Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelci zranili osm Palestinců

Izraelští vojáci při incidentech na západním břehu Jordánu a v pásmu Gazy postřelili osm Palestinců. Informovaly palestinské bezpečnostní zdroje. Izraelská armáda zatím tyto zprávy nepotvrdila. Obyvatelé Izraele o víkendu slaví židovský Nový rok. Izrael proto vystupňoval bezpečnostní opatření. Má totiž obavy z nových atentátů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Israel musi vystehovat vsechny Zidovske osady pokud chce uzavrit mir s Palestinci!
Israel musi vystehovat vsechny Zidovske osady pokud chce uzavrit mir s Palestinci!**************** Mnoho kritiku osidlovani tvrdi,ze bude pro mir lepsi, kdyz bude Zapadni breh Judenrein(bez Zidu).Tato myslenka je antisemitska,stejne jako kdyby bylo zidum zakazano zit v New York,Parizi ci Londine.Zakazat jim zit na Zapadnim brehu Jordanu,v kolebce zidovske civilizace,je stejne nesmyslne a zvracene!!!Zadny mir nemuze byt nasledkem zakazu osidlovani Zidu, kteri preferuji zit mimo stat Israel pod Palestinskou samospravou na Zapadnim brehu- stejne jako Arabove dnes ziji v Israeli.NIKDO nemuze od Israelske vlady cekat zakaz moznosti osidlovani,podobny britskym omezujicim predpisum ,ktere urcovaly limity Zidu v Palestine a ktere na velke casti Palestiny zakazovaly zidovske osidleni!
0/0
18.9.2002 15:08

JigalAmir

Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Vramci beznych kontrolnich cinnosti v Ramallahu israelska armada zaevidovala skupinu trid v mistnich Palestinskych skolach a ziskala fotografie,ktere zachycuji podnecovani nenavisti proti Israeli, ktere je soucasti vyuky Palestinskych skolnich deti.Podnecovani proti Israeli je obvykle v Palestinskem vzdelavacich institucich.Tato operace byla koordinovana s mistni samospravou! Ve skolach keter navstivili nektere z kontrol po zastitou OSN(UNRWA).Tyto skupiny nasly napadne zobrazeni plakaty glorifikujici sebevrazedne utoky,ozbrojeny boj a vudce teroristicke organizace Hamas.Jedna se napr. o skolu Albira Aljadida v Alamari -utecenecky tabor Ramallah.Matreska organizace:United Nations Relief Works Agency (UNRWA).- plakat ukazuje vudce Hamasu-teroristu .Vudce je utvoren na plakatu na kterem je s nim Aadel Awadallah,Imad Awadallah,Mukhi Adin Sharif,Mahmud Madani,Jekhijeh Ajash a Imad Akal.Obrazek glorifikuje teroristy zodpovedne za vrazedne utoky a vrazdy israelskych civilistu.Dalsi skolou je Alhashimia v Ramallahu kterou spravuje Arafatova kleptokracie!Tam je pokreslena zed.Kresba zachycuje mapu Palestiny od Jordanu po Stredozemni more.Dalsi zachycuje obrazek Chramove hory.Nad kresbami je napis NASE PALESTINA!!!
0/0
12.9.2002 16:39

marie

sionisticky tvar
vy sioniste jste zvykli nazyvat kazdeho,kdo pise zkutecnosti,ktere vam nevyhovuje antisemitistou.nebo tvrdite,ze patril do   Nemeckeho sionistickeho spolku.svet uz uvedomi jak jste zac.vy se snazite zvitezit na ukor jinych.to co se deje ted ve svete vam vyhovuje,chcete valku abyste mohli ziskat nejake uzemi nebo politicke uspechy.vzdycky jste ziskali uzemi pres valkou.takze netvrdte,ze chcete mir a klid na blizkem vychode.mir vam nevyhovuje,jelikoz prestavate dostat podpory z ameriky nebo z jinych statech.furt tvrdite,ze vase bezpecnost je ohrozena aby amerika vas podporovala zbranemi a penezmi.doufam,ze tomu cely svet uvedomi. 
0/0
12.9.2002 8:57

JigalAmir

Re: sionisticky tvar
Valkami ,ktere zacaly Arabske staty a ktere prohraly!!!Proc "mirumilovni" Arabove napadli opakovane Israel???!!!Kdyby nevalcili,nemuseli ani stratit uzemi!!!Zide se ho vzdali prestoze jim bylo prirceno v Balfourove deklaraci(dokonce i s Transjordanskem=Zajordanskem)!!!Vzdali se i Etzionu,Benjaminu,Shomronu a Judee,dokonce jim nebyl prircen ani Jerusalem!!!Presto je Arabove zakerne napadli!!!Na stat plny zbidacenych lidi,kteri se vraceli z koncentracnich taboru!!!Zautocili s vice nez 50nasobnou prevahou!!!Presto prohrali!!!V cechach se rika KDO JINEMU JAMU KOPA,SAM DO NI PADA!!!!
0/0
12.9.2002 16:46

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!
Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!********** Po mnoho stoleti byla Palestina ridce osidlena,malo obdelavana a velmi zanedbana,byla zde rozsahla eroze,pisecne pouste a baziny,ktere byly zdrojem malarie.Po roce 1880 Americky konzul v Jerusaleme oznamil ze oblast byla v pokracujicim upadku."Obyvatelstvo a bohatstvi Palestiny nerostlo behem poslednich padesati let." rekl konzul.Zprava Palestinske Kralovske Komise uvedla v popisu primorske planiny v roce 1913:Silnice vedouci z Gazy na sever byla jen letni spojeni vyhovujici velbloudum.Zadne pomerancove haje,sady nebo vinohrady zde, jak se zda nejsou az na zidovskou vesnici Yabna(Yavne).....Domy byly vsechny hlinene.Nikde nejsou videt zadna okna.....pluhy pouzivali drevene....vynosy jsou velmi chude....hygienicke pomery na venkove jsou hrozne.Skoly neexistuji.....Zapadni cast az k mori byla temer pousti.....Vesnice v teto oblasti byly malo a ridce zalidneny.Mnoho trosek vesnic bylo rozptyleno po oblasti,jako nasledek malarie,mnoho vesnic bylo opusteno jejich obyvateli.Lewis French,Britsky reditel pro vystavbu popisuje Palestinu: Nasli jsme Palestinu obydlenou fellahy(fellahin),kteri zili v hlinenych chatrcich a trpici tezce vsude pritomnou malarii.....mnoho uzemi....bylo neobdelano.....fellahove pokud nebyli zlodeji dobytka,byli vzdy ke kradezi pripraveni,stejne i k jinym zlocinum.Individualni plan....zmenit vlastnictvi.Byla zde mala bezpecnost obyvatel a mnoho fellahu bylo prepadano a vydirano jejich sousedy Bedouiny.Prekvapujici je mnoho lidi,kteri nesouhlasili se Sionismem verilo ze Zide mohou zlepsit pomery palestinskych Arabu.Napriklad Dawood Barakat,vydavatel Egyptskych novin Al-Ahram napsal:"Je absolutne nutne aby bylo dosazeno dohody mezi Sionisty a Araby,protoze valka slov muze jenom skodit.Sioniste jsou nutnosti pro tuto zemi.Penize,ktere prinesou,jejich dovednosti a vedomosti a pracovitost ktera je pro ne charakteristicka prispeje bez pochyb k rozvoji teto zeme."Dokonce vedeni Arabskych nacionalistu verilo,ze navrat Zidu do vlasti pomuze ozivit zemi.Podle soudce(Sherif)Hussein,ochrance Islamskych svatych mist v Arabii:Zdroji teto zeme jsou stale nedotcena puda a bodouci rozvoj ze strany zidovskych imigrantu.Jedna z nejuzasnejsich veci az do nedavne doby bylo,ze Arabove opousteli svou zemi,putovali pres hluboka more vsech narizeni.Jejich rodna puda nebyla jimi drzena,ackoli jejich praotci zde zili staleti.Ve stejny cas vidime Zidy z cizich zemi proudici do Palestiny z Ruska,Nemecka,Rakouska,Spanelska a Ameriky.Pricina sporu nemuze uniknout tomu kdo ma dar hlubsi proziravosti.Oni vi,ze tato zeme je pro jeji puvodni syny(ABNA IHILASLIYIN),pres vsechny jejich rozdily, posvatna a milovana zeme.Navrat z jejich exilu(JALIYA) do jejich vlasti bude materialne i dusevne experimentalni skolou pro jejich bratry, kteri jsou s nimi na polich,tovarnach,v remesle a ve vsech vecech souvisejicich s drinou a mzdou.Jak Hussein predpovedel,obrozeni Palestiny a narust jeji populace,ktery nastal az po prichodu Zidu ve velkem mnozstvi.----Mark Twain,ktery navstivil Palestinu v roce 1867 ji popsal takto:....pusta zeme,ktera ma velmi urodnou pudu,ale je zcela zaplevelena ....Prazdnota je zde a ani predstavivost nemuze dodat puvab s nadherou zivota a deni....My jsme nikde nevideli cloveka behem cele cesty.....Vsude zde obtizne rostou stromy a kere.Jeste tak olivy a kaktusy tyto pratele bezcenne pudy zde maji v teto opustene zemi.
0/0
11.9.2002 12:47

