Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přichází další povodeň: arbitráž kvůli Nově

V Londýně se v pondělí před mezinárodní arbitráží začalo rozhodovat, kolik Česká republika zaplatí za to, že neochránila investice firmy CME v televizi Nova. CME, firma amerického podnikatele Ronalda Laudera, žádá více než šestnáct miliard korun. Český stát naopak doufá, že nakonec nebude muset platit vůbec nic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda

Ať jej zbaví Imunity
Železného bych nechal zbavit imunity a vše by musel po lopatě vyklopit a zacálovat.Nechápu proč,když každý ví kdo je viníkem ,by měli občané cálovat jeho dluhy.Asi by to chtělo v senátu udělat novodobou defenestraci.
0/0
16.3.2003 23:32

Dusan

Navrh.
Ja bych to videl asi takhle, jelikoz se jedna o Novu, i kdyz to pan senator Zelezny poprel, ze se jich to netyka, zabavil bych vsem vyse postavenym lidem z Novy a to vcetne tech co tam pracovali od toho daneho okamziku, kdy se trhli od amiku a jejich rodinnych prislusniku, majetek a zastavil pohyb na jejich kontech. Pak bych Zeleznemu oznamil, ze pokud to nebude chtit uhradit, ze mu zrusim licenci. a nebo bych ji prodal treti osobe, aby se co nejvice penez statu vratilo zpatky. A pani radni by delali po podpisu nove smlouvy tri roky zadarmo. A pak, ze bychom na to od nich penize nedali dohromady. Platit budou, az se z nich bude coudit. Jsou to vsichni magori a dementi, kdyz pripusti neco takoveho. Nerika se nahodou, ze neznalost zakonu neomlouva? a at si pan senator strci ty sve kolace pekne do prd..e!
0/0
15.3.2003 3:07

Mila

Já jsem Železný a vy ostatní mi vlezte na záda
Spoluhráči z opoziční smlouvy by se spolu s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání měli na onu částku složit.Jenže jak jsme měli možnost sledovat výlevy pánů Žantovského, Štěpánka a p.Dědečkové, dopadneme špatně, neboť výše zmínění se opět vymluví na nepochopení celé kauzy ze strany nás občanů a sdělí nám onu jimi vyhlašovanou pravdu:,,My jsme chytří a vy blbci to zaplaťte!" Děkuji pěkně, ale už nechci.Doufám, že kompetentní orgány se konečně proberou a se členy RPRTV,ať už současnými ale hlavně minulými pořádně zametou a pošlou je tam,kam patří.Ale abych byl realista:oni výše zmínění se dál budou ohánět svými názory na stránkách tisku a mě z toho bude dále k zblití.
0/0
14.3.2003 20:38

ukran

proč má ČTV 2 programy?
řešení je jednoduché,stačí nechat jeden,nee? Holt jsme díky našim soc.právníkům prohráli.
0/0
14.3.2003 20:30

Dusan

Re: proč má ČTV 2 programy?
a co s tim ma spolecneho CT2? Tady jde preci o Novu a na druhou stranu ja jsem rad, ze mame dva statni kanaly. Podivejte se na to jak to vypada na Nove a na Prime. Samej smejd a tunel.
0/0
15.3.2003 3:09

TakyAnonym

To je hezký
Moc se mi tu líbí: jadrná mluva, bystré mozky, rychlé prsty sviští po klávesnicích a ideemi to tu přímo srší. Jsem rád, že dnes tu není mnoho zástupců PR agentur, mají asi hodně práce v terénu. Nicméně poznávám některá stará známá jména a známá připojení a opět jen zůstávám v úžasu nad skrytými vlohami některých z vás, jejichž talentované JÁ vynikne právě jen v anonymním světě nicků a chatů. Nepřipadáte si ale trochu jako ten Vovka? Já ano. Taky jako on se schovávám. On za ochranku, a svůj aparát, zaplacené právníky, podplacené politiky, kompromateriály na důležité lidi, ruské investory a další staré soudruhy. Jsem srab, schovávám se za anonymní nick a nejdu mu jednu ubalit. Možná i proto že se ho trochu bojím - co když jeho soudruzi či kámoši jeho tatínka z NKVD/KGB mi přijdou natrhnout zadek? Takže radši končit, a rychle logovat pryč !!
0/0
4.9.2002 18:28

