturami,ktere 640krat presahuji velikost Israele a 60krat populaci Israele.Jak tedy muze arabska propaganda nazivat Israel "imperialistickym a expansionistickym" statem??? Jak muze byt Israel,ktery z bezpecnostnich duvodu obsadil 0,17% arabskeho uzemi,zodpovedny za politickou nestabilitu, napeti, diktatury a nedodrzovani lidskych prav v 21 arabskych zemich???Jak muze byt na 13 000 000 Zidu ve svete(tedy o 5 000 000 milionu mene nez v roce 1939!!!) svalovana vina za problemy 250 000 000 Arabu,kteri jsou bratrsky spojeni s jednim BILIONEM muslimu ve svete????Israel je oazou Zapadni demokracie a zidovsko-krestanske moralky uprostred totalitniho Blizkeho Vychodu.Pres 53 let Israel hleda moznost miroveho souziti se sousedy,kteri jsou rozhodnuti ho znicit!!!
0/0
9.10.2002 15:22

Válečník

Re:
A tomuhle skutečně věříš? Nebo tyhle hovadiny šíříš za krvavé peníze? Izrael jako oáza demokracie, okupace cizích území z bezpečnostních důvodů, a ta podivná matematika (kolikpak je vlastně BILION??????)... To vypadá, že jsi to někde opsal a pak ještě blbě přeložil. Jigoši, Jigoši od Goebbelse se máš ještě co učit...
0/0
9.10.2002 16:10

admiral_Atvar

Re: Re:
pouzil americke oznaceni. amici neznaji miliardu, pro ne 10E9 je bilion, zatimco pro nas je bilion az 10E12. a jinak ma pravdu.
0/0
9.10.2002 16:19

jurasek

Re:
cesty civilizaci a prirody jsou nevyzpytatelne, zizi.....to je proc mame tak malo izraelcu a proc mame tolik muslimu a arabu......navzdory tomu, ze se do izraele, te hnisajici prdele, dovazeji pastevci z jihoamerickych and a blondate rusky, ke kterym se chovate jako dobytci...ke vsem tem 50% zidum, kteri nejsou v mnoha pripadech vubec zidi....ta hnisava prdel se roztrhne zevnitr a ten zbytek pujde pred norimbersky tribunal, nemej obavy, zizi.....svet to peclive sleduje....
1 muslim je lepsi nez 10 izraelcu....svet zazil pokrok jenom diky jim a ne bachorkam stareho zakona......muslim a civilizacni rozkvet jdou ruku v ruce, zide nikdy nic takoveho nepoznali, jak rikam, ani jedny trencle, ani jeden kozeny sandal.....jenom folklor, ktery byl posbirany na blizkem vychode, strednim a severni africe....
0/0
9.10.2002 19:02

Válečník

A Jigoš Amoš nám tu opět šíří propagandu. A přidal odkaz na své povedené stránky (aneb výcuc z příruček Mossadu),kdo se chce pozvracet, nechť se tam prokliká...
0/0
9.10.2002 14:24

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!
Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!**************** Vezeni neni prijemne misto nikde na svete a stiznosti napr.na zachazeni z vezni v americkych zarizenich jsou zname.Israelska vezeni jsou pravdepodobne nejprisneji kontrolovana vezeni na svete!!!Jednim z duvodu je,ze israelska vlada souhlasila,aby zastupci Cerveneho Krize a dalsich skupin meli moznost kontrolovat israelska vezenska zarizeni!Israelske pravo neumoznuje svevolne zatceni obcana,obvineni jsou povazovani za nevinne do dokazani viny a maji pravo psat HABEAS CORPUS a vyuzit dalsich proceduralnich postupu.Israel nedrzi zadne politicke vezne a ma nezavisle soudnictvi!!!Nekteri vezni,zejmena Arabove podezreli z terorismu,byli vyslichani pouzitim drsnych metod,ktere jsou kritizovany jako prehnane.Israelsky Nejvyssi soud vydal legislativni narizeni v roce 1999 zakazujici uzivani nasilnych a bolestivych metod,zakazal metody vyuzivajici nedostatek spanku a vystavovani veznu extremnim teplotam.Trest smrti byl aplikovan v Israeli POUZE JEDNOU,a to v pripade Adolfa Eichmanna,nacisty zodpovedneho za "Konecne reseni zidovske otazky"!!!ZADNY ARAB NEBYL odsouzen k TRESTU SMRTI,a to ani za nejodpornejsi zlociny TERORISMU!!!
0/0
9.10.2002 11:50

