Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednání u Havla krizi nepomohlo

Po více než dvou hodinách skončilo v pondělí v podvečer jednání šéfů vládních stran u prezidenta Václava Havla. Na brífinku byli ale představitelé skoupí na slovo. "Shodli jsme se, že jednání o řešení vládní krize budou pokračovat. Schůzka vnesla do věci jasno. Ve hře je několik variant," řekl premiér Vladimír Špidla. Jaké varianty jsou na stole, ale neupřesnil. Dodal pouze, že mantinely pro jednání jsou ostřeji vymezeny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jan

ŽIDOZEDNÁŘSKÝ SATANISTA HAVEL
Ať ten zločinný trpajzlík zaleze!!! Bylo toho již dost!!!
0/0
17.3.2003 11:56

Kevin

Pokus2
0/0
10.2.2003 17:19

Kevin

Hokus pokus
0/0
10.2.2003 17:08

pHa

Ortega je vymytá hlava!
... a platí to, i když se to smaže
0/0
17.9.2002 16:40

0/0
17.9.2002 14:04

Petr

jak se do lesa volá...
Pan Prezident se asi nestačí divit co se děje, když sklízí plody své vlastní setby. stále volat po demokracii, demokratizaci našeho politického systému a lid se ozval v posledních volbách. Také pro jeho již mnoho let ohlašovému znechucení politickou situací byla poslední volební účast katastrofální. Díky jeho snažení se do vlády možná dostanou i komunisté, které tolik nemá rád a já je z celého srdce nenávidím. Jeho rádoby přímý přístup a držení vlastního slova se změnili na zaslepenost boje proti svému úhlavnímu nepříteli VK. Vyplítval na něj nejen mnoho energie své vlatní, ale také energie voličů a obyvatel této země. Zákulisní boje, které na chvíli přivedli k moci vládu menšiny (Vláda Tošovského) se ale již nedají v žádném případě nazvat demokracií, ale spíše anarchií nebo dokonce diktaturou inteligence, za kterou se jeho spojenci rádi vydávají, ačkoliv jim mnohdy chybí nejen vysokoškolský titul, ale také inteligence sama.
A ať už se na čin Hany Marvanové díváme jakkoliv, jedno je již nyní nad slunce jasné. konečně se ukáží pravé úpohnutky jednotlivých účastníků téhle frašky. Ukáže se komu jde o koryto za každou cenu (v hlavních rolích Pilip, Mlynář a Svoboda), komu o trumfnutí velkého vůdce Miloše Zemana Sjednotitele, komu o vládu proletariátu a komu o ukojení své ješitnosti.
Snad i tato krize přispěje ke změně postoje všech zůčastněných a konečně jim dojde, že aktuální volební systém je na nic a pokud chceme mít stabilní stát a vládu, s poměrným systémem toho nedosáhneme, jako ostatně nikdo nikdy...
0/0
17.9.2002 13:20

kelt

obava
Z většiny těchto mailů mám pocit jako bychom nechtěli do EU. Proto se ptám chcete tam? Prosím odpovězte.
0/0
17.9.2002 12:47

Martin

Re: obava
No ja spis mam obavy ze vy si neuvedomujete ze s vladnutim V.I.Spidlatora, kterej nas tu vsechny ozebraci, nas EU ani chtit nebude ... :-)
0/0
17.9.2002 12:55

Josef Piskora

Re: obava
Samozřejmě tam chceme protože EU s námi ve svých plánech počítá jako se servisním a tranzitním územím. Nic víc a nic méně.Prostě stanou se z nás posluhové silných státu EU. Kelte Vám chybí náležitý rozhled a nebo máte zajištěné dobré dealerské místo na prodej voňavek, stolní vody a ¨podobně.
0/0
17.9.2002 17:57

asj

Re: obava
myli peto-je to hezke co si myslis,kokam na to z asie.a nestacim se divit co se to u nas zase deje.ale zpomel jsi uz kdo zemaka vypiplal?Kdo s komousi a bobosikovou skoro kazdy tyden na sedmicce sedel? cssd u vladz drzel,porti vsem valku kvuli sve moci vedl,liem ko obliceje plil?modroptaci a PAN VELIKY.Tam to pocalo a dokud si to taci jako ty neuvedomi zmenz nebudet.Pravicovou stranu treba/ods nic takeho net.Zdravstvuj. 
0/0
17.9.2002 17:58

