Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se Kavanovi vracela paměť

Vlastně je to dobrá zpráva: exministru zahraničí a šéfovi Valného shromáždění OSN Janu Kavanovi se vrací paměť. Během tří týdnů si rozpomněl, kde se v jeho ministerském sejfu před dvěma lety vzaly statisíce korun. Ještě nedávno je přitom zapíral. "Vy tvrdíte, že tam byly peníze. Vy jste u toho, pane redaktore, nebyl. Není co vysvětlovat." Tak odpověděl Kavan začátkem září na otázku reportéra televize Nova: Měl jste v sejfu peníze?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josef Novák

KATO má pamět jako slon.
A sloni mají přece pořádnou pamět.
0/0
27.9.2002 14:20

bubu

nic se neděje
Ale no tak.  Politik nelže, pouze vykládá skutečnosti jinak než ostatní. Vždyť se nic neděje. Nebo ano?
0/0
27.9.2002 9:28

Jan Hovorka Lohniského 901 Praha5

Re: nic se neděje
Nikoliv vážený, nemluvíme obecně o "politikovi", ale o panu Kavanovi. Dovoluji si upozornit, že medializované "skandály" s neexistujícími vilami pana Klause ve Švýcarsku (nikdy ji nikdo neviděl),  s neexistujícími účty ODS ve Švýcarsku (nikdy nikdo nezjistil jejich existenci) byla levičáckými žurnalisty (z nichž většina byla stále ještě vychována na fakultě osvěty a novinářství, nejbolševičtější to fakultě ze všech fakult) vytvořena taková atmosféra, že ho soudě dle zde uváděných příspěvků polovina národa zcela bezdůvodně nenávidí. Dopadl ještě dobře. Jistého Rašína zastřelil slabomyslný bolševický fanatik ze zálohy. Zlodějny ČSSD ministrů (Svobody, t.č. ve vazbě, Kavana t.č. v New Yorku) a jejich podřízených ovšem na oblibě národa nic nemění. Na jejich oblibě nemění nic ani fakt, že pod záminkou povodní ihned kvačí nám patřičně opepřit daně. Nenávidím výraz "povodňové daně", který titíž levičáčtí žurnalisté zarputile uvádějí. O povodňové daně se bude jednat tehdy, že vláda řekne. Škody jsou takové a takové. Abychom je zaplatili za X let, potřebujeme na těchto X let zvýšit daně o tolik a tolik. To beru, ale Špidlík hodlá zvýšit daně na věčné časy (a nikdy jinak). Na oblibě pana Grosse nic nemění fakt, že stát je prolezlý smečkami ruských gangsterů a člověk si už není jist životem v pravé poledne uprostřed Prahy, aniž by to pana ministra zvláště znervozňovalo (vždyť je to takovej hezkej kluk), na oblibě pana Tvrdíka nic nemění fakt, že rozvědka na jeho rozkazy kašle a jeho agenti na našem vlastním ministerstvu (které řídí bývalý agent Kato) přinejmenším kradou jako straky ( taky pohlednej chlap, že ano dámy). Na oblibě národa nic nemění fakt, že sociální demokraté řeší finanční problémy na účet důchodců a nemocných (bylo to tak za Klause při ovodních na Moravě?). Na oblibě národa nezmění nic fakt, že praskne, jak hospodařilo Špidlíkově ministerstvo sociálnosti, ani nakupované rolby. Nic nezmění fakt, že po létech usilování o zrušení víceletých gymnázií a likvidaci soukromých škol umístí soudružka Buzková dcerušku na soukromou francouzkou školu. Ona se rozhodovala jako matka a jak se rozhodnu já, jako otec, to rozhodne také ona jako ministryně. Jak to bylo v Orwelovi? Všechna zvířata si byla rovna, jen prasata si byla o něco rovnější. Posuzovat politika podle nepolitických hledisek je stejná blbost, jako posuzovat pekaře podle nepekařských hledisek (vždyť on je to takovej hezkej kluk). Jsme racionální národ, nebo smečka blbců, které naleje do hlav co si kdi vzpomene?
0/0
27.9.2002 13:31

Dan(1)

