Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zkoumá korupci z Kavanovy éry

Policie a ministerstvo zahraničí rozjely rozsáhlé vyšetřování veřejných zakázek, s nimiž je spojen bývalý tajemník ministra Jana Kavana Karel Srba a jemu blízcí lidé z resortu. Srba je od víkendu ve vazbě kvůli obvinění, že si objednal vraždu novinářky MF DNES Sabiny Slonkové. Policejní protikorupční služba prověřuje, zda zakázky na ministerstvu zahraničí neprovázely úplatky. Policisté mají vážné podezření, že to tak bylo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka Vanek

Pro Krcila a Karola.
ALTERNATIVNÍ PORTRÉT ZNAMÉHO "BOJOVNIKA PROTI KOMUNISMU A OÁNCE LIDSKÝCH PRÁV" JANA HONNERA A LIKVIDACE NECENZUROVANYCH NOVIN SAMETOVOU NOMENKLATUROU O Janu Honnerovi nemuzu rict sam za sebe nic positivniho. Vse co dela od roku 1990, kdy jsem se po navratu z vezeni trochu rozkoukal a narazil na neho, na me pusobi dojmem jako promyslena cinnost dobre rizeneho agenta - provokatera, majiciho za ukol ziskat v prostredi odpurcu komunismu silnou posici a snazit se je manipulovat, diskreditovat, rozestvat proti sobe a dostat pod kontrolu. Nekterym lidem to silne pripomina akci StB "KLIN", viz. http://www.cibulka.cz/stblist/klin.html . Samozrejme neni sam, jehoz cinnost vzbuzuje podobne pocity, ale on ve svem prostredi patri k tem nejuspesnejsim. Je mimoradne exponovan i vuci exilu. Predevsim okruhu Svobodne Evropy v Mnichove a aktivistum odsunutych Ceskych Nemcu. Vsechny financne vyuziva. Prostrednictvim "svych" novinaru dostava jeho teatralni "protikomunisticka cinnost" bez problemu prostor ve sdelovacich prostredcich, on tyto clanky, dokumentujici jeho "antikomunistickou" cinnost vystrihuje a pokousi se prostrednictvim techto clanku a videozaznamu presvedcovat exilove aktivisty o svem boji proti komunismu, diky kteremu pry dokonce prisel i o zamestnani. Snazi se ziskat si jejich duveru a zada je o finacni podporu, kterou pouziva pro sve potreby. Jinak nepracuje a o praci nebo podnikani se cela leta nezajima. Braly by mu zrejme cas na to podstatne... To co vim o jeho minulosti pred 17. listopadem je velmi zajimave. Studoval za komunismu a za sovetske okupace na vojenske skole a usiloval o to, stat se dustojnikem z povolani. Tvrdi, ze na tuto skolu musel vstoupit pod tlakem sve ultrakomunisticke rodiny a ze tuto skolu nedokoncil ze zdravotnich duvodu. Z komunisticke armady ihned preskocil do antikomunistickeho ilegalniho prostredi a stal se kratce pred 17. listopadem jednim ze zakladatelu a vudcu "oposicni" tzv. Moravske mladeze, ktera vyvijela pod vedenim byvaleho krajskeho tajemnika KSC Jaroslava Sabaty, ktery ve sve funkci ridil po stranicke linii StB jihomoravskeho kraje, "protikomunistickou" cinnost v Brne. Moravska mladez se po 17. listopadu ostre postavila na stranu ochrancu komunistu a a jeji tehdejsi vedouci se dokonce proslavil tim, ze v roce 1990 drzel v centru Brna verejnu hladovku proti uvezneni jednoho z vudcu KSC Miroslava Stepana za opganisovani masakrovani protikomunistickych demonstrantu v centru Prahy v roce 1989. Jan Honner a his boys v letech 1989/1993 rovnez uzce spolupracovali s italskou levicovou a drogovou (!!!) organisaci Transnacionalni radikalni strana, ktera za svuj hlavni cil povazovala legalisaci drog v zapadnim svete. Myslim, ze KGB z ni musel mit velkou radost! Dalsi kariera bojovnika proti komunismu a obrance lidskych prav Jana Honnera byla po likvidaci NECENZUROVANYCH NOVIN nemene zajimava. V parlamentnich volbach 1996 kandidoval za levicovou narodoveckou Moravskou narodni stranu, vedenou spolupracovnikem StB ing. Ivanem Drimalem, v 50. letech dustojnikem zpravodajske sluzby Pohranicnich vojsk Ministerstva vnitra. Po totalnim volebnim propadu se najednou ocitl mezi ponekud neuspesnymi likvidatory Klausovy ODS, v Unii svobody dlouholeteho sefa tajne sluzby a ministra vnitra Jana Rumla, prave ruky Vaclava Havla a tam si ziskal behem nekolika tydnu takovou duveru, ze ho zaradili na svou kandidatku do parlamentnich voleb v roce 1998. Po svem dalsim totalnim volebnim propadu z Unie svobody odesel a spolu se svym pravnim zastupcem, JUDr. Josefem Lzicarem, agentem StB s krycim jmenem "Mesias", drive zamestnanym u Vaclava Havla, zalozil organisaci na obranu lidskych prav Cesky ombudsman
 
