Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS uškodily spory a opoziční smlouva

Spory mezi pravicovými stranami a hodnocení opoziční smlouvy s ČSSD mezi veřejností patří podle vnitrostranické analýzy ODS k hlavním důvodům, které vedly k jejímu neúspěchu ve volbách. Další příčiny autoři vidí v nejasně definované politice ODS pro následující volební období a v nepřesvědčivém závěru její volební kampaně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mgr. Slunečný

ODS uškodila ODS
ODS uškodila ODS. Bohužel ne dle zásluh. Páč kdyby to bylo dle zásluh, dostala by strana VK v letošních volbách 0,04567 % hlasů. Sorry, zapomněl jsem na magistra Větrníka - 0,04568 %.
0/0
17.7.2002 18:26

Petr Dostál

Nikdy jsem nepochopil
jak mohla taková spousta lidí milovat Stalina. Nikdy jsem nechápal mechanismus kultu osobnosti. Teď, když to vidím zblízka, tak tomu začínám rozumět. Ovce potřebují toho vůdce stáda.
0/0
16.7.2002 14:30

D`abel

Proste jsou mimo!!!
Je vubec mozne, ze ta sebranka zlodejskych blbu jeste nepochopila, ze je potopil predevsim Klaus? Ctu tady jinde kolik si vydelava profesor prednaskama. Co proboha prednasi bolsevickej ekonom 13 let po padu bolsevismu. Co jineho nez jak delat podrazy a tunelovat? Nic jineho me momentalne nenapada. No a poslouchat a platit mu ty miliony ho musi chodit jenom jemu podobni. Musite jich tam mit opravdu hodne, nebo Klaus hodne uctuje. Spis to asi bude oboji! Kdo vi jestli tam take chodi Vetrnej Magor, ale asi jo. Ten si to muze pri svejch prijmech dovolit!
0/0
16.7.2002 4:19

Joe

Příčiny neúspěchu
Překvapuje mě, že v různých úvahách o neúspěchu se objevují spíše povrchní a obecné věci zaměřující se na formu (nemáme mladé tvářičky, Klausův hlas z telefonu, strana jedné osoby, nemáme charizmatické vůdce a pod.) Nikde nevidím (nebo snad jen ojediněle) náznak typu "Co jsme slíbili či nabídli voličům ?". Pokud chci zvítězit ve volbách musím oslovit masy (většinu). ODS se zaměřila na hledání nepřítele: bacha na Sudeťáky, bacha na návrat socialismu, bacha na vystrkování růžků KSČM,... Mobilisovala lidi do boje. Na to dneska unavení nespokojení lidé neslyší. Špidla udělal něco jiného: skromě vystupoval a říkal: lidé máte málo peněz, léky jsou drahé, chcete, aby vaše děti studovaly zadarmo ? ... Já vám to dám - zvyšování důchodů, přídavky na děti, bezplatné školství a zdravotní péče, ...Prostě slíbil lidem, že jim jejich největší starosti vyřeší. Na to slyší masy. Že příjde doba, kdy na to všichni doplatíme, to "nikoho" teď nezajímá. Proto zvítězil. Pokud Klaus a ODS přijde s něčím jako, že teď je třeba pořádně pracovat, být odpovědný za sebe, postarat se jen o ty nejchudší atd, tak musí předpokládat, že tomu lidé rozumí a jsou schopni přemýšlet (nehodnotím správnost myšlenek ODS, jen říkám, že to chce trochu inteligence oslovených). Naše masy bohužel nejsou vzdělané (ne že by byli lidé hloupí, oni jen nemají vzdělání, takže nejsou schopni o složitých věcech přemýšlet v souvislostech). Takže lze bohužel jen těžko něco dokazovat s nevzdělaným národem ... A tudíž máme vládu jakou si zasloužíme
0/0
15.7.2002 16:57

