Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Ústí plánují ghetto pro nepohodlné

Výsypky po těžbě uhlí na místě zbořené obce Dělouš by se mohly v budoucnu stát domovní adresou až tisícovky obyvatel z Ústí nad Labem. Radikální návrh na odsunutí lidí, kteří jsou označováni za problémové hlavně kvůli tomu, že neplatí nájem, je tahákem do komunálních voleb koalice Strany zelených a Bloku demokratických stran (ODA, ČSNS, KAN, Cesta změny a Naděje).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Nevím?
Bohužel celý problém,který se tady řeší není v rovině rasistů a nerasistů.Vše je o tom zda mám za sousedy cikány /jsem tedy rasista/ nebo nemám a tím pádem nevím,co znamená toto spolužití /jsem nerasista/.Patřím mezi ty,opět musím použít slova bohužel,kteří je mají za sousedy.Vím,že když je teplo,berou dávky,něco oslavují atd.což je pořád jdu nevyspalej do práce,někdo holt na ty dávky daň musí dát.Dnes už vím kdy není v autobuse pro peněženku a doklady bezpečno a večer není rozumné vycházet.Co znamená pro nás spolubydlící?Ve volbách je řešení,aspoň nějaké?Nevím?
0/0
6.10.2002 18:49

GhorX

Budoucnost
Dopadne to tak, že se movitejší slušní lidé domluví a začnou stavět "osady klidu", nebo jak to nazvat. Prostě skupiny domů pro lidi, kteří nemají zájem potkávat ožralé špinavé cikány, mačkat se s nimi v autobusu, nechat se okrádat od cikánských dětí. Vstup jen pro rezidenty, nebo pozvané. A na každém rohu pětimetrové zdi kulometné hnízdo.
0/0
5.10.2002 21:30

taky občan

Re: Budoucnost
U nás? Movitější možná, ale slušní? To to tu tunelujou cikáni? Avšak obýbám se smíchy při představě, až po integraci začne Evropa stavět ghetta pro nepohodlné - čecháčky......
0/0
6.10.2002 0:32

Jan

Re: Budoucnost
Přesně tak vznikla gheta v USA nebo v Británii Nikdo tam ti vši do ghet nanahnal, prostě ti ostatní se odstěhovali. Jenomže v Česku tato možnost je dostupná pro málokoho. Především z důvodu bolševické bytové (ne)politiky. Aaké zbídačelosti většiny národa vlivem plyšového majetkového převratu (kdy mmo jiné došlo k největšímu protiprávnímu přesunu majetku od Bílé Hory. Já jsem z důvodu cikánské populační exploze opustil své rodiště, kde bych mohl bydlet za "normální" cenu. místo toho již řadu let musím živit bytové podnájmové lichváře mnohanásoblem regulovaného nájemného. To si státní kasa na mých daních pořádně zahojí - potřebuje prachy pro lumpy všeho druhu, včetně "našich zákonodárců". To že se od hovadských parazitů lidé nemohou odstěhovat, bude mít takové následky, že mi při tom jen běhá mráz po zádech. V 90 tisícovém Ústí je dnes 10 tisíc cikánských parazitických hovad. Co bude za 10 let? Až zoufalců, kteří nebudou moci opustit lokality zamořené cikáským hovadstvím? Víte jak třeba před  cca 15 letech vypadal Mojžíř? A jak vypadá dnes? Je to svrab a neštovice.
0/0
6.10.2002 17:06

taky občan

Mohl bych si dělat srandu, třeba Jiřky, jestli slušní lidé, co neplatí .... taky mají nebo nemají, nebo jestli to placení jen nutné a postačující k tomu být slušný...nebo dělat úvahu, kolik slušných mezi námi (a hlavně kde) je...Ale ne, jen mne přitom napadlo, což taková gheta pro pohodlné?
0/0
5.10.2002 4:57