martin

izraelske operace na palestinskych uzemi
sebevrazedne utoky zacaly v roce 1992 a okupace trva padesat let,takze problem nejsou sebevrazedne utoky,problem je okupace.vzdyt ta fasisticka izraelska armada na palestrinskych uzemi operuje vice nez padesat let a jak jsem uvedl ty sbevrazedne utoky zacali uz v roce 1992,z toho plyne,ze izraelske vojenske operace nejsou zamereni proti palestinskym radikalum jak tvrdi izraelska fasisticka vlada v cele s SARONEM.cilem izraelske operace je znicit palestinskeho naroda a vyhanet co nejvic palestincu ze svych domovech,aby izraelska fasisticka vlada mohli zjistit ubytovani pro dalsi emigranty ze celeho sveta do palestiny.od 11.9.2001 izrael se snazi presvedcit  svet,ze operace izraelske fasisticke armady je soucasti tazeni proti teroristum,izraelci zneuzivali udalosti z jedenacteho zari  aby znicili palestinskou infrastrukturu,aby co nejvic terorizovali palestinskeho naroda a aby prosadili svuj politicke reseni problemu na blizkem vychode.    
0/0
9.9.2002 19:53

palestinec z dzininu

Re: izraelske operace na palestinskych uzemi
Barak nabidnout uzemi za mir, zlocinec arafat odmitnout on radeji terorist. My muset zastavit teror a bude MIR a bude dobre v cela palestina pro vsechny lide !!!
0/0
10.9.2002 12:09

JigalAmir

Re: izraelske operace na palestinskych uzemi
Intifada Al-Aksa byla vyvolana vstupem Ariela Sharona na Chramovou horu.Palestinsky ministr informaci IMAD Faluji priznal,ze intifada byla planovana mesic pred Sharonovou navstevou hory!!!!Mela puvodne vypuknout po Arafatove navratu z Camp Davidu!!! Nasili je pochopitelne a je legitimni reakci na Israelskou politiku!-Na pocatku miroveho procesu bylo jasne,ze se spor musi vyresit jednanim.Jedna z pominek Israele pred souhlasem s jednanim s OOP bylo,ze se OOP VZDA TERORISMU!!!Formalne to OOP udelala,presto se OOP,jine teroristicke organizace a jednotlivci vratili k nasili!!!Presto udelal Israel podle dohod z Oslo ustupek a jednal!!!Palestinci stale utocili!!!Pachali stejna zverstva jako pred slybem.Jejich zamerem bylo zastaveni miroveho procesu!!!Palestinska samosprava ,prestoze ma 40 000 policistu a nekolik tajnych sluzeb neni schopna,nebo spise nechce prevzit zodpovednost za mir!!!Odaje o stavu utoku po mirovych jednanich: Zabiti vojaci 20 Judea+Shomron 32 Gaza Zraneni vojaci 617 J+Sh 419 G zabiti Israelci -civiliste 43 J/S 5 G zraneni civiliste 567 J/S 86 G Molotovovy k. 1784 J/S 715 G
0/0
11.9.2002 12:50

JigalAmir

Re: izraelske operace na palestinskych uzemi
Intifada Al-Aksa byla vyvolana vstupem Ariela Sharona na Chramovou horu.Palestinsky ministr informaci IMAD Faluji priznal,ze intifada byla planovana mesic pred Sharonovou navstevou hory!!!!Mela puvodne vypuknout po Arafatove navratu z Camp Davidu!!! Nasili je pochopitelne a je legitimni reakci na Israelskou politiku!-Na pocatku miroveho procesu bylo jasne,ze se spor musi vyresit jednanim.Jedna z pominek Israele pred souhlasem s jednanim s OOP bylo,ze se OOP VZDA TERORISMU!!!Formalne to OOP udelala,presto se OOP,jine teroristicke organizace a jednotlivci vratili k nasili!!!Presto udelal Israel podle dohod z Oslo ustupek a jednal!!!Palestinci stale utocili!!!Pachali stejna zverstva jako pred slybem.Jejich zamerem bylo zastaveni miroveho procesu!!!Palestinska samosprava ,prestoze ma 40 000 policistu a nekolik tajnych sluzeb neni schopna,nebo spise nechce prevzit zodpovednost za mir!!!Odaje o stavu utoku po mirovych jednanich: Zabiti vojaci 20 Judea+Shomron 32 Gaza Zraneni vojaci 617 J+Sh 419 G zabiti Israelci -civiliste 43 J/S 5 G zraneni civiliste 567 J/S 86 G Molotovovy k. 1784 J/S 715 G
0/0
11.9.2002 12:51

karel

je nekdo v ty palestinke ambadase kdo se jeste neozval?
gratulace palestinske ambasade, ze nasla tolik lidi mluvicich cesky. Pilota, Mar~ku, Freaka, C~echopata, Mart'ana, Janka a Jurashmocka. Je videt, ze jim take vymydlili mozky, protoze jsou schopni psat jen kecy a lzi. Kdyz si myslite, ze historie je relevantni, proc nejit 1000 let zpatky, kdy zadni muslimove nebyli? Proc porad jen 100? Protoze se to hodi lip? Vzdyt skutecnost je tady a kdyz nemuzes otacet zemekouli zpatky, nemuzes vratit dejiny ani jeden rok. Tak valcete dal s Arafatem do posledniho palestince, to je vase budoucnost. Nechapete, ze vsechny ty nadeje za poslednich 150 let, ze se muzete zbavit zidovskeho naroda selhaly a je treba zit v miru? Kazdy dalsi rok, ktery valcite vas stoji vic a hlavne tim ze i u vas v palestine je zivot lacinej a zacnete se navzajem vrazdit pro blbosti. Tahle vychova, ze vrazda je legitimni prostredek ziskani sveho je dvoustrany mec, ktery se vymsti predevsem vam.
0/0
9.9.2002 1:53