Krut'as

Tak co blbecci?
Jeste porad mate chut' volit Plechovyho do senatu a platit jeho podrazy? Nebo se uz konecne zacnete ucit chovat a jednat jako lide a ne jak dive svine?
0/0
4.9.2002 2:48

mansarda

a ty se ptas co ja ? ja vam na to seru sestricky voberu
0/0
3.9.2002 14:39

Jiří Lukáč

At´to zaplatí ODS a ČSSD
Proč máme jako občané platit ze svých daních na základě rozhodnutí odškodnění zahraničnímu invvestorovi.At´to zaplatí ODS která tu bezohledně vládla a investice neochránila.Ptáte se z čeho ? Z těch našetřených miliard ve Švýcarsku! A ČSSD atˇzaplatí protože ODS v rámci OPO smlouvy kryla!Tak hoši na místo bombastických volebních kampaních pro senátní a komunální volby 2002 plaťte!
0/0
3.9.2002 14:03

Padrnos

Re: At?to zaplatí ODS a ČSSD
A zase za to muze ODS .......ta tady bezohledne vladla..hm. Vladla tady koalicni vlada, ve ktere mela ODS 40 % zastoupeni. Zbytek tvorila KDU a ODA, strany, ktere se postarali o nejruznejsi zakonne paskvily,strany, ktere ODS zcela verejne vydiralia prosazovali zajmy uzkych skupin svych priznivcu. Ale ja vim. byla to prece "Klausova vlada..." nasetrene miliardy ve svycarsku ? ty o nich neco vis ? tak to rekni vysetrovatelum, kteri se jiz nekolik let bezuspesne snazi dokazat, ze neco takoveho existovalo. Prispej svymi vedomostmi k objasneni teto kausy ! A CSSD ,ktera kryla ODS ? ach ji. kdyby vse bylo tak jednoduche,jako tve myslenkove pochody, tak by se nam skutecne zilo dobre. Vazeny, spolkni tu svou slinu,kterou plives okolo sebe nesmysly a vsimej si realitz. V teto konkretni veci royhodovala na pocatku rada vedena mistopredsedou ODA ,dnesnim mistopredsedou US a pak clenove KDU. ODS mela v teto rade pouze 3 a pozdeji 2 hlasy ze 14 . Ale je mozne, ze ODS muze i za tvou impotenci (nejenom telesnou ale i dusevni) a proto jsi proti ni tak vysazeny....
0/0
3.9.2002 14:18

Jiří Lukáč

Re: Re: At?to zaplatí ODS a ČSSD
Padrnosi,pro ověžení:Knižní velkoobchod.kdo?Falešní sponzoři ze zahraničí pro koho?Žofín-spozorské finční dary ze státních podniků.Rumová afera kdo?Topné oleje kdo?Prodej objektů -po odloučených posádkách pohraniční stráže(zámečky a luxusní staky po opravě kdo?Technické světově originální výrobky-patenty z technické správy STB na federálním ministerstvu vnitra -jejich prodej do zahraničí kdo?A hlavně aktéři z které že to byli strany?Co se týká šetření zdrojů a konta ve Švýcarsku bylo to bržděno OPO slouvou a to vy jako skalní praporečník ODS určitě víte! Nebyla totiž pro to nechat to důkladně vyšetřit jak se rádo omluvně užívá "Politická vůle".
0/0
3.9.2002 15:25

