Diskuze

Rotvajler pokousal u řeky dva bratry

Rotvajler zranil dvě děti z Boskovic. Bratři si hráli u řeky, kde muž venčil půjčeného ročního psa. Poté, co mu sundal náhubek, kousl rotvajler osmiletého chlapce do stehna. Po chvíli kousl do lýtka i jeho o tři roky mladšího bratra. Děti leží po pondělním útoku na jednotce intenzivní péče boskovické nemocnice. Pes se po vyšetření u veterináře vrátil zpět k majitelce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KROKODYL

26. 7. 2002 19:56
Pro redaktory.
Dekuji Vam ze se o pripady bezohlednych pejskaru a napadeni deti a lidi psy zabyvate.
0 0
možnosti

petra n.

26. 7. 2002 12:01
Pro redaktory!!!
Vaše zaměření proti psům se nyní zcela jasně projevilo. Přečtetě si, prosím dnešní článek v Právu s názvem "Muž se polekal psa a postřelil majitele". Proč se o tom ani nezmíníte??? Asi to pro Vás není dost velká senzace, že?!? Po Vaší jednostranné kampani se tady právě v tomto smyslu projevovala řada diskutujících. Tedy tak, že budou chodit ozbrojeni a každého psa, co potkají preventivně odprásknou!!! Bohužel tomu důchodci bylo už 69 let, takže asi špatně vidí, když nerozeznal psa od majitele. Žádám o vysvětlení!!!!!
0 0
možnosti

Lucka N.

26. 7. 2002 7:24
Bojova plemena neexistuji
to Vam nakukala nase trapna a prolhana media! Vsem nepratelum psu vzkazuju: casto pistete pekne hlouposti. Jestlize se pes ocitne v rukach nezodpovedneho individua, je to vina cloveka, ne psa. Je to stejne jako kdybyste chteli zakazovat automobily za to, ze je na silnici ridi agresivni, ozrali nebo sfetovani ridici a vrazdi nevinne lidi (ale to Vas nechava chladnymi, ze Vy "charakteri", ono je jednodussi se vyradit na psech). I choremu mozku musi byt jasne, ze za silnicni nehodu nemuze auto, ale ridic - za psa muze clovek (ne pes) a navic je to ze zakona jasne definovano.
0 0
možnosti

ŽROUT PSŮ

24. 7. 2002 10:04
JEDNODUCHÉ ŘEŠENÍ
U NÁS V DĚDINĚ JE TO JEDNODUCHÉ - pokud někde pobíhá volně pes, tak dostane od hasičů ránu kladivem mezi oči, je vyvrhnut a načesnekován. Pak družně sněden. Nejchutnější jsou právě velká bojová plemena. Takový mladý vlčáček - to je bašta Pes bez obojku a náhubku nemá na ulici co dělat! Ulice jsou pro lidi, ne pro zvířata! A naše děti nejsou potrava pro vyhladovělé psy! Proto doporučuji všem - žerte psy, je to jednak zdravé, a chráníte tím své děti
0 0
možnosti

Vašek

24. 7. 2002 11:42
Re: JEDNODUCHÉ ŘEŠENÍ
Zcela souhlasím, správně upravený pes je velice chutný. Ale doplnil bych to o to, že jeho bývalý majitel bude přinucen (třeba hrubým fyzickým násilím) část svého bývalého miláčka sníst. Aby si uvědomil, co měl a co může příště dobrého mít.  
0 0
možnosti

antitunelar

23. 7. 2002 21:39
"Rekni mi jake plemeno psa sis poridil, ja ti reknu jaky jsi"
Je zcela jiste pravda, ze clovek, ktery chce psa jako spolecnika si neporidi bojove plemeno. Zdegenerovane plemena jako rotvailery, pittbuly a podobne si poriziji jen dusevne nevyrovnani, nevyzrali, zakomplexovani lide, proste dusevne vysinuti jedinci.
Jinak obecne  proti psum na vlastni zahrade nic nemam. Tesim se, ze az budu mit dum, take si nejakeho poridim.
 
