Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útok Palestinců má čtyři oběti

Palestinci zastřelili čtyři Izraelce. Podle internetového vydání deníku Haarec se to stalo při dvou oddělených incidentech. Mezi mrtvými je jedno dítě. Nejméně tři z obětí jsou členy téže rodiny. K akci se přihlásily Brigády mučedníků od Al-Aksá. Izrael požádal mezinárodní společenství, aby smrt osadníků odsoudil stejně ostře jako izraelský útok na Gazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

časovaná bomba

Otázka do pléna
Nevíte prosím vás někdo kolik je hodin?
0/0
30.7.2002 11:56

pehe

zmekcilost izraelcu
Chovani izrealcu se uz neda nazvat jinak nez zmekcilost. Kdyz si nechaji vsechno libit, nemuzou se divit vzrustajici agresivite a drzosti islamskych vymyvacu mozku. Falesny humanismus vedl vzdy k zaniku kultur a civilizaci. Primitivni mysleni islamskych fanatiku je oprosteno od veci jako svedomi, moralka, o humannosti nemluve. Dokud se neprosadi prislovi na hruby pytel hruba zaplata, nebude sprostych vrazd ubyvat.
0/0
29.7.2002 18:52

Radimek

Cikani a Palestinci a Evropsky antisemitismus
Nastesti nam Cikani zatim nevyhazujou restaurace a autobusy do povetri a celkem organizovane odchazeji do zemi zaslibenych. Kez by si z nich ti Palestinci vzali priklad a odesli treba do Iranu. Tam by se mezi tema ostatnima fanatikama ztratili jak kapka v mori. Jen aby si naopak nevzali Cikani priklad z Palestincu, kdyz je Evropa tak vychvaluje. Je neuveritelne, jak je antisemitismus hluboce zakoreneny v evropskych myslich po tech staletich. Ti Evropane by snad proti Zidum podporili i vlastni stat zeleniny tam vypestovane. Ze se nestydite!!!!!!  
0/0
29.7.2002 16:37

honza2

EVROPSKY SYNDROM
Je velice zajima, ze temer vsem evropanum je vlastni to, ze vsemu rozumi a vse dokazi velmi rychle vyresit. Chechum je to vice nez vlastni tez. Proboha proc si temer kazdy na tomto foru mysli, ze zde existuje jeden hodny a jeden spatny policajt. Ze jedni trpy a druzi se vezou. To je to tak tezke se na to podivat z vetsi perspektivy?!?! Napriklad ono oblibene tema ukradene pudy: Dnes se citi stejne jako palestinci najemnici drive statnich bytu, ktere nekdo z restituoval. Zkrakta oni tam zili dlouho a najednou prijde nekdo s papirem, ze je to jeho a ze mam jit pryc. Ano, ma na to pravo, ale ja jakozto onen najemnik budu citit krivdu. Situace zde je velice (!!!) podobna, akorat ze u nas onen najemnik vlastnicky vztah vnima a tez tak nejak respektuje zakony. Kdyby se do stejneho problemu zamichali tradice, nabozenstvi a onen zlovek tam zil 300 let (a tedy se i citove spojil s danym istem) mate zde ukazkovy problem. Jedna se o jednoduchou ilustraci a samozrejme velmi zjednodusenou, ale bohuzel takhle to nejak je... Na druhou stranu se clovek nemuze divit opravnenemu vlastnikovi, ze nechce sve uzemi pustit (mluvim o legalnich osadach, ne tech par nelegalnich, ktere zde vybudovali nejaci fanatici...). Nakonec do toho primichejte demokracii, honbu politiku za hlasy, a pomerne autoritativni rezim, ktery sice na venek se snazi byt tez pokorkovy, ale ve skutecnosti celkem neskryvane se nesnazi danou situaci nijak resit. protoze se mu nejedna o hlasy, ale z vetsi casti o kresla a penize. Palestinska samosprava ma tolik ministerstev, ze kazdy jiny stat se musi cervenat hanbou ;-), tolik policistu, ze to snad ani neni mozne a prsto udajne nedokazi "kontrolovat situaci". Proc? Protoze se jednak nejedna o jednotne veleni, tedy misti policejni urady jsou mistnimi pany a kazdy sef policie si drzi velice pevne svuj flek (a tedy nemuze proti nikomu nic moc udelat, jinak by byl zlincovan...). Je to smutne, ale je to tak. Jedine reseni, ktere zde snad existuje je okamzite vyhlaseni palestinskeho statu a pote nepropustna hranice ze strany izraele. Takto by to mohlo cca 10 let fungovat, pote nastoupi do hry v one dobe jiz jiste poradne znudena syrie, a bude zde opet serie valek a nove usporadani ... Kdyby onen mir pretrval dele, tak to odnese asi libano a Jordansko ... Mozna i Iran. Myslim, ze kazdy obcan teto zeme vnima velice bolestive Mnichov 1938. To co se zdemomentalne EU snazi natlacit je podobne "reseni". Tedy donutit Izrael aby vydal co nejvice uzemi a snad jiz bude pokoj. Stejne jako tehda ani tentokrat to nebude na moc dlouho. Rad si vyslechnu vesekere komentare, namety, pripominky, nazory. Doufam, ze konstruktivni ;-)
0/0
29.7.2002 12:15

