Diskuze

Trhliny vyhnaly další obyvatele Karlína

Obyvatelé dalších dvou karlínských činžáků ztratili jistotu, kde budou bydlet. Ve zdech se objevily trhliny a na některých místech se propadla část stěny. Zatím ale není jasné, zda radnice rozhodne dům zbourat. "Domy v Sokolovské ulici číslo 51 a 53 jsou zatím neobyvatelné. Musíme udělat analýzy. Nadále na ně budou dohlížet statici," řekl iDNES starosta osmého obvodu Josef Nosek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

3. 10. 2002 15:29
Objekty C
Naprosto souhlasím s tímto názorem. Bordel jaký je nyní v Karlíně se snad ani nedá popsat. Když se člověk projde po Karlíně večer nenarazí na jednoho policistu. O to více jsem byl překvapen, když jsem bez problémů vstoupil do domu, který je označen C/N. Znamená to, že policie majetky občanů vůbec nehlídá. Už mám dost řečí pana Noska, že pokud se do Karlína nenastěhují lidé nebude zde fungovat doprava atd.
Když jsem navštívil výše jmenovaný dům, o kterém prohlásil starosta, že se do něj budou obyvatelé moci nastěhovat za týden až 10 dní, nevěřil jsem vlastím očím. Zdi po celém době extrémně popraskané, to samé schodiště. Ať radši přestane lidi blbnou a řekne to "naplacato".
 
0 0
možnosti

Frk

3. 10. 2002 18:24
Re: Objekty C
říct to nemůže, protože by jej obvinili z šíření poplašné zprávy, nechme v klidu karlín spadnout a pak tam postavme železobetonové paláce
0 0
možnosti

Plk

3. 10. 2002 14:15
A bude jich víc...
protože karlín je na bývalém toku vltavy...
0 0
možnosti

Petr

3. 10. 2002 7:20
Jaképak přeřazení z B na C !!!
To je strašně zajímavé, že náš dům Sokolovská 51/46 byl od 1.10.2002 přeřazen z kategorie B na C/N. Mám doklad o tom, že tento dům je v této kategorii zařazen od 12.9.2002. Taktéž v mapách na MČ Praha 8, kde jsem si tehdy byl tento stav ověřit, byl dům označen jako C/N. Opět je vidět perfektní informovanost a předávání informací od MČ Prahy 8 svým obyvatelům a médiím.
0 0
možnosti

stankl

26. 9. 2002 22:20
Nevíte o čem mluvíte
Kritizujete S. Křečka, ale argumenty povětšinou zůstávají u všeobecných blábolů, které patří někam do 19. století. Pokud jsem Křečka slyšel v televizi a četl v novinách, jeho argumentace byla na rozdíl od té vaší fundovaná.
0 0
možnosti

Gaston

27. 9. 2002 9:44
Re: Nevíte o čem mluvíte
Ještě nikdy jsem od Křečka neslyšel ani neviděl fundované a smysluplné argumenty. Tento expert ČSSD pro bytové otázky neobhajuje nájemníky (jak rád tvrdí), ale obhajuje pouze nesmyslné znění zákonů a vyhlášek (regulaci nájemného, odstupné, ...), které vytvářejí konflikty mezi nájemníky a pronajimateli. Populistickými výroky a strašením nájemníků si pouze nahání klienty do své advokátní kanceláře.
0 0
možnosti

Bláža

25. 9. 2002 14:22
Karlín je na vltavě..
a proto je jej potřeba včas zbourat. Je to stejný, jako by jste stavěli ve Stromovce.
0 0
možnosti

Miloš

25. 9. 2002 13:59
Krečkoviny
Je zajímavé jakými bláboly nás pořád pan Křeček a jemu podobní krmí.Jsme v Čechách a populismus jenom kvete.je to jako se školstvím,zdravotnictvím-milí občané nedovolíme (ČSSD) placení těchto služeb.Přitom to platíme neadresně ze sociálního,zdravotního,daní.S byty prašť,jak uhoď.Řeči o vyhazování nájemníků na ulici v důsledku deregulace jsou mesmyslné a jestliže někdo nerozumí ekonomickým zákonitostem (Křeček),mile rád ho odkážu nejenom na teoretické prameny,ale na zkušenosti západních sousedů v Evropě po provedení deregulace.Ale proč,vždyť u nás je heslo "všechno všech" zažité již desetiletí,viď Křečku 
P.S.:všechno všech a nic ničí-chceme zase šedivé omítky?
0 0
možnosti