Filip

Re: Příčiny neúspěchu
Zcela souhlasím s názorem, že volební výsledek ODS netkví ve více či méně zdařilích volebních plakátech či pozici jednotlivých politiků na žebříčku popularity. Spíše se domnívám, že již skutečně došlo k rozvrstvení společnosti na menší bohatší a větší chudší část, která rozhoduje o výsledku voleb. A co nabídla ODS pokladní nebo řidiči tramvaje? Abstraktní nižší daně? Nebo ty neštastné národní zájmy? To jsou jistě důležité věci, ale člověka s platem učitele, co má rodinu a platí nájemné to příliš nevzruší. Jistě, je těžké zaujmout takového člověka, zvláště je-li tu ČSSD, která prodává budoucnost a utržené peníze rozhazuje. Je také zřejmé, že filosofie spoléhání jen na vlastní síly nebude u lidí, kteří těch vlastních sil příliš nemají, zas tak populární. Avšak bez hlasů alespoň některých z nich ODS volby nikdy nevyhraje. A není pravda, že žádné nelze získat. Abstraktním, byt správným, idejím rozumí bohatší, kteří mají čas o nich přemýšlet. Těch je ale na volební vítězství málo. Chcete-li hlas člověka, který počítá každou korunu, je třeba mu laskavě sdělit, co pro něj uděláte nebo alespoń jakou perspektivu mu nabízíte. Naděje a perspektiva se může vedle cukříku od ČSSD zdát málo, ale možná ne všem. Jen to musí být reálná perspektiva, které bude rozumět. Ani pak nelze očekávat drtivá vítězství, ale je naděje že koalici s podporou 101 hlasů bude sestavovat ODS
0/0
15.7.2002 18:25

Hrdlička Miroslav

V zájmu celé pravice-co nejrychleji nové vedení ODS
Dle mého názoru ODS prováděla prostřednictvím svého vedení špatnou politiku již během posledních let. Volební neúspěch je jen důsledkem.O těchto chybách by bylo možno napsat několi stránek.ODS má na úrovni krajů mnoho schopných politiků,kteří by měli rychle zaujmout místa těch,kteří když zůstanou připraví i v budoucnu svým arogantním a nesnásen- livým chováním další prohry. Kongres se měl sejít do měsíce po volbách a pan předseda měl splnit slib a odejít.K tomu,že ODS vůbec překročila 20ti procentní hranici přispěli právě zástupci ODS z krajů. Příkladem mohou být výsledky z Liberce!
0/0
15.7.2002 16:20

Ivo

Pražský příklad
Všimněme si např. počínání členů ODS na pražském Magistrátu. To snad ani nejsou kariéristé, spíš "zlatokopové". ODS není nejen pro ekologicky trvale udržitelný rozvoj společnosti, ale není ani pro trvale udržitelný rozvoj své strany... Strana, která se neumí (či nechce) očistit, bude muset, aby eliminovala negativní vliv, který má její chování na voliče, slibovat asi tak 5 % daní. (Což ale zas nebude věrohodné.)
0/0
15.7.2002 15:57

Jojo

Koukám jak jojo
 Koukám a čtu příspěvky ,ale nikdo tady ještě konkretně nenapsal co vytunelovali a ukradli  Odéesáci  já jsem se nic nikde nedočetl a kdybych to věděl tak jistě že bych si to tady dovolil zveřejnit  tak bych určitě  ještě  předtím navštívil policejní stanici  a dal tam podnět k trestnímu stíhání a vy co děláte s Klause zloděje to tak necháte
0/0
15.7.2002 15:08