Pilat

Re: PALESTINSKE LZI!!!!Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!
No vidis to, kdyby nebylo mez. cerveneho krize , tak je tam tlucete a tyrate dodnes, trest smrti v kazde demokraticke spolecnosti byl zrusen, dokonce u nas ceskych zakernych slovanu. To ze si ho ponechavate (on hold) je nelidske. No alespon od r.1999 jste trochu bliz k civilizaci, a uz snad ty vezne netlucete. (ve slove vyslichani , my cesti slovane piseme tvrde "y" po l , tedy vyslychani)
0/0
9.10.2002 12:39

JigalAmir

Re: Re: PALESTINSKE LZI!!!!Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!
Jeste by mel Cerveny kriz kontrolovat arabska vezeni!!!Ale to ze muci arabove je vlastne v poradku!!!Israelska vlada kontrolu umoznila DOBROVOLNE!!!----Trest smrti byl v Israeli udelen pouze jednou a to jedne z nejvetsich nacistickych zrud Eichmannovi,na rozdil od Ceskoslovenska,kde byli popravovani nevinni lide!!!!Docela by me zajimal pomer popravenych CR:Israeli!!!***USA je tedy nedemokraticky stat???****To ze si ho ponechavate (on hold) je nelidske.---Palestinci tedy nejsou lide,kdyz ho tak casto vyuzivaji???
0/0
9.10.2002 14:57

Pilat

Re: Re: Re: PALESTINSKE LZI!!!!Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!
Jo USA tak ti maji trest smrti pro nezletile spolecne se Saudi arabia, Irakem, Iranem, Omanem, Sudanem a myslim Jemenem Ho ho ho . Ceskoslov popravovalo za komunistu a tuto periodu demokraticke sily prekonaly hned po padu komunismu jako vedouci tridy (doufam ze komunisticka strana zustane nadale je to dobra rovnovaha nenazranemu kapitalismu) zrusil jak dobre vis tu experte na lidska prava. Samozrejme arabska vezeni by mela byt kontrolovana take, arabove muci ale taky nevykrikuji nic o demokracii a lidskych pravech. To znamena jsou barbari, ale ne hypokriti.
0/0
9.10.2002 23:18

Pavel.K

Re: Re: Re: PALESTINSKE LZI!!!!Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!
Jigale ty zidovsky smradlavy prase-zavri hubu a bud rad,ze jsi utek Adolfovi z lopaty. Skoda,ze to nestacili dotahnout do konce s Vami! Vy zidovsky prasata jste 100 x horsi nez fasisti nebo komousi. Smrt vsem zidium!
0/0
10.10.2002 2:01

předseda

Re: Re: Re: Re: PALESTINSKE LZI!!!!Arabove vezneni v israelskych veznicich jsou muceni,biti a zabijeni!!!!
Redakce iDNES si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy.
0/0
10.10.2002 17:08

http://www1.webpark.cz/~jigalamir~85a3511f8a9c446bcc6bc37c5157f3fe/jigalamir/pokus7.html
0/0
8.10.2002 18:45

předseda

Re: http://www1.webpark.cz/~jigalamir~85a3511f8a9c446bcc6bc37c5157f3fe/jigalamir/pokus7.html
Díky - už jsem si to založil do bookmarků.
0/0
8.10.2002 22:48

Robert

Gratuluji
 Gratuliji židovským hrdinům. Zřejmě jako jedni z mála chápou jaké nebezpečí pro svěr znamenají islámští fundamentalisté.
0/0
8.10.2002 15:12

richardnovák

jako obvykle,
když palestinští námezdní vrazi odpalují bomby v autobusech, v pizzeriích a v dětských diskoškách je všechno v pořádku, žádné zasedání OSN se nekoná, žádné protesty EU ( o většině vašich politkorektních komentářů ani nemluvě)není vidět, není slyšet. ALE: když si Izrael dovolí dojít pro pachatele vražd a odstřelit je, to je ouvej - těch jmen, těch hlubokomyslných úvah, těch "válečných zločinců".
0/0
8.10.2002 7:19

