Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush: Válka s Irákem je asi nevyhnutelná

Spojené státy vyvíjejí diplomatické tlaky na všech frontách, aby získaly co nejvíce spojenců pro útok proti Iráku. Prezident USA George Bush v sobotu varoval Američany ve svém pravidelném rozhlasovém projevu před stále reálnější možností války. "Máme-li zabránit tomu, aby Husajnův režim nevyvíjel zbraně, které by ohrozily celou civilizaci, válka je možná nevyhnutelná," prohlásil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Puskin

Diplomaticke tlaky?
Ty podle me vypadaji uplne jinak, nez vyhrozovani atomovejma bombama. Kdo je tedy nakonec realna hrozba? USA nebo Irak...???
0/0
7.10.2002 23:37

Erich Cviertna

pro debily, který nevěří
Ukazuje se, že klíčovým faktorem při americkém úsilí získat podporu Ruska a Francie pro vojenský zásah proti Iráku je podle zjištění reportérů týdeníku Observer ropa. Bushova vláda, která má těsné styky s globálním ropným průmyslem , se snaží získat přístup k obrovským iráckým rezervám ropy, druhým největším po Saúdské Arábii. Avšak Francie a Rusko, země, která mají právo veta v Radě bezpečnosti OSN, mají ropné kontrakty z Bagdádem v hodnotě mnoha miliard dolarů a obávají se, že by o ně přišly ve prospěch Washingtonu, pokud by Spojené státy svrhly Saddáma Husajna.
Jeden ruský činitel u OSN v New Yorku konstatoval, že hlavním ruským zájmem na Iráku není dluh 7 miliard dolarů ze sovětské éry; hlavní obavou je to, že by po pádu Saddáma Husajna Irák zřejmě dál neplnil dohody o dodávce ropy z Iráku do Ruska. Ruská ropná společnost Lukoil podepsala v roce 1997 s Irákem kontrakt v hodnotě 20 miliard dolarů na dobývání ropy v ropném poli West Qurna. Neexistují záruky, že bude tento kontrakt po pádu Saddáma Husajna dodržen, stejně jako kontrakt s ruskou firmou Zarubežněft, jehož součástí je koncese v hodnotě 90 miliard dolarů na těžbu v ropném poli bin Umar. Celkem uzavřela irácká vláda podle sborníku World Energy Outlook 2001, který vydává Mezinárodní úřad pro energii, s různými zahraničními firmami kontrakty na dobývání irácké ropy v hodnotě 1,1 trilionu dolarů.
Zdroj ve francouzské vládě také sdělil týdeníku Observer, že se francouzská vláda obává, že po svržení Saddáma Husajna převezmou Spojené státy kontrolu nad iráckou ropou. Právě proto se Francie chce účastnit útoku na Saddáma Husajna: Francie se obává, že kdyby se války neúčastnila, byla by vyřazena z rozdělování ropné kořisti po Husajnově pádu. Francouzská státní ropná společnost TotalFinaElf vyjednává se Spojenými státy o přerozdělení iráckých ropných polí mezi čelné světové ropné podniky.
Kořistnický zájem Washingtonu na irácké ropě je podle týdeníku Observer jasný. Americká oficiální zpráva z roku 2001 o energetické politice US National Energy Policy Report), jejímž autorem byl viceprezident Dick Cheney, donedávna jeden z nejvlivnějších amerických ropných magnátů - požaduje, aby Spojené státy získaly přístup k ropě v Perském zálivu jako prioritu.
Spojené státy mají už delší dobu pochybnosti o Saúdské Arábii jako spolehlivém zdroji své ropy, a tak hledají v oblasti další zásoby. Amerika potřebuje 20 milionů barelů nezpracované ropy denně a podle analytiků by jedině Irák byl schopen dodávat až polovinu tohoto množství. Nynější vysoká cena ropy způsobuje, že americká ekonomika propadá recesi. Kdyby se Spojeným státům podařilo ovládnout irácké ropné zdroje, rozbily by tím moc Saúdské Arábie nad světovými cenami ropy, které ropný kartel OPEC udržuje na uměle vysoké výši.
Kdyby však takto ovládly irácké zásoby ropy, a tedy i světové ceny ropy Američané, bylo by to katastrofou pro ruské ropné firmy, které chtějí prodávat ropu na Západ. Proto se Rusko snaží vyjednávání v Radě bezpečnosti oddalovat a prodlužovat. Zatímco Francie a Čína asi Spojené státy podpoří, co udělá Putin, není jasné.
Rusku by nevadilo, kdyby byl Saddam svržen - nedá se s ním spolupracovat. Miliardová koncese Lukoilu je zmrazena v důsledku sankcí OSN a Zarubežněft získal svůj kontrakt v hodnotě 90 miliard dolarů teprve poté, co ho v důsledku farncouzské podpoře protiiráckýc sankcí Bagdád odebral francouzské firmě TotalFinaElf.
Jenže Rusko Washingtonu příliš nevěří kvůli údajným "nesplněným americkým slibům" z války proti Afghánistánu. Rusko dovolilo, aby byly americké jednotky rozmístěny ve střední Asii pod podmínkou, že budou zrušena rusko-americká obchodní omezení. Avšak Amerika své protekcionářské bariéry vůči Rusku nezrušila.
0/0
7.10.2002 20:42