Wendellin

J.Sezemský na virtually.cz
Vzpomeňme si na nedávnou dobu, kdy mnozí komentátoři, intelektuálové i politici v čele s dnešním prezidentem pranýřovali systém politických stran. Podle nich je založený na principech "stranické disciplíny" a "hlasovací mašinérii", která pošlapává "hlas svědomí". Pohrdavě se vyjadřovali o "mocenských kšeftech" a nerespektování vůle voličů. Jakákoli odchylka od většinového názoru jimi byla vnímána za samozřejmost, vyplývající z nutnosti odpovědnosti zástupců lidu nikoli vůči "partajním sekretariátům", ale vůči sobě samotným. "Partajní sekretariáty" jsou těmito kritiky vnímány jako symbol zvůle politických stran nad občany, omezující svobodu rozhodování jednotlivců. Neváhali přitom označit své oponenty především z řad ODS za "technology moci", kterým jde pouze o udržení svých postů. Jednotný názor poslanců v zásadních otázkách byl vnímán za cosi škodlivého a cizorodého, svědčícího o absenci vlastního názoru. Nad reprezentanty politických stran byli vždy vyvyšováni nezávislí kandidáti, kteří prý jediní mohou oživit stojaté vody politického dění.
0/0
17.9.2002 12:36

Sisko

Re: J.Sezemský na virtually.cz
počkej, počkej. Nezaměňuj zlotřilost Modrých ptáků za čistotu názorů Koalice a ČSSD !!!
0/0
17.9.2002 12:46

Deveroux

Re: Re: J.Sezemský na virtually.cz
KDU má navíc boží požehnání. Kdo naštve Svobodu, na toho dolehne sedm ran Egyptských.
0/0
17.9.2002 12:52

conoco

Re: Re: J.Sezemský na virtually.cz
Uz jednou jsem ti Sisko rikal at to uz nehulis. Ovsem ty ne ty uz sis slehnul dalsiho speka.
0/0
17.9.2002 13:27

Sisko

Re: Re: Re: J.Sezemský na virtually.cz
tož raz za čas třeba zahulit . Na šachtě nemožu tož aspoň včil , když su nahoře u štajgra.
0/0
17.9.2002 14:02

Sisko

Zaplaťpánbůh že nemáme oposmlouvu !!
Teď můžeme demokraticky prosazovat zákony, nevznikají žádné kompromisní paskvily , vláda neztrácí čas , energii ( a potažmo naše peníze ) na nesmyslné handrkování mezi sebou, její produktivta a účelnost roste...  Když si vzpomenu jak Modří ptáci blokovali za dob oposmlouvy všechny návrhy na zvýšení daní a nepustili vládu od jejich snah o vybudování sociálního státu s přídavky a podporami... Ještě teď je mi zle ...
0/0
17.9.2002 12:35

Lafayette

Re: Zaplaťpánbůh že nemáme oposmlouvu !!
Když už píšete v tomto stylu, tak pište "demograticky", hodí se to k tomu lépe.
0/0
17.9.2002 12:41

Lafeta

Re: Re: Zaplaťpánbůh že nemáme oposmlouvu !!
když už píšete v tomto stylu, tak to proložte několika vulgarismy, hodí se to k tomu lépe.
0/0
17.9.2002 12:47

