Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bureš: Chci být příštím prezidentem

Bývalý ministr spravedlnosti Jaroslav Bureš je po předsedovi Senátu Petru Pithartovi teprve druhým českým politikem, který otevřeně říká, že chce kandidovat na prezidenta. Část vedení sociální demokracie ho považuje za vhodného člověka pro tento úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josef Novák

Za totality jsem znal mnoho politických ctižádostivců-dnes jich znám daleko více.
Navrhuji proto, aby na funkci prezidenta byla vyhlášena veřejná dražba.
0/0
11.9.2002 17:42

Josef Novák

Re: Za totality jsem znal mnoho politických ctižádostivců-dnes jich znám daleko více.
Bacha, Kruťase osobně dlouho znám. Je to provokater Sládkovců.Léčili jsme se spolu v Bohnicích.
0/0
11.9.2002 17:45

Krut'as

Vazenym cenzorum!
Komsomolci copak se vam nelibilo na mem navrhu na volbu presidenta? Od kdy je h***o nepripustny vyraz, kdyz je p***l odkud pochazi OK? Copak bylo spatneho na navrhu, aby byla v cesku presidentem zena? Tesim se na vase ctene vysvetleni adresu mate, jen ty viry si racte odpustit
0/0
10.9.2002 12:54

Jan

Re: Vazenym cenzorum!
To jsem tě tak vytočil Kruťasi, že ti ruší příspěvek? Hanba. Musím ti vyjádřit podporu a osobně s tím nesouhlasím. Teprve teď jsme se mohli dočíst věci, jak je vidíš z Austrálie z pod ozonové díry a pod tlakem adrenalinu! A přitom bodyguard  Jarouš si tě tuhle pochvaloval, jakou vedeš věcnou diskusi! Všiml sis, že ti na jiném místě píše nějaká  Kruťasová? Buď je to tvoje naštvaná manželka a nebo členka české sekce tvého fanklubu, jehož jsem předsedou. Alespoň vidíš, že ne vše v Čechách stojí za ....., jak se nám někdy nesměle pokoušíš naznačit. PS: Toho komsomolce ale ode mne ty Čížku v emigraci neopisuj, tvojí předností byla přece vždycky originalita, především v nadávkách, hošo!
0/0
10.9.2002 13:21

Krut'as

Re: Re: Vazenym cenzorum!
HONZO nefandi si  Tupci jako ty mne nedokazou vytocit, kdyby si prst v p***** zlomili. Kdo mne dokaze vytocit je nejaky pulmozek, ktery mi cenzuruje prispevek kvuli jednomu koser h**** a pritom tady vidim nesrovnatelne horsi veci.  Jak vidim tak jsi jej cetl a mel jsi k nemu svuj obvykly idiodsky komentTak musis uznat, ze v nem nebylo nic co by muselo byt cenzurovano. Proc by vam dementi nemohla vladnout zenskaMyslis, ze by nedokazala to co ti velikani doposudLevickou hnupe, levickou
Pani cenzori je to na vas vkus dost slusne? Nebo se mam ted jeste pomodlit? Nortona mam nahozenyho, Firewall skontrolovanou, tak ted se tesim na vasi ctenou odpoved
0/0
10.9.2002 13:55

Jan

Re: Re: Re: Vazenym cenzorum!
Pruďasi já tě vytahám za ouško! Zčervenal jsi a taky trochu zmodral, stoupnul ti adrenalin a začal jsi v míře vyšší než obvyklé sekat pravopisné chyby. Kontroluj se trochu kámo nebo Krut'asová ovdoví a my doma v Čechách osiříme! Předseda tvého fanklubu, Jan
0/0
10.9.2002 14:05

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Vazenym cenzorum!
  HONZO nefandi si  Tupci jako ty mne nedokazou vytocit, kdyby si prst v p***** zlomili. Kdo mne dokaze vytocit je nejaky tupy, bolsevicky pulmozek, ktery mi cenzuruje prispevek kvuli jednomu koser h**** a pritom tady vidim nesrovnatelne horsi veci i od tebe.  Jak vidim tak jsi jej cetl a mel jsi k nemu svuj obvykly idiodsky komentTak musis uznat, ze v nem nebylo nic co by muselo byt cenzurovano. Proc by vam dementi nemohla vladnout zenskaMyslis, ze by nedokazala to co ti velikani doposudLevickou hnupe, levickou 
Honzo ja jsem naprosto COOL, jen ti to tady pisu v barve ktere dobre rozumis, ty nas bolsevickej primitive Zapej sobe Suliku a Internacionalu, zatrsej kozacka a me polib prodlouzena zada (at je to Koser) 
 