Padrnos

Re: Re: Re: At?to zaplatí ODS a ČSSD
Tak dobre, poporadku > knizni velkoobchod - bezny standartni priklad obchodni transakce nesouvisejici ani v nejmensim s politikou. jedine, co v nem bylo politicke bylo clenstvi jednoho z akteru v ODS. Chces snad uvadet politickou prislusnost u vsech obchodu , pak to navrhni spidlovi, treba budes za nedlouho potrebovat v supermarketu u pokladny krome penez i stranicky prukaz..... falesni sponzori ? ano ,ale ta prokleta ODS se k tomuto problemu JAKO JEDINA postavila celem a nechala si udelat audit. Co ale udelala treba ODA nebo KDU s podobnymi darci ? jaksi nasi novinari na tyto dve strany pozapomeli.......inu, prusery ODS jsou zajimavejsi,prece nebudou kopat do svych rad.......Ale souhlasim, to byl pruser. Ale opakuji, jedina ODS se k nemu postavila celem. Rumova afera ? To byl ,pokud si dobre vzpominam spolecne s topnymi oleji pruser legislativy,ktera toto umoznovala a tyto zakony pripravila ODA pod vedeni sveho mistopredsedy a ministra prumyslu pana Dlouheho. ten ale nebyl z ODS ale z ODA......tento zakonny paskvil byl dilem vyderacske politiky ODA a KDU a byl to jeden z mnou zminenych politickych paskvilu. ODS s tim nemela nic spolecneho a jiste si vzpomenes, ze v parlamentu hlasovala proti, podobne,jako proti lidovecke tzv. zelene nafte..... Zofin. tato kausa neni uzavrena ale jestli si dobre vzpominam, tak se jedna o vladni objekt a v jeho vedeni se vystridali prakticky vsechny politicke strany s vyjimkou komunistu a republikanu. mimochodem, jiz 7 let zde vladne CSSD a jak, to vime vsichni, kdo se o tuto kausu skutecne dobre zajimaji.......prodej objektu po odsunu vojsk mel na starosti a pod palcem ministr za KDU , ani s tim nemela ODS nic spolecneho. prodej patentu z ministerstva vnitra - zeptej se pana Rumla. Ano, byl v te dobe v ODS ale dnes se nema k nicemu, za co v te dobe zodpovidal.On je prece cestny politik bojujici cely zivot proti komunismu....ze jako ministr vnitra ma take nejakou odpovednost za sve podrizene,to si dodnes nehodla pripustit. A jen tak na okraj, z tech spolupracovniku byli az na par vyjimek vsichni dlouholeti zamestnanci z dob STZB a komunismu. Ale to prece neni v jeho kompetenci.....jeho kolega Fendrych by mohl vypravet...... No a zaverem k tem kontum. Ani ja si nedelam iluze ,zase tak skalni priznivec ODS nejsem ale snazim se posuzovat konkretni veci na zaklade konkretnich faktu a ta jaksi v teto kause chybi. je plna nejruznejsich dohadu a nepodlozenych blabolu ale jeste nikdo nepredlozil jediny konkretni fakt opravnujici kohokoliv obvinit z nejakeho trestneho cinu. takze tolik k tvym podnetum. Muzes pokracovat, mam rad vecnou diskusi. (na rozdil od mnoha nasich novinaru,kteri rozebiraji misto faktu pouze sve domnenky alal jedna pani povidala) A jeste malou pripominku - proc te nezajimaji daleko zavaznejsi kausy ,jako je treba Kavanovy afery,ekonomicke kotrmelce te soucasne vladni particky apod. ? To jsi skutecne tak zaujaty jen proti ODS ? Koukam ,ze dlouhodoba snaha nasich "nezavislych medii" prinesla sve plody..ODS muze absolutne za vsechno,co je "spatne"...........Jo,jo, Stokrat opakovana lez se stava vseobecnou pravdou.........jak smutne,lec pravdive rceni.....
0/0
3.9.2002 16:03

Jiří Lukáč

Re: Re: Re: Re: Padrnosi přečti si znovu můj komentář.Nebo to je debata" O koze a o voze"
Debata přesně podle školení funkcionářů ODS vybraných pro veřejné funkce.Použito metod pro funkcionáře KSČ před listopadem 1989 "Odpovědi k závažným problémům ve společnosti na dotazy nestraníků" tj. odejít v odpovědi od problému.Není divu,že se tato metoda v ODS osvědčila používá.Nebot´tato strana předvoj tzv.demokracie se bývalými bolševickými normalizačními nomenklaturními kádry KSČ a SSM jenom hemží a mají Padrnosi vedoucí úlohu strany zakodovanou v genech tj. kdykoliv se převléknou a půjdou do strany kde jí budou moci tvrdě uplatňovat!.Moje tzv. zaujatost proti ODS není proti vlastní straně,ale je proti ekonomickým zločinům, které napáchali beztrestně politicko-ekonomické mafie pod praporem modrého ptáka a velmi umně kryté úmyslně špatnými zákony bez sankcí schvalovanými tzv. většinou ODS .A ODS za tím vším udělala tlustou čáru, jako by to nebylo!.A dokonce mnohé výtečníky dostala do funkce krajských hejtmanů!O ostatních politických stranách si myslím rovněž své zde platí moudro našich předků: "Jeden je za dvacet a druhý za dvacet dva bez dvou" A co se týká o stokrát opakované lži to je doména právě některých funkcionářů ODS v duchu rčení "To je hluboké nedorozumění"! Na závěr trochu z komunální sféry.Nejvíce zadlužený ch měst a obcí je kde vládl modrý pták a nekde ve spojení s růží.To určitě soudruh Tlustý z ODS dobře ví, když je proti dalšímu zadlužování veřejné správy!
0/0
4.9.2002 8:43