Holik

Re: je nekdo v ty palestinke ambadase kdo se jeste neozval?
Souhlasim, nekdo by mel Izraelcum vysvetlit, ze vrazda podezreleho i s celou rodinou a sousedy neni legitimni prostredek ziskani sveho. V civilizovanych demokratickych zemich se takovyto clovek totiz obvini a odsoudi. Spravne, je to dvoustranny mec a vymsti se predevsim Izraelcum.
0/0
9.9.2002 2:29

martin

palestinci jsou v pravu
Nedivil bych se, kdyby ty utoky byly i v izraeli. Zatím to je ale tak, že většinou k těm útokům proti okupantům dochází na okupovaných územích. Izraelské armáda přeci také operuje na palestinských územích. Až se cíle těch útoků přenesou i do Izraele, bude to podle mého názoru jen adekvátní odpověď Palestinců na akce izraelské armády na palestinských územích :-)
0/0
8.9.2002 19:36

Tlk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 1:23

martin

Re: Re: palestinci jsou v pravu
jeruzalem neni v cine,ale v palestine.ty o tom asi nic nevis.sebevrazedne utoky zacaly v roce 1992 a okupace trva padesat let,takze problem nejsou sebevrazedne utoky,problem je okupace.vzdyt ta fasisticka izraelska armada na palestrinskych uzemi operuje vice nez padesat let a jak jsem uvedl ty sbevrazedne utoky zacali uz v roce 1992,z toho plyne,ze izraelske vojenske operace nejsou zamereni proti palestinskym radikalum jak tvrdi izraelska fasisticka vlada v cele s SARONEM.cilem izraelske operace je znicit palestinskeho naroda a a vyhanet co nejvic palestincu ze svych domovech,aby izraelska fasisticka vlada mohli zjistit ubytovani pro dalsi emigranty ze celeho sveta do palestiny.  
0/0
9.9.2002 19:45

jurasek

pro dedka a sidlo
diky sidlo, pekny coup d'grace...:) s tim pluralem u danger, musim vsak priznat, ze jsem dedkuv vytvor jenom proletel a zase jsem se  tak strasne nemylil.....to all mne melo trknout ale....no jo, stava se....
ale zpet, dedku, walmart se pise takto nebo wal*mart takto, na 2 'l' zapomen, americane,  radeji si zagoogluj a omluv se mi.....vic nehodlam komentovat, souhlasim se sidlem, ze je to uplna kravina se hadat o jinem jazyku, jsi vsak dedku drzka nevymachana a jestli je nekdo prick a sad fucker, jsi to ty......byls to nakonec ty, kdo napadl george kvuli jeho gramatice a doporucil pokracovani ve studiu 'english language', zatimco tobe urcite prospeje obcas chnapnout anglicky psanou knizku (treba ve walmartu za slevu)....sem navic muze psat kazdy a jak chce, ze lidi rozumi anglicky nebo nemecky nebo jinemu jazyku se da prinejmensim predpokladat.....ne u krutase a jemu podobnych ctenaru s 1 nervovou bunkou, jejiz cinnost a vykon tu krutas s velkou chuti predvadi......lol!!!!!!!!!!!!
je vsak potesitelne, ze se tu objevuji inteligentni protivnici honzy a jigala a karla....P.P.R. !!!! super....myslim, ze prijeti resoluce o sionismu jako rasismu vetovali prave americani, ale prijala se myslim zmirnena forma resoluce...jinak je to bezchybne, stejne tak martinuv prispevek.......
0/0
8.9.2002 19:28

jk

Re: pro dedka a sidlo
Dědek napadl George kvůli jeho gramatice proto, aby ukázal, že s největší pravděpodobností nejde o žádného Američana, což mělo svůj jasný smysl, nechtěl se jen rýpat v něčí gramatice samoúčelně jako vy. Byl bych rád, abyste nezamořoval podobnými výlevy fóra, protože tím jen zdržujete, chci číst diskuse, které se týkají článku, ne něčích gramatických chyb.
0/0
9.9.2002 15:58

sidlo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 20:12

BOBO

Lidovky
Podivejte se do Lidovek v chatu na "Konflikt na blizkem vychode"!
0/0
8.9.2002 12:42

martin

vyvoj konflikt
vetsina lidi ma mylnou predstavu o tom,ze tento konflikt ma nabozenske koreny.vzdyt pred vyhlasenim statu izrael a masivni emigraci sionistu z celeho sveta do palestiny tam puvodni zide zili v absolutni harminii s krestany i muslimy a meli stejna prava jako vsichni ostatni obcane palestiny.scitani lide v palestine, v roce 1922 bylo 660 641 muslimu a krestanu,83 790 zidu a 7 617 cizincu.v roce 1931 bylo 848 507 krestanu a muslimu,174 606 zidu a 10 101 cizincu.v roce 1944 bylo 1 196 824 krestanu a muslimu,528 702 zidu a 14 098 cizincu.co se tyce davne historie,arabove(muslimy,krestany a puvodni zide) maji silnejsi koreny v palestine nez emigrujici zide propagujici myslenku,ze bydleli v palestine drive nez arabove,a ze meli svou risi.ovsem historicky je potvrzeno,ze zide meli svou risi v palestine na kratkou dobu(923-722 pred n.l.) a to jeste rozdeleni na dva kralovstvi.samari na severu a judea na jihu.tyto dva staty nemely kontrolu nad celou rozlohu historicke palestiny a meli spatne vztahy s okolnimi velmocemi tehdejsi doby v iraku a egypt.jejich vznik datuje dlouho dobu po te,co tato uzemi osidlili arabove.nejpodstatnejsi udalosti tohoto konfliktu se vsak udaly v minulych dvou stoletich .koncem 19 stoleti se zacaly vykristalizovat sionisticke myslenky a nazory.myslenka aliji(navrat zidu do zeme predku) ziskala organizovanou strukturu na sionistickem kongresu v Basileji v roce 1897.sionismus povstal jako socialisticka platforma zidovske emancipace,a i kdyz se jeho ideologicti tvurci,spisovatele Moses Hess a Leon Pinsker odvolali na slovo dvou vyznacnych rabinu Jehudy Alkalaie a Cviho Hirsche Kalischera,bylo to od sveho pocatku hnuti ateistu,kteri zneuzivali viry a take prace prostych zidovskych vericich a zivili v nich casto mylne iluze,ze navratem do zeme predku budou naplnovat Bozi zaslibeni.tato propaganda pretrva  dodnes.cesky spisovatel Ivan Olbracht velmi dobre vystihl jaci jsou sioniste,kdyz o nich v jednom ze svych del psal,sionista je zid,ktery za penize jineho zida,posila dalsiho zida do palestiny,.v Olbrachtove dile take muzeme dobre videt totalitni praktiky sionistickeho hnuti,pozadavky tvrde discipliny,fizlovani,ideologicke masirovani mozku a kolektivisticke praktiky,ve srovnani s nimi byl v mnoha ohledech Stalin velkym bridilem.takto zmanipulovani mladi sioniste byli posilani do palestiny a tvorili tak naprosto jinou spolecenskou skupinu,nez jakou do te doby byli hluboce zbozni zide CHASIDIM ,zijici mezi svymi palestinskymi sousedy v miru a vzajemnem respektu a harmonii. 
0/0
8.9.2002 11:29

