Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražská street party skončila

Levicoví extremisté opět táhli Prahou. Na Těšnově zahájili ve 13 hodin street party, která byla součástí jejich kampaně proti NATO. Organizátoři akce očekávali účast několika stovek lidí, podle odhadu policie, která shromáždění extremistů monitorovala, jich dorazily asi dvě stovky. Z Těšnova se v 15 hodin lidé vydali po magistrále do Veletržní ulice. Cílem pochodu, který podle Michala Tošovského z OPH (Občanské právní hlídky) proběhl bez incidentů, byla pražská Letná. Ve Veletržní ulici se však jeho účastníci před šestou hodinou poklidně rozešli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kanarek

Je mi lito ...
Nevim, zda to bude ted jeste nekdo cist, ale pisu to uz s odstupem casu, ale ! Jerry - zadnou MHD jsme neblokovali (byl jsem ucastnikem akce a dbal jsem take na to, aby se to nestalo), coz se take nestalo. Bohuzel dnesni novinari nenezavislich medii rikaji neco jineho, aby nase hnuti poskodili ... rikat, ze anarchiste nepracuji je blbost ... To je jedinec od jedince, takoveto bagatelizovani, stejne tak jao mluvit o anarchistech, ze jsou verbez, fetaci ..., je absurdita, stejna jako rasismus vuci romum ... Jo a k nazoru DP, jak rika mimi, anarchiste nejsou Ti znami alkopunks, kteri se povaluji na nekterych mistech nasich mest a jen v pripade nejake verejne akce se jdou vyradit (samotni alkopunks jsou trnem v oku zvlaste anarchistu, kteri za neco bojuji a tyto existence vrhaji cerny stin na jejich snazeni ...). A to, ze mame jako hnuti odlisne naziry nez zbyvajicich 90% naroda neznamena, ze bychom meli byt staveni na hranici apod. apod. apod.. Samozrejme nemam patent na pravdu, nema ho vsak nikdo jiny v teto diskuzi ani spravce teto diskuze, tj. server iDNES a ruku v ruce s nim vsichni novinari. Diskuze o teto problematice je vsak velmi slozita a neda se vesti na tomto malem prstoru ...
0/0
24.9.2002 15:02

AL

Projev jedne z organizaci -
ORA-Solidarita - najdete tady:
 
0/0
23.9.2002 10:40

mimi

ULICE LIDEM
zajimave,nepracujici mladez....prave,ze pracujici,pracujici za pakatel ve fastfoodech a supermarketech.Aby si mohla dovolit treba jiste kulturni povyrazeni,kdyz rodice v tech samych podminkach vydelavaji alespon na to jidlo.Zamyslete se nad tim,kdo stal v cele boje pracujicic v Chicagu roku 1886,kdo prispival revoluci v Italii.......a to je jen zlomek akci.Kupodivu to byli vami zminovana nepracujici zevlujici mladez,ktera by potrebovala dostat na zadek.Pripominam,ze anarchista se nerovna fetak zebrajici o drobak na Andelu.jak muze nekdo kritizovat bez informaci,nepredpokladam,ze by se nekdo z lidi,co kritizujou nekdy zajimali o anarchisticke myslenky nebo nazory...znate jen to,co vam reknou od pul osme na NOve. Zajimave bylo,jak za nami chodili lide bydlici v ulici Veletrzni a dekovali alespon za tu chvili klidu,bez koure,bez prachu,bez hluku.Takze MY sme vam sobecky na par hodin zabrali ulici,kudy VY jezdite kazdy den,a VASE skodlive latky z VASICH aut,dychaji obyvatele a chodci.Nerikam,ze se mame vratit na stromy,ale jeste stale existuje mestska hromadna doprava,kola nebo mame nohy a leckdy vubec neni nutne auto z garaze vytahovat.Takze co dodat?stejne me mate za pomatenou,zblblou,budizknicemu.........takze se jen zamyslete nad heslem>ULICE LIDEM.
0/0
22.9.2002 12:16

