Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vzdělance nechceme

Už je to opět tady. Jako za Miloše Zemana, jako za Milouše Jakeše a jiných soudruhů, tak i za koryfeje sociálního státu Vladimíra Špidly vládnoucí strana vyhlašuje, že dává prioritu vzdělání a vzdělaným lidem, jenže při prvním zaškobrtání začíná blekotat, že na to vlastně nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin nevrla

Ble, ble, ble
Moc hezký příspěvek Karla Pacnera. Moc hezký, kdyby měl člověk krátkou paměť a nepamatoval si co psala MFD před několika lety. Jak psala o nezodpovědnosti učitelů a lékařů, kteří chtěli zvýšit nezaslouženě své platy... kteří nabourávají svými přehnanými požadavky růst ekonomiky, roztáčejí inflační spirálu... kteří vydírají vládu (tehdy tzv. pravicovou) svými vyhrůžkami stávky... kteří si berou za rukojmí děti a pacienty... Moc hezky, tehdy psala MFD. Prostě a zkrátka: levicová vláda se pánům redaktorům nezavděčí nikdy, zato pravicová bude vždy hájená... Martin Nevrla, Ostrava
0/0
30.8.2002 8:16

Honza

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.8.2002 21:29

OPTIM

Halo, halo, p. Komárku
podívejte se, že i v MFD se dá psát o něčem!!!!!
0/0
29.8.2002 19:13

Tonda

jednoznacny souhlas
souhlas, vyborne podano, to je presny popis praveho vyznamu slov nasi nove vlady pred a po volbach
0/0
29.8.2002 17:27

pivko

vystizny komentar
bravo, lepsi a vystiznejsi komentar jsem v MFD uz dlouho necetl!
0/0
29.8.2002 17:02

platan

Zvýšené daně
A proč to mají zase odnést zaměstnanci a podnikatelé se vysmívají, protože ti "jsou za vodou". Vždycky si to zařídí tak, aby si snížili daňový základ, případně se uvedli do ztráty a daně neplatili žádné. Proč se jim nezavede alespoň paušální daň? Nebo si ti, kdo o tom rozhodují, myslí, že někdo skutečně podniká několik let se ztrátou? Z čeho by potom žil?
0/0
29.8.2002 15:48

Speedy

Re: Zvýšené daně
Vazeny pane kdyz uz se tak navazite do podnikatelu dovolim si Vam polozit pouze jednu otazku. Proc jste proboha tak hloupy a nejdete si (jak Vy rikate!) nakrast take. Zaplatte si tisicovku na zivnostenskem urade a uz Vam nic nebrani byt za vodou take!! Dokonce Vam i odpovim. Protoze zvanite a sam jste se nikdy nepokusil o sebe postarat. Jsem osm let na volne noze, pred tim jsem byl zamestnanec, takze mohu porovnavat. Na rozdil od Vas ja tu odvahu mel a o sebe a rodinu jsem se postaral. Nema smysl zvanilum jako jste Vy vysvetlovat co to da prace uchytit se treba jen s malickatou firmickou. To si mily pane musite vyzkouset na vlastni kuzi a potom teprve sudte jine. Pozdravim Vas po Vasem CEST PRACI Ing. Buk Jaroslav
0/0
1.9.2002 0:44

