Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Navzdory slibům žádá Romka o azyl

Romka, která minulý pátek odjela společně s dcerou z Ostravy do Británie, požádala o azyl. Ještě před odjezdem tvrdila, že jede jen na dovolenou, emigrovat nehodlá a vrátí se stejnou linkou ve středu. Televizi Prima však po příjezdu do Londýna přiznala, že chce požádat o status uprchlíka. Žena navíc televizi tvrdila, že je blízkou příbuznou předsedy regionálního sdružení Dženo Mikuláše Horvátha, který před časem jako první na plánovaný odjezd několika desítek Romů z Ostravy upozornil. To však aktivista odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm
já už to nekomentuju a konečně se příští týden stěhuju z místa, kde romáci dělaj bordel všude na místo, kde romáci dělaj bordel někde
0/0
24.3.2005 14:59

HAL9000

Re: hmm
Podívej se na datum vzniku diskuse k článku.
0/0
24.3.2005 15:03

iuos

hmm
 to je to cestování po diskuzích
0/0
24.3.2005 15:04

petr

to snad nemyslite vazne
jezkovi oci lidi to snad nemyslite vazne - o jakych pracovnich taborech a internetnich skolach to mluvite... vzdyt takhle to zamyslel Hitler z Cechama - "az vyhraji valku presunu slovany za Ural a budou tam tezit suroviny pro risi" - to doopravdy uvazujete jako fasisti - jak to myslite ze cikani nejsou lidi? Jako ze jsou opice nebo tak neco? Taky jsem uz cosi takoveho slysel tuhle zase "jeden tvrdil ze nejaka jina rasa jsou jako krysy"... Tak se konecne zamyslete - nejdrive vsak sami nad sebou - treba by se dalo byt vic tolerantni a vysi socialni davky podminovat pravidelnou skolni dochazkou deti atp.
0/0
8.8.2002 10:43

sayrayt

Re: to snad nemyslite vazne
Byl ses někdy podívat jak cigáni dostávaj soc. dávky?? Sotjí tam celá rodina, řvou na úředníka a když jim nedá co chcou tak tam prostě nechaj svoje děcka nechat bordel... Á zamyslet se?? Co třeba kdyby si ty a tobě podobní rádobyochránci navrhli CIKÁNUM ať se nad sebou zamyslí...
0/0
24.3.2005 14:53

HAL9000

Re: Re: to snad nemyslite vazne
Proč tady vytahuješ 2.5 roku staré věci.
0/0
24.3.2005 15:02

František NeDobrota

Listina základních práv a svobod
Bohužel postrádá kapitolu o odpovědnosti a povinnostech, která měla být už v úvodu Parazit nemá právo na život a společnost ho má právo utratit. mezi přírodními národy - eskymáci, indiáni,kočovní pastevci, křováci atd. paraziti neexistují. Těžko by někde u eskymáků přežila nějaká skupinka, která by se dožadovala práva na bydlení (aby jí někdo postavil iglů), práva na jídlo ( aby ostatní lovili a oni jen žrali), ošacení a libovolné množení hord fakanů. Pravděpodobně by během pár vteřin zkončili s šutrem na krku někde pod ledem. Nikdo nemá povinnost parazita živit a stát nemá právo lidem krást peníze formou daní pro výživu parazitů Ať je v daňovém přiznání sada kolonek, na co povoluji dát své daně - školství, kultura, armáda atd a kolonka dávky pro sociálně nepřizpůsobivé - to by byla spravedlnostKočka, pes mají právo ve svém kožichu pozabíjet parazity, proč by toto právo neměla mít společnost? Místo toho udělat z parazita modlu?
0/0
7.8.2002 11:26

