Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda má volno, Špidla je odmítl

Premiér Vladimír Špidla se vzdal letní dovolené a v následujících dvou týdnech zůstane v úřadě sám. Všem svým ministrům dal volno. Někteří ho však nechtějí po vzoru svého nadřízeného využít. Například ministryně zdravotnictví Marie Součková si chce vzít volno až v zimě. Na dovolenou neodjíždí ani ministr pro informační technologie Vladimír Mlynář. Jen Špidla však bude chodit do práce na Úřad vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Proc ted .....
Proc si ministri neodlozi dovolenou az opadne nebezpeci povodni v cele nasi zemi?????
Asi to nasi vladu moc nezajima.....
0/0
11.8.2002 16:12

Jirka

Re: Proc ted .....
To jsem chtel napsat, ale vzal jste mi to z ruky. A navic kdo si kdy vsiml ze ma vlada ci parlament dovolenou? Funguje to porad stejne, at jsou v uradu ci na nekolikamesicni dovolene. Neni treba dal komentovat.....
0/0
11.8.2002 20:22

Pometlo

Nadpis
No a kolik páni ministři odpracovali brigádnických hodin?To by mne velmi zajímalo
0/0
11.8.2002 10:17

Dan(1) - Stachanov

Vážený pane,
nejste náhodou Srb? Předem vám děkuji za odpověď, která mi pomůže k lepší orientaci v balkánské problematice.
0/0
10.8.2002 23:48

Augustin Makrič

Přispívající Stachanovec je obyčejný provokater-dejte si pozor.
Zcela jistě to je provokater-jistou dobu jsem byl také provokaterem, tak vím o čem hovořím.Proto mu neodpovídejte-nalítli by jste na něj.
0/0
10.8.2002 23:43

Snek

Škoda, levnější by bylo kdyby nic nedělal !!!
0/0
10.8.2002 18:54

Pavel

To snad ne....
Teda já se divím,konečně se našel někdo,kdo chce abychom se někam dostali a tady se rozvíjí ironická debata ma bolševická témata,viz soudruh Stachanov.Nechápu,co máš proti tomu a proč tady píšeš literárně zdařilá díla ale obsahově naprosto tupá......
Adéla Tupá nebo jak se ten dotyčný (dotyčná) inteligentně podepsal asi nechápe, co má vlatně Špidla v úmyslu,tak si přečti noviny,zjisti si o tom více a pak tady něco vykládej,ty tupá krávo (debilní vole)!!!
já osobně pana Špidlu obdivuji,zkuste si sami představit,že místo dovolené dobrovolně pracujete.To je podle mě člověk na správném místě!Jen tak dál a přeju Vám hodně úspěchů,pane Premiére.
0/0
10.8.2002 17:56

Stachanov

Re: To snad ne....
My, Stachanovci, jsme v životě dovolenou neměli. A to není laciná propaganda, žádnou dovolenou jsem si opravdu v životě nedovolil. Nikdo mě za to neobdivoval, ani jsem o to nežádal. Šprdla je velmi dovedný demagog, nic víc. Neuvěřitelné, zrůdné prase, které vychrochtalo, že soudruha Kavana zvolilo VS OSN a ČR a ČSSD s tím nemá nic společného. Tím svůj mravní i politický kredit zcela vyčerpal. Šéf vraždící mafie, nic míň, nic víc...
0/0
10.8.2002 18:11

Pavel

Re: Re: To snad ne....
Je možné,že jste v životě neměl dovolenou,ale říká Vám něco pojem společenský žebříček?Myslím,že vaším cílem je společenská struktura takového typu,aby byl premiér na úrovni ostatních pracujících a jeho odříkání byla posuzována stejně jako jejich??? Trošku fantazijní představa podepřená socialistickým rudým praporem,nemyslíte?To,že Čech nedovede přijmout jeho společenské postavení není naprosto nic vyjímečného a nemusíte si s tím lámat hlavu.Stejně jako se soudy ohledně mravních a politických kreditů,na ty je ještě hodně brzo.To,že neudělala to,co gby se Vámlíbilo,ještě neznamená,že je to špatné.Většinou lze problém řešit několika způsoby....
Takže bych Vás tímto chtěl požádat,aby jste uváděl pouze přesvědčivá tvrzení a zanechal různých chrochtajících prasat,neboť myslím,že jste více inteligentní než na řeči které jste tady zatím předvedl.....
Už jenom závěrem - víte,co to je konstruktivní kritika? To je kritika spojená s návrhem řešení problému.....takže jak by jste postupoval vy,koho by jste  navrhoval do OSN a čím by jste si rozhodně nekazil mravní a politický kredit???
0/0
10.8.2002 18:55