JigalAmir

Re: vyvoj konflikt
Albert Einstein byl clenem Nemeckeho sionistickeho spolku!! :-)
0/0
11.9.2002 12:46

marie

Re: Re: vyvoj konflikt
vy sioniste jste zvykli nazyvat kazdeho,kdo pise zkutecnosti,ktere vam nevyhovuje antisemitistou.nebo tvrdite,ze patril do   Nemeckeho sionistickeho spolku.svet uz uvedomi jak jste zac.vy se snazite zvitezit na ukor jinych.to co se deje ted ve svete vam vyhovuje,chcete valku abyste mohli ziskat nejake uzemi nebo politicke uspechy.vzdycky jste ziskali uzemi pres valkou.takze netvrdte,ze chcete mir a klid na blizkem vychode.mir vam nevyhovuje,jelikoz prestavate dostat podpory z ameriky nebo z jinych statech.furt tvrdite,ze vase bezpecnost je ohrozena aby amerika vas podporovala zbranemi a penezmi.doufam,ze tomu cely svet uvedomi. 
0/0
12.9.2002 8:56

Krut'as

Maly dotaz.
Vi nekdo proc je jenom zranili? Proc je neoddelali kompletne, mohlo byt o 7 hajzlu na svete min. Takova skoda!
0/0
8.9.2002 6:00

jenda venda

Re: Maly dotaz.
...chyběl tam kruťas....
0/0
10.9.2002 3:45

Honza2

Par faktu
Precetl jsem si "dikskuze" nize a byl jsem zhrozen. Takze jsem se rozhodl opet vnest trosku svetla do naseho pritmi... 1. Sionismus - neni rasisticky (vubec ne fasisticky - je nutne vedet co to znamena, ne tento pojem pouzivat jak se nam zlibi, protoze je to "in"), nejlepsi by bylo rici nacionalni v normalnim slova smyslu. Jednoduse je to konstatovani, ze zide by meli zit ve svem state a ne rotrouseni po celem svete. Ja s tim souhlasim (a tedy jsem sionista :-) ). O rasiozmu to opravdu neni, je to stejne, jako kdyby v CR existovalo hnuti za pravo Cchu na Cechy (a nebyli to nekay skins). **** 2. Izrael nechce mir: Ano tato blbost je zde velmi casto k videni. A tak si pokladam otazku, co z toho ten izrael ma, ze nema mir?? Odpoved nalezena neni, protoze je kazdemu jasne, ze izrael timto smerem speje do zahuby... **** 3. Palestinci by strasne radi zili v miru a zly izrael ne: Opet, pomynuli dlouhe obdobi, kdy palestinci vubec nemeli zajem jedna a pouze utocili je nutne si uvedomit, ze jeste nedavno (pred tzv. druhou intifadou) stat temer meli, chybel pouze podpis a vule jednat. Jak zde nekdo psal, ze Izrael nechtel dat uzemi a tak to skoncilo ... za prve palestinska strana byla ta kdo se bez pokusu neco vyjednat odebrala pryc, za druhe velikost tohoto uzemi spousta byla smesna a slo vesmes pouze o nektere osady (ktere at se svet divi jak chce stoji zpravidla na legalne koupene pude (to je vec, kterou rada lidi porad nejak nechape)). Jestlize se dve strany chteji na necem dohodnout musi dospet ke kompromisu - to je to co PLO tez jeste nepochopilo (respektive pochopilo a proto to nedela). Nicmene Palestinska autonomie se tesila vyhod jake nemeli v historii obdoby (z hlediska mezinarodniho prava - velvyslanci, statni symboly, policie...) **** Zhrnuto. Tento konflikt je zapricinen EXISTENCI statu Izrel nikoliv jeho ciny, protoze ty az tak spatne do nedavne nebyli. Pro muslimsky svet se jedna o dalsi "krizacke tazeni", coz je primo v rozporu s mnoha vyklady viry (premena dar al Islam). Pro Arafata a PLO je to zivnost - zatimco jim spoluobcane chcipou hlady. Arafat a jeho 35 ministru (ted uz snad jen 25) se topi v penezich a jezdi BMW rady 7. Pro ostatni staty je to pekna zaminka pro tamejsi politickou scenu - odvraceni pozornosti obyvatel na "dulezistejsi problem existencniho vyznamu". Je v zajmu nas vsech aby izrael i nadale existoval - krom toho, ze je to zeme nesmirne kreativni (vysoka uroven vedy atd...), je to jedinecny stabilizacni prvek celeho regionu. Sadam Husajn je za svuj zivot vdecny prave izraeli, Jordansko a Libanon tez... A na zaver jedna mala rada pro lidi, kteri si svuj nazor na problematiku delai ponekud unahlene. Pravda je sice jen jedna, ale ma mnoha forem a ta forma kterou cetet v beznem tisku je ta, kterou chce kazdy slyset" Hodny clovek, zly clovek. Vytrhavani z kontextu ci neuvedeni spousty dulezitych faktu je nasim kazdodenim chlebem. Do to se michaji ocividne lzi a touhy lobystickych skupin se na tom obohatit (napriklad volebnimi preferencemi ci financne). Stujme pekne na obou nohach na nasi krasne zemi ...
0/0
8.9.2002 1:48

Pilat

Re: Par faktu
No dej si uz  Tylenol at te to blouzneni prejde. Vylez z poza pece protoze si tam prehrivas ten mozecek. Vlazne obklady na prirozeni podle pane Baptisty takly udelaji svoje. Dobre se vyspi a zitra zase prijd a neco napis. Kdyby to nezabralo tak ti naordinuji neco jineho.
Cau
0/0
8.9.2002 2:26