Re: Re: nic se neděje
Tato kampaň je stále v běhu, jak dokazuje případ skandalizace F. Dvořáka. Desítky hrubých a nevybíravých útoků, a to i po zjištění, že nikdo zákon neporušil. Jen si nemyslím, že by výrobci afér z poloviny devadesátých let byli vedeni nějakou ideologickou záští. Mnohem spíše je to součástí mediální masáže před vstupem do EU. Lidé, zdravě skeptičtí k EU a její federalizaci, jsou jistým kruhům velmi nepohodlní. Tak například po volbách v SR prohlásil otevřeně jeden z oficiálních představitelů EU, že lituje, že NR SR není zastoupena žádná scocdem strana! Naštěstí ještě není EU tak daleko, aby zavedla jakési formální volby, jak je známe z dob (téměř) minulých. Stáváme se obětmi sofistikovaného brainwashingu, jsou nám vnucovány myšlenkové stereotypy. Podobně, jako se neustálým opakováním slovního spojení "primitivní antikomunismus" vytvořila takové fixace stereotypu, že když někdo řekl "antikomunista", okamžitě se zároveň vybavilo slovo "primitiv", podařilo se novodobým Goebbelsům vypěstovat analogii v podobě stereotypu "arogantní Klaus". Vyzývá-li špidla k odchodu ze sněmovny poslankyni (nota bene z jiné strany!), jen málokdo v vidí prvky diktátorství a totalitního myšlení. Protože se nenajde vlivová agentura, která by to donekonečna vynášela na povrch, do zemdlení opakovala a pitvala. Na tom nemá nikdo zájem. Vypěstovalo se v lidech jakési ulpívavé myšlení, dnes už sami a bez nátlaku vytahují ze zaprášených archivů skandálky z počátku let devadesátých a že jim chce někdo umenšovat práva a svobody právě teď, to, tvrdě masírováni propagandou o "nevyhnutelnosti integrace" a "sociálních státech", raději nevidí. Nebo dělají, že nevidí. A pro jistotu se při volbách zavřou na chalupy a koukají na fotbal. Vzrůstá pocit, že jednotlivec nemůže udělat nic, že je lepší jít se stádem a poslouchat povely pastýře.
0/0
27.9.2002 14:56

Kanibal Hanibal

chudak Kato
mel tak malo, ze si to ani nepamatoval a tak, si musel pujcit od brachy ......
0/0
27.9.2002 8:08

Blair

vyhodte
tu krysu. Jestli toho nejsou schopni jeho spulupartajníci (asi stejný svině) tak snad jedině defenestrace jako ve středověku - bohužel.
0/0
27.9.2002 7:32

Max

Politik - obraz občana
A teď ruku na srdce přátelé. Kolik lidí znáte, kteří by se za nic na světě nenechali uplatit nikým a ničím. A jste vůbec takový i VY. A když ano, byl by jste takový až by Vám nabídli několik miliónů jen za to, že něco přehlédnete? Já doufám, že bych takový byl, ale doufám že mě před tuhle volbu nikdo nepostaví :))
0/0
26.9.2002 19:29

Krut'as

Re: Politik - obraz občana
Mas pravdu v Cesku neznam nikoho, zde to ale neni tak spatny, my ty krivaky zavirame!!!
0/0
27.9.2002 4:51

Charlie

Re: Re: Politik - obraz občana
Kdyby to byla pravda i v Čechám, mám dojem, že by většina národa aspoň chvíli seděla....
Bohužel! :-(((
0/0
27.9.2002 8:27

Bubák1

Re: Politik - obraz občana
Maxi je to tak. Například si stěžujeme si, že jsou úplatní policisté a neuvědomujeme si, že sami úplatky policistům dáváme, tudíž jejich chování podporujeme.
0/0
27.9.2002 10:34

Matty

Lhář
Lže jako svině. Vykopal bych o z vlády. Tohle mě dokáže naštvat ůplně nejvíc, když si ty hlupáci vymejšlej jak malý fakani akaždej z nich krade. Už se těším až se to někde brutálně provalí a všechny ty lidi půjdou sedět až do smrti.
 