Jan

25. 9. 2002 11:03
Reakce na prispevky k clanku
Jako majitel domu v Karline bych chtel uvest toto: ne vsechny domu jsou "chudinske" nebo nekvalitni, vetsina domu je pomerne v poradku a casto i v lepsim stavu nez domy, ktere zrovna nejsou v Karline (tj. zdaleka ne vzdy se jedna o byty s pavlacemi apod., ale o byty, u kterych se trzni najemne - vzhledem k dopravni poloze a rozloze a kvalite bytu - pohybovalo v radu napr. 20.00- 30.000 Kc pred povodni). Souhlasim s tim, ze regulovane najemne je hloupost, protoze to po nekolik jenom brzdi rozvoj trhu z byty - na jedne strane je nesmyslne regulovane najemne, ktere NAPROSTO nestaci na pokryti ani BEZNYCH UDRZOVACICH VYDAJU (tj. zadne vyskakovani si nebo extra vydaje), a na druhe strane je proto cerny trh s byty, kde nevlastnici pronajimaji za cerne(=nezdanene) penize byty obci apod., ktere vubec nemaji pravo pronajimat. Pan Krecek je blazen, coz se o nem vi, ale bohuzel je v parlamentu a obcas se objevuje i v TV, takze postaveni najemniku je stale o neco silnejsi nez pronajimatelu. Pak neni divu, ze se nekteri majitele domu snazi vznikle situace zneuzit (tim se jich nechci zastavat, jenom jejich reakce je proste pochopitelna).
0 0
možnosti

Warner

25. 9. 2002 11:59
Re: Reakce na prispevky k clanku
Souhlas. Mladi nebydlici dotuji trojnasobne bydlici duchodce. Nejprve v cernem najemnem plati majitelum domu i to, co si nemohou z rozkazu statu vzit na regulovych najemnem z bytu se starou smlouvou, v danich plati dotace na regulovane najemne v obecnich a statnich bytech, a ted se navic jako snad jedine zvysuji (nezdanene!) duchody, zatimco treba nemocenske, pridavky na deti ne, dane (pokud to socanum projde) ano ... At zije CSSD = Ceska Strana aSocialnich Duchodcu!
0 0
možnosti

noname

25. 9. 2002 2:28
jde jen o prachy.....
Stary byt ma regulovane najemne, tedy par korun - rekneme ze maximum je v Karline 1000Kc. Kdyz dum spadne a ja na miste postavim novy obytny dum, jedna se o novy byt, tudiz nespada pod regulovane najemne. Kdo z financniku by nechtel novy byt 3min pesky od kancelare na Florenci?? A kdo z majitelu soucasnych neudrzovanych domu by nechtel vydelavat 10x -20x vic??
0 0
možnosti

Gaston

25. 9. 2002 7:40
Re: jde jen o prachy.....
Máte pravdu: Regulované nájemné bourá domy. Není na čase regulaci zrušit?
0 0
možnosti

Ivo

24. 9. 2002 21:06
Parcely bodnou...
Není divu, že po ničivé povodni je řada karlínských domů poškozených. Mnohé by se ovšem daly zachránit. V Karlíně, stejně jako i v dalších pražských čtvrtích, už před povodněmi usilovali mnozí majitelé o zbourání svých domů za účelem výstavby nových kancelářských objektů. Až příliš často byli úspěšní. Je jasné, že povodeň přišla pro mnohé vlastníky jako dar z nebe. V Praze má "zlatokopectví" zelenou a obyvatelé jsou k tomu dost laxní. Inu, pod svícnem bývá tma a do pěkných měst budeme moci přece v budoucnu vyjíždět...
0 0
možnosti

Randal

25. 9. 2002 15:56
Re: Parcely bodnou...
"Mnohé by se ovšem daly zachránit." ...a kdeze jste studoval tu statiku pozemnich staveb, pane kolego? Na "Vyssi divci" ?!! Nastesti jsou v oboru i lide, kteri radej budou celit laickym rozhorcenim a nepusti lidi jeste mesic domu, nez aby na ne ten dum po zime spadl.Odpovednost za obet by totiz nesl prave statik...
0 0
možnosti