Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA plánují útok na Irák do 30. listopadu

USA jsou připraveny zahájit do 30. listopadu útok na Irák. Ofenziva by měla trvat několik týdnů a měla by skončit "účinnou likvidací" iráckého prezidenta Saddáma Husajna. Izraelským a také jordánským kolegům to sdělili dva vysocí američtí důstojníci, které citoval obvykle dobře informovaný izraelský deník Maariv. Jde o první zprávu, v níž padlo konkrétní datum. Jiné zdroje zatím toto datum nepotvrdily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ester

Valku? Ne!!!
Delsi dobu uz ziju ve vychodni casti sveta. Vim jedno, Amerika neni o nic mensi zlo nez Irak. Vse se toci kolem ropy a penez - Amerika potrebuje valku, ekonomika u nich prece upada. Je to ostuda podporovat Ameriku!!!
0/0
1.9.2002 13:20

jan

Na bagdád
No vida ve jmenu dobra a spravedlnosti poruši usa mezinárodní konvence a budou se snažit dotáhnout do konce to co se mělo dotáhnout v roce 1991.Na druhe straně husajn a jeho diktatura je hrůzná a její odstranění bude dobrým skutkem je jen otazkou kolik neviných životů si to vyžádá a aby případně husajn někam nezmizel,jako bin ladin.
0/0
31.8.2002 12:51

Alan Kajda

Jo a prvniho prosince Irak planuje utok na Znojmo, a kdyz mu vyjde cas tak jeste na Liberec.
0/0
31.8.2002 1:02

Muki

ropa
Jen chci pripomenout fakta tem co za vsim vidi ropu. Nejversim producentem na svete neni Saudska Arabie , ale Rusko. Soucasna smlouva Ruska s USA zajistuje dlouhodobe zasobovani Ruskym "crude oil". Mexiko, Kanada, Norsko a Britanie nejsou cleny OPEC a mohou zvysit tezbu pouzitim nove technologie.
0/0
30.8.2002 23:59

Sima

Re: ropa
O jake smlouve vubec mluvis? Kde mas na to nejake odkazy? Jedna vec, ze ktere maji Americani obavy, je prave smlouva s Ruskem a mit Rusko, ktere otaci kohoutek na ropovodu. Navic ty technologie, o kterych mluvis, jsou desne narocny, Kanada napriklad tezi ropu uplne jine kvality a potrebuje jinou technologii na zpracovani a to ropu prodrazuje, to je ta tzv. tezka ropa oproti iracke lehke rope. Take ty prognozy o mnozstvi ropy v Kaspicke panvi jsou prehnane, cela oblast je tak nestabilni, ze se kazdy obava investovat a zacit stavet ropovody a rafinerie.
Zeme nemaji zajem zvysovat tezbu ropy, ta je regulovana a Britanie muze zvysovat co chce, cenu ropy drzi v rukach OPEC.
0/0
31.8.2002 0:40

David

Re: Re: ropa
cela oblast je tak nestabilni, ze se kazdy obava investovat a zacit stavet ropovody a rafinerie.
*
Ale kdyz se nam to hodi, tak Americani sli do valky v Afg. prave pro ropovod. Tam je to prece vsechno stabilni, ze? :-)
0/0
31.8.2002 4:16

Frankie

Re: Re: Re: ropa
Je vidět, že jsi ještě zcela neprohlédl americkou ďábelskou rafinovanost. Amíci jak známo dycinky všechno činí kvůli ropě. Pokud by to v Afghánistánu pro tamější nestabilitu nešlo, mají eso v rukávu. Každý uvědomělý člověk přece ví, že skrytě podporují čečenské separatisty jen kvůli kaspické ropě. V případě potřeby ten ropovod od Kaspiku potáhnou druhou stranou - přes Turecko, Bulharsko, Makedonii, Kosovo a konečně Černou Horu. Přece si tu cestu již dávno vydláždili bombami a ochotou kosovských Albánců. Ty rakety "ulétlé" do Bulharska jistě také nebyly náhoda. Tato možnost se některým světaznalým osobám rýsovala již koncem 90. let.
0/0
31.8.2002 17:39

