Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelské tanky vjely do pásma Gazy

K táboru Džabalíja, který je baštou palestinských bojovníků, přijelo od hraničního přechodu Erez asi 30 tanků doprovázených vojenskými vrtulníky. Místní obyvatelé vypověděli, že jejich domy byly ostřelovány z tanků i z pušek. Izraelci se nyní zdržují asi kilometr od tábora. Podle lékařů vojáci postřelili tři muže, z toho jeden je ve vážném stavu. Zemřel i palestinský policista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jurasek

brava! brava! brava!
 
Slušná Marcella? Přečti si. Příspěvek " At´zije Svobodna Palestina! (Marcella , 13.5.2002 4:05)"  
Myslim, ze dokazujete vase idiotstvi bravurne vasimi cetnymi komentari na techto strankach. Jediny rozdil mezi Vami a Davidem je ten, ze pouzivate ceskou klavesnici, k dispozici vsak mate obdobne kalibrovany mozek, ktery je bud chronicky neaktivni nebo trpi vaznou nedostatecnosti uchovavat informace. V kazdem pripade jste nechutne stvoreni s fasistickymi tendencemi a moznym Tourettovym syndromem.
Mezinarodnim vztahum evidentne nerozumite, jak notoricky dokazujete.
Vite o tom, ze dnes byla v Tel Avivu doposud nejvetsi demonstraceod r. 1982 podporujici odchod Israelcu z palestinskych uzemi? Navzdory tomu, ze Likud prijal resoluci, ktera je proti vytvoreni Palestiny? Tyto informace se snazte udrzet, nikoliv vase pateticky primitivni pokusy o vysvetleni mezinarodni politiky.
 
LOL! LOL! LOL!
 
vynikaji....vynikajici.....dan&david=obdobne kalibrovane mozky....lol! lol! lol!
 
porovnejme!!!!!
  no prece Marcella... ta nas hned tak neopusti, jeji zmet myslenek pripominajici zkysly gulas zality radnym celodenim vetrakem nadrazni restaurace .....   ....pubertalni likudnik a jeho vyrazove prostredky!!!!!!!!!!!!! LOL! LOL! LOL!   diky za ukazku, prosim dalsi!!!!!!    
0/0
11.8.2002 19:10

Dan(1)

Re: brava! brava! brava!
Nechci tě poučovat, ale než se člověk rozhodne napsat nějaký příspěvek, měl by si ujasnit, co chce vlastě říci. Opět se zdržím telepatického hodnocení tvého intelektu, zároveň však nemohu vyloučit, že v nejbližší době udělám z tohoto pravidla výjimku. Až si budeš dávat hadr na hlavu příště, nezapomeň ho před použitím namočit v ledové vodě.
0/0
11.8.2002 19:20

jurasek

Re: Re: brava! brava! brava!
che, che, che che.......
chronicky neaktivni mozek......lol!..jak hluboce pravdive..co chces, abych ja dodaval? vsechno bylo krasne receno, jenom to pripominam...lol!
PS
jen by mne zajimalo, co predchazelo teto briskni a hluboce pravdive odpovedi...lol!....oh, neni nad chytre zenske..oh! oh! oh!....lol!
0/0
11.8.2002 20:06

Dan(1)

Re: Re: Re: brava! brava! brava!
Kdysi jsem ti slíbil, že nebudu používat náš názorový konflikt v otázce IRC/mIRC k zesměšňování a ponižování tvé osoby. Jenže ty používáš podpásové rány, proto ti onu trapnou kauzu připomínám. V ničem jsi mě nepřesvědčil, že bys měl mít made mnou intelektuální převahu. Spíše naopak.
0/0
11.8.2002 20:16

jurasek

Re: Re: Re: Re: brava! brava! brava!
che che, che......IRC...lol! ja jsem spis pro usenet....lol! IRC je pro deti...a potrebuji k tomu mIRC...lol! intelektualni prevaha.lol! chudaku zamindrakovany, chodis sem bodovat nebo co? kdo te odmenuje? ty sam nebo tvoje kastratogruppe a tvuj fuhrer? LOL!....intelektualni superiorita!!! LOL! mindraky, mas hochu mindraky....jestli tady nekdo mel intelektualni superioritu, tak si znovu precti ten komentar marcelly.....lol! a nebudes uz mit vic pochyb...lol!
0/0
11.8.2002 20:26

Dan(1)

Freude, Freude, vždycky na tě dojde...
Milý počítačový veteráne, znovu ti připomínám, že s tím lolováním jsi sto let za opicemi. Usenet je už také mírně out a i tam se už používají smaily. Ustrnul jsi někde na úrovni Macrelly. Proč do této diskuse neustále vnášíš sexuální témata (kastraci), je mi záhadou.
0/0
11.8.2002 20:40

jurasek

Re: Freude, Freude, vždycky na tě dojde...
che che che.....smiliky????? jo, tak pro ty intellectually challenged....lol! che che che......brepto jedna
0/0
11.8.2002 20:55