honza2

Re: EVROPSKY SYNDROM
OMLOUVAM SE ZA PREKLEPY VSEHO DRUHU (typu zlovek -> samozrejme jsem chtel napsat clovek atd...).
0/0
29.7.2002 12:18

jinej Jirka

jina kriteria a super preklep
preklep "Chechum" je ale hrozne vtipnej :))) to musim nekde pouzit...
spis nez spravedlive rozsouzeni cele situace, ktere je prakticky nemozne (jde zde spis o souboj dvou pravd) je podle mne postatnejsi jina vec, totiz ktera z obou stran predstavuje demokratickou a svobodnou spolecnost a ktera nikoliv... ktera z obou stran je schopna prinest neco pozitivniho svetu a prinasi, a ktera nikoliv... myslim, ze toto jsou momentalne mnohem dulezitejsi kriteria pri hodnoceni cele situace nez vyjmenovavani vsech vrazd a krivd a statistik (bohous :))... proto stojim na strane Izraele (i kdyz vim, ze ne vsechny prostredky jim pouzite jsou ciste... takovy ale nikdo nikdy nebyl a hned tak nebude, malokdo z privrzencu at uz jedne ci druhe strany si uvedomuje, jaky rezim svym hlasem vlastne podporuje)
0/0
29.7.2002 12:46

jurasek

Re: EVROPSKY SYNDROM
ty mas zase zidovsky syndrom a navic bujnou fantazii, jak nam tady logujes jeden navrh za druhym (radeji vic edituj, clovek nevi, co je vlastne tvoje materstina, je to vsak ubohe); udelal jsem chybuv tom, ze jsem zamenil VS za RB OSN, takze to pripoustim, bylo to prehlednuti....
kde beres ty nemozne priklady toho, jak puda byla od palestincu vykoupena, puda byla konfiskovana izraelem po r. 48, kdy statisice arabu prchly do okolnich statu, nelegalnich osad jsou stovky a financuji to hlavne americti zioniste a take americka krestanska pravice, kazda zidovska rodina z brooklynu, ktera ma zajem, dostane 25 tisic a maze do palestiny, ne izraele....dalsi financovani bylo z restituci, ktere platili nemci, az zcernali, vetsina sla tem nenazranym radoby bojovnikum proti holocaustu, kteri si dali rocni platy okolo 300 tisic rocne a velka cast na budovani nelegalnich osad (hlavne nam vykladej o hrdosti, chamtivost je charakteristicky rys zidu, ktery je provazi celou dobu jejich existence, chamtivost ve vsech podobach)....
tvoje psani je opravdu vrchol debility, uz jsem ti rikal, at si najdes holku a prestanes s tim masturbovanim tady, tvoje znalosti o cele problematice jsou k placi a dany dohromady tak, ze snad jedine 5 lete decko by mohlo mit radost z takove slohove prace....jdi se ucit jazyky nebo neco uzitecneho, jsi mlady trouba s nejspis nejakou sexualni poruchou.....jsi vul na urovni toho radimka...asi tak stejna uroven...
0/0
29.7.2002 18:04