Lada

Jurasek je na chatech absolutne nejhorsi hajzl!
0/0
7.10.2002 17:46

Sleeper

..--..
Některé příspěvky tady opravdu stojí za to. Docela vypovídají a velikosti intelektu pisatele. Ale každý má orávo vyjádři svůj osobní názor. I když někdy se tak děje poměrně ubohým způsobem. Ale co. Každý ať si sáhne do svého svědomí. Do 11. září minulého roku, jsem měl velice dobrou přítelkyni. Bylo jí 23 let, byla ve třetím měsíci těhotenství. Bohužel měla velikou smůlu v tom,že pracovala ve WTC. Bohužel už jí nikdo nikdy neviděl. Zajímalo by mě, jestli jste už někdo z Vás přišel o někoho blízkého z podobného důvodu. Ano ? Pak víte o čem mluvím. Ne ? Potom nemůžete mít ani potuchy, co to je nenávist vůči terorismu. Některé argumenty které tady padly mi přijdou velice ubohé. Zdá se mi, že jejich pisatelé nemají ani potuchy o tom, o co vlastně jde. Na druhou stranu se tady najdou i příspěvky kterémají hlubší podtext. Ale bohužel těch druhých je zde většina. Přátelé vžijte se do situace, že přijdete ze dne na den o někoho, kdo je Vám blízký. Jen proto, že nějaké pako si usmyslí poslat letadlo do mrakodrapu plného nevinných lidí. Potom se zkuste zamyslet a terpve potom piště své příspěvky ...
0/0
7.10.2002 13:56

Jana

Re: ..--..
Mel byste se ptat vlady USA, proc poslala to letadlo do vlastnich lidi. Nebo jste jednim z tech co verite, ze takova akce se da ridit z jeskyn kdesi v horach bez toho, aby o tom soucasne vedely zpravodajske sluzby USA??!! Az se sami americane zacnou ptat sve vlastni vlady, pak se teprve neco zmeni . Zatim vsak placete na cizim hrobe!!!!!
0/0
7.10.2002 15:11

Lopez

Re: Re: ..--..
Mila Jano,jste s prominutim zakomplexovany hlupak!Jeste jsem nevidel a necetl takovou hloupost co jste napsala.Zakomplexovana mys v anonymite.Muzete jit do Jemenu nebo Palestiny bojovat za prava masovych vrahu.Nikdy jste nikoho neztratila ale jste levicacka s...e bez zivotnich zkusenosti!
0/0
7.10.2002 15:30

Martin

Re: Re: Re: ..--..
Tak ctete znovu, dokud nepochopite, o cem Jana mluvi!!! Jinak bych se musel domnivat, ze Vase IQ je hrube pod hranici idiocie!!
0/0
7.10.2002 16:22

Jarda

Re: Re: Re: ..--..
Si naivka, Jano. Jinak bys vedela, ze to odnekud z jeskyn rizeno nebylo ale z Nemecka a Spanelska. Anebo jsi ta jana-hana-mona-milos-libor-z-kalendare?
0/0
7.10.2002 17:15

Cybero

Re: ..--..
:), se Ti divim, ze pises prispevky lidem, kteri melou svou, a kteri se chytnou kdejakeho lziveho textu, nebo temy, ktera jim nejvic vyhovuje.
0/0
7.10.2002 16:39

Martina

Komu tedy prospela valka az do ted?!!
http://www.blisty.cz/txt.php?id=11765&iid=1145
0/0
7.10.2002 9:39