Honza

Re: Koukám jak jojo
Tady uz se trestni oznameni podalo na nekolik clenu ODS, kteri byli v zastupitelstvu a kteri zjevne obchazeli zakon o vyberovych rizenich a davaly zakazky svym firmam. Policie to porad vysetruje, uz skoro 6 let...Bez vysledku...Za tu dobu dokazali udelat 3 vyslechy....Nema to v tomhle state cenu...
0/0
15.7.2002 15:51

hub

Re: Koukám jak jojo
Nikdo neříká, že Klaus je zloděj - pouze stačí sledovat alespoň trochu tisk, rozhlas a televizi, a dovíš se třeba o Knižním velkoobchodu (kauza pana Macka), dále je zajímavé, jak zapadla kauza se sponzorskými dary ODS. Zde evidentně vedení ODS lhalo nebo přinejmenším dělalo mrtvého brouka. Strana, která získává prostředky prostřednictvím nějakých Pepů z Hongkongu nebo pomocí mrtvých nebo neexistujících dárců a nepřizná, odkud peníze skutečně získala, není věrohodná a je evidentně zkorumpovaná. Členy ODS byli svého času i pánové Čermák (kauza bratří Helbigů) nebo Pilip se svou kubánskou kauzou (jeho výlet jsme platili ze svých daní). Členem ODS je i pan Dvořák ( pražský radní a jeho současné problémy s byty v Praze), pan Burgemaister (starosta Prahy 1) s jeho problémy z minulosti atd. Proč asi odešel nejlepší primátor, jakého měla Praha od počátku 90. let  - nebylo to také náhodou kvůli korupčnímu prostředí na pražské radnici ovládané ODS? Jinak pan Klaus byl u toho, když zkrachovalo 17 bank (300 miliard ztráta), 52 kampeliček (7-8 miliard rozkradených), rozkradené fondy z kupónové privatizace atd. Stačí?
0/0
15.7.2002 17:00

jazabel@seznam.cz

ODS si škodí sama
ODS si škodí sama, proč za ni nevystupují v v mediích takoví lidé jako je například Tošenovský, vidíme stále stejné profláknuté tváře někdy při vystoupení například pana Zahradila musím přepínat  program abych se nerozčilila.Jarmila Válková, Brno
0/0
15.7.2002 14:44

bcd

ODS neumí číst??
Volbz jste prohráli, dokonce jste museli podepsat jejich výsledky, tak proč se pořád snažíte dávat nějaký návody na budoucnost ? Copak on to od vás někdo požaduje ? Vaše názory tady minimálně 4 roky nebudou nikoho zajímat....
0/0
15.7.2002 14:39

bcd

Re: ODS neumí číst??
Od té doby co je na dovolené "povětrný Magistr Josef " nemá ODS štávu....
0/0
15.7.2002 14:50

Sulla

Re: ODS neumí číst??
K naší velké škodě. Bude to hodně drahá zkušenost. :o(
0/0
15.7.2002 16:22

Danuše náboženská fanatička

Jsem jednička
Prostě Klaus dostal na prdel a to je dobře !!!!!!!! Já jsem boží jednička !!!!
0/0
15.7.2002 14:27

HM

Zdeněk Škromach dokonalý zástupce lumpenproletáriátu !!!
Zdeněk Škromach, budoucí ministr a dokonalý zástupce tak zvaného lumpenproletáriátu, disponující vulgárním slovníkem v té nejčistší lidové podobě , který je zcela prost intelektuálního Zemanova humoru, usedl do křesla Sedmičky s růžolícími tvářičkami dobře živeného Dařbujana a mluvil, mluvil , mluvil. Nikdy k otázce, nikdy k věci a vždy o něčem jiném, než na co byl tázan. Diváci tak neměli možnost poznat jeho názor na čerstvě schválenou smlouvu se Svatým stolcem, která podle odborníků na církevní právo jde v mnoha bodech nad rámec prvorepublikových zákonů a nevyhýbá se ani majetkovým záležitostem, neměli možnost zjistit Škromachův názor na zadlužování země, na rozporuplné prohlášení členů vládní koalice, na vysoký počet místopředsedů poslanecké sněmovny, ani na názor na to, proč žádají o podporu komunistů pro volbu Hany Marvanové, když by jim na to, co stvrdili podpisem pod koaliční dohodou mělo stačit jejich 101 hlasů. „Střet zájmů? Nemyslím si, „ dal jedinou srozumitelnou odpověď Škromach na otázku, zda jmenování Svobodova dvojčete do funkce ředitele Evropských fondů není střetem zájmů s funkcí jeho bratra Cyrila. No jistě, že dnes ne. Doufám, že si pan Škromach nemyslí, že bychom této spekulaci mohli byť jen na okamžik věřit. Při dnešním novém stylu už bude vše normální a neměli bychom se divit. Při avízovaných čistkách se můžeme dočkat i toho, že v radě ČT znovu usedne milovaný otčím Petrušky Buzkové Erben, místo Bosáka zaujme nepřekonatelný Otík Černý a ředitelem ČT se konečně stane Dostálův kamarád Paluska. Opravdu hluboká pravda se skrýva v jednoduchých slovech Škromacha. Natrhnou všem pr… 
0/0
15.7.2002 14:14