Jiřka

Stop zvýhodňování parazitů!
Nechápu, proč se stále zaobíráme tím, že cikáni se vlasntě mají nazývat romy, když stačí použít výstižné slovo "paraziti" a většina lidí ví, o koho jde! Dále nechápu, proč mají tito parazité tolik výhod oproti ostatním. Málo lidí asi ví o všech jejich výhodách, protože jinak by se asi nenašlo tolik těch, kteří se jich zastávají. Proč nás naše sdělovací prostředky více neinformují o kriminalitě, zvýhodňování po všech stránkách, proč například nastříkání písmena Z na dveře parazitů v Mostě bylo okamžitě definováno jako napsání obrácených hákových křížů - směšné. Proč je i tento článek napsán v tom smyslu, že plánovaný krok Ústí nad Labem je špatný, je tedy psán proti všeobecnému mínění? Znamená to, že slušní lidé, kteří odvádějí daně, platí nájem a služby s tím spojené nemají právo slušně žít? Znamená to, že verbež, která žije z daní těchto slušných lidí, samozřejmě neplatí nic, ale využívá všeho, co jim tato společnost nabízí, si může dělat co chce (kriminalita, drogy, prostituce, nepořádek, rámus, špína, diskriminace slušných lidí atd.)? Proč? Proč? Proč? Proč si to vše máme nechat líbit? Nejsme všichni ovce, jak si asi myslí pání Jařabové, Uhlové, Havlové... a Chalupová. Plně souhlasím se všemi kroky, které dělá Ústí nad Labem a mohu napsat, že nejsem zdaleka sama.
0/0
4.10.2002 20:50

Honny

Proč?
Mladá fronto,proč mi byl zrušen příspěvek ze 3.10. 8.20 hod?Jestliže jsem nazval cikány jejich jménem cikán nevím komu jsem ublížil.Z hlediska historického jsou cikáni více cikány než romy.Parazity jsem je nazval tehdy když vyšlo najevo jejich chování v době povodní.Myslím si že název parazit velmi jemně označuje jejich odpuzující chování.Zajímalo by mne která vyhláška nebo zákon zakazuje používat konkrétně tyto dva názvy.Jestliže ano jakou tedy máme svobodu slova.Prosím odpovězte.Nazdar.
0/0
4.10.2002 15:27

Jan

anticenzura
Ti politicky "korektní vlezdoprdelisti" mi tu zcenzurovali příspěvek. Použil jsem v něm slovo cikáni, parazité, a tlupy cikánských adolescentů.
a) Slovo "Cikán" je slovo české (jako třeba "Němec"), Róm je cikánské slovo! proč bych měl prznit češtinu cikánskými výrazy? navíc "humanistéů typu havla hovoří jako že "my gadžové oni rómové. Prosím Vás, vždyť gadžo je cikánská urážka necikánů! Proč se neuráží Němci, když v češtině jsou označováni názvem od slova němost, němota - protože je to dáno vývojem jazyka. Slovo cikán, gypsy, zigeuner, atd. jsou v Evropě po staletí používána. A zrovna v česku se v novinách nesmí napsat "cikáni" a místo toho použít pro češtinu zcela cizorodé cikánské slovo "rómové". JDĚTE S TÍM POLITICKÝM KOREKTIVISMEM DO ... Mě češtinu prznit cikánštinou nedonutíte.
b) "Parazit" je zcela regulérní výrazy pro drtivou většinu cikánské populace v ČR. Jak jinak nazvat programové příživniky? Budou tlupy současných cikánských adolescentů někdy vracet to co dostali? vydělejí pro státní kasu nějaké peníze? Pro ně v ČR mezigenerační solidárnost bohužel neplatí.
c) Pokud jde o Ústí, tak tam je problém dán vysokým poměrným počtem cikánských parazitů. Při socka cikánské populační explozi ta situace za pár let nastane v mnoha dalších místech ČR a to jen proto, že političtí pseudohumanističtí korytáři nechají za peníze, které oni sami nevydělali, přemnožit parazity ať cikány nebo necikány. Už slyším povyk z Hradu a od všech těch uhlů o ghetizaci! A co lidé, kteří jsou nuceni cikánské hovadství denodenně trpět? Jaké humanistické zastání mají?
d) Průměrně platící daňový poplatník na cikánské etnikum dnes odevzdává min. 50 tis ročně! Kolik bude odevzdávat za 10 let, jestliže nebude řešena populační exploze cikánských parazitů? Pro pořádek dodávám, že těch cca 5= asimilovaných, přizpůsobených, ekonomicky aktivních a tudíž neparazitických cikánů se populační exploze nedopouštějí. Důsledek jeich relativní počet se bude při socka cikánském blahobytu snižovat a parazitických cikánů bude relativně přibývat.
e) Znám nešťastníka, který hypotékou koupil byt v osobním vlastnictví za cca 0.5mil Kč. Po krátké době však do baráku úřady nastěhovali cikánskou tlupu. ten člověk je zoufalý. Byt díky cikánským hovadům v baráku neprodá ani za 100 tis. Musí krvavě splácet hypotéku a na jiný byt si nenaspoří, K tomu všemu musí denodenně trpět cikánské hovadství. Tak to je skutečné postižení a diskriminace! Je odsouzen makat a jen makat aby vydělal na hypotéku a současně stím odevzdával mnoho peněz na všech daních, ze kterých parizitují také právě Ti cikáni, kteří mu v baráku dělají bordel a znehodnotili jeho majetek. Pomalu aby se šel oběsit. Postižení povodní je proti tomu radostná životní událost... Když slyší žvanění Uhla o tom, že je nesnašenlivý český xenofob a rasista, když nesnáší cikánské hovadství, pak nenávidí celý tento shnilý stát.
0/0
4.10.2002 10:12