Dan(1)

Re: Re: Freude, Freude, vždycky na tě dojde...
To je jediné, v čem ti mohu dát za pravdu. Měl jsem napsat smajlíky, když jsem to chtěl "počeštit". Vím, že ty jsi dokonalý a nikdy nechybuješ, proto mi to snad ve své naprosté dokonalosti promineš. S dovolením bych tuto dnešní trapnou diskusi ukončil, netvrdím, že jsi idiot, ale naše názory jsou natolik odlišné, že nemá smysl pokračovat v rozhovorech. Dobrou.
0/0
11.8.2002 21:09

jurasek

Re: Re: Re: Freude, Freude, vždycky na tě dojde...
vic sebeduvery, chlapce, vic sebeduvery...mne je uplne jedno, jak pises smajliky nebo smiliky....jaky rozhovor??????lol! to byl jenom verbalni ping-pong bez substance.....a to nemelo s tvoji potencialni nebo moji potencialni inteligenci nic spolecneho, jako nakonec vetsina techto debat tady, mych, tvych, jinych, onech...vyber si....bla bla...vcetne mne, ale tak to ja beru.....dobrou.
0/0
11.8.2002 21:23

jurasek

Re: Freude, Freude, vždycky na tě dojde...
jeste k te kastraci...vis neco o tom, kde se pouzivali kastrati? ja jsem tak trochu fanatik na hudbu, klasickou vetsinou, i kdyz mam rad od dobrehu jazzu po rock, surfers/dick dale....az po dobry metal..klasika je vsak klasika....kastrati se pouzivali do sboru a v prvnich operach......to je asi ta moje laskovita navaznost, ....kontext muze byt sexualni, ale mne spis zajimal vysledek tohoto poskozeni...;((((....carmina burana by byla nadherna s kastraty.........:))))))))))))...to jen na vysvetlenou
0/0
11.8.2002 21:46

Jarda

Re: brava! brava! brava!
Zase mimo mísu, Jurášku. S Danem1 tenhle příspěvek vůbec nesouvisí. V tom kousku chatu co shodou okolností mám, to byl dan a ne Dan1 kdo se vyjadřoval na plnou hubu. Proto tam je narážka o Tourettově syndromu. 
0/0
12.8.2002 18:01

TomsonM

Je to naše nevědomost...
 Zdravím všechny,  proč spolu bojují a zabijejí se lidé? Je to o území? Peníze? Závist? Netolerance?  Nenávist? Hloupost?
 Čeho chtějí dosáhnout?: "Bohatství"? Komfortu? Míru? Svobody?
 Pokud chce člověk mír a lásku, ať ji ukáže. Hranice nejsou potřeba pro bezpečný a klidný život. Hranicemi se rozdělujeme...
 Když člověk nepochopí že krádeš, nadřazenost, zabití je špatné, neposlouchejme ho. Pomožme mu.... Komu se nelíbí lež, přetvářka, ať to nedělá. Nemůže si potom stěžovat.
 Přebijíte se tady kdo má pravdu a právo. Ale jaká je pravda? Vaše? Vašeho ega?? Co je důležitější: chléb či zbraň? A pokud chléb, ukažte to ostatním, žádné výmluvy...  Žádné ale.
 Podívejte se na Svět jak vypadá. My jsme si ho takový udělali. Ničíme přírodu a bojujeme spolu. Proč? Naše nevědomost? Nevíme co je to Život a Láska?
 Copak lidem nezáleží jak a kde budou žít jejich děti?
 
 Mějte se hezky buďte spravedlivý, ke všemu a ke všem.
 
             
0/0
11.8.2002 0:16

yyy

Re: Je to naše nevědomost...
je to nelepší příspěvek co jsem četl,díky
0/0
11.8.2002 13:28