Miki

Re: jako obvykle,
, oni to stejně nechtějí pochopit, je to zbytečný. Taky díky těmhle lidem s myšlením ovce je naše historie taková jaká je.
0/0
8.10.2002 8:10

taky občan

Re: Re: jako obvykle,
v "souboji civilizací" (jak jste se někde vyjádřil), není vítěze."Boj" ovlivní oba. Ten kdo "zvítězí", za to obvykle tvrdě platí - svojí morálkou, "civilizačními hodnotami". No a to bývá začátek konce, ne? Připouštím, že mnoho lidí jsou "ovce", zejména ve vztahu k svým "ovčákúm", mylsíte si, že jste ovčák nebo ovce? A nejsou náhodou mezi těmi druhými lidi s myšlením jako lidi?
0/0
8.10.2002 10:24

xxx

Re: Re: Re: jako obvykle,
To je presne ono : "plati za to obvykle" cili zalezi jen na nem ... proste muze, a nemusi - jen to pokuseni je holt velike ...
0/0
8.10.2002 11:25

admiral_Atvar

Re: Re: Re: jako obvykle,
obskurni filosofe ! ten kdo zvitezi tak vyhral a neplati nic ! to jen humanisticti multikulturni stupidove maji plky ze vitezstvi nici moralku a ze je zacatek konce ! stydte se !
0/0
9.10.2002 16:28

taky občan

Re: Re: Re: Re: jako obvykle,
to si myslí akorát vzgumované khaki mozky. Už tím, aby vyhrál, musel se měnit k silovýmu pojetí, a na to jako na vzor dojede. Prostě každej chvilku tahá pilku, a žák je dokonalejší učitele. to by řekla teta Kateřina. Takže každý si školí svůj konec. No a násilník si přuipravuje násilný konec. Pomineme "velké říše" minulosti, pak hle ten vděk "osvobezených", hle ten "jednoznačný souhlas" doma, natož "předních světových",... s vršku se už jen padá. Tak aby jste si už pomalu připravoval matraci, khaki mozečku ! 
0/0
9.10.2002 17:22

skoda skoda

adolfe
ze jsi to s temi zidi tenkrat nedotahl do konce, jak mohlo byt ted na svete krasne bez zidu v Israeli a hlavne bez zidu v americkem kongresu.... by jsi sice kus vola, ale v tomhle ti davam za pravdu
0/0
8.10.2002 1:13

předseda

Re: adolfe
Mně by jen zajímalo, když Adolf (mimo jiné Vámi zde tolik proklamovaný) obhajoval bílou nordickou rasu, tak byl přitom proti židům, kteří jsou rovněž bílí (tj. jako "čistokrevní" árijci), zatímco arabové aspol. mají pleť tmavou (tj. podle teorie bílé "nadřazené" rasy) jsou podřadní spíše tito, než židé. Dokonce s těmito proti bílým Židům spolupracoval... Kde je zde logika, vážený pane ?
0/0
8.10.2002 18:34

jurasek

Re: Re: adolfe
protoze i hitler vedel, mily predsedo, ze kolebkou nasi civilizace byl vychod....zidi nikdy zadnou civilizaci nemeli, coz hitler musel vedet, nebyl to zadny tulpas...hitler zidy  vinil za blokadu a vyhladoveni nemecka po 1. svetove valce.....to bylo pramenem hitlerovy nenavisti...kdyby se aspon zachovaly nejake trenky nebo sandaly z doby salamouna, je mozne, ze by mel jiny nazor....jedine, co je, jsou historicky pofiderni smotky z mrtveho more....a jak zname izraelity uz z historie a soucasnosti, mossad ma prsty vsude, zejmena v padelcich...
0/0
8.10.2002 19:23

předseda

Re: Re: Re: adolfe
Díky za odpověď jurásku - tohle aspoň zní opravdu logicky - ale neraduj se - jenom logicky - což tedy ještě neznamená, že to tak je. Logika je pro jakoukoliv pravdu totiž podmínka "nutná, nikoliv postačující", jak nás učili v hodinách matematiky... Takže tomu stejně nevěřím, podobně jako nevěřím třeba v evoluční teorii (viz na jiném místě, že..), která sama o sobě je taky logická.
0/0
8.10.2002 22:45

Tom

Re: Re: Re: adolfe
Jurasku, nenapsal jsi tady nedavno, ze neni pravda, ze nenavidis zidy, jenom likudniky? Tvuj prispevek tady spis vypada na nelasku, nerkuli nenavist vuci zidum jako raci. Vubec se neomezuje na Likud. Jeslipa se tvoje teorie vyvinuly pri runde vinka Na Kantyri?
0/0
9.10.2002 8:04

jurasek

Re: Re: Re: Re: adolfe
nevim, kde je kantyr, pochazim z brna a tam to myslim neni.....je pravda, ze clovek se musi hlidat (rasismus je podle mne intelektualne neomluvitelny)...sledovani barbarskych likudniku a jejich podporovatelu docela jiste smeruje k antisemitismu.....staci se podivat okolo, pokud je antisemitismus na vzestupu, je to jenom proto, co se deje v palestine....vrazdeni palestincu jako narodni sport izraelcu....jinak na vino chodim zasadne do baru, ktere vlastni marokansti muslimove.....bezvadni lidi a bezvadna kuchyne, pastrami si zase dam na mych cestach svetem....pekne teple, s okurkou a na cernem chlebu...ale to je rychle schlamstnuti, zidovska kuchyne je jinak uplne nemozna a bez fantazie..jak rikam, civilizacni nedostatky..LOL!
0/0
9.10.2002 19:32