0/0
26.9.2002 17:11

David

Kavan
Tady se nikomu nic nestane,protoze prah bolestivosti je tak vysoko,ze uz to nikoho neboli.Byla dana tak vysoko jak jsme,my obcane,dovolili,tak se nerozcilujte protoze politik je verny obraz volice-obcana.A posudme sami jestli jsme lhari,podvodnici,nactiutrhaci a opilci.
0/0
26.9.2002 16:08

ahojda

!!
Je to ale dobytek ten Kavan!!
0/0
26.9.2002 16:04

Lopez

Nezlobte se
Nezlobte se na me,ale co je ten Kavan zac?Notoricky opilec demolujici auta ,ohanejici se imunitou,agent STB,lhar ktery haji darebaky typu Srba,Opolecka?zapometlivec ktery nevi kolik ma v trezoru penez nebo jenom nestastny hochstapler?Kdyby mel jiny politik jen jednu takovou kauzu na krku,tak by mu to jiste zlomilo vaz.Musime uznat,ze je slizky jako uhor,o nicem nevi,nikde nebyl,Srbu nezna,Stirin nevi kde je.Vykrouti se proste ze vseho.Potom je s podivem,proc jsme mu umoznili aby delal nasi zemi ostudu v OSN.Pry by to bylo faux pas pro Cechy.No a tohle neni?Nechapu proc ho Svoboda zamestnal,bez jeho souhlasu tam jet nemohl-ale vlastne mohl,ma urcite nasporeno z Cerninskeho palace a zaroven je poslancem.Ale az mu vyprsi funkcni obdobi v Senatu a budou zase volby,tak ho budeme zase jako idioti volit zpet.Jsme to ale divny narod,ze?Ale takovi darebaci jsou i na druhe strane politickeho spektra.My se proste z tech sracek nikdy nevyhrabeme,protoze pristi volby budeme zase volit zname tvare.
0/0
26.9.2002 15:55

Bubák1

A já bych Kavana zavřel s Klausem, až by zčernali.
0/0
26.9.2002 15:36

Bubák1

Re:
Zase nějaký chudák co nemá ani na to aby si našel vlastní přezdívku.
0/0
26.9.2002 16:52

Krut'as

Boze jak rad bych opet zil v te zaslibene zemi zvane Cesko!
A ten bloody panbuh ne a ne prijit a nadat mi do volu
Ale hlavne ze ste svetovi a Kavan ridi svet a fsichni mate cisty ruce
0/0
26.9.2002 14:35

Hunter

Akce čisté ruce
Ještě jednou pro úhlavní nepřátele ODS: Akce čisté ruce (pamatuje si někdo více?)
  • rozkradení podniku Liberta (býv. Min.financí Svoboda, Snopková),
  • daňový únik (Egon Lánský)
  • Zemanové kufříky (křivé obvinění Zeman)
  • aféra Bamberk (úplatkářská aféra Zeman),
  • aféra Štiřín (vydírání a snaha vykonstruovat obvinění přes tehdejšího ředitele zámku na bývalého ministra zahraničí, Kavan,Srba),
  • privatizace IPB aneb dar pro ČSOB, očištění banky a darování ČSOB (Mertlík, Zeman),
  • nepotrestaná dopravní nehoda, zdemolování několika automobilů pod vlivem alkoholu (Kavan),
  • zpusobení dopravní nehody, neposkytnutí pomoci a pokračování v jízdě (Fencl),
  • organizování nájemné vraždy novinářky Slonkové (Srba, Kavan),
  • aféra Český dům v Moskvě (Srba, Kavan)
  • nalezení minimálně 500.000 ,- Kč v trezoru p Kavana, který při objasnění jejich původu neustále lhal (Kavan)
  • zpronevěra 1,5 mil. Kč na ministerstvu práce (Špidla),
  • Špidlistánova koncepce "daňové reformy" (zneužití povodní ke zvýšení daní) a výzva premiéra Špidly k odstoupení poslankyně Marvanové (Marvanová nehlasovala společně s ČSSD+ KDU/ČSL+US pro zvýšení daní)
0/0
26.9.2002 14:09

RNDr.

