Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britové deportovali další Čechy

Z Londýna do Prahy přiletělo dalších 29 neúspěšných žadatelů o azyl z Česka. Velká Británie tak do země vrátila už třetí skupinu českých občanů, převážně Romů. Podle mluvčího ministerstva vnitra odletělo letadlo ze Stanstedu, ležícího severně od Londýna, ve třináct hodin SELČ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bubák1

Kdo to tedy je?
Jsou to češi nebo romové? Jak může čech, z čech přicházející žádat o azyl z rasových pohnutek? Leda, že by to zdůvodnil perzekucí ze strany romů.
0/0
30.9.2002 12:00

taky občan

Re: Kdo to tedy je?
Kelti, Germáni, Slovani, Hunové, Švédi, Němci, Rusové .... hádejte, kdo byl Váš prapra..., třeba v 30-letý válce?
0/0
30.9.2002 12:07

james

Re: Kdo to tedy je?
delaji to tak ze se vydavaji za cikani!!!!a pomlovaji vlastni lidi!!!!v kanade je znich hodne!!!!!
0/0
30.9.2002 23:09

taky občan

milí spoluobčané,
na jiném vlákně lítají silná slova o tom, jak je to u nás rozkradené podvodníkama.....Nic proti tomu nenamítám, jen se mi nezdá ta vaše nekonsistence - rozkradli to tu podvodníci všeho kalibru nebo cikáni? Kolik podvodníci, kolik cikáni? Není náhodou pravda, že Britanie nám vrací Čechy? A nesnaží se náhodou emigrovat proto, že tu nejen na ně nezbylo, ale jsou okrádáni? Takže milí čecháčci, zřejmě většin z vás se neumí chovat, je nevzdělaná, málo se meje a smr...páchne.Že?
0/0
30.9.2002 11:31

Pete75

Re: milí spoluobčané,
Opět pár "mouder" blba takyobčana:-(!
0/0
30.9.2002 13:14

taky občan

Re: Re: milí spoluobčané,
...bylo by mi ctí, ale bohužel - už se s Vámi počítá v roli cikánů v EU - z výše uvedených důvodů  - a to, snad uvěříte,  neovlivňuju.
0/0
30.9.2002 14:34

Pete75

HAHAHAHAHA!
Opět ste mě nezklamal. Reakce hodná vola! Opět forma bez obsahu! Co tím chtěl vlastně básník říci? Bůh ví( a ani možná ten ne:-) )!
0/0
30.9.2002 15:26

taky občan

Re: HAHAHAHAHA!
...kde vidíte jakou formu? Kde nic není, nemůže ani chápat....
0/0
30.9.2002 15:58

Pete75

Cikán...
... neni Čech! Nikdy nebyl, neni a nejspíš ani nikdy nebude. Je to jenom parazit, žijící na úkor nedobrovolného "hostitele"! Komu nestačilo to, co se dělo o povodních v Ústí( a bohužel věřim, že i jinde ), tak ten už asi růžový brejle z vočí nikdy nesundá.
0/0
30.9.2002 10:43

james

kolikrat si prectu zde na tento chatu vas nazor tak opravdu mam zato ze co cech to idiot!!!nejak tomu nerozomim odkat berete tolik idiotu!!!!
0/0
30.9.2002 6:17

Jana

Re:
urážky by ti šly..zkus taky napsat něco smysluplného,ale to je o dost těžší že?Jen mě tak napadá,že v každém národě je asi stejné procento blbů...
0/0
1.10.2002 10:37

Delov Kulometovic Puskin

Jestli ste..........
...........videl nekdo nekde nekdy pracovat cikana, okamzite mi dejte vedet!!! ja sem starej kozel, ale tohle sem este nevidel, napiste kde by to bylo mozny videt a ja jedu!!! A at si zdrazujou benzin jak chtej, takova vec se vidi jen jednou za zivot!!!
0/0
28.9.2002 9:22