Svine z jeskyne

Re: anticenzura
Hele Jane poprve si mne :-))) prekvapil rozumnym prispevkem. Nebo si jinej Jan nez ten co se pro zmenu zastava arabskych cikanu? Taky jsem rad ze jsi konecne nazval nasi republiku pravym jmenem "shnily stat".
0/0
5.10.2002 2:04

Jan

Re: Re: anticenzura
jinej Jan
0/0
6.10.2002 17:10

kajdas

HURA
Proc tomu rikate Ghetta cikani by tomu rikali chranena  oblast a ta by se mela oplotit proti vetrelcum tam by si nemohli stezovat ze je nekdo ohrozuje .Meli by tam svoje fabriky chodily by vsichni do prace  a meli by se radi ukrast by se tam nic nedalo a my slusni lide si odechli.Jinak jestli nekdo byl na Krete tak vy jak tam funguje cikanska otazka.Pracujes muzes jit do mesta nakupovat jestli ne tak mas smulu.A to je Kreta v evropsky unii.
0/0
4.10.2002 10:00

takyCech

Z blata do louze!
Kdo tohle povazuje za reseni, je proste blazen!
0/0
3.10.2002 23:29

Petr

Re: Z blata do louze!
Naprostej souhlas
0/0
4.10.2002 12:18

michal

Ghetta jsou nesmysly
Vzdyt kazdy clovek vi, ze Ghetta proste nefunguji.  Oddelovani obcanu od tech problematickych vede jen k dalsim problemum.  Vsichni radi nadavaji na Ameriku a v tomhle pripade je pravda, ze system oddeleni tam proste nefunguje.  Chapu, ze romove nejsou popularni, ale radsi zmente zakony tak, aby se kriminalita promlemovych obyvatel dala lepe kontrolovat!
0/0
3.10.2002 21:35

STANDA

Zdaaaar
Zdar všichni!No to mám teda docela radost z toho, co tu čtu.Je vidět, že jsou na světě taky lidi,kterým to myslí.Každej mi ve škole říkal, že se skinem se bavit nebude a že jako neví voč jim de. Já ale vidím, že i neskini mají názory jako já, takže asi to nebude tím skinem, co? Já jednoduše Cikány nesnáším, protože jsou to vesměs zhovadilci, které stejně ničemu nenaučíte. Kdyby byli co k čemu, dávno by už přece měli svůj stát, to asi nikomu z mých spolužáků nedošlo. Jsem rád, že všichni podobných názorů jste! Mějte lidi hezký den STANDA bomberskin@centrum.cz
0/0
3.10.2002 21:05

Frymis

roger
Rogere,ac se mi nechtelo psat,tobo musim.Jsi fakticky vul!!!
0/0
3.10.2002 20:46