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: adolfe
jurásku zdravím do Brna. Mám podobný problém, jaký tady popisuješ - že občas pod vlivem toho, co tropí palestinští či islámští teroristé mám tendenci zatracovat úplně vše co je s tím spojené, což je pochopitelně nesprávné. Opravdu se člověk musí furt hlídat a mít na pozoru... Ale jedna věc mi nesedí - Korán přece výslovně zakazuje pít alkohol - takže jak můžeš chodit do baru na víno k muslimům ? To jsou podivní muslimové, ne ? A co vepřové - taky se tam tím jde nacpat ?
0/0
10.10.2002 17:25

karel II

Re: adolfe
Doufam ze si uvedomujes ty nadradne chytry clovece, ze ty bys byl slovansky otrok prikovany k nejaky galeji. On ten tvuj vudse ty slovany taky moc nezral, byli na rade hned po zidech.
0/0
8.10.2002 19:55

jurasek

Re: Re: adolfe
pravda, nejdrive sli mentalne postizeni, potom chudaci zidi a cikani..........hitler mel velky obdiv pro rusko ( a ameriku a britanie take), nevim, jak by zvladal slovany jako otroky......co novehu, kybucky kajo? jak funguji nafukovacky, mate uz rozsireny sortiment ve skladu? mate uz konecne nafukovaci arielky nebo jasirky? pro pripad, ze rachelky jsou vyfasovany na vikend
0/0
8.10.2002 20:14

JigalAmir

Re: Re: Re: adolfe
hitler mel velky obdiv pro rusko -jako zdroj surovin!Nevim,ze by obdivoval Rusy!....German se bud presvedci nebo zlomi,ale Slovana nikdy nepresvedcis,vzdy se jenom ohne a v pro nej prihodnej okamzik zakerne zautoci ze zalohy!V tom je Slovanska nebezbecnost pro Nemeckou civilizaci a to je duvod proc musi byt zlikvidovani!---Opravdu projev lasky!!!------******-----nevim, jak by zvladal slovany jako otroky----stejne jako batuska Stalin!!!V dolech,na stavbach socialismu fungovali dobre,tak proc by nemeli byt schopni otrocit vyvolene rase!!!
0/0
9.10.2002 8:51

jurasek

likudnici v akci
israel neni demokracie, ale vojenska theokracie a kleptokracie...izrael zatim bojuje jenom proti bezbranym lidem nebo lidem vyzbrojenych vybusninami, to je tak vsechno...ti fasisticti hajzli zase napalili do lidi rakety, nejenom to, odstrelovali nemocnici v khan junis, kde bylo shromazdeno plno pribuznych, kterim se chteli dovedet o osudu zranenych rodinnych prislusniku...protoze palestinci zacali s civilni neposlusnosti, izrale odpovida valecnymi zlociny a vrazdenim civilniho obyvatelstva.....americka odpoved? "we are deeply troubled"  LOL! brigadni general izrael ziv, ktery ma na svedomi tuto odpornou a nepodarenou akci, by mel byt okamzite postaveny pred vojensky valecny soud....je to kus prasete!...jako je kus prasete kazdy, kdo s tim souhlasi
0/0
8.10.2002 0:08

JigalAmir

Re: likudnici v akci
Jsem rad,ze se ti libi termin kleptokracie,ale nevim o zadnych korupcnich skandalech ala Palestina!Palestinska samosprava je na kradezich zalozena!Tuneluje zahranicni financni pomoc a nebo za ni ilegalne nakupuje zbrane!!!Bezbranej neozbrojenej clovek je podle tebe ten kdo ma jen lehke palne zbrane,minomety a granaty???----je to neco jako sovetsky traktor palbu opetoval,tri neprateske cinske tanky zlikvidoval a pak odletel!!!
0/0
9.10.2002 9:04

Pilat

Re: Re: likudnici v akci
to mas naprostou pravdu, ty penize co tam jdou jsou pouzity jak rikas, ale zajimave je ze neslysim nikoho z palestincu odsuzovat financni politiku arafata, a propo coze dela israel s temi 3 miliardami US $ ???? Asi nakupuji ty traktory o kterych se zminujes he?
0/0
9.10.2002 12:14





Najdete na iDNES.cz