Jiří Lukáč

Re: Re: At?to zaplatí ODS a ČSSD
Padrnosi,pro ověžení:Knižní velkoobchod.kdo?Falešní sponzoři ze zahraničí pro koho?Žofín-spozorské finční dary ze státních podniků.Rumová afera kdo?Topné oleje kdo?Prodej objektů -po odloučených posádkách pohraniční stráže(zámečky a luxusní staky po opravě kdo?Technické světově originální výrobky-patenty z technické správy STB na federálním ministerstvu vnitra -jejich prodej do zahraničí kdo?A hlavně aktéři z které že to byli strany?Co se týká šetření zdrojů a konta ve Švýcarsku bylo to bržděno OPO slouvou a to vy jako skalní praporečník ODS určitě víte! Nebyla totiž pro to nechat to důkladně vyšetřit jak se rádo omluvně užívá "Politická vůle".
0/0
3.9.2002 15:25

Jiří Lukáč

Re: Re: At?to zaplatí ODS a ČSSD
Padrnosi,pro ověžení:Knižní velkoobchod.kdo?Falešní sponzoři ze zahraničí pro koho?Žofín-spozorské finční dary ze státních podniků.Rumová afera kdo?Topné oleje kdo?Prodej objektů -po odloučených posádkách pohraniční stráže(zámečky a luxusní staky po opravě kdo?Technické světově originální výrobky-patenty z technické správy STB na federálním ministerstvu vnitra -jejich prodej do zahraničí kdo?A hlavně aktéři z které že to byli strany?Co se týká šetření zdrojů a konta ve Švýcarsku bylo to bržděno OPO slouvou a to vy jako skalní praporečník ODS určitě víte! Nebyla totiž pro to nechat to důkladně vyšetřit jak se rádo omluvně užívá "Politická vůle".
0/0
3.9.2002 15:26

občan

Boží mlýny melou pomalu, ale jistě..
, Zlodějina zůstane vždycky zlodějinou, i když tady je pikantní, že souvěřec Železný okradl své americké souvěrce, kteří mu jako svému souvěrci dali důvěru a tolik potřebný kapitál, bez kterého by navždy zůstal šedivým úřednikem s klotovými rukávy.. Moc zaslepuje a peníze stírají nejen principy a zásady morální, ale i náboženské. Tedˇjenom zůstává otázkou, který trest bude větší ? Ten pozemský nebo ten boží ??
0/0
3.9.2002 13:50

Keramik

BIJTE NA POPLACH
... vlada uz pripravuje zmenu zakonu, vcetne noveho modelu pridelovani a odebirani licenci.... takze Zelezny socdemaky nastval, protoze prezentuje politiku jinak nez si predstavuji a takto nevyvazene zpravodajstvi je treba zatrhnout !!! A nejlepe kontrolovat licence rovnou ve vlade a bud budes informovat tak jak chceme nebo se rozluc s licenci. No a US a KDU vubec neprotestuji, protoze takovej vztah k mediim je jim vlastni, akorat ze krome sofostikovaneho spidlovsko-dostalovskeho pouzivaj buranskej natlak ve spacaku :-))
0/0
3.9.2002 13:45

Padrnos

Re: BIJTE NA POPLACH
A co jsi cekal ? Vzdyt o to preci slo jiz pri tzv. krizi v CT. Uz tenkrat zlodej kricel Chytte zlodeje......... ODS preci chtela ovladnout CT a tak ji hrdinove z unie svatych "ochranili".na ci strane jsou dnes "nezavisli redaktori" netreba upesnovat, jejich dlouhotrvajici kampan proto vsemu ,co se podobalo ODS nakonec prinesla pozadovane ovoce...... A CSSD nyni chce rozhodovat o licencich......jako zastance socialni spravedlnosti bude rozhodovat, kdo a s jakym programem bude vysilat..........Jo,jo. nechci se prilis rouhat ale zacinam mit pocit, ze az na plne obchody zbozi to tady zacina byt horsi, nez za komunistu............Ale spousta lidi to tak chtela a nam ostatnim nezbyva,nez se tomu branit v ramci stavajicich zakonu alespon ve svem nejblizsim okruhu. Zvitezila luza, CSSD volena predevsim statnimi zamestnanci, financim vladne cerstvy absolvent bez zadne praxe, vnitru neschopny populisticky cucak ,zahranici ubohoucky karierista a vlade sileny sedivy urednik s marxistickymi nazory, ktere by mu i sam Marx mohl zavidet...... v 68 roce se tomu rikalo socialismus s lidskou tvari,dnes to nazyvame socialni stat..........Podstata je stejna,jen dusledky budou pro budouci generace tragicke....
0/0
3.9.2002 14:04