Sedmikraska

Re: Jestli ste..........
To bych se urcite pridala. Cikani nebo Romove, je to vlastne celkem jedno, ti "normalni", kteri se chteji prizpusobit vetsine se nehlasi ani k jedne uvedenych skupin, pracuji a ziji vedle bilych lidi a radi se k ceske narodnosti. Ti ostatni, co nikdy nebudou pracovat, se radi tam, kde se jim to zlibi a kde jim situace nabizi neco lepsiho. Osobne, jsem projela hodne zemi sveta a recky zpusob neodsuzuji, dokonce v nem vidim jistou logiku. Diky nasemu lidumilovi na postu prezidenta, je nase zeme, bohuzel velmi hloupa ve vztazich k mensinam jako jsou Cikani, ale koneckoncu i ruzne jine, ktere v CR tvori mafianske celky a ublizuji ceske ekonomice (nemam na mysli tu, kterou stanovuje vlada, protoze te jsme my, bezni obcani s chuti k zivotu i praci, uplne ukradeni). Pokud bychom tu meli referendum, nasi vladni cinitele by se nestacili divit . Kazdy z nas si ale i pres naprostou nenazranost tech "u vesla" muze vyslapat cestu vlastni, jednat v souladu se zakony, urcit si cile a zivotni hodnoty, ktere jsou pro nej podstatne a podle toho zit. Urcite kouzlo nespociva v tom, ze si budu hrat na "pronasledovaneho" a presunu se do jine zeme. Vzdyt kde jinde nez v CR by se Cikani meli tak dobre?, no nestaci jim to, jak je videt, v tom pripade by meli zvednout sve line zadky a jit si na sve pohodli vydelat vlastnima rukama, ti chytrejsi treba i hlavou.
 
0/0
28.9.2002 13:03

james

Re: Re: Jestli ste..........
Jo tadi toje cesky prase kterej mluvi o demokracii!! hura!hura!
0/0
30.9.2002 6:20

Pete75

Re: Re: Re: Jestli ste..........
Nevim, co si zač, jestli nějakej "Angličan", "Američan", "Australan", nebo co vlastně. Čech evidentně bejt nechceš. Spíš bych řek, že seš prostě takovej bastard, co nepatří nikam. Tam, kde bydlíš na tebe asi serou a tak hraješ chytrýho tam, kde si myslíš, že ti to budou žrát. Bohužel nebudou! Takže, milý Jamesi, ty jedno prase bez národnosti, vyliž nám všem prdel!
0/0
30.9.2002 11:04

james

Re: Re: Re: Re: Jestli ste..........
no musis uznat ze kdiz prectes ty vase clanky tak jeto jasny ne? jste vecsinou prasata!!!jo a ten tvuj prdel nabidni mamince!!!ona uz vi co stym!!!mas pravdu nejsem cech ale navrchnu neco otevrete chat na tema co si mislime o cesi? a ver budes se divit!!!! James
0/0
30.9.2002 23:05

Radek

Re: Re: Re: Jestli ste..........
Pis prosim svym rodnym jazykem /pravdepodobne cikanstinou/.
0/0
30.9.2002 11:52

St.Sharon

cikan
Proc "cikani"radeji nezkouseji udelat nekde do zahranici,kdyz tak po ziti v zahranici  touzi,konkurs na nejake zamestnani U nas v cesku je plno prilezotosti.
Totiz nikde na svete nikdo nic zadarmo nedostane.Ja jsem cech ,ziji v zahranici,ale musel jsem projit tvrdym konkursem .I kdyz jsem byl prijat,pak kazdeho dal sleduji ,ja zije,pracuje ,jak se oddan firme ,co pro podnik prinasi atd.
Zda se mi ,ze pro "cikana"by to bylo asi nezvladnutelne.Cikani nemaji v povaze oddanost ,loyajalitu,svedomitost,pracovitost atd. Podle chovani lidi ,at je to v Anglii,ci kdekoli jinde,je sama spolecnost zaradi tam kam patri,treba za ostnate draty ,jak to udelalo RECKO
0/0
28.9.2002 8:35

Jennifer

BRITSKA LIBRA
Mozna, ze kdyby Romum CR platila prispevky v librach, tak by si Romove mysleli, ze jsou v Anglii. Tim padem by se usetrily poplatky za jejich prepravu tam a zpatky.
0/0
28.9.2002 7:29

Krut'as

At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Zadny Cigansky pas neexistuje. Jsou to tedy Cesi Ciganskeho puvodu a v Cesku vetsinou narozeni a narodnosti ceske. Ja vim ze vas to asi nijak nepotesi, ale je to tak! Tak si ty svy vyblbly cesky mozky bezte mlatit nekam o beton a ne tady o internet. Clanek ani nadpis neni nijak zavadejici! Popisuje skutecnost, ze z Anglie deportuji Cechy a sem tam nejakeho Cigana! Tech bilejch ceskejch Ciganu je v Anglii mnohem vic, tak jich take posilaji supem zpet, mnohem vic. A ted se treba muzete vztekem po......
0/0
28.9.2002 6:56