GhorX

Hezké
Ono je tady mimochodem v malém krásně vidět mentalita obou táborů; příznivci Izraele používají poměrně slušné výrazy (až na vyjímky), snaží se argumentovat, dokládat různé zdroje. Ze strany propalestinských je nejčastěji slyšet hysterické výkřiky, urážky, odkazy na cizí zdroje se objevují minimálně (většinou z obou stran obehnány vulgarismy), vše je prošpikováno slepou nenávistí bez jakékoliv známky návrhu řešení (nebo alespoň představy). Každý návrh ze strany proizraelských i neutrálů je zesměšňován, normální dialog hysteričtí obhájci "Palestinské cesty" okamžitě převádí na pavlačovou hádku. Mám strach, že podobné charakterové vlastnosti mají i skutečně zůčastněné strany... Mimochodem, nejsem Žid, náboženské rituály považuji za tupé opakování dávno zapomenutých činností, církev a podobné spolky stavím na roveň nejkrvavěších diktatur a kostel je pro mě místo s dobrou akustikou a špatným vlivem na lidi. Proto mi tak strašně vadí, když Palestinští duchovní zneužívají ke strašným věcem nevzdělané děti, jen aby náhodou žádný smír nemohl nikdy nastat, protože smír s nepřítelem přece není možný. Nehodlám obhajovat ani odmítat politiku Izraele; na to vím o situaci moc málo. Jenomže pokud se *nějak* nedohodnou, Izrael Palestince vyhladí (přinejmenším dojde k masakrům, a tentokrát doopravdy). Když ale ani nezůčastnění zastánci Palestinců nedokážou potlačit svoji agresivitu a odmítají všechny návrhy (případně vyžadují "solení Izraelských rajčat" a podobné ptákoviny), jak můžeme očekávat rozumný dialog od přímých účastníků konfliktu ? Škoda, že zde už nepublikuje osoba za nickem "Marcella" a pár dalších, sice taky radikálních zastánců svobodné Palestiny okamžitě, ale alespoň se uměli vyjadřovat.
0/0
9.8.2002 21:00

sidlo

Re: Hezké
Pridavam se k te posledni vete. Je to skoda, ze tady ta Marcella uz neni, byla chytra, to se teda musi nechat a slusna byla taky. Ja bych spis rekl, ze ten proizraelsky tabor jsou vetsi hulvati a taky bohuzel hloupejsi a nedelaji nic jineho, nez opakuji opravdu porad to stejne dokola.
0/0
10.8.2002 9:15

Jarda

Re: Hezké
Souhlasím s GhorX, až na ten konec. Jen tu nevyvolávej ducha Marcelly!!! Psala dobře česky, to ano, ale zrovna lumen to zas nebyl. Slušná říkáš, šídlo?
Vedla si hodně podobně jako Jurášek, jenom používala jinou formu hulvátství. Strašně ráda hrála snobskou anglickou fajnovku pobytem v Kanadě a o nějakou diskuzi s opozicí zájem neměla. Jenom kázat epištoly a poučovat podle blahoslavené panny Marcelly. Kdo se odvážil nesouhlasit, byl hned nevzdělanec, primitiv s IQ trávy, sssyntaxxxem na draka a mozkem sto let za opicema.
0/0
10.8.2002 17:30

sidlo

Re: Re: Hezké
No jo, jenomze jak treba diskutovat s tebou? Ja jsem rekl, ze byla chytra a slusna a to byla, ty zase kazes o tom, ze byla vlastne hulvat. A takto tady vypadaji vsechny debaty o politice a hlavne o Palestine.  Staci se podivat na dalsiho, Jindricha Hojera, ten debatuje dobre a jak to skonci? Bud nekdo zacne pod jeho nikem psat hlouposti, nebo se do neho pusti cely tabor protipalestinskych a jsou k nemu sprosti. A dalsi priklad je ten Palestinec nebo Arab, ktery sem take pise, jedine odpovedi, co dostane, je vysmech a zesmesnovani vseho, co napise. A jeste mu nadavaji do sprostych Arabu.
Lidi tady nemaji zadny zajem debatovat a navic vetsina co sem pise, si precetla jednu knizku nebo nejaky clanek a jsou hned velci experti, Z proizraelskeho tabora neni nikdo, kdo by dokazal debatovat slusne a nevysmival se. Vsak zkus nekoho jmenovat, schvalne.
0/0
10.8.2002 17:55

sidlo

Re: Re: Re: Hezké
A pode mnou mas priklad toho co myslim, ani to netrvalo tak dlouho a mame tu dalsi osobni vypad, jenom aby se vlakno udrzelo a psaly se hlouposti. Lucinka naopak bude jinej Jirka nebo nekdo z proizraelskeho tabora, aby zesmesnovali jeste vic.
0/0
10.8.2002 18:04

Jarda

Re: Re: Re: Hezké
Slušná Marcella? Přečti si. Příspěvek " At´zije Svobodna Palestina! (Marcella , 13.5.2002 4:05)"  
Myslim, ze dokazujete vase idiotstvi bravurne vasimi cetnymi komentari na techto strankach. Jediny rozdil mezi Vami a Davidem je ten, ze pouzivate ceskou klavesnici, k dispozici vsak mate obdobne kalibrovany mozek, ktery je bud chronicky neaktivni nebo trpi vaznou nedostatecnosti uchovavat informace. V kazdem pripade jste nechutne stvoreni s fasistickymi tendencemi a moznym Tourettovym syndromem.
Mezinarodnim vztahum evidentne nerozumite, jak notoricky dokazujete.
Vite o tom, ze dnes byla v Tel Avivu doposud nejvetsi demonstraceod r. 1982 podporujici odchod Israelcu z palestinskych uzemi? Navzdory tomu, ze Likud prijal resoluci, ktera je proti vytvoreni Palestiny? Tyto informace se snazte udrzet, nikoliv vase pateticky primitivni pokusy o vysvetleni mezinarodni politiky.
 Slušná Marcella?
 