josef

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 16:53

doktorka

Re: Re: Zvýšené daně
Prosím  nehažte všechny státní zaměstnance do jednoho pytle ! Já pracuji ve státním zdravotnictví "na tvrdo" a mohu Vám zodpovědně sdělit , že pacientů , léčených mnohými soukromými doktory, kteří nemají ani druhou atestaci, k nám přichází do  ústavu čím dál tím více a již v dosti pokročilém stadiu jejich onemocnění . Buhužel, pracuji na onkologii. Za svůj zevšeobecňující názor byste se všem lidem ( kteří svou práci mají rádi a berou ji jako nejdražšího koníčka)  jako jsou učitelé a zdravotníci a sestry ve státním  sektoru měl omluvit, protože za krvavé daně těch mnohých soukromých  jedinců léčí  odfláknuté výsledky jejich práce. Proto prosím příště přesně spicifikujte jaké státní zaměstance máte na mysli a konkretizujte. Pokud máte na mysli úředníky tak s Vámi naprosto souhlasím, protože např.tzv. VZP je nenasytný moloch. A na druhé straně znám mnoho "chudých" daňových poradců, kteří jdou se svými daněmi do minusu, takže mně  připadá, že je zase svými krvavými daněmi saturuji já.
 
0/0
2.9.2002 22:03

josef

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 16:54

josef

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 16:55

josef

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 16:57

karel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 17:11

Ruml

Pryč s ČSSD
Ano je to tak.Podívejte se kam to Zeman se Špidlou dotáhli.Centrální banka musí tlačit na korunu aby nebyla tak silná.Po Praze se prohánějí nemečtí a belgičtí hasiči jakoby se nechumelilo.Ekonomika roste.Vývoz začíná přerůstat dovoz.Hrůza.Takhle to přece dál nejde!!S láskou vzpomínám na pana profesora Václava Klause jehož ekonomické balíčky,na které už všichni nějak pozapomněli nám tolik pomohli v dobách největší ekonomické krize kterou sám zavinil.Na pana ministra financí Pilipa,který nás málem přivedl na ůroveň nejvyspělejších zemí Jižňí Ameriky.Záplavy v roce 1997 ukázaly jak se Klausova vláda dovedla o postižené postarat.Postihla nás největší povodeň v historii a Špidlova vláda chce pomoct lidem kterým nezůstalo nic z našich daní!!!To nemyslí vážně.S těma "socanama" se musí něco dělat.Pověsíme je na lampy.Nebo aspoň uspořádáme koncertík na podporu Václava Klause!!!             Tak a teď mi nadávejte jak chcete já už to stejně číst nebudu            
0/0
29.8.2002 14:29

Rotas

Re: Pryč s ČSSD (Cha, cha, cha)
Několik technických poznámek:
1. Za ekonomický růst nemůže Zeman ani Špidla. Ti jen velkoryse rozhazují peníze, které si nevydělali.
2. Snad si nemyslíte, že to, co pan Špidla ušetří na inteligenci půdje těm, co nemají nic? Maximálně obdarují miliardovou zakázkou nějakého toho švagra a ten potom ty peníze pěkně a potichoučku prošustruje.
3. Proč si myslíte, že to Špidla dělá? No přece proto aby si jeho partajní a jiní bratři přišli k pěknému balíku.
4. Proč pan Špidla nesníží podpory v nezaměstnanosti a sociální dávky aby ušetřil? No přece by si proti sobě nepoštval trvdé jádro své voličské základny. Nezaměstnané (9% ekonomicky činné populace) je třeba korumpovat, aby ho příště zase zvolili. To blbí kantoři a doktoři můžou počkat, stejně volili ODS nebo koalici.
 
0/0
29.8.2002 20:34

doktor

Magie vzdělání
Autor, podle jména možná někdejší oslavovatel úspěchů sovětské kosmonautiky, podle příspěvku dnes úspěšný demagog, vyrobil - podobně jako to rád dělá na příklad Ing.Klaus - umělý problém jen proto, aby mohl postavit na stejnou platformu Jakeše, Zemana a ovšem i toho pro všechny vychytralce nejnebezpečnějšího - Špidlu. O jakém vzdělání to vlastně mluví? Jde-li o ekonomy nebo informatiky, jsou to v podstatě nevzdělanci. Chybí nám především hluboké všeobecné vzdělání, včetně toho z oborů opovrhovaných humanitních věd. Že na to nemáme, je především vinou pravicových ideologů a vlád po listopadu 1989, které co mohly, buď samy rozkradly, nebo nechaly rozkrást své ideové příznivce a přátele (Ježka, Dybu, Kocába, Čermáka, Kočárníka, Macka, Kalvodu, Salzmanna a několik tisíc dalších).
0/0
29.8.2002 10:32

