Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie se zajímá o největší autobazar

Policie zjišťuje, co je pravdy na tom, že největší český prodejce ojetých vozů AAA Auto Praha používá ve vztahu ke svým zákazníkům nekalé obchodní praktiky. "Obvodní policie Prahy 8 ověřuje informace na základě dvou trestních oznámení od nespokojených klientů autobazaru," řekl policejní rada, který má případ na starosti. Autobazar obvinění popírá a brání se rovněž trestním oznámením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Čorič S.

A ktery jsou jiny?
Ve kterem autobazaru někdo dokazal uplatnit reklamacy? Mně v "extraauto" Černi most ,Pha, prodali Opel astra karavan R.V.1996 ,pak když jsem (po 45 dnu) konečně dostal Velky TP zjistil jsem že rok vyroby ve skutečnosti bil 1995. Návíc auto ma pískovana skla ,a ktomu mi do dnes nedodali žádní certifikát, takže mi je pro cestu do zahraniči nepoužiteln(jsem obch. cestujíci a musím často do Chorvatska.)
0/0
22.6.2003 14:38

Bubák1

Pláč na špatném hrobě.
Pokud je to jenom mediální kampaň proti AAA je to hnus. Osobní zkušenost s tímto bazarem ovšem nemám. Co tady ale někteří tvrdí je jenom jejich hloupost a nezkušenost. Každý obchodník chce levně koupi a draho prodat, to není nezákoné ani nemorální to je princip obchodu. U ojetých aut je to totéž. Technický stav takového vozu není téměř nikdy dokonalý, vždy nějaké vady u staršího vozu najdeme. Pokud s mi nelíbí cena nemusím přece auto AAA prodávat. Když si někdo nepřečte smlouvu, kterou podepisuje je to vůl. Nechápu proč něco takového má vyšetřovat policie, celé je to pouze obchodní spor, ne trestný čin.
0/0
5.8.2002 15:32

Martina

Zlodějské praktiky
Je opravdu neskutečné, jak se AAA Auto Praha snaží ze všech svých zákazníků dělat blbce a jak se snaží v médiích označit je za blázny, kteří si ani nepřečtou smlouvu! Panu Horejcovi držím palce! Konečně někdo, kdo si ty jejich hnusné praktiky nenechá líbit! Mám s tímto autobazarem podobnou skušenost. Přítel si koupil vůz a už po 14 dnech měnil celou převodovku. Reklamace samozřejmě nebyla uznána, peníze nedostal! Jsou to zloději!
0/0
1.8.2002 14:40

DEA

AAA do jednoho pytle
vždyt to je jasný jsou to všechno svině podvodnický spojení s nějakou mafií s kradenýmy auty nikdy nic v AAA
ale v tomto státě to je úplně normální né že by bylo za komunistů lépe ale co se děje teď !!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.8.2002 13:12

František NeDobrota

AAA-VERGL
Byl jsem tam v Ostravě, v kapse půl melounu, jenže jsem přijel starým peugeotem, který jsem tam chtěl za babku nechat. Byli neochotní jako prase, vypadali jak čečenská mafie, tak jsem se sebral a šel ke konkurenci - tam byli super, úslužní, seriózní, rychlí a za starou šunku mi dali 35 táců (AAA 20 tis) !! Tak jsem vzal hrachy a koupil jsem si raděj nové Do AAA bych už nešel koupit ani rohlík! Jeden soused tam koupil na lízo ojetou feldu - na skle cena 180 tis ale výsledná 325 tis - nejdražší šunka v ulici, no nejsou to kokoti
0/0
1.8.2002 10:46

Jirka

kdy tedy zkrachuji??
Pojdme se sazet, kdy zkrachuji, takhle to do nekonecna delat nejde. I kdyz ta jejich masirujici reklama to porad drzi, dech jim dojde, to je jasny. Otazka jen kdy. Do roka, do dvou???
0/0
31.7.2002 17:55