Pani cenzori je to na vas vkus dost slusne? Nebo se mam ted jeste pomodlit? Nortona mam nahozenyho, jen si pekne pobrukuje, Firewall skontrolovanou, tak ted se tesim na vasi ctenou odpoved, co se vam vlastne nelibilo
 
 
0/0
10.9.2002 14:50

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Vazenym cenzorum!
Pomóóóc, Krut'as se nám zasekl.
0/0
10.9.2002 15:20

Cernohumorista

Muj soused je zeleznicar
Muj soused je zeleznicar (zname se dobre, spolu obcas chlastame) a pred par dny prisel s tim, ze mne navrhne na presidenta. Ja jsem si vzal cas na rozmyslenou, jestli jeho navrh budu akceptovat. Po dvou vterinach premysleni jsem s jeho navrhem souhlasil. Me duvody jsou celkem jasne: presidentsky plat sice neni k zahozeni, ale hlavne se rad valim po plazich a taky v luzku, treba i v nemocnicnim. Takze jsem se rozhodl, abych byl trochu originalni president, ze kazdy rok stravim pul roku na portugalskych plazich a pul roku v nemocnicnim luzku. A tak to budu delat az do prvnich svobodnych voleb v Cechach. A pokud budu chtit byt presidentem vice nez dve volebni obdobi, tak rozbiju Ceskou republiku (je treba oddelit Moravu), coz mi pri nove vzniklem statnim utvaru umozni vladnout dalsi dve volebni obdobi. Jsem presvedcen, ze Cesi budou s moji sluzbou velmi spokojeni. Preji vsem svym volicum hezky den.
0/0
10.9.2002 8:31

Krut'as

Re: Muj soused je zeleznicar
Moc hezky.
Myslim si ale, ze ti to taky zcenzurujou. Ja psal v podstate stejny, jen jsem jim tam pridal Hvizadjici Heeerecku (doufam ze aspon tohle projde, pisu jenom o heeerecce a nikoho nejmenuju) a jednou h****! A i to bylo Koser. Ale asi se jim mozna nelibil muj nazor na "fsecky" cesky presidenty krom Masaryka, ze to bolsevici zrusili. Asi neradi slysej pravdu? Ale mohu se mylit ! Treba se jim nezdal muj navrh, aby si Cizci zvolili za presidenta nejakou peknou zenu, at je ma kdo reprezentovat. Protoze to co je reprezentovalo dosud stalo za.....!
Je to dost slusny pani cenzori, nebo zase pujdu ke dnu, co vy nato?
0/0
10.9.2002 13:28

Jan

Re: Re: Muj soused je zeleznicar
Omyl Krutíku! Máme rádi pravdu, zejména ta tvoje emigrantskoaustralská nám chutná jako turecký med! Slyšel jsi někdy o Davidu Hicksovi, australském kriminálníkovi, který se zhlédl v hollywoodských trhácích a který se vydal  v uniformě UCK si zastřílet do Kosova? Prý tam dostal za věrné služby i občanství a nějaké pozemky. Máte výborný export, ovce a kriminálníky! To jste Pruďasi v té Austrálii všichni takoví magoři?
0/0
10.9.2002 13:59

Krut'as

Re: Re: Re: Muj soused je zeleznicar
  HONZO nefandi si  Tupci jako ty mne nedokazou vytocit, kdyby si prst v p***** zlomili. Kdo mne dokaze vytocit je nejaky pulmozek, ktery mi cenzuruje prispevek kvuli jednomu koser h**** a pritom tady vidim nesrovnatelne horsi veci.  Jak vidim tak jsi jej cetl a mel jsi k nemu svuj obvykly idiodsky komentTak musis uznat, ze v nem nebylo nic co by muselo byt cenzurovano. Proc by vam dementi nemohla vladnout zenskaMyslis, ze by nedokazala to co ti velikani doposudLevickou hnupe, levickou Tupane, Magori jsou jenom v Cesku, kazdy den o to cely svet presvedcujete
 
