Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejvíc z poslanců vydělal Klaus

V žebříčku vedlejších příjmů nemá mezi poslanci a členy vlády Václav Klaus vážného konkurenta. Za přednášky a publikování článků dokázal v loňském roce vydělat bezmála tři miliony korun. O podobných příjmech si ostatní politici mohou nechat jen zdát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

metafrik

a závidět co?
Klaus přednášel už před listopadem - např. v rakouské veřejnoprávní televizi, kde jako prominent přestavby důsledně obhajoval socialistické hospodářství. Tam asi vznikla ta hezká tradice. Jinak prý jeho přednášky na VŠE - furt na jedno brdo. Napsal také mnoho zajímavých knih - zajímalo by mě, jestli je někdo kupuje vyjma nejvyššího vedení ODS (těžko říct, jestli je doopravdy čtou:)
HN: "....Pondělní Wall Street Journal vystavěl komentář k volbám na srovnání ODS a ČSSD. Václavu Klausovi se americký list už dlouho vysmívá kvůli rozporu mezi liberální rétorikou a skutečnými činy. Kampaň ODS deník shrnuje jako tažení "proti agresivním Němcům, vlezlým zahraničním investorům a otravným imigrantům" -- se závěrem, že nacionalismus v Česku prohrál stejně jako v Maďarsku. ...."
0/0
17.7.2002 10:43

"Modrej pták"

To je
závisti!!! Skuste něco napsat vy, inteligenti. Klaus nemá zapotřebí ňákej poslaneckej plat, klidně se uživí svým psaním což se o vás, kerý akorát tak napíšete závistivej chat, nedá říct. Proč už ho probůch nenecháte na pokoji??? Starejte se o svoji ubohost.
0/0
16.7.2002 20:33

David

Re: To je
Omlouvam se, ze pouzivam "ctrl+c" a "ctrl+v", ale evidentne muj prispevek je uz prilis dole nez aby se nekdo obtezoval jit tak dolu tak ho kopiruju. Jen pro vysvetleni, jsem definitivne pravicak. Vzdycky jsem byl a mel jsem s tim za komunistu dost slusny problemy. Ale to neznamena, ze se nemuzu na pana Klause podivat kritickym pohledem jenom proto, ze on se stavi jako pravicak. Takze jeste jednou k tomu "on se klidne uzivi svym psanim".
*
Pred par lety jsem mluvil s par dobre zaopatrenejma Anglicanama, businessmany, uz tak ve strednim veku, s rozhledem. A ti o svych politicich, ktere jsem porad povazoval za urcitou tridu (asi diky Churchilovi) rekli, ze do politiky jdou "second class citizens". Ta prvni trida to opravdu zvladne ve svym byznyse, kde je to sakra tezky vybalancovat prijmy a vydaje, porazit konkurenci, zajistit rozvoj, byt opravdu na spici, nebo pak nebyt vubec, zachranit se pred pripadnym bankrotem, splacet dluhy a pritom jeste dodrzovat zakony, ktery si politici bez jediny zkusenosti s byznysem neustale vymysleji a jeste na ne platit a odvadet dane. Tomu se rika tezkej zivot, tomu se rika konkurencni prostredi, tomu se rika to opravdu zvladnout. Pan Klaus se o nic takovyho ani nepokusil a rict, ze by se postaral sam o sebe, ze nepotrebuje politiku je jenom teorie. Ciny mluvi vic nez slova a on to nikdy neudelal. Vzdy zustal teoretikem, v prve polovne 90. let ve svete oslavovanym, dnes pomalu zapominanym, protoze kdo chce vidi, ze kuponova privatizace nebyla uspechem. (Rozhodne ne takovym jak se oslavovala) Pracovat ve vlade, tedy v instituci, ktera ze sve podstaty nema konkurenci je naprosto o necem jinym, nez uspet ve svy firme. A pokud vlada nedela takove chyby jako kuprikladu v Argentine pak ta pruznost ekonomie utahne prehmaty politiku na dost dlouhou dobu. To konec koncu vsichni uvidime, az se tahle vlada zacne jeste vic zadluzovat. Takze tvrdit, ze Klaus udelal neco super vyznacneho a ze kritici jsou jenom ignoranti a prizemni hlupaci spada presne do te kategorie cim Klaus sam prohral. Vsechny, kdo byli kriticti oznacil za ignoranty a hlupaky a tihle "hlupaci" ho nezvolili. Takze ja bych byl opatrny v te levne kategorizaci lidi. Jediny co Klausovi opravdu musim pripsat jako uspech je, ze svoji pozici ve vladnich kruzich vzdycky vyuzil perfektne pro sve zajmy. Jeho PR je skutecne nadprumerne a vlastne si diky penezum danovych poplatniku a taky samozrejme svoji pili a strategickou inteligenci (kritici by mohli rict i vycuranosti) vybudoval popularitu, kterou ma a kterou nadale udrzuje. To je taky proc ma za prednasky takove penize, protoze si ze statniho udelal jmeno a udelal to sikovne. Nebo si myslite, ze kdyby jeden z prognostaku (takovych tam bylo vic) sel po revoluci do soukrome firmy, ze by jeho prednasky staly tolik penez. kdyz by ho nikdo neznal? Ocenme co k oceneni je. Je pilnej a pracovitej, ale ze vydelal nejvic na to prispel i kazdej danovej poplatnik.
0/0
16.7.2002 20:52