HM

V zemi kde je vetsina chudaku nejde vyhrat !!!
Zeman vsadil na chudaky a dalo mu to koryto Neni treba delat nejake analyzy Klausovi ale 24,45% uplne staci to neni prohra
0/0
15.7.2002 13:36

naštvaný volič

Hodně úspěchů, ale až po změne....
Za největšího vinníka neůspěchů pokládám celé vedení ODS v čele s Klausem.Jsem dlouhodobým voličem této strany,ale to co provedla, vlastně neprovedla ve volební kampani vrcholí s pohrdáním svých voličů.Dobře vám tak,máte se z čeho učit,ovšem přijít na to po volbách je trochu pozdě!!! Nejsem fanda socanů,ale Zeman to udělal velice chytře a sklízí plody své práce. Ať je vám jeho přístup při výměne všech okoukaných a nafučených z vedení ODS příkladem.
0/0
15.7.2002 13:15

jan9

Vše je omyl
Je omylem, že za neúspěch pravice může nějaká 3-měsíční kampaň, je to vše jinak! Volební kampaň ve skutečnosti probíhá neustále, lidé si všímají slov a činů politických stran a jejích vůdců. Voliči, to jsou především obyčejní lidé, zaměstnanci, případně drobní živnostníci. A většina jich už pochopila, že ODS, US, ODA a podobně hájí jen a jen zájmy svoje a velkokapitálu. Ano, mohou za to i média - svým neobjektivním a agresivním psaním proti všemu levicovému. Naštěstí naši lidé mají smysl pro pravdu a spravedlnost, médiím už se nedaří v takové míře vymývání mozků, takže tato nenávistná kampaň médií byla kontraproduktivní.
0/0
15.7.2002 13:11

Sulla

Re: Vše je omyl
Hmmmmmmmmm, to je zvláštní, jak je možné vidět ten samý svět zcela jinak. J¨á si naopak myslím, že média jsou Hradní, tedy někde ve středu. Ne snad objektivní, ale ani pro ODS ani pro ČSSD. Myslí, že je měl an své straně Koalice.
0/0
15.7.2002 16:25

laco

Autoři tohoto materiálu
se buď báli říci celou pravdu nebo ji opravdu neznají a potom nemají ve vedení ODS co dělat. Vedení ODS bylo málo potrestano voliči a proto v sobě bere tu drzost svalovat vinu na fiktivního nepřítele.
0/0
15.7.2002 12:22

mates

Lhaní do vlastní kapsy.
Ano, tak mě to celé připadá. Jestli si ODS myslí, že ve volbách nezvítězila kvůli oposmlouvě, rozhádanosti údajně pravicových politických stran, špatnému závěru kampaně a nepřátelství médiií, tak je vidět, že stále jedou ve "starých dobrých kolejích". Souhlasím s níže uvedenými názory, že dělit něco na pravici a levici je v současné době nesmysl. Pro mě osobně není ODS důvěryhodná pro své propojení s hospodářskou kriminalitou, prospěchářstvím a kamarádíčkováním. Ostatní strany to bohužel dělají také, ale podle mého soudu ODS v této "disciplíně" vyniká. To je ten důvod a partajní šéfové by si měli tento problém přiznat.
0/0
15.7.2002 11:46