 
0/0
10.8.2002 18:34

Jarda

Re: Re: Re: Re: Hezké
PS. Bylo to odpovědí jednomu z Danů.
0/0
10.8.2002 18:39

sidlo

Re: Re: Re: Re: Re: Hezké
Divny taky je, ze nekdo kdo si rika Jarda, si schovava prispevky pro Dana. Neni ti to divny? Jenomze na to uz jsem prisel davno, ze si lidi  meni niky jak se jim to hodi.
0/0
10.8.2002 19:07

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezké
Mám jen kousek z toho chatu, ale schováno kvůli něčemu jinému, než myslíš. Marcellin příspěvek je náhodou v tom samém bloku. Mimochodem jsem Jarda, pod nickem žádného Dana ani dana jsem nikdy nepsal. To už jsi jak Jurášek, že všude vidíš jen spiknutí?
0/0
10.8.2002 19:36

sidlo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezké
No nic, skoda fakt je, ze se lidi tady neumi bavit a neni moc tech, kteri jsou objektivni. Mne  se Marcelliny debaty fakt libily a byla v nich dobra a to je tak vsechno, co jsem chtel rict.
0/0
10.8.2002 19:55

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezké
Vážený, pokud už vystupuji pod jiným nickem (viz diskuse o Wojtyłovi), nejpozději ve třetím příspěvku se ke svému pravému jménu přiznám. Žádného Jardu (a tímto se mu omlouvám) jsem v blízkovýchodních debatách nezaznamenal a na rozdíl od soudruha martinahelenylenkystatnihoteroristuradkaládianonymamoniky se za své jméno a za své názory nestydím.Dan(1)
0/0
10.8.2002 20:00

sidlo

Re: Re: Re: Re: Hezké
To je prece krasa! To si vubec nepamatuju, ale je to krasne receno a poznavam ji v tom! Pridej jeste to, na co vlastne odpovidala a jestli mas vic jejich odpovedi, tak to sem dej. Musela byt fakt dobra, kdyz stala nekomu za to, aby si to schovaval. Tomuto ja rikam slusny nesouhlas, ale ne hulvatstvi, to teda ne!!!!!!!!
0/0
10.8.2002 19:00

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Hezké
Buďte od té dobroty a pokuste se rozlišovat mezi pro/antipalestinci. Potom si například všimnete toho, že s vámi sice nesouhlasím ani v jednom slově, ale zároveň si nedovoluji napadat a hodnotit výši vašeho intelektu.
0/0
10.8.2002 20:05

Milos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezké
Presne tak. Nesouhlasit je jedno, systematicky napadat a zesmesnovat ponizovanim intelektu je neco uplne jineho. Intelektualni hulvatstvi se zamerem a ucinkem od obycejneho hulvatstvi nelisi. To asi Sidlovi vubec nedoslo. Mysli si, ze kdo nepouziva vulgarity je automaticky slusny clovek. K tomu mela Marcella hodne daleko.
0/0
11.8.2002 4:40

jinej Jirka

a kdo tedy...
a kdo tedy je lucinka pusinka ? no prece Marcella... ta nas hned tak neopusti, jeji zmet myslenek pripominajici zkysly gulas zality radnym celodenim vetrakem nadrazni restaurace neurcitelne cenove skupiny je prece stale s nami :)))
0/0
10.8.2002 17:53

Kato

Vsechno pri starem - indolence redaktoru MFDnes nabyva monstroznich rozmeru
I mimo net jsem sledoval deni posledniho tydne v novinach a skvele se bavil. Ze stanu u vody to vidi clovek vsechno jeste komicteji nez tady u pocitace. Na same spici top zebricku se usadil titulek prvni strany MF Dnes, ze Evropane jsou z poloviny Arabove. Nejdrive jsem mysel, ze je to nadsazka popisujici situaci ve Francii, ale pak jsem zjistil, ze se to tyka nas vsech. Proc? No udajne proto, ze prvni zemedelci prisli do Evropy z oblasti Blizkeho vychodu asi pred 10 000 lety. Nenapsal to tam nahodou Jurasek nebo Jindra Hojer ci nekdo podobny? Tohle dokonale odpovida jejich pseudologice a znalosti faktu. Je velmi predepodobne, ze sem skutecne prvni zemedelci prisli z Blizkeho vychodu, ale v te dobe tam rozhodne zadni "Arabove" nezili. No ale musim byt trochu shovivavy, ten clanek vysel jeste pred povodnemi a o cem meli ti chudaci skrabalkove psat? Jinak ale vsem doporucuji precist si clanek nejakeho arabskeho publicisty, ktery tvrdi (taktez v MFDnes), ze Ariel Saron chce valku. Tezko s nim mohu polemizovat, protoze nevim co Ariel Saron chce, mne se s tim nesveruje. Jasne se tam ale uvadi, ze Palestinci chteji nejen vlastni stat, ale i navrat uprchliku do Izraele a jejich odskodneni. Moc by mne zajimalo, zda si Jurasek, Hojer a comp. mysli, ze by na to Izraelci meli pristoupit. Pokud ano, doporucuji jim zalozit Klub sebevrahu a skocit z Nuselaku. Na rozdil od nich Izraelci maji vsech pet pohromade a nejsou sebevrazi takze Palestince do Izraele nepusti. Dost mne mrzi, ze si Juraskovu ci jinou odpoved neprectu, opet zitra odjizdim. Asi se uz nestihnu vratit, ale urcite budu v novinach sledovat cernou kroniku. Treba tu odpoved najdu tam.
0/0
9.8.2002 20:42