Miki

Re: Komu tedy prospela valka az do ted?!!
Opravdu jste si ten článek přečetla pořádně?
0/0
7.10.2002 9:47

Jana

Re: Re: Komu tedy prospela valka az do ted?!!
A Vy umite cist?????
0/0
7.10.2002 10:14

Nikol

Re: Re: Komu tedy prospela valka az do ted?!!
JE TO JASNE!! (Nikol , 7.10.2002 9:22) reagovat CIA se snazi zatahnout do valky vsechny spojence a nestiti se potopit fr. tankter. a ted si predstavte, co vse se muzes stat pri summitu NATO v Praze!!!! Osobne si beru na tyto dny dovolenou, muzete se vsadit, ze "teroriste" opet zautoci, aby tak mely konecne USA zaminku a ziskaly vsechny spojence pro valku, ktera muze byt zacatkem 3. svetovev - vlastne si myslim, ze tato valka jiz diky USA prave zacala!! Nechame se take zatahnout na tyto hratky????
0/0
7.10.2002 10:52

Martek

NENAZRANA VLADA USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.blisty.cz/txt.php?id=11763&iid=1145
0/0
7.10.2002 9:33

David Stein

Nemáte ani páru!
Vážení přispěvatelé,po přečtení těchto článků jsem přišel na to,že tady nemá cenu s nikým polemizovat,neboť příspěvky jsou nevyvážené a urážlivé.Nikdo z Vás nebyl v Iraqu a zasveceně píšete o tom jaká je tam nálada,zřejme hodně z Vás byla v USA a nevzali jste si z této velké země nic jiného než US Dollars.Bohužel.Nevím co tam jezdíte dělat když je to pro Vás stádo nesoudných hlupáků,vedené hňupem jak říkáte.Jsem Žid,Američan,vysokoškolsky vzdělaný v Evropě a Busche jsem nevolil.Není mi ani trochu sympatický,ale nelze mu upřít buldočí snahu ve všem do čeho se pustí.Nevím jak pro Vás,ale pro nás je výrobní potencionál Iraqu,jako producenta zbraní hromadného ničení strašák.Ve spojení s palestinskými teroristy nebo Al Kajdou nám to mohou exportovat do USA.Až Vám do Hradu vletí letadlo nebo Vám náměstí pocukrují anthraxem tak budete mluvit jinak.A nevím co máte pořád s tím židovským spiknutím.Tak xenofobní lidi jako Čechy jsem ještě na světě nepotkal.A žida poznáte jedině tehdy pokud má jarmulku a vychází ze synagogy.Jste v tomto bohužel národ zabedněných a tmářských hlupáků,kteří snad ještě věří,že židé jedí děti.Meli byste se stydět neboť jste dědicové jedné z nejstarších kultur v Evropě.
0/0
7.10.2002 9:05

Miki

Re: Nemáte ani páru!
Vážený pane, nedělejte stejnou chybu jako vaši odpůrci - neházejte všechny do stejného pytle.
0/0
7.10.2002 9:27

Nikol

Re: Nemáte ani páru!
JE TO JASNE!! (Nikol , 7.10.2002 9:22) reagovat CIA se snazi zatahnout do valky vsechny spojence a nestiti se potopit fr. tankter. a ted si predstavte, co vse se muzes stat pri summitu NATO v Praze!!!! Osobne si beru na tyto dny dovolenou, muzete se vsadit, ze "teroriste" opet zautoci, aby tak mely konecne USA zaminku a ziskaly vsechny spojence pro valku, ktera muze byt zacatkem 3. svetove!! Nechame se take zatahnout na tyto hratky????
0/0
7.10.2002 10:43

Jan

Re: Nemáte ani páru!
jsi vysokoškolsky vzdělaný, Američan a jako takový nemáš problém vynadat neznámým lidem přes oceán do nesoudných hlupáků.   Nasaď si jarmulku kreténe a zjisti si, jak se správně jmenuje tvůj prezident.  PS: Antrax byla vaše domácí provenience, doufám, že ho exportovat nebudete
0/0
7.10.2002 10:57

Miki

Pro mé zakomplexované spoluobčany
Pro některé odpůrce USA - zkuste používat argumentaci podloženou nějakými fakty a ne jenom nadávky a ventilování svých osobních hysterií v kombinaci s mánií z různých spiknutí. Když někomu odpovídáte tak si taky nejdřív přečtěte co vůbec píše a pokud nedokážete odpovědět protiargumentem tak radši mlčte.
0/0
7.10.2002 8:44