0/0
28.7.2002 11:20

"zarucene zpravy"
Proc cekat, az se kauza poradne prosetri. Vzdyt je to vsechno naprosto jasne. Tech 30 milionu italskych lir a nastrelovaci tuzky chtel dat Srbe Janu Zizkovi, aby vyhral bitvu u Lipan. A ze "zarucenych zdroju" jsem se doslechl, ze byl vcera na Male Strane viden Kavan s V.I.Leninem. Asi planovali Velkou rijnovou revoluci.
0/0
27.7.2002 9:14

Jirka Vanek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
26.7.2002 4:14

David Hajn

"probuďte se"
Borec, který má doma v igelitkách asi 30 miliónů Kč si objedná vraždu novinářky Sabiny Slonkové v řádu 200 000,--  Kč u feťáka, který za dávku heroinu bude tvrdit, že jeho matka je blahoslavená matka Tereza. Poslední novinář, který byl v ČR zlikvidován byl André Simon v procesu s velezrádným spikleneckým centrem v čele s Rudolfem Slánským. Někteří lidé ze svazu novinářů budou žádat exemplární tresty pro odporné zločince usilující o omezení svobody slova v ČR a odmítnutí členství této země v EU. Mladá fronta bude alespoň na chvíli hřát na svých prsou celoevropskou hvězdu. Karla Srbu odsoudí na deset let za to, že si podle všech "důkazů" objednal vraždu ženský, o který by nikdo nikdy neslyšel a asi si to asi odsedí. Možná někomu za pár let dojde, že zde o Srbu vůbec neběží. Tak si tady pište své úvahy a choďte na pivo.
0/0
26.7.2002 0:14

Albert Profous

Celé období po 89 je jedna velká aféra
Kdo si to umí objektivně vyhodnotit tak mi musí dát za pravdu, že se jednalo o restauraci kapitalismu v Čechách, která se jaksi nepovedla. Pro většinu občanů po euforií přestal být kapitalismus přitažlivý a proto se nyní většina obrátila zpět na levou stranu. Prostě dějinný vývoj se nedá zastavit a dvakrát se neda vstoupit do jedné řeky.
0/0
25.7.2002 22:51

Anna Nováková

Re: Celé období po 89 je jedna velká aféra
Soudruhu dávám Ti zcela za pravdu.
0/0
25.7.2002 22:53