emerson

:)))
Teda chtěl jsem sem taky vrznout svůj názor, ale když tu tak na to koukám, tak by to bylo doslova plejtvání časem. Všichni jste tady totiž úžasně informovaní a všemu naprosto dokonale rozumíte....chvilkama to dokonce vypadá, že v Bohnicích pacientům omylem zavedli internet, nebo co :)))))
0/0
8.8.2002 21:30

Calaff

Závistiví ubožáci
Nemá cenu diskutovat s několika obožáky obhajujícími závistivou chátru, která na území Palestiny nedokázala za staletí vybudovat to, co Židé během několika desetiletí i přes to, že se jim v tom všechny okolní státy snažili zabránit. Oni ani nevěřili, že je něco takového možné a proto svojí půdu rádi prodávali. Když začala nést ovoce, tak se jim to zdálo nespravedlivé a chtějí vše zpět. Přitom ta země by uživila oba národy. Nemyslím si, že by mezi Palestinci nebyli lidé, kteří by neměli odvahu říct, že je třeba zastavit násilí. Určitě takoví jsou, ale než stačí něco říct veřejnosti, strýčci Arafat a Jasín je zhoupnou na kandelábru, což není zrovna povzbudivé pro jejich následovníky.
0/0
8.8.2002 21:23

Honza

Hele Jurashku
Nemas nahodou taky Zidovskou krev v zilach jako soudruzi Lenin(Ulhanov), Heidler(Hitler) ci Zirinovsky?  Aby ses jednou moc nedivil.  Oni i palestinsky soudruzi maj Abrahamovu krev. A vsichni mame stejne cervenou krev. De vo to si vzajemne nepoustet zilou, ale prozit ten zivot tady hezky jako lidi a ne jako dobytek a reznici. Skoda, ze lidska blbost nezna mezi, zatimco zdravy selsky rozum je u lidi znacne omezeny.   Pambu nam dopomoz!
0/0
8.8.2002 20:04

jurasek

fredy, honza, jigal, ondrej...kastratogruppe v akci...lol!
dobry prispevek simo!...vsichni ti jigalove admiralove a jonasove a honzove, ta cela kastratogruppe lokalniho Likud Waffen, ti pubertalni idioti, kterym jeste nesestoupla varlata a cekaji na svuj bar mitzwa, prijdou jenom s tim, co dostanou od svych strycku v sin beth...ted tady mame fredyho z kybucu..LOL! bez zpet mezi ty sve pubertalni likudjugend, vyfasuj od strejdu z sin bethu zlute podkolenky, bubinek a mozna zlute kratasy s nalepenou davidovou hvezdou na prd*** a bubnuj si az do aleluja...LOL! je na case, aby ti rodice honzo aka jigale aka fredy a td. opravdu napraskali a poslali te do pionyrskeho kybuckeho tabora, kde kdyz nebudes mit aspon nejakou sanci na sex, tak budes delat nejake sporty..snad, kdo vi, mozna kybucke pionyrske tabory spis uci decka, jak strilet z plastikovych vodnich pistolek...nez jim daji uzi a nazenou do kybucu haldu palestinskych decek jako terce...
0/0
8.8.2002 18:44