JL

Re: kdy tedy zkrachuji??
Jednoducha odpoved: dokud bude poptavka, tak nezkrachujou. Proste porad se najdou lidi kteri u nich spokojene nakoupi a klidne si v tom kradenym aute jezdi (nevedomky).
Takze: budto se to zavre soudni cestou, anebo kdyz to nepujde, zalezi to jen na lidech, zdali budou stale ochotni tam nechavat penize.
0/0
2.8.2002 13:14

marker51

prostě byznis...
Auta byly, jsou a dycky budou dobrej kšeft. Takže není divu, že se na něm přiživuje kde kdo - lacino se kupujou, draho prodávaj, kradou a pašujou. Tak s tim snad soudnej člověk taky počítá, ne ? Žádnej obchodník to přece nedělá pro charitu a je 24 hodin denně připravenej klienta oškubat. Tak nač to vzrušení ? Pokud to někomu vadí, tak ať tam prostě ty prašivky nekupuje; a pokud je kupuje, tak ať si dává bacha a když si ho nedá, tak ať pak nelamentuje...
Při takových obratech se týhle firmě v nákladech pár opravdu dobrejch právníků ztratí, tak ať si nikdo nedělá iluze, že je policie při něčem načapá. A i kdyby, tak zapracuje obálková metoda. Takže jedinej, kdo nám, zákazníkům, může pomoct není Pámbu, ale jen my sami, náš selskej rozum a nekonečná opatrnost. A u aut to dneska opravdu platí dvakrát - stačí si počíst třeba jen http://www.sweb.cz/autolup/.
0/0
31.7.2002 17:03

kamil

v ačkách dokonce sezenete auto s motorem který tam nikdy nemohl od výrobce byt, protoze vyrobce takový motor do konkretniho typu vozu ani nikdy nemontoval
0/0
31.7.2002 16:52

Zdeněk

Re:
mohu potvrdit, zeťák tam koupil uno se slepovaným motorem z regaty. oba to aspoň byly fiaty. barva byla jednotná do prvního poškrábání - každý plech měl původně jinou barvu. prostě výhodná koupě se vším všudy.
0/0
1.8.2002 9:20

Martin Kokeš

Re: Re:
No já nevím, ale já si vždycky myslel, že motor je jen náhradní díl, ne? BTW nedovedu si představit "slepovaný" motor... to si myslíte, že motor je jako celek něco posvátného, co se nemůže vyměnit, případně použít různé komponenty z různých typů? Důležíté je snad aby správně fungoval, ne?
0/0
1.8.2002 9:52

Posleda

Zaměstnanci AAA musí mít pevný žaludek!
Jak dlouho asi vydrží "normální" poctivý praceant u uvedené společnosti lze vypozorovat z inzerce zaměstnání v pražských přílohách deníků. Inzerují každý den, někdy i několik pozic. Fluktuace u nich musí nutně zvedat celrepublikový průměr.
0/0
31.7.2002 16:46

em

a proč ?
Protože umějí auta dokonce i recyklovat ! Můj známý tam koupil fiata, něco ze svýho, něco na leasing, ale k autu dostal jen jedny klíče, víc že jich není. Auto bylo do dvou týdnů v tahu, pochopitelně, někdo mu ho promptně ukrad přímo před domem  Kolegáček tedy začal zase courat po bazarech a hledal něco podobnýho. A nejen že našel, ale dokonce našel svý vlastní auto - opět v AAA, ale na druhým konci republiky. Dal na to dílem trestní oznámení, dílem inzerát, ve kterým hledal podobně postižený. Jak to dopadlo ? Trestní oznámení odložený pro nepodloženost (auto do bazaru prý dostali teprva den před tím a ještě si nestačili zjistit, zda není hledaný), na inzerát se mu ozvalo 40 lidí, který dopadli stejně. A názor ať si každej udělá sám, není ale asi příliš racionální věřit na náhody, stejně jako málokdo věří, že děti nosí čáp... 
 