 
Pani cenzori je to na vas vkus dost slusne? Nebo se mam ted jeste pomodlit? Nortona mam nahozenyho, Firewall skontrolovanou, tak ted se tesim na vasi ctenou odpoved
0/0
10.9.2002 14:08

Jarda

Co takhle prezidentem Zdeněk Mahler ?
Mně osobne by se tahle volba velmi zamlouvala. Co vy na to ?
0/0
10.9.2002 8:30

Krut'as

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.9.2002 6:09

Jan

Re: Cechacci ja vam poradim.
ale ty ses nám Pruďasi nějak rozepsal z té  emigrace! Nebo jste to sesmolili společně s tvým bráchou D'ebilem? To kecáš stejným způsobem i do poměrů u vás v Austrálii? To musejí mít z tebe radost
0/0
10.9.2002 7:44

Krut´asová

Re: Cechacci ja vam poradim.
Táto, ty seš zase vtipnej.Hele přestaň blábolit a vem si zase ty prášky, co ti dal pan doktor na psychiatrii. A víš že taky říkal, že nemáš tolik chlastat, pak vidíš všude bílý klokany. 
0/0
10.9.2002 8:31

Krut'ásek

Re: Re: Cechacci ja vam poradim.
Mámo, taťka mě včera nechtěl pustit na pécéčko. Furt tam něco sepisoval a křičel u toho, že to musí nandat nějakejm Čechům. Nezavoláme pro něj záchranku?
0/0
10.9.2002 10:15

Krut'as

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Komsomolci copak se vam nelibilo na mem navrhu na volbu presidenta? Od kdy je h***o nepripustny vyraz, kdyz je p***l odkud pochazi OK? Copak bylo spatneho na navrhu, aby byla v cesku presidentem zena? Tesim se na vase ctene vysvetleni, adresu mate, jen ty viry si racte odpustit Jo a tobe Honzo jenom tolik. Na tebe seju (at mi to zas dementi necenzurujou), ale od kdy si tva stara rika Krut'asova a parchant Krut'asek, HNUPE
0/0
10.9.2002 13:02

Jan

Re: Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
že ta Krutasová je ale vtipná,  to mě štve, protože to není ode mne. Vidíš, začínáme tě mít rádi, Pruďasi!
0/0
10.9.2002 13:25

Jan

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Shit! To ale byla síla! Jenže než jsem stačil reagovat, tak tě zrušili Pruďasi! A já tvůj věcný příspěvek chtěl zkopírovat a požádat tě o kontakt na tvému bodyguardi Jarkovi, abych mu doložil, jaké děláš pokroky. Aby měl taky radost. To víš, tady jsi v Česku, tady vulgárně nemůžeš halekat na lidi jako u vás. Slunce v duši, emigrante!
0/0
10.9.2002 13:50

Krut'as

Re: Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
 
HONZO nefandi si  Tupci jako ty mne nedokazou vytocit, kdyby si prst v p***** zlomili. Kdo mne dokaze vytocit je nejaky pulmozek, ktery mi cenzuruje prispevek kvuli jednomu koser h**** a pritom tady vidim nesrovnatelne horsi veci.  Jak vidim tak jsi jej cetl a mel jsi k nemu svuj obvykly idiodsky komentTak musis uznat, ze v nem nebylo nic co by muselo byt cenzurovano. Proc by vam dementi nemohla vladnout zenskaMyslis, ze by nedokazala to co ti velikani doposudLevickou hnupe, levickou
Pani cenzori je to na vas vkus dost slusne? Nebo se mam ted jeste pomodlit? Nortona mam nahozenyho, Firewall skontrolovanou, tak ted se tesim na vasi ctenou odpoved
0/0
10.9.2002 14:01

KATO

a ja chci byt Santa Claus
a odvezu te na severni pol.
0/0
10.9.2002 5:37

Anonym

Nakopnout ho do predele!!!!
0/0
10.9.2002 4:20

Belzebub

Věra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
Pro boha kde se tady vzala ta koza. Cesko je asi fakt nejbohatsi zeme na svete . Tady maji uz internet i ve cvokarne.Vero prestan otravovat a padej zpatky do postele. Pani doktori, mate tam u vas pekny binec , jinak by se takove pripady nemohly dostat z pod zamku az do kancelare.
0/0
9.9.2002 20:09

kaja

Re: Věra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
nech tu nasi Veru na pokoji ona za to nemuze
 