"Modrej pták"

Re: Re: To je
Seš pravičák?? Tak tos určitě volil vypatlanou Koalu viď? Jen se podívej jak panáčkujou jen aby dostali vládní koryta. To je ta správná pravice. Stejnak Uhelný sklady v příštích volbách skončej a dopadnou jak ODA. Kdo tady vytahoval stát z komunistickejch sraček co??? A teď každej umí jenom kopnout. Děte všickni do háje. Zvlášť ty co volili zkurvený socialisty. Však vy spláčete nad výdělkem. jenom mě sere, že já budu muset plakat s váma a platit vaše dluhy.
0/0
16.7.2002 21:25

David

Re: Re: Re: To je
No tak pekne dekuju. Od mych vecnych argumentu se dovidam jen samy sprosty slova a zavery o tom co jsem volil nebo nevolil (aniz mas vubec poneti). Svym projevem vsak pripominas aroganci nejvyssiho "modreho ptaka" a byla to prave ta jeho arogance (mimo jine samozrejme) ktera jemu a ODS prohrala volby. Kopej jak chces, to je proste fakt.
0/0
16.7.2002 23:18

Rony

chatujte, to můžete i zadarmo
Zatímco někdo si psaním dokáže vydělat, jiný si alespoň vybije na klávesnici svojí zlost a své mindráky. Každému co jeho jest.
0/0
16.7.2002 18:36

Hombré

Je hrůza,když ho někdo ještě poslouchá.Je to obyčejný pseudoprofesor,který dělá svému oboru jen ostudu.Naco sáhl,to zmastil.
0/0
16.7.2002 13:09

Hombré

Je hrůza,když ho někdo ještě poslouchá.Je to obyčejný pseudoprofesor,který dělá svému oboru jen ostudu.Naco sáhl,to zmastil.
0/0
16.7.2002 13:01

Padrnos

Re:
tento"pseudoprofesor" dela svemu oboru takovou ostudu, ze jej zvou na prestizni university,seminare, ze jeho odborne knihy se prekladaji do vsech svetovych jazyku atd......... Nevim, co jsi dokazal ty.Vice neni co dodat.
0/0
16.7.2002 13:26

D`abel

Re: Re:
Si ho tam zvou jako raritu, neco jako dvorniho saska. To ti jeste nedoslo? Do kterych jazyku se to prekladaji ty vsechny jeho knizky? Potreboval bych par na podlozeni auta na zimu, nemam na spalky, drevo je tu hodne drahe a je ho malo!
0/0
16.7.2002 13:55

Padrnos

Re: Re: Re:
Vase reakce vypovida sama o sobe vypovida dostatek o vasi urovni.Ale vy si zcela zrejme svou hloupost sam neuvedomujete. A to je mozna dobre,protoze jinak by jste se musel pri pohledu do zrcadla hluboce stydet........ Smutne na tom ale je, ze vam podobnych je v teto zemi velka vetsina.......
0/0
16.7.2002 14:01

Joe

Re: Re: Re:
Tak taky napiš takovou knížku (pro tebe to nebude určitě problém). A za utržený miliony si nech ty špalky udělat ve zlatě.
0/0
16.7.2002 16:45

