Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útok na Irák otevře peklo, míní Arabové

Útok na Irák otevře na Blízkém východě dveře do pekla, tvrdí Liga arabských států. Proto je nutné, aby Bagdád ve spolupráci s OSN přijal zpět zbrojní inspektory. USA zvažují, že navrhnou Spojeným národům, aby inspektory doprovodily zahraniční jednotky, které by prosazovaly prohlídky podezřelých objektů i silou. Irák viní USA, že zneužívají OSN ke špionáži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nezávislý

USA - světový agresor
USA zcela zjevně demonstruje vměšovací a agresivní politiku, jejíž cílem je expandovat svůj vliv, ekonomické a mocenské zájmy v co největším rozsahu.Vojensky a ekonomicky slabší státy dříve či později podléhají jejím velkým tlakům, ale v případě odolnějších zemí přichází na řadu i vojenský zásah alibisticky skrytý pod rouškou boje s terorismem. Až zarážející je, jak politicky efektivně z lidské tragédie z 11.9.02 tato agresivní politika USA profituje!?
0/0
13.9.2002 15:01

adolf

bastardi
vsechny co sem pisete bolsevicky, moralisticky a humanisticky blaboly by vas meli pozavirat... a neni nic spatnyho, ze nekdo chce, aby byl benzin levnejsi...
0/0
12.9.2002 19:22

horst

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.9.2002 10:41

JUNNIOR

útok na Irák
Pokud Amerika nedostane souhlas OSN nemá právo na útok. Amerika má také jaderné zbraně a nikdo jí nenapadá.
0/0
9.9.2002 14:49

Yoda

V pozadí je ropa
doporucuji k precteni
Yoda
0/0
9.9.2002 13:39

Kominík

Re: V pozadí je ropa
Zajimave..., samozrejme, ze se da predpokladat, ze JEDEN z motivu utoku na Iraq je ropa. O blizici se ropne krizi, hlavne v USA, kde markantne byly a jsou ceny benzinu a jinych ropnych derivatu trvale na nizkych urovnich, pritom spotreba je ohromna, se vi jiz pekne dlouho, proto bych se nedivil... O budouci snaze USA vyuzivat vetsi mnozstvi fosilnich paliv, nam muze napovedet jejich pristup ke Kjotskemu protokolu... Dalsi fakt je, ze nejvetsi ropna naleziste jsou v nestabilnich regionech a tedy i dodavky nemusi byt stabilni. Rostly-li by ceny ropy v dusledku jejiho nedostatku, znicilo by to uplne ekonomiku USA, ale dominoefektem i Evropskou. Ale mozna bych na to osobne spise nahlizel jednoduseji - Tim, ze se znici "teroriste", se jako vedlejsi produkt ziska kontrola nad cenami ropy. Prast jak uhod vysledek bude ale samozrejme stejny. Nechapu ale jedno, proc takovyto clanek s takovymito odkazy a dolozenimi nevyjde v nejakem zapadnim dennim tisku...???
0/0
9.9.2002 14:59

Michal

LIBERALISMUS?
Nejsem sice žádný příznivce současného Iráckého režimu, ale na druhou stranu vlastnictví nějakých zbraní (i když hromadného ničení) není až do chvíle kdy je puužiji nic závadného. USA a půlka Evropy sedí na takových arzenálech, o kterých by se nějakýmu Husajnovi mohlo jen zdát a nikdo je za to taky nepranýřuje. SVOBODA JEDNOHO KONCI TAM, KDE ZAČÍNÁ SVOBODA DRUHÉHO.
0/0
7.9.2002 16:12

AD

Re: BLBOUNE !!!
0/0
7.9.2002 17:44

Terazky

Re: LIBERALISMUS?
to o té svobodě můžeš vysvětlovat spíš samotnýmu Husajnovi..
0/0
8.9.2002 11:55

kacenkin

Re: LIBERALISMUS?
Ano mám velký strach že nás napadne Francie.....ANo.
0/0
18.9.2002 9:45