0/0
9.9.2002 23:50

Cernohumorista

Re: Věra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
Vera ma pristup na internet tady v USA. Uklizi tady na hotelu a protoze nemuze sehnat chlapa, ktery by ji poradne vydrbal, tak aspo pise inteligentni prispevky na internetu.
0/0
10.9.2002 7:52

Josef

O čem diskutuje ČSSD.
Opakovaně jsme se dozvěděli, že vedení ČSSD zatím o kandidátovi na funkci prezidenta nediskutuje. Jak je vidět pan Gros už iniciativně vhodné kandidáty na prezidenta vybírá. Proti panu Burešovi nic podstatného nemám, ale hodně se bojím, aby se prezidentem nestal někdo proto, že proti němu nikdo nic nemá. Pan Bureš se mi jeví jako nevýrazný úředník. Nelíbí se mi také snaha hledat nestranického prezidenta. Nejsem žádný politolog, ale myslím že ve všech vyspělých evropských zemích je prezident, který vzešel z určité strany a po zvolení z ní vystoupil. I náš současný nadstranický prezident naprosto zřetelně inklinuje ke KDU-ČSL a US. Pokud chceme někoho "nad stranami" museli bychom asi měnit ústavu na království. Proto je pro mne Pithart anebo Klaus anebo Zeman lepším kandidátem na prezidenta než nadstranický Bureš zavázaný Grosovi.
0/0
9.9.2002 16:14

Eduardo

Re: O čem diskutuje ČSSD.
Naprostý souhlas. Raději výraznou politickou osobnost, která třeba i inklinuje k některé politické straně, než bezbarvého, suchého úředníka, proti němuž nikdo nic nemá a nikomu nevadí. Nadstranickost neznamená absolutní odtrženost od politického života a pro jistotu na nic žádné názory, ale spíše to, že president není na své straně závislý (dokonce je spousta příkladů, kdy se president po svém zvolení dostal do roztržky se svou mateřskou stranou).
0/0
9.9.2002 20:31

Krut'as

Reakce na precteny nazor, reakce na prectene nazory.
Ty si vazne myslis, ze proste jen tak z niceho nic vylezes na scenu a reknes, ze chces byt president. To je opravdu mozne jen v Cesku a snad jeste v Zimbabwe. Tak proc se divis reakci pisatelu. Kteri navic nemaji moznost nijak podobnou aroganci ovlivnit. Vzpomen si na tu posledni frasku s Havlem a "Hvizdajici Dasou". Neni ti z toho nevolno? To uz neni ani k placi, natoz k smichu.
0/0
9.9.2002 15:53

latinokat

Reakce na prectene nazory.
Myslim, ze je velice smutne cist jak cesky lid perfektne dokaze kritizovat, kritizovat a znovu kritizovat. Copak po precteni jakehokoliv clanku nikoho nenapadne nic jineho, nez co je v tom schovane za lumparnu? Chapu, existuje par nehezkych zkusenosti jako tunelovani bank, krachu cestovnich spolecnosti, rozkradani statniho majetku a naslo by se jich vice. To ale neznamena, ze dalsi krok je se vzdat toho, ze  se to nekdy zmeni. Ta zmena podle mne zacina u jedincu. Ne u sousedu, ale u nas samych. Nejedna se totiz o zadnou soutez.
Je mi moc lito, ze Cesi jsou tak ohromne negativne naladeni.  Napadne nekoho z vas neco jako- "Proc ne?", "Nezda se na tom byti nic spatneho"...atd. (jakoukoli odpoved bez nijakeho soudu ci napadani nazoru jineho cloveka)
Vpodstate "kdokoli" ma moznost si zvolit politickou karieru a behem ni se stat jednim z kandidatu na funkci prezidenta.  Je to jako kdyby jste si sami vybrali, co chcete se svym zivotem delat a pak to nekomu do konce zivota vycitali. A mezi tim si spestrovali cas kritizovanim jinych lidi, jejich nazoru, jejich prace, jejich vzhledu...
Bohuzel to neni k smichu, ale k placi.
0/0
9.9.2002 15:35