kritik

Re: Magie vzdělání
Bohužel, musím plně souhlasit. Špidla se chová podle svého politického zařazení.Ten, kdo zradil veškeré intelektuály je pan profesor Klaus se svojí rádoby pravicovou politikou. Ať je to jak chce, za vlády ČSSD se např. ve  státním zdravotnictví a ve školství platy nějak zvýšily (sice s mnoha připomínkami a problémy, ale základ se přece zvýšil ). Za vlády ODS jsme poslouchali pouze apely na morální povinnosti , hlavně od lidí , kteří si za komunismu vydobyli kde co.(Hlavně v prognostickém ústavu jich byla pěkná snůška). A věřte, že vím o čem mluvím.
0/0
29.8.2002 17:49

briza

Re: Magie vzdělání
Aha tak ekonomove a informatici jsou v podstate nevzdelanci. Bleda zavist lepsich vydelku, nebo jen obycejny mindrak z toho, ze ti v oblasti nekterych fenomenu dneska ujel vlak? Mozna, ze by pomohlo blizsi rozvedeni pojmu "hluboké všeobecné vzdělání". Ja si myslim, ze tohle ma kazdy moznost ziskat na zakladni a stredni skole pokud dava pozor a nakonec i na skole vysoke jakehokoliv smeru (pokud ma zajem). No a pokud zajem nema jeho vec (a jeho skoda).
0/0
29.8.2002 18:01

atule

Re: Re: Magie vzdělání
Neda mi, ale musim reagovat. Neni to pravda moc k veci oproti puvodnimu komentari MFD. Ale tento ohlas na ohlas me vcelku dostal na kolena- neco o "nevzde ci vzdelancich". Je mi lito, ze musim zkonstatovat, ze nevzdelanych je nas velmi mnoho, i ja se za nevzdelaneho cloveka povazuji. Sic jsem studovala a studovala rada, ale to "gro" do zivota mi davali nevzdelani pedagogove, kteri pouze citovali ucebnice. Vlastne jsem potkala pouhe 2-3 kantory, kteri davali i neco ze sebe a za sebe a byli to velmi secteli lide.  
 
 
0/0
29.8.2002 21:23

briza

Re: Re: Re: Magie vzdělání
Nespolehejte se na kantory, ale na sebe. Ja jsem taky za zivot potkal vic kantoru, kteri si to proste oducili a tim pro ne jejich poslani koncilo, nez tech, kteri do toho davali neco ze sebe. Jenze clovek skonci stredni skolu v 18 - 19 letech a pak ma jeste cely zivot moznost si vzdelani doplnovat. Kolik lidi chodi napr. do jazykovych skol? Knihovny, Internet, pomaturitni, postgradualni vzdelavani to vse tu je. Me jen dokaze vytocit magor, ktery smahem z nejakeho duvodu oznaci urcite profese za nevzdelance. Kompenzace vlastnich mindraku? Z nouze ctnost? Nevim. Podle mne to totiz sebvedomy clovek nema zapotrebi.
0/0
30.8.2002 11:20

Dr. Büllow

Věcný dopad.
Socialistický právní řád nepatřil k nejlepším na této planetě, nicméně začínáme pociťovat absenci dvou zákonů :
- povinnost pracovat
- trestný čin příživnictví
 
Důsledek je - poněkud emotivně - vidět v článku i ve Vašich příspěvcích.
 
Bez ohledu na politické spektrum - výdaje na vzdělání jsou dlouhodobou investicí - vzpoměňme např. v jakém stavu bylo Japonsko na konci 2.sv.války. Představa, že vláda nahrne peníze do vědy, výzkumu a vzdělání a za rok tu bude všechno jiné je naivní.
 