Belzebub

Remember
Z hlediska vyssiho principu mravniho vrazda na tyranu neni zlocinem. Taky ja schvaluji odstraneni Husajna.
To neni zadna ironie!!!!!!!!!!!!
0/0
7.9.2002 15:46

Kominík

Re: Remember
Dobremu jenom dobre, ale ruku na srdce, kolikrat uz byly zpachany velike zlociny ve jmenu "vyssich principu" a kolikrat se v historii tyto "vyssi principy" zmenily, nekdy ne-li i otocily...
0/0
9.9.2002 10:38

Petr

Amerika je sama teroristou
Amerika se neustale plete do vsech veci na celem svete a chce diktovat vsem vladam co maji delat a co ne.Muj nazor je ze po trebuje sesadit a prezidanta a dosadit vladu ktera ji bude podrizena. Ale narazi na tvdy odpor ligy arabskych statu.A dale je mozne ze 11.9. 2001 si to americane udelali sami aby meli duvod obsazovat a terorizovat cizi staty ktere ji odporuji
0/0
6.9.2002 15:58

taky někdo

Re: Amerika je sama teroristou
Můj názor je, že nevíš o čem mluvíš.
0/0
7.9.2002 9:39

AD

Re: Jses pekne vymazany debil !!!
0/0
7.9.2002 17:43

Aussie

Re: Amerika je sama teroristou
Co k tomu dodat... snad jen to ze nejsi nic jinyho nez kus krypla bez mozku a naprosto zbytecna existence. Pokazde, az se ode dneska podivas do zrcadla, tak si tohleto rekni!!!
0/0
7.9.2002 20:07

Dan(1)

Re: Amerika je sama teroristou
Můj názor je, že sis to udělal sám ty a podle sebe soudíš druhé.
0/0
7.9.2002 20:10

Terazky

Re:blahoslavení chudí duchem...
teda člověče - tohle nemá smysl komentovat - ty máš vážně inteligenci bublajícího bahna !!!
0/0
8.9.2002 11:59

xxxx

Re: Amerika je sama teroristou
Pro Petra!!!!!!!!!!!!!!!
 Mam p;ocit ze se Ti plete rozum Z Ho.......!!!!!
0/0
8.9.2002 17:39

BUBLA

Re: Amerika je sama teroristou
0/0
8.9.2002 22:11

BUBLA

Re: Amerika je sama teroristou
SOUHLAS, "podezření že by Irák mohl začít vyrábět"/sic!/ zbraně hromadného ničení je zástupný důvod, protože USA potřebují ZíSKAT KONTROLU NAD IRÁCKOU NAFTOU, TO JE JEDINÝ,PRAVÝ A SKUTEČNÝ DŮVOD!!! Navíc se potřebují zbavit zásob z nadvýroby- proto potřebují válku, a nikde jinde by vhodný důvod nenašli.
0/0
8.9.2002 22:18

jenda venda

Re: Re: Amerika je sama teroristou
..ve starém Římě, když caesar toužil po triumfu, musel vést válku, ve které muselo zemřít určité minimální množství nepřátel....a triumf, to byla vyzanmenání... a povyšování...a i jiné přiležitosti pro tolik civilizovaných lidí, že ti mrtví barbaři byli zanedbatelní (no, ono už to začínalo za republiky, kdy se Řím tak dlouho neúprosně bránil, až končil u Rýna a Dunaje a....).
0/0
9.9.2002 0:18

Tomik

Re: Amerika je sama teroristou
No,nevim,jestli názor,že si američane srovnali se zemi symbol sve ekonomicke nadvlady nad světem(Dvojčata),je uplně bezchybný.Jako duvd k valce by urcite nasli i nejakou jinou a levnejsi alternativu.Faktem je,že jsem se z tisku dozvěděl o nově otevřeném Mc Donaldu v Kábulu a to mě trochu rozčiluje a živí to ve mě pochybnosti o skutečných důvodech vedeni války v Afgánistánu.Vymítit terorizmus se opravdu krásná věc a kdyz se k tomu prida i nejake to akonomicke hledisko,tak to uz vubec neni zle.Muj zaludek takovou vec opravdu tezko zkousava.Jestli jeste USA zautoci na vlastni pest na Irák,tak uz se bude jen velmi tezko rozlisovat,kdo je tu vlastne terorista.Snad to NATO nedopustí,to bych mel zaludek na Marzu.
0/0
9.9.2002 12:01

adolf

Re: Amerika je sama teroristou
muj nazor je, ze ses curak Petře...
0/0
12.9.2002 19:30