Kaktus

Re: Lhaní do vlastní kapsy.
Mam za to, ze v ostatnich stranach to je zalezitosti nekolika konkretnich lidi, kdezto u ODS to je princip. Vzdyt co jineho je kamaradickovani, nez ODS tolik proklamovana PRAGMATICNOST?!
0/0
15.7.2002 13:10

Vysočina

Těšte se!!
Tak co intelektuálové, prosrali ste volby a ta vaše pravice pujde brzo do hajzlu. A pište si kdo lidem co fakt pracujou (a třeba rukama( nepude na ruku, tho vezmem do parády. A pudem tvrdě! Pak vám ty vaše baráky nakradený a auta nebudou nic platný. To se s toho ještě poděláte i s Havlem a klauzem!
0/0
15.7.2002 11:29

Squeez

Re: Těšte se!!
No, vidím, že je čas opustit tuhle diskusi. A následně asi tuhle republiku...
0/0
15.7.2002 11:33

VF

Re: Re: Těšte se!!
Divím se, že zde ještějste. Tato republika Vás není hodna "!
0/0
15.7.2002 13:13

dp

Re: Těšte se!!
Rukama se uživí každý, to zase není takový problém. Ale Ty se hlavou uživíš asi těžko.
0/0
15.7.2002 12:11

NADČLOVĚK

Re: Těšte se!! HOLOTO !
MODRÝ PTÁK TI VYKLOVE OČI  Špidloň si může vládnout jak chce, opravdovým vládcem světa je KAPITÁL ! Finanční elita může na čas povyhazovat všechnu holotu z práce, snížit jí mzdy, zadupat ji do země a taky to udělá. Ty tvoje ruky si strč do .... svý starý! Socanští psi budou chcípat po tisících hlady, pravicová armáda to bude přejíždět tanky, ty vaše podělané panelákové kůlny necháme vybombardovat NAŠE MERCEDESY A VILY BUDEME BRÁNIT DO POSLEDNÍHO VZDECHU PROLETÁŘSKÝCH MĚNĚCENNÝCH OBLUD!
0/0
15.7.2002 13:50

Vysočina

Re: Re: Těšte se!! HOLOTO !
Tak se podívej ty hajzle kolik jezdí slušnych lidi škodovkama na odpis, protože všechny prachy ste ukradli vy. Celá ODS a uhelný sklady - sebranka první třídy. A podle tebe jsou dělníci holota - KDO NA TEBE DĚLÁ, ty pojebe!!Ale těš se, chudáku, protože lidi co tvrdě makají se co nevydět naserou a nakopou vám prdele. Budete viset na lampách za kule, pravičácká sebranko. Pak si můžeš o kapitálu nechat zdát.
0/0
15.7.2002 14:12

Anděl

Re: Re: Re: Těšte se!! HOLOTO !
Mel by jste se odstehovat na Kubu nebo do Koree, kde jsou si vsichni rovni. Uz jenom z Vaseho slovniho projevu je jasny ze Vase inteligence se blizi nule. Jste obycejnej chudak, ktery zavidi kazdymu kdo neco v zivote dosahl. Ja jezdim BMW a nikomu jsem nic neukradl. Vystudoval jsem VŠ a poctive se zivim. Bohuzel jenom hlavou, ale to Vy urcite nepochopite, ze jo. Neco takoveho jako hlava a v ni mozek Vam evidentne chybi, Vy.......................:o))))
0/0
15.7.2002 15:32

Sulla

Re: Re: Re: Těšte se!! HOLOTO !
To máš, hochu dělnická, opravdu těžký. Asi jsi si rukama nevydělal ani na slanou vodu, jinak by jsi v tuhle hodinu makal v nejkaý Kolbence no a pak stejně děláš, jako ten dělník a opora státu jen a jen to, co ti vymyslej a nalajnujou jiní. No a protože na to nemáš, tak závidíš. Kdyby si se líp učil, mohl jsi to někam dotáhnou, ale takhle. Tak si alespoň zanadávej.
0/0
15.7.2002 16:31

