Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rotvajleři zabili na koupališti jezevčíka

Dva rotvajleři roztrhali na koupališti Rolava v Karlových Varech jezevčíka. Rozzuřené psy zkrotil až strážníky přivolaný odborník na odchyt psů. Rotvajleři jsou nyní v útulku, protože se neví komu patřili. Po majiteli pátrají policisté, hrozí mu pokuta za to, že psi pobíhali bez vodítka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kasi

Zásadní zpráva
Dnes ráno jsem nalezl malého roztrhaného ptáčka, spáchala to moje "zlá" kočka. Neměla by o tuto událost Idnes také zájem :-). Je opravdu důležitá informace, že někde jeden pes zakousl jiného? Domnívám se, že pokud by zrovna neprobíhala hysterická kampaň proti psům, tak by s tímto článkem novinář neuspěl ani v nějakých místních malonákladových novinách.
0/0
1.8.2002 13:18

DR.MOLA

Mám řešení ! k projednání na úřadu ČVSAG při MV a ŽP.
Dlouho jsem se zabýval problémem napadání psů u nás i v zahraničí. Po mnohaletém výzkumu ve VÚVZ navrhuji následující opatření: všem psům, větším v kohoutku víc jak šest centimetrů vytrhat všechny zuby a to v době kratší jak 1 týden po narození. Bojovým psům navrhuji navíc zašít držku, aby nemohli nikoho užužlat. Majitelům bych pro jistotu vstřelil pod kůži čip a na hlavu namontoval permanentně fungující akusticko - světelné výstražné zařízení. Myslím, že tato opatření by měla zamezit narůstajícím konfliktům mezi občany a doma chovanou zvěří.
0/0
29.7.2002 15:05

Otec dětí

Hnusní pejskaři!
Chceš chovat psa - ANO - jenže jen na svém pozemku, jehož zabezpečení (ploty, dveře, zámky) by odpovídalo bezpečnostnímu standartu stanovenému zákonem A je jedno jakou rasu Bude snad normální, když si na koupaliště vezmu 6-ti metrového hladového aligátora a pak budu tvrdit, že ty tři děti, co zežral ho provokovaly, že jinak je moc hodnej a přítulnej
0/0
29.7.2002 10:26

taky obcan

Re: Hnusní pejskaři!
chceš tolerovat intolerantního spoluobčana? Ano, ale jen na svém nebo jeho pozemku. A kdzž ho vezmeš ven, tak jen s přelepenými hústy, protože kdo má být nucen ho poslouchat? A jen na vodítku, aby neobtěžoval .... A bude to normální asi tak, jako mne takoví obtěžují svou agresivitou na silnici, svou produkcí pachů do ovzduší, ... Zřejmě jak se do lesa bude volat, tak se z lesa bude ozyvat.....
0/0
29.7.2002 17:35

georgemn

A jeste neco...
Je potreba si uvedomit, ten, kdo byl napaden psem muze a obvykle i ma dozivotni psychicke problemy. Pro deti to plati dvojnasob.  Kdo tohle oceni? Majitele psu jsou obvykle splachovaci.... Takze: S kazdym napadeni a to i s tim ktere konci bez zraneni je treba jit na policii a ja treba ho resit. Je potreba v tomto pripade zahodit jakkykoli soucit a branit se. Branime tim  nejen sebe, ale i pristi mozne obeti.   
0/0
29.7.2002 8:26

georgemn

Psi za to nemohou...
Myslim, ze je potreba prosadit a to in natura, ne jen v zakonech: 1. povinna evidence psu pomoci cipu, to znamena, ze se musi najit majitel. 2. Zakaz chovu psu v nevyhovujicich podminkach, tim myslim napriklad vlcak v panelaku. 3. Umoznit obetem branit se u soudu tak aby postih majitele treba znicil, milionova nahrada skody a podobne. Ne jen nahrada zpusobene skody podle zdravotnickych tabulek ze sedesatych let a smesne odskodneni. Proste majitel psa musi nest kuzi na trh a musi to vedet!!! A musi to vedet i ostatni, to znamena, ze se o takovychto pripadech MUSI mluvit. 
0/0
29.7.2002 8:17