Martin

KSCM+KDU+CSSD
... tak toto spojeni by me moc neprekvapilo. Historie mluvi za vse. A kdyz se podivam na 3 vedouci muze techto stran. Pana Grebenicka nema smysl vubec komentovat skoda slov. Pan Cyril Svoboda je pro me absolutni politickej "slizoun", kterej se drzi koryta a nevaha jit do svazku s kymkoliv. No a V.I.Spidlator sice korytar nebude, ale ten mne nahani asi nejvetsi hruzu, je totiz tak extreme levicovej az si rikam, proc nezalozi stranu "VSECHNO VSEM A VSICHNI S HOLYMA ZADKAMA" .. Hana Marvanova udelala dobre - jen se bojim co z toho bude ....
0/0
17.9.2002 12:20

kelt

Re: KSCM+KDU+CSSD
Takže opět zbývá ta dokonalá ODS v čele s NEOMYLNÝM, více stran totiž v parlamentu není!
0/0
17.9.2002 12:36

kalaš

Re: Re: KSCM+KDU+CSSD
TAK KOHO JSTE TO VLASTNĚ VOLILI
0/0
17.9.2002 13:56

charlie

Re: Re: KSCM+KDU+CSSD
Nikdo nemluvil o dokonalé ODS!!!
Podle Vás je teď v tomto státě dobře???
Ale no tak! Připomíná mi to vtip: Důchodci volí komunisty, pracující volí socialisty a nejmladší volí emigraci!
To rozhodně nechci. A podle toho co předvedl nejmenovaný premiér po hlasování o daních, mám dojem, že k tomu spějeme mílovými kroky. A´t je to jak chce, to si "Politik" dovolit nesmí!
0/0
17.9.2002 13:57

Jerry

A co bude dál?
Za prvé jsem pravičák. Za druhé mi ale vadí,že VK tvrdí, že ho nikdo neoslovil. V letech 94-97 kdy byla u moci pravice nikdo s levicí také nediskutoval, tak nevím čemu se teď VK diví. Za třetí buďme rádi, že Hanička něco takového způsobila už ted´, zabránila mnohým dalším škodám. Nevím totiž, kam vlastně současná vláda naší zemi směřuje. Rozhodně ne k zemím EU, at´ už jen svojí daňovou či sociální politikou, která naprosto nevychází se současné situace v naší zemičce, zejména z příjmů jejích obyvatel.
Status quo, který na naší politické scéně trvá, se mi jeví trapně, svědčí o tom účast voličů u voleb.  
0/0
17.9.2002 12:13

Deveroux

Takže..
S drzostí sobě vlastní jsem neodolal a pokusím se opravit mylné uvažování některých přispivatelů. Například názor, že Pilip a spol. se snaží zabránit nástupu komunistů do vlády.
Sečteme fakta.
Volby do posl. sněmovny dopadly jak dopadly. ČSSD + Koala = 101 hlasů. Nevím, zda žijeme v Mumulendu, ale sestavit takto fungující vládu, to si může myslet jen velice naivní člověk. Ten je nemocný, ten na dovolené, tu Kato řádí v OSN, což bylo také věděno předem, 101 se nám zcvrkne na nějakých 99. Nevěděli to Pilip a spol? Ale věděli, milé děti. 
Myšlenku, že Špidla the generalissimus bude koketovat s komunisty víme už dávno, podpora vlády "napříč politickým spektrem" znamená v překladu S KOMUNISTY.
Mimochodem, soudruh Pilip se tváří, jako by byl jediná přehrada mezi nástupem komunistů na trůn. Že schvaloval naprosto bolševické návrhy ČSSD, že lezl socanům do pr...de...le a zradil volební program své vlastní strany, aby se dostal k červenému korýtku, na to chlapec - politický turista zapoměl.
0/0
17.9.2002 12:10

Josef.