AntiVitamin

Postoj LAS je pochopitelny
Postoj Ligy Arabskych Statu je pochopitelny. USA se v oblasti prilis angazuje, a to nejen vojensky a nejen v Iraku a Afghanistanu.
0/0
6.9.2002 15:07

Kominík

"Bism illaha ar-rahimi ar-rahmani"
(ve jmenu Boha milostiveho a milosrdneho)"Uznavam,ze neni boha krome Boha, a Mohamed je jeho prorok" (ašhadu ana la illaha il-allah wa Muhamadun rasulu allah)........." ....Mohamed nezil prave svaty zivot. Jeho touha po sexu, jeho pletky se sluzkami a otrokynemi, jeho pedofilní pomer s Aishou, 9 letym ditetem, jeho radost ze zabijeni, jeho masakry a genocidy Zidu, zotrocovani a prodej otroku, zabijeni svych oponentu, jeho najezdy a loupeze obchodnich karavan, vypalovani palmovych sadu, niceni vodnich pramenu, proklinani a vzyvani zla na jeho nepratele a jeho pomsta na vojenstich zajatcich ho vylucuji z rad slusnych lidi, nemluve o jeho poslaní „Bozskeho proroka“....Korán učí muslimy zabijet neverici, kdekoli je najdou(Q. 2:191, Q. 9: 5), vyvrazdit je a tvrde s nimi zachazet(Q. 9:123), bojovat s nimi (Q. 8: 65 ), trebaze by to byli i zide ci krestane, ponizovat je a ukladat jim pokuty (Q. 9: 29). Korán upira svobodu vyznani celemu lidstvu (Q. 3: 85). Prikazuje svym nasledovnikum zabijet neverici az dokud nezustane zadne jine nabozenstvi, krome islamu (Q. 2: 193). Ze vsichni neverici v islam pujdou do pekla a budou pit vrouci vodu(Q. 14: 17). Vyzaduje od muslimu zabit anebo ukrizovat anebo utnout ruce a nohy nevericim,a aby byli vyhnani z krajiny s opovrhnutím (Q.5: 34). Koran zakazuje muslimum pratelit se s nemuslimy, trebaze by to byl i vlastni otec ci brat. (Q. 9: 23), osobitne zakazuje pratelit se se zidy a krestany. (Q. 3: 28). Koran zada muslimy „zapasit s nevericimi s velkým usilim (Q. 25: 52), byt neoblomny s nimi, nebot patri do pekla (Q. 66: 9). „Svaty Prorok“ vyzaduje od svych nasledovniku „stinat hlavy nevericim“. „A po velkem zabijeni peclive spoutat zajatce”(Q. 47: 4). Co sa tyka zen, Koran hovori, ze manzel je muze zbicovat, kdyz jsou neposlusne (Q. 4:34). Nemaji stejna dedicka prava jako muzi (Q. 4:11-12) a jejich svedectvi pred soudem se neprijima (Q. 2:282). To znamená, ze znasilnena zena nemuze obvinit nasilnika, kdyz na to nema muzskeho svedka. Mohamed dovolil muslimum ozenit se se 4 zenami, stejne tak spat se sluzkami a otrokynemi a take se zajatymi zenami, kolik jich jen maji (Q. 4:3). On sam jim v tom byl prikladem. Proto kdekoliv muslimske armady ovladnou jiny narod, nazvou lidi „kafir“ a maji dovolene znasilnovat jejich zeny. Pakistansti vojaci znasilnili v Bangladesi az 250,000 tamejsich zen v roce 1971 a zmasakrovali 3,000,000 neozbrojenych civilnich obyvatel potom, co muslimsti duchovni vudcove vyhlasili, ze Bangladesane nejsou muslimove. Proto vezenske straze islamskeho rezimu v Iranu znasilnuji zeny a potom je zabiji, nazvou je odpadlickami a neprateli Allaha a jeho proroka..............." DOPORUCUJI www.geocities.com/baruchmar/koexistencia.html
0/0
6.9.2002 15:01