UmaGuma

Re: Re: Re: To snad ne....
Souhlasim s Vami Pavle, soudruh Spidla nam vsem jde prikladem a jako takovy si svou vyjimecnosti a postavenim na spolecenskem zebricku dozajista v kratke dobe zaslouzi Rad prace. Doufam take, ze kratce nato dostane vlada titul "Brigada Socialni Prace" a zmobilizuje tak veskere rezervy skryvajici se mezi obyvateli nasi rozkvetajici zeme tak, abychom smele a tempem raketovym spolecne s usmevem kraceli k zazrnym zitrkum.
PS: Co se Kavana tyce, je lepsi nemit presedu VS OSN, nez tam mit cloveka, ktery byl STBakem a je s velkou pravdepodobnosti namoceny ve spinach na MZV. Ve slusne zemi by takoveho cloveka ani nenechali kandidovat.
0/0
10.8.2002 19:07

Stachanov - Dan(1)

Re: Re: Re: To snad ne....
Zajímavá otázka. Zároveň velmi těžká. Já nevím o člověku, starším osmnácti let, který by se nějakým způsobem nezkompromitoval kolaborací s minulým, nesmírně nemravným režimem. Já osobně jsem byl asi 2 roky (do léta 1989) členem ROH a mám pocit, že mne to naprosto vyřazuje ze společnosti slušných lidí a nemohu mít žádné politické ambice. Hroší kůži Tlustým soudruhům, modrokošilatým Pilipům a rudým Šloufům docela závidím. Co se týká předsedy vlády, rád bych v této funkci viděl člověka intelektově mírně nad průměrem, člověka charismatického, slušného, pokud možno se smyslem pro humor. Ani jedno s těchto kritérií špidla nesplňuje a po událostech posledních týdnů mám za to, že mám právo takovým člověkem pohrdat.
0/0
10.8.2002 19:45

Pavel

Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Ano,proto si myslím že bychom neměli kritizovat pokud nemáme východisko či lepší řešení....např.pan Gross,bohužel ten již důležitou funkci má. Co se týče ono příspěvku nad Vámiohledně p.Kavana,četl jsem v poslední době co se dělo na jeho ministerstvu a chtě nechtě s títmo musím souhlasit,za nových okolností by jeho kandidatura určitě tak hladce neprošla. Slyšel jsem,že p.Telička má největší zásluhy na naší zahraniční politice,ale jsem moc mladý na to,abych znal minulost všech těchto pánů.Nevím,proč si myslíte,že p.Špidla nesplňuje Vaše představy na premiéra,kdyby jste toto svoje tvrzení nějak podložil,rád se Vám omluvím.Ale takto Vám musím odporovat - Špidla je lepší než alkoholik Zeman a nemocný Vašek dohromady,nehledě na vážené členy Poslanecké sněmovny,kteří debatují o státních svátcích a když jim předčítá vládní usnesení,tak mu tam spí.Tahle verbež je pro mě tou,která by měla jít od válu!!!
0/0
10.8.2002 20:48

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Kritizovat nejen smíme, ale musíme. Pánové a soudruzi, o kterých se bavíme, jsou totiž živi z našich peněz, doslova a dopísmene. Koncem osmdeátých let jsem byl opravdu hodně mladý, ale dělal jsem všechno proto, aby to svinstvo, které tady panovalo a které zničilo život několika mým příbuzným, skončilo. Jistě si dovedete představit, jaké to mělo následky. Na nějakou školu jsem se mohl dívat leda zdálky a jen si představovat, co se děje uvnitř. Nestěžuji si, věděl jsem, co mi hrozí a dělal jsem to dobrovolně. Dostal jsem se dokonce do situace, kdy se vinou administrativního nedopatření konala jistá schůze, na kterou trefilo jen několik málo lidí a bylo více než jasné, že budu zvolen do určité politické funkce. Vzhledem ke své temné minulosti (ROH) jsem neprodleně zmizel a nechápu, proč by se tak nemohl zachovat i Kavan. Jeho minulost zná jen on sám a generál Lorenc. To znamená, že se celou pravdu nikdy nedozvíme. Pana Teličku osobně neznám, ale je to typ člověka, kterému by premiérské křeslo slušelo mnohem více, než špidle. Zemana nechme objímat stromy, já osobně mu však nikdy nezapomenu, že se dokázal vyjádřit jasně, srozumitelně, bez mlžení a lingvisticko-diplomatického balastu. Co se týká Evropské unie, stačí si projet učebnice dějepisu pro základní školy. Po chvilce čtení zjistíte, že jakékoli pokusy o federalizaci kontinentu, který byl od samého počátku (na rozdíl od USA) budován na principu národních států, neskončily ani v jednom případě jinak, než strašlivým krveprolitím. Myšlenka jednotného Lebensraumu je mimochodem myšlenkou Adolfa Hitlera, H. Kohla a F. Mitteranda. Kdokoli podporuje členství v EU, kontinentální fiskální redistribuce a federalistické tendence, je vrahem svých vlastních potomků.
0/0
10.8.2002 21:29

kdosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
nic proti kritice, Dane/1/, ta je úplně v pořádku, ale myslíš, že to, co tady různí rádobyvtipálkové předvádějí, je kritika? Ty jsi aspoň jasně a konkrétně napsal, co ti vadí a proč. Většina ostatních spíš potrouble nadává.
0/0
10.8.2002 21:36

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Nevím. Myslím, že ostatní to chápou též, ale neumějí to formulovat. Potom se uchylují k vulgarismům. Ani já k nim nemám příliš daleko, protože se status, ve kterém se tato země nachází, prostě nedá slušnými slovy popsat.
0/0
10.8.2002 22:59

kdosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
závidím ti tvůj optimismus a přesvědčení, že se ostatní snaží něco formulovat - a třeba ještě k tomu myšlenku. Nevadí mi užití silnějších i hodně silných slov, když to něco říká k problému. Jenže tady to neříká nic, krom toho, že autoři jsou hulváti.
0/0
10.8.2002 23:51

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Oni se najdou hulváti jak vlevo, tak vpravo. Uvědomte si, že každý hlas, ať už pochází od člověka s IQ -40 nebo +200, má před zákony a Ústavou stejnou váhu. Bohužel. Je zvláštní, že já o sobě prohlašuji, že jsem tvrdý realista, jiní říkají, že jsem přihlouplý a důvěřivý optimista. Pravda bude zřejmě někde uprostřed.
0/0
11.8.2002 0:05

kdosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
s rozmístěním hulvátů naprostý souhlas, stejná váha hlasů - no jo, no, co naděláme...
0/0
11.8.2002 0:43

Balabán

Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Omlouvám se , že vstupuji do vaší debaty. Viděl jsem sestřihy z projevu pana premiéra Špidly, z mého pohledu je to suchar, který si připravil dvouhodinový monotónní monolog, taky bych spal. Zeman z mého pohledu, ač nefandím sociální demokracii, byl formát z hlediska zajímavosti svého projevu.
0/0
10.8.2002 22:51

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Já slyšel vysvětlení tohoto monologu v tom,že nebylo možné si onen předkládaný vládní program projít dříve.A to,že při tak důležité věci si tam něnkdo chrápe,to je pro mě prostě vrchol nehoráznosti.Rozoduje se o codu státu na další 4 roky,tak jak si může většina velectěných poslanců dovolit vládní návrh takhle vypustit??? Poslanec má snad sedět a poslouchat,od čeho jiného by tam měl být amá mluvit dvě hodiny Špidla o něčem důležitém anebo se tam mají střídat nějací kašpaři s debilními poznámkami a připomínkami?
Co se týče Zemanovy řečnické přitažlivosti, tak tomu mám rozmět tak,že s kým je sranda ten je dobrý?Zeman byl velice pestrý hlavně tehdy když prohlásil Rakušany za fašisty....to byla sranda....
0/0
10.8.2002 23:31

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Nebuďte pohodlný a zajděte si na www.profil.at. Najdete tam nadšené výkřiky typu "konečně nejaký politik, který si nebere servítky", percentuální poměr Němců a Rakušanů v SS, minulost otců zakladetelů Heiderovy strany et cetera. Příjemné čtení.
0/0
10.8.2002 23:38