Eduardo

Přímou volbu a presidentský systém!!!
Přímá volba je naprosto nezbytná. Z takovýchto tajných dohod, vykompensování a Grossových nabídek mezi čtyřma očima je člověku zle. Ať si lidé sami zvolí svého presidenta. A je potřeba posíliti jeho pravomoci, aby přímo volený president (tedy se silným mandátem od občanů) měl reálnou politickou sílu a byl rovnocenným partnerem vládě, Senátu i Poslanecké sněmovně. Zejména koncentraci moci do rukou Poslanecké sněmovny je třeba omeziti. Není normální, aby něco odmítla vláda, vetoval Senát i president, ale Sněmovna si to jednoduchou (pouhými 101 hlasy) většinou stejně prosadila. Přímo volený president by měl míti silnější veto , větší možnost rozpouštět parlament, rozhodující slovo při sestavování vlády, které by mohl i předsedat, ze zákona by stál v čele Bezpečnostní rady, měl by zákonodárnou iniciativu. Rovněž úloha Senátu by se měla posílit, zejména při zákonodárném procesu a při volbě různých orgánů.
0/0
9.9.2002 14:34

Eduardo

Re: Přímou volbu a presidentský systém!!!
A pokud ODS prosazuje nejen volbu presidenta parlamentem, ale i zrušení Senátu, tak to je volání po parlamentní diktatuře. To by potom Sněmovna rozhodovala úplně o všem - volila by presidenta, z ní by vycházela vláda, schvalovala by soudce Ústavního soudu, měnila všechny zákony i ústavu atd. Strana, která by ovládla po jedněch volbách Poslaneckou sněmovnu, by se stala na čtyři(?) roky absolutním vládcem celé země. ODS už se o to částečně snaží tím, že vždy podporuje to, aby veškeré orgány volila pouze a jenom Sněmovna bez součinnosti jiných ústavních institucí (např. televizní rady, dozorčí radu konsolidační agentury atd.). Pak se diví, že když vládne někdo jiný, tak je chce z těchto míst vykopat. Kdo s čím zachází, s tím také schází.
0/0
9.9.2002 14:44

Krut'as

Re: Přímou volbu a presidentský systém!!!
Jo tak hochu na to zapomen!!! Toho se v Cesku nedozijes. Tam bude vzdycky jenom "demoggracyja". Tak si nech zajit choutky na demokracii a smir se se staus-quo
0/0
9.9.2002 14:52

GhorX

Re: Přímou volbu a presidentský systém!!!
Hmm, bylo by to fajn - tak si to zkusme představit. Jednotlivé strany navrhnou své kandidáty, proti kterým se postaví nezávislí jednotlivci, pravděpodobně populární intelektuálové a možná mediální hvězdy (možná i Železný, ale nepíšu tady námět na thriller). Na čem bude postavena kampaň ? To by mě docela zajímalo... Budu se chovat slušně ? Budu dávat víc/míň milostí ? Už současný prezident nesmí sám skoro nic. Ale budiž, je pravděpodobné, že vyhraje nezávislý kandidát (70% voličů +/- autobus nedůvěřuje velkým politickým stranám). Co bude následovat ? Než se stihne nastěhovat, nebude smět bez povolení ani na záchod ! Parlament v okamžiku, kdy ztratí i tu poslední možnost mu šlapat na krk (buď hodnej, nebo příště už prezident nebudeš), jednomyslně sebere prezidentovi i právo na pauzu na oběd. Václav Havel dlabe na názory politiků taky až v posledním období, nemá totiž co ztratit. No a potom by už bylo úplně jedno, kdo na tom "fleku" sedí; ať už to bude nový Albert Einstein, nebo 21x trestaný Ferenc Lakatoš, nic se nezmění. Nedovedu si v této zemi představit situaci (kromě převratu), která by vedla k prezidentskému systému - tady, kde odmítají odstoupit z funkcí i politici, kteří jsou usvědčeni ze lhaní, podvodů, krádeží, by se měli vzdát moci celé strany ? I když, přece jenom - taková epidemie viru, který napadá jenom špatné politiky...
0/0
9.9.2002 22:36

Krut'as

Bures na hrad !!!
Jen me zajima koho nechate zavrit tentokrat, aby se mu sen splnil. Posledne jste nechali zavrit Sladka abyste mohli zvolit Vencu Havlu a podivejte co se z nej vyklubalo. Ted uz si Bures dopredu porouci, ze chce byt presidentem. Tak abyste snad uz zacali premyslet kolik poslancu a kdo pujde sedet, aby mu to vyslo.
0/0
9.9.2002 14:15