Laik

Re: Re: Těšte se!! HOLOTO !
Prosím Vás, pochvalte někdo už tohohle debila (tady Nadčlověk, v předchozím článku ODS-MANN). Pochvalte mu někdo ty jeho potem skryté vily a mercedesy, pochvalte ho někdo, jak zametá ve své firmě se socanama a na minutu všechny propouští. Pochvalte ho někdo, jaká je to finanční elita. Pochvalte ho někdo, jinak asi nebude mít erekci a jeho život příjde vniveč. Ačkoliv nejsem levicového smýšlení, tak mě ty pochvaly nějak nejdou, když vidím, co za ko*oty zabíjí tu pravici dál a dál ....Pořád doufám, že je to provokatér stejně jak magistr Větrný a že takhle vypatlaný ve skutečnosti není.....   
0/0
15.7.2002 14:30

Pína

Znova!!!!!!!
ODS začněte znova. Bez "ukřivděnýho boha" Klause, bez příšernýho Tlustýho, který nic užitečnýho nenavrhne, zato jenom kritizuje a kritizuje, a bez Langra který byl na začátku celkem sympatickej, leč později se z něj stal prachobyčejný politik stylu:"já jsem z ODS, kdo je víc.". Jeho úsměv je už spíše výsměch.
0/0
15.7.2002 11:28

Henry

taky důvod
http://r43.ecn.cz
0/0
15.7.2002 11:23

Pína

Znova!!!!!!!
ODS začněte znova. Bez "ukřivděnýho boha" Klause, bez příšernýho Tlustýho, který nic užitečnýho nenavrhne, zato jenom kritizuje a kritizuje, a bez Langra který byl na začátku celkem sympatickej, leč později se z něj stal prachobyčejný politik stylu:"já jsem z ODS, kdo je víc.". Jeho úsměv je už spíše výsměch.
0/0
15.7.2002 11:19

milan

Nádech totality
Analýza neúspěchu ODS ve volbách mi připomíná sebehodnocení stran, které mají hodně blízko k totalitímu myšlení. Také je zajímavé, že je to strana, která ač má poměrně dobré volební výsledky, nedokáže se dohodnout s ostatními, což je třeba, pokud nechce zahodit hlasy svých voličů do koše, ba nepřipouští jiné názory ani uvnitř sama sebe a takové straníky ze svých řad vylučuje - viz. vznik US, a všichni ji ubližují a jsou proti nim......Škoda, že tato tzv. "pravicová strana" tolik zdiskreditovala skutečně pravicovou politiku v naší zemi, kde má bohužel stále menší šanci na úspěch.
0/0
15.7.2002 11:19

Adalbertus

Re: Nádech totality
Nemyslím si, že se nedokáže dohodnout. Opoziční smlouva byla dohoda v době, kdy ostatní (KDU a US) se nebyly schopni dohodnout s vítezem voleb ČSSD a ani s Druhým, tzn. ODS. Paradoxně to, že se dokázala dohodnout ji velmi uškodilo. A za druhé nikdo nikoho nevylučoval, většina těch, kteří byli ve vládě v roce 1997 odešla sama, když jejich názor nezvítězil. Ne proto, že by názor někdo potlačoval, ale proto, že nedokázali přijmout, že zůstali v menšině. A to je pravý důvod vzniku US. Pokud někdo tvrdí, že byli vyloučeni, pak jednoznačně lže.
0/0
15.7.2002 12:48

Boss

Re: Re: Nádech totality
To co jí uškodilo není schopnost se dohodnout, ale bezzásadovost. Pokud před volbami říkám "Doleva a nebo s Klausem" pak se toho musím držet i po volbách a ne že se po volbách vydám doleva s Klausem. Klaus tvrdí, že před volbami může říci cokoliv a po volbách to nemusí plnit a já si myslím, že je dobře že tento názor mu  75% voličů neodsouhlasilo.
0/0
15.7.2002 14:21