Re: Akce čisté ruce
Jak jsi přišel na to, že odpůrce ODS rovná se automaticky příznivec ČSSD ?!
Bordel v tomto státě nastolil v nerozborné jednotě propletenec ODS+ČSSD.
0/0
26.9.2002 14:25

Jan Hovorka Lohniského 901 Praha5

Re: Re: Akce čisté ruce
Milý RNDr, jistě, odpůrce ODS nemusí být současně příznivcem ČSSD. Inventarizujme, kdo nám ještě zbývá. Klerikálové, když se to hodí pravičáci, když se to nehodí levičáci a to historicky, amen. Unie svobody, koncentrát to politických kariéristů. Obě strany v koalici ČSSD, ale může za to ODS. Opoziční smlouva byla lumpárna, koaliční smlouva ( a navíc z hlediska U.S. nedůstojná) je zřejmě nejvýše úctyhodná. Starej Mlynář byl komunistickým pumprdentem, mladý Mlynář považuje za samozřejmé, že pumprdentem bude taky a koukejte něco vystěhovat z Prahy, abych měl místo pro MOJE MINISTERSTVO. Že jsou třeba peníze na povodňové škody? To mně nezajímá. Takže, nejsi-li příznivcem ČSSD ale příznivcem některého ze jmenovaných spolků, tak to mnoho neznamená. Pak se nabízí bolševická partaj, no, přiznej se alespoň anonymně! Pak se nabízí široká škála mimoparlamentních stran. Anarchisti, Balbínova poetická strana, Strana zdravého rozumu prezentovaná alespoň v předvolebních spotech absolutním šílencem, či snad Humanistická aliance financovaná ze záhadných a krajně podezřelých zdrojů v Itálii. No, vyber si.
 
0/0
27.9.2002 12:47

krtek

Re: Akce čisté ruce ..a připiš Grossíka, ukradl kolegovi píšťalku, čepici a plácačku...
0/0
26.9.2002 14:32

Charlie

Re: Re: Akce čisté ruce ..a připiš Grossíka, ukradl kolegovi píšťalku, čepici a plácačku...
Když Grossíka, tak Grossíka:
Zamlžování úniků jedovatých látek n.p.Spolana.  A abych nebyl nespravedlivý, je v tom i Tvrdík...
A mimochodem toho chlóru nebylo tak moc. Pokud mě paměť neklame, tak Grossík mluvil o 300 maximálně 800 kg. A jestli náhodou zprávy nelžou Spolana toho chlóru postrádá 800 tun!!!
To máme vodu v Labi kvalitnější než v leckterém plaveckém stadiónu!!!
No bravóóó ekologie a občané. To je pokrok!
0/0
27.9.2002 8:33

Marcela

Re: Akce čisté ruce
Sakra, o čem tento článek je? O Kavanovi a jeho bordelu, nebo neumíte číst a vyjadřujete se k úplně jiným věcem??!!
0/0
26.9.2002 14:59

Boris

Re: Nech se léčit
0/0
26.9.2002 15:08

jako

Re: Akce čisté ruce
to je lidi a nikde cikan
0/0
26.9.2002 16:37

Marcela

Kavan je úžasný
Dění na naší politické scéně sleduji jen nárazově. Ovšem kdykoli zapnu večerní zprávy, tak je Kavan v průseru. Normálně před ním smekám, nic neví, na nic si nevzpomíná, nikde nebyl, nic neviděl. On je prostě úžasný. Ve světě odstupují politici jen za zlomek toho, co udělal Kavan. Ale proč by to dělal, ten náš neposkvrněný. Další kladná stránka - zastává se ho i ČSSD, a to i bez ohledu na jeho minuloust, která byla dokladována několikrát nezávisle. No řekněte, není úžasný žít v Česku??!!
0/0
26.9.2002 12:11

Bubák1

Ochránci soukromí.
Ochrana soukromí je v dnešní době populární téma. Například nemáme nikomu sdělovat rodné číslo, vrátný nemá právo vidět náš občanský průkaz, statistický úřad zase nesmí vědět jestli máme doma ledničku nebo telefon. Přitom právě ti největší bijci za ochranu soukromí, novináři, prozrazují na vybrané lidi mnohem "intimnější" záležitosti než si vůbec kdo dokáže pomyslet. Třeba dokáží vyčenichat co máte ve svých zamčených zásuvkách nebo trezorech a vytroubit to do světa. Jako přídavek ještě požadují vysvětlení, jak jste k daným věcem přišli, jestli máte řádně podané daňové přiznání (po kterém je jim houby), pokud náhodou nemáte náladu se s nimi bavit, udělají z Vás pomalu zločince.
Oddělme si takovou situaci od případu Jana Kavana, a představme si na jeho místě někoho, pro některé důvěryhodnějšího. Je sice pravddou, že Kavan je politikem, tudíž k němu máme vztah jako jeho zaměstnavatelé, to však neznamená, že tento člověk pozbývá základních lidských práv, že ho můžeme vysvléct "do naha" kdy se nám zlíbí. Představme si, že by náš zaměstnavatel, popřípadě naši podřízení, otevírali násilím naše zásuvky, naše trezory a do světa vytrubovali co v nich našli. Jistě by se jim dostalo spravedlivého hněvu "ochránců soukromí".
Novináři nejsou oprávněni zjišťovat o našem soukromí více než stát, nemají k tomu, jak se dnes říká, "mandát". Nebyli k tomu zvoleni, nikdo je tímto nepověřil, pouze se nám snaží tuto představu vnutit. Zatím jim čtenáři tleskají a tleskat budou dokud se to nedotkne jich samých.
Zastavme tento stav, nejde teď už jenom o Kavana ale i o nás.
0/0
26.9.2002 11:24