Sima

Re: Re: Re: ropa
Presne tak, Americani nemeli jiny duvod nez ropu a utok na Afganistan byl naplanovany pred 11. zarim. Studie v Kaspicke panvi provadeli prave Americani a byl to prave Karzaj, ktery byl zamestnany v Unocal, americke olejarske firme, ktera si dokonce privezla v r. 1996 to Hustonu par Talibu na 'wine and dine' styl, aby se domlouval ropovod, ktery byl naprojektovany na 1,9 miliardy americkych dolaru a sel by z Dauletabadu pres Afganistan, Pakistan do Arabskeho more.  Jenomze Talibove se zasekli Jestli chces, mohu poslouzit pokracovanim, vidim vsak, ze je tady dalsi odbornik na sci-fi a obdivovatel velkeho americkeho bratra, asi si spolu lip rozumite a vite, o cem mluvite. Ja to popravde receno nevim a navic mne bulharsti vtipalkove a jejich dramaticka detinskost moc nezajima. Je tu plno pubertalnich prispevovatelu, kteri nerozlisuji mezi realitou a fantazii, Robocopy a normalnim GI Joe.
PS: Nestabilita je tam jenom a jenom diky Americe a jejich "skvelemu" vojenskemu uspechu zejmena u Tora Bora. Jedine svobodne mesto je Kabul hlidane 8 tisici vojaky, zbytek zeme je stejny bordel jaky byl pred zazracnym osvobozenim Tory Bory, to je asi jedine misto, ktere bylo zarucene osvobozeno a pro jistotu srovnano se zemi.
Tvoje znalosti o vetsine topiku, ktere se tu probiraji, jsou povrchni a omezuji se vetsinou na jednoduchou retoriku ve stylu 'God bless America, fuck off and up the rest". Maji  take trochu komunisticky patos ty tve prispevky, cloveka by docela zajimalo, proc jsi vubec opustil Cesko.
 
0/0
1.9.2002 11:20

David

Re: Re: Re: Re: ropa
No nedokazal jsi pod touhle prezdivkou nic jineho, nez jen zase prokazat jakej jses demagog a prohlasovat za pravdu jen co se ti hodi. Ropovod naplanovanej, valka naplanovana, ale valkou je to zase nestabilni. To opravdu ocekavas, ze je tu nekdo tve mrzke urovne, aby spolknul, ze Americani pred "valkou za ropovod" nevedeli, ze tam pak bude nestabilni oblast nevhodna pro takovoy stavbu?
A i kdyz nemam ve zvyku nekomu, jeste navic tak jednoduse primitivnimu, vysvetlovat proc jsem nekam odchazel, tak ted to asi uz vim a proto ti to reknu. Abych prece poslouchal tyhle zarucene proverene vylevy konspiracnich geniu, kteri je opisuji, nebo sami vymysleji do ble listu.
Jo a mas pravdu, fakt vubec nevis o cem se mluvi, ale jako spravnej Cech znas na vsechno odpoved. Proto jsem taky odesel...
0/0
2.9.2002 9:02

mazlik

souhlas
jenom si myslim, ze to meli udelat uz davno, bylo by mene arabskych teroristu a tudiz mene mrtvych nevinnych lidi. Navic si myslim, ze by nemeli skoncit jenom v Iraku, ale zlikvidovat cely ten muslimsky bordel a bude ve svete klid, levnejsi ropa a z tech jejich zemi, ktere jsou polohou vhodne na rekreaci, udelat pro svet zabavne centrum. 
0/0
30.8.2002 19:09

jenda venda

Re: souhlas
však na tebe taky dojde.....v tom parku budeš dělat veverku
0/0
4.9.2002 0:39

GONZIK

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 15:10

kubik

Re: SRACI
ano je to good no souhlasim
0/0
30.8.2002 15:38

Ezekiel

Re: SRACI
Nesdílím tvůj názor!
0/0
30.8.2002 15:55

Honza

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 23:55

Michal

Re: SRACI
Vem si prasek, clovece ! Nebo si jeste ublizis.
0/0
2.9.2002 11:54

David

podívejte se dovnitř sebe...tam najdete pravdu
0/0
30.8.2002 14:55

jenda venda

Re: podívejte se dovnitř sebe...tam najdete pravdu
no,řekl bych raději, jak kdo co, ale pokud se to netýká Vás, tak souhlas
0/0
4.9.2002 0:40