Brunhilda

Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Ty, krutasi, nemas nejaky problem? Erekce atak, vsak vis.. Hele a proc vsouvas do textu tolik symbolu? Ze by zesileni (od slova silit ne silet) jiz tak zadne myslenky? A krutasi, ty nevlastnis cesky pas? Pokud bych soudila z obsahu tveho prispevku, svepravnost ti neni vlastni, tak asi nevlastnis zadny pas. Cha cha!!
0/0
28.9.2002 9:55

Jan

Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Brunhildo na emigranta Kruťase mi nesahej, to je moje kořist. Ulovil jsem si ji na safari v australské buši, ale trochu se ještě škube!
0/0
28.9.2002 10:00

Brunhilda

Re: Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Jane, ale bacha,aby te nesek' packou, jevi se dost nezdolne.Mej se
0/0
28.9.2002 10:22

Krut'as

Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Vis to mas tak Brunhildo, kdyz vam tam dam malo vlajecek tak se vam to nelibi, ze jsem spatny vlastenec. Clovek chce udelat radost ratlikovi a zase se to nelibi tobe. S tou erekci a tak, mas pravdu, s tebou bych to nezvladl, kdybych nevim co delal. Dovedu si te predstavit jako 2.4 metru vyzranou, 250 kilovou blondynu v kozenejch kratasech s padacim mostem a tyrolakem se stetkou na hlave, upocenou smradlavou a v holinkach, jak na mne nemecky rve, stuj nebo strelim.  Myslis, ze bych to na neco tak sexy zvladl? No bloody way José! Takze si to budete muset rozdat s ratlikem, kdyz si tak rozumite. Jo a ten cesky pas jsem i s obcanstvim svepravne vratil pred 3mi lety, proste jsem se za nej zrovna tak jako za vas stydel. Cha cha!!
0/0
28.9.2002 11:39

zdenek

Re: Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
od kdy muzou cikani na net???
0/0
28.9.2002 12:44

Krut'as

Re: Re: Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Clovece ver mi nebo ne, ale zrovna ted mne napadla stejna otazka! Kde jsi se to naucil, jak se dostat na net
0/0
28.9.2002 13:15

spiderman

Re: Re: Re: Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
zavri uz konecne hubu stejnak vime ze se jmenujes Gejza Balaz alias Vasek Havlu a nehrej si tu na nejakeho krutase
0/0
28.9.2002 23:05

Pete75

Re: Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Když už sme u toho představování si, taky si tě dokážu živě představit. Krasavec, elegán, inteligentní, v Austrálii uznávaný a vůči "čecháčkům" patřičně a odpovídajícím způsobem odměřený. Ach ano, ano...
0/0
30.9.2002 14:18

Pilat

Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
zase chyba Krut'asi : narodnost Romska statni prislusnost Ceska a v tom je podstatny rozdil ha ha
Have a nice day
0/0
28.9.2002 15:20

Krut'as

Re: Re: At se vam to kluci libi nebo ne, tak z Anglie posilaji domu Cechy s ceskym pasem!
Ne ne Pilate, to jsou ryzi Cizkove, se vsim vsudy, pasem i narodnosti, zrovna jako ty Zeptej se na to tech Anglicanu, kdyz tomu nerozumis sam!
0/0
29.9.2002 15:34

Brychta

iDnes - neseriozni platek
iDnes je neseriozni platek, ktery si plete Romy a Cechy.
S takhle zavadejicimi titulky bezte do p.....
Az Skoda da na trh novou Octavii, tak budete zdrejme psat, ze : "Italska automobilka Mercedes dala na trh svuj novy produkt - mobilni telefon Audi A10" !!!
0/0
28.9.2002 1:33

Jan Prichystal

Zavadejici titulek!
Proc hovori titulek o deportaci Cechu, kdyz v Britanii nezadaji o azyl Cesi, ale Romove?
0/0
25.9.2002 10:05

VysmatyJakLeco

Re: Zavadejici titulek!
protoze jste prasata
0/0
27.9.2002 21:27

Jeronym

Re: Re: Zavadejici titulek!
Preklep: Ne "jste prasata", ale "jsou prasata" - redakce iDnes, protoze predklada lzivy titulek !!!
0/0
27.9.2002 22:38

taky občan

Re: Re: Re: Zavadejici titulek!
...proč "oni", tady je prasat dost, co si vystačejí...
0/0
27.9.2002 22:51

Jeronym

Re: Re: Re: Re: Zavadejici titulek!
Kde myslis tady ? U tebe doma nebo v praci ? A jak to souvisi se zavadejicimi titulky iDnes ?
0/0
28.9.2002 0:53

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Zavadejici titulek!
....že by? Já myslel že u vás, milý spoluobčane...
0/0
28.9.2002 7:34