Keta

Re: Listina základních práv a svobod
You are absolutely right! Sorry about me writing in English. I've been living in England for nearly 3 years and my Czech is quite poor. Anyway, I definately agree with every single word you're saying. Well done.
0/0
9.8.2002 23:52

limenot

Re: Re: Listina základních práv a svobod
Sounds like your Czech must have been pretty poor before you went to England.  You don't forget your "mother tongue" that quickly, even when no-one around you speaks Czech!  Besides, you understand Czech very well, so what's you game then? A Rom that doesn't want to speak Czech, perhaps?
0/0
10.8.2002 5:55

iuos

hmm
0/0
24.3.2005 14:57

Chytrolín

Otrokářství
Já bych zavedl otrkářství a tu černou verbež bych naučil makat !!!
0/0
7.8.2002 10:11

taky občan

Re: Otrokářství
a konečně bys měl co dělat, že?
0/0
7.8.2002 11:11

Inkvizitor

Jen jim to přejme
Určitě si všichni pamatujeme, jak se nás Unie a USA s Kanadou pokoušely "instruovat", jak se máme k našim cikánům chovat. Takže ať si to taky užijí.....
0/0
7.8.2002 9:31

karber

Když se objeví cigánská tématika
už se příspěvky rozjíždí naplno. Je tu jasně vidět, že cigáni serou skutečně 99% obyvatel.
0/0
7.8.2002 9:21

Inkvizitor

Re: Když se objeví cigánská tématika
Dovolím si oponovat. Serou 99% normálních obyvatel. Jak vidíte, najdou se zde vždy i zastánci "všech utiskovaných" - to ovšem příliš normální nejsou.
0/0
7.8.2002 9:54

taky občan

Re: Re: Když se objeví cigánská tématika
i vy chudinko, myslíte, že se vám křivdí, když nevládnete?
0/0
7.8.2002 11:13

Inkvizitor

Re: Re: Re: Když se objeví cigánská tématika
????? Nepochopil jsem hlubokomyslnost toho příspěvku. Můžete upřesnit ?
0/0
7.8.2002 12:13

Petruška

Jo, jo
No ale kdyby si ji tam aspoň na furt nechali. Stejně ji vyexpedují zpátky a tady dostane ještě všechny sociálky. Já se přiklání k tomu, že kdo vycestuje do zahraničí a požádá tam o azyl, čímž využívá toho, co poskytuje země, kde o azyl požádal, tak když ho vrátí, rozhodně nemá v této zemi nárok na nic zpětně. A když si prodal byt, tak aby měl nárok jenom na nějaký holobyt nebo ubytovnu. Myslím, že by si cigoši rozmysleli své cesty. A v Anglii je dle mého názoru stejný rasismus jako tady a vlastně jako na celém světě. Prostě cigáni jsou naprosto nepřízpusobiví. Já bych je poslala do Indie, tam by se ztratili.
0/0
7.8.2002 7:41

Míla

Re: Jo, jo
Naprosto s vámi ve všem souhlasím. Ať jdou a aťi si tam zůstanou a Anglie sklízí jen to, co nejen ona zasela. Po revoluci se státy evropy nechali slyšet, že v ČR jsou Romové diskriminovány a že je zde rasismu a že jsou to vlastně chudinky. Tím jim podali prstíček, tak ať si to jenom pěkně vyžerou na plné pecky. Když jsou takoví samaritáni tak ať se teď starají. Ono se to všem kecalo, aby se ukázalo jak nás tady komunismus deformoval a to, že je snaha obrovské emigrace je toho jen důsledkem, tak ať si ten důsledek pěkně vychutnaj.
0/0
7.8.2002 9:30

Jurra

Znate nekdo.....
Znate nekdo jedineho cikana,ktery mluvi pravdu? jeste jsem za 45 let sveho zivota takoveho nepotkal . nechapu, jak muze nektere novinare prekvapit, ze ta cikorka pozadala o asyl. Opak by se rovnal svou pravdepodobnosti zjeveni svate pany Marie.......
0/0
6.8.2002 19:02

Tlusťoch

Nejsou to lidi
Z vlastni zkusenosti muzu potvrdit, to cemu rikate Romove, lide nejsou. Vypadaji, mluvi, ale nemyslí. Tudíž nejsou.
Když jsem byl ještě malý a blbý, tak jsem se jich snažil zastávat. Pak jsem se ale přestěhoval, a už 5 let bydlím na pražském sídlišti Černý Most. To co se tu děje, přesahuje každou sci-fi o konci lidské civilizace. A co Chánov? Tam to musí být ještě lepší.
Řešení?: Pro ty co nemají práci zřídit pracovní tábory s dozorem a dětem dát šanci v internátních školách.
0/0
6.8.2002 17:49