Jerry

Re: ULICE LIDEM
Jestli vám to nedošlo, tak po Hlávkově mostě jezdí MHD, která v současné době zastupuje trasu metra C. Takže se neodvolávejte na auta, když bráníte v používání městské hromadné dopravy. Máte opravdu skvělé argumenty, jenom při jejich psaní trochu myslet...
Anarchisti se nějak prezentují, to není otázka zpravodajství na Nově (televizi programově nemám, takže nevím, co vysílali), to je otázka toho, jak se chovají na veřejnosti. Podle této prezentace si lidi dělají obrázek. A uvědomte si, že právě to nejhorší je nejvíc vidět. Ideologie je možná hezká věc, ale stejně pochybuju, že by většina těch, kteří se k tomu hnutí hlásí, skutečně stála o něco jiného než o partu a o viditelné odlišení.
Nemluvě o tom, že prosazovat právě v této zemi po předchozích desetiletích extrémní levici je poněkud off-topic.
0/0
22.9.2002 12:59

Jerry

Re: Re: ULICE LIDEM
Co se týče mé první věty - viz odpověď Petrsovi níže. Za ostatním si stojím.
0/0
22.9.2002 13:08

DOC

..příkaz zněl - nezasahovat.. !!
Policie měla příkaz nezasahovat, což potvrdil i jejich důstojnik včera v TV. Je to promyšlený pokyn za účelem získání sympatie veřejnosti pro očekávané TVRDÉ zásahy při demonstracích proti konferenci NATO. Většina mladých příslušníků zásahových jednote se už teď VELMI TĚŠÍ a nemohou se dočkat, jak si zabouchají.
0/0
22.9.2002 11:38

Jerry

Jerry
Mám tomu rozumět tak, že při pochodu zablokovali jediný zbylý tah, kudy mohla jezdit MHD ze severu na jih?
Tomu tedy říkám neblokování dopravy! Ať si klidně demostrují, ale tohle považuju za sprosťáctví a nechápu, proč je policie odtamtud nehnala sviňským krokem.
0/0
21.9.2002 20:37

ben

Re: Jerry
Jistě, chtělo je to dovést na Národní, a tam už bychom věděli co s nima, viď_?
Čtrnáct příspěvků a jeden stupidnější než druhý.
Kdo ma jiný názor na hranici s ním!
 
0/0
22.9.2002 0:20

Tomas

Re: Re: Jerry
Ne, mas recht, at blokujou, nicej, vzdyt to je prece jejich svate pravo!
Nicmene podle mne kdo nedokaze vyjadrovat svoje nazory jinak nez delanim bordelu, nicenim majetku a pod. je jen debilni omezenec.
Jinak mozna by bylo prima zavest urcity "bond" ktery by musel kazdy organizator jakehokoliv shromazdeni slozit a pokud by pak to shromazdeni nezvladl, pak by o ten bond prisel. Pokud by bylo vse ok, pak by se bond samozrejme vratil (eventualne minus poplatky za nejake uklizeni bordelu pokud by nekde zustal) Ted mi to prijde ze si kazdy beztrestne muze delat v Praze bordel, blokovat dopravu a nic mu za to nehrozi.
Demostrace  ano, ale ne omezovani ostatnich!
0/0
22.9.2002 1:49

Jerry

Re: Re: Jerry
Kde jsem to jenom slyšel, že svoboda jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda jiného?
Jedna věc je vyjadřování názoru, druhá je omezování druhých. Jestliže kvůli pár stovkám blbců nefunguje dopravní tepna, která nahrazuje metro, považuju to za bezohlednost, ono už takhle při dnešní havarijní situaci není cestování po Praze žádná slast. Ale ony jsou anarchistům svobody kromě těch, které se týkají přímo jich, naprosto ukradené, že? Hlavně že je nás vidět a že "jim" to můžeme ukázat. Jak malé děti...
0/0
22.9.2002 10:36

Sv.Vaclav

Re: Re: Jerry
a copak ta smecka dementu respektuje, ze 90% lidi v mistech, kde svou pritomnosti otravuji vzduch, se s jejich utopistickymi a infantilnimi svetonazory a zpusem jejich dosazeni neztotoznuje?A pokud tito blbecci zablokuji pri dnesni situaci v Praze kterykoli dulezity spoj, by mohli v buben tlouci, tedy pak pravim "na hranici s nimi"
0/0
22.9.2002 10:53

petrs

Re: Jerry
Ne, pochopil jsi to špatně, zablokovali jeden z pruhů pro auta. Proti těm totiž protestovali, ne proti veřejné dopravě. Musím říct, že mě dálnice skrz Prahu štve taky, vás ne?
0/0
22.9.2002 12:32