frank

Re: Ochránci soukromí.
No tak, Bubáku1, intimnosti by to byly snad tehdy, kdyby tam měl hambaté časopisy, nebo kdyby tam měl umělou vagínu, nebo kdyby mu ty prachy našli v trenkách, ale nemyslím v kapsičce, a pak to vámi nemilovaní novináři z Dnes zveřejnili. (Mimochodem, je celkem zajímavé, že se právě na stránkách idnes s oblibou realizujete a prezentujete.) Vážně to myslíte vážně, že právě nalezení jakýchsi peněz v trezoru ve vládním uřadě, státní budově, o kterém údajně nevěděla ani páně Kavanova asistentka, že se používá, je intimnost? Je celkem jedno, že jste kolem toho udělal uvozovky. Myslím, že jste skutečně velký demagog, který je dokonce přesvědčen o svých nepravdách natolik, že ztrácíte smysl pro objektivitu a možná, možná si dokonce věříte tak, že je po mnohém opakování sám za pravdy považujete. Jenže je to jen Váš, podotýkám celkem ojedinělý, názor. Rozhodně si jej hlásejte dál, ale myslím, že nejenom mně jste k smíchu. To je vše co jsem Vám chtěl dnes sdělit a i když vím, že odpovíte, nebudu na Vás již více reagovat.
0/0
26.9.2002 12:42

Bubák1

Re: Re: Ochránci soukromí.
Představte si tedy jinou situaci: Váš zaměstnavatel, otevře násilím, v době Vaší nepřítomnosti Vaši zásuvku, ve Vašem pracovním stole. Peníze které tam nalezne Vám samozřejmě předá ale zároveň Vás nařkne z braní úplatků (ani soukromým firmám se takové věci nevyhýbají). Dále po Vás bude chtít vědět jestli jste tyto peníze řádně zdanil, znamená to, že bude chtít vidět Vaše daňové přiznání. Na to ovšem nemá právo, protože Vy můžete provozovat i činnost jinou, po které mu nic není. Vy mu samozřejmě nemusíte ukazovat nic a je to tak v pořádku, daňové přiznání se ukazuje pouze finančnímu úřadu nebo úřadům jiným.
Možná se Vám zdá, že jsem demagog, Vy jste se však do nějakého dalšího zpochybnění mých argumentů nepustil, tudíž si já myslím totéž o Vás.
0/0
26.9.2002 12:57

Toník

Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
Ale no tak, no tak. Copak Vam na tom vadi, ze obcane se dozvi, jak je jejich predstavitele sidi. To chcete nam vsem uprit moznost vedet, jak se nami (v tomto pripade se k tomu nehlasim) zvoleni zastupci chovaji? Vzdyt prave to, jestli bere uplatky, zdanuje dary ci defrauduje, je dulezite pro dalsi volby nes obcanu. Ja chci vedet, jestli muj zastupce sidi nebo nesidi stat na danich ...
A k te Vasi primere. Kavan uz neni zamestnany na ministerstvi zahranici. Mel mit sve veci jiz davno odklizene. Pokud je pro nej cca 300tis. Kc pakatel a neni pro nej problem o tu castku prijit, pak by to meli volici vedet s tim, odkud ty penize pochazeji ...
Politik neni obycejnym zamestnancem, je zastupcem volicu!
0/0
26.9.2002 13:06