pani doktorka

Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Nas ustav se chatujici verejnosti mymi usty co nejsrdecneji omlouva za politovanihodne nedopatreni. Jeden nezodpovedny laborant-recesista dal Juraskovi misto obvyklych sedativ zvysenou davku adrenalinu a testosteronu. Prvnich par hodin musel Jurasek byt v kazajce, protoze brutalne napadal kazdeho, kdo odmitl polibit fotografii Jasira Arafata. Nyni se situace jiz ponekud stabilizovala a agresivita je vicemene pouze slovni.
0/0
29.7.2002 18:50

pani ucitelka

Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Jurasku, Jurasku, kluku nezbedna, pojd zpatky hned ted a dokonci svoji slohovou praci! Ctu tady po tobe jak nadavas jinym, ze spatne pisi  - ale cetl jsi vubec po sobe ty sve slataniny? Vzdyt tve vety casto nemaji hlavu ani patu, je to jak volani tonouciho! Take porad jeste zapominas, ze vety zaciname velkym pismenem. Soude podle vysplechtu tve mozkove cinnosti, myslim, ze to bude jeste dost dlouho trvat, nez budes moci sam davat slohove lekce ostatnim! A na sexuologa si take radsi nehraj, nikdo tve rady nebere vazne!
Jurasku, kde jsi, darebaku, prestan se konecne schovavat a vrat se sem hned ted!!! Co to rikas, Jarousku, kde ze je Jurasek? Za kulnou na naradi? A ze s Lucinkou My vime, ze si psali psanicka a posilali , ale nejake splyvani dusi, no tohle! Co ze tam Jurasek a Lucinka spolu delaji
 
Jejeje, zrovna ted vidim jak tam miri pan reditel, to bude mazec
0/0
29.7.2002 19:15

předseda

Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Paní učitelko, nebuďte tak přísná na neposlušné žáky... Musíte jim taky ukázat Vaši hodnou tvář, a třeba pak sami přestanou zlobit... Nebo se pletu, a nepomáhá to ?
0/0
29.7.2002 22:37

Radimek

Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Jen tak mimochodem, cemu vlastne predsedo predsedas?
0/0
29.7.2002 23:34

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Radimku, to se divím, že se mě někdo na to ptá až po takhle dlouhé době. Rozmýšlel jsem se , jestli Ti mám podat celé poměrně obsáhlejší uvedení do této problematiky, nebo jen stručně napsat název té naší "organizace" dle hesla "na přímou otázku přímá odpověď" s tím, že jsi možná o něčem podobném již slyšel. Nicméně jsem se rozhodl, že tady Ti zatím neodpovím - jednak ta tematika v diskusi zde je od věci, a přece je jen příliš vážná... Zkus se mě někdy zeptat až téma diskuse nebude tak vážné (jako ty sebevražedné útoky), pokud Tě to opravdu zajímá. Ale říkám - byla to jinak dobrá otázka.
0/0
30.7.2002 15:54

Ondrej

Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
To vypada ze pani ucitelka a pani doktorka prijely z dovolene a jen tak zbezne nakoukly do zasedaciho poradku Fakt dobry. Vy jste pane predsedo nevidel Vysetrovani ztraty tridni knihy? Co by na to rekl Strašný Lád'a?
0/0
30.7.2002 11:02