Padrnos

Presne tak
ha, kdyby dostala slavna xKoalice 25% ,tak budou noviny plne oslavnych clanku na jeji predstavitele, televizni redaktorui by se predhaneli sgratulacemi a fejetony ....... Ze je ale ziskala ODS i pres veskerou urputnou a dlouhotrvajici snahu ji maximalne poskodit,to je prekvapeni hlavne pro novinare. Proste nedokazi pochopit, ze se naslo vice,nez milion lidi, kteri jejich bludum neveri. A to je dost velke cislo...... Je skutecne smesne, jak se stale snazi ODS a jji predstavitele presentovat negativne, zesmsnit, skandalizovat, jak utoci na ubohou a proslulou lidskou zavist clanky o tom, jak se ten zpropadeny Klaus ma dobre a kde ze vzal ty 3 miliony.......,je smesne, jak stale vynaseji na svetlo "politiky" , kteri ziskali 3 % volicu (US) a udelaji cokoliv, jen aby si sedli do Strakovy akademie, jak tema dne neni tragedie v podobe gigantickeho dluhi, ktery se v nasledujicich letech znekolikanasobi, tematem dne je Klaus,kolik si vydela, ze bude mit tretinovy plat a malou kancelar.......na takove zpravy se da reagovat jedinym vyrazem " UBOHOST"......
0/0
16.7.2002 12:47

SCHOPNEJ CHLAP

PANELÁKOVÁ PRASATA
- TO´T MŮJ PRACOVNÍ VÝRAZ PRO VĚTŠINU ČECHŮ Vošoust ve vytahaných teplákách, co se válí v panelákové kisni na dvacet let staré sedačce, čumí na bednu a řve na Máňu v kuchyni, kdy že už bude ten bramborovej guláš - to't typický komoušo-socanovolič. Tato lidská kreatura poskakuje jak čert na svém kanapi, při každé televizní zmínce, že někdo něco vydělal, či vlastní to či ono, nabyté třeba poctivou prací Tento Pepan a Mařka jsou největší brzdou ČR  ve  vývoji, to oni ještě před pár lety drchmali své stranické legitimace a v Š120 jezdili do Bulharska, no a co je z nich teď? Diví se jak to, že už nemají vilu a nový mercedes, jak to že Pepana vyhodili z práce, přece si vzal domů jen pár šroubků, co komu bude chybět?  Šak von vám to Špidla vytmaví, vy hnusní kapitalisti! Jozef to ví a Špidlovi věří, jážku je škoda, že tam už není Zeman, ten to dovedl vokořenit! ten si na držku servítek nebralJediná šance ČR je, že toto duo jednou chcípne a jejich mladýmu se v té makovici rozsvítí Jenže ta je moc malá - viz zdejší reakce
0/0
16.7.2002 12:42

Kaja

Re: PANELÁKOVÁ PRASATA
Bsolutni souhlas, lidi v tomhle state jeste nepochopili ze jim nikdo zadara nic neda a ze se musi o sebe postarat sami. Jenomze oni cekaji co jim da stat zadarmo. A SAKRA I Z MYCH PENEZ:((((((((((((((((((
0/0
16.7.2002 13:46

D`abel

Re: PANELÁKOVÁ PRASATA
Jedina sance pro CR je, ze se nekde vyskytne nejaka nova nemoc a vykapou blbci jako jsi ty. Vidim, ze tva makovice zeje naprostou prazdnotou. Viz tvuj prispevek a jemu podobne. Porad nam jak a kde jsi nakradl na tu vilu a noveho Mercedesa, at to take zkusi ostatni, schopnej blbe, at nemusime sedet ve 20 let stare sedacce! Tvuj prispevek je typickym prispevkem totalniho zhovadileho c....a!
0/0
16.7.2002 14:25

SCHOPNEJ CHLAP

VILA A BOURÁK
Milej závistivče ! Na vilu jsem si kupodivu vydělal poctivě a částečně jsem si ji jako stavař i postavil. Jsem totiž celkem schopná kapacita v hydraulice Takže za svou práci si účtuju 1000 Kč za hod. Mí klienti jsou velmi spokojeni, protože jim to šetří statisíce.
0/0
18.7.2002 9:50