Hnidopich

Řecko
Tak jsem byl letos na dovolené v Řecku, v zemi, jež je již delší dobu členským státem EU. Součástí dovolené byly i autobusové výlety s řeckým česky mluvícím průvodcem. Při jedné příležitosti nás upozornil na poměrně rozlehlý objekt situovaný mimo ostatní obydlená místa a připomínající vězeňský tábor: ostnaté dráty, sem tam policista apod. Vysvětlil nám, že nejde o vězení, ale o cikánský tábor. Nechtěl jsem věřit vlastním očím, to bylo i na mne trochu moc. Průvodce nám sdělil, že takovýchto táborů je v Řecku několik a cikáni, kteří mají kočovnou povahu, se prostě přesouvají z jednoho tábora do jiného a mimo ně vlastně nemají volný přístup. Sociální podpora pro ně (krom toho ubytování) prakticky žádná. Ta sociální podpora, která v Řecku prý není zanedbatelná, se týká jen lidí, kteří státu již něco odvedli (prací) - je nějak definovaná délka zaměstnání. Tento požadavek se zřejmě cikánů netýká. Uvedený systém je prý již zažitý a nikdo (zřejmě ani sami cikáni) se nad tím nepozastavují. - Také mohu říci, že jsem žádného cikána v Řecku neviděl (mám na mysli takového, které známe z Čech, se svými ne příliš nám blízkými atributy). Tímto jsem pouze citoval průvodce, pokud někdo má o cikánech a Řecku větší znalosti, zajímalo by mě to. Co jsem vlastně tímto chtěl říci: Jasná diskriminace a kupodivu přímo v EU. U nás se postaví v Ústí n/L zeď a již je z toho mezinárodní ostuda. Jak je to možné?
0/0
23.9.2002 8:55

Jeronym

Re: Řecko
Zajimavy prispevek. Jestli je to pravda, tak bychom si meli vzit z Recka priklad.
0/0
28.9.2002 0:51

Pepák

Re: Řecko
Jak je to možné? Že by proto, že v Řecku si na problematice cigánů nepostavili kariéru někteří politici - Mlynář, Uhl.. Možná kdyby se do nějakého cigánského baráku nastěhovali, divili by se a rychle by se vzdali politické kariéry
 
Nechci házet všechny cigány do jednoho pytle, znám jich taky pár pracovitých a poctivých - ale to je pravděpodobně stejné i v tom Řecku - společnost rozlišuje mezi těma, kdo PRACUJÍ nebo PRACOVAT CHTĚJÍ a mezi těmi KDO CHTĚJÍ PENÍZE OD STÁTU. Tenhle přístup se mi docela líbí, nechápu, proč jsme ho nezavedli i tady...  Stejně tak by se mělo přistupovat i k bílým  - nemakáš - tak žádný prachy - ubytování zadarmo někde v lágru a hotovo. Až budeš makat, dostaneš i podporu od státu. Řecku v tomhle fandím.
0/0
28.9.2002 3:48

tomas

problem je jinde
Souhlas - nejedna se o rasismus ale o diskriminaci! A ta je mozna daleko vetsi v zahranici nez se to muze zdat! Sam muzu potvrdit,ze zde je take velmi vysoka nezamestnanost,a mistni lide nemaji praci A vsichni cizinci ,at jsou jakeko-li barvy to nemaji jednoduche!!!( vzdelani a inteligentni -to maji jeste o mnoho komplikovanejsi!) Jako uprchlici dostavaji urcitou dobu podporu!Ale ze vsech stran jsou sledovani - daleko vice nez u nas!A kdyz se nechovaji v souladu se zakony - sum zpet!( totiz mistni ostrovani at to jsou z Jamaky,ze Samoi,Fidzi zde delaji jen nekvalifikovanou praci - kterou cikani(romove) nikdy nebudou delat ,a kdyz tak jen kratce!A podpora je srovnatelna s tou nekvalifikovanou mzdou) Problem je malinko jinde! Mnoho lidi na teto migraci vydelava vcetne EU - (argument - jeste nemuzete do EU - mate rasismus!- jim se to naramne hodi! - Kolik fabrik by muselo ukoncit? svoji cinnost - kvuli ekologii( nevyhovuji EU normam - nejdrive je natahnou do CR a pak cekaji aby to posunuli na vychod!)a o korupci lidi ani nemluvit!A dalsi problemy s tim spjate! UZ jen to ze si zaceli rikat ROM jim pomaha pri migraci!! ( pry se hlasi k romske mensine a v OP a v pasu maji obcane CR) a jeste jeden velky problem je hodne BILYCH cikanu!!!! ( kteri parazituji na svych snedych soukmenovcich!)
Take je zde potkavam !- a porad plati NEJhorsi tri slova od cikana! DOY RANO SOUSEDE!
 