george

Re: Par faktu
zide by mohli zit v palestine,ale palestinsti zide.sionismus je neco jineho.sioniste vubec nemaji co delat v palestine,totiz jsou to lide ruznych mentalit a ras,nejsou to vubec zbozne zide,svetove velmoce pomahali na vznik tz izrael,do izraeli emigrovali sioniste ze celeho sveta,zavrazdili palestince,vyhaneli je ze svych domovech.anglicany pomahali sionistum na vytvoreni izraelskeho statu,a proto v dobe britskeho mandatu tlacili na prosty palestince aby prodali uzemi,treba palestince meli platit velka dan a kdyz nemeli museli prodat uzemi.kdyz nekdo nechtel prodat uzemi,tak ho dali do vezeni a zbavili mu uzemi pro nove emigranty,aby mohli stavit osady.izrael nechce mir,protoze souhlasil s ulohou,hlidaciho psa,zapadu na strednim vychode,rozsahle ekonomicke a vojenske pomoci.nastoleni mir v oblasti znamena stabilitu na blizkem vychode,coz vede ke ztrate vyznamu pojmu,bezpecnost izrael,,ktera hraje velkou roli pri priliv obrovskych financnich toku do zbrojniho prumyslu v izraeli.pokud se nastoli mir v oblasti,je velka pravdepodobnost,ze americka podpora izraele se snizi nebo skonci,to by melo velky vliv na zivotni uroven v izraeli,ktery hodne spoleha na tuto podporu,na druhe strane by to znamenalo krach militarizmus v izraeli,takovy stav urcite nebude vyhovovat izraelskemu vojenskemu a sionistum kontrolujicim toto odvetvi.budou jiste usilovat jakymikoliv prostredky o to,aby v oblasti nenastal klid.nejvetsi dukaz,ze palestinci touzi po miru a spoluziti je,ze palestinci uznali stat izrael a souhlasili se vznikem suverenniho palestinskeho statu jen na 22% celeho uzemi historicke palestiny.jenze stat izrael na oplatku zvysil svou agresi a osadnicke aktivity a jeste propaguje,ze nabizel palestincum stat na 97% tohoto uzemi!coz je sprosta lez a nesnesitelna falesna propaganda!a navic.techto 97= je pocitano ze 40% uzemi ktere melo spadat pod kontrolu palestinske samospravy dle podepsanych dohod,ale izraelske odkladani tomu zabranilo.takze izraelske plany pocitaji se vznkem palestinskeho statu pouze na 13% uzemi historicke palestiny a navic jako stat bez moznosti kontroly svyhc hranic a vzdusnych prostoru a bez svobody pohybu mezi jednotlivymi castmi tohoto statu.vize izraele o palestinskem state je jenom elegantnejsi podoba okupace se souhlasem samotnych palestincu a take samoaprava,ktera ma potlacit palestinske boj za svobodu.
co je vam do toho jestlize arafat jezdi BMV nebo skodovkou,prece arafat mel svou firmu,a pracoval dlouho v kuvajtu,kde tam vydelaval hodne penez.vy asi o tom nic nevite a nevite,ze arafat je stavebni inzenyr!!!!!!   
0/0
8.9.2002 10:53

martin

Re: Par faktu(pro honzu).
vetsina lidi ma mylnou predstavu o tom,ze tento konflikt ma nabozenske koreny.vzdyt pred vyhlasenim statu izrael a masivni emigraci sionistu z celeho sveta do palestiny tam puvodni zide zili v absolutni harminii s krestany i muslimy a meli stejna prava jako vsichni ostatni obcane palestiny.scitani lide v palestine, v roce 1922 bylo 660 641 muslimu a krestanu,83 790 zidu a 7 617 cizincu.v roce 1931 bylo 848 507 krestanu a muslimu,174 606 zidu a 10 101 cizincu.v roce 1944 bylo 1 196 824 krestanu a muslimu,528 702 zidu a 14 098 cizincu.co se tyce davne historie,arabove(muslimy,krestany a puvodni zide) maji silnejsi koreny v palestine nez emigrujici zide propagujici myslenku,ze bydleli v palestine drive nez arabove,a ze meli svou risi.ovsem historicky je potvrzeno,ze zide meli svou risi v palestine na kratkou dobu(923-722 pred n.l.) a to jeste rozdeleni na dva kralovstvi.samari na severu a judea na jihu.tyto dva staty nemely kontrolu nad celou rozlohu historicke palestiny a meli spatne vztahy s okolnimi velmocemi tehdejsi doby v iraku a egypt.jejich vznik datuje dlouho dobu po te,co tato uzemi osidlili arabove.nejpodstatnejsi udalosti tohoto konfliktu se vsak udaly v minulych dvou stoletich .koncem 19 stoleti se zacaly vykristalizovat sionisticke myslenky a nazory.myslenka aliji(navrat zidu do zeme predku) ziskala organizovanou strukturu na sionistickem kongresu v Basileji v roce 1897.sionismus povstal jako socialisticka platforma zidovske emancipace,a i kdyz se jeho ideologicti tvurci,spisovatele Moses Hess a Leon Pinsker odvolali na slovo dvou vyznacnych rabinu Jehudy Alkalaie a Cviho Hirsche Kalischera,bylo to od sveho pocatku hnuti ateistu,kteri zneuzivali viry a take prace prostych zidovskych vericich a zivili v nich casto mylne iluze,ze navratem do zeme predku budou naplnovat Bozi zaslibeni.tato propaganda pretrva  dodnes.cesky spisovatel Ivan Olbracht velmi dobre vystihl jaci jsou sioniste,kdyz o nich v jednom ze svych del psal,sionista je zid,ktery za penize jineho zida,posila dalsiho zida do palestiny,.v Olbrachtove dile take muzeme dobre videt totalitni praktiky sionistickeho hnuti,pozadavky tvrde discipliny,fizlovani,ideologicke masirovani mozku a kolektivisticke praktiky,ve srovnani s nimi byl v mnoha ohledech Stalin velkym bridilem.takto zmanipulovani mladi sioniste byli posilani do palestiny a tvorili tak naprosto jinou spolecenskou skupinu,nez jakou do te doby byli hluboce zbozni zide CHASIDIM ,zijici mezi svymi palestinskymi sousedy v miru a vzajemnem respektu a harmonii
0/0
8.9.2002 11:30