Snork

Re: PANELÁKOVÁ PRASATA
Nedá se s Vámi než na 100% souhlasit, problém je však v tom, že skutečnost je ještě mnohem horší.
0/0
16.7.2002 16:19

bcd

Re: PANELÁKOVÁ PRASATA
A jak se ti v tom Bulharsku Pepane "schopnej chlape" libilo !! To ses i bál ozvat. teď si hraješ na podnikatele a jsi momořádně chytrej. Až budeš vypočítávat zloděje v tomto státě, nezapomeň připočítat ty co máte ve straně nebo s vámi kolaborují. Jsou jich tisíce. Začni třeba na pražskej radnici, tam je těch zlodějů z ODS nejvíc. Ty vidět nechceš co ???
0/0
16.7.2002 17:30

Jindra

pro "antiklause" - IDIOTE .........
O jakych uplatcich to meles ? Opet se projevil jeden z mnoha omezenych hlupacku, kteri si pro svou zavist nevidi ani na spicku nosu. pan Klaus vydelal tyto penize tim, ze pise odborne knihy a je zvan na odborne prednasky. Je to totiz na rozdil od tebe i mnoha dalsich ODBORNIK a vzdelany clovek. Jinak by si jeho knihy nikdo nekoupil a nikdo by jej nezval na zadne seminare. Jenze tve IQ proste nedokaze pochopit a pripustit, ze nekdo chytry a vzdelany muze velmi dobre profitovat ze sve vzdelanosti. Proste na to zrejme nemas a tak jedine, co dokazes,je placat neco o nejakych uplatcich. Kdyby jsi premyslel hlavou ,pak by jsi videl, ze to jsou penize z konkretni cinnosti, ze jsou radne zdanene a zverejnene. nevim, zda by se totez dalo rici o vselijakych ksefticich jeho kritiku.....A co vas asi zere nejvice, pan Klaus dokazal svym kritikum, ze je zcela nezavisly na nejakem smesnem platu poslance,nebo ze ma nyni nejakou malou kancelar. A novinari, kteri z jeho zcela pruhlednych prijmu delaji ihned zpravu dne, aby podnitili ubohou ceskou zavist..je skutecne zajimave, ze jinemu politikovy podobnou pozornost nevenuji. je to bud tim, ze do jinych politiku neni v soucasne dobe "vhodne" prilis kopat,nebo tim, ze ostatni politici jsou proste na takove urovni, ze o jejich prednasky a knihy nikdo nestoji a proto se zuby nehty cpou na kresla ve vlade........kazda kacka dobra. A nakonec . je skutecne zajimave, jakou pozornost stale vzbuzuje pan Klaus a ODS v nasich mediich,jak prakticky 4 roky vstepuji do podobne hloupych hlav, jako mas ty , predstavu a tezi o tom, ze za vsim spatnym hledej Klause, jak stale se probira donekonecna jejich volebni "neuspech" ,jak se novinari primo rochni v nejruznejsich zkratkovitych a prihlouplych komentarich toho ci onoho politika ODS. Jestli je volebnim neuspechem 25 % ,pak uz jen to samo o sobe vypovida mnohe o IQ techto pisalku a zejmena, jeste jsem nikdy nezazil. ze by nejaka jina strana byla takto intenzivne rozebirana po takovem vysledku. Kdyby tato procenta ziskala tolik protezovana Unie Svatych, tak by to byla slava a Z Kuhnla a Pilipa by se stali "nejpopularnejsi politici", stejny vysledek ODS je presentovan, jako prohra , kterou si ten Klaus konecne zaslouzi a dobre mu tak. Uroven nasich novinaru a mnoha lidi,kteri se jejich blaboly nechavaji tak snadno ovlivnit je skutecne zalostna. Ale je pravdou, ze v novinarine jde predevsim o prachy, o prodej, a nejstarsi ekonomicka poucka rika, ze nejvice penez se da vydelat na hlupakovi.........Soude podle vysledku voleb to plati nejen v ekonomice ale i v politice..Preji hezky den.
0/0
16.7.2002 12:18

Zdeněk

Re: pro
Unikla ti jedna důležitá věc. Pan Klaus tyto přednášky a potažmo tyto peníze získával v dodě, kterou měl, jako jeden z největších absentérů, věnovat práci v poslanecké sněmovně neboť za to byl daňovými poplatníky placen a proto byl volen. Dá se tedy konstatovat, že svoji funkci a peníze voličů zneužil ve svůj osobní prospěch.
0/0
16.7.2002 12:44