Anna Nováková

Re: Re: Celé období po 89 je jedna velká aféra
Připomínám, že oslovování soudruh je původní oslovování soc.dem., které ji komuniste ukradli.
0/0
25.7.2002 22:54

jenda venda

Re: Celé období po 89 je jedna velká aféra
No, to je pravda leda s tím, že náš současný "kapitalismus" je "reálný" a si jako byl "reálný" Biljakův "socialismus". V obou případech totiž šlo o to, jak zmáknout ve svůj prospěch své bližní více než o "regulaci" existenčních průšvihů ve vzájemnýc vztazích jedinců k přijatelnému stavu. Nelze se pak divit, že takovou politiku občan nepotřebuje, byl by hloupý, kdyby jí delegoval svá přirozená práva, a prostě si jako vždy, nějak pomůže sám...Takže napřed formulujme, k čemu je občanovi podpora nějaké politiky, pak můžeme měřit, jestli to "pravice" a "levice" dělá, a pak už podle svého gusta. Jinak jsme na tom jako v partě puberťáků - kdo s koho.
0/0
26.7.2002 5:23

krčil

Slonková Sabina není první.....
Dovoluji si přítomným a také redakci iDnes,že před dvěma lety byl v Brně přepaden a zbit neznámými lidmi nezávislý novinář,člen Mezinárodního syndikátu novinářů a předseda sdružení Český ombudsman Jan Honner.Bylo mu řečeno,že pokud nepřestane do všeho rýpat,tak ho příště podřežou.Po té co opustil po několika dnech nemocnici dotyční mu svoji přítomnost připoměli bušením na dveře bytu v nočních hodinách.Obrátil se proto na Policii ČR o pomoc,ale bylo mu řečeno,že si ma najmout ochranku.....Musel proto z obav o svůj život a zdraví svých blízkých opustit republiku.
0/0
25.7.2002 22:20

Karol

Re: Slonková Sabina není první.....
Dobre pro pana Honnera ze absurdistan opustil; jen doufam, ze se rozhodl zit v nejake normalni zemi a ne mezi jinymi divokymi vychodoevropskymi kmeny. Stale nechapu (i z mnoha dalsich prispevku) proc si pisatele mysli, ze se v absurdistanu melo neco zmenit po sametu; proc si to mysli???? Bolsevismus je hluboce zakoreneny v ceskych dusich, zavist je snad nejtypictejsi ceskou vlastnosti, po sametu zavist rychle prerusta (zcela prirozene) v nenavist, atd. Moralni upadek v absurdistanu pokracoval snad jeste rychleji nez za vlady bolseviku.
0/0
26.7.2002 14:30

angel

vsichni jsou zkourumpovany
   Mam z vas vsech pocit,ze jste parta naivnich ucintanejch proletariaru,co toho nemaj moc na praci,tak melou nesmysly.Zejmena Inkvizitor me uvadi do rozpaku-asi ctes hodne literatury z 50.let{soc.realismus}-no,vzletnej patos uplatnujes bezchybne.Jo,ohledne anglickeho spellingu nikdo asi nema problem,ale pokud se snazis byt tak "in",mohl by sis zopakovat pravidla cesky gramatiky.
   Ohledne pakaze ve vlade:vsichni jsou zkorumpovany-pocinaje usouzenym policajtem,co od vykalenejch ridicu vybira i po stovkach a sem tam streli svoji unoformu,pres zaprdeny urednice kdekoli,ktery se ani nerozpakujou si pred Vama prepocitat obsah obalky,zda vubec stojite za rec.A kazdej akorat mele o nedostatku dukazu-jezis marja,a co celnici,co vybiraj prachy od ukrajincu{vydelaj si az 10 000denne},a to neni sci-fi,ale zivot v Cechach.A pokud je kazda nula zkorumpovana,mam strach,ze ti u koryta nejsou.A co...stejne vsechno zatahnem z nasich dani...a nakonec dojdou prachy uplne a komousi,co si je ti pitomci zvolili,se vrhnou na nas a bude to jak za starych casu-vsechno vsech.Radsi co nejdal z Cech-nastava nova vlna "utecencu" a zustanou tam jen uzvaneny chytraci-intousove,co akorat melou a ruce maj dozadu a komundirove.Hodne stesti!
 