0/0
31.7.2002 16:45

Kreten SRBA - Zedník

Re: a proč ?
Souhlas s EM , takové jsou praktiky AAA.
 
0/0
5.8.2002 14:43

Petr

Nejlepší jsou ty jejich kategorie
Finta je naprosto jednoduchá. I když je auto úplně nové, zařadí ho do kategorie C a mají klid. Pak až si někdo přijde stěžovat, tak mu ukážou že podepsal, že auto je v kritickém stavu, tak ať se nediví
0/0
31.7.2002 16:45

Michal Horák

štvanice
nevím proč všichni dáváte na štvavou kampaň, jenž proti dobře prosperující firmě rozjela některá naše média. Kupoval jsem vůz v AAA už několikrát a pokaždé jsem byl nad míru spokojen. O žádném psychickém ani jiném nátlaku nelze vůbec mluvit..personál byl velice ochotný. Smlouvu jsem si mohl v klidu přečíst a všechny nejasnosti mi byly dostatečně vysvětleny...opravdu bez vše výhrad..můžu všem doporučit.
0/0
31.7.2002 16:40

mm

Re: štvanice
Tak to tam asi pracuješ, že?
0/0
31.7.2002 16:51

RL

Re: štvanice
Ale jo, to se asi taky stane, preci jen, v tom mnozstvi prodanych aut zrejme nestihnou uplne vsechno a obcas jim nekdo proste proklouzne....:-)
0/0
31.7.2002 17:03

mazlik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.8.2002 15:51

em

náhodou jsou to pašáci
0/0
31.7.2002 16:37

podvedeny obcan

Taky me okradli
AAA me pripravili o skoro 100.000 Kc. Doplatil jsem na to, ze neco jineho rikali a slibovali a neco jineho napsali do smlouvy, kterou mi diky naucene psychologicke manipulaci zabranili poradne prostudovat. No hold byl jsem mlady, nezkuseny a videna noveho vozu byla silnejsi nez rozum. Bohuzel moje hloupost a "dobra" zivotni zkusenost.
0/0
31.7.2002 16:31

Frankie77

Zkušenosti s AAA
Někdy v roce 1997 jsem tak kupoval auto, to ještě nebyli tak profláknutý. Alespoň u mě ne. Auto bylo v nižší cenové hladině. Nicméně s nějakýma opravama jsem počítal. Skutečnost byla trochu horší. Auto než jsem ho dal do pořádku tak spolikalo desetitisíce. Nikde už to ale nebylo spolehlivé auto. Na reklamaci nereagovali a soudit se s nima jsem jak z finančních tak i časových důvodů nechtěl. Asi před rokem jsem prodával jiné auto. Zavolal jsem tam, řekl svoji představu ceny, popsal auto a oni, že jo ať přijedu. Když jsem přijel, tak mi nabídli téměř o 100 % nižší cenu a strašně se divili, že ji neakceptuju.
0/0
31.7.2002 16:25

Posleda

Nabídli o 100% nižší cenu
To chtěli to auto úplně zadarmo?
A proč, když už jste s nimi měl tak špatnou zkušenost, jste k nim šel znovu?
Právě jen kvůli tomu stále přežívají. Využívají toho, že je spousta lidí, kteří se nepoučí nejen z cizích chyb a špatných zkušeností, ale dokonce ani z vlastních!
0/0
31.7.2002 16:52

Petr Marek

Tak jednoznačné to asi nebude
Nějak se mi to nezdá. Jestliže doopravdy prodají každý den 70 vozů a většina to jsou vraky, tak jak to, že na ně už nejsou stovky žalob? Určitě to jsou tvrdí obchodníci, kteří na zákazníky dost tlačí, ale jinak se myslím od ostatních bazarů neliší. Pochybuju, že by programově prodávaly auta v dezolátním stavu. Spíše v tom velkém počtu prodaných aut se objeví i více problémových vozů. Možná existuje i dost spokojených zákazníků, kteří se ale projevují méně viditelně.
0/0
31.7.2002 15:58