Občané ČR

Re: Re: BIJTE NA POPLACH
, Souhlas, souhls, souhlas.......................
0/0
3.9.2002 14:22

komunista

Daně ze závisti a z neschopnosti
, Navrhuji následující časový harmonogram zavádění daní: - daň milionářská - daň z chat a chalup (taky milionek) - daň z rodinných domů a soukromých bytů (neplatí nájemné) - daň z aut od Škoda Octavia výše (cena není lidová) - daň z leteckých zájezdů (také luxus,jetďte autem do tuzem.) - daň z "drahých" horsk7ch kol a jiných zbytečností - daň z "riflí" a jiných západních výdobytků - daň z vlastního názoru (taky zbytečný luxus) - daň z blbosti (každému, kdo tady zůstane žít) Navrhuji zrušení všech daňových úlev, měřme každému stejně ! Navrhuji jedinou daňovou úlevu, a to pro každého, který na "neadekvátní" majetek jiných poukáže ! Váš Karel Gottwald pohrobek
0/0
3.9.2002 13:39

Padrnos

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.9.2002 13:51

taky občan

Re: Re: Daně ze závisti a z neschopnosti
...jejda, a já myslel, že už jste v Australii, jak jste si spočítal a nám tu nedávno vyhrožoval....Teď je jenom otázka, jste li aspoň tak chytrý, jako vychytralý. Neznám žádného padrnose na těch skutečně lukrativních postech,  což by vysvětlovalo tu touhu po pustinách v nové zemi (ve městech už jsou civilizovaní...). Mimochodem, jaký rozdíl je v plnění pojišťoven za drahé auto a za šunku? Takže Vy byste měl platit ještě víc než já, jste totiž bližním pravděpodobně nebezoečný....
0/0
3.9.2002 14:11

radek

Trocha historie a faktu
V roce 1992 ,kdy Nova vznikla a dostala licenci byl predsedou rady pro vysilani jakysi pan Karel Kuhnl (tenkrat mistopredseda ODA).Jiste, malo znama ale dost podstatna malickost. Rada ,ktera mela hned odpocatku kontrolovat dodrzovani licencnich podminek,tak nedelala a to ani tato,ani zadna jina. jedinym, kritikem, ktery na nedodrzovani podminek verejne poukazoval byl dnes tolik kritizovany pan Stepanek. Staci si vzpomenout, jak jej pan Zelezny doslova nenavidel a vyhrozoval mu pres sve Volejte. Co tenkrat Stepanek kritizoval ? Nepruhlednost ve financovani, ve vlastnictvi, nedodrzovani podminek licence atd. Podle zaznamu rady 4 x navrhoval na zasedani rady odebrani licence ,ani jednou vsak neuspel. Vzdy byl prehlasovan zastupci ODA,KDU,CSSD i KSCM. To, ze dnes stoji na strane pana Zelezneho take neni az tak jednoznacne,i kdyz je to tak nasimi "nezavislymi medii" zcela zamerne presentovano. Je ale pravda, ze ve svych nazorech jiz neni tak nekompromisni a tvrdy ,jako drive....... Ale vratme se k faktum. Stale slysim, ze za vse muze ODS. Chvilemi mam pocit, ze ODS muze i za to, ze mnohym z diskutujicich uz nestoji penis a proto jsou tak podrazdeni....... nebyla to ODS,ktera mela vetsinu v rade. Zpocatku mela 3 zastupce a pak vzdy jen 2. CSSD mela zpocatku zastupcu 5 , ODA a KDU po trech a komunisti 2. Hlasovani v rade ani omylem neprobihala podle koalicni dohody tzv. Klausovych vlad, spise naopak. Dominantni postaveni mela ODA a predevsim KDU a tyto dve strany vetsinou vzdy prosadili sve predstavy o licencich a subjektech. pan Stepanek byl se svou kritikou vzdy osamocen. jestli nebylo v necim zajmu odebrani licence hned na pocatku problemu, pak to byla predevsim KDU a ODA. je zajimave,ze mnozi byvali clenove teto rady dnes sedi v parlamente ve stejnych nebo novych stranach a opet nedelaji pro vyjasneni problemu absolutne nic - stejne,jako tak necinili ani drive. ZDE jsou koreny toho, ze zelezny mohl udelat na investora Laudera klasicky cesky tunel a nikdo a nic mu v tom nezabranilo. TOTO jsou konkretni vynici dnesni arbitraze, kteri svou TOTALNI NECINNOSTI zapricinili existenci teto arbitraze a jeji ,pro ceskou republiku ostudny prubeh. nehlůedejme nustale vinika v Zeleznem - je to grazl ,to ano, ale nekdo jej mel kontrolovat a pripadne mu odberat licenci. A ten konkretni nekdo tak neucinil a proto dnes bude Ceska republika platit. ne za Zelezneho tunel ale za NESCHOPNOST TOMU ZABRANIT !!!! za NECINNOST , za to, ze ceska republika neocharnila zahranicni investici tak, jak se smluvne zavazala.
0/0
3.9.2002 13:20