Jigal

Lekce v nenavisti v Palestinskych skolach!
Lekce v nenavisti v Palestinskych skolach!V programu Palestinske televize v hlavnim vysilani vystoupila male palestinske divky popisujici dulezitou roli ozbrojeneho boje proti Israeli na jejich zivoty!!!Jedna z divek popisovala jak na jeji zakladni skole ucitel telesne vychovy ridi hru na "vojaky a Araby"!!!Deti berou ruzne predmety a predstiraji ze to jsou zbrane.Divky pozivaji tyt "ZBRANE" k "ZABIJENI" ostatnich divek,hrajicich mucedniky.Ony pak uchopi "MUCEDNIKA" a krici"MUCEDNIKU,POCKEJ!POCKEJ!VEM NAS S SEBOU DO RAJE!!!"Jine divky mluvili o jejich sestiletych bratrech,kteri travi vsechen cas hrou s hracimi zbranemi.Maji revolvery,samopaly i tezke zbrane.Divky vysvetlovaly "Deti imituji to co vidi v televizi.Muj bratr rekl me sestre:ˇJa jsem mucednik.Ty me ted musis doprovodit a radovat se!!!"
0/0
30.8.2002 13:49

fidel

Zajímalo by mě,
jak se zachovají ti naši "politici" až to začne,bude to dilema Německo je proti, EU s výjimkou Británie (která si chce hrát na velmoc) taky.Na druhé straně je USA náš vzor? Asi nám to bude muset Véna Veškrna vysvětlit.
0/0
30.8.2002 12:54

Ezekiel

Re: Zajímalo by mě,
Havel se začne cpát Americe do... A naše vojáky by poslal nejradši do 1. linie!
0/0
30.8.2002 13:10

Terminator

Re: Re: Zajímalo by mě,
No já bych do první linie poslal naši nově založenou Rómskou brigádu rychlého rozkradení. Byla by to jednotka s humánními zbraněmi, protože by všechny zbraně protivníkovi ukradla dřív, než by je stačil použít. Mám pocit, že i Saddám by si natoukl zadek, jak by mu vyfoukli židli. S použitím této jednotky by byl konec války okamžitý a zcela beze ztrát na lidských životech. Nakonec by mohli ukrást i Saddáma, mně je konečně ukradenej už delší dobu.
0/0
30.8.2002 13:51

Krut'as

Re: Re: Zajímalo by mě,
No nevim nevim, jak by potom ta druha linie za nima, vydrzela ten smrad od strachem posranejch Cizku? Upresnete prosim!
0/0
31.8.2002 14:46

Darkman

Zahrajem si na vojáky...
... bez ohledu na názor OSN a zbytku světa. Je zajímavé, že před cca 11 roky, když spojenci poskytli "Internacionální pomoc" Kuvajtu, se USA mandátem OSN oháněli. Tehdy si přitom Irácká opozice vyložila postoj USA jako protisadámovský a zorganizovala povstání. Jednu chvíli už Saddám kontroloval cca pouze čtvrtinu Iráckých provincií. Jenže spojenci se zastavili, Saddám dal dohromady zbytky své armády, a povstání tvrdě potlačil. Marně opozice prosila o pomoc - USA neměly mandát... Dnes je tento masakr jedním z hlavních amerických argumentů - přitom jsou za něj samy nepřímo zodpovědné. Saddám je pořád stejný - jediné, co se od té doby změnilo je to, že USA už žádný mandát nezajímá - prostě si dělají co samy chtějí. Tentokrát si to ale budou muset (vyjímečně) zaplatit sami - na ropě nejspíš vydělají víc ;-) Z tempa, jakým CNN masíruje své diváky je patrné, že se termín úderu opravdu blíží - ale sny o bleskové válce měli v minulosti i jiní... A nemusíme chodit příliš daleko, svůj účel zatím nesplnil ani loňský útok na Afgánistán.
0/0
30.8.2002 12:46