Roger

Re: roger
Zdravím příslušníka kasty "slušných.
0/0
4.10.2002 7:04

Dredwerkz

Kdy uz konecne ti vladni smejdi zacnou nazyvat veci pravymi jmeny cigani jsou proste parazite a nic rasistickeho na tom proste neni.Proc mam z mych dani platit takovy odpad podlidi?
0/0
3.10.2002 15:43

Antisocan

Už dědeček říkal ...
"SE SVINÍ MUSÍŠ HOCHU SVIŇSKY" -  socani svině jen drbou za ouškem a vesele jí sypou do korýtka. Svině se pak množí, sere pod sebe a sem tam rozkope chlívek. Neváží si ničeho. Proto zaslouží vyhnat z teplého chlívku pěkně do lesa aby zkusila život (a smrt) divočáka - chrápat ve sněhu, žřát bobule a bukvice a nechat se lovit vlky.
0/0
3.10.2002 13:30

Poblius Ovinius

Nove Gheto?
Myslím si, že se v Ústí vůbec nejedná o vytvoření nového gheta (nebo slumu, jak tomu budeme říkat je úplně jedno), ale spíš o pouhé přesunutí  současného slumu za město, kde bude míň vidět. Připomíná mi to spíš zametání problémů "pod koberec" než skutečné řešení problémů s nepřispůsobivými. Navíc si myslím, že podobný přístup povede stejně jen k dílčím přesunům "nepřispůsobivých" v rámci republiky- v Ústí nám šlapou na paty, přestěhujeme se k příbuzným do Nuslí a vybydlíme si něco nového tam. No a v cizině zřejmě spoluobčany neudáme (viz. GB...).
Z etického hlediska mi přijde jako nevhodné házet do jednoho pytle s jejich nepřispůsobivými rodiči i jejich malé děti- a ty by na této izolaci prodělali asi nejvíce. Již tak zdlouhavé řešení problémů s nepřispůsobivým etnikem prostřednictvím jejich vzdělávání by se tak tímto způsobem podle mě ještě oddálilo.
 
0/0
3.10.2002 13:23

Gimli

Re: Nove Gheto?
Nejde o to aby bylo méně vidět, ale naopak aby byli na očích a pod dozorem. A blábol o již tak dlouhém řešení - mohl byste laskavě říct o jakém řešení mluvíte. Ale konkrétně, ne jenom nic neříkající žvásty, protože to co se snaží v Ústí udělat je konkrétní krok. "Malé děti- a ty by na této izolaci prodělali asi nejvíce", protože by sociální pracovníci měli všechny pohromadě a bylo by jednodušší se postarat aby dorazili do školy?
0/0
3.10.2002 19:53

Poblius Ovinius

Re: Re: Nove Gheto?
A to si myslite, ze uz ted na ocich nejsou (zabery z Maticni jsou celkem caste)? A proc je nemozny dozor uz dnes? "Konkretni krok" z Usti mi prijde jako nic neresici populismus, s romy se tak jako tak budeme muset naucit zit, stejne tak, jako se oni budou muset naucit zit s nami. At se to nam i jim libi nebo ne. Jako priklad dlouhodobejsiho reseni bych videl v cileni systemu socialnich davek, ktery je ted vicemene automaticky. Myslim si ze by mel fungovat (a to nejen pro romy) stylem- dostanes davky, ale jenom kdyz posles deti do skoly, pujdes pracovat, kdyz ne v ramci trzniho principu, tak na verejnych statem podporavanych pracich (treba odstranovani skod po povodnich...) a podobne. Zatim to funguje tak, ze pokud rom pracuje, je ostatnim romum pro smich, ceska komunita ho stejne neprijme, a aby pracoval jen pro dobry pocit z dobre vykonane prace je dost naivni. Nerikam, ze by tyto veci prinesly rychle reseni, ale snad by mohly zlepsit chovani alespon nekterych skupin mladsich romu (v pristupu Olachu a Rumungasu k praci jsou totiz dost zasadni rozdily).
Jinak s temi malymi detmi si nedelejte iluze, ze nahromadeni vsech problemovych rodin na jednom miste zjednodusi socialkam praci- ty do takoveho gheta v zadnem pripade nepujdou, nebot ve vetsine pripadu nemaji zbrojni pas.
0/0
4.10.2002 10:43