Bomb20

Re: Tak jednoznačné to asi nebude
no comment, Petr to vystihnul naprosto presne. Je mi smutno kolem tech stvanic okolo AAA. Ja sem si tam sice nikdy nic nekoupil, ani jsem tam nic neprodal a ani jsem tam dokonce nikdy nebyl, nicmene zda se mik, ze se kolem AAA rozpoutala hysterie, ktera ma uz jen malo spolecneho s rozumem. Jsme narod hlupaku. Ja si myslim, ze spousta lidi, kteri si ted "stezujou" jsou lumpove, protoze se snazi sehnat auto za co nejnizsi cenu (casto aby se mohli pochlubit) s tim, ze do toho nic nedaji. Blbost. Samozrejme, ze ojeta auto jsou v 90% sunky (teorii o trhu cerneho petra, ktera se da aplikovat na trh ojetin v CR, at si kazdy sezene a prostuduje sam). Kazdy musi pocitat s tim, ze kdyz koupi auto (8 let stary Mercedes s 220 tisisi kilometru!!!!) v bazaru, tak je zle. Navic, jestli ti lidi nectou smlouvu a nemaji s sebou sveho mechanika, tak jsou totalni zatracenci!! Je to jako s kampelickama -- hamouni na to doplatili (bohuzel, kompenzace bude plosna z dani....).
LIDI, JE TREBA SI DAVAT BACHA a trochu priplatit za jistotu (nove auto, mene stare, odborna prohlidka nezavislym mechanikem apod.). Takhle se mi zda, ze se kazdej snazi kazdyho "vojebat".....
0/0
1.8.2002 13:18

Otík

Nejlépe bude do autobazaru AAA nechodit a vybírat si z jiných nabídek,kterých je po Praze více než dost.Agresivní chování,arogance a nátlak,tak to si snad nemusíme nechat líbit,zvláště pak když se jedná ve většině ojetých levných automobilů spíše o vraky a zlodějny sestavené pro prodej.Je to vše pouze v nás lidech a tak tedy v AAA nenakupujte!!!
0/0
31.7.2002 15:39

xyz

Roman Šubert
Neni nahodou mluvci pan Roman Šubert majitel zkrachovale cestovni kancelare East-West Travel? :-(
0/0
31.7.2002 15:35

Alois

Začátky AAA
Pamatuji začátky, kdy v roce asi 1993 měli kolem 50 aut, vesměs smontovaných z vrakovišť nebo kradených. S radostí jsem se tam chodil koukat na třeba Opel Corsa 2 roky starý za 50 tisíc. Je to zlý sen, že je vůbec tenkrát nezavřeli, a že se ještě takhle ty svině transformují by nikdo nevěřil. To že majitel australan je šmejd, dá se přežít. Ale že tam pracují češi za pár špinavých peněz a vlastně pomáhají okrádat čechy nechápu. Až tam lidi přestanou chodit, zkončí. Ale toho se nebojím. Zdar.
0/0
31.7.2002 15:28

Macha

Re: Začátky AAA
Nekdo z rodiny tam v zacatcich pracoval a skazky o vykupech aut byly velmi zajimave. Tato firma byla a je zamerena na zoufalce, kteri potrebuji rychle penize, nebo na hlupacky, kteri daji na prihlouplou reklamu. Plati ceske prislovi: Jaky pan, takovy kram. Diky znamosti one osoby z rodiny jezdim za velmi levny peniz, protoze jeden zamestnanec si "privydelava" tim, ze vycucava benzin z vykoupenych aut a ten pak prodava - za 8 Kc litr. Rovnez neni problem ziskat levne nahradni dily, ktere se z vykoupenych aut vymontovavaji a misto nich se montuji se tam vadne. A o rozkradani autodoplnku z prodejny ani nemluvim. Mezisklad byl prave u tohoto pribuzneho, ktery bydli velmi blizko od trech Acek. Tato situace trva uz dlouha leta.
0/0
31.7.2002 16:08