Ezekiel

Re: Zahrajem si na vojáky...
Vždyť řikám Svět neni spravedlivej a USA ovládaj průmyslníci skrz paňáčka Bushe!
0/0
30.8.2002 13:07

kubik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 15:11

Antibiotika pro Dummies

Re: Zahrajem si na vojáky...
Takze Sadam byl a zustal svinak a ty mas problemy s tema, kteri se to snazi napravit? A ty korektne politicke vyrazy jako "neprimo zodpovedny" - budto jsi na vinne nebo ne. Je jenom zajimavy, ze USA je nejsilnejsi a nejvetsi zeme, ale jeste se neuskutecnilo to, ze by si proste nejakou zemi jakoukoliv formou privlastnily. Vsemu ostatnimu se rika diplomacie. Utok na Afganistan byl uspesny. Zatim nebylo slyset , ze by Taliban byl zpatky a pochopitelne, ze se spousta nesrovnalosti musi nejakym zbusobem vyresit. Jak si to vlastne predstavujes, ze tam Americane vpadnou, spatny zlikviduji, zbytek postavi do lajny a naridi, jak se presne chovat? Nic nejde ze dne na den, ale Afganistan je na dobre ceste. Navic jeste dostavaji dolary na vybudovani sve zeme. Kazda valka ma sve obeti. A az nekdo vymysli kulku nebo bombu, ktera rozhone, koho zabit a koho ne,  kdo si to zaslouzi a nebo ne, urcite dostane Nobelovu cenu miru. Bin Ladin dostane, co si zaslouzi, jest-li uz neokusuje korinky kyticek tedka.
0/0
30.8.2002 18:06

Franta7

Katastrofa 2
Jinak řekl bych že je to podobné jako s povodněma. Poslední tak velká povodeň tu byla před sto lety. Lidi zapoměli - mysleli že jim nic nehrozí.  A kdy že tu byla hirošima? Stolet to ještě neni, ale lidi si začínají myslet že jim nic nehrozí. A pak to přijde stačí 15kg uranu.....
0/0
30.8.2002 12:21

killer_bee

Re: Katastrofa 2
Nebo par kilo plutonia a semtexu a sportovni letadlo, kdyz ze tu byl ten Cernobyl, v 86?
0/0
30.8.2002 12:26

Franta7

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 12:15

Ezekiel

Re: Katastrofa !
A co když třeba odpálí omylem zbraň hromadnýho ničení USA? Budeme mít radost a budeme zdraví? Napadá tě odpověď?
0/0
30.8.2002 12:27

outcast

Re: Re: Katastrofa !
Napadá.... FU blázne!
0/0
30.8.2002 12:37

Franta7

Re: Re: Katastrofa !
V demokracii musí tlačítko na spoušti odemknout několik lidí. Ale v diktátorským režimu má tlačítko pod kontrolou jen jeden člověk nemocnej fyzicky i psychicky.
0/0
30.8.2002 13:12

Ezekiel

Re: Re: Re: Katastrofa !
Nechci, abych vypadal, že hájim Saddama, ale kde je psáno, že většina má pravdu?
0/0
30.8.2002 13:23

Franta7

Re: Re: Re: Re: Katastrofa !
Ano, Saddam může být i hodný, může být i zlý ale důležité je to že je to diktátor který může ve své zemi všechno - třeba odpálit raketu. Kdežto např. Bush raketu odpálit sám, kdy se mu zlíbí nemůže, potřebuje k tomu další "klíče".
0/0
30.8.2002 13:50

Janina

Re: Re: Re: Katastrofa !
Doufám, že to demokratickou zemí nemyslíš USA ?
0/0
1.9.2002 9:55

taky občan

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 12:33

Franta7

Re: Re: Katastrofa !
To jsou ty pacifisti, antirasisti a aktivisti vůbec co chtěji dloubat lidem oči a za názor kremovat. Jo a taky komunisti, ty taky za názor kremovali. - Čest práci soudruhu aktivisto!
0/0
30.8.2002 13:17

taky občan

Re: Re: Re: Katastrofa !
Bingo! co jiného se dá čekat, že? Sice nevíme, o čem je řeč, ale co jsem se s takovými obtížemi naučili aspoň opakovat, to určitě musí bejt. Chlapč, nenadávej na komanče, ty se svými schopnostmi bys u nich mohl dělat velekněze! A tak se zase potvrdilo, co chtělo vyvrátit. Hádej, koho se teď ještě "bojím"?
0/0
30.8.2002 13:46

Franta7

Re: Re: Re: Re: Katastrofa !
Nechceš aby se nadávalo na komunisty ty šmejde? Zajímalo by mě kde děláš? Tůj příspěvek je důmyslně zakodovaný. Zajímalo by mě kam komunisti zmizeli? Nevim čeho se bojíš jedině abych ti nenachcaaal do huby ale ty by jsi si určitě, jak tě znám, pochutnal.
0/0
30.8.2002 14:06