honza2

Re:
Mohamed nebyl "svaty", ale dle meho nazoru to jeho osobu nezpochybnuje. Existuji jiste doklady, ze to byl puvodne odhodlany konvertite Judaismu (tedy chtel by zidem). Nicmene Judaismus neni prilis misijni nabozenstvi a jemu se udajne nechtelo obstat v tak narocnych zkouskach... NIcmene stejne jako uvadite nektere vase citace je nutne si uvedomit, ze jsou trosku vytrzeny z kontextu. Islam ma na krestanstvi zkozdeni par set let vyvoje, takze nemuze chtit "lidska prava", ktera vseobecne existuji cca pul stoleti (spousta mist v evrope umoznila napriklad volebni pravo pro zeny az neco kolem roku 1970....)
0/0
6.9.2002 15:13

Kominík

Re: Re:
Urcite je to vytrzene z kontextu...,ale vety v podobnem smyslu, nemaji sanci se obhajit, ikdyz je zasadite kamkoliv, myslim. Proto jsem uvedl jisty link(viz.vyse), kde o islamu mluvi clovek, ktery se rozhodl vzdat se islamu...uvadi duvody a ma zajimave nazory...obohacujici. Slo mi jen o to, rozpoutat diskuzi na tema islam versus krestanstvi, ackoliv ne nekterym po libosti...
0/0
9.9.2002 10:23

kamila

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.9.2002 7:36

Dan(1)

ko ko ko ko ...
Tomu se říká argumentace...
0/0
8.9.2002 11:28

Terazky

Re: Re: pěkný
Teda Kamčule - to je moc závažné a poučné, cos nám tu právě zdělila, ale myslím, žes to nemusela zas až tak rozvádět - stačilo jednoduše napsat " JSEM KRÁVA " a bylo by vymalováno !!!
0/0
8.9.2002 12:07

Fabca

Re:
Korán není dokonalý, obsahuje na dnešní dobu spoustu nehumánních věcí, ale to neospravedlňuje pohlížet na muslimy jako na tu "špatnou" víru. Stejně by šlo argumentovat u (nejen) katolické církve která má na kontě pravděpodobně největší genocidy v dějinách. Nic není o víře, nýbrž o jejím uplatňování a vnucování jiným. Nejnebezpečnější je fanatismus a je jedno jestli muslimský, křesťanský nebo nějaký jiný. Problém je v tom, že všechny velké víry se pokládají za tu "jedinou pravou" a usnadňují tak fanatikům militantní výklad.
0/0
8.9.2002 23:48