JigalAmir

Re: Re: Par faktu(pro honzu).
Palestina byla vzdy arabskou zemi!!!************ Nazev Palestina je odvozen od Pelistejcu,Egejskeho naroda z 12 stoleti pred obcanskym letopoctem,sidliciho podel Stredozemniho more v pobrezni nizine kde se dnes nachazi Israel a Gaza.Ve druhem stoleti obcanskeho letopoctu,po potlaceni posledniho zidovskeho povstani,Rimane poprve pouzili nazev Palestina pro Judeu(jizni cast dnesniho Zapadniho brehu Jordanu),pokouseli se tak minimalizovat pouzivani zidovskeho oznaceni teto casti Israele.Arabske slovo "Filastin" je odvozeno z tohoto latinskeho nazvu!Dvanact israelskych kmenu vytvorilo prvni konstitucni monarchii v Palestine kolem roku 1000 pred obcanskym letopoctem.Druhy kral David poprve udelal Jerusalem hlavnim mestem. Palestina byla nakonec rozdelena na dve oddelena kralovstvi,zidovska nezavislost trvala dele nez 400 let.Tedy mnohem dele nez sve nezavislosti uzivaji USA!Kdyz se Zide zacali vracet do Palestiny ve velkem mnozstvi v roce 1882,zilo zde mene nez 250 000 Arabu!!!a vetsina z nich se objevila v nedavne dobe!!!NEJVETSI POCET ARABSKE POPULACE V NEDAVNEM OBDOBI BYLA POMERNE NOVYMI PRISTEHOVALCI nebo POTOMKY LIDI KTERI IMIGROVALI DO PALESTINY PRED 70 LETY!!!!!!!Palestina NIKDY nebyla jen arabskou zemi,byla zde pouze pouzivana Arabstina po muslimske invazi v 7 stoleti.ZADNY Arabsky nebo Palestinsky stat NIKDY v Palestine neexistoval!!!Kdyz slavny Arabsko-americky historik Pricetonske University Prof.Philip Hitti vypovidal proti deleni pred Anglo-amerckou komisi v roce 1946 rekl:"V dejinach neni podobna vec jako Palestina ,absolutne zadna!"Doopravdy Palestina neni nikde uvedena v Quranu,presneji jako svata zeme(al-Arad al-Muqaddash)!!! Pred rozdelenim palestinsti Arabove nepovazovali za samostatny narod!!!Kdyz se sesel prvni Kongres Muslimsko-Krestanske Asociace v Jerusaleme v unoru 1919 k vybrani Palestinskych predstavitelu pro Parizskou mirovou konferenci jejich rezoluce znela:"My povazujeme Palestinu za cast arabske Syrie,nikdy jsme se neoddelili od Syrie na zadny dobu! My jsme spojeni s ni narodne,nabozensky,jazykove,prirodne,ekonomicky i geograficky. "V roce 1937 mistni Arabsky vudce Auni Bey Abdul-Hadi rekl Peelove komisi,ktera v zasade navrhla rozdeleni Palestiny:Neni zadna jina zeme jako Palestina!Palestina je pojem vynalezeny Sionisty!Podle byble neni zadna Palestina!Nase zeme byla po staleti casti Syrie!!!Predstavitel Arabske komise OSN predlozil prikaz Generalniho shromazdeni v kvetnu 1947 ktery pravil"Palestina byla casti Provincie Syrie" a "politicky palestinsti Arabove nebyli nezavisli ve vyznamu zvlastni politicke jednotky."O par let pozdeji Ahmed Shuqeiri(pozdeji predseda OOP) rekl rade bezpecnosti:"Je to obecna znalost,ze Palestina neexistuje,existuje poze jizni Syrie."Nacionalismus Palestinskych Arabu je prevazne veci obdobi po I svetove valce a nestal se zavaznym politickym hnutim do Sestidenni valky (1967) a do Israeskeho dobyti Zapadniho brehu Jordanu.
0/0
9.9.2002 14:01

JigalAmir

Re: Re: Par faktu(pro honzu).
Balfourova Deklarace nedala Zidum pravo na domovinu v Palestine!!!!************ V roce 1917 Britanie vydala Balfourovu deklaraci:Vlada Jejiho Velicenstva vidi vhodne potvrdit Palestinu jako narodni domov pro Zidovsky lid, a uzije Jejiho nejvetsiho usili ulehcit dosazeni tohoto cile.Je jasne pochopitelne ze nic nelze udelat s tim,ze mohou byt poskozena obcanska a nabozenska prava existujicich nezidovskych komunit v Palestine nebo prava a politicke postaveni uzivane Zidy v nejake jine zemi.Podle Peelovi komise,jmenovane Britskou vladou zkoumala pripad Arabskych nepokoju z roku 1936,"oblast ve ktere byla Zidovska Narodni Domovina stanovena byla pochopitelna,v dobe Balfourovi deklarace kdy soucasti Palestiny bylo i Transjordansko(Zajordansko)." Mandat pro Palestinske cile byl polozen ucinkem Balfourovi deklarace.Ta primo odkazuje na " historicke spojeni Zidovskeho lidu s Palestinou" a na moralni hodnotu " uznani jejich Narodni domoviny v teto zemi. "Pojem UZNANI ukazuje na uznani faktu,ze Palestina pro Zidy domovem.Krome toho Britove oznamili ze "pouziji jejich nejvyssiho usili aby pomohli" Zidovske imigraci,doporuci osidlovani zeme a "ochrani" Zidovsky Narodni Domov.Slovo "ARAB" se v Narizeni neobjevilo!!!Mandat byl potvrzen 52 vladami ve SPOLECNOSTI NARODU 24 cervence 1922.
0/0
9.9.2002 14:05

JigalAmir

Re: Re: Par faktu(pro honzu).
Zide nemaji pravni narok na zemi ktere rikaji Israel!!!!********* Casto je spatne pochopeno to,ze Zide byli nasilne donuceni odejit do diaspory Rimany po zniceni Druheho Jerusalemskeho chramu v roce 70 obcanskeho letopoctu a pak po 1800 letech se najednou vrati do Palestiny a zadaji svou zemi zpet!Ve skutecnosti ma zidovsky lid vazby s timto historickym domovem vice nez 3 700 let,vcetne narodniho jazyka a charakteristicke kultury!Zidovsky lid opira sve naroky na zemi Israelskou z nejmene ctyrmi predpoklady:1)Buh slybil tuto zemi praotci Abrahamovi 2)Zidovsky lid se zde usadil a vyvijel se zde 3)mezinarodni spolecenstvi zarucilo politickou suverenitu v Palestine Zidovskemu lidu 4)uzemi bylo dobyto v obranne valce. Po zniceni Druheho Chramu v Jerusaleme a po zacatku exilu ,zidovsky zivot v Palestine pokracoval a casto i byl i v rozkvetu.Velke komunity byly obnoveny v Jerusaleme a Tiberiasu v devatem stoleti.V jedenactem stoleti Zidovske komunity vzrustaly v Rafah,Gaze,Ashkelonu,Jaffe a Ceasaree.Krizaci zmasakrovali velke mnozstvi Zidu behem 12 stoleti,ale komunity se opet rozrostly v dalsich dvou stoletich po imigraci velkeho poctu rabinu a zidovskych poutniku kteri imigrovali do Jerusalema a do Galilee.Predni rabini zalozili komunity v Safedu,Jerusaleme a jinde,behem nasledujicich 300 let.Na pocatku 19 stoleti pred zrozenim moderniho Sionistickeho hnuti zilo vice nez 10 000 Zidu na uzemi dnesniho Israele.78 lete budovani zidovske statnosti zapocate 1870,vyvrcholilo obnovou Zidovskeho statu.Israelsky mezinarodni "rodny list" byl vydan slybem v bibli,nepretrzitym zidovskym osidlenim od casu Joshuova(Juzua) prichodu,Balfourovou deklaraci z roku 1917,mandatem Spolecnosti Narodu,ktery potvrdil Balfourovu deklaraci, rezoluci OSN z roku 1947, prijetim Israele do OSN v roce 1949,uznanim vetsinou statu atd.spolecnost byla vytvorena Israelskym lidem v desetiletich uspechu a dynacke narodni existence!---------Israelske pravo na existenci je jako u USA,Saudska Arabie a 152 dalsich statu samozrejme a opravnene.Israelska zakonnost neni podminena ocekavanim potvrzeni.Je jasne ze zadny stat velky nebo maly,mlady nebo stary, se nemuze domnivat ze pouhe uznani jeho prava na existenci se stane nejakym zvyhodnenim nebo dohodnutym povolenim.Abba Eban
0/0
9.9.2002 14:07

P.P.R.