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
Toníku my si nerozumíme. Občané mají právo vědět jestli je politici šidí, to je bezpochyb. Novináři ovšem nemají právo kohokoliv vyšetřovat a odsuzovat.
Potom se můžeme divit, proč je vůči Kavanovi tolik obvinění a on si dál zůstává ve svých funkcích. To jsou totiž obvinění postavená ne ničem, kdyby měly reálný základ, Kavan by byl vyšetřován bez ohledu na imunitu.
Politik je zaměstanec jako každý jiný, pouze se zodpovídá svým voličům.
0/0
26.9.2002 13:28

frank

Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
Nemohu přeci jen odolat a podotknout: ... a daňovým poplatníkům zejména. V tom je princip a podstata problému. On je a byl představitel státu, poslanec a ministr, který musí počítat s tím, že ho takzvaná pátá kolona, novináři, budou sledovat pod drobnohledem, aby podávali voličům a daňovým poplatníkům tu objektivní, tu subjektivní, podle toho do jaké hloubky skandálu se dostanou, informace. Voliči pak mají možnost zvolit třeba i jinou stranu než volili minule po korekci svých názorů. Tohle nikdo jiný skutečně dělat nemůže. Novinář je za to jednak placen od svého zaměstnavatele a může tudíž být celkem nezávislý (nejsem naivní a je mi jasné, že ne ve 100 %, vždy se totiž někdo najde, kdo podlehne vlivu kohokoli, nebo se na něj něco ví), narozdíl od našich laxních orgánů činných v trestním řízení, které mohou být navíc ve skrytém vleku vládnoucí garnitury a zde platí co je v závorce výše skoro automaticky. Díky za ty hlídací novinářské psy. Pokud něco napíší tak, že to nedpovídá skutečnosti má každý, pokud vím, ze zákona možnost žádat otisknutí svého vyjádření a pokud byl poškozen obrátit se na nezávislý soud. To pan licoměrník Kavan neudělal a asi ani neudělá, poněvadž by mohlo na povrch klidně vyplout i nějaké další svinstvo. Že to neudělá si můžeme být téměř jisti. A zdůrazňuji, že nikdy nic věrohodným způsobem nevysvětlil. I to vypovídá o tom, kdo všechno může být členem některých stran. Ale to už je jaksi navíc.
0/0
26.9.2002 14:57

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
On se taky Kavan v některých případech úspěšně bránil, avšak publicity se tomu jaksi nedostalo. Jak se však má bránit proti kampani jako je ta s trezorem, která není postavená na reálném základě. Zeptej se nějakého právníka čím se Kavan provinil. V MfD ale vzniká zdání, jako by bral úplatky, aniž to MfD napíše přímo. Pokud nevěříš, podívej se na příspěvky. Kavan se v tomto případě ničeho nedopustil, reakce jsou ovšem jiné.
0/0
26.9.2002 15:02

frank

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
V této věci se nebránil, když ano tak nesmyslně, a nemá smysl se bavit o tom, že soud neprokázal jeho estébáckou minulost. Věci se někdy dějí i tak, že později je možné prokázat nelze. A pozor, nikdy jsem netvrdil, že je hlupák. Že je to ksindl a křivák je myslím nepopiratelné. Mnoho jeho akcí tomu nasvědčuje.
0/0
26.9.2002 15:10

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
Měl jsem na mysli záležitosti při dovozu jeho auta. Je to asi půl roku co odvysílala reportáž naše milá ČT, Kavan se soudil a spor vyhrál, televize mu zaplatí odškodné. Jsem jenom zvědav jestli dostanou redaktoři tuto částku k náhradě, protože to jsou peníze koncesionářů. Ale to asi ne, z toho se zase nějak vymluví, takovou zodpovědnost po nich přece nikdo nemůže chtít.
Osobně těm aférám okolo Kavana nevěřím. Kavan žil dlouhá léta v zahraničí, má tam dobré renomé, tak vysoké, že britové ho neváhají podpořit. Funkce v OSN taky o něčem svědčí. Lidé, kteří ho do čela VS OSN zvolili to udělali protože Kavana znají osobně a mnohem lépe než kdokoliv z nás, dokonce i lépe než Slonková. Člověk se nestává křivákem ze dne na den a člověk s takovými charakterovými vlastnostmi by těžko dosáhl výraznějšího úspěchu, možná tak někde v Iráku nebo Libyi.
Ony navíc ty aféry ve většině případů zavání spíš provokacemi, třeba ten onen případ se Zieliniecem je takový podivný. Kavan bude určitě pomlouvat Zieliniece, když mu musí být jasné, že své tvrzení musí dokázat. Takže buď někdo zametl stopy, Kavan měl důvod se domnívat, že má opravdu v rukou pádné důkazy nebo to bylo i jinak. Nevidím ale důvod proč by to měl Kavan dělat "jenom tak".
0/0
26.9.2002 15:23