Chytrolín

Re: Nejsou to lidi
Plně souhlasím, vím o jednom dobrém místě - TEREZÍN.
0/0
7.8.2002 7:39

taky občan

Re: Re: Nejsou to lidi
ale jsou, pokud jste i vy, vždyť by jestě mohli žádat, že ne oni, ale "jejich utiskovatelé" mají "přijít o vlast"......a co byste pak byli? No, cikáni....
0/0
7.8.2002 11:16

Hnidopich

Re: Nejsou to lidi
Vaše konstatování, pane Tlusťochu, je poněkud příliš kategorické. Zřejmě by nejprve měla předcházet definice slova "člověk" a "lidi". Z hlediska biologického jistě pak ovšem cikáni lidi jsou, jen pojetí morálky je u drtivé většiny z nich poněkud odlišné od ostatních obyvatel a z toho pak vznikají problémy. Nejsem v tomto ohledu optimista a domnívám se, že jsou nepřevychovatelní (resp. jejich mentální posun směrem k úrovni např. průměrného Čecha zřejmě bude trvat několik generací), poněvadž své postoje mají geneticky zakódované. Fakt, že je jich u nás tolik je sice tristní, ale to neznamená, že nás to opravňuje k rasovým represím. Jen by se u nás zákonodárství a spojené instituce mělo k nim chovat stejně jako k ostatním a ne jim (z obav před nařčení z rasismu) nadržovat.
0/0
9.8.2002 9:17

Pepa

Kdo lže ten krade......
do Anglie se hrabe....Dáme jim na letenky a bude klid!!!!!!
0/0
6.8.2002 17:04

Vojta

KDO LŽE TEN KRADE
0/0
6.8.2002 16:39

ptacek jarabacek

Cikáni nikdy nelžou!
U cikánů dochází pouze k divergenci mezi sémantickou náplní jejich verbálních expresí a objektivní skutečností...
0/0
6.8.2002 16:46

Guderian

Re: Cikáni nikdy nelžou!
A protože něco jako "objektivní skutečnost" neexistuje, vlastně ani k divergenci nedochází.
0/0
6.8.2002 17:03

ptacek jarabacek

A navíc -
Sovy nejsou tím, čím se zdají být!
0/0
6.8.2002 17:14

Toník

Re: A navíc -
Sovy jsou zrejme veci, ktere jsou na tomto svete navic ...
0/0
6.8.2002 17:41

taky občan

Re: A navíc -
jak komu, inteligenti.....
0/0
7.8.2002 11:17

Rosomak

Rasismums naruby
V podstatě se GB dostává do kouta. Protože některým cigánům přiznala politický azyl, tak se zvedla vlna, která nejde zastavit. A ejhle, je tu problém. Co s tou vlnou? Tak zevedeme kontroly (zjevný rasismus) nebo víza (skrytý rasismus). Tak herdek , řekněte Britové, že Cikáni zneužívají váš sociální systém a fakujte je na hranicích zpátky. Můžete tvrdit, že mohli požádat o azyl v první sousední zemi. A je to
0/0
6.8.2002 15:59

Jenda

No to je prča.....
 
To snad není možný , ty cikorky si už dělají prču i z těch němců i anglánů, ale dobře jim tak. Angláni pokrytecky otevřeně mluví o tom jaký je tady rasistický prostředí a na druhou stranu si postaví hlídače i na Ruzyň. Doufám, že už teď i oficiálně přiznají, že je tam z logických důvodů nechtějí. Sice je mi líto, že se jich asi jen tak nezbavíme, ale alespoň vkládám naděje do mnou neoblíbených socanů, kteří jim snad za tu dovolenou v cizině přestanou vyplácet ušlou mzdu. Nicméně tak trochu obdivuji postoje pana Horváta, ale mám obavu, že tím sleduje taky něco jiného ku vlastnímu prospěchu.Sem zvědav s čím přijdou některé rodiny příště.Cha
0/0
6.8.2002 15:31

luban

Eržika a Lájoš
Eržika a Lájoš to je dvojka. Perfektní dialog. Jedna otázka pro všechny.Proč se na Slovensku říká lhaní cigániť? To je ale průser, z toho mohou mít Slováci mezinárodní ostudu. Ježíši oni diskriminují. My jsme takoví v tý naší střední Evropě xenofobní hajzlové, že chudáci Romové musejí utíkat do Británie. Sociálka dává málo, úřad práce ještě míň a navíc děti musí chodit do školy.V Británii tam je hej, všechno tam je a na přilepšenou postačí projít pár kapes nepozorných Londýňanů. To jsou nekonečné krásné prázdniny a bez buzerací. Co si více může přát Cikán nebo Cigán ze střední Evropy, kterému nikdy práce nevoněla a vonět nebude.
0/0
6.8.2002 15:25