0/0
25.7.2002 17:59

x8

Re: vsichni jsou zkourumpovany
dej si pifko-to pomuze...;-)
0/0
25.7.2002 22:22

to_je_ale_debil

Re: vsichni jsou zkourumpovany
A jaka je Vase cena, pane Cisty? Kolik cpete urednicim do obalek, kdyz jim lezete do prdele, abyste potom moh' lamentovat nad mravnim upadkem spolecnosti, kterou opoustite, neb Vas neni hodna? Kdyby vsichni zacali u sebe a alespon jednou se pokusili s nutnou duslednosti vzeprit nejake z nepravosti, ktere utvari nasi malou ceskou realitu, mozna bysme My vsichni v tyhle "bezbozny" dire mohli byt zase o kousek dale...
0/0
25.7.2002 23:09

cak

právo a justice
hodně jsem si tu početl o presumci neviny, to by bylo v pořádku, kdyby tu fungovala justice jak má a žili jsme v právním státě. Že už jich tady bylo odsouzeno těch korupčníků, co? To se máme spoléhat na něco, co naprosto nefunguje? Já konkrétně znám dva odsouzené za korupci Líznera i Šrajbera. Druhý už je z basy venku. A Kavana si v tom NY platíme aniž chceme, vždyť tam funguje jako soukromá osoba a ne státní úředník? Kdybych o těch svých penězích z dění mohl rozhodovat, tak ny to bych je vyhazoval!
0/0
25.7.2002 15:14

Inkvizitor

Re: právo a justice
Jestli to náhodou nebude tím, že ta justice je nezávislá, že není nikdo, kdo by jí mohl donutit něco řešit ?
0/0
25.7.2002 15:24

parap

Re: Re: právo a justice
Ano, je to nezavislost postavena na hlavu.......sody se neridi vetsinou zakony, pouze hledaji zakonne podklady pro oduvodneni svych,casto pochybnych rozhodnuti.....
0/0
25.7.2002 15:29

Inkvizitor

Re: Re: Re: právo a justice
Jó, já jsem byl první kdo se divil. Protože známe úředníky a soudů, na celnicích, na úřadech, když jsem to slyšel, bylo jasné, že to bude průšvih. Všichni říkali, jaké to bude skvělé, že to mají v Americe a Anglii také. Po několika letech nejsou výsledky žádné. Tedy to je nepřesné - nejsou žádné pozitivní výsledky.
0/0
25.7.2002 15:43

0/0
25.7.2002 15:09

ALEXIS

CO JE VÁM?
Jenom žasnu, já bejt Srbou,tak si do toho auta kromě prachů vezmu i ripstole.
Chudák asi na ně zapomněl, to já......
 
0/0
25.7.2002 14:42

Gulliver

Mám otázku
Když stačil na odsouzení Kajínka jako jediný svědek potetovaný cikán a kriminálník Pokoš, proč by najednou na odsouzení  Srby nestačil potetovaný Citrón? 
0/0
25.7.2002 14:27

Inkvizitor

Re: Mám otázku
To je bohužel otázka na místě. Oběma by nikdo nedal ani na pivo. České justici taková individua postačí.
0/0
25.7.2002 14:39

Marcela

zabavení majetku
I pokud policie nezjistí jak Srba získal majetek, nemůžou mu ho přece zabavit. Platí tu nějaké zákony a ty musí platit pro všechny .U nás není povinností Srby ani nikoho jiného prokazovat původ majetku. Policie musí zjistit nezvratné důkazy , že majetek nabyl nelegální cestou , pak teprve lze uvažovat o zabavení, ale dřív probůh snad ne ! Jinak samozřejmě bude muset doplatit daně a uhradit penále a pokutu , ale nic víc.
0/0
25.7.2002 13:51