Pawel

PSI
Pes, ktery napadne cloveka by mel byt utracen...nemyslim tim jezevciky ale tyto bojove rasy jako Rotvajler anebo zakazat chov techto psu jedine se specialnim povolenim.
A navic bych majitelum psu, kteri nekoho napadnou dal uhradil veskere naklady na lecbu napadeneho cloveka.
Kazdy rika. On nekouse nikomu nic neudela....jo majiteli ne
A ti co tady pisou o hororizovani pripadu at jdou do pr.....az je nebo nekoho z jejich blizkych napadne pes tak budou psat jinak kreteni....
0/0
27.7.2002 1:11

Cizinec

Re: PSI
Blbce, tebe by meli utratit- tohle je problem majitelu- nase rodina ma Rotvajlery cely muj zivot, nemame po celou dobu ani kosik a za tech skoro ctyricet let meho zivota jeste nas pes nikoho napokousal. To je v majitelich- ja sam znam psa ktery pokousal nejmene deset lidi a pritom ten pes je prakticky nestastna obet- vzdy byl na vine bud pokousany nebo jeho uplne pitomy majitel. Kdyz jdu s timhle psem ven ja- ac nejsem majitel- pes nikdy agresivne neprojevil a byl zcela pod mou kontrolou. Je smozrejme ze v tomto pripade prevazne s kosikem.
Daleko vetsim problemem jsou mrnavi vorisci zcela neovladatelni, kteri sve majitele abslutne neposlouchaji. Jen po napadeni takovym podvratakem se z toho nedela afera.
0/0
29.7.2002 8:20

MP

Re: PSI
Když jsem byla malá, asi 8 let, bavila se místní sídlištní mládež tím, že na mě posílala knírače, který mě kousl nad patu do Achillovky. Vždy jsem měla strach a před psem jsem utíkala, nicméně zvířata jsem velmi milovala. Skončilo to tak, že si naše rodina pořídila německého ovčáka, od té doby útoky ustaly. Ze mě se stal expert na psy, vlastním chov německých dog a problémy s lidmi ani se psy nemám. Když procházíme kolem lidí, většinou slyším: "to jsou krásně vycvičení pejsci" a podobné komentáře. Problém mám pouze s chovatelem irských setrů, který po celé čtvrti rozhlašuje, že vlastním zabijáky.
To, že někdo zkurví psa, je asi práce člověka, toho člověka bych potrestala, ale není možné mít zájem na potrestání zvířete, jehož myšlenkový svět je na úrovni dítěte. Děti jsou někdy velice kruté, a u psů dochází generačně k navyšování IQ.  Dokud se nenaučíme respektovat život, budeme stále řešit obdobné problémy. Až se to naučíme, problémy ustanou. Člověk však musí začít nejprve u sebe.
S pozdravem
M.P
 
0/0
29.7.2002 17:21

kodl

Zakon o psech
Nemyslim si ze je treba zakon omezujici drzeni ruznych druhu plemen.Dle me by bylo ucinejsi zprisnit tresty majitelum kteri jsou v drtive vetsine znami.Jestize pes nekoho napadne zrani popripade dokonce zabije mel by si jeho majitel nest plnou zodpovednost.Vsichni by si urcite dali vetsi pozor.Nemluvim o nejakem podminenem trestu ale pekne na tvrdo.Tvuj pes zabil dite?Neses za nej zodpovednost a jdes si sednout.V USA se nedavno stal pripad kdy dva psi ze sousedstvi napadli a usmrtili nejakou osobu (uz nevim zda dite nebo dospeleho).Majitelka je obvinena a souzena za vrazdu.
0/0
27.7.2002 0:38

Cizinec

Re: Zakon o psech
ANO maximalni souhlas- na vine jsou majtele a ne chudaci psi, kteri se chovaji tak  jak je jejich majitele vychovali. Mit takveho psa je zaroven zodpovednost za nej- ja mam take Rotvajlera/ a ne prvniho/ a jeste jsem se do situce kterou bych mel problem zvladnout nedostal.
0/0
29.7.2002 8:25