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Katastrofa !
človíčku, přečti si pořádně, o čem šla řeč. Vždyť si si do své huby chč.... sám, a ani o tom nevíš, jak ti to chutná, takže se v tomto smylu nemám čeho bát (neměl bych závidět?). Nadávat na komunisty a být přitom "komunista každým coulem", o tom je tu řeč!!! Opakuji - jsi protyp nového člověka, o kterém komunisti naštěstí jen snili!!! No a to kódování, to je z dob, kdy se muselo umět číst mezi řádky. To víš, co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš. Jak se ale tak koukám po Tvém JÁ&co, možná se to bude ještě někdy hodit.
0/0
30.8.2002 14:32

killer_bee

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 11:51

Ezekiel

Re: Je mi z Vas zle II.
Uznávám, že jsem dal stupidní příklad. Měl jsem na mysli to, že USA řekly, že v Iráku vyvíjej atomový bomby, ale nedaly žádnej důkaz. Prostě to oznámily s tim, že to vyhoděj do luftu. Beru to jako, že si můžou dělat, co chtěj. Nikdo je nezastaví. Je to nemlich, to samí, jako když Ladin jim vzal letadla rozboural jim tři baráky. Agrese jako agrese.
0/0
30.8.2002 12:04

killer_bee

Re: Re: Je mi z Vas zle II.
Saddam zacal delat na A-bombe uz pod patronaci Rusu, kteri mu dodali A-reaktor (Busher). V 86 byl tak daleko, ze se Izraleci odhodlali k riskantnimu naletu na nej a zarizeni z vetsi casti znicili. Da se predpokladat, ze to postavil znovu a v Poustni bouri mu to znova zbourali. Ovsem po rozpadu SSSr zverboval hodne vedcu, kteri mu ted pomahaji. Jeste je potreba uvest jednu vec - atomovku v principu je smesne jednoduche postavit, kdyz mas dost materialu, a ten vyrabi ty grafitovy reaktory, ktery Rusove vsude montovali, aby meli dost Plutonia pro svuj arzenal.
0/0
30.8.2002 12:22

Terazky

Re: Re: Re: Je mi z Vas zle II.
malá opravička - to nebylo pod patronací Rusů, ale Francouzů
0/0
4.9.2002 2:20

Franta Break

Re: Je mi z Vas zle II.
Dobrá,ale nejsme v minulém století a jeden stát si nemůže diktovat celému světu,lidi snad už mají něco jako mozek, vědomí sebe sama a snaží se udělat(aspoň někteří) svět lepší.Víš,neřeknu ať napadnou stát,který má tu možnost(neříkám že Husajn je mi sympatickej,je to pěkná svině a měl by zmizet z povrchu)zničit svět.Ale kde je nějaký důkaz,chápeš oni řeknou že dělá to a to,ale neukážou jedinou věc která by je k tomu usvědčovala.Stejně tak jako Afgánistán-doteď jsem neviděl jediný konkrétní důkaz,že to udělal Ládin.Nenávidí ameriku dost na to,aby řekl že je to jeho práce,ale to může být každej terorista,co když to třeba udělala ETA?Nebo si zosnovala CIA(myslím že blbý jsou na to dost,a Bush si pro to,aby mohl zavést to co nyní zavádí klidně objednat vše,nejasností kolem toho všeho je stále dost-jako třeba že FBI byla varována-několikrát a to i mimo ameriku)Ale to je jen fantazie,mě jde spíše o ten princip.Najdu doma na trávě chcíplí zvíře a půjdu za sousedem kterej mě nemá rád a rozbiju mu držku jenom pro to,že on si někde řekl,"jojo dobře mu tak,já sem to udělal"?Bez důkazu?To je snad jistý princip demokracie,můžu obviňovat pokud mám pádný důkaz,a nějaké video důkaz není.O OSN apod. nemá cenu diskutovat,teď když sem četl o tom summitu v J.Africe jak diskutujou při kaviáru atd.. o hladomoru,ekologii(nechali vykácet stromy u hotelů aby se tam vlezli limuzíny!!!)je mi zle.To bych se nedivil kdyby tam ti lidi napochodovali a z těch jejich mrakodrapů je vyházeli-a věř,být tam jdu do toho,protože to samé bych provedl i s našimi politiky.Co se týče linuxu,jistě víš že ten je taky napadnutelnej,záleží jak moc dobrej seš a jak si chráníš porty,ale pokud ti někdo doopravdy dobrej bude chtít komp hacknout(a tací lidé jsou,o tom jistě není řeč)tak to udělá a ty to ani nezjistíš(teda pokud ti zruší i disk tak to zjistíš snadno).Ale to je diskuze na něco jiné,prostě za Lincolna a tak se lidé hlásili k demokracii jako takové,jenže to slovo(a obvzlášť v USA)je jen prázdná fráze.Apropo,proč myslíš že chtějí mít přístup ke každému PC(chtějí zakázat takové šifrování aby státní úředník měl možnost se tam dostat - ostatně pokud sleduješ toto téma,víš že M$hit se do toho taky dal a náš slavnej linux chce zakázat-právě pomocí těchto zákonů)a to pak budeme všeci i s lin pěkně v pr...
0/0
30.8.2002 14:00