Gimli

Re: Re: Re: Nove Gheto?
Drahý pane, opět nic neřešící tlachy. V MAtiční je jich na očích 100 a dalších 5000 ne. Koncentrace nepřizpůsobivého obyvatelstva zcela jednoznačně sníží náklady na kontrolu, sociálka se nemusí bát, protože na každým rohu může být policejní hlídka (což je v případě, že bydlí po celém městě nesmysl). Cílený systém soc. dávek je akorát předvolební zaklínadlo, protože úředník na kterého cikán houkne, že ví kde má rodinu, podepíše cokoliv, jen aby už vypadnul. Takže ve výsledku se věci zhorší akorát pro bílé svobodné matky. A ještě jedna zásadní věc, je naprosto nepřijatelné (z principu demokracie) aby se většina (a to drtivá) přizpůsobovala menšině. Něco tak šíleného jako "pozitivní diskriminace", tady nemá co dělat, protože pozitivní diskriminace menšiny znamená negativní diskriminaci většiny. Jestliže jsme právní stát a je v Ústavě zakotveno, že všichni občané jsou si před zákonem rovni, pak nesmí existovat výjimky.
0/0
4.10.2002 15:46

Jim

Gheto nebo slum?
Teda takoej nesmysl sem ještě neslzšel - copak pan náměstek ještě nepochopil, že segregace problémových skupin obyvatel ještě nikdy žádný problém nevyřešila - pouze se problémy nahromadí a vzniká gheto nejhoršího zrna. Případy Matiční, Chánova a podobně by měly být dosti odstrašující. Nejvíc mě ovšem fascinuje odpověď pana náměstka ve smyslu, že nevytváří gheto ale slum - jaký je v tom proboha rozdíl - vždyt se podívejme na slumy v Jižní Americe - to jsou gheta kam se bojí i policie, platí tam vlastní zákony a zločin kvete na každém kroku. To chcete mít i tady? Budme rádi že u nás zatím nic takového neexistuje - tedy myslím slumy nuzných obydlí obklopující města  a pomalu vytlačující osttaní aktivity ven z města do suburbií. Lituju všechny občany pokud se tento pán dostane k moci - to nesmíme dopustit. S pozdravem Jim, Praha
 
0/0
3.10.2002 11:55

Fero Lakatos

diskriminace
Jime ... nemam robotu, vsude mi rikaji, ze neni prace, mam 7 decek, do skoly nechcou chodit, co mam delat? Ted uz dluzim 150.000 Kc na najemnem, nemam penize ... socialka malo dava. Bydlim v Usti a ten khan nas chce vystehovat. Muzeme se nastehovat k Tobe? Je nas jenom 9, o vanocich by prijela rodinka ze Slovenska, takze dalsich 15. Beres nas????
0/0
3.10.2002 12:25

Zvedava

Re: diskriminace ( Fero prijed i s rodinou)
Ano, Mily Fero prijed i s rodinou a pozvi vsechny pribuzne ze Slovenska. Rad se o vas vsechny postaram. Mam velkou pec kterou jsem zdedil z valky a tam je mista dost pro vas vsechny. Tak kdyz mas zajem jiti do plynu tak prijed i s celou rodinou. Do plynu s vami bando jedna cikanska!
0/0
3.10.2002 18:02

Feduk

Francie
Ve Francii tyto tzv. Gheta existují již nekolik let a bydlí tam zejmána nepřizpůsobivý cikáni. Cikáni, cikáni a zase ti cikáni žádný jiný rádoby národ nemá po staletí stejné problémy-nepřizpůsobivost, krádeže, loupeže, prostituce a hleavně parazitismus!
0/0
3.10.2002 11:53

Feduk

Francie
Vew Francii tyto tzv. Gheta existují již nekolik let a bydlí tam zejmána nepřizpůsobivý cikáni. Cikáni, cikáni a zase ti cikáni žádný jiný rádoby národ nemá po staletí stejné problémy-nepřizpůsobivost, krádeže, loupeže, prostituce a hleavně parazitismus!
0/0
3.10.2002 11:53