Vladimír Stwora

Poslyšte, vy v iDnes
já vím, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej, ale vaše téměř denně opakovaná hororová stories o šílených psech už opravdu lezou na nervy.
Programově se snažíte vzbudit ve veřejnosti strach ze psů a připravit tak půdu drastickýn zákonům proti psům - podobně jako v Německu. Kdybyste to aspoň nedělali tak blbě.
0/0
26.7.2002 21:31

Ferda Železo

Re: Poslyšte, vy Stworo
důvod těchto článků je ten, že existuje ohromná spousta lidí, kterým Vy a Vaši psi lezete na nervy. Horrorové stories nejsou vymyšlené, nýbrž zcela skutečné a jediní vinníci jste Vy. Hledejte chybu u sebe !
0/0
1.8.2002 13:04

taky obcan

Re: Re: Poslyšte, vy Stworo
s tím prvním nesouhlas - je sporné, kdo komu leze víc na nervy a ještě spornější, co by z toho mělo vyplynout. S tím druhým souhlas a všeobecně - každý odpovídá za to, s čím jak a s jakými důsledky zachází, jen u nesvéprávných jejich zákonní zástupci .
0/0
1.8.2002 13:10

miche

Fakt problem ...
Nejvetsi problem cely veci je v tom, ze proti spouste veci se clovek muze branit - treba se pri prechodu silnice poradne rozhlednout a v "klidu" prejit. Ale proti takovym psum, ktery si svuj majitel nevycvici a nepohlida se fakt branit nejde (to plati hlavne pro deti). Neco by se s tim urcite melo delat.
Je to sice trochu mimo ale cely se to podoba problemu s kalenim psu na jakemkoli miste. Znova za to muzou nezodpovedny lidi. Zamlada sme s klukama behali pred cinzakem a dokonce sme si mohli dovolit valet sudy. Dneska si to nedokazu predstavit .......
0/0
26.7.2002 20:54

Tupolev

Rotvajleři jsou největší svině mezi psy. Začínám u sebe nosit zbraň, ale ne proto, že bych se bál přepadení, ale že se bojím těchhle bestií. Až se ke mně nějakej rotvajler přiblíží, vystřelím mu mordu z hlavy a už si nekousne.
0/0
26.7.2002 18:27

Džeyny

... hele - spíš bych řekla že tu pistoli a toho rotvajlera na Tebe ......................
0/0
26.7.2002 22:46

Cizinec

Re: Psychopate
Tak ty jsi asi opravdu cvok- jen se divim ze ti nekdo dal na zbran povoleni- ty bys nemel snad mit ani ridicak- chudaku. Pro takovehle lidi nejsou psi , zbrane a motorova vozidla vhodne hracky. Asi by jsi mel spise zvazit zda misto investice do zbrane nezajit za psychiatrem ci psychologem.
0/0
29.7.2002 8:32

Deny

A co takhle
sehnat tech rotvajlery jeste alespon 20 a poslat je do toho Ostravskeho mestecka, co  tam stavi pro cigany to by bylo neco
0/0
26.7.2002 16:07

Ortega

Re: A co takhle
stačil by jeden na tebe, ty demente
0/0
26.7.2002 17:27

Jan Kotlár

Re: A co takhle
Nam to vubec nevadi. Čím vetši pes tim vice masa pro moje dzecka. Rotvy na česnaku to je žrádelko.
0/0
29.7.2002 14:22

OZBY

Zase
Proč tady ještě není zákaz volného pobýhání psů na veřejných prostranstvích?!!!  Na co se ješte čeká? Teď je divná a dost debilní  móda. Nasprejovaná modelka kterou vláčí přinejmenším jeden bojový pes. Zdravý rozum říká že je to do nebe volající hovadina. Dokud někdo nepochopí, že bojový pes je zbraň a neurčí přesná pravidla pro vlastnění takového psa, bude to čím dál horší. Myslím, že něco jako "řidičák" na bojového psa by byl na místě. Upřímně lituji oběti těchto útoků.
0/0
26.7.2002 16:01