Padrnos

Re: Re: pro
To jako myslis, ze sve knihy psal v poslanecke snemovne ? Pises, ze se da konstatovat....... Konstatatovat se da jedine na zaklade faktu a ne domenek nekterych pisalku, kteri tak vyjadruji pouze svuj nazor.A ty konstatujes jen diky tomu, ze ti je takovy nazor srozumitelny, ale jiz o obsahu takoveho nazoru nepremyslis. Absenter ? ty snad vis, kolikrat a kdy pan Klaus chybel ? Ty snad dokonce vis,ze v tom ci onom KONKRETNIM okamziku nekde prednasel , nebo jsi snad videl, ze v dobe sve nepritomnosti psal nekde v koutku nekterou ze svych knih ? Je-li mi znamo,tak na sve cesty do zahranici jezdil sam za sebe, za sve penize nebo za penize tech, co jej pozvali ,aby jim prednasel. Delal tak ve svem volnem case. neni prokazany jediny pripad, ze by prednasel nekde v ramci sluzebni cesty,kdy zastupoval nasi zemi. Opakuji, ani jediny !!!! Ale spekulace novinaru vyvolavajici zavist ,spekulace typu "jedna pani povidala" a "kdo vi,jak to je..." jsou nekonecne stejne,jako hloupost a omezenost lidi, ketri jim veri a kteri bez jedineho faktu a realne skutecnosti si proste jen tak kopnou ,aby si zvedli sve povadle a frustrovane sebevedomi.myslim, ze penize volicu, o kterych tak vzletne pises, jsou zneuzivany jinym zpusobem, napr. castymi cestami poslancu do Chiny,Japonska ,na Bali apod. ,kde "jednaji" se zastupci tamni verejnosti......... Tyto cesty jsou zdokumentovany,stejne ,jako jejich akteri. Ale to nase novinare az tak nezajima, protoze i oni takove cesty casto podnikaji spolecne s temito politiky. Nejdulezitejsi preci je, ze si Klaus vydelal 3 miliony.........A kdo vi, jak k nim prisel.........
0/0
16.7.2002 13:03

Zdeněk

Re: Re: Re: pro
Jestli že si VK na své přednášky nebral dovolenou a přednášel mimo parlamentní prázdniny, tak bohužel zneužíval své postavení předsedy sněmovny pro soukromé účely. Tvrdit, že na své cesty do zahraničí jezdil sám za sebe je úsměvné, neboť neexistuje mechanismus, jak oddělit své jméno od státní funkce, kterou dotyčný vykonává. Bez státní funkce by byl Klaus obyčejná nula o kterou by neměl nikdo zájem. V zahraničí, každý slušný politik, začíná jezdit po přednáškách až po ukončení své politické kariery, protož si realitu zneužívání svého postavení pro soukromé účely uvědomují. Klaus si takové prkotiny vůbec nepřipouští. Vždyť o peníze jde až v první řadě.
0/0
17.7.2002 10:28

Joe

Objektivnost
Závistivci i fandové VK, zkuste být objektivní ve svých názorech. Pokud bych hodnotil výdělky VK, měl bych zvažovat: 1. VK byl předsedou sněmovny, tudíž zaměstnancem státu. Pokud si vydělal peníze přednáškou ve svém volnu, je to jeho schopnost, jeho výkon => OK, není třeba závidět, ale inspirovat se. 2. Pokud si peníze vydělal v době, kdy měl ve sněmovně, tak je to na kritiku, ale ne za to, že si vydělal peníze, ale že absentoval. Tady musí zasáhnout poslanci - např. stížnost na neomluvené absence, návrh na odvolání z fuńkce apod. Pokud se to nelíbí voličům, mají možnost zajít za svým poslancem a vyžadovat po něm takovouto aktivitu. 3. Pokud ho na přednášku vyslal stát, jako zaměstnavatel má právo rozhodnout o případné odměně za přednášku. Pokud se lidem zdá, že tam jezdí příliš často v rámci "služební cesty" a nekoná svou hlavní funkci, je to zase na voličích, aby aktivovali svého poslance. Ono je to taky o lidech, voličích a jejich schopnosti hájit svá práva, o aktivitách a zájmu o politiku. Pokud jsme národ převážně závistivců, tak to asi nikdy lepší nebude.
0/0
16.7.2002 11:57