Wojtyla

Vyhlasuji sbirku
pro podporu projektu cigosskyho slumu,jeste lepe na predvolebni kampan koalice,protoze konecne nekdo chce skutecne resit skutecny problem. Nikde jsem se nedocetl cislo konta. Jsem sice pesimista co se tyka predvolebnich kecu,ale drzim koalici a Usti palce.Treba si vezmou priklad i jine radnice.
0/0
3.10.2002 11:48

Petr

Příliš hlučný občan
...označí za příliš hlučné.....problematický občan.... to snad ne!!! Nechci zlehčovat problémy Ústí, ale tohle snad nikdo nemůže myslet vážně. Po přečtení článku si připadám jak zpátky ve 14. století, nebo v třetí říši a on to návrh stran, které je jinak možné vesměs považovat za solidní. Lidi proboha neblbněte!!!!
0/0
3.10.2002 11:34

Dredwerkz

Re: Příliš hlučný občan
konecne jste se taky ozval pane Uhl ;-)
0/0
3.10.2002 11:47

Petr

Re: Re: Příliš hlučný občan
Chyba lávky Dredwerku, pan Uhla je jistě inspirující postavou naší veřejné scény ale není totožný s mojí osobou. Co chci říct je prostě to, nesnáším paušalizující řešení navíc s podobnejma kulisma jako tady - výsypka za městem, buňky.. Kašlu na ty starý písničky s pseudohumanismem, pseudokorektností a tak podobně, který má teď každej trouba plnou pusu. Zkuste si jenom představit jakou šanci zařadit se do běžný společnosti bude mít malý dítě, co vyroste v tom vašem ghettu. To je to nejnesmyslnější a nejkontraproduktivnější řešení, jaký může kdo vymyslet budovat ghetta a izolovat v nich některou skupinu od společnosti. Tak zle na tom snad ještě nejsme.
0/0
4.10.2002 12:06

Gulliver

Re: Příliš hlučný občan
Zaskočilo tě Péťo, že lidi chtějí žít v kulturním prostředí?
0/0
3.10.2002 11:49

Jiří Lukáč zastupitel města

Re: Příliš hlučný občan,Pane UHL zvu Vás osobně na exkurzi na Kladno
Včetně nočním Kladnem a to bez Vašeho napadání a urážení Vás.Po této návštěvě napiště objektivní komentář na tuto problematiku.Spojení na mě Vám dají bez problému na magistrátě města Kladna.Věřte ta exkurze bude pro Vás poučná.Nebotˇuvidíte kdo komu škodí a kdo komu ubližuje! Těším se na Vás.
0/0
3.10.2002 13:11

Petr

Re: Re: Příliš hlučný občan,Pane UHL zvu Vás osobně na exkurzi na Kladno
Děkuji za konstruktivní nabídku pane Lukáči, nejsem ale pan Uhl jak tady vznikl mylný dojem a tak by ta návštěva asi pro Vás nebyla tak zajímavá. Já nechci agatelizovat problémy někoho kdo žije v ručné, nebo nebozpečné čtvrti, a věřím vám, že takové čtvrti jsou. Říkám jenom, že pro recept není dobré se vracet do středověku, až začnou policie Městská i ČR fungovat jak mají, až uberou na alibismu a budou dělat dobře svoji práci, nebude problém dostat někoho kdo Vás napadne, okrade, nebo kdo soustavně ruší Váš klid nad míru přiměřenou okolnostem před soud. Nesnažme se ale řešit naše problémy zkratovitě.
0/0
4.10.2002 12:16

Petr

Re: Re: Příliš hlučný občan,Pane UHL zvu Vás osobně na exkurzi na Kladno
Děkuji za konstruktivní nabídku pane Lukáči, nejsem ale pan Uhl jak tady vznikl mylný dojem a tak by ta návštěva asi pro Vás nebyla tak zajímavá. Já nechci agatelizovat problémy někoho kdo žije v ručné, nebo nebozpečné čtvrti, a věřím vám, že takové čtvrti jsou. Říkám jenom, že pro recept není dobré se vracet do středověku, až začnou policie Městská i ČR fungovat jak mají, až uberou na alibismu a budou dělat dobře svoji práci, nebude problém dostat někoho kdo Vás napadne, okrade, nebo kdo soustavně ruší Váš klid nad míru přiměřenou okolnostem před soud. Nesnažme se ale řešit naše problémy zkratovitě.
0/0
4.10.2002 12:16

white vs. black

Re: Příliš hlučný občan
Ty jsi zblbnul!!! Nebo snad taky nepracuješ, že nepotřebuješ klid po práci???
0/0
3.10.2002 13:16

