Diskuze
Otevření dvou mostů dopravě nepomohlo
Děkujeme za pochopení.
Miroslav Grossmann
Tramvaje ztratily leckde plynulost
Přes Palackého náměstí začaly opět jezdit auta. Dopravu řídil na místě policista, který ovládal semafory. Auta stály v dloooouhé koloně a tak raději nechal projet 30 aut se 31 lidmi, než jednu plnou tramvaj, která vezla na 300 pasažérů. Na Výtoni už také funguje semafor, ovšem o preferenci tramvají neví nic. A co přitom říká město? Město říká: Jezděte MHD.SOLDAT
Re: Tramvaje ztratily leckde plynulost
Miroslav Grossmann
Tramvaje ztratily leckde plynulost
Přes Palackého náměstí začaly opět jezdit auta. Dopravu řídil na místě policista, který ovládal semafory. Auta stály v dloooouhé koloně a tak raději nechal projet 30 aut se 31 lidmi, než jednu plnou tramvaj, která vezla na 300 pasažérů. Na Výtoni už také funguje semafor, ovšem o preferenci tramvají neví nic. A co přitom říká město? Město říká: Jezděte MHD.Jerry
Otevřené mosty?
Myslim ze otevrení Jiraskova mostu byl jemom slabý pokus jak pomoci lidem kteří cestuji za prací na druhou stranu Vltavy.Všechny přilehlé komunikace jsou zacpany a tudiš naprosto neprujezdné.Nechápu proč pro majitele karet "D" není umožněno projiždět za Jiráskovým mostem do ulice Resslovi nebo vlevo na nábřeží.Že je vydáno moc karet "D"? Jistě protože magistrát je zacal bezhlavě vydavat všem.Tak že to nakonec dopadne tak že se mosty uzavřou, jako před několika týdny Chotkova ulice.Rano ji otevřeli a odpoledne zavřely.Proč? Řidiči jsou bezohlední a jezdí i po kolejích.To,ale přeci není nic nového.Že páni kolegové.Toník
Re: je to jenom buzerace
Sice zrejme nepracujete s lopatou, ale podle vaseho prispevku lze vydedukovat, ze mate v uvazovani mirne sklony k demenci. Vozim do prace notebook, dokumenty a semtam i veci na sqash (uznavam, raketa je mensi nez tenisova) a presto to dam do jedne tasky a jezdim "sockou". A jezdim po magistrale autobusem a smeju se takovym veledulezitym typkum jako jste Vy, jak se tam hodiny posunujou ve svem pohodlnem aute. Uzijte si to!Bláža
Práce bolí...
a proto budeme tady kecat a nikým se nenecháme rozházet, proto přeji všem naprostý kolaps dopravy, aby začali chodit pěšky...realista
Budme realisti
Je zajimavy cist tady vsechny ty nazory,je znat ze spousta lidi ma napraci cokoli,jen ne tu praci.Je to vsecno stejne jenom prazdne "mlaceni hubou", na stavajici situaci se nic nezmeni,jen si par vice ci mene hysterickych lidi postezuje.Tak jsem zavisla na MHD (metro B-haha),kazdy rano a vecer se tlacim se spoutou dalsich studentu,pracujicich a nesmim zapomenout na protivne a nevrle duchodce,kterych je vsude spousta,ale proc si stezovat,proc se vztekat a hlavne proc nadavat na automobillisty?Ja se jim nedivim,nez stat v zacpe v autobuse,taky bych si radsi sedela pohodlne v aute.Ale nazor ze doprava by se nejak extra zlepsila omezovanim automobilistu je blbost,jen byste se vy vsichni kteri jen zavistive tlachate (kdybyste meli auto,taky nejedete MHD!) museli jeste vic tlacit (dopravni podnik uz stejne nema zadna dalsi vozidla ani lidi na posileni).Nechte zbytecnych kecu a svihejte pracovat.Villy
Re: Budme realisti
Tak tomuhle prispevku fakt tleskam, je napsan strizlive, vecne a zrejme od mladeho cloveka, studentky. Fandim Ti, aby Ti optimisticky pohled na svet dlouho vydrzel, nedala sis ho nikym a nicim zkazit a aby takovych bylo vic!!Yip
Spousta pražáků jsou líný...