Alois

Re: Re: Začátky AAA
Fíha, tak to je síla!
0/0
31.7.2002 16:28

Ivo

AAAgresivní
Před týdnem jsem byl v AAA a posléze jsem tam nekupoval. Nemile mne zaskočil evidentně nedobrý technický stav vozu, v němž jsem jel testovací jízdu. Klepání mě překvapilo tím více, že auto řidič právě vrátil ze skupiny prodaných vozů. Na druhé straně bych se však nedivil ani snahám přibrzdit kritikou ohromný nárůst podílu společnosti na trhu ojetých aut. Při nějakých 70 prodaných vozech denně se pochopitelně najdou případy, kdy se zákazníci cítí manipulováni nebo podvedeni. Přispívá k tomu velmi rychlý obrat vozů. Chce-li se zákazník rozmyslet nebo navštívit ještě další autobazar, za den dva často vytypovaný lepší vůz v běžné kategorii už nenajde. Je jasné, že časté dotazy prodavačů, přítomnost nemála zákazníků a konečně i tmosféra a spousta vozů vedou některé lidi k ne dost rozmyšlenému nákupu. Mohou přehlédnout některé vady nebo zvolit vůz, se kterým se prostě nestačili ztotožnit.
0/0
31.7.2002 15:25

AAA = zloději, není co řešit
Jenom čekám, kdy už se všichni podvedení zákazníci spojí a podají na AAA Autobazar žaloby. Snad to stihnou, než ti lumpové emigrují.
0/0
31.7.2002 15:22

alice

divim se ze se mluvi o nekalých praktikách AAA až ted - alespon v mem okoli je to vec dlouhodobe znama a do "aček" jde pro auto jen hazarder.mozna by stalo ze to, kdyby si Policie obesla prodejce nahradnich dílů a automechaniky - ti by jiste k cele veci měli co rict, protoze se teměř každý den setkavaji se "spokojenými" zákazníky AAA.
0/0
31.7.2002 14:57

lukas

záleží na lidech
je potřeba si uvědomit, že pokud budou v tomto státě lidé, kteří budou podobné firmy podporovat svými nákupy pak se asi nic nezmění. lidská hloupost podporuje podobné podvodníky ... fakt je ten, že takových lidí je v tomto státě spousta.
0/0
31.7.2002 14:50

LWR

hulvátství
Souhlasím s předchozími příspěvky. Mám podobnou, ikdyž ne tak trpkou, jelikož jsem si od AAA naštěstí žádné auto nekoupil, zkušenost. Zhruba před 3 lety se můj kolega z Olomouce rozhodl koupit Favorita. Na telefonický dotaz, kolik Favoritů mají ve svém pražském autobazaru na prodej, nám bylo řečeno, že asi tak kolem třicítky. Když jsme následující den do Prahy dorazili měli jenom 4, z toho 2 již někým objednané. Navíc způsob chování zaměstnanců této "vážené" společnosti byl rovněž otřesný.
0/0
31.7.2002 14:42

mitchen

jsou to svine
AAA jsou nejvetsi zlodeji a podvodnici, ale muzou si to dovolit, protoze lidi vzdycky se najdou lidi blbi nebo neinformovany.co ja vim,tak o tomto autobazaru koluji uz dost dlouho odstrasujici zpravy a ja osobne bych si tam nekoupil ani prd.lide bdete a nepodporujte takovy svine(a jeste tak drahy).
0/0
31.7.2002 14:19