Kominík

Re: Re: Jsem Evropan ateista
Ano vira neni dobra nebo spatna je to od slova verit, ale je mozne verit v dobre ci ve spatne. To, co je dobre nebo spatne kazdeho uci jeho spolecnost, v ktere vyrusta, ktera se dlouho vyviji. My krestane, ci jejich ateisticti potomci, kteri maji spolecnost zalozenou na krestanske moralce jsme obecne relativne tolerantni a otevreni lide, ale muslimove jsou napr.zase relativne atolerantni a uzavreni, proto jejich kultura k nam pronika snadneji, tedy klidneji nez opacne. Kazda z techto kultur ma jiny zebricek hodnot, to je jasne. Islamsky fundamentalizmus ma zajiste neco spolecneho se silnou islamskou ideologii, ktera jeji lidi svazuje, nenechava jim volnost v mysleni a jeho rozvijeni nebo chcete-li meneni tamejsich pomeru, vse pod hrozbou strachu...Ano souhlasim, ze kazda velka vira ma "panexpanzivni" cile, ale rozdil je v tom, ze islam dava daleko sirsi moznosti k radikalizaci nez jina nabozenstvi. Tento predpoklad vychazi uz jenom z nepreberneho mnozstvi dvojsmyslu a skrytych vyznamu, ktere jsou v Koranu. Nektere z nich hlasaji tendencni agrese s jinymi kulturami, pokud se jim nepodvoli nebo jeste hure pokud se snazi samy islam potirat-to je dokonaly samoobranny system a prave v tom je kouzlo a zaklad islamu jako ideologie, z ktere logicky prameni i fundamentalizmus. Ted budu citovat jednoho muslima: “Muslimove mohou a budou zit po boku krestanu a zidu. Nesmi se vsak zapominat, ze my, muslimove, budeme pokracovat v našem zapase za sireni pravdy, pokoje a miru, az dokud prapory praveho islamskeho statu (Khalifa) nebudou zdobit plochu cele zeme. Lidstvo bude povysene od uctivani jinych lidi a materiálnich vydobytku k uctivani Stvoritele kazdeho cloveka a sveta“. Islam jako ideologie, rad nebo fenomen mozna je nabozenstvi dobre, mirumilovne, bohabojne a uctive, ale prostredky ktere vyuziva k dosazeni svych "vznesenych cilu" jsou barbarske a zrudne. V kazdem pripade, alespon v nasem dnesnim pojeti sveta. Kdyz si predstavite dve kultury, kazda hlasa sve hodnoty tak musi bud nejak koexistovat, ci jedna druhou prevalcovat. Myslim, ze kompromis mezi islamem a krestanstvi je velice nerealny, dnes z obou stran neprijatelny. My vedeme zavod a to je trnem v oku muslimum.....Myslim si, ze to nekdo odnese bud oni nebo my. A jak znam krestany-"Kdyz te nekdo uhodi nastav druhou tvar", nevim, nevim...
0/0
9.9.2002 13:08

barbudo

Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
Není to tak dlouho, co značná část světa také vyznávala podivné nesnášenlivé agresivní náboženství. V této části světa se provozovaly podivné rituální pochody (snad nějak začátkem května a v listopadu) s obrazy vousatých (či plešatých) svatých. Pečlivě se dbalo na náboženskou čistotu všeho a každého. Byly nedovolené typy oblečení, účesů, hudby a jiné podivnosti, jako třeba zakázaní spisovatelé. Obyvatelé této části světa při příslušných rituálech hlasitě přáli smrt jinak smýšlejícím, aby si dodali odvahy, doplnili své rituály o synchronisovaný potlesk a zpěv ponurých písní. Všichni obyvatelé této části světa byli bezvýhradně oddáni nejsvětlejším myšlenkám jejich náboženství. Svědčilo o tom i to, že čas od času byli všichni dotázáni a na 99,99% odpověděli, že takhle se jim to líbí nejvíce. Bylo možno vidět je v televizi i číst jejich plamenné články v novinách. Kdyby tenkrát někoho napadlo, že je třeba ty nenávistné zaslepence do jednoho zlikvidovat, už jsme tady nebyli, že?
0/0
9.9.2002 14:29

Kominík

Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
Mate recht, az na to, ze NE vsech onech 99.9% lidi na "one farme" melo po ideologicke strance v sobe doktrinu a verouku teto kulturne-politicke blamaze tak hluboce ZAKORENENY, narozdil od muslimu a jejich islamu... Rozhodne v me disputaci nezaznelo nic o totalni likvidaci muslimu, to mi podsouvate....slo mi o to, abych prezentoval svuj nazor a obavu z mozneho siliciho islamskeho fundamentalismu a pokus najit jeho duvody a koreny.
0/0
9.9.2002 15:57

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
Pokud jsem něco podsunul, pak se omlouvám. Chtěl jsem jen naznačit, že i v případech, že obyvatelstvo zvenku vypadá jako věci oddané, nadšené a zapálené, nemusí to být úplně pravda. Ono to s kořeny a zakořeněním nebude až tak horké. Co když jsou islámští fundamentalisté nepřáteli muslimů stejně jako našimi. Co když bez pomoci muslimů islámské fundamentalisty nedokážeme eliminovat? Co když hrozí reálné nebezpečí, že chybně vedenou politikou naháníme další adepty do jejich výcvikových táborů? Dnes už ty tábory nevedou hoši z CIA, ale úroveň výcviku asi nebude nejhorší.
0/0
9.9.2002 16:26