Boris

Re: Trocha historie a faktu
Kdo mu prodloužil licenci těsně před volbami na dalších patnáct let, to byl pán Bůh?
0/0
3.9.2002 14:02

Kukačka

Re: Trocha historie a faktu
Jen tak trochu historie a faktu. Licne TV Nova byla udělena v r. 1993! A Nova začínala vysílat v r. 1994, tudíž plácáš od samého začátku blbosti, Radečku.
0/0
3.9.2002 16:35

jan

Re: Trocha historie a faktu
hmm stepanek je debin na ntou. za to ze budem platit jak mourovaty muze nase justice a lide kteri podepisovali mezinarodni smlouvy ktere nemohli splnit.........
0/0
14.3.2003 20:50

Dan(1)

JUDr. Sobotka je člověk bez fantazie
Když socani vymýšlejí povodňové daně, proč nezavést daň diváckou? Do každé domácnosti by se instaloval peoplemetr, spojený s registrační pokladnou. Tak by se zabily dvě mouchy jednou ranou: lobby výrobců a dodavatelů reg. pokladen by byla po létech konečně ukojena a kdo k životu potřebuje Železného mediální stoku, přispěl by k zapravení škody, vzniklé díky neschopnosti úřadů kontrolovat Železného aktivity. Chápu, že příznivci uvadající rudé růže, které uhnívají kořínky a začíná nesnesitelně smrdět, považují tuto situaci za jakousi příležitost napadnout ODS a Klause, ovšem není-li jediný argument, vyznívá to poněkud trapně.
0/0
3.9.2002 12:04

taky občan

Re: JUDr. Sobotka je člověk bez fantazie
no vidíte, přece se ve všem nehádáme. Ale progresivní daň z blbosti by byla výnosnější, jen teď nevím, jak ji vybírat .....
0/0
3.9.2002 14:14

Jabas

A co slušnost?
Píše se tu o špatných zákonech?Podle mě ten,kdo jde do podnikání jde s tím,že zbohatne okrádáním druhého,najde vždycky cestu jak toho druhého podrazit!To není o zakonech,ale o povaze!Špinavou ani nejlepší zákony nevyčistí ani nezmění!Jde jen o to zabránit vstupu gaunerů do podnikání!Kolikrát v tomto statě může udělat podraz než mu stát nedá ani nový Ž.L. ani koncesi a ani mu nedovolí figurovat v nové společností?
0/0
3.9.2002 11:34

radek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.9.2002 12:48

Jabas

Re: PROBOHA !!!!!!!!
Mám svoji firmu a nezakladal jsem ji s tím,že okradu podnikatele se kterým obchoduji.Ty třeba ano!O tom byl to mé vyjadření.Jinak ty asi patříš k těm druhym.Ostatně ta vulgarita to dokládá!Já něměl na mysli rabaty a marže!Jen to,že nekupuji zboží od parterá s tím,že mu nikdy nezaplatím!A o tom to je!Že se to tu zvrhlo do situace,kdy nemůžeš nikomu věřit za to poctiví podnikatelé nemohou!Tolik na vysvětlenou "mravokárče!"
0/0
3.9.2002 13:12

radek

Re: Re: PROBOHA !!!!!!!!
Tech skutecne poctivych podnikatelu je podstatne vice,nez tech druhych, mezi ktere me bez jedineho faktu a sebemensiho povedomi o me malickosti zkratkovite a hloupe zarazujes. Ale Tva veta,kterou jsem citoval vyznela presne tak, jak jsi ji podal. Ano, dnes maji podnikatele mezi sebou problemy, neplaceni zavazku je rozsirene,ale proc ? protoze se vyplaci vice,nez bankovni uver, protoze je diky zakonum prakticky nepostizitelne.......A kdo za to muze ? Statni zamestnanci = posranci a neuveritelne obludna banda nejruznejsich uredniku, kteri stavi svymi razitky neskutecne mnozstvi administrativnich a slabomyslnych prekazek. Kdo tvori nedokonale zakony ? Kdo tyto nedokonale zakony zcela zamerne tvori nedokonalymi ? Kdo neni schopen zajistit dodrzovani i techto nedokonalych zakonu, protoze se v nich ani sam nevyzna ? jsou to poslanci= zakonodarci, jsou to urednici, soudci ,statni zastupitele - tedy vesmes STATNI ZAMESTNACI. Ti rozhoduji o tom co a jak kdo muze a nemuze a ti by meli zajistit,aby se i ta nedokonala pravidla,ktera s chabym rozumem vytvorili, take dodrzovala. A tato arbitraz je prvnim jasnym obrazem dusledku toho, ze je tito lide nedodrzuji a nejsou schopni zajistit jejich dodrzovani. Jinak s tebo souhlasim, ze se to zvrhlo ale nevidim to tak tragicky. vetsi skody ,nez 20 miliard,nasemu hospodarstvi delaji statni zamestnanci svou neschopnosti a hlouposti dnes a denne a proti teto zvuli bohuzel neexistuje zadna obrana.
0/0
3.9.2002 13:35