Sulla

Re: Re: Nádech totality
Tak nějak bych to viděl taky. Nechtěli prostě z US. Myslím ale že hlavní strůjce současného vzestupu levice je Havel. Po celoživotním boji s komunismem je dostal v potu tváři do vlády. Hezký životní úspěch. :o(
0/0
15.7.2002 16:35

Squeez

Nemalý problém je v tom (a svědčí o tom některé příspěvky níže), že občané ČR už mají díky politickým kategoriím "Pravice-Levice" v hlavě úplnej bordel. Strany, které se ohánějí pravicovým programem, provádějí - octnou-li se u moci - v podstatě levicovou politiku a naopak. V takovémto prostředí jsou diskuse o hledání pravicové myšlenky a o postojích médií k pseudopravicovým paradigmatům úplně scestné. Čas nazrál k příchodu "pravého a pravicového mesiáše", který jasně sdělí národu, co je podstatou jeho směřování , idejí a základem jeho politiky a který se z účelových důvodů a k osobnímu prospěchu NIKDY nespřáhne s někým, kdo propaguje ostře sociální stát, ve kterém úspěšní platí na líné. Ať už se takoví lidé nazvou občanští demokraté nebo unionisté. Tak pravil Squeez.
0/0
15.7.2002 10:58

meresjeff

Re: mesiáš
Ano on přije, hosana. A jeho slova budou:
Přikázání první: Slovo Pravice nevezmeš do úst nadarmo. Přikázání druhé:  Propuštění z práce pokorně přijmeš a nezaprodáš duši peklu odborů.
Přikázání třetí: Svému dítěti vzdělání platiti budeš, protože chytrý mozek jeho jest branou do nebe.
Přikázání čtvrté: Nepřekročíš hranici Unie Evropské , neboť satan socialistický přebývá tam.
Přikázání páté: Nepožádáš reistrovaného partnera svého.
Přikázání šesté: Cti národ svůj a on ochrání tvůj majetek, jakož i manželku tvou před Němci strašlivými.
Přikázání sedmé: Byrokratu nebudeš se klanět a desátek mzdy své do kapsy mu vkládat, nýbrž i přes příkoří své Zákon dodržovati budeš.
Přikázání osmé: Kapitál zahraniční, vždy v úctě míti budeš a stéblo přes cestu mu nepoložíš.
Přikázání deváté: Nezneužiješ sociálních dávek, nýbrž v potu tváře budeš je platit.
Přikázání desáté: V trojjedinou bytost budeš věřit PRAVICE-ODS-KLAUS a pochybovače ohněm a mečem hubiti budeš.
   
0/0
15.7.2002 11:30

Squeez

Re: Re: mesiáš
BRAVO! Klobouk dolů, příspěvek par excellence. 1.A třída. Člověče, Meresjeve, Vy byste neměl ztrácet čas touhle pitomou diskusí, protože máte na rozdíl od ostatních vtip a mozek v hlavě. A TO MYSLÍM NAPROSTO VÁŽNĚ ! V úctě Squeez.
0/0
15.7.2002 11:38