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Ondro- s tím Vyšetřováním ztráty třídní knihy jsi mě fakt dostal, totiž včera jsem s roznýšlel, jestli Paní učitelce nemám napsat: Ale, copak - snad nezlobí ? - No pane řediteli.... Jinak Ti musím poděkovat zase za jednu Tvou diskusi s Jindrou, která mě fakt dostala.... Začala někým, kdo Jindru začal provokovat přirovnáváním Arabů s fašisty, a Jindra po něm chtěl vysvětlení - nicméně ono vysvětlení nepřicházelo, a místo toho jen provokace na Jindru. To ho ale muselo pěkně vytočit - neboť mě překvapilo, že jeho příspěvek byl zrušen pro vulgární výrazy - to mě šokovalo ! Takže Ondro, díky za tu diskusi, a přeju Ti, aby jsi to bez Tvého největšího partnera k diskusím zde vydržel, dokud bude chytat ty úhoře a nevrátí se zase sem v pořádku. Ať mu tedy berou !
0/0
30.7.2002 11:28

Ondrej

Tentokrat jste si pane uciteli, opravdu trosicku...zaprehanel..;))
- "Hrozne me to mrzi pane rediteli! Ale nemohu s vami tak uplne souhlasit..." - "Trosicku" - "Nene" "Uplne malilinko" - "M-m"...
Me dostal ten nejaky ndave jak mu rekl  "pripominas mi Hanku Marvanovou", to sem malem spadl ze zidle. No jo, jen si vzpomente jak psal za Jeninu nebo za Baziliky.Doufam ze se mu jeho hruzna prirovnani k praktikam SS rozplynou v hlave -az chyti nejakeho Zlateho uhore;)Snad.  Bez tech diskusi vydrzim predsedo hrozne rad. Zitra totiz balim kufry a jedu.. domu .. do Prahy.. do Podoli..do lekarny....
0/0
30.7.2002 11:54

předseda

Re: Tentokrat jste si pane uciteli, opravdu trosicku...zaprehanel..;))
Do p... - ale myslím, že tady zima ale nebude, spíš naopak. Jen mě moc mrzí, že se už asi nikdy nedozvím, co tam bylo cenzurováno - to tedy musela bejt síla... Jinak já na rozdíl od Tebe jsem stále v Praze v práci, a taky bych se už rád podíval domů do moji rodný vísky, kde zase já budu muset oželet tyto diskuse...
0/0
30.7.2002 14:40

JardaM

Re: Tentokrat jste si pane uciteli, opravdu trosicku...zaprehanel..;))
Pane rediteli, pane predsedo, radsi bych se ani nahlas nezminoval o planech na dovolenou. Jurasek uz je stejne jako utrzenej od retezu a tohle jeho pripad mnohem zhorsi. Kdyz nebude mit Ondreje aby na nej podnikal pravidelne najezdy, jak to s nim bude k vydrzeni?   
0/0
30.7.2002 17:25

Radimek

Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Pani doktorko, mohu se zeptat co je to za ustav kde chudaka pomateneho juraska drzite? Asi to s nim opravdu nemate lehke. Zrejme tu bude dlouha historie dedicnych degeneraci a psychiatrickych diagnoz, vcetne emocnich nestabilit, deziluzi a tezka paranoia. Skoda, ze s nim nejsou "internovan" jeho stene posizeni pratele Arafatak, Jasin a spol....  
0/0
29.7.2002 23:31

pani doktorka

Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Mate pravdu, skala diagnoz je v nasem ustavu pomerne dlouha. Nas ustav pecuje o psychicky narusenou mladez s mimoradnymi sklony k agresivite, pricemz internet je jednou z mala bezpecnych moznosti, jak nasi chovanci mohou komunikovat s okolnim svetem. Postizeni nasich chovancu jsou ruzneho stupne a druhu. V Juraskove pripade se jedna o posttraumaticky syndrom, kdy tento chlapec byl od utleho detstvi denne mlacen jako zito starsimi spoluzaky. Pry se jim nelibily jeho krive nozicky a hranata hlavicka, a oni se dle jejich slov mechanickou cestou snazili o napravu. Protoze vudce techto ukrutniku byl zidovsky chlapec, dovedete si jiste predstavit ty konce. 
Touto cestou tedy prosim Ondreje, predsedu a dalsi skodolibe posmevacky, aby svuj um zamerili jinym nez Juraskovym smerem. Ja nemam to srdce neboheho chlapce 6 hodin denne drzet v kazajce nebo privazaneho k postylce, a polstrovanych mistnosti take nemame nazbyt.
Predem dekuji za pochopeni.
 