Jabas

Re: Re: Re: PROBOHA !!!!!!!!
Omlouvám se za zaškatulkování!I Ty jsi mě nazval hlupáčkem,bez toho,že by jsi věděl co jsem zač!Ale to nic.Je pravdou,že neplatit je pohodlnější a co se týče úvěrů,je to výsměch!Dříve si bankéři s kamarády ze stranických schůzí dohodli podmínky a to se to pak podnikalo!Pokud jsi nebyl na té správné straně nedostals nic!A dnes!Srovnej ůroky z úvěrů a srovnej úroky z vkladů!Banky se pakují lichvářským způsobem!Jinde ve světě by jim to neprošlo!A kecy o inflaci mě neberou!Úročit temínované vklady cca1.5% a brát si z půjčky cca11.5%  a víc, není bankovnictví!Prostě český kapitalismus je model který nemá v civilizovaném svetě obdoby!Snad se to budue zlepšovat a zlepší v EU! Tam se s námi mazat nebudou a budem muset respektovat zákony vyspělé Evropy!
0/0
3.9.2002 15:16

radek

Re: Re: Re: Re: PROBOHA !!!!!!!!
No, s tou EU si nedelam velke iluze,jaky je tam bordel a korupce,to je videt az prilis dobre, pokud ctes nejake zahranicni noviny....nasi novinari ale presentuji jen ta positiva..Ale snad mas pravdu v tom, ze nasi urednici budou muset respektovat zakony EU . Otazkou ale zustava,zda je to prave to prave orechove.......ja osobne se vstupem do tohoto spolku nesouhlasim. Kdybychom zustali podobne,jako Svycari vne, tak na tom s ohledem na nasi polohu v srdci evropy spis vydelame nez prodelame.Kdyby zde byla jednotna sazba dane podle navrhu ODS ,tak si nedovedu predstavit lepsi prostor pro zahranicni investice a rust naseho hospodarstvi.... Ale to je skutecne veci nazoru.Nekterym politikum je prisun do pozadi EU blizsi..........jinak i ja se omlouvam za "hlupacka" a preji hezky den.
0/0
3.9.2002 16:18

Jenda I

VIVA SIDI!
SIDI bravo. Plně souhlasím. Věcné akonstruktivní. Ostatním:" I Vy máte pravdu, pánové Klaus a Železný jsou opravdu schopní lidé. Bohužel pro nás i schopni všeho." A co je nejhorší? Nejsou sami, je jich moc a mají moc. Já schopný nejsem. Kdybych byl, nejsem si jist kam bych se zařadil. Proto prosím ty slušné schopné a přitom né schopné všeho. Dejte to dohromady a bojujte. Třeba mi ukážete, kam se přidat.
0/0
3.9.2002 11:27

johoho

?
Vsichni vcetne podplacene arbitraze vedi, ze Lauder je zmetek a vsichni mu jdou na ruku. I iDnes mi pripada dost Blesko-Superovy
0/0
3.9.2002 11:06

Fe

Re: volejte mi a já Vás zmanipuluji !
, ...zapomněl ses podepsat "PES NOVÁK"
0/0
3.9.2002 12:13

právník

Minister financí B.Sobotka říká, nemáme dispon. zdroje...
, Až daný arbitrážní soud rozhodne, že český stát je v dané lhůtě povinnen zaplatita a ten tak neučíni, tak jednoduše bude majetek ČR v zahraničí na základě soudního rozhodnutí obstaven, zabaven a prodán. Jak jednoduché, jak účinné !
0/0
3.9.2002 11:03

pes Novák

A kolik z toho zaplatí hlásný trouba ODS v RRTV p. Štěpánek?
0/0
3.9.2002 10:59

Jenda I

Re: A kolik z toho zaplatí hlásný trouba ODS v RRTV p. Štěpánek?
K..... se neplatí, k..... je za jejich služby placeno.
0/0
3.9.2002 11:29

pikoik

Re: Re: A kolik z toho zaplatí hlásný trouba ODS v RRTV p. Štěpánek?
pan stepanek je bu(h/k)
0/0
3.9.2002 14:37