Jan

Re: Bures na hrad !!!
Upadl ti jeden apostrof! Nechceš to vzít ty, Pruďasi? Viděl jsi svět, vynadat všem do zmrdů taky nemáš problém. Jedinej problém je voda ve tvé hlavě. Ale tu bychom ti vypumpovali, hned jak budeme hotovi s Florencí!. Pruďas for president! 
0/0
9.9.2002 17:38

Krut'as

Re: Re: Bures na hrad !!!
Honzo podivej, ty uz ses takovaj vul, ze je mi te uprime lito. Ty proste otevres ten svuj blby bolsevicky sn'upec a hned po nem dostanes. Ja si proste nemohu pomoct, ze na mne nemas! Ale ze jsi tak vytrvaly a kdyz uz jsi se zminil o te vode, tak ti dam typ Muzes na tom trhnout balik a vyresit prazskou dopravni kalamitu. Co takhle poprosit rusaky aby vam pujcili par tech vyrazenejch ponorek. Vsude se jim jich spousta povaluje a jen chyta rez. (myslim, ze Kursk je taky zrovna k mani) Vis jake by to bylo terno pro prazsky metro? Ani byste nemuseli pumpovat zadnou vodu a navic  byste byli jeste svetovejsi. Prvni stat na svete s ponorkovou hromadnou dopravou. Vole co ty nato, dobry, ne? Dovedes si predstavit vsechny ty napucovany salinare v namornickejch uniformach
0/0
10.9.2002 6:28

Jan

Re: Re: Re: Bures na hrad !!!
opět pravopisná chyba čížku Prudasi! Dám ti tip, jak se česky píše tvoje typ, hlavo pétépácká!
0/0
10.9.2002 7:48

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Bures na hrad !!!
Honzo podivej, ty uz ses takovej vul, ze je mi te uprime lito. Ty proste otevres ten svuj blby bolsevicky sn'upec a hned po nem dostanes. Ja si proste nemohu pomoct, ze na mne nemas! Ale ze jsi tak vytrvaly a kdyz uz jsi se zminil o te vode, tak ti dam typ Muzes na tom trhnout balik a vyresit prazskou dopravni kalamitu. Co takhle poprosit rusaky aby vam pujcili par tech vyrazenejch ponorek. Vsude se jim jich spousta povaluje a jen chyta rez. (myslim, ze Kursk je taky zrovna k mani) Vis jake by to bylo terno pro prazsky metro? Ani byste nemuseli pumpovat zadnou vodu a navic  byste byli jeste svetovejsi. Prvni stat na svete s ponorkovou hromadnou dopravou. Vole co ty nato, dobry, ne? Dovedes si predstavit vsechny ty napucovany salinare v namornickejch uniformach Honzo ty idiote tak tobe se je podarilo uprosit aby mi cenzurovali prispevky? Jak si to udelal a vod kdy je hovno nepripustny vyraz? Jo mas docela pravdu nemas sajnu jak rad bych ti tipnul tipec. Ale typuju si, ze by mi to zase cenzurovali, tak proc se namahat a jeste s debilem jako ty. Co myslis nemam recht? Vod kdy si taky expert na Cestinu?
0/0
10.9.2002 12:44

Fantomas

Burešovi ano !
Skutečně,  tento člověk by se mohl stát prezidentem. Je inteligentní, vzdělaný, působí skromně, nemá pocit , že je středobodem Zeměkoule, není ješitný a uhádaný jako třeba V. Klaus. Je pracovitý, akční, zná život, byl i na vojně. Je vhodné, že je nestraník. Takového si dovedu představit v tomto úřadě. Je to od ministra Grose dobrý nápad. Tomu , co zde Bureš říká, věřím.
0/0
9.9.2002 13:26

Zbyněk

Re: Burešovi ano !
Úplně vidím, jak teď Bureš sedí doma u počítače, čte si Váš příspěvek a směje se, až se za břicho popadá. Já tomu, co pan Bureš říká, nevěřím ani za mák.
0/0
9.9.2002 17:02