Jsem kybernetik, věda mě neuživila. Jako tisíce jiných si na vědu vydělávám jiným zaměstnáním a vlastní vědecká práce je mé "královské hobby" ve volném čase.
Škoda, že stále tak šeredíme s tolika nadanými lidmi - pokud je chcete vidět, běžte se např. podívat na příští den otevřených dveří ČSAV.
Od dob Antonína Dvořáka a Alfonse Muchy se v tomto směru téměř nic nezměnilo.   jiri.bullow@ct.cz  
0/0
29.8.2002 9:15

Tonda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.8.2002 17:31

doktorka

Re: Re: Věcný dopad.
Já se za to nestydím. Ano, závidím vám oběma, protože, když přijdu z práce (dělám ve státním vědeckém ústavu ), kde operujeme pacienty opravdu od rána až do konce pracovní doby a někdy i déle, již nemám sílu a ani chuť  na to, abych si přivydělávala jinde . Podle toho také vypadá můj měsíční příjem.Za to vděčím jak vládě ODS, tak vládě ČSSD. (Asi jsem neschopná, musí mě vést někdo za ručičku, říkat co mám dělat  a ujel mi vlak, ale někdo ve státním musí také přece pracovat za slušný plat , nebo ne ? ).
0/0
29.8.2002 22:44

Q.Q.

Skutečná katastrofa
Již za pár let se ukáže, že letošní povodně byly jen drobnou epizodkou ve skutečné katastrofě, která nás potkalav podobě vlády M. Zemana a nyní V.I.Špidlina.
0/0
29.8.2002 9:05

cibulka

a co pravice?
vy si opravdu myslíte, že by vám pravicová vláda přidala?
0/0
29.8.2002 8:01

David

Re: a co pravice?
Pravicova vlada by nikomu nepridala. Ale lidem co chteji pracovat by umoznila aby si pridaly samy. Jeste, ze nejsem v Cechach a nikdo mi nebude brat penize protoze jich mam vice nezli vetsinova banda flakacu.
0/0
29.8.2002 14:09

kritik

Re: Re: a co pravice?
Takže Ty jsi za vodou, klidně si střádej a směj se těm "blbcům" , co drží tento stát za pár šupů alespoň nějak nad vodou. Ty budeš nadále naším zářným vzorem. Kdo uteče, ten vyhraje!  
0/0
29.8.2002 17:56

cibulka

a co pravice?
0/0
29.8.2002 8:00

roz

Zvolili jste Špidlu!
O vítězi voleb rozhodli svými hlasy státní zaměstnanci, kterým Špidla a spol. slibovali modré z nebe. Teď tedy mají státní zaměstnanci to co chtěli!
0/0
29.8.2002 6:52

kritik

Re: Zvolili jste Špidlu!
Můžete mi laskavě sdělit, co měli státní zaměstnanci za vlády prof. Klause? Ale prosím zodpovědně. Ostatně, myslíte si, že v té pravici byla strana, kterou by soudný člověk mohl volit : Strana prognostika aroganta Klause, zmatená US a kluzká a velmi přizpůsobivá KDU. Jistě bylo tam pár nejasných neznámých stran bez šancí ( třeba bohužel) na cokoliv. Nezlobte se, ale já si myslím, že tato země by potřebovala pravého anglického Cromwella. A pokud se Vám tento nelíbí , tak třeba Churchilla. Já lituji jen, že ta doba se již propásla.
0/0
29.8.2002 18:14