Pravda

Ali Železný Nova a 40 loupežníků....
, Je třeba si uvědomit a denodenně si opakovat, že pokud opravdu se chceme prezentovat a etablovat v současném světě jako moderní, civilizovaná, kultivovaná a mmj i s tím souvísející právní společnost a stát, nemůžeme přehlížet a tolerovat takové lumpárny a zlodějiny, jaká se stala v případě ´TV Nova. Tento případ se zcela určitě zapiše do dějin jako největší zloějina v novodobé historii státu. Pouze politická neochota a malost řady politiků a uředníků umožnila Železnému z televizní obrazovky neuvěřitelně drzým a nebezpečným způsobem manipulovat s tímto národem...
0/0
3.9.2002 10:53

poberta

penerskej dezert
penerskej dezert je sladsi nez tasticka vod meka ty sraci
0/0
3.9.2002 10:51

pa

Re: penerskej dezert
you kill my fucking brother
0/0
3.9.2002 11:02

pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.9.2002 9:52

radek

Re: kdo je zalovany?
naprosto souhlasim. Proc neodebrat licenci panu Zeleznemu ? Duvodu je k tomu vice nez dost. jenze pokud by to nektery urednik udelal, pak by riskoval prinejmensim svuj krk. Pokud se v rozjetem podniku toci miliardy ,pak si nedovedu predstavit, ze by nekdo nasel odvahu tento rozjety vlak zastavit. Tam jde doslova o hubu.......proto nikdo proti Zeleznemu nic neudelal a ani neudela,vsichnu urednici mu jdou na ruku a ministri se perou o zidli v sedmicce........ Pokud by nyni nasli licenci, kterou by vykoupili svou neschopnost ,je to sice elegantni reseni. Ale verte,ze to utrhne laviny dalsich arbitrazi dalsich zahranicnich investoru,kteri budou pak chtit za sve ztraty od statu treba 100 lete danove prazdniny,nebo statni zaruky za jejich dalsi investice atd.atd.atd. V teto zemi je mozne skutecne vse. Je to k smichu nebo k placi ?
0/0
3.9.2002 10:05

Laco

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.9.2002 10:05

radek

Re: Re: kdo je zalovany?
Statni aparat= zastupci politickych stran. apropo, proc mluvite o nejakych slepicich z ODS ? byla snad ODS jedina strana,ktera delegovala neschopne cleny rady ? pokud je mi znamo, v rade bylo a je 14 clenu a za ODS skutecne jen 2.......A krise v CT ? ta nemela s radou ani politikou nic spolecneho. To byl naprosto standartni pracovnepravni spor, z ktereho udelali politicky problem jisti konkretni politici.(Ruml, Pilip, Zantovsky aspol.) Tento spor mela resit policie a soudy a ne "hrdinni" politici a oblbnuta a zamerne rozvasnena ulice.....problem arbitraze je o NESCHOPNOSTI STATU OCHRANIT INVESTICE , o nicem jinem. tento stat se zavazal k necemu, co neni schopen zajistit a proto bude zcela po pravu za tuto neschopnost konecne platit. neschopnost statnich uredniku je snadno resitelna zde v CR, protoze o ni rozhoduji dalsi neschopni a zkorumpovani statni zamestnanci (statni zastupci, soudci ). Ale v mezinarodnim meritku to tak jednoduche ,jako u nas ,neni a je to dobre....
0/0
3.9.2002 10:25

Boris

Re: Re: Re: kdo je zalovany?
Škoda, že tě ta " oblbnutá a záměrně rozvášněná ulice " v listopadu 1989 nenakopala do zadku. Měl bys možná jiné názory.
0/0
3.9.2002 10:42

Boris

Re: kdo je zalovany?
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání je nestranný apolitický orgán, který zastupuje veřejnost a který vykonává činnost ve prospěch státu. Skutečnost je taková, že je to vyloženě stranický politický orgán, který názory veřejnosti nezastupuje a jedná vyloženě v neprospěch státu. Doufám, že nyní, kdy opoziční smlouva mezi ODS a ČSSD patří minulosti se s tímto orgánem stát vypořádá.
0/0
3.9.2002 10:37





Najdete na iDNES.cz