Jan

Re: Burešovi ano !
Fantomasi, ty mistře převleků! Ty ses nám převlékl za Bureše a my to nepoznali!
0/0
9.9.2002 17:40

Krut'as

Re: Re: Burešovi ano !
Honzo to bude tim, ze ty nejses hloupej ceskej Honza. Ty ses totalni cekej idiot
0/0
10.9.2002 14:14

Maxipes Fik

Re: Burešovi ano !
No, ja si teda nejsem jista, jestli je pan Bures ten pravy... Mela jsem tu cest se na skole setkat s jeho synem a nemam pro nej (pro syna) jine oznaceni nez spratek rozmazleny. Jestli bude pan Bures tak dobry prezident jako otec, tak tak to tedy pan Buh s nami...
0/0
10.9.2002 6:03

Libor

Pokud prezident nebude mít více pravomocí, nemá cenu ho volit přímo. Poslanecká sněmovna má u nás příliš pravomocí - přehlasovací kvóty vůči prezidentovi a senátu jsou nepochopitelně nízké. Potom by se prezident nemohl lidem zodpovídat, tak jako se nyní zodpovídá parlamentu. Musela by se změnit a to dost podstatně ústava a spousta další zákonů. Ale jaký by byl rozdíl by nastal, stejní lidé, kteří volili před pár měsící poslance budou volit prezidenta. A to, že pan Bureš není "viditelný" je spíše jeho výhoda. Apolitický, rozumněj nestranický, prezident s vlastním názorem je myslím dobrá volba. Já sice mám jiného favorita, ale proč ne?
0/0
9.9.2002 11:40

Dr. Petr Krovenský

Už prosím NE !!!
Pročetl jsem si příspěvky (a nejen k tomuto článku) a jsem zděšen. Spousta je jich sprostých, hrubých nebo si tu někdo vylévá kompexy, vzájemně se tu lidé napadají, urážejí, hodně jich není ani k tématu a pod. Většina jich vypadá, že je píší lidé snad hloupí, nevzdělaní, ... Pokud se tu objeví nějaký slušnější názor k tématu, který by mohl i vybídnout k rozumné debatě, tak je autor hned napadnut, ... Pokud si tu pak počte někdo z cizinců, kteří umějí česky či někdo z emigrantů dlouhodobě žíjících v zahraničí a zajímajících se o vývoj v jejich staré vlasti, co si asi pomyslí o úrovní našeho národa. Bohužel asi nic dobrého. I zde přispíváme k naší negativní reklamě ve světě, bohužel. Chápu že redakce chce dát možnost, aby se čtenáři mohli vyjadřovat k jednotlivým článkům, ale za situace, kdy se tu z toho stal takový "hnůj", bych doporučil ZRUŠIT MOŽNOST KOMENTÁŘŮ K ČLÁNKŮM. Snad až do doby, kdy trochu vyspějeme. Na druhé straně se mi nechce věřit, že to, co tu čtu, je skutečným odrazem úrovně našeho národa. nebo snad ano ?
0/0
9.9.2002 11:32

Ila

Re: Už prosím NE !!!
Naprosto s Vámi souhlasím. To je hrůza, je to smutné, to je úroveň, že? Je to až k pláči... Můžeme se stydět.
0/0
9.9.2002 13:18

Saxofona

Re: Už prosím NE !!!
Souhlasím s vámi, některé "výlevy" našich spoluobčanů mi připomínají hospodské "kecíky" a ne reakci na vážné téma. Patřím mezi tzv. vlastence, ale když čtu některé názory, stydím se za to, že jsem Češka !
0/0
9.9.2002 13:49

Krut'as

Re: Re: Už prosím NE !!!
Saxofono nic si z toho nedelej, to ja se stydim uz hezkou dobu, ze jsem se tam vubec narodil. Navic zde zadne vazne tema nevidim. Od kdy obycejny plebs voli v Cesku presidenta? To je prece veci panu a ti si poruci co chcou, ne? Jako treba Bures. A vy se tu budete hadat o nicem.
0/0
9.9.2002 14:27

Jan

Re: Re: Re: Už prosím NE !!!
Pruďasi, ty stydlivko jedna prudérní Kdopak tedy píše za tebe ty sprosťárny? Tvoje stará?  Nebo nějakej Fantomas?
0/0
9.9.2002 17:44





Najdete na iDNES.cz