Tomik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
Tady padaji sama pravdiva a zajimava slova.Diky vam panove za tohle obohaceni meho kulturniho a spolecenskeho prehledu.Jen bych rad dodal,ze souhlasim s nazorem,ze s tim zakorenenim to tak blede nevypada.Mezi nami zije spousta muslimu (ja znam dva) ,kteři jsou v CR kratkou dobu a nikdy jsem od nich neslysel,ze by nejakeho krestana nazyvali nevericim psem a prali mu smrt v plamenech pekelnych.A troufam si tvrdit,ze je k tomu urcite v jejich rodne zemi doma i ve skole ponoukali.Rozum neni vysadou naroda nebo nabozenstvi,ale jednotlivce.
0/0
9.9.2002 16:45

jenda venda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
...taky si myslím, že nesnášenlivost vede napříč pře hranice, a zdaleka nemá jen jednu ideologii či nábožentsví. Že se neprojevuje činy? No, spíše asi nemá na takové, které by upoutaly pozornost, ačkoliv mrtvých je víc než dostatek. Nemá každý miliony a příležitost tahat za nitky k milionům....peněz i lidí
0/0
10.9.2002 3:56

Kominík

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
...no a prave ta ideologie ci nabozenstvi, sjednocuje lidi a je-li dobre propracovana a uchopi-li ji "spravny clovek" do svych rukou, dokaze zfanatizovat obrovskou masu populace. Takze nesnasenlivost rozhodne vede napric hranicemi, ale bez jednoticiho prvku nema ve velkem meritku sanci prosadit se k zadnemu masivnimu utoku, ci odporu... A pak uz jen ty miliony...
0/0
10.9.2002 11:47

Kominík

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
Kdyz jsem nad tim dnes premyslel, uvedomil jsem si, ze je mozne, ze ti lide opravdu nejsou zase takovi muslimove, jak se mne zda, ci jak se tvari. Nevim nikdy jsem nezil v muslimske zemi. Ono to asi bude jak kde, ale protoze to, ze se clovek prihlasi k islamu byva vetsinou v techto zemich nutnost, aby clovek mohl pozivat vysad systemu, a zaroven netrpel opovrzenim a tresty, proto by vase argumentace mohla byt vlastne velice realna. Akorat si myslim, ze ti fundamentaliste rozhodne nejsou nepratele muslimu... To jsou pro ne mucednici, synove bozi, ktri hlasaji a rozsiruji jeho uceni. Normalni radovi teroriste jsou podle meho muslimove az do morku kosti. Je vsak mozne,ze jejich vudci jen vyuzivaji islam, jeho ideologickou stranku, ke svym mocenskym ambicim a pritom nemusi byt ani doopravdy verici. Kazde nabozenstvi vzdy slouzilo pro neco a pro nekoho, a sledovalo nejaky cil, metodou bylo, je a vzdy bude zmanipulovani prostych lidi, pesaku. Sefove techto radikalnich organizaci se rekrutuji z rad vyssi vrstvy, jsou vetsinou bohati a velice vzdelani, jsou vlastne neco jako kralove(vudci) stada, kteri prosazuji jak sve zajmy, tak i "kulturni navyky", islamske logos do ostatnich koutu sveta, proto je maji vsichni radi a ikonizuji je. Podle mne se techto posahanych radikalu dlouho nezbavime a mate pravdu, ze svou politikou nahanime dalsi adepty pro boj proti nam. Neni to vsak jen nase politika, ale i jejich vidina moznosti ovladnuti sveta a podileni se na tomto "velkem" cinu ve jmenu Allahove. To Osama ukazal, jak vratka je ve skutecnosti nase civilizace, ukazal ostatnim jeji slabiny. Tusim, ze bude hur, prijdou mozna i vetsi hruzy....???...nepreji si to, ale je to vysoce pravdepodobne, at uz USA na Iraq zautoci ci ne...
0/0
10.9.2002 11:28