Inkvizitor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
Ačkoli Tě nemám rád, přece jen tady máš pravdu. Od Kavana by chtěli úhradu škody vzniklé daňovým poplatníkům, od sebe, tedy novinářů již nikoli. Tím nehájím Kavana ani nikoho jiného pokud krade nebo podvádí, ale i já nemám rád "podivnosti". A o těch provokacích je to nepochybné. Vyčkejme a ještě se budeme divit - čeká nás ještě nejedna šaškárna. Hlavně pozor na "králičího vraha" Citrona !!!!!
0/0
26.9.2002 16:17

Max

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
No, ono je těžké říci čemu věřit nebo komu věřit. Nikdy nevíte kdo kterého novináře "vyslal" k případu a s jakým cílem. Mám pocit, že veřejné mínění utvářené novináři nemá s realitou, ke které se nikdo z nás nedostane, moc společného. Jak to ve skutečnosti je nám neřekne nikdo a už se to vůbec nedovíme o lidech, kteří mají statisíce, "jejich" novináři o nich píší pochvalně a "konkurenční" novináři je zase aférami sabotují. (osobně nevěřím tomu, že by někdo ze spravodajských služeb hledal vraha v civilu a ještě takovou nulu - nepatří to sice ke kavanovi, ale je to celkem pěkná ukázka toho co dokáže přes novináře rozehraná zpravodajská hra -- všimli jste si toho co všechno se z toho vyvynulo :)? ) A k velikosti kreditu v zahranici jen takovou spekulativni otazku. V případě, že jste zkorumpovaný politik, podpoříte charakterního politika co by vám mohl lézt do zelí, nebo naopak podpoříte někoho, koho už znáte a na koho třeba něco máte, nebo on na vás??? Je to všechno strašně smutné a vůbec mi z toho není dobře :(((
0/0
26.9.2002 19:16

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
A podpoříte politika, který je v průserech a všichni to o něm ví? A zastatnete se člověka, který je v takovém průseru neprávem?
0/0
26.9.2002 19:27

Charlie

Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
Souhlasím. Právě jsem si to představil Ovšem nevím kde by se v mém stole vzalo půl melounu!
A paměť mám dobrou!
A jestli se náhodou nepletu, dostal p. Kavan šanci toto vysvětlit. Tedy. Pokud peníze a libovolné byly legální, měl velkou šanci říci, o jaké peníze jde a jak je možné, že před výměnou trezoru (A Avizovanou!!!) tyto peníze nebyly uloženy jinam. A vzhledem k předvedenému divadlu je čím dál větší pravděpodobnost, že s legalitou to má společného pramálo.
A mimochodem. Váš zaměstnavatel má právo a dokonce povinnost kontrolovat Vaší činnost na pracovišti. Sice s Vaší účastí, ale má to právo udělat. Tudíž se Vám klidně může stát, že za Vámi Váš nadřízený přijde a požádá Vás o kontrolu vašeho šuplíku zavazadla atd. Chrání tím své zájmy a i zájmy ostatních zaměstnanců. Nemyslíte???
Ne nadarmo mají češi nálepku zlodějů... Kam ta národní hrdost spěje?!
0/0
27.9.2002 8:42

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Ochránci soukromí.
No pokud byla kontrola avizovaná, Kavan si mohl peníze vyzvednout, takže mi to připadá spíš jako, že avizovaná byla ale Kavan o tom neměl vědět. Nicméně to nic nemění na situaci, že do zamčeného trezoru šéfa se neleze, ani když o tom rozhodne sekretářka. Takže to spíš vypadá, že někdo chtěl mermomocí vědět co v trezoru je. To mě ovšem vadí mnohem víc, když si v této zem ani ministr nemůže být jistý ničím.
Stále více se utvrzuji, že fóra MfD jsou plná frustrovaných a neschopných jedinců. Částka 300 000,- nebo i půl milionu není naprosto ničím vyjímečná aby Kavan museel vysvětlovat její původ. Vyjimečná se zdá pouze těm co nevidí víc jak jednu výplatu. Za stejné peníze koupíte zhruba průměrné auto, tudíž takovou částkou tady disponuje kde kdo. Zrovna tak každý může být obviněn a spojen s čímkoliv, stejně jako Kavan. Vykradli poštovní vůz? Ukaž co máš v peněžence! Á peníze, a teď dokaž kde jsi je vzal, a že nejsou z toho poštovního vozu.
0/0
27.9.2002 10:25