0/0
30.7.2002 21:29

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
 Omlouvam se, pani doktorko. Vazim si vasi prace a neuvedomoval jsem si vaznost situace Mnoho uspechu a zdar v leceni preje Ondrej
0/0
30.7.2002 21:38

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Paní doktorko, rovněž přijměte i mou omluvu - já to ale nemyslel nijak ve zlým... Jinak Vás prosím a přimlouvám se, aby jste nebyla na své pacienty tak přísná, jako paní učitelka na neposlušné žáky. PS: A co třeba taková Lucinka, nemohla by jste se jí ujmout ?
0/0
30.7.2002 22:32

Hasic

Re: Re: Re: Re: Re: EVROPSKY SYNDROM
Taky by me, pani doktorko zajimalo jestli mezi juraskovymi trapici nebyl taky nejakej americkej protestant. Tuhle jim nemoh prijit na jmeno.
0/0
31.7.2002 6:25

Inkvizitor

Připusťte si,
že je to stejné jako Češi a Cikáni. Ta vyspělá civilizace má problémy s civilizací nižší, která nemá zájem o soužití. Tam jsou ojedinělé výjimky lidí, kteří mají "nějakou úroveň", ale většina nechce pracovat, nechce pořádek. Jim zcela vyhovuje kočovný život, občas něco ukradnout, občas vyžebrat, někoho přepadnout. Tak léta žili. Najednou je kdosi nutí denně pracovat, nekrást, nepřepadávat.
Oni to řeší jediným způsobem jaký znají - odbojem. Tam nikdy nebude klid, dokud tam budou společně - stejně jako u nás.
0/0
29.7.2002 8:53

ladislav

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.7.2002 10:11

honza2

Re: Re: Připusťte si,
dle vas tedy moderni cast prahu vybudovali ukrajinci a ne my cesi?!?!!. Kdyby to nebyli palestinci, tak by to byli dnesni rumuni a thajci. Zalezi na tom, jake naordnosti jsou delnici?? Dulezite snad je kdo je plati a kdo jim dal praci, ne?!! *** JInak Palestinci kradou pomerne dost ... *** Jinak plete si kradez s obchodem. Vite napriklad, ze drtiva vetsina osad stoji na vykoupene pude (tedy nekdo za ni zaplatil, takze jakepak kradeze ... jenze v te dobe nikdo netusil, ze na ni nekdo bude zit a tedy i cena byla jina, ale to je zkratka normalni znak obchodu). Prosim, abyste si o dane problematice nco nastudoval, nez zacnete lidi poucovat na zaklade znalosti nabytich z ceskych sdelovacich prostredku!!
0/0
29.7.2002 11:59

Inkvizitor

Re: Re: Připusťte si,
A židy předtím zase vyhnal někdo jiný. To nic nemění na skutečnosti, že soužití těch dvou národů je nesmysl. A položit někde nějakou nálož civilním osobám, co mohou čekat jako reakci? Já raději Židy ne Jásira Raťafáka.
0/0
29.7.2002 12:21

taky obcan

Re: Připusťte si,
no, to bude překvápko, až "nižší" civilizace bude zachraňovat "civilizační hodnoty", protože přežije, až se ta "vyšší" sama sežere...tohle snad není ani vulgární darwinismus. Pokud vím, v přírodě je cosi "nositelem" evoluce a cosi na okraji evoluce, co se obvzkle rychle stavá nositelem v momentě, kdy dosavadní se ukáže "neschopný". Jen díky tomu, že evoluce si v době dinosaurů nechávala vaše předky v děrách na okraji dění, tu teď můžete něco plácat o "vyšším" a "nižším".  Pamatuje, evoluci jde o "šíři" genofondu, nikoliv o "ty nejlepší z nejlepších" - ve změněné situaci obvzkle "nejneschopnějších z neschopných"......, že ano?
0/0
29.7.2002 13:33

bcd

Re: Re: Připusťte si,
Samozřejmě - jednou z větví vývoje lidstva byl i člověk neandrtálský. Jenže ta větev najednou někde končí a dále ji nelze sledovat.
Tím ovšem neobhajuji nějakou jedině správnou "americkou" cestu. K Americe mám velké výhrady.
Já pouze nejsem přesvědčen, že bych mohl schvalovat jednání našich cikánů vůči nám - a ti Palestinci jsou podle mého hodně podobní.
0/0
29.7.2002 13:44