Petr Ignác

Re: Pro mé zakomplexované spoluobčany
Teda já nevim, mě se to asi netýká, ptotože v mém příspěvku fakta jsou. No ale kdyby je někdo přeci jen nenašel - tak opakuji, Panu Bushovi nejde o světový mír, ale o ropu a moc. To je fakt. Jeho nastínění "osy zla" to jasně dokazuje a každýmu, kdo se koukne na mapu, to musí dojít. A to že Bush není normální, není invektiva, nýbrž konstatování stavu věci. Kdyby normální byl, tak si uvědomí, že i kdyby vybombardoval celý Irák, tak tím problém střetu civilizací a kultur nevyřeší. Akorát přibudou další teroristi. Netvrdím, že se jim má ustupovat, ale když občas někdo křičí, bylo by možná dobrý se zeptat proč a ne na něj začít hned střílet.
0/0
7.10.2002 9:02

Miki

Re: Re: Pro mé zakomplexované spoluobčany
Vás se to netýkalo, sice s vámi nesouhlasím ale vy máte alespoň snahu mít své názory nějak podložené
0/0
7.10.2002 9:15

Nikol

Re: Pro mé zakomplexované spoluobčany
Totoe - tedy fakta - bychom chteli my od USA, kdyz tvrdi, jakze je ted IRAK nebezpecny. Proc nepouzivaji stejne argumenty napr. pri pouziti sily proti Pakistanu, Severni Koreji atd.?? Ti ze nemaji ropu? Nejde take nahodou o odlakani pozornosti od jinych veci?http://www.enterprisemission.com/ir_images.html http://english.pravda.ru/main/2002/10/05/37771.html Nejak mi ta valka proti "terorismu" nesedi!!!!!
0/0
7.10.2002 9:06

Miki

Re: Re: Pro mé zakomplexované spoluobčany
Ta fakta jsou , stačí je chtít vidět
0/0
7.10.2002 9:21

Petr Ignác

Bush je blázen bez kouska empatie a předvídavosti...
Nejde, jak už to tak v případě Ameriky bývá, o nic jiného, než o ropné zdroje a o moc. Proto je pan Bush tak vystrašen, že Irák je připraven plnit podmínky RB OSN a že by se snad ani válčit nemuselo. Navíc celý zbrojní arzenál US army je prostě přezásobený a někde ty náboje holt vystřílet musí, aby se ten průmysl trochu oživil. Pan Bush není normální. Jeho přirovnání k Hitlerovi naprosto sedí. Plná ústa demokracie, ale jenom tak, jak si jí představuje on. Mluví o civilizaci a je za tím cítit jen nacionalismus a nadutost. Američané mají sklon považovat se pomalu za nadlidi, podobně jak to dělali náckové. Jestli Amerika rozpoutá třetí světovou válkou, což musí být každému jasné, že se tak stane, pokud se vrhnou na Irák, pak Pán Bůh s námi se všemi a ne jen s Amerikou! NE VÁLCE!!!
0/0
7.10.2002 8:25

GhorX

Demokracie
Každý má právo na svůj názor, a každý má právo na opozici. Vůbec mi nevadí hádání se se zarputilým propagátorem "ohně z nebes", či jak se ta slátanina, popisující mimozemskoamerickoimperialistickoruskou konspiraci jmenuje, ale dost mi vadí, když si tvorové typu "Jurasek" vezmou do diskuze ze slova oponentura pouze ty první tři písmena... Jen tak na okraj, už delší dobu čtu jeho "lol" jako "ook" a věřte, nebo ne - dává to smysl.
0/0
7.10.2002 6:51

Alan Kajda

Puc v Iraku :
Senior intelligence experts inside and outside government have reached a consensus that Iraqi President Saddam Hussein would likely be ousted in a coup led by members of his inner circle in the final days or hours before U.S. forces launch a major ground attack.
0/0
7.10.2002 3:46

tom

AZBUKA
To, že Bush rozhodně nepatří k nejchytřejším prezidentům USA, ani zdaleka nezastíní fakt, že nebýt Ameriky, tyto stránky bychom nyní četli v azbuce (pokud by ovšem existoval internet.) Z českých Che Guevarrů se mi dělá šoufl.
0/0
7.10.2002 1:18