Re: Takže..
Vystupujete jako antikomunista, ale za způsob argumentace, který používáte, by se nemusel stydět ani prokurátor Vaš.
0/0
17.9.2002 12:26

Deveroux

Re: Re: Takže..
Rád bych psal politické eseje o stavu demokracie u nás, nástupu levice k moci a pořádal na to přednášky, ale jsem obyčejný občan, jako většina lidí tady a bohužel nemám svého mluvčího, či poradce a proto musím psát srozumitelně tak, aby to pochopil i támhle poďobaný Pavel z DolníHorní Lhoty (6 obyvatel a 9 psů). Snad mě omluvíte.
0/0
17.9.2002 12:36

JM

Re: Re: Takže..
Přesně tak, je to typický stalinista s "pravicovou" rétorikou.
0/0
17.9.2002 12:37

taky občan

Re: Takže..
milý nácíčku, dneska je to o hodně lešpší. A tak nahrávka - ještě víc by si se divil, jaký byl P. za svého vzdělávání na VŠE - no, lid se mění, někteří holt víc. Co se týká špidly, není mi jasné co ti vadí na tom, že si dělá politiku, na jakou coby "vítěz" má právo.... nebo ne? A co bylo před tím, a před tím, a.....? Takže se někomu může líbit, druhému nelíbit, to je skoro tak všechno, co můžeme - mimochodem, kdzž levice zaskakuje za pravici, není se snad co divit. Ledaže, milý nácíčku, máš jiný recept, na bázi "republiku si rozvracet nenecháš..."?  
0/0
17.9.2002 12:31

Deveroux

Re: Re: Takže..
Už jsi na mě podal trestní oznámení?
0/0
17.9.2002 12:42

Lukáš

Špidlova doktrína
Krizi koalice má vyřešit dodatek ke koaliční smlouvě, tzv. "Špidlova doktrína", blíže upřesňující povinnosti a práva poslanců za koalici (dále jen poslanci): 1.poslanci o vládních předlohách nediskutují, 2.při hlasování o rozpravě k vládním předlohám zaujímají poslanci vždy negativní stanovisko, 3.pokud je k vládnímu zákonu rozprava, příspěvky poslanců jsou vždy pochvalné, 3.poslanec musí souhlasit se všemi vládními předlohami , 4.poslanec musí odmítnout všechny pozměňovací návrhy k vládním předlohám , 5.poslanec nesmí sám ani v kolektivu předložit svůj či společný návrh zákona, 6.poslanec Kavan je trvale omluven ze všech jenání poslanecké sněmovny v tomto funkčním období, 7.poslanec Kavan musí předložit kolegům dlouhodobý plán nemocí členů KSČM na celé funkční období, kteří tak vyváží jeho hlas a kteří o tom budou v předstihu informovat svého lékaře a svou zdravotní pojišťovnu, 7.premiér má právo se vždy rozlobit na každého poslance, který dohodnutá pravidla poruší a okamžitě ho vyzvat ke složení mandátu, případně jeho chování nazvat "infantilním", v jiném případě zase "senilním", dle potřeby , 6.pojem smírčí řízení v koaliční smlouvě se nahrazuje pojmem řízení o vyloučení z vlády , 7.vyloučení se zjednodušuje, probíhá bez výstrahy (karty žluté), přistupuje se přímo k vyloučení z podílu na moci (karta červená) 8.o vyloučení rozhoduje premiér po demokratickém vyslechnutí názoru předsedů všech stran 9.k vylučovacímu řízení se přistupuje vždy, když poslanec jakékoli strany poruší dohodnutá pravidla 10.přednostně se vylučují členové vlády za US-DEU, kteří jsou tzv. "stálí kandidáti na vyloučení", jinak též "ministři v průběžné demisi", 11.vyloučení členové vlády svůj trest přijímají s úsměvem  a bez reptání, připouští se též dobrovolná demise před vylučovacím řízením, která je oceňována pochvalou za dobrou práci před nastoupeným prezidentem a pomocí při hledání náhradní funkce, 12.poslanci si tímto dodatkem koaliční smlouvy přelepí v Ústavě ČR  Čl 23, 26 a 27, zvláště ustanovení, že "Poslanci vykonávají svůj mandát v souladu se svým slibem a nejsou přitom vázáni žádnými příkazy" .
0/0
17.9.2002 11:46