OZBY

Re: Zase
Sorry: pobíhání
0/0
26.7.2002 16:04

x-file

Re: Zase
nevím, proč tady ještě nevyskočil nějakej poblblej pejskař s námitkou, že pojem bojový pes neni ........ bla bla bla, jako by to těm znetvořeným a zavražděným obětem nebylo jedno, že ......... bezohlední pejskaři a bezohlední kuřáci - to je je jedna pakáž 
0/0
26.7.2002 16:12

Laik

Re: Zase
Ten zákaz je (myslím, že si to vždy upravují obce, nevím jestli je úplně všude, to nechci tvrdit s určitostí). Problém je i to, že spousta policajtů (netvrdím, že všichni), jde po shrbených babkách, co venčí svého voříška a neuklidí po něm bobky z místa kam lidská noha normálně nešlápne (jakkoliv je tím neomlouvám, ale používám to pro srovnání a mě osobně tenhle problém "tankuje" mnohem méně ) a takovým nebezpečnějším situacím se vyhýbají... Jenže to zas možná dojdeme k jejich bezmocnosti z titulu jiné vyhlášky, obecné legislativy ....a furt dokola. S tím "řidičákem" na taková plemena bych souhlasil. Sice by určitě vyvstal problém, která plemena pod to zařadit + co kříženci, ale pár plemen u kterých je to nejakutnější by se vymezit dalo.
0/0
26.7.2002 16:58

Laik

Vážení novináři,
Jděte už do háje s těmito "solokapry". Soudný člověk dávno pochopil, že je to furt dokola o jediném  - o zodpovědnosti a ukázněnosti majitelů psů a o rozumové "dostatečnosti"  taková plemena mít. Kdo jen čeká v tisku na další takovou zprávu, tak u toho se jen jitří emoce (jasně, zvedá vám to náklad, ale serete mě, s prominutím, protože jen přilívate olej do ohně).  I mně je jezevčíka líto, sám mám malého kníračka a určitě bych měl chut si vylít zlost, ale zároven chápu, že ti psi se chovají přirozeně svému pudu v určitých situacích (jakkoliv to možná zní hrozně) a holt debilní je pán (pokud odmyslím situace, že by pes byl cíleně a vědomě vyprovokován). Samozřejmě, že šlo o nebezpečí napadení všech lidí, divím se, že to byl v článku až bod číslo dvě (proč vy vypíchnete vždy zejména děti ?). To jste nám objevili Ameriku. Chcete zřejmě vyburcovat přislušná místa k tomu, aby postihy pro takové majitele byly tvrdé a aby zpřísnila podmínky vůbec pro získání takových plemen, ale nemyslíte, že by bylo lepší psát přímo a masírovat  přímo třeba poslance nebo aspon municipality? S tím bych souhlasil, ale furt to podávat touto formou - zadavte se pak s tím vývarem za vyšší prodej a poklepte si na rameno, jak jen zvyšujete hysterii těch, kdo mají obavy už tak, k čemuž vám předem gratuluji. Kdybyste měli psát o všech podobných případech, tak to vydá za román. Já říkám - pište,apelujte, oslovujte - ale ne takto. Děkuji.
0/0
26.7.2002 15:54

vlastička

Re: Vážení novináři,
vážený pane NEMÁTE pravdu je to problém a jako o takévém je třeba vést diskusi a na nebezpečí upozorňovat, burcovat laickou veřejnost, která je ohrožena (ano i vaše dítě může být obětí neodpovědného pejskaře!) a neuvědomuje si to a apelovat právě na neodpovědné a neuvědomělé pejskaře, aby si dávali na své pejsky pozor
0/0
26.7.2002 16:05