Petr

Re: Re: Příliš hlučný občan
Po klidu pro práci, jako důvodu pro separaci nepohodlné části části společnosti volali už komunisti. Mně to tahalo za uši už jako kluka, jak vidět tebe ne.
0/0
4.10.2002 12:08

Boris

Romistán, země zaslíbená.
Sním o zemi zvané Romistán, ležící v lůnu Asie, do které odešli všichni Romové světa. Zde si spokojeně vládnou a navzájem se spokojeně okrádají a vraždí.
0/0
3.10.2002 11:31

Inka

Rasistán, země zaslíbená.
Sním o zemi zvané Rasistán, kde budou lidi nesnášenliví, s předsudky, lidi, se kterýma se nedomluvíte, nic jim nevysvětlíte. Lidi, pro který je slovo Cikán synonymem Zločince. Vážení, dávejte si pozor, abyste se náhodou taky jednou nenarodili v etnické menšině, abyste si tuhle nenávist nezažili na vlastní kůži. Čím víc ty lidi budete nenávidět a odstrkovat, tím víc budou nenávidět i oni vás.
0/0
3.10.2002 13:41

Pavel Zatloukal

Re: Rasistán, země zaslíbená.
Inko, z politicke korektnosti byste dostala 1, z pozorovaciho talentu 4+, z formalni logiky (rozpoznani pricin a dusledku) 4- a z typicky zenskeho vypjateho altruismu 2+.  U me byste ovsem Inko propadla.
0/0
3.10.2002 14:24

Rasputin

Re: Rasistán, země zaslíbená. Kde čech bude etnická menšina
Inko máte pravdu při úbytku kvalitní populace a nárustu populace u nepřizpůsobivých občanů tomu bude už velmi brzo A to při současném vývoji už v roce 2050 budou češi etnická menšina a převahu tu budou mít cikáni.A jejich rasismus je znám hlavně z kriminálních činů.Například při loupežných přepadeních penzistů - kruté mučení, aby obětˇřekla kde má peníze a šperky.Po zatčení na dotaz zda by to dělali to samé starým cikánům, tak ne.Jsou zřejmě jednostranně ohleduplný k starým lidem.
0/0
3.10.2002 14:30

Boris

Re: Re: Rasistán, země zaslíbená. Kde čech bude etnická menšina
Vyplácet sociální dávky tím způsobem, že je výhodné mít fůru dětí, je klasickým příkladem toho, jak si bílé etnikum může pod sebou podřezat větev.
0/0
3.10.2002 15:14

Boris

Re: Rasistán, země zaslíbená.
No, že bych se v budoucnu narodil jako cikán, to doufám nehrozí, ale dlužno říci, že ty cikány, které ze svého okolí znám do vězení buť mají jít nebo jsou zavření nebo z vězení přišli nebo jsou invalidé nebo nepracují. Ty vyjímky, které existují jen tuto skutečnost potvrzují. Když jsme začali s tím Romistánem, zajímavé je, že řada národů touží nebo toužilo po svém svébytném státě, ale Cikáni nikdy. Zatím co Židé hledali svoji zemi zaslíbenou až ji našli, černí otroci si vymodlili svoji Liberii, Chorvati mají Chorvatsko, Srbové Srbsko, Černo Horci Černou Horu, Kosovci Kosovo, Mongoli Mongolsko, mravenci mraveniště a včely úl, tak cikáni stejně jako vši a blechy mají jen cizí kožich z kterého žijí a po ničem jiném netouží. Sami o sobě by pomřeli hlady a tento stav jim vyhovuje. A takových si mám vážit a respektovat je?
0/0
3.10.2002 14:57