Jerry

Re: Re: Jerry
Hmm, tak v tom případě pardon. Je ovšem zajímavé, že se někdo obtěžoval to napsat až po takové době. No, poněkud jsem se ztrapnil...
Nicméně i tak - dálnice skrz Prahu mě štve taky, nicméně sotva dopravní situaci vyřeším tím, že jí zablokuju. Dokud nejsou alternativy - jejichž výstabu zase blokují jiná zájmová hnutí.
0/0
22.9.2002 13:05

lenin

makat
všichni by měli pracovat a ne protestovat.každý at maká a pak si nebude stěžovat
0/0
21.9.2002 20:03

DP

Jenom tak blaboli
Sel jsem tedka onehdy po ceske v Brne (centrum Brna) a rozdavali tam reklamni CocaColu - mozna jste ji take dostali, takove ty miniplechovecky. A hadejte, kdo jich nejvice vypil - anarchaci, co tam pravidelne sedavaji "pod hodinama". Tak at mi pak vykladaji neco o Globalizaci a nadnarodnich koncernech! :)
0/0
21.9.2002 18:37

David

iDnes ma klesajici uroven
Doprovazet fotkou zakuklencu clenek o akci, kde zadny zakuklenec nebyl (prave jsem se od tamtud vrati) je hrube manipulativni, hodne tak Rudeho prava z doby 1989. Chybi uz jen neco o "ztroskotancich a samozvancich".
0/0
21.9.2002 18:10

Novinář

Objektivita aneb záptky do školy
Idnes si hraje na seriózní , nestranné zpravodajství a přitom používá výrazy typu "levicový extrémisté" , "potáhnou Prahou", "šílící dav" apod., ani ilustrační foto jakýchsi zakuklenců zkrátka nepatří. Neschovýavejte se za objektivitu. Každý průměrný student na žurnalistice se dozví, že nic takového neexistuje a že každá zprává je konstrukcí.
0/0
21.9.2002 12:45

Deny

Re: Objektivita aneb záptky do školy
Ty si debil, průměre
0/0
21.9.2002 13:26

Sv.Vaclav

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.9.2002 14:37

Garry

Re: Objektivita aneb záptky do školy
Naprostý souhlas, tento článek je velmi tendenční a účelový...
0/0
21.9.2002 16:28

ef

Citát klasika
"Řezat, řezat tu havěť", mudroval Bobš na pondělí velikonoční...
0/0
21.9.2002 12:20

Dan(1)

Protestovat proti kapitalismu volejbalem a pojídáním "veganských specialit?"
Jestli se má sejít 500 intelektuálních (j)elit včetně bratrské zahraniční pomoci, není to tak zlé. Páni policisté, doufám, že případné výtržnosti budete tvrdě postihovat a na summit NATO nepřijede ani 500 těchto levicových cvoků. Budete muset suplovat úlohu rodičů, kteří si s výchovou svých ratolestí moc práce nedali. Takže sílu v pažích a přesnou mušku!
0/0
21.9.2002 12:12

jirka

Re: Protestovat proti kapitalismu volejbalem a pojídáním
...suplovat ulohu rodicu, kteri se jmenem rozvoje kapitalismu drou v praci a na deti nemaji cas:-) par tech lidi znam a vim ze je to tak - tata podnikatel, dite ho skoro nezna a pak z nej vyroste pomatenec..
0/0
21.9.2002 12:24

krTEKK

Re: Re: Protestovat proti kapitalismu volejbalem a pojídáním
presne tak, taky znam par takovych pripadu.
0/0
21.9.2002 14:09

Deny

Re: Protestovat proti kapitalismu volejbalem a pojídáním
To je řeč jako víno. Moje slova
0/0
21.9.2002 13:29

Franta

Re: Protestovat proti kapitalismu volejbalem a pojídáním
Škoda, že nechtějí protestovat třeba tím, že by také jednou šli pracovat. Vsadím se, že polovina z nich ani neví, co to práce je, ale na jejich marxistických skupinkách o tom dokážou řečnit celé hodiny.
0/0
21.9.2002 16:08





Najdete na iDNES.cz