Laik

Re: Re: Vážení novináři,
No ano, ale my si v podstatě neodporujeme, aspon se mi to nezdá. Je to problém. Ale vy si myslíte, že články tohoto znění tomu napomohou ? Burcovat laickou veřejnost - já mám spíš obavy, že se vyburcují a ještě víc vystresují všichni možní, jen ne ti problémoví majitelé takových plemen (nebo psů obecně). Ti, pokud na to rozumově nemají, tak se prostě nemají na základě čeho vyburcovat. Navíc vyburcováno už nějaký pátek máme, ted už to je o zvětšování hysterie těch, kdo mají oprávněnou obavu o sebe a blízké. Je třeba spíš podniknout něco v prevenci, aby známku na takové plemeno nedostal - zase například - frajírek, který machruje před holkama a o povaze svého psa nic neví. Anebo když ví, tak aby si sakra dobře rozmyslel dělat kraviny (pokuta jak hrom, náklady léčení, třeba i doživotní příspěvek postiženému, v případě neplnění postihu - soud, nebo pokud nevymožitelno - odpacovat ve výkonu trestu.) Já znovu říkám - at píší, apelují, ale na příslušná místa a jinak cílenými články spíš na tu prevenci. Článek typu jako dnes vyburcuje (když to slovo používáme) podle mého všechny ostatní, jen ne ty problémové majitele, naopak vystraší ještě víc ty, kteří si to nebezpečí dávno uvědomují. Já to aspon takto vnímám, pokud Vy ne, i Váš náhled jsem schopen pochopit.  
0/0
26.7.2002 16:43

Mgr. Větrný Josef

Co s těma psama
To už si ale dělá někdo prdel
0/0
26.7.2002 15:41

Marcel

Odsuzuji nezodpovedne majitele.To bude zase same jake jsou rottweileri bestie a ani zminka o tom ze jezevcik behal take sam a treba ze je vyprovokoval-coz je u tohoto plemene bezne.Mam nejednu zkusenost ze jdu se psem v klidu a jezevcik se dusi na voditku a napricetne na nas steka-co dodat
0/0
26.7.2002 15:39

taky obcan

tak jsem zvědav na odpůrce chovu psů, co si teď vyfantasírují.....
0/0
26.7.2002 15:14

gerja

Re: tak jsem zvědav na odpůrce chovu psů, co si teď vyfantasírují.....
A já jsem zase zvědava, co si bezohlední majitelé psů (protože také existují normální a ohleduplní a zodpovední majitelé) budou vymýšlet. Protože si nechtějí přiznat, že v jejich řadách je spousta frajerů, stejně jako je frajerů na silnicích.
0/0
26.7.2002 15:21

wewerka

Re: tak jsem zvědav na odpůrce chovu psů, co si teď vyfantasírují.....
netřeba fantazírovat, případů obludné nezodpovědnosti majitelů psů máme dnes a denně dostatek....
0/0
26.7.2002 15:21

taky obcan

Re: Re: tak jsem zvědav na odpůrce chovu psů, co si teď vyfantasírují.....
souhlas, jsou lidi, co jsou jen majitele sveho modniho doplnku a podobne. Cením si, že z toho viníte majitele a ne psy. Ti prostě dělají, co umějí, a zřejmě mnozí jsou taky z té lidské sebranky vyděšení. Takže berte to tak, že jsem myslel ty, co neradi vidí jiného tvora než sama sebe, s vzjimkou toho, co mohou sežrat. Věřte, že dospělý pes vyžaduje prostor a ve městě trpí, je pověra - ten už je pěkně lenivej a  skotačit je ochotný, jen když "ven musí" anebo aby dělal radost pánovi. Takže žádné obavy, že by v bytech trpěl. Ale spíše pro jeho zdraví je nutné, aby se vyběhal, a to je starost pána. A věřte, v této společnosti se zratila schopnost rozumně jednat se zvířaty, a proto ty problémy......Loučím se, mých 8 psů čeká.
0/0
26.7.2002 15:34

KROKODYL

Re: Re: Re: tak jsem zvědav na odpůrce chovu psů, co si teď vyfantasírují.....
8 psu, muzes mi prosim rict duvod proc 8? jen tak by me to zajimalo ? Proc ne 2-3?
0/0
26.7.2002 20:34

Marcel

Re: tak jsem zvědav na odpůrce chovu psů, co si teď vyfantasírují.....
Co si odpurci psu vyfantaziruji nechci ani pomyslet-je to voda na jejich mlyn
0/0
26.7.2002 15:45

Mgr. Větrný Josef

Neskutečné, co dovolí ta socdemácká sběř na koupalištích.
0/0
26.7.2002 15:09

Deny

Re:
0/0
26.7.2002 16:05





Najdete na iDNES.cz