Malis

Re: Špidlova doktrína
Ach jo... Ono by to bylo vtipné, kdyby to nebyla pravda... :(
0/0
17.9.2002 13:42

Malis

Re: Špidlova doktrína
Ach jo... Ono by to bylo vtipné, kdyby to nebyla pravda... :(
0/0
17.9.2002 13:43

kelt

kdo?
Kdo nás teď dovede do EU? ODS+KSČM tam nechtějí, já ano, ale nevím jak to dopadne, pokud stávající uskupení padne. Možná založíme své VEU (V jako východní) spolu s Ruskem, Ukrajinou, Běloruskem a Albánií. Mám z toho hrůzu...
0/0
17.9.2002 11:41

Prazdroj

Pan Klaus má zase jednou bohužel pravdu.
K panu Klausovi mám tisíc a jednu výhradu. V tomto případě se však bohužel zdá, že má opět jednou pravdu. V čele vlády našeho státu bohužel s největší pravděpodobností skutečně stojí extrémní levicový fanatik - téměř šílenec, který hned jak po povodních voda opadla vykřikoval, že jeho sociální stát obstál. Co je sociálního na dřině hasičů, lékařů, policistů a ostatních záchranářů však již poněkud opomněl uvést. Když ovšem soudruh Špidla hovoří o sociálním státu, má na mysli stát socialistický místy až komunistický. To přesně odpovídá jeho neobolševickému naturelu. Obávám se, že náš pan premiér je případ pro Chocholouška a my ostatní budeme pravděpodobně muset brzy skousnout a tudíž i zaplatit nové volby. Jen když to nebude nic horšího !  
0/0
17.9.2002 11:11

Josef.

Re: Pan Klaus má zase jednou bohužel pravdu.
Pan Klaus po volbách v roce 1998 přestal okamžitě mobilizovat a v zájmu zachování ODS u moci se ihned domluvil se Zemanem, jak se o ni podělí. Nevadil mu ani soubor Zemanových poradců Šlouf komunist boys. Nyní je také ochoten ihned spolupracovat s ČSSD a 3 měsíce v pozici autentické opozice mu již stačily. Myslím, že Špidla komunisty uvnitř ČSSD odstavil od moci a nyní probíhá v této straně boj kdo z koho.
0/0
17.9.2002 11:29

Jiří Lukáč

Re: Re: Pan Klaus má zase .............. .Josefe ty si to vystihl.
Ona "Opoziční smlouva" mezi ODS a ČSSD se nenarodila po volbách 1998, ale už od listopadu 1997 se v jednom pražském hotelu se scházeli V.Klaus a Miloš Zeman a zcela pragmaticky připravovali variantu "Opoziční smlouvy" a její naplňování po parlamentních volbách 1998.Mezi lidem řečeno dělení koryt.
0/0
17.9.2002 12:05

Marcinek

Re: Re: Pan Klaus má zase jednou bohužel pravdu.
Jsem rád , že tito "noví" socialisté jsou úplně jiní než ti socialisté v minulé vládě podporované oposmlouvou . Začněme hned třeba u Špidly ... 
0/0
17.9.2002 12:24