Kavan

Re: zabavení majetku
Ja jsem to svym lidem vtloukal do hlavy furt. Celou dobu jsem jim rika "kdyz uz hrabete, tak u toho aspon nemlaskejte. A hlavne si vzdy dejte  neco bokem, at mate na zaplaceni dani, kdyby se na to prislo". O to, co si v CR nakradate, nikdy v zivote uz nemuzete prijit, zvlast pokud budete  mit - byt dodatecne,  na zaplaceni dane. Neco jineho jsou samozrejme penize vydelane pri podnikani nebo dokonce tzv. mzda zamestnance. Tyto penize jsou apriory urceny aby byly jejimu nabyvateli statem odnaty. Ale nakradene penize soudruzi, ty jsou v podstate ze zakona nedoknutelne.
0/0
25.7.2002 14:05

Hloupý Honza

Re: zabavení majetku
Marceli, zapoměl jsi na finanční úřady. Prostuduj si v tomto směru příslušné zákony a zjistiš, že v mnoha směrech mají více pravomoci a možnosti, jak někoho pomoci daní připravit o majetek.
0/0
25.7.2002 22:45

Marcela

Re: Re: zabavení majetku
Nezapomněla jsem na finančák, výše daní, maximální výše pokut a penále jsou dány zákonem. Pokud poplatník vše uhradí, myslím , že mu finančák nemůže majetek zabavit - možná se pletu, zákony skutečně nijak podrobně neznám. A jen na okraj - jsem Marcela, nikoli Marcel
0/0
26.7.2002 14:28

dan

Re: zabavení majetku
Jasně, platí tu zákony a majetek se zabavovat nesmí! Moje řeč. To by mi museli napřed dokázat, že jsem prachy ukradnul a kde a kdy a komu, no ne? Já mám kupříkladu taky pár melounů, né sice v krabici od bot, ale v bedýnce od brambor, tam se těch prachů aspoň víc vejde, cha, chá. A ať mi někdo zkusí říct, že jsem je ukradl - poženu ho až k nejvyššímu soudu, pro urážku na cti! Palác jsem si taky postavil, no a co - u nás si přece může postavit barák úplně každý. Srba vydělával čtyřicet tisíc - a co je komu do toho? Já například nevydělávám vůbec nic - jsem totiž v invalidním důchodu. Kdo je blbej, ať klidně pracuje a ať mu klidně vezmou na daně celej výdělek, když je takovej trouba a chodí do práce. To Srba měl aspoň fajnové teplé místo na ministerstvu, i když ten plat nic moc. No ale byl šikovnej, tak má prachy, ale hned samozřejmě závist od těch blbejch, co nemaj nic. Měl být taky v invalidním důchodu, jako já, a moh bejt v klidu - no řekněte. Holota nemajetná by si ho ani nevšimla, protože by nebyl tak na očích, jako na tom přiblblým ministerstvu.
0/0
26.7.2002 0:19

Inkvizitor

Špidla je lepší než celá ODS dohromady
0/0
25.7.2002 13:23

Inkvizitor

Re:
Tohle jsem nepsal já - Inkvizitor. Stejně jako za ventilátora, tak i mou přezdívku používá vtipálek.
0/0
25.7.2002 13:30

Mgr Větrný Josef

Pozor, Mgr. Větrný Josef není pravý Mgr. Větrný Josef. Nepravý Mgr. Větrný Josef se za právého Mgr. Větrného Josefa pouze vydává. Pravý Mgr. Větrný Josef jsem já, na chatu jsem tak již zaregistorván. Proto všechny reakce Mgr. Větrného Josefa nemusejí pocházet od pravého Mgr. Větrného Josefa. Asi se nějaký nekalý živel snažil zdiskreditovat jméno Mgr. Větrný Josef . S pozdravem Mgr. Větrný Josef
0/0
25.7.2002 13:22