Jakpot

Re: AZBUKA
Ano: Buh ztvoril Ameriku, Amerika ztvorila svet a internet.
0/0
7.10.2002 18:07

Bush

Me se lini jak ti usmrkani cesi me nemaji radi.....
To ze jsou zakomplexovani to vi vsichni lide na svete ale ze jsou neinformovani hlupaci to oni nevi sami. Bohem slaveni jsou chudi duchem, nebot jejich je kralovstvi nebeske.
0/0
6.10.2002 23:22

David

Musi byt po mym i kdybych se mel usima odstrkovat, ze koni z pohadky
Uz se tesim na "weaponized" prasek na peceni. Bude tak zahusteny, ze pri rozsireni jedno nadychnuti privodi postizenemu nejen okamzity vybuch, ale bude dokonce hned upecen.  Ono totiz "weaponize" and "militarize" je hodne od sebe, ale to nasemu jazykovemu odbornikovi a odbornikovi na vsechno vcetne prasku na peceni nevadi. Takze fakt, ze ma jurasek priusnice neni jeste nebezpeci pro lidstvo (to nebezpeci je v jeho hlouposti), ale kdyby ho rozemleli i s tema priusnicema a dokazali, aby se ladne siril vzduchem, coz se mu snad podari brzo ve Strasnicich, pak by byl weaponized. A tomu muzete verit, at si ten kun hyka co chce.
0/0
6.10.2002 22:52

jurasek

Re: Musi byt po mym i kdybych se mel usima odstrkovat, ze koni z pohadky
what's the problem, semantically weaponized american eagle, did you lose an argument, you sad sack of shit????????
s lidmi jako ty se bezne a semanticky vytiram rit...lol!!!!
0/0
7.10.2002 0:12

Miki

Re: Re: Musi byt po mym i kdybych se mel usima odstrkovat, ze koni z pohadky
Kdyby jsi nebyl takovej ubožák tak by jsi těma svejma vulgárníma a hloupejma nesmyslama možná i někoho naštval. Takhle se musím připojit k Petrovi - najdi si psychouše - hňupe
0/0
7.10.2002 1:10

Petr Kubicek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.10.2002 22:43

jurasek

ty jeden waponizovany americky orle
 18 replicating agents and 9 biotoxins known or likely to be weaponized or otherwise used as threats. Key words : bacteria, biological warfare, potable water, protozoa, rickettsia, toxin, virus. Environ Health Perspect
 
namatkou vybiram anglicky text, kde je psano o latkach, ktere mohou byt militarizovany, tedy weaponized....ty jeden prihlouply americky orle a ta tvoje slavna americtina.......nedostacujici pochopitelne.....muzes militarizovat i prasek na peceni, ty ubohy hnupe.......probral jsi se prave z patriotockeho stuporu nebo mas za sebou jednu z ohnivych televiznich msi pane jerry falwella.....te nabozenske karikatury???? LOL!
0/0
6.10.2002 21:07

Petr V.

Re: ty jeden waponizovany americky orle
A co takhle návštěva u psychouše? Potřeboval bys ji jako sůl, hňupe.
0/0
7.10.2002 0:08

David

Tak jsme se dockali... slava
Konecne prisel jak velky vitez z ruskych stepi a stejne udatny jak rusti kone, ci ztepily plnokrevnik z pohadky o popelce nam tu nechal svoje moudro. Svoji temer denni politickou svodku, prezvykane zpravy jak to delali komunisti v TV, abychom my, ten ubohy plebs vubec vedeli co si mame myslet. Sam velky a neobycejne hloupy jurasek se tu zase objevil, aby nam po svem treba vysvetlil slovo weaponize o nemz zcela evidentne nevi vubec nic, jako o mnohych jinych tematech o kterych tu krici naproste lzi.
Tak jen pro vysvetlenou tem kdo chteji opravdu vedet. Slovo weaponize je pouzite v anglictine ve zvtahu k antraxu. Antrax sam o sobe neni vojensky nebezpecny az do te doby, nez se dost slozitym zpusobem zpracuje do koncentrovaneho prasku, ktery dokaze litat ve vzduchu a nespadnout k zemi jako pytel pilin jez zrejme ten kun v hlave ma. Tenhle proces se nazyva "weaponize" na coz cestina samozrejme nema tak jednoduche vyjadreni, ale je to prevedeni latky do takove stavu, ze se da pouzit pro vojenske ucely (jako zbran). Neni to tedy "militarizovat zbran" jak se nam tady ded vseved snazi namluvit. Sam hnup nazyva hnupem jine... historie se stale opakuje
0/0
6.10.2002 20:47