Re: Par faktu
Ad 1: Sionismus byl prohlasen za rasismus dokonce rezoluci OSN. Uz samo konstatovani (ktere Vam pripada nevinne), ze zide by meli zit ve svem vlastnim narode je vyclenuje jako specialni rasu, ktera by mela mit svuj vlastni stat a zaroven to i napovida, ze kdokoliv zijici v tomto state, kdo neni prislusnikem te spravne rasy, zde bude mit nizsi status nez zide. Tak je tomu i ve skutecnosti a za pricinu to melo (stale ma) neschopnost zidu prijmout do sveho statu Palestince, kteri se na tomto uzemi narodili a zili tam po staleti, a diky tomu tam probihaly hned v pocatku vzniku Izraele etnicke cistky, z nichz vysly statisice palestinckych uprchliku. Hromadnejsi pritomnost nezidu (v roce 1947 bylo v Palestine pouze asi 30% zidu) by totiz znicila ideu jejich ciste zidovskeho (tedy rasistickeho) statu. Nebyt teto rasisticke ideologie, zajiste by se pro konflikt naslo nejake vhodne reseni. Jsem pro zruseni Izraele jako rasistickeho statu pouze pro zidy, ve kterem nezidovsti obcane maji druhorade postaveni a nastoleni demokraticke vlady - statu pro vsechny obcany. ********************************** Ad 2: Tezko se da rici, ze Izrael nechce mir, to je pravda. Kazdy preferuje mir, i Hitler, ovsem Izrael jej chce pouze za svych podminek, jinak je pro nej momentalni stav valceni proti zubozenemu narodu mnohem prospesnejsi. Dale si zabira dalsi palestinska uzemi, stavi nove ilegalni osady na okupovanych uzemich (od te doby co je Saron PM, jich uz pribylo dalsich 35!!!), a to aniz by si toho nekdo vsiml! Mir totiz muze prijit pouze spolu s navracenim ukradeneho uzemi a zdroju Arabum. Proc by mel vsak Izrael neco vracet, kdyz se mu to libi a on je silnejsi? - Proto voli radeji vecne se vlekouci valecny stav, behem ktereho se snazi Palestince vystrnadit z jejich uzemi, ktere pomalu zabira jako Lebensraum pro tu spravnou rasu - pro zidy. ***************************** Ad 3: Jako kazdy by Palestinci radeji zili v miru, avsak odmitaji zit dale pod okupacni armadou, odmitaji se dale podrizovat, odmitaji byti neustale ponizovani, brani se neustalemu kradeni jejich zeme a brani se etnickym cistkam - ovsem taktez tezko tvrdit, ze mir nechteji, chteji ho vsak spolecne se svobodou. A za tu bojuji. Dohody nabizene Izraelem jsou smesne, patrne o nich vite jen malo, kdyz tvrdite, ze se jednalo pouze o nekolik malo osad. Detaily dohod by ale byly na delsi analyzu...
0/0
8.9.2002 13:36

Honza2

ach jo...
Dlouho jsem zde nebyl ... takze nevim od kdy se stalo tradici psat zde anglicky. Je to trochu zvlastni. Pravdepodobne se jedna o primeho ucastnika konfliktu, ktery se snazi sve nazory jaksi legitimizovat tim, ze napise jsem american (tedy "nezavisli") a presto Izraelci jsou hrozna zvirata. Jestli se jedna o skutecneho americana, pak by se mel starat o histerii sve zeme kolem utoku 11.9. Izrael temto problemum celi dnes a denne a nechci pomyslet, kde bychom dnes byli, kdyby vse resil jako USA, tedy spise kde by byli vsichni jeho potencionalni nepratele....
0/0
8.9.2002 1:21

Hakim

Defeat
Defeat newer,victory for ewer!!!!!Freadom for Palestina!!!!!!!!!!
0/0
7.9.2002 23:50

Honza2

Re: Defeat
Proc nekricite, ze chcete zit v miru?? Pravdepodobne Vam jde pouze o viteztvi, tedy porazku "nepritele". Temito vyroky pouze dokazujete o co Vam jde, neni to smutne??
0/0
8.9.2002 1:23

karel

Re: Defeat
newer Defeat for Palestina!!!!!!!!!!
0/0
9.9.2002 1:11

ashrawy

where is the peace in the middle east?
When we r speaking about achieving peace in the middle east, we mean the ending of the occupation of the arab areas by Israel. The present situation in palastine is a humanitarian disaster. People have no food, drinking water sources have been polluted. Palestinians don't have the basic neccessities of life. Students can't reach to their schools due to the siege imposed on the Palestinian territories. The report of united nations cautioned from starvation and a health disaster in some occupied areas. The last arab conference held in Beirut declared that arabic contries,including palastine, are ready to normalize the relatins with israel if they withdraw thier troops till the borders of 1967 (which mean ending the occupation of the arab areas) . Today sharon's goverment canceled all the agreements which have been reached before , although, the suicide operations -which were an excuse for isrealis- have been stooped for more than one  month by now. Furthermore, all the  israeli  conditions and instructions have been accomplished from the palastinians' side!!! So,where is the peace in the middle east???!!!!                       
0/0
7.9.2002 23:42

george

Izrael's terror
I'm an american citizen who was in a visit to Izrael this summer and I've witnessed the situation there. Izraelis have neither respect human rights nor any respect for nature. Izraelis are killing everything. They are killing people regardless to their age. They don't defferentiate between the young innocent children and elder people. And after that they come to convinse the international community that this child (6 months old) is a terrorist and he was trying to shoot on Izraeli troops and tanks. What is amazing is that the international community tends to beleive the izraeli claims and even support these claims. The izraelis are controlling the media throughout the world. Until now, we have heard of numerous journalists being killed by the izraeli troops while they were on duty trying to reflect the the real scene to the people outside the region. Izrael is trying to hide the truth by doing all of this. I used to believe all I heard on the news, until I went and saw everything by myself and I'm now considered as a witness for many Izraeli crimes. I have seen plenty of them, although I didn't stay there too long! One of these scenes, I'll never forget no matter how long I would live. I have seen an Izraeli soldier killing a palestinian child infront of his poor widowed mother and other members of his family,  who were trying to save his life, but, without any result! The soldier killed this child with cold blood! I would leave to you figuring out the feelings of revenge this creates inside the members of his family who saw their brother killed infront of their eyes!!!!
0/0
7.9.2002 16:37

dedek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.9.2002 18:10

Pilat

Re: Re: Izrael's terror
Dedku nevahel mozna dostanes lukrativni nabidku. Mozna pri prilezitosti zidovskeho noveho roku te pozve na hon.
0/0
7.9.2002 18:32

dedek

Re: Re: Re: Izrael's terror
Diky za pozvani, ale nevlastnim zbran. Ja na tento konflikt nemam vyhraneny nazor jenom me nastvalo, ze cte ceske e-noviny a komentar pise v anglictine. Takovych, co se chteji predvadet, jsem tady uz potkal vice.
0/0
7.9.2002 18:43

Pilat

Re: Re: Re: Re: Izrael's terror
dedku vrat se na strance trochu niz, dostal jsi pratelske pozvani od sionistickeho polytruka Jigala.
0/0
7.9.2002 18:48