Hasic

Re: fredy, honza, jigal, ondrej...kastratogruppe v akci...lol!
Hello, jurasku, you poor deluded, demented soul! Sorry to have misjudged your English level as proletarian, it was in fact much lower; your vocabulary came from a way down the bottom of a sewer. I suggest you go back to whomever has taught you and ask for your money back!
Your contributions point to a pathological level of jealousy of other men. Your obsession with various deviations, so vividly described in another chat, is only going to compound your problems. That wouldn't have been caused by your standing at the very back of the masculinity queue and there not having been much left for you, by any chance? Don't fret, poor boy, you only need a little snip to become the woman of your dreams - baba Juraska!!!!!!! All your problems will be resolved in one little procedure.
As for you not believing I know any English, tough luck! I don't give a "rat's rear" what you think of me.
Strucnym prekladem - (tohle je odpoved na jeho prispevek urceny mne pod jinym chatem)
Juraskova anglictina neni "proletarska' jak jsem myslel, ale mnohem horsi... slovni zasoba primo ze dna stoky.... at si vyzada zpatky, co platil za lekce anglictiny.
Jeho prispevky jsou plne patologicke zarlivosti k chlapum...rad se vyziva na popisu uchylnosti...zhorsuje to jeho problemy....kdyz davali chlapum, stal na konci fronty a moc se uz na nej nedostalo.....potrebuje to jen takovej malej smik, aby se z nej stala zena jeho snu - baba Juraska.
Je mi uplne fuk jestli si mysli, ze anglicky neumim.....nedam za jeho mineni ani zlamanou gresli.
 
 
 
       
0/0
8.8.2002 20:31

jurasek

Re: Re: hasic pani ucitelka a klokanka
jezismarja hasici, LOL! ..pani ucitelka fused into hasic....ze mne to blba stareho nenapadlo driv! no jasne, ty jsi jenom holka cekala na prilezitost, to je za ty black vinyl thonges, my hot buttaholic babe!..LOL!...a bic v ruce a oh! oh!
co placas za nesmysly, holka jedna klokanska o transexualech....mel jsem se ti asi zminit, ze lidi v s&m drive nebo pozdeji zacnou blbnout  a s tvym tatou, ktery se porad chcechta..ze te to nenapdlo samotnou.....myslis, ze chci byt zenska???? predsedo nesnasi baby, to bych mu nemohl udelat...a ja si zase myslim, ze ty zenske, ktere mi stoji nalajnovane pred barakem a chteji kartacovat meho kocoura, jsou krasne a na dosah ...poslouchej klokanko, ja mam kocoura gizma, starou a silenou kocici mrchu, to jen na vysvetlenou, aby jsi zase nehledala nejake prasecinky v tom kartacovani kocoura, kdyz uz tady sefujes nad cistotou myslenek....LOL! a co tata, furt se smeje? to je dobre, jen at se smeje..
poslouchej, mas nejaky bordel s gerundiem(posledni veta), trochu to vybrus, holka, asi jako to tvoje bolding a 3 novozelandsti programatori na lusknuti tvych svalnatych prstiku...my hot babe...a jeste v rat's rear..mozna u klokanu se rika rear, ja osobne mam rad 'ass'.....a nebud takova zapskla, tyto fora jsou hlavne na srandu, cim vic blbcu sem prispiva, tim vic se musime chechtat....hlavu vzhuru, holka....you're dearly missed here!
0/0
8.8.2002 23:23

předseda

Re: Re: Re: hasic pani ucitelka a klokanka
jurásku, neboj - čtu, čtu a čtu - neuniklo to mé pozornosti, díky, že na mě pamatuješ a nezapomínáš ! Díky moc za tyhle Tvoje příspěvky - opravdu se mi při nich derou slzy z očí, to by jsi nevěřil... Tedy Díky... A to si předtav, že jeden nejmenovaný člen z našeho "Hazelkomanda" tvrdil, že prý nemáš smysl pro humor - že byl vedle jak ta jedle ? Jinak se za chíli loučím, jedu z práce z Prahy po delší době domů do rodné vísky... Hezky to tady hlídej a diskutuj, ať vše naleznu v pořádku, až se vrátím - snad někdy příští týden.
0/0
9.8.2002 13:13

Dan(1)

Heil práci!
Je poměrně příjemné zjištění, že propalestinští soudruzi se předhánějí, kdo je větší primitiv a vulgární prase. Jednoznačně vedeš.
0/0
9.8.2002 17:44

Hasic

Re: Re: Re: hasic pani ucitelka a klokanka
Aplauz! Bravoooo! Autor-autor! Opakovat!
Moje akcie jdou nahoru zavratnym tempem. Zacnam jako Svine z jeskyne prevlecena za hasice, nejaky aka mezitim, pak spinavej cu*** a ted vyssi trida jako pani ucitelka s klokani konexi. Copak na to rikaji Svine a klokanka? Dostanu od pani ucitelky vubec OK na postup?
Tady honza aka jigal aka fredy? pribuzenstvi Dana(1) a Ondreje/Davida?  Marcellllka /Lucinka, bohousek/Adelka?  Miluju tyhle spiklenecky teorie! Je v nich trosku malinkejch, malinkejch direk asi jako v ementalu, ale strasne rad je ctu a sam neodolam si prihodit polinko, to se vi!
Nevzdavej to, treba jeste pri tom vyresis kdo zabil JFK, postavil pyramidy a zahadu trojuhelniku u Bermud!  To budes teprve slavnej a ty krasavice budou pak stat frontu na tebe a ne na tveho kocoura. Abych citoval predsedu- sranda musi bejt!
0/0
9.8.2002 19:26