paja

o cem to je ?
Cikanu je tady jiz tolik, ze pocet jejich hlasu je jiz zajimavy prakticky pro vsechny nase radoby politiky. Proto se tvari jako humaniste a placaji slinty o rasismu, nebo, a to casteji,delaji to,co umi nejlepe = NIC...... tzv. bilemu urady posilaji doporucene dopisy, ze ma nedoplatek na socialnim treba 1,40 kc ale temto zmetkum se trpi absolutne vse. Neplati prakticky nic, neprodukuji krome brdelu take nic, jedine ,co umi, je vystat si na poste frontu na davky a kricet o rasismu...vsichni vcetne politiku to dobre vedi, reseni je jednoduche, staci I OD TECHTO lidi vyzadovat dodrzovani platnych zakonu stejne, jako od ostatnich ale to by bylo prilis "riskantni".Dame jim radeji socialni davky,ktere jim na chvilku zavrou huby a oni nam pak daji svuj hlas........A koruni tomu vsemu pak nasadi jeste nas Svaty Vasek,kdyz prijede tlachat o humanite a souziti do Maticni ulice, samozrejme v mercedesu a se svou pocetnou ochrankou.... jestli nekdo placa o rasismu spolecne s cikany ,jestli nekdo rozlisuje medialne bile a cerne,pak jsou to predevsim politici ve svem pristupu k teto tzv mensine a ne obycejni lide......neustale nam totiz rikaji : vy ostatni se musite chovat podle zakonu, cikani se tak chovat nemuseji, vse je jim predem odpusteno. A moc nehudrujte, nebo vas ja osbne oznacim v mediich za rasistu. Dostanu za to od cikanu hlasy ,vas verejne znemoznim a od cikanu jeste dostanete pres drzku.....
0/0
3.10.2002 11:25

Roger

Koho odklidíme příště?
Dnes vystěhujem neplatiče a rušitele pořádku. Fajn. Kdo přijde na řadu příště? Třeba já, protože vytřu společnou chodbu jen 2 x za měsíc a ne každý týden? Nebo se možná přestanou líbit moje zelený oči. Jaký je prototyp toho oblíbeného "slušného" člověka? Kdo všechno patří k "rase"? Tím, že budeme vytvářet další Chánovy a nebezpečné čtvrtě (netýká se to jen Romů) situaci rozhodně nevyřešíme.
0/0
3.10.2002 11:11

Gulliver

Re: Koho odklidíme příště?
Pro tebe řešení mám, jestli liknavě uklízíš ve společných prostorách nebo vůbec, přestěhuj se do Chánova PS:takový exot v našem vchodu taky je a mám ho plné zuby
0/0
3.10.2002 11:24

Troll

Re: Koho odklidíme příště?
Buďte konstruktivní a zkuste navrhnout nějaké řešení. Lidé žijící s Rómy v jednom domě by to jistě uvítali.
Neházím všechny Rómy do jednoho pytle. Vítám, ty kteří pochopili, že přizpůsobením se nerómské většině jedině získají. Bohužel jich je menšina.
0/0
3.10.2002 12:23

Kovář z Kladna(bývalý mistr)

Tak jako to řeší Ustí. Tak to vyřeší Lukáč na radnici Kladna razantně a elegantněji
A to bez zbytečné halasné kampaně jako v Ústí.O tom jsem zcela přesvědčen. On na nepřizpůsobivých občanech bude tvrdě a důsledně vyžadovat plnění povinností, tak jak je plníme my všichni slušní občané! Zažil jsem ho na stavbě v POLDOVCE v kovárnách.Naši snědí spoluobčané tam pod ním (zřejmě radostně)makali ani nedutali.A žádné křivdy jim přitom nedělal.Jenom když ho viděli přicházet ,tak už byli v pozoru.
0/0
3.10.2002 11:06

Jiří Lukáč

Re: Tak jako to řeší Ustí. Tak to vyřeší Lukáč na radnici Kladna ........Mistře nevyzrazujte
Prosím nevyzrazujte řešení.Už dost.Bavte se o Ústí, jak to řeší.
0/0
3.10.2002 11:12





Najdete na iDNES.cz