0/0
21.9.2002 23:30

takyCech

Co Cech, to Brit
Nove porekadlo "Co Cech, to Brit!"
0/0
21.9.2002 5:39

takyCech

Co Cech, to Brit
Nove porekadlo "Co Cech, to Brit!"
0/0
21.9.2002 5:39

taky občan

už jen z ostatních fór ma idnes,
to jest podle vás, milí spoluobčané, jeden je nucen usoudit, že to, co nakradou cikáni, je zanedbatelné proti tomu co nakradou ti přizpůsobiví z nás....že?Jak tady kdysi kdesi spekuloval jistý Kruťas, zřejmě je to spíše tím, že už na ně nezbylo....
0/0
21.9.2002 4:38

rudla

Re: už jen z ostatních fór ma idnes,
No rekni kdo tam u vas nekrade? Zadnej  cikan nebyl udavacem a neumlatil nikoho k smrti jako vy vzneseni obcane.
0/0
21.9.2002 18:52

taky občan

Re: Re: už jen z ostatních fór ma idnes,
...vždyť o tom to je, už jsme si všechno podstatné rozkradli, a teď se to svádí na cikány: ne že by byli svatější než my, jen už se v rozkrádání na všechny nedostává, tedy pak zejména na ně...s druhým souhlas, nevěšeli, neudávali, jen jestli to nebylo tím, že nikdy nebyli u moci.... (v požívání běžného kriminálního násilí proti bližnímu se však asi neliší...).Jinak ale se asi shodneme, že máme rozdílné názory na vlastnictví, vedení  sporu s bližním, pořádek a noční klid,že?
0/0
23.9.2002 9:38

Tomas

Re: Re: už jen z ostatních fór ma idnes,
Di do prd*le s takovejma LZEMA! Lhari prolhanej!  Ze se nestydis takhle hnusne lhat. Moc bych Ti pral abys mel podobnou zkusenost. Bud jsi velmi velmi nemocny, nebo velmi velmi prolhany. Ano, udavaci byli i mezi cikany. Ano, nam osobne pripad kdy cikani umlatili k smrti. Tak si nech podobny p*coviny pro nekoho jinyho a nevopruzuj tady s takovouhle LZI!!!
To jestli je v CR rasismus ci neni a ci je to vina je vec vedlejsi. Ale pokud nekdo bude pouzivat podobne hnusne a sproste lzi jako to delas ty, tak rozhodne k naprave situace neprispejes.
Lhari prolhanej
0/0
28.9.2002 0:51

dan

Cigáni do emigrace!
Cigáni pořád chtějí emigrovat, budiž, jenom nechápu, proč se neustále otáčejí na špatnou světovou stranu. Pojďme, otočme ty mentálně retardované debily o 180 stupňů, ať se konečně vydají jediným správným směrem - tam, odkud přišli! A dokonce bychom jim mohli i pomoci. Řekněme, že by Česká republika uzavřela smlouvu s Indickou republikou o repatriaci českých Cigánů - mohli by jít třeba do Paňdžábu nebo do Kašmíru jako náhrada za obyvatelstvo padlé v tamních ozbrojených konfliktech. No a Česká republika by na oplátku mohla třeba realizovat dodávku tramvají nebo trolejbusů řekněme do Bombaje, nebo lokomotiv pro indické železnice nebo třeba postavit v Indii elektrárnu, možností je celá řada. Obě strany by na tomto obchodu každopádně vydělaly a Cikánský problém by byl konečně po 600 letech vyřešen.
0/0
20.9.2002 21:26

james

Re: Cigáni do emigrace!
Je vydet ze jses prase!!porad vyhnat nikoho!!!porad mate strach z jinich lidi!!!jestli znas emigracni zakon tak bys premislel jinak!! prvni paragraf rika ze kazdi clovek muze zit tam kde chce!!!!proc by nemohol nejaki cikan jit tam kam chce? co vy cesi? zijete v zahranici milioni to je v poradku? v kanade utekli v 97 asi 1000 lidi z toho minimum 300 cechu!!! toje poradku???oni mohou? a vubec proc takovi humbuk kolem toho?vdit ceska republika bude v E.U a potom kazdi muze zit,pracovat atd kde chce!!
0/0
22.9.2002 21:10

hub

Re: Re: Cigáni do emigrace!
Když už chceš diskutovat, tak se aspoň nauč český pravopis.
0/0
27.9.2002 19:18





Najdete na iDNES.cz