Fredy

Sime
Chtel bych jeste dodat:Pises,ze to,ze v Israeli jsou jeste lide,jako pan Frankenthal je nadeji pro Palestince.Plne s Tebou souhlasim!Bohuzel se jeste nenasel v Palestine JEDEN palestinec,ktery by mel tu odvahu a rekl,ze sebevrazedne utoky proti civilistum jsou barbarske ,a ze je na case,aby obe strany zacly jednat!Utoky a protiutoky,vybuchy a pomsty za vybuchy zpusobi jen jeste vice lidskych obeti -nezastavi teror a neprivedou mir.Bohuzel-na palestinske strane vladne islamsky fanatismus a na israelske strane vladne extremni pravice.V Israeli je alespon 50% lidi,kteri chteji mir a cekaji jen,az na palestinske strane vystoupi politik,s kterym se muze o miru jednat!
0/0
8.8.2002 15:32

Sima

Re: Sime
 
Az te zase budou skolit, co mas psat a odpovidat, jenom si uvedom, ze lidi jsou moc dobre informovani, takze ty tve kibucke sentimentality na mne vubec neplati. Vestsina tech, co sem pisi, opakuji porad dokola to stejne a ze stejnych zdroju. Takze to nechce velkeho Einsteina, aby to clovek prohledl.
Pokud vykladas takove nesmysly, jako jednotky Arabu po boku SS, kdyz nikde nejenom neexistuje zadny podklad pro toto tvrzeni, ale naopak na to bylo poukazano castokrat, jaka to je pruhledna sionisticka propaganda, az budes tvrdit, ze Palestinci jsou islamsti fanatici, tak ti tvoji sefove propagandy zacinaji ztracet styk s realitou, kdyz te to nechaji opakovat. A ze ji ztraceji je jasne, neni jediny stat mimo Ameriky, ktery si nepreje samostatnou Palestinu a co se tyka verejneho mineni, je na strane Palesrincu. Tak jako otec toho upaleneho nebo roztrhaneho Arika, ty jsi jenom valecny stvac a navic pekne mizerny. Prijd zase pod jinym jmenem a vykladej nam nejake historky z kibucu, jak treba sbirate hrusky, mate jedno mydlo na cely kibuc, jste vsak stastni, kdyz se divate z okna pres musku na pusce nebo s Uzi u pasu na kvetouci pouste.
Jsi lhar a to pekne mizerny.
0/0
8.8.2002 18:11

venca

Re: Re: Sime
To je ale Sima plna (neboplnej?) jedu!
0/0
8.8.2002 18:18

Ondrej

Re: Re: Re: Sime
Mu chudakovi nic jinyho nezbylo.Asi se mu nepodarilo vyhrabat adekvatni dopis palestinske matky, ktere predevcirem zemrel syn kdyz primo od obeda zdrhnul s kamosema hazet sutry na tanky.Tam by totiz takovy moralni nadhled hledal tezko. To s daleko vetsi pravdepodobnosti jiz probehla organizovana TV show kde s mrtvolou zamavali jak na prvniho maje, matinka zpila Allahovi po smrti zidovskych prasat, listuje cerstvou nabidkou CK Fatah, a druhy syn si jiz u sousedu odnaproti tise naspitava s tim klukem co je od Hamasu neco o novem opasku.Tato palestinska verze dopisu jiz obehla celou Palestinou.
0/0
10.8.2002 8:57

Ondrej

Re: Re: Sime
No, Simo, jedine, co me napada po precteni tohoto slovniho prujmu je ta posledni veta: Jsi lhar a to pekne mizerny.Fredy mel pravdu a mluvil k veci. Pokud se rad ohanis verejnym minenim a na jinych chatech doporucujes na sve mlzive domnenky oponentum dohledat si zdroje za domaci ukol, muzes zacit sam od sebe a najit si pruzkum JMIC uverejneny vloni v Reuters, kde pres 70 procent Palestincu uvedlo, ze jedina predstava jejich svobodneho statu je Velka Palestina bez statu Israel.To bude nejspis nejaka extremni pravice, co, kdyz podle tebe nejsou Palestinci obetmi mozkoveho vyplachu islamistu? Jo, a jinak ti muzu doporucit projevy Arafata ci jeho ministru v Arabstine.Pak tu teprve sepis nejakou dojimavou uvahu o tom kdo je valecny stvac.Jo, a s inkriminovanyma castma v boldu, no to bude teda narez.
0/0
10.8.2002 9:43

z

Re: Fredy
Vazeny pane, tady toho nikomu moc nevysvetlite, protoze tady o to nikdo nestoji a vetsinou se chovame jako idioti, ale muj kamarad mi poradil www.valka.cz, kouknul jsem na to, plno zajimaveho cteni a dobre prispevky, jestli mate co rici a napsat, napiste to tam, protoze tam to oceni, tady se vam vysmeji.
0/0
8.8.2002 20:01