Jirina

Dozorčí rady
Může mi, prosím, někdo vysvětlit, jakou konkrétní činnost  (kromě té, která spočívá v účasti na schůzce tak max. 2x ročně v tom kterém určitém podniku, kde se při dobrém občerstvení dá ty 2 hodinky vydržet) vykonávají??
0/0
16.7.2002 11:45

Jirina

Dozorčí rady
Může mi, prosím, někdo vysvětlit, jakou konkrétní činnost  (kromě té, která spočívá v účasti na schůzce tak max. 2x ročně v tom kterém určitém podniku, kde se při dobrém občerstvení dá ty 2 hodinky vydržet) vykonávají??
0/0
16.7.2002 11:44

HM

Volici socanu mysli ze neco vyhrali !!!
Nic nevyhrali budou dale blbci a chudaci tot vse  
0/0
16.7.2002 11:34

antiklaus

Re: Volici socanu mysli ze neco vyhrali !!!
O čem to tady meleš blbe?Je to diskuze o tom kolik měl Klaus úplatků.
0/0
16.7.2002 11:47

Kaja

Re: Re: Volici socanu mysli ze neco vyhrali !!!
Uplatek se nerovna vydelat si ty chudacku:o(
0/0
16.7.2002 13:47

bcd

Klausovi obhájci,
nevztekejte se tady nad nepochopením svého "myslitele", ale zamyslete se také nad podvody jichž se dopouští vaše pražská ODS na pražské radnici. Tam máte možnost rozčílit se nad zloději a zlodějnami, nad korupcí a korupčníky!!!!!
0/0
16.7.2002 11:23

Kaja

Re: Klausovi obhájci,
Hele ty jsi tedy chytrej, bez emoci, jo:o)) A co treba Fencl a jeho restituce a vymeny pudy - cista zlodejina, co treba Lachnit a jeho firmy, co treba Gross a jeho manzelka, co treba Sobotka a Liberta, co treba...... atd. Co ty na to? To je v poradku??
0/0
16.7.2002 12:42

Macek

Re: Re: Klausovi obhájci,
Hele odeesáčku, když furt tak brečíte, že vám v novinách nepřáli, tak tady uvádíš nějak moc těch průšvihů ČSSD. Nehledě na to, že řada těch "afér" je jen v MFD - konkrétně od S. Slonkové. Ježiš jak ta mně chybí. Ona je snad na dovolený, nebo co. Já jsme už asi týden od ní nečetl žádné moudro.
0/0
16.7.2002 14:18

Kaja

Re: Re: Re: Klausovi obhájci,
Pokud vy tvrdite ze jsou to vsechno vymysly novinaru, konkretne S. Slonkove apod., tak mi lkaskave vysvetlete, proc ani jeden z vyse jmenovanych neuvedl informace na pravou miru? Kazdy jeden z tech politiku se jenom vymlouval a podobne. Jako trebe ten magor Fencl, kdyz jeho ridic zpusobil autonehodu, to byla opravdu komedie:o((( A jeste bouchne dverma zpravodaji do obliceje pred televiznima kamerama. To je ale kreten:o) Ty socko:o)
0/0
17.7.2002 7:46

bcd

Re: Re: Klausovi obhájci,
Ne já pouze upozorňuji, že odsáci brečí, jak ostatní kradou. Jenže já můžu zase jmenovat další a dokonce ty co se s váme spolčili, jako Češka, Skalický, Mach, Čermák, Maroušek - nestačila by kapacita webu na jmenování všech zlodějů co jich máte ve straně nebo byli s vámi spřažený. Tyhle vi nevidíte a  stále pouze brečíte, jak vás vláda zadlužuje. Brečte také, že vás vláda zadlužuje, ale vaši soukmenovci kradou !!!
0/0
16.7.2002 14:29

bcd

Re: Re: Re: Klausovi obhájci,
Omlouvám se všem za ten překlep - samozřejmě "vy" nevidíte - nikoli vi. Hodně jsem spěchal a nepřečetl jsem si to.
0/0
16.7.2002 15:27

Laik

Tlustý ho obhájil ...
Ani ten Tlustý už není normální ? :-)) Vojíř má příjmy z pozic  v dozorčích radách a Tlustý musí přispěchat na jeho obranu s tím, že poslanci ČSSD měli těch trafik víc a měli z toho větší příjem ..... Nemám důvod, ani chut užírat se závistí Klausovi, Vojířovi ani komukoliv jinému, ale Vlastík to tedy pěkně logicky zargumentoval ......(ani nechci použít termín "po odéésácku" )       
0/0
16.7.2002 10:55

bcd

Re: Tlustý ho obhájil ...
Tlustý file://\\lustý byl někdy normální ? Je podpis najdete pod téměř všemi privatizačními projekty, které skončily krachem a podvodem......
0/0
17.7.2002 8:17