, tak jezdí Prahou plechovými příšerami. Souhlasím se zpoplatněním vjezdu do centra a zavedení zvláštní daně na automobily. Takových 100000 ročně. Postavte stezky pro cyklisty atd.Bláža
Re: Spousta pražáků jsou líný...
Ty jsi pěkný blb, nevíš jak bych uzved svou prdel?Barefoot
Další možnost.
Mám naprosto jednoduchý návrh jak omezit dopravu osobními automobily v centru a ještě vydělat nějaké peníze na opravy škod po povodních. Jednoduše zpoplatnit vjezd do centra, za každý vstup 500 - 1500 Kč (sanitky, policie, hasiči, MHD, havárie, invalidé by byli bez poplatku), permanentka za cca 20 -50 000 Kč. Nemyslím si, že většina automobilistů do města vůbec musí, ať si tedy zaplatí. Zároveň by se uvolnil prostor pro MHD a ta by mohla být dále posílena. Po skončení krizového stavu bych poplatky stejně zachoval, aby byl omezenautomobilový provoz v centru. Má to jen jeden nedostatek, poslanci by kvůli tomu museli změnit zákony (zákon o soustavě daní, místní poplatky, policie, obecní policie) a těm se do toho asi chtít nebude.Tomáš
Re: Další možnost.
Problém je v tom, že někteří řidiči přes Prahu jken projíždí a asi bz nechtěli platit poplatky jen za průjezd, když neexistuje žádný obchvat.R.D.Bidlo
Opáčko
K pražské dopravě Všechny řeči magistrátních úředníků o upřednostňování hromadné dopravy před soukromou jsou pouhé fráze, které mají v této otázce jen pacifikovat veřejnost. Praxe je zcela opačná, pro preferenci MHD se nedělá nic. Jen tři náměty, které mě právě napadají: 1. Skoro všude na průjezdních trasách parkují po obou stranách automobily, které tak blokují v každém směru jeden jízdní pruh. Je-li tam tramvajová doprava, jedou automobily po kolejích, na křižovatkách se vytváří fronta a za ní obvykle stojí tramvaj. Toto parkování tak blokuje nejen MHD, ale dopravu vůbec. Je pozoruhodné, jak magistrát, který se vůbec nezajímá o to, zda a jak lidé bydlí, projevuje najednou dojemnou péči o bydlení jejich plechových miláčků. A to nemluvím o lidech, kteří v okolních domech jen pracují. Ti tam zaparkují ráno a blokují dopravu až do odjezdu z práce, - vždyť jinak by museli jít po svých možná i 200 metrů! 2. Při dnešních technických možnostech není nic jednoduššího než opatřit řízení semaforů počítačovým programem, který by při příjezdu tramvaje zajistil zelenou pro její co nejrychlejší průjezd. Existuje to vůbec v Praze? 3. Maximální rozšíření podélných pruhů, které by znemožnily automobilům blokovat průjezd tramvaje. Zatím vidíme jen velice nesmělé pokusy. Všechny tyto náměty jsou na rozdíl od různých tunelů a mimoúrovňových křižovatek UPROSTŘED MĚSTA investičně zcela nenáročné. - Toto jsem poslal do chatu k článku v Haló novinách 25.7.2002 o veřejné dopravě v Praze. Dovoluji si to zopakovat.Toník
Re: Opáčko
VitaminA
MHD v Praze?
Mám pocit, že pražská MHD už nebude nikdy jezdit pořádně. Metro je naprosto zdevastované(voda pouze dorazila žalostný stav této stavby), trasy tramvají a autobusů jsou hloupě navržené a zaměstnanci MHD patří k té nejblbější části zaměstnanců v ČR. MHD v Praze nikdy pořádně nefungovala, tak alespoň vše svedou na velkou vodu. Stejně jako naši socanobolševici.Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí
Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...
V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě
Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...
NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí
Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...
Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch
Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...