SOLDAT

Re: Re: Zvolili jste Špidlu!
Ježiš, to je vážně tak důležité, co měli za Klause? Proboha, dyť teď tady roste komančovskej plevel, spousta stupidních nápadů (povodňová daň, penalizace pojištěných, růst nezaměstnanosti, vodění za ručičku....) ... pokud si každý svou hloupou volbu ČSSD bude zdůvodňovat Klausem, nikam se nehne! Vy to navíc podáváte, jako kdybyste snad ze své volby chtěl nějaké výhody, které jste za Klause neměli... to jste opravdu tak neskutečně naivní?
Výhody s ČSSD jsou a budou jen pro póvl, uvědomte si to už proboha!
Každý, co něco umí, pracuje a myslí ... je v ČR sponzorem neschopných a těch bude při této politice jenom přibývat.
Na to nemusíte být jasnovidec, stačí se probrat.
0/0
29.8.2002 21:00

kritik

Re: Re: Re: Zvolili jste Špidlu!
Já tedy nevím, ale ten komančovskej plevel bujel i skrytě v samotné straně ODS(ať stále nejmenujeme jejího představitele ). Mimochodem, jak se tato strana postavila proti komunistům Mně připadá , že nijak, jen jim nechala jejich nahrabaný peníze (myslím tím špičky této strany) a ti nám nyní s kapitálem (pod hlavičkou různých společností ) předvádějí, jak se vládne. Znám neskutečně mnoho lidí , kteří zázračně změnili barvu z červené na modrou.  Proboha ,a kdy Vy si uvědomíte, že tady hlavně vládne všudypřítomný Svaz známých bez ohledu na stranickou příslušnost  Co se stalo s neschopnými politiky  Jsou nenápadně, za jakékoli vlády, přesouváni z místa na místo jiné, pokud možno stejně dobře zaplacené, a znovu bez ohledu na stranickou příslušnost. Já už nevím koho volit - snad Stranu zelených, protože Ta má alespoň v celkovém oteplování zeměkoule pravdu, jinak mi připadá, že nám každá strana levicová nebo pravicová stejně lže, jen aby zůstala u koryta (viz. 4 Koalice -  pak 3Koalice, poté 2Koalice-která se rozpadla, předtím zase Opoziční Smlouva /ta se vám asi líbila/ apod.) . A jak s tím póvlem  zatočila ODS  Na to může odpovědět opravdu jen jasnovidec  Mimochodem, můžete definovat pojem póvlu Vy určitě mezi něj nepatříte ( proto tu definici budete mít jednodušší), ale např. taková nastupující zdravotní sestra vzhledem ke svému platu je pro vás asi póvl, že A mohla se snažit i za minulé vlády jak chtěla a stejně jí to nebylo nic platné
0/0
29.8.2002 22:21

SOLDAT

Re: Re: Re: Re: Zvolili jste Špidlu!
No dobře, tak tedy budu debatovat, i když váš příspěvek je opět a jen o minulosti, která mě vůbec nezajímá. Zajímá mě jen budoucnost a ta se sociálem v čele pro mě, jako pracujícího je naprosto nezajímavá a hlavně nespravedlivá.
K póvlu řadím hlupáky a 2/3 nezaměstnaných. Kolik jich je nevím. Člověk, který vidí jen k prahu svého baráku a pak už je mu vše jedno ukradený, je největší hrozba. Dokud mu nikdo nevezme z jeho písečku je spokojen. Má doma svoje krámy a nějakej HDP, výše sociálních dávek nebo státní dluh ho netíží. Co na tom, že mu stát ukrajuje z jeho peněz? On to ani neví, tak co. Musel byste ho praštit palicí, aby začal hájit svá práva.
Z národa takových psích hlav je mi zle
Kašlu na aroganci Klause ve chvíli, kdy vidím, že Špidla s póvlem nezamete. Rozebírat strany po straně nemá smysl, mně stačilo nevolit levici. Pro ni tenhle národ ještě nedospěl. Kdyby si to aspoň Špidla nemyslel, ale on si to myslí. Jeho rozhodnutí postihnou pouze pracující a myslící, to je cesta do naprostých sraček.
0/0
29.8.2002 23:10