pepča

Re: Re: Re: Pan Klaus má zase jednou bohužel pravdu.
Moc se mi líbí, jak Ti oči hodlají vypadnout z důlků. Moc je nekul, chlapče, protože bychom si nejspíš měli uvědomit, že nic lepšího od odchovanců socialismu nemůžeme čekat. Vždyť byli vychováni v tom, že kdo nekrade - okrádá rodinu. A jak je vidět vedou si víc než skvěle. Obzvlášť, když se dostanou ke korytům. Jsou všichni stejní - ať to je osoba Klause, Zemana, Dyby, Dlouhého, Macka, Čermáka, Šloufa, Kavana a abych nezapomněla na Srbu, Tlustého a řada dalších. Prostě člověk si u nás nevybere. Ti, co by skutečně byli přínosem pro tuto zemi, tak se mezi ty vlčáky nehrnou. Myslím, že to bude dlouho trvat a otázka je, zda vůbec se podaří vytvořit tady skutečnou demokracii. Ne to, co zde předvádí ti, co pobírají tak nehorázné platy a odvádí tak nekvalitní práci, a ještě využijí každé možnosti jak se co nejvíce napakovat. No a teď Špidla se svoji sociální politikou. Jako člověk se mi jeví slušný, ovšem způsob uvažování, co se týká sociální politiky je pro naši zemi katastrofický. Jsem zvědavá, jak zase dopadne kauza Česká spořitelna - jestlipak to konečně hoši z vyšetřovačky dotáhnou do zdárného konce? Dočkáme se někdy, že také na Ministerstvu financí bude někdo hnán k zodpovědnosti? Jak je možné, že se tunelovaly banky a že by třeba také ministr financí, který zrovna měl tento resort v kompetenci byl hnán k zodpovědnosti, tak to se v tomto Kocourkově nenosí. Přitom právě tento resort má a měl ze zákona povinnost dohlížet na peněžní ústavy. A jak to dopadlo? No, panu Salzmanovi se jistě sedí dobře v Senátu a pobírá zase tučný plat, kterým ho mi, již jedenkráte okradeni, vesele sponzorujeme. No a pan Kočárník, ten se má taky skvěle na vysokém postu v České pojiŠťovně. Dyba s Dlouhým se raději úplně vytratili a je ticho po pěšině. Pokud by s tímhle chtěl např. Špidla něco udělat, tak bych mu možná i odpustila, že chce vyplácet plošně přídavky na děti i rodinám, které si už i tak žijí nad poměry. V opačném případě vidím budoucnost našich dětí víc než černě. Pak možná budeme kulit oči všichni.
0/0
17.9.2002 22:06

Dr. Chocholoušek

Re: Pan Klaus má zase jednou bohužel pravdu.
Případ pro mě jste především vy, pane Starý Pramene.
0/0
17.9.2002 12:06

dada

A co danovy balik?
Kdyby pan Spidala a ostatni zucasneni venovali radeji ten cas intrik na upravu danoveho baliku, nebo se vsem z Unie a KDU libi? Jak souvisi ten balik s vymenou ministru nechapu.
0/0
17.9.2002 10:52

Jarda II

Re: A co danovy balik?
Na co daňový balík??? Ať přestanou socialisticky rozhazovat a máme peníze i na snížení daňí!
0/0
17.9.2002 12:12

Cajzl

K anketě
Myslím,že Havel by neměl zrušit návštěvu USA.A to z toho důvodu,že bude lepší když odjede.Ono je poslední dobou lepší,když se raději k ničemu nevyjadřuje a je v ústraní.Možná by tam mohl zůstat do konce svého mandátu.No i když to vidím ještě na jednu nemocnici (začínají chřipky) a pak návštěvu lázní ve Spa.
0/0
17.9.2002 10:50

Boby

Re: K anketě
Hdyby z Brna byl, nikdá by nezhřešil. Vy cajzli!
0/0
17.9.2002 12:10

taky občan

milí spoluobčané,
tak vidíte, jak realita volí za nás. Zřejmě se návzájem sebe tak bojíme (oprávněně, jak jinak), že nějaké volební záměry, očekávání atd., berou za své. A tak by nám konečně mělo být jasné, o čem volby jsou....Mzslím, že hlavní problém je v nás - tak se navzájem bojíme podtrhů, neslušností, požírání ... od oponentů, a tak velké máme ambice ovládat druhé, že vládu prostě,ale fakticky, potřebujeme. Oč jednodušší by bylo, kdyby nás moc neměla takto na lopatě, jen upéct .... ale musel ase fakticky o naši přízeň ucházet? Kdyby ač zastánci různých názorů měli aspoň jedno společné - že v té rejži jsme všichni, že všichni se nějak musíme chovat, a že bychom se sami - bez potřeby vyšší moci nad námi - měli chovat k druhým tak, jak očekáváme, že by nám bylo příjemné jejich chování?   To je ale idealismus, a proto všechno nejlepší na další cestě do....
0/0
17.9.2002 10:50