Fredy

Sime
Je to velky kompliment pro mou cestinu,kdyz neveris,ze ziji jiz pres  53 let v Israeli!Az do unoru 48 jsem byl funkcionarem mladeze cs.strany nar.soc. Dr.Petra Zenkla,Milady Horakove,Prokopa Dretiny,Stranskeho a jinych (ale to ty asi neznas,ponevadz predpokladam,ze jsi na to prilis mlada.Nestacil jsem maturovat a musel jsem opustit republiku.Pridal jsem se ke skupine mladych ceskych Zidu-a tak jsem se dostal do Israele a do kibucu.Ted vis vice o mne-chtel bych ale vedet take vice o Tobe.Sima je hebrejske jmeno-zijes v Israeli nebo v Cesku?Kdyby Jsi cetla pozorneji me prispevky,videla by Jsi,ze patrim v Israeli k t.zv,"mirovemu taboru",ktery bojuje proti okupaci,extremnim usedlikum a pro samostatny palestinsky stat.Uz proto "nemohu dostat material" z ministerstva vnitra,ponevadz ministrem je Eli Jishai-preseda ultrapobozne strany SHAS-a pro ne jsou kibucnici uhlavnimi neprately-tak,jako nesnasim take ja je!O Yicchakovi Frankenthalovi jsem cetl a souhlasim take s hodne jeho nazory.To,ze smi sve nazory svobodne sirit jen dokazuje,ze v Israeli zatim vladne demokracie,coz se o Palestine neda rici.Kdyby nejaky Palestinec mluvil tak,jako pan Frankenthal,tak je na miste lynsovany!Jak uz jsem psal-patrim k taboru,ktery chce ,aby se Palestincum vedlo lepe a aby konecne videli nejakou nadeji do budoucnosti-nesnesu ale lzi a polopravdy a to,co tady palestinci(Milos,Frank a mozna i Ty)pisi,je lacina demagogie a smisenina "faktu" z ruznych obdobi danych do chronologie,jak se jim to prave hodi.Dala byse o tom psat kniha a nebudu se o tom vice rozepisovat,ponevadz vas stejne nepresvedcim.Myslim,ze prestanu reagovat na provokace a dam vam volne jeviste.Pravemu Milosovi bych chtel jen rici,ze me velvyslenectvi je Ceske velvyslanectvi v Tel Avivu-a to mi urcite nedava instrukce.Chtel jsem objektivne debatovat-ale to asi nejde!
0/0
8.8.2002 15:12

mmm

morálká izraelských vojáků
v roce 1989 izraelští vojáci chytili dva palestince,kteří byly na procházku a je zlomili kosty kameny.CNN náhodou získala záběry pomocí satelit. 
0/0
8.8.2002 11:37

xxx

Re: morálká izraelských vojáků
izraelští vojáci normální zmlatí palestinské ženy,kteří jen sedí doma.většina izraelských vojáků,kteří slouží na palestinských území jsou  mafiány,kteří stěhovali ze sovětského svázu do palestiny,nemájí žadnou morálku
0/0
8.8.2002 11:42

yyy

Re: Re: morálká izraelských vojáků
na palestinských území také slouží zabijáci,kteří byly v izraelsé věznici kvůli vraždě,nebo znásilnění.a ti vojáci nemájí žadnou morálku.
0/0
8.8.2002 11:54

jinej Jirka

!!! iDNES zaznamenala pozoruhodne svedectvi!!!
jedna pani povidala, ze prej na plestinskejch uzemich, nebo to byly izraelsky, no to je jedno, tak tam prej, jak slysela vod baby Novakovi, jak ji umrela loni ta dcera na zapal plic, co bydlela s tim hezounem naproti poste jak Tomsovic bratranec vykrad a pak to sved na staryho chudaka strejdu a von z toho zcvokatel, tak vod ni slysela, ze se tam prej letos vyvedly rajcata...
0/0
8.8.2002 12:07

karel

Re: Re: Re: morálká izraelských vojáků
mmm,xxx,yyy=jeden a ten samej psychopat,nebo možná jenom pitomec.Aspoň ukazuješ,ty palestYnskej chudaku,co jste zač,ani se nedokážeš podepsat,to je totiž aspoň chlapský,ale to vy palestYnci nikdy nedokážete.V lepším případě lháři,podvodníci a kšeftaři se zbraněma a drogama.V horším ubozí vrazi,atentátníci a únosci letadel.Jedním slovem-UBOŽÁCI.
0/0
8.8.2002 13:59





Najdete na iDNES.cz