kritik

Re: Re: Re: Re: Re: Zvolili jste Špidlu!
Vy jste tedy nevolil levici. Dobře. Já také ne, měl jsem k tomu svůj důvod, který vychází z minulosti, která vás ale nezajímá. Vy jste ji nevolil proto, že pro ni tenhle národ ještě nedospěl. Můžete mi objasnit jak se pozná, že národ pro něco dospěje a kdo, kromě Vás, má oprávnění to posoudit? Z toho vyplývá, že když národ dospěje, je možno volit i ty komunisty, protože minulost nás nezajímá?
0/0
30.8.2002 0:25

SOLDAT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvolili jste Špidlu!
Já se nechtěl za každou cenu hádat  
Tento stát nedospěl k levicové vládě a sociálnímu zřízení jako je např. ve Švédsku, kam tak vehementně upírá zraky Špidla. Nejprve je nutná výchova, jenže s touhle politikou je to marné. Tady člověka nikdo nemotivuje být nejlepší, protože nejlepší je prostě "být v zákrytu".
Netvrdím, že mám patent na nějaké posuzování, jen říkám, co si myslím. Vláda bude taková, jakou si jí národ zvolí, takže je to jedno.
Jen bych rád poznamenal, že levice se nerovná komunisti a rozhodně jsem tedy netvrdil, že ke komančům je nutné dospět. Netvrdil jsem ani, že levice je někde vývojově za pravicí. Volby ukázaly jen jedno, chceme levici ... tak jsem zmínil, že chtít nestačí.
0/0
30.8.2002 3:07

kritik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvolili jste Špidlu!
Omlouvám se, ale já si nemyslím, že diskuze je hádání za každou cenu. Je to tříbení názorů. Napsal jste, že budoucnost se sociálem v čele je pro Vás, jako pracujícího,  naprosto nezajímavá a nespravedlivá. S tím by se dalo polemizovat, nicméně sám uvádíte Švédsko jako akceptovatelnou možnost.   Souhlasím ale i s tím, že tady nic u nás opravdu člověka nemotivuje být (nemusíme říkat hned nejlepším ), ale lepším. Nevím kolik je Vám let, ale sám jsem to již několikrát zkusil být iniciativní, ale mohu Vám sdělit  (a nyní jsem opět v minulosti ), že zatím za jakékoli vlády mí nadřízení, kteří se mimochodem  nemění a stále se přebarvují, mi dali jasně najevo, kde je mé místo, a oháněli se zcela bezostyšně zase svými známými na vyšších místech, kteří se mimochodem také nezměnili, nebo jen vyměnili.. Proto uvádím ten náš Svaz známých. Takže vystoupit se zákrytu znamenalo okamžitý odstřel. A protože mě moje práce baví jsem stále tam, kde jsem. Pro Vás jsem možná póvl, ale poraďte tedy, co s tím ? V naší profesi nejsem , bohužel, ojedinělý případ.
0/0
30.8.2002 17:21

ppetr

špidla + CSSD
a co jste od jejich slibu cekali.pekne mu zpivaji, kdyz ptacka lapaji.ted maj lidi co chteli.uvidime jak dopadnou pristi volby a nebo,ze by se lidi nasr... a udelali dalsi cinkani klicema?
0/0
29.8.2002 6:06

SOLDAT

A kde by na to asi vzali?
Tahle vláda nechá padnout i posledního učitele hladem, než by utla tipec póvlu týhle republiky (sociálům a parazitům)
Navíc potřebuje stádo blbů-voličů, hltajících ty jejich populistické sliby-chyby.
Kocourkov bez řádu a pravidel s přebujelým byrokratismem, sociálním systémem okopírovaným od zemí s dvojnásobným HDP
0/0
29.8.2002 2:12

VOJAK

Re: A kde by na to asi vzali?
Jen tak mimochodem,  nejsem přívržencem této vlády, ale jak zatla tipec tomu póvlu Klausova vláda ?
0/0
29.8.2002 21:44