Eržika

Re: Eržika a Lájoš
Za letenku do Londýna tě vykchouřim.
0/0
6.8.2002 15:30

luban

Re: Re: Eržika a Lájoš
A Eržo neuchhořim, až ňa budeš kchúřit.
0/0
6.8.2002 15:38

Eržika

Re: Re: Re: Eržika a Lájoš
Néboj staříci z Bundesu si mě móc pochvalúji.
0/0
6.8.2002 15:44

luban

Re: Re: Re: Re: Eržika a Lájoš
pojdeme do Franchie. Ty lehneš před Lamanš, roztahněš nohy a oni puknů závistů nad tým tvým thunelom, že ťa pakh něchají jako khonkurenciu Eurothunelu.
0/0
6.8.2002 15:53

Demeter

Re: Eržika a Lájoš
Pokud ty na hsoi, tak ti ho za tu letenku do Anglicka vykurim ja
0/0
6.8.2002 15:35

Eržika

Re: Re: Eržika a Lájoš
Néé Demetere to je múj kšéft.
0/0
6.8.2002 15:40

luban

Re: Re: Eržika a Lájoš
Ono stačí Erža. Ona me rozhicůje. Mosíš počkať po zime, až sa uhasim. Alebo prefiknůť na letisku tu anghlicků khontrolu.
0/0
6.8.2002 15:46

Lakatoš

Re: Re: Re: Eržika a Lájoš
Neboj luban, tha gadžovská kontrola tě vyjebe.
0/0
6.8.2002 15:57

Hodne radikalni nazor

Postrilet
Vsechny ty zasr... cigose bych postrilel a byl by klid. Ozvaly by se nejaky radobyhumanitni organizace (AI apod.), USA, OSN by poslali nejakou petici. Ale kdyby se to provedlo rychle, tak by stejne nemeli cas zakrocit. A byl by klid. A pochybuju, ze by to vetsine naroda vadilo. A ted se do me pustte. :-)
0/0
6.8.2002 15:19

prda

Re: Postrilet
Radsi je utopit,skoda utracet za kulky.
0/0
6.8.2002 15:33

Demeter

Re: Postrilet
Maso do psích konzerv. Alepsoň z nich bude nějaký užitek
0/0
6.8.2002 15:37

ptacek jarabacek

tos prehnal...chudaci psi !
:)
0/0
6.8.2002 16:31

Dennis Welt BC Canada

Re: Re: Postrilet
Tento nesmysl nepatri na Internet.
0/0
6.8.2002 20:03

Hodne radikalni nazor

Re: Re: Re: Postrilet
Myslite? Dle meho nazoru je na internetu hromada horsich veci. Zalezi na meritku. :)
0/0
7.8.2002 8:27

Pete75

"V životě mou příbuznou nebyla a ani není...
Třeba jednou bude, ne? :-)
0/0
6.8.2002 15:18

demokrat

volně migrující živočiši
Už jsem to v minulém týdnu psal na jiném místě: neberte na cikány lidská měřítka. Jsou to myši, které migrují za žrádlem. Pranic je  je nezajímá, odkud se žrádlo vzalo, případně komu momentálně patří. Rozhodující je fakt, že jde o žrádlo atraktivní a proto myši nelitují námahy, jak se ho zmocnit. Po jeho sežrání zase migrují jinam. Nemají morálku, paměť, svědomí.Jediná hnací síla a motivace se přímočarý zájem o žrádlo. Nechápou jakékoli civilizační návyky, zábrany či konvence, pokud nevedou přímočaře k získání žrádla. Toto životní krédo vyznávají po staletí a dosud žádné civilizaci se nepodařilo jakkoli jim toto krédo modifikovat. Podobnou perspektivu vidím i u nás, takže veškeré investice do kultivace cikánského živlu jsou předem vyhozené peníze, energie i emoce.
0/0
6.8.2002 15:14





Najdete na iDNES.cz