Inkvizitor

Re: Re: Re: Připusťte si,
Plně souhlasím.
0/0
29.7.2002 13:57

taky obcan

Re: Re: Re: Připusťte si,
že větev někdo neumí sledovat, neznamená, že ještě končí. Dokonce i kdyby končila tak, jak si na první pohled představíme, to nemusí znamenat absolutní zánik - stačít se sloučit jinam, a stále tu bude. Z jiné strany, sylšel jsem cosi o RNA mitochondrií, jejich dědičnosti jen po lini matky ...a odhalení heykých pár tisíc let staré příbuznosti v dnešní populaci. Ale o to zřejmě nejde. Neschvaluji chování značné části romské populace vůči nám, neschvaluji chování značné části palestinské populace vůči izraelcům - ale jedním dechem říkám, že likvidovat toto chování likvidací nositelů tohoto chování nemůže být nějakým déledobým řešením, ledaže likvidující na tom s kulturní úrovní není o moc lépe než likvidující (což ostaně ukázala civilizace obou Amerik tou "jedinou nejlepší civilizací" ). Takže, pánové, stavíte nyní otázku, jak jste na tom vy , neboť ylikvidovat něco nebo jen ovládnout něci umí i paraziti.
0/0
29.7.2002 14:53

taky obcan

Re: Re: Re: Re: Připusťte si,
samozřejmě :....likvidující...likvidovaný .....
0/0
29.7.2002 14:56

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Připusťte si,
tak taky-spolu-obcane - myslim si ze tu o zadne likvidace nejde. O co tu ale jde, pokud se budeme ohanet evolucnimi teoriemi, je ze jedna civilizace se snazi (vicemene evidentne) rozsirit sve geny ani ne tak v ramci obohaceni genofondu, ale spise jeho prosazeni a majoritniho nakopirovani v ramci tzv. r-strategie. A to prave na ukor civilizace s typickymi znaky k-strategie. Chcete tohle tvrzeni vyvratit? Teorie sobeckeho genu, ktery se v populaci rozmnozi nikoliv vyberem z sirokeho genofondu, ale rychlym nakopirovanim, se prece vubec nezminuje o jeho kvalitach - klidne mohou byt i mene vyhodne pro preziti, ale rozmnozily se a staly se majoritni slozkou diky vhodnemu "vektoru"! Tot jen ke vztahu jedne civilizace k druhe. Ktere to asi jsou?
0/0
29.7.2002 15:20

taky obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připusťte si,
teorie sobeckého genu se nezmiňuje  ještě o lecčems. Ale máte kus pravdy - rozšíření genu v populaci nemusí mít vztah k "účelnosti" - měřeno přežitím.  Co se týká těch tázaných civilizací, zřejmě jsou to ty obsahující subpolulace agresivních jedinců přiliš silné na to, aby nevyvolávaly střet, ... a to je společný rys ztakových jedinců z obou stran (nemusíme mít obavy, u pokusných krys se to taky děje).Avšak takový agresivní gen - ale co se nám tu ještě mrskaj geny - mem začne mít problémy sám se sebou (s jinými instancemi sebe) - život je dynamika a až u nás budou pobíhat jen kloni p. prof., nezbude jim než aby se navzájem označili za nepřátele, jinak ztratí "smysl bytí"  a .....Jinými slovy teorie sobeckého genu nějak nezvládá, že to je také a hlavně o vzájemných vztazích nositele a jeho prostředí, tedy jde o jistou dynamickou rovnováhu s ostatními taky memy/geny.....Nemám obavy, příliš sobecký jedinec dříve nebo později vychýlí "rovnováhu" tak, že dříve nebo později začne mít nepřekonatelné potíže "sám se sebou", anebo po "vyčerpání bližních coby živin" bude muset zpasivnět. No, já jsem ale člověk, co si myslí, že o takových procesech cosi ví, takže tuším, čemu bych se měl vyhnout. Co jste Vy?  
0/0
29.7.2002 18:26