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
...mzslím, že to je ta trefa hřebíku na hlavičku! Ti, co se nemají dobře, jsou především nas....stresovaní, už z historie je známo, že rozhořčené masy může kdoliv využít k čemukoliv...takže pak se fanatici vždycky najdou. Ale ten, kdo to užívá, většinou bývá ten poslední, co věří krmi předkladané mase...ten bývá narozdíl od masy vzdělaný, movitý, a tak jediné, co mu chybí, být aspoň tak mocný jako někteří z nás....Z toho plyne co? Nikdy nenaštvěte masy tak, aby chuť si to svámi vyřídit přebážila nad tím,, co by mohly přitom ztratit...a nikdy nenechejte vzdělaného a movitého bez zaměstnání, aby neměl čas dostat roupy.. 
0/0
10.9.2002 13:01

Kominík

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem Evropan ateista
..problem je, ze tem zmanipulovanym masam lidi, staci k agresi i treba jen nepatrna propaganda, kterou vytvori sef, a oni vsemu uveri. Vymysli jim zastavu, zajisti stravu, bydleni, plat, kulomety a rekne, ze jednou prijde cas, kdy i oni budou bohati(rozda jim to, co treba me ukradne), ze budou slavni a pujdou k tomu za sve sluzby do raje. Co vede k temto cinum sefa je naprosto jasne - slava, moc, zisk, odplata, sexualni problemy, mindrak z detstvi, nuda atd... Co vsak vede k onem cinum radove kriklouny s kulometem? Je to hlupactvi?, slepa vira?, zold?, snaha nebo pokus se podilet na "velkych vecech"?, nekam se zaradit?, nebo jen hulvatstvi a sklony destruovat? Zrejme takova nejaka smesice a kombinace vseho...Co takovy G.Orwell-Farma zvirat...myslite, ze je k mani take v arabstine? Dovolte mi jen kratce odbocit k znacne zajimavemu tematu- DAVOVA PSYCHOZA. Je to vyborna vec, musi byt krasny pocit ridit dav, podmanit si ho...(pozor ne kazdy to dokaze). Horsi je vsak zustat v davu a ztratit kontrolu nad svym raciem, byt zmanipulovan, popr. byt uslapan. Zajimave je, ze to pusobi i na inteligentni jedince, kteri se ale zase takovymto situacim vyhybaji. Slysel jsem zajimavou teorii proc je dav agresivni...Kazdy clovek musi mit pry kolem sebe urcity prostor(radove centimetry), kdyz je na jednom miste velky pocet lidi, tento osobni prostor je narusovan jedinci v okoli a to vede u cloveka ke stisnenosti a z toho pramenici podrazdenosti. Pak jiz staci aby nekdo sugestivne promluvil, prekonvertoval mysleni lidi na jednotnotnou ideu, vykrikl a zacina davove silenstvi, peklo, ktere se umonuje poctem clenu davu. Proto se policie pri likvidaci demonstraci apod. snazi roztrhat dav na male skupinky, aby se absolutne zvetsil prostor kolem kazdeho cloveka, aby se lide probudili. Sam jsem na vlastni kuzi zazil nekolik demonstraci a dokonce i cilenou hromadnou sugesci od jednoho postarsiho profesora, reknu vam, velice me vydesilo, co se da s lidmi delat...
0/0
10.9.2002 15:19

orfík

Re:
   To je zajímavé, že mě to zotročování jiných národů na jiných kontinetech vč. olupování jejich bohatství, upalovaní lidí, zabijení nevěřícich a mormonocné přeorietování na jiné nábožentství něco připomíní z historie. Kde to asi dělal? Ježiši Krista snad né v křesťan, a nebo že by jo ?    
0/0
12.9.2002 16:43