Miki

Re: Tak jsme se dockali... slava
Většinou se snažím vulgaritám a napadáním někoho pro jeho názor vyhnout  ale v případě Juráška máš 100% pravdu. Opravdu je to MAGOR
0/0
6.10.2002 20:56

Jakpot

Re: Re: Tak jsme se dockali... slava
Zive predstavuji vas dva s Davidkem na pavlaci. Tam byste Juraska urcite prervali. Jemu se ale divim: vidim jeho snahu presvedcovat i "presvedcene na vecne casy" (s USA a nikdy jinak!).
0/0
6.10.2002 21:35

jurasek

Re: Re: Re: Tak jsme se dockali... slava
neboj jackpot.......ja jenom prihazuji svuj drobek moudra......vim dobre, kdo stoji na druhe strane pavlace.....jak rikam, s takovymi lidmi si bezne vytiram rit, i rit meho kocoura....  :)
jinak na tyto lidi staci poradne huknout a jsou podelani, proto jsou tak nadseni valkou a valcenim a zbrojenim a nicenim a moci, kterou nikdy nemeli a o ktere sni.....nasili je atrakce pro mentalni slabochy a zbabelce, stejne tak masova hysterie najde odezvu jenom mezi temito lidmi....
0/0
6.10.2002 21:53

Miki

Re: Re: Re: Re: Tak jsme se dockali... slava
No to je moc hezký jak mě znáš, hlavně ne mě prosím nehoukej - bojim,bojim,bojim.
0/0
7.10.2002 0:05

jurasek

Re: Tak jsme se dockali... slava
takze kdyz mluvime o zbranich hromadneho niceni, vedle nuklearnich mame biologicke a chemicke....tedy zbrane.....botulin take neni nebezpecny, pokud ho nechas zavreny v konzerve a konzervu vyhodis, nebo ho pouzijes v davkach na urcita leceni......ale my prece mluvime o biologickych zbranich, takze pridavat navic weaponize je samo o sobe nesmysl, zbran nemuzes vic zezbranit.....at je je to chemicka zbran ci plyn, nebo biologicka zbran ve forme toxinu...proto se jim rika zbrane hromadneho niceni...... existuje organizace v haagu, ktera dohlizi na dodrzovani mezinarodnich smluv ja k s temito zbranemi zachazet, jake jsou kontroly prot nesireni techto zbrani......jedna ze zemi, ktera tuto konvenci nepodepsala je nase zlate usa, izrael a par dalsich......
zase ze sebe delas suproveho blba....jeste ze ti ma kdo sekundovat....
 
0/0
6.10.2002 21:19

Frantisek

Skutecnost, ze Bush je vocas je nevyhnutelna
0/0
6.10.2002 19:53

Bush

Re: Skutecnost, ze Frantisek je vocas je nevyhnutelna
0/0
6.10.2002 22:35

Bush

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.10.2002 22:37

info

http://www.bushnews.com
Pro trochu lepší přehled o tom hlupákovi.
0/0
6.10.2002 19:49

Miki

Už je to tady
Tak Sadámovi až začíná zvonit hrana, to je moc fajn. Doufám že po něm přijdou na řadu ostatní jeho typu!
0/0
6.10.2002 19:28

Dáda

Re: Už je to tady
Hrana začíná zvonit nejen Sadámovi, ale s ním i "rozumu" v mezinárodní politice. Kde začínají harašit zbraně a argumentuje se silou, tam pro rozum není moc prostoru. Ale tojiž dějiny znají velice dobře...
0/0
6.10.2002 19:34

Miki

Re: Re: Už je to tady
Někdy je potřeba zarachotit zbraněmi včas a na spránvém místě.
0/0
6.10.2002 19:38

Jakpot

Re: Re: Re: Už je to tady
Souhlasim. Uved svou adresu.
0/0
6.10.2002 19:53

Miki

Re: Re: Re: Re: Už je to tady
ha,ha,ha - to bylo docela dobrý
0/0
6.10.2002 19:59





Najdete na iDNES.cz