Inkvizitor

Re:
Mgr. stali jsme se terčem vtipálka. Co bedeme dělat? Utrhneme mu ...........?
0/0
25.7.2002 13:42

x8

Re:
proste neni Magor(Mgr.) jako magor...
0/0
25.7.2002 14:41

parap

absurdita
O tom, ze Srba je asi pekny zmetek, ktery se ve statnich sluzbach pekne napakoval,to je zrejmy fakt.Horsi je, ze neni zdaleka sam,podobnych srbu jsou na vsech ministerstvech desitky nebo stovky. jen se o nich zatim tolik nereferuje a nebo jsou hodne opatrni.Ale ted zkusme rozlisovat. tato kausa od zacatku smrdi neuveritelnym amaterismem. jadny informace stiha druhou,navtajem se vyvraceji a hlavne je obdivuhodna rychlost,jak maji najednou nekteri lide jasno. A ne lide ledajaci- treba nas "svaty Vaclav" hned doporucuje panu Kavanovi,aby odstoupil ze svych funkci,protoze je odpovedny za sve podrizene..Skutecne smesny argument hodny naseho "velkeho filozofa" . Proc neodstoupil pan Havel sam, kdyz se provalilo,ze s jeho vedomim pracoval ve vysoke funkci na hrade byvaly vysoky urednik STB ,ktery pak soustal s vojaky proti jejich vuli ? kde jsou "investigativni informace" o tomto pripadu ? je tento clovek vubec stihan ? Kdyby mel kazdy nadrizeny nest odpovednost a odstupovat za to,ze nejaky jeho byvaly podrizeny udela nejaky pruser,tak by pak musel odstoupit kazdy sef za to, ze jeho byvaly podrizeny rok po odchodu ze zamestnani ukradl nekde housku....Podstata je stejna, stejne absurdni.....
0/0
25.7.2002 13:21

miramax

Re: absurdita
A ještě jsi zapoměl jednu věc ,že Kavana jmenoval tebou  zmiňovaný V.Havel a tudíž je to jeho svým způsobem podřízený a měl by za něho nést odpovědnost, tak jak káže o odpovědnosti druhých.
0/0
25.7.2002 23:03

Jakub Obligace

No, zatím nejlepší zpráva je, že se o majetek p. Srby někdo stará
zejména vítám zmínku o Finančním úřadu. Pokud tito lidé budou o majetek přicházet, je to ta nejlepší prevence do budoucna. I kdyby to dopadlo nejlépe, pak by Srba neseděl déle než 2-3 roky. S 30 milionama v autě to odsedím i já a cit.: Na Pankráci, na schodech a na půlce prdele" - pokud se něčeho bojí, pak je to průměrná měsíční mzda.
0/0
25.7.2002 12:19

vendelín

MLADÁ FRONTA = RADIO JEREVAN + SUPER
TAK TO JSTE SE ZASE VYZNAMENALI!!!!!!!! TEJDEN TAHÁTE LIDI ZA NOS NYNÍ, KDYŽ JE EVIDENTNÍ, CO TO BYLO ZA ŠPÍNU, DÁTE SI JAKO MILOŠ BAMBERK ZEMAN BOBŘÍKA MLČENÍ. ANTL A JEHO VYŠETŘOVATELÉ ZASLUHUJÍ NAKOPAT PRDEL. JEDINEJ, KDO VÁM TO SEŽRAL I S NAVIJÁKEM , BYL TENTORÁT HAVEL. SNAD SE Z TOHO DĚDEK / ŠVEJK BY HO ASI NAZVAL PÉRÁKEM/ DOSTANE NA SVÝCH HACIENDÁCH V CIZINĚ. . . . . . . . . .
0/0
25.7.2002 12:14

občan Prahy

Re: MLADÁ FRONTA = RADIO JEREVAN + SUPER
Vendelíne,nech si tvé rozhledy na schůzy partaje nebo do hospody a starou doma.Nevotravuj lidi!
0/0
25.7.2002 13:16