Balabán

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To snad ne....
Uměním politika (ale i jakéhokoliv řídícího pracovníka) má být především zaujmout, přesvědčit , nadchnout, strhnout atd. Pokud přede mnou stojí úkol někoho přesvědčit nebo částečně získat na mou stranu, tak se musím soustředit na své odpůrce ne na své obdivovatele. Obdivovatel mi vždy odsouhlasí cokoliv, měřítkem úspěchu je to, zda můj odpůrce aspoň uzná, že jsem formát a něco na mém názoru je. Pokud Špidla předkládal dokument, který má rozhodovat o chodu státu na následující 4 roky tak forma přednesu byl velmi velmi slabá, obsah si může následně přečíst každý. S tou srandou to není tak jednoduché, pokud mi rozumíte, monotónní suchý projev je stejně neprofesionální jako projev prošpikovaný trapnými vtipy. Nechci hodnotit Zemana za jeho jednotlivé výroky, pouze jsem řekl, že měl zajímavější projev.   
0/0
11.8.2002 16:14

Kremilek

Jak tak koukam na prispevky do diskuze,
vidim, ze takhle by jsme to daleko nedotahli, soudruzi. Podivejte se na soudruha Spidlu. Ve svem volnu se obetuje ku prospechu jeho zeme s jasnym cilem, splnit tvari v tvar stranicke zavazky. Jedine taci zoceleni jedinci jsou prinosem pro nasi spolecnost a jasne zitrky. Misto uzivani si burzoaznich prezitku bezcilneho a neproduktivniho polehavani na Slunci ci drobneho kulaceni, soudruh Spidla pilne studuje, aby mohl pracujicim osvetlit intriky pravicovych rozvracecu podporovanych imperialisty, ktere zapricinily narustajici zadluzenost nasi zeme.
0/0
10.8.2002 11:23

Keynes

Re: Jak tak koukam na prispevky do diskuze,
Křemílku,pod to se můžu podepsat,jen ten ironický podtón si strč pod čepičku.
0/0
10.8.2002 13:49

Míra

Vládní volno
Kdyby nebyl debil(ˇPidla mydla )tak si čte debilní knihy na dovolené a nedělá ze sebe stachanovce.Oni to asi soudruzi mají vryté pod kůží.
0/0
10.8.2002 9:34

kdosi

Re: Vládní volno
a kdyby jel na dovolenou, tak tu mlátíš hubou, jak to, že se fláká, viď?
0/0
10.8.2002 9:59

Uhelné sklady

S US v zádech se cestovat nevyplatí
0/0
10.8.2002 7:56

Karel Pisca

Ať žije ČSSD!
Taky by zase mohlo jednou spadnout nějaký to letadlo, třeba trasa Praha-Tunis.
0/0
10.8.2002 1:48

UmaGuma

Vzhuru Stachanovci !!!!!!!!!!
Plany petiletky splnime na 111 %
0/0
10.8.2002 0:05

Stachanov

Re: Vzhuru Stachanovci !!!!!!!!!!
Jenom???!!! Nezlob se, soudruhu, ale musím tě konstruktivně zkritizovat, odhalit tě a poukázat na tvé zastaralé názory a buržoasní postoje, které nedokážeš pozvednout na úroveň doby. Prozatím se náš revoluční akční výbor shodl na tom, že se jedná o překlep a chtěl jsi napsat 333% Příště tě, v souladu s politickou linií Strany, potrestáme. Sovětský svaz je pevná hráz míru. Naděžda Krupská neměla díru. Se Sovětským svazem na věčné časy a ani o vteřinu déle! Už aby šel soudruh špidla do prdéle.
0/0
10.8.2002 0:17

tučňák3@seznam.cz

Re: Re: Vzhuru Stachanovci !!!!!!!!!!
Dej si vlažnou sprchu a běž ležet nebo to s tebou praští. A nezapoměň se podívat, jestli máš díru ty.
0/0
10.8.2002 6:33

Rejpal

Re: Re: Re: Vzhuru Stachanovci !!!!!!!!!!
Zkontroluj si po ranním probuzení postel a hlavně polštář. Ten mozek tou dírou už asi nenávratně zmizel, ale ty piliny by možná šly ještě zachránit!!!
0/0
10.8.2002 7:06

Adéla Tupá z Blbic

Re: Vzhuru Stachanovci !!!!!!!!!!
Na souši i na moři, porazíme agresoři. Ejchuchu, ejchuchu, na moři i ve vzduchu a ten debil Špidla si bude číst o globalizaci. Že hodlá udělat největší státní dluh v dějinách této země, ho zřejmě nezajímá.
0/0
10.8.2002 1:13

Keynes

Re: Re: Vzhuru Stachanovci !!!!!!!!!!
Adélo TUPÁ,jaká prozíravost zdobí člověka,který jméno tvému rodu dal
0/0
10.8.2002 13:54





Najdete na iDNES.cz