Krut'as

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.9.2002 14:46

Lojzhelmín

Re: Predpoved pocasi na zitra!!!
Cože nám ta proklatá Amerika udělala?? Člověče samý špatný věci!!! Dvakrát nás osvobodila - jednou vod nácků, podruhý vod komoušů, drží tenhle kocourkov, co mu všichni říkáme svět tak nějak pohromadě a všichni ji za to nenávidí.
0/0
8.9.2002 12:12

Zdeněk

Jak dlouho ještě vydržíme?
To,jestli se tento plánovaný útok,či nějaký jiný někdy jindy uskuteční,jen oddálí a nebo přiblíží neodvratný násilný zánik západní civilizace rukou islámu.A jelikož názor nás všech co tu píšeme nemá naprosto žádný vliv na další dění,tak se ani nemá smysl mezi sebou hádat jestli útok ano či ne.Osobně bych raději aby útok nebyl, i když nás to stejně nezachrání,jen to snad náš konec trochu oddálí.
0/0
6.9.2002 11:17

taky někdo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.9.2002 9:58

Kominík

Pozdrav z Bagdadu.
Vyreseni arabske otazky a netrpelivost vasich kralu, kteri nechteji do nekonecna ustupovat nam kominikum, kteristo mame stale nejaky problem, je na snade. My totiz chceme zavest novy platny rad se vsim uzitecnym a peknym, co mate vy v Evrope a Americe, a s nasim vsemocnym Allahem vcele, ktery bude dohlizet na nase rozkvetajici muslimske metropole a jejich mrakodrapove mesity. Chceme, aby hlavni mesta sveta byla Bagdad, Kuala-Lumphur, Damasek, Teheran a Islamabad, chceme, aby odtud se delala vsechna rozhodnuti a aby kazdy na svete pocitil silu a moc Allahovu. Chceme, obnovit arabskou slavu ze 7.stoleti, chceme zlikvidovat Zidy a jim podobne bezverce a ateistum vnutit slovo Allahovo. Chceme zachovat Shariu a nikdy se nesmirime s nekym, kdo veri vic v penize, nez ve velikeho Allaha. Chceme, aby vsichni jezdili do Mecca, aby tamni turismus rozkvetl. Trvame na tom, aby vsechna mesta mela v nazvu priponu -abad(Parisabad, NY-Allahabad, Berlinabad, Pragabad...). Allah je veliky a jeho prorokem byl Mohhamad...To vse musime ucinit co nejdrive, ted, jinak uz to nikdy nezmenime, Islam padne a nastane prichod antikrista, kdy zavladne v nasem svete chaos. Do 50 let budou vycerpana z velke casti nase loziska ropy, budeme za chvili muset zvedat ceny a bez atomovky se nas nezaleknete a sproste nas obsadite, a potom se staneme jen ubozi vazalove, otroci vas ze zapadu, kteri budou zavisli na potencialnich humanitarnich pomocich, jako nasi divoci a nevychovani pratele z Afriky...Do 50 let si nechtene privolame na sebe zkazu svevolnou implantaci vaseho KULTURA a synove a dcery Boha prestanou nosit ho v srdcich a svoji ucte. Do 50 let budeme jist veprove steaky v McDonalds a pit colu...do 50 let budeme uz jako muslimove nebudeme...a kdyz se budeme chovat, tak jak se chovame, a vy se budete chovat, tak jak se chovate, tak jeste driv nebudeme, ale se zbrani v ruce otce sve a matky pomstime a nase deti v tajnych podzemnich krytech ke stejnemu navedeme...a vy budete trpet po vuli Allahove dokud krev vsechna more nezaplavi, tak jako Rude more je rude................S pozdravem Kominík "TOHO CASU NA VYLETE V BAGDADU:-)"
0/0
6.9.2002 11:13

taky někdo

Re: Pozdrav z Bagdadu.
Děláš si srandu? A pokud tam jsi, nechceš tam zůstat i s těm svejma kecama?
0/0
7.9.2002 10:05

Kominík

Re: Re: Pozdrav z Bagdadu.
Divil bych se, kdyby mi taky nekdo nato neskocil. Tedy spis jsem cekal, ze to kazdy pochopi, ja naivni...
0/0
9.9.2002 11:35





Najdete na iDNES.cz