Inkvizitor

Napadlo někoho
co bude, pokud se ukáže, že celý ten případ vznikl pouze tím, že se Srbovi chtěl někdo pomstít a naivní jednoduchá novinářka pochopila "svou šanci" a jala se horlivě dokazovat svou pravdu?
Já vůbec - stejně jako mnozí zde - nehájím Srbu. My mnozí upozorňujeme na "celkovou naivnost" případu.
Pokud se nakonec zjistí, že tam byla třeba i částečná pravda - ovšem pouze částečná , ale ten problém byl nehorázně nafouknut, najde autorka v sobě tolik slušnosti, aby se omluvila za uragán způsobený její naivitou? Kolik lidí si tady nadávalo do hovad a jiných tvorů, co asi zažívá Srba atd.
0/0
25.7.2002 11:50

x8

Re: Napadlo někoho
treba si tu vrazdu neobjednal Srba,ale kazdopadne je jedine dobre,kdyz se ted lidi dozvi,jak si muze zit statni urednik....a kazdopadne se aspon provali korupce...
a to ze si Kaja nakonec pobude v base jen chvili-zaslouzi si to-chudak Hruby-viz.kauza Stirin-jemu se nekdo omluvi??!
0/0
25.7.2002 12:06

The_Scooter

Re: Re: Napadlo někoho
no jiste, to zaridili socani, aby mohli ukazovat  pred dalsimi volbami, ze bojuji proti korupci (i ve vlastnich radach).
0/0
25.7.2002 12:15

Inkvizitor

Re: Re: Napadlo někoho
Zapomeňme na Srbu. Já bych nesázel ani na pana Hrubého, ale nehodlám se s Vámi hádat. Jde spíše o to, že tak, jak to bylo popsáno je to naivita, snaha o prosazení se a nesoudnost. "Vimperský zabiják" připomínající lovce hadů nebo cirkusáka, 30 melounů nejdříve pod postelí v krabici, potom v igelitových taškách atd.
Nemyslíte si, že pokud se znelíbíte Vašemu sousedovi, ten na Vás něco hodí ( možná mu chodíte za ženou nebo nějaký jiný důvod - ten se vždy najde ), nezdá se Vám hrozivá ta síla s jakou tohle bylo  rozpoutané ? Já se pouze ptám, co když ta bublina splaskne. Omluví se potom někdo? Nebo případ pouze zmizí z úvodních stránek, MF obdržela své penízky z internetu i za vydané výtisky a život půjde dál ? Zůstane pouze vyděšená manželka jednoho bývalého funkcionáře, která ještě dlouho nebude chápat co se stalo, jak to že najednou nemohla nějaký čas na ulici ? Zůstanou děti nebo vnoučata, pro něž cesta do školy byla peklem a to vše pouze proto, že se jmenovaly Srba ?
0/0
25.7.2002 12:17

x8

Re: Re: Re: Napadlo někoho
to bude prdel, az se treba nakonec ukaze, ze to skutecne bylo tak jak to zatim vypada-tzn. az neskutecne jednoznacny...
jak bys to jinak chtel resit?
je snad jasny, ze pro media (jako ostatne vsude na svete) je to vitana udalost. No a? lidi jsou snad dost inteligentni, ze sami zvazej, co asi muze byt pravda...
Jedno je jasny-je prinejmensim s podivem-kde statni urednicek nahrabal takovej majetek...To jestli chtel nekoho zabit? cert vi... Kazdopadne si myslim, ze to urcite nebude pripad, kde se nakonec ukaze, ze Srba je "uplnej andilek", kterej zdedil vsechen majetek po stryckovi z Ameriky a tudiz by si pak zaslousil omluvu...Sazim boty na to, ze minimalne pulka z tech obvineni bude pravdiva...
0/0
25.7.2002 13:20