0 0
možnosti

Marika

24. 7. 2002 1:35
Re:
Mohu mluvit jenom za bullteriery. Nejedna se v zadnem o zdegenerovane psy, totez plati pro rotvailery. Plemena se slechti z toho duvodu, aby pes mel jiste charakterove vlastnosti. Bullterier ma bojovnost, velkou oodvahu, oddanost a schopnost navic myslet, ne jenom poslouchat. Pokud chcete mit psa, ktery je schopne vas ubranit, poridite si toto plemeno, ktere je pomerne male a navzdory tomuto malemu 'baleni', vas bude schopen ubranit. Obrana jako takova je vsak ten extrem, se kterym pocitate, pokud si psa porizujete. Pro mne bylo dulezite mit chytreho, mensiho a aktivniho psa, ktery bude navic oddany a bude schopen mne ubranit, pokud bude potreba. Bylo by dobre pro kazdeho noveho majitele jakehokoliv psa se nejenom dovedet co nejvice informaci o plemenu, ale hlavne o chovatelich. Rotvaijleri stejne jako nemecti ovcaci a dalsi pracovni plemana maji v CSR dobry chov a tim dobrou tradici. Novejsi plemena jako bullterieri, Fily, mastifove a jina nemaji jeste u nas tradici v chovu, takze muzete dostat psa, o jehoz charakterovych vlastnostich moc nevite. Osobne bych si nikdy neporizovala psa z domacich zdroju, pokud neexistuje chovna tradice toho ktereho plemene. Bohuzel mnoho majitelu tzv. exotickych psu chce pochopitelne vydelat na stenatech, takze se dostavaji do obehu stenata, ktera nemaji kvalitu dobrych a registrovanych chovnych stanic. Toto zejmena plati pro pittbuly, ktery je koneckoncu bullterier. Tito psi maji jiste zvlastnosti, na ktere musi byt majitel pripraveny a mel by to byt zkuseny majitel, nikoliv novacek. Chtela jsem jenom vysvetlit moje duvody k tomu, proc mam toto plemeno, ktere je navic hrozne legracni a rozesmeje vas, coz neni vubec spatne vzhledem k tomu, ze se lide smeji mene a mene.
 
0 0
možnosti

Radegast

23. 7. 2002 18:16
pejsci
Chov plemen, které byly v minulosti vyšlechtěny k barbarské zábavě psích zápasů je naprosto idiotská móda a koníček pro lidi s nevyrovnanou osobností. Normální člověk si takového psa pouze pro zábavu nepořídí. To, že zákon něco takového povoluje je anomálie. Až budu mít malé dítě tak mi asi nezbyde pořídit si kvůli těmto blbům zbrojní pas. Preventivní odstřel volně pobíhajících psů bez náhubku mi ve světle událostí posledních let začíná připadat jako docela dobrý nápad.
0 0
možnosti

antitunelar

23. 7. 2002 21:33
Re: pejsci
ABSOLUTNI SOUHLAS
0 0
možnosti

Toník

23. 7. 2002 17:47
Mila redakce
Prosim, abyste pozorne cetli prispevky a jejich obsah. Pak teprve sudte. Ja osobne jsem precetl hodne na tomto chatu a bylo tam dost hrubych a perversnich vyrazu. Ovsem, pokud ty Vam nevadi a posleze smazete prispevek, kde je slovo "hovado", tak jste jim i VY.
0 0
možnosti

Zdeněk

23. 7. 2002 17:28
je toho poslední dobou nějak moc
Poslední dobou se to zprávami o napadení psy jenom hemží. Faktem je, že téměř denně máme možnost vidět prohánět se psy bojových plemen bez košíku a vodítka zcela volně. Divím se, že si to majitelé vůbec lajsnou. Na upozornění se cítí dotčeni, co že si dovoluju něco mít proti jejich pejskovi (přitom to bylo proti nim a ne proti psům), popř. odpovědi typu "je hodnej" a "nekouše", což nemůžeme brát vážně, protože jak už jsem poznamenal, těch případů je opravdu hodně. Je to podle mého názoru bezohlednost. Já sám když se kolem mě prohání volně pitbull sice necítím tak velký strach, ale úplně bez obav nejsem, ale co teprv např. "slabí a pomalí" důchodci? Zkrátka, poslední dobou je móda, že všichni chtějí mít psa, a to povětšině v nevhodných podmínkách, přičemž jejic chovatelské znalosti jsou minimální. Výsledek můžeme vidět.
0 0
možnosti

Laik

23. 7. 2002 17:44
Re: je toho poslední dobou nějak moc
Souhlasím. Psi má i hodně lidí, kteří na to nemají, hlavně rozumově.
0 0
možnosti

Jan

23. 7. 2002 17:02
prispevky
V poslednom case mam pocit ze su prispevky coraz bulvarnejsie. Mozno by nebolo odveci ak by sa ku kazdemu prispevku zobrazoval host odkial bol pripevok zaslany. Myslim si ze kulturnu a obsahovu uroven by to urcite zlepsilo a ludia, ktory chcu poznat aj ine nazory by nestracali cas citanim ...
0 0
možnosti

hadd

23. 7. 2002 16:59
Rázně
Zastřelit a zavřít. Pro výstrahu všem blbým majitelům. Však těch mutantů je všude dost.
0 0
možnosti

Laik

23. 7. 2002 17:09
Re: Rázně
S potrestáním chlapa a případně i majitelky bych souhlasil. Zastřelit psa pro výstrahu - obecně s těmi mutanty máš asi pravdu, jak tak čtu. Jeden existuje rozhodně a pes to není .
0 0
možnosti