3ax

Re: Ochránci soukromí.
Budme radi, ze mame aspon ty novinare, kteri se neboji stourat do veci, ktere by stat sam od sebe nehledal. Pravda, media se daji i zneuzit, ale ja bych v nich videl spis to dobre. Je to organ, ktery neni primo zavisly na statnim aparatu a pritom provadi revizi a kritiku vsech spinavosti, o kterych by se jinak nikdo nedozvedel.
Z jejich informaci aspon zjistim, ze ma nekdo podstatne vetsi majetek, nez mohl poctive vydelat. I kdyz na nej soud nemuze, protoze to pry dostal od sve babicky, ktere to predtim sam dal, nebo co, tak aspon ja muzu udelat to, ze ho nebudu volit. Takze za "stouravou" povahu tisku jsem vdecny.
Jina je otazka etiky novinaru. Ja treba nemam rad bulvarni tisk. Ale tady je zase na nas ctenarich, abychom nekupovali to co nechceme a tim dali najevo, o jakou etiku tisku stojime.
0/0
26.9.2002 13:09

Bubák1

Re: Re: Ochránci soukromí.
Novinář by měl hlavně informovat pravdivě a nezkreslovat skutečnost. Proto zpochybňuji přímo tento případ, protože novinář nemůže zjistit téměř nic, nemá k tomu pravomoci a i kdyby něco zjistil, musí stejně věrohodnost tvrzení pospudit soud. Lidé jsou však zvyklí informace z novin přejímat jako nezpochybnitelnou pravdu.
Neměl bych nic proti tomu, kdyby proti Kavanovi probíhalo trestní řízení a noviny psaly o jeho průběhu. Čtenáři mají právo vědět, že ministr je lump. Nic takového se ovšem neděje. Všechno jsou informace z pochybných zdrojů, doplněné smyšlenkami a přáními novinářů "jak by chtěli aby to bylo". Tohle je špína nejhoršího druhu.
0/0
26.9.2002 13:22

Tajemný anonym:-)

Re: Ochránci soukromí.
Tedy Bubáku, tomuhle se říká zoufalství. Média by tedy měla mlčet a Kavana krýt? Rozflákat tři auta je intimní záležitost každého z nás? Kdes byl, Bubáku, když byly všude fotky Klause s mladou blondýnou, když se psalo o Mackových románcích s Petrou P., o Fischerově sexuální orientaci, o rakovině pražského radního? To ti nevadillo, neboť jmenovaní nejsou členy ČSSD. 
0/0
26.9.2002 19:28

Bubák1

Re: Re: Ochránci soukromí.
Jenomže to je bulvár, a jako takový jej beru. O Březinovi, Buzkové se taky píše ledacos a nevadí mi to.
0/0
27.9.2002 10:16

Janda

Lenin, Stalin a Breznev by z Vas meli radost!
Zdeformovany komunisticky vylizanci!
0/0
26.9.2002 10:54

Daimon

Re: Lenin, Stalin a Breznev by z Vas meli radost!
Ty seš taky pěknej blb. Pokud neumíš konstruktivně diskutovat, radši nelez na web
0/0
26.9.2002 11:22

frank

Re: Lenin, Stalin a Breznev by z Vas meli radost!
Ani jsme netušili, že klienti psychiatrických léčeben mají také přístup k internetu.
0/0
26.9.2002 15:13

Petr z Mnichova

Co jste si zvolili, to mate...
At zijem!
0/0
26.9.2002 10:41

KatkaM

Re: Co jste si zvolili, to mate...
já je nevolila  a stejně tomu neuniknu
0/0
26.9.2002 10:56

občan

Re: Re: Co jste si zvolili, to mate...
, ALE VOLILA.... !!
0/0
26.9.2002 11:00





Najdete na iDNES.cz