SOLDAT

Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Já jsem ale nehodnotil předchozí vládu  ... to jsem tady ještě nežil. Navíc netuším, jak souvisí Klausova vláda s mým příspěvkem.
Mimochodem: jsou v ČR samí takoví jedinci s černobílým viděním jako vy?
0/0
29.8.2002 23:18

VOJAK

Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
No, je vidět, že jste tady nežil. Vy jste psal o současné vládě a " zatínání tipců ", tak jsem se pochopitelně zeptal na Váš názor o vládách minulých. Mimochodem, nevím v čem vidíte černobílé vidění světa ? Kdybyste znal naši historii, tak byste věděl, že naše strany mění barvu tak, že by jim chameleon  mohl závidět  (a nejen strany i jejich jednotliví představitelé, např. pan  Pilip). A nevím, proč urážíte naše lidi a  nadáváte jim do blbců. Každý volí, jak chce. Já mám taky rozpaky nad zvolením amerického prezidenta, ale nikdy bych nenazýval jeho voliče blbci. A to jste byl v cizině, no to máte vychování! To já bych o vás např. mohl říct:" Á zase jeden Honza, který se vrátil z vandru a bude nám všem do toho tady kecat, aniž ví pořádně o čem ! "
0/0
30.8.2002 19:36

SOLDAT

Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Černobílé vidění je bipolární. Zde jak vidno je Špidla nebo Klaus... jakoby ani nebyli lidi, kteří rozhodují. Tohle je nemoc, kterou vyléčí jen naprosto holý zadek celého státu, protože se dotkne každého a zjevně ho probudí.
Víte v Americe je docela irelevantní osoba prezidenta, tam jsou lidé lidmi a politiku mají už jen jako reprezentaci. Tady se všichni můžou podělat z toho, kdo bude po Havlovi. To je opravdu dojemné.
Historii znám a nezlobte se, ale lidé, kteří 12 let po totalitě volí ČSSD s takovým přitroublým programem, s jaký tato strana vyrukovala, jsou u mě opravdu hlupáci - ať duševně nebo vizionářsky. S tím nic neuděláte a tahle vláda vás o tom dříve či později přesvědčí. Opravdu dobře nám tak, ale já budu bojovat ne utíkat.
0/0
30.8.2002 23:58

VOJAK

Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
.....jakoby nebyli lidi, kteří rozhodují.... (co to znamená ? ). ....tady se všichni můžou podělat, kdo bude po Havlovi.... ( to myslíte vážně ? ). Vidím, že byste se svým stylem vyjadřování, kdy každá věta může být pochopena buď mnoha způsoby, nebo velmi často vůbec ne, se měl opravdu té politice začít věnovat. Asi byste tam skutečně zapadl. Usuzuji, že v Americe jsou lidé lidmi,  tady jsou zřejmě trpaslíky. Jste opravdu tak naivní, že si myslíte, že u nás v tomto státě nikdo nikdy v Americe  nebo jinde nebyl ? A opravdu si myslíte, že v té Americe je to s tou svobodou takové, jak je prostému lidu předkládáno ? Tak bojujte, ale  doporučil bych Vám, abyste  při boji vynechal slova blbci, hlupáci, póvl, podělat apod. Na západ od našich hranic byste s touto rétorikou asi také těžko prorazil.
Pokud nabídnete něco rozumného, jsem ochoten Vás ve vašem boji podporovat.
0/0
31.8.2002 10:36