Inkvizitor

Re: Re: Re: Re: Napadlo někoho
Pokud se to ukáže pravdivé, je to třeba řešit. Jenže tohle je příliš diletantské. Proč se kausa Štiřín neřešila už dávno. Vytahovat vždy vše po třech létech jako je to tady obvyklé - spousta věcí se již neprokáže. Já jsem pro postih všech, kteří mají máslo na hlavě. Ale nesmí to být tak evidentně naivní případ jako se zdá tento.
Já jsem se nikdy nedomníval, že zrovna Srba nebo když už jsme u ČSSD ( Buzková, Lachnit, Fencl ) jsou nějací andílci. Já se domnívám, že tihle lidé nepatří ani svým osobním přesvědčením do ČSSD . A takových je stejně jako v ostatních stranách více. Ovšem při pohledu na korunního svědka celé kausy "Citrona aneb vimperského zabijáka" se bohužel musím domnívat, že každému musí být předem jasné, že tohle je maximálně "králičí vrah".
0/0
25.7.2002 13:40

x8

Re: Re: Re: Re: Re: Napadlo někoho
Ty asi neznas moc vrahu co?(bud rad) ale divil by ses jak muzou vypadat...a to myslim vazne, takze ac ten Citron nebo Pomeranc vypada mozna jako "kralici vrah", mozna by ses divil az by Te jednou takovej typek posimral kudlou v brise...
A proc myslis, ze se ke Kauze Stirin ted vraci az po trech letech(nebo kolika)? To je snad jasny-kdyz byl Kato u korytka spolu se Srbou, tak si to asi malokdo mohl dovolit... A je to jedine dobre, ze se k nekterejm vecem vraci-nebo jak si to predstavujes? zapomenou? to vsechno vodneeees cas?
a proc by mely byt vsechny pripady "dokonale"? myslim, ze ve statni sprave je spousta diletantu..
0/0
25.7.2002 14:49

Jakub

Re: Napadlo někoho
No to byl muj uplne prvni napad kdyz jsem se to dozvedel.Byl to ale blbej napad, protoze jsou tady takove veci jako 30 melonu v igelitce,nejmene 4 (nebo spis 3+1/2) lidi, kteri vse potvrzuji (a vystavovali by se tak v opacnem pripade krivemu svedectvi), neuveritelna fotka Slonkove s napisem "likvidace" a spousta dalsich veci... 
0/0
25.7.2002 14:12

KAVAN

Srba na papeže!!!
Karel Srba dokázal své nesporné odborné, morální i lidské kvality! Je to skutečně člověk, který si zaslouží kandidivat na papeže! Stelesněná čistota!
0/0
25.7.2002 11:34

Dr. Mocipan

Kdyz tady tak procitam Vase prispevky mel bych jeden navrh. Sestavme si svoji VLADU !!!
0/0
25.7.2002 11:20

Monitor

Re:
Vybornej napad. Ale panstvo, slibme si, ze si stanovime nejaky kvoty na zlodejny, at nas zas nejaka aferka kvuli par blbejm miliardam za prihrani zakazek nerozhodi jako tahle  Spidluv kabinet. Ten mozna bude rad, kdyz to prezije jen odstoupenim nekolika ministru a ne rovnou padem cele vlady
0/0
25.7.2002 11:40

The_Scooter

Re:
Vsak jste si zvolili, ne?
0/0
25.7.2002 11:50

Dr. Mocipan

Re: Re:
Mozna Ty ! Ja neeeeee !!!!!!!!
0/0
25.7.2002 12:04

The_Scooter

Re: Re: Re:
Nauc se cist,
psal jsem jste si, ne jsme si
0/0
25.7.2002 12:06





Najdete na iDNES.cz