Hořejší

Je to běžná praxe
Také my jsme prodali postupně 2 auta do autobazaru AAA a mohu potvrdit, že praktiky pracovníků autobazaru jsou velmi dobře propracované ve směru proti klientovi a že autobazar AAA už nechci pro prodej nebo nákup vozu nikdy ani vidět. Schema prodeje bylo v obou případech prakticky totožné a podle zkušeností známých je standardně používané. Vypadá asi takto: když jsme se telefonicky informovali na cenu, bylo nám řečeno, že vzhledem k vybavení a stáří vozidla a vzhledem k počtu ujetých km bude minimálně ve výši tolik a tolik Kč. Když jsem přijel před objekt autobzaru, doslova se na mně vrhli dva pracovníci autobazaru AAA a ve velikém tempu chtěli doklady od vozidla, vozidlo prohlédli, na můj dotaz, zda platí s panem ....., se kterým jsme jednali, dohodnutá cena, řekli, že samozřejmě. Pak proběhla zkušební jízda, po níž začali s tím, že cenu bude nutno o cca 3.000,- Kč snížit, neboť jsou v horším stavu tlumiče, což jsem nerad akceptoval, neboť jsem stáří vozidla a ujeté km předem oznámil a že tlumiče nebudou ve výborném stavu musí čekat i laik. Po tomto úvodu opět ve velikém tempu následoval odchod s doklady kamsi, návrat pracovníka s tím, že šéf s cenou nesouhlasí a musí se ještě snížit, pak předložení smlouvy a za stálého povídání a rozptylování ze strany pracovníka AAA trvání na rychlém podepsání. Pak již v náhlém poklidu čekání na ověření, zda vůz není kradený a ještě delší čekání na vyplacení peněz. Zákaznák je v úvodní části kontaktu skutečně velmi dovedně manipulován, takže vzhledem k rychlosti jednání, odebrání a odnesení dokladů, stálého rozptylování, se dostvá do psychického tlaku, kdy není schopen adekvátně reagovat na stále se měnící situaci a je domanipulován do podpisu něčeho, co nemá šanci si nejen promyslet, ale ani řádně přečíst a je domačkán do nevýhodné ceny, protože se postupně vytváří dojem, že zpět už nejde jít a odjet s vozidlem a od prodeje odstoupit už vůbec ne. Musím však rád říci, že jsou i jiné autobazary, kde se jedná velmi seziozně a kde dohody platí. Od zkušenosti s autobazarem AAA jsme prodali další 4 vozy a koupili 5 vozů a to k naší naprosté spokojenosti. Naše firma se už poučila, ale ještě asi mnoho lidí naletí na největší a nejdokonalejší autobzar AAA, doporučovaný panem Engem a dalšími.
 S pozdravem "Již nikdy více nechci vidět nikoho od AAA" Pavel Hořejší.  
 
0/0
31.7.2002 13:50

Jirka

Re: Je to běžná praxe
Souhlasím.Mají to velmi dobře propracované a ten psychický nátlak je opravdu velký.Také sem chtěl prodat auto a chtěl sem jenom odhad ceny.Nakonec sem s cenou souhlasil a tím že auto prodám až si u nich vyberu jiné.Jenže oni mi nechtěli vrátit doklady a dlouho sem musel trvat na tom že chci ve svém autě odjet.
0/0
31.7.2002 14:17

Tomáš

Re: Je to běžná praxe
Pokud já vím, tak zákon je minimem morálky. U autobazaru AAA je morálka značně zvrácená. Soud v tomto případě by měl jednoznačně rozhodnout ve prospěch poškozených zmíněným autobazarem. Pokud někdo podepíše smlouvu v nátlaku nebo je-li pro něj značně nevýhodná, tak by měla být neplatná. Hold využívají medializace svého podniku a někdo si je vybere. Snad kdyby nad vchodem visela cedule: "Ani o krok dal", která by je praštila do hlavy, tak snad po té se lidé obrátí vzad. no prostě fuck    
 
0/0
31.7.2002 15:33





Najdete na iDNES.cz