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připusťte si,
Nevim jiz, kam se svou odpovedi mirite, podle mne jste to zbytecne svedl na uroven jedincu, problem je dle me v tom, ze se to opravdu dalo vynest na problem civilizaci. A ted mne omluvte - jdu obdivovat krasy a hricky prirody na nedaleke koupaliste. S pozdravem za co nejbohatsi genofond Ondrej
0/0
29.7.2002 19:12

abcd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připusťte si,
Pokud už se tedy na celou věc podíváme z hlediska genetiky (a Darvinismu), je věc zcela jednoduchá :
přežívá silnější, a slabší hyne.
A o to jde : kdo je ten slabší, a kdo je ten silnější ?
Humanismus a pseudohumanismus nás posilují, nebo oslabují ? Dokážeme případnému teroristickému útoku vzdorovat lépe, nebo hůře ?
Odpověď zdá se není úplně jednoduchá, ale : můžeme se tvářit humanisticky, dokud na to máme, t.j. dokud jde o někoho jiného. A jakmile půjde o nás, můžeme falešný pseudohumanismus velice rychle odhodit - USA 11.9. - a proti dotyčnému pachateli tvrdě a nekompromisně zasáhnout. Je ale takové jednání opravdu lepší než fundamentalistický fanatismus ?
0/0
30.7.2002 9:32

xxx

Re: Připusťte si,
Jistý trouba - tentokráte se podepsal jako ladislav, ale jinak střídá všechna možná dívčí jména - je podle mě dokonalou ukázkou palestinců a jejich úrovně. Logické argumenty nahrazuje nadávkami, historii si překrucuje podle svých okamžitých potřeb, tatáž akce od izraelců je zločin.
Jsou-li všichni palestinci jako on, nebo alespoň většina, je jediným řešením vzniklého konfliktu opravdu jedině tvrdé ukáznění všech palestinců. Podobně jako ČSSR po vpádu rusů v 68, je možné uklidnit i palestinu a palestince. Vraždu nazvat vraždou, vraha po zásluze potrestat, už i jen pouhé vlastnictví zbraně nebo výbušniny je zločinem ...
0/0
29.7.2002 14:18

Paco de Lucia

Prstoklad
Lucinko kam to zase proboha kladete sve prsty??
0/0
28.7.2002 15:56

Alkuds

Jsou osadníci jen obyčejní civilisté?
Izrael žádá svět aby odsoudil stejně ostře zabití izraelských osadníků, jako izraelský útok tunovou bombou na obytný dům......Ptám se tedy jestli je okupantský osadník stejný civilista, jako mírumilovný Žid v restauraci v Tel Avivu (mírumilovný tzn. např. ten, který nevolil státního teroristu Šarona). Osadník krade palestinskou zem - a to záměrně, takže musí počítat s hněvem od těch, kterým krade půdu. Za smrt dětí osadníků nesou velikou odpovědnost jejich rodiče, protože sebe i děti vystavují nebezpečí útoku palestinských radikálů. To je, dle mého, hlavní rozdíl mezi skutečným civilistou a osadníkem. Izrael je stát, který má tu nehoráznou drzost několik dní po své státněteroristické akci chtít po mezinárodním společenství, ať schvaluje jeho okupaci tím, že odsoudí vrahy osadníků. Jistě smrt míru nepřidá, ale stát, který záměrně okupuje druhý stát, a to nezávisle na mírovém procesu se dovolává spravedlnosti!! Neslýchaná drzost. Nicméně budování osad pokračuje, pokračuje za aktivního přispění současné izraelské vlády. A to ať už je Hamas a spol. aktivní či nikoli....
0/0
28.7.2002 10:24

statniTerorismus

Re: Jsou osadníci jen obyčejní civilisté?
bravo!
krasne napsani.
0/0
29.7.2002 2:08