killer_bee

Re: Re: Je mi z Vas zle II.
add dukazy: Jak Te tak ctu, asi jako dukaz budes povazovat to, ze geneticky a dve verohodnym,i svedky potvrzeny Usama bin Laddin za Tebou prijde, po krevni zkousce na drogy, alkohol a dobrozdani dvou psychologu o jeho pricetnosti a schopnosti odpovidat za svoje jednani Ti pres dva na sobe nezavisle, notarem a soudy overene tlumocniky z arabstiny do cestiny osobne rekne, ze vypsal grant na zbourani WTC. Taky bych chtel takovyto dukaz, ale obavam se, ze jej nikdy nedostanu. Nezbyva brat nez to co je a i tak je toho dost. Otom, ze Americe ted prdlo v bedne a smeruje k policejnimu statu, o tom neni zadna, nicmene je to zase prejde. At si tam delaji co chteji, Linux stejne zvitezi, at se Bill treba po..re, ale to je na jinou diskuzi. A co se tyce toho summitu a Americke ekologicke politiky - obrati se to v dusledku proti nim a spalcou nad vydelkem.
0/0
30.8.2002 17:08

David

Re: Re: Re: Je mi z Vas zle II.
90% souhlasim. Ten popis o "dukazu" je skvelej. Za to rucim, ze by jeste prisli lidi s tim, ze byli vsichni uplaceni a ze oni se napalit nenechaji a v tu ranu by se napalili svoji vlastni pochybovacnosti. 
O policejnim statu nic nevim. Jen se pamatuju, ze kdyz nejakej blbec ve skole vzdycky neco podelal, tak jsme to odnesli vsichni. Jo, skoro jak tri musketyri. Takovy je celosvetovy trend. Vzdycky nejakej koumak vymysli jak neco lip oblafnout a ostatni uz se vezou. To je ted i v souvislosti s nebezpecim terorismu. Mam moznost budto riskovat jako predtim, nebo zase odepsat kousek "svobod", ze o me velkej bratr vi vic. Ale to co vi po leta kterejkoliv evropskej velkej bratr o svych podanych vcetne toho ceskyho, tak to jeste ten americkej zdaleka nevi. Vsechno je relativni. A ekologie? Ani ve svetle zpravy z Ruska, ze zrejme neratifikuji Kyoto se ti nezda, ze to mozna s tim americkym postojem nebude zase az tak desny? A jeste na okraj. Asie produkuje vic sklenikovejch plynu nez Amerika (ne na hlavu, ale celkove, coz prirode je celkem pidi jestli je to na hlavu... je to spis padly to jo). Ale oni jako rozvojovy zeme by stejne limit nemely. Cely Kyoto ma v sobe dost podstatny chyby.
0/0
31.8.2002 7:50

Cor

=)
Jeste ze pivo neni ropa co? :)) By sme sly vsichni do sracek!
0/0
30.8.2002 11:15

amigo

omluva USA
USA a Reagan se dopustili velike chyby, kdyz usilovali a prosaduli pad komunismu v Evrope. Meji jste zustat takovy, jaky vas Panbuh a priroda chtela. Bylo by vam lip. Za tohle by se vam USA meli omluvit! 
0/0
30.8.2002 11:05





Najdete na iDNES.cz