SOLDAT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Celé to znamená, že lidi rozhodují o svém osudu. Politice se tady ani jinde nechci věnovat ani dělat díru do světa tímto způsobem. Netuším, proč mi to navrhujete  .. jsem spokojen jak jsem, jen mi nedá spát fakt, že lidé v mé domovské zemi nechají sebou tak vláčet. Napadlo mě, jestli listopad '89 nebyla nějaká náhoda...
Vyjadřuji se jako fyzická osoba a mohu užívat slova jaké chci. Pokud se vám to nelíbí, tak nereagujte. Pokud jsem vás urazil, omlouvám se ... ale možná jste moc vztahovačný, protože o vás jsem opravdu nemluvil. I když jste možná volil ČSSD, neznamená to přece, že jste póvl, blb apod. Znám spoustu lidí na úrovni, kteří volili (jinak) a prostě to vidí jinak než já a z mého pohledu usuzuji, že "do toho" nevidí. Neházejte (se) do jednoho pytle.
"Boj" nebude probíhat virtuálně, ale probíhá v životě každého občana. Ten rozumný návrh je: braňte si svá práva a nenechte se využívat. Vy jste daňoví poplatníci !!!
Je na každém, aby tohle uvážil... a myslím, že dost lidí "bojuje". Např. "milionářská" daň o tom Špidlu přesvědčí.
0/0
31.8.2002 22:38

VOJAK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Mimochodem já jsem ČSSD nevolil. ale boj jednotlivce nebo i více jednotliců, pokud se neorganizují , si myslím , že je chaos. Jakou stranu byste tedy v nadcházejících volbách radil volit. Vždyť u nás prakticky neexistuje důvěryhodná  ani levice ani pravice. A co se týká listopadu 89 je prakticky jasné, že byl dávno přichystaný a národu se zase podsunul jako  jeho spontánní akce, podobně jako byl připraven únor 48.
0/0
1.9.2002 0:24

SOLDAT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
S tím bojem to neberte tak vážně. Myslím, že Češi jsou v tomhle docela nadaní a vědí, jak se postavit zvůli mocnáře. Např. zvýšení daně v posledním pásmu o 5% považuji za první stupidní nápad.
Volím toho, kdo hájí mé zájmy a práva. Volby budou až za dlouho, takže kdo ví, kam to socánci dopracují. Zatím je to docela katastrofa pro pracující a veget pro nemakačenky.
0/0
1.9.2002 21:25

VOJAK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
S poslední větou naprosto souhlasím, ale obávám se, že bude ještě hůře. Koho volit ukáže opravdu jen čas. Ale to naše politické spektrum, no nevím
0/0
1.9.2002 23:16

J.S.Kozina

Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Sleduju vaši diskuzu. Chtěl bych sa jen optát, zda-li budete bojovat za sebe nebo za nás Psohlavce (dne 29.8. jste nás nazval národem psích hlav ). No, "Hin sa hukáže"
0/0
31.8.2002 15:37

SOLDAT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Nikdo za vás nic dělat nebude, natož bojovat! Prozatím se užírejte těmi psohlavci. Zbytek viz výše.
0/0
31.8.2002 22:40

J.S.Kozina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde by na to asi vzali?
Vážený pane, můj předchozí příspěvek nebyl pochopitelně myšlen vážně. To, že Vám to nedojde, jsem opravdu nemohl tušit. Svou reakcí jste totiž prokázal takovou míru nevzdělanosti,  jakou bych nepředpokládal ani u dvanáctiletého dítěte. Snad si nemyslíte, že v našem kulturním prostoru někoho urazíte Psohlavcem?  Váš výrok lze srovnat tak nejspíše se slavným výrokem mjr.  Halušky : "Načo má súdruh Žižka v ruce taký klacík? Dajte mu do ní ľahký gulomet!"
Nezbývá mi než Vám v souvislosti s vašimi literárními pokusy poradit slovy našeho dalšího velikána: "Nevím v jakém oboru jste vzdělán či vyučen, ale mohu Vám s klidným svědomím doporučit, abyste se věnoval činnosti jakékoliv, ale jiné. Prosím Vás, nepište sem, a pokud možno nepište vůbec."
0/0
1.9.2002 10:40





Najdete na iDNES.cz