Meli by uz konecne vyznacit pro ne nejlepe branitelnou hranici a pak zbytek tech uzemi vratit Jordansku a Egyptu, kterym to driv patrilo, to by palestinci krasne setreli....
0/0
26.7.2002 23:33

Lucinka

Uprimne blahoprani k dobre provedene akci, statecni partyzani!
Oko za oko, zub za zub, statecni bojovnici Palestiny. Svet je na vasi strane v boji proti judaistickym fasistum a krveziznivym okupantum. Lucinka
0/0
26.7.2002 23:29

Dan(1)

(|)
Tohle musel napsat zešílivší příslušník Mossadu, který se utrhl ze řetězu a mermomocí se snaží i poměrně rozumné lidi strhnout zcela na izraelskou stranu a vyprovokovat v nich nenávist ke všemu palestinskému.
0/0
27.7.2002 0:12

Tom

Re: (|)
Co kdyz se nejedna o Lucinku ale o nejakeho Lucinaka?
0/0
27.7.2002 7:20

Lucinka

Re: i pomerne rozumni lide na strane Izraele????proc uz tam davno nejsou???
Ty Danicku zijes ve svete, kde prani je otcem myslenky. Ti 'pomerne rozumni lide' nikdy nebudou na strane fasisticke bestie, radeji zvedni svoji otylou malickost ze zidle a vykroc do sveta, at se presvedcis, co si lide mysli o tvych sionistickych bratrech a sestrach, kteri 50 let existence zmenili na horor, vrazdy a chamtivost a jedine, co chteji, je vice a vice zabijeni, krve, mrtvych. Vsak znas vlastni historii.
Lucinka
 
0/0
27.7.2002 19:17

Dan(1)

(|)
Nevím, co myslíš mou vlastní historií, byl jsem v cca 20 zemích světa a nikde jsem se s tak primitivním individuem, jako jsi ty, nesetkal. Naznačuješ, že jsem Žid a že jsem otylý. Paranoia jak vyšitá...
0/0
28.7.2002 6:30

Lucinka

Re: (|><) 1
Je videt, ze ti nedam spat, otyly Dane. Ja se domlouvas v tech zemich, posunkovou reci? Nepripadas mi moc chytry, umis aspon slovensky? Nevim, jestli jsi zid, jsi?
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
 
0/0
28.7.2002 7:16

|Dan(1)

Tot ziens
Nejsem otylý, spíše naopak a ve světě se v pohodě domluvím německy, rusky, anglicky, nizozemsky, indonésky, malinko vietnamsky, korejské znaky také zvládnu v pohodě, mimochodem, víte, jak se řekne korejsky Bush? Pu-ši. Slovenština mi též nedělá žádné problémy. Moji předkové neseděli v koncentrácích za to, že by snad byl Židé, ale z mnoha prozaičtějších důvodů. Například se bránili tomu, aby v jejich domě sídlilo velitelství Gestapa. Heil Arafat.
0/0
28.7.2002 15:26

bcd

Re: Tot ziens
A kde žijete nyní ? Z Vašich reakcí na mnohé příspěvky se domnívám, že tady asi nikoli ?
0/0
29.7.2002 13:47

jinej Jirka

(|->+>*) 3
Tve prispevky jsou dokonale... ktere ze doktoraty si to lucinko pusinko dostala? kde se bere Tva neuveritelne pevna - neotresitelna - nadrazenost... nepochazis nahodou z te spravne arijske (arabske, al'aksaske) rasy, pusinko?
0/0
28.7.2002 15:35

vis co

Re: Re: (I)
Myslim, ze Lucinka zdedila svou politickou orientaci uz po prarodicich. Pote, co "pusobili nejaky cas v Maroku jako lekari". Neni to tak?
0/0
29.7.2002 13:17





Najdete na iDNES.cz