Vegitek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.9.2002 20:36

Pilat

Re: Re: Re: Re: Izrael's terror
O TOM NEPOCHYBUJI. NA KAZDEHO JEDNOU DOJDE
0/0
7.9.2002 22:39

jurasek

Re: Re: Izrael's terror
co mas proti georgove anglictine? tolik chyb tam zase nema, ta tvoje neni zadny zazrak mezi nama, takova ta plebsova a la walmart....koho zajima to, co a jak ty delas? spis by mne zajimalo, kolikrat jsi ty musel pouzit spellchecker, navic pred tvuj 'spell checker' patri neurcity clen  'a'  ......he he.....navic nemusis treba vubec psat education in english language..staci bohate english..teda tak asi mluvi rozeni americani na rozdil od tebe...jo a ta posledni veta ma spatne interpunkci.......if...., use it please..he he, pred please nedavas carku...no jo, ale to ti spellchecker nerekne, co? LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to, ze odpovidas georgovi anglicky, ukazuje, ze mas sam nejake problemy se sebou a potrebujes boost pro tvoje asi pekne skriple ego......kdyz se tak na tu tvoji anglictinu divam, tak tam mas trochu vic chyb..zase v interpunkci....he he he lol! ...zajimavy, lidi si mysli, ze kdyz se nauci nejaky jazyk, musi to hned kazdemu mlatit o hlavu......a nepocitaji moc s tim, ze nejsou sami ve znalosti jinych jazyku......muj kocour je trilingvalni, no a co? kdo umi, umi a moc o tom nezvani....
0/0
7.9.2002 19:23

dedek

Re: Re: Re: Izrael's terror
Mily pane profesore, Me ego nepotrebuje zadny boost ani psychiatra, a proto muzu priznat ze jsem SPELL CHECKER v tomto pripade nepouzil. Pravdu mate v tom, ze SPELL CHECKER neodhali vse. Alespon ne ten od Microsoftu. Nikde v mem komentari jsem netvrdil, ze moje anglictina je perfekni. Je to muj druhy jazyk, a jako kazdy smrtelnik (samozrejme krome Vas) delam chyby. Priznavam, ze jsem si muj komentar mel zkontrolovat I podruhe. A ted k Vasim komentarum. Wall Mart je korporace s registrovanou obchodni znackou. Kdyz uz toto jmeno chcete pouzivat s odkazem na moji anglictinu alespon to jmeno napiste spravne. Wall se pise se dvema L. To jenom aby kazdy vedel o co Vam jde. Musim Vas zklamat, ja jsem v USA legalne, a proto nemusim myt podlahy ve Wall Martu. Pokud chci vyjadrit myslenku ve smyslu pokracovani ve vdelavani se v anglictine, veta “Good luck with your English” asi nevystihne co zamyslim. Nebo si snad myslite, ze ano? No tak, pane profesore. Tak, a ted danger. A co treba veta “Dangers of mining”, kterou muzete najit v Merriam-Webster Online slovniku. Slovnik, ktery pouzivaji studenti na univerzitach. Zamerne jsem pouzil tuto vetu. Muzete si ji lehce overit. “A unique” je nejaky, jakykoliv vujimecny pribeh. Pouzitim “the unique” jsem referoval konkretni z mnoha pribehu, valecny konflikt. SPELL CHECKER neni spellchecker. Alespon podle Merriam-Webster Online a Wordsmyth Educational Dictionary-Thesaurus. Spellcheker totiz nebyl ani nalezen. Co se tyce cteni, ctu tolik kolik potrebuju a stiham. Na rozdil od Vas mam totiz, krome studia, take zamestnani na plny uvazek. No tak vidite pane profesore. Neni vsechno jenom cerne a jenom bile. Nikdo neni dokonaly, a Vy taky ne. Vase anglictina by taky asi potrebovala revizi. Britska a americka anglictina je navzajem trosku odlisna ne jenom co se vyznamu slovicek tyce, ale take v pouzivani jazyka a akceptovanych normach pouziti. Mimochodem, I kdyz je snad (nepostrehl jsem zadnou souvislou vetu) Vase psana anglictina na dobre urovni, zajimalo by me jak by jse se domluvil s cernosskym zamestnancem Wall Martu. Aha, rukama a nohama. Chudaci Vasi studenti, ti se spravedlnosti asi nedockaji. Kdyz uz chcete kritizovat kritika ujistete se, ze nedelate chyby sam. Ocekavam Vasi reakci. Now, you bit the bullet!
0/0
7.9.2002 22:56

jk

Re: Re: Re: Re: Izrael's terror
Docela vás obdivuji, že vám to ubohé Jurasekovo rýpání stálo za tak obsáhlou odpověď. Takovýchto pitomců jako on jsou plná fóra a většinou kritizují něčí češtinu, i když ji sami pořádně neovládají. Je vidět, že se tenhle typ lidí umí obzvláště rozohnit, když někdo nepíše mateřským jazykem.
0/0
9.9.2002 15:20

george

Re: Re: Izrael's terror (for dedek)
First of all, I would like to remind you to choose your language while communicating with other people, especially on this site. I'm glad that most of the readers realised what type of person you are! This is a site for people to express thier thoughts freely without any offence. I also foundout that you are against the content of my text and not the language. Being unable to find a suitable and reasonable reply to this content which I presented, you started looking for small mistakes which might be as a result of haste. I would be generous to explain for you what a witness means. A witness shouldn't be a part of an organization or a press. Any 'free' ( who isn't payed by any public or private institution) person and believes in what he sees infront of his eyes is considered as a witness. We are people of different thoughts, no doubt, but still we should keep respect for eachother. Therefore, I would be pleased to receive your next reply in a rather civilised manner! 
0/0
7.9.2002 21:06

dedek

Re: Re: Re: Izrael's terror (for dedek)
Well, dear George, or whatever your real name is; you do not respect readers of this site who do not understand English, therefore, I have no reason to respect you. Answer my question; do you or don't you read and speak Czech. If not, how can you comment on the article? As far as witness goes, you may consider YOURSELF a witness. Until you testify, you are allegedly a witness. By the way, read my comment again. Nowhere I referred to a witness as a member of a press or an organization. I, personally, do not believe you have seen a thing. I think you are a liar. Thus, I refer to you as such. I did not point out any particular mistakes. I questioned your general trustworthiness. Speaking of that, I don not even believe that you are a US citizen. What you, allegedly, witnessed is, at minimum, criminal act of military personnel against civilian. Do you know that such a testimony would be fairly important for makers of US foreign policy? Did you talk to authorities? No. Why? Because it is a lie. You did not witness a thing. Until you testify, in my opinion, you are a liar. This is my response. With all the respect, what is yours?
0/0
7.9.2002 23:34

george

Re: Re: Re: Re: Izrael's terror (for dedek)
I'm afraid you don't deserve any reply. Dealing with people like you is of no worth!
0/0
7.9.2002 23:50

dedek

Re: Re: Re: Re: Re: Izrael's terror (for dedek)
I asked legitimate questions. Why don't you respond? Do you or don't you read and speak Czech? Are you going to see authorities (embassy, police, Department of State) and offer your testimony? These are questions not related to the conflict. Legitimate questions. Reply to them you ignorant prick or never again offer your comment on this site, please. Please.
0/0
8.9.2002 0:19





Najdete na iDNES.cz