Starter

Závist, závist a zase závist
Nemohu se zbavit dojmu, že průměrný český člověk prochce nechce uznat a radovat se z úspěchu kohokoliv jiného, jen stále nevím proč tomu tak je, vedlejší příjem pana Klause mne těší  a motivuje, ovšem pokud bych ho bral jako svoji osobní prohru (on 3 mio a ja nic) tak rozumím frustraci ostatních, kteří ale svůj volny čas asi netráví na besedách a psaním knížek.
0/0
16.7.2002 10:22

Tomáš Marný

Re: Závist, závist a zase závist
Máte recht, já taky, když mne šéf pošle na služební cestu firemním autem, si na místě zmáknu soukromě nějakou revizi, když už ty papíry mám, že jo. Akorát jsem zvědav, jak dlouho ve firmě zůstanu, až se to provalí :-((
0/0
16.7.2002 11:11

Afro

Klaus
Tak se pozna aktivni poslanec. Je videt, ze Klaus byl jako predseda PSP na svem miste. Bohuzel takovych poslancu, kteri skutecne neco delaji a nechodej se do PSP vyspat stale neni dost. Pak at se nikdo nedivi, ze Klaus nejvic vydelal.
0/0
16.7.2002 9:55

xx

Bysem chtel taky nejaky teply mistecko za milionek ...
... v nejaky dozorci rade .. bych se pak i vzdal poslaneckyho platu .. fakticky ... nekecam ...
0/0
16.7.2002 9:53

fromfr

Re: Bysem chtel taky nejaky teply mistecko za milionek ...
To chce ale nejdřív taky něco umět a dokázat, ne jenom kritizovat a plkat ...
0/0
16.7.2002 10:33

rado

Fušky pana profesora
budou výrazně klesat.Bude to dáno tím,že nebude v epicentru dění a tím zájem o jeho "moudra" nebude. Navíc si myslím,že kdo poctivě pracuje ve svém hlavním zaměstnání,nemá na fušky čas ani chuť.
0/0
16.7.2002 9:51

fromfr

Re: Fušky pana profesora
to jsou jenom závistivý kecy, každý si holt čas uspořádá jinak, někdo kecá o ničem u piva a večer se vyvylí k televizi a někdo se vzdělává a pracuje celý život, o vaše "moudra" ale nikdo nestojí, tak vám je ani nezaplatí
0/0
16.7.2002 10:36

rado

Re: Re: Fušky pana profesora
Nejsem závistivý,ať má miliónů třeba sto,pouze konstatuji,že dělá něco na úkor něčeho jiného.Ale pan profesor asi pracuje 25 hodin denně.Tenis za něho hraje jeho dvojník.
0/0
16.7.2002 11:42

pes Novák

Je to genius!
Takhle spojit příjemné s užitečným nedokázal žádný náš politik. Nechat si dobře zaplatit za své politické agitky v denících Bohemia a MFdnes.... To je především ta jeho publikační činnost! A pak to ještě 1x až 2x ročně vydat znovu knižně. Z toho tečou prachy.
0/0
16.7.2002 9:48

fromfr

Re: Je to genius!
tady se skutečně ukazuje "TA NAŠE POVAHA ČESKÁ" - místo abyste si vzali příklad, tak jen závidíte
0/0
16.7.2002 10:38

Eman

Re: Re: Je to genius!
Naprosto s Tebou souhlasím. Jsme národ hovad. Má to ale jeden háček, kdyby nebyl předsedou parlamentu a předtím vlády, tak ty jeho kecy nemají žádnou hodnotu a jeho stará by se s bídou dostala do předsednictva krachující Jednoty.
0/0
16.7.2002 12:11

AntiTrout

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.7.2002 9:44

Trout

Re: Fuck Off Trout
To je dobrý, ušetřil jsi spoustu času psaním všech těch písmenek! Krucinál, a dalo mě to tolik práce! BTW co děláš dnes večer? Že bychom si vyrazili s Mr Noname někam na pivko?
0/0
16.7.2002 10:25





Najdete na iDNES.cz