Grmela

Pirandelo:)
Obě strany v US mají svou pravdu, vnitřně jasně souhlasím s postojem H. Marvanové, ale svou pravdu mají i pragmatici: hrozba menšinové vlády s komunisty a návrat zemanovské kliky v socdem (což je asi ještě horší varianta než idealistický socialista Špidla)... A podle mého I. Pilip vystupuje jako jediný unionista jako viditelná výrazná politická osobnost (ve srovnání s výkřiky K. Kuhnla, včerejším bezbarvym TV vystoupením ministra Nemce; ostatní ministři a členové US jsou zcela neviditelní) a pokud současná vláda ještě nějaký čas vydrží, bude to především jeho zásluha (a jen dodávám, že sám členem vlády není)...
0/0
17.9.2002 10:35

Grmela

Re: Pirandelo:)
Jsou to tak silné myšlenky, že sem to musel poslat 2x :)
0/0
17.9.2002 10:46

Grmela

Pirandelo
Obě strany v US mají svou pravdu, vnitřně jasně souhlasím s postojem H. Marvanové, ale svou pravdu mají i pragmatici: hrozba menšinové vlády s komunisty a návrat zemanovské kliky v socdem (což je asi ještě horší varianta než idealistický socialista Špidla)... A podle mého I. Pilip vystupuje jako jediný unionista jako viditelná výrazná politická osobnost (ve srovnání s výkřiky K. Kuhnla, včerejším bezbarvym TV vystoupením ministra Nemce; ostatní ministři a členové US jsou zcela neviditelní) a pokud současná vláda ještě nějaký čas vydrží, bude to především jeho zásluha (a jen dodávám, že sám členem vlády není)...
0/0
17.9.2002 10:32

Ol

Re: Pirandelo
PILIP ???
Právě proto, že není ministrem ani poslancem se tak snaží udržet US v koalici. Proto také Marvanová odstoupila z postu předsedkyně strany a pustila tam jeho, aby měl alespoň nějakou funkci, protože jinak by se o něm vůbec nepsalo ani nemluvilo. A o kom se nepíše a nemluví, uapadne, zapomenen se něho... Je to krysa a vždycky byl.
Co kdo máte na Marvanové? Stejní tady před volbami spílali na ODS a na socdemáky, jako slepí volili US i když bylo nad slunce jasné, že jim jde jen o koryta a k nim nepřijdou jinak než s lidovcema v socdem vládě. US měla plnou hubu pravicovosti, osočování ODS, že není pravicovou stranou a teď se vám nelíbí, že Marvanová hlasovala pravicově? Přiznám se, nečekal jsem tam férové jednání od někoho z US !! Paní Marvanová, omlouvám se, změnil jsem na Vás názor, jen aby Vám to vydrželo a ta banda šmejdů Vás nezlikvidovala.
Že se chystá nástup vládnutí KSČ s ČSSD? Třeba se konečně všichni chytnou za nos a česká pravice se dá dohromady. Pilip, Ruml a podobní přestanou kydat špínu na Klause, ale udělají něco pro pravici, nebo raději šli.. Máme co jsme chtěli, dalo se to čekat...
0/0
17.9.2002 11:27

Sisko

Piplip se snaží udržet jedinou rozumnou vládu !
Další příznivou variantou je pak silná levicová vláda KSČM a ČSSD !!
0/0
17.9.2002 10:21

conoco

Re: Piplip se snaží udržet jedinou rozumnou vládu !
Hele Sisko fakt uz to nehul. Par jedincu se na tve rejpani chyta a ty z toho mas obrovskou prdel. Kolik ti je, ze provozujes takovouhle zabavu.
0/0
17.9.2002 10:34





Najdete na iDNES.cz