Kal

Re: Re: Re: mesiáš
 
0/0
15.7.2002 19:39

meresjeff

TOMU ŘÍKÁM ANALÝZA
Stejně tak, jako nebyla ODS schopna najmout si pro volby externí firmu a lepila ji svépomocí, stejně tak nebyla schopna reagovat při vypracování Anylýzy volebního neúspěchu.  Výsledkem je text, který sice popisuje  příčiny "porážky", ale důsledky z něj vyšlé, dokazují, že autoři již nejsou schopni překročit své vidění světa.
Perla číslo jedna -> špatná prodejnost opoziční smlouvy. Podle mého názoru prodat opoziční smlouvu 25% voličů je úspěch. Myslet si, že pravicoví voliči (to znamená ti, kteří si myslí, že podporovat vládu levice proti které mobilisuji, je nemorální) takovou věc mohou zkousnout, je zaslepenost.
Perla číslo dvě -> otevřenost v nepopulárních otázkách. Podle mě to bylo jediné plus volební kampaně. Umožnilo to ODS nabídnout jasnou opoziční alternativu Zemanově vládě. Naopak otevření populárních témat (Německá otázka či EU) oslovilo voliče tak že odjely na chaty.
Perla číslo tři ->ODS musí usilovat o vlastním mediálním zajištění. Cožpak se ODS nepoučila. Jakpak se jmenovaly ty zaniklé stranické časopisy v minulosti, které stály pokladnu ODS tolik peněz? A co NOVA nebo Super. Najměte si raději schopnou PR agenturu, která bude kontrolovat nebo alespoň korigovat mediální projevy vůdců ODS.
A nakonec perla nejgeniálnější -> nositelem korupce byla vždy levice. To je asi příklad interního humoru jen pro zasvěcené. Myslím že při psaní této věty jste se společně hodně nasmáli, že Miroslave Beneši, Jane Koukale, Hynku Fajmone, Václave Mencle a Martine Římane.
 
 
0/0
15.7.2002 10:46

Polevoj

Reakce Meresjevovi
Meresjeve, je to bystrý rozbor (až na tu gramatiku:-)). Souhlasím z dobrých 90%. Poslední věta o korupci je skutečně neuvěřitelná. Přitom si ale nemyslím, že analýza je úplně scestná, některé věci definuje bezpochyby správně. Nedostatek styčných bodů s reálným světem však autorům zabránil v odhalení úplné pravdy, tj. že CÍSAŘ JE NAHÝ.
0/0
15.7.2002 11:08

Drak

ODS proti všem
Když tak pročítám všechny příspěvky, je vidět proč ODS dopadla tak jak dopadla. Volební kampaň vedená ve stylu "komunisté a ČSSD tuto zemi zplundrovali a jedině ODS je nejlepší a dostane Vás z toho", jakož i absence rozumných argumentů - to je společné s drtivou většinou příspěvků zastánců ODS. Pokud mám mluvit za sebe, vadí mi, že politici ODS se soustředili jen na kritiku ostatních( nejen ČSSD ), vadí mi, že slibují dost nereálné věci(vládli osum let a teď chtěli dokázat více než za těch osum let). Nějak mi prostě připadá férovější říct, nesnížíme daně, jen upravíme daně tak, aby zůstali daňové kvóty zachované, protože ten stát někde musí peníze brát a ne tvrdit - snížíme daně! Stejně tak mi připadá férové obhajovat SVOJI minulost a budoucnost než kritizovat chyby ostatních. Možná budu někomu připadat naivní, ale věřím, že pokud by se dalo mluvit o politické morálce, pokud nějaká existuje, viděl jsem ji v těchto volbách právě jen u ČSSD. A věřte, že pokud by byla taková i nějaká například pravicová strana, která by neměla vyloženě odpuzující program, výsledek voleb by nebyl tak jednoznačný. Mrzí mě, že většina současných politiků vidí voliče jen jako hlasy v době voleb a jinak pro ně nejsou nic.
0/0
15.7.2002 10:39

luban

ČESKÝ KOCOURKOV.JÁ NIC, JÁ MUZIKANT. TAKTO MI PŘIPADÁ SLAVNÁ ANALÝZA ODS.JESTLIŽE CHCI PŘESVĚDČIT VOLIČE O SPRÁVNOSTI PROGRAMU A LÍDRŮ,KTEŘÍ TENTO PROGRAM BUDOU NAPLŇOVAT,MUSÍM MÍT JISTOTU,ŽE TO OPĚT NESMRDÍ NĚJAKÝM PRŮSEREM.JAK TO OD ROKU 1997 U VRCHOLNÝCH PŘEDSTAVITELŮ ODS BÝVÁ.ABY JEDNOU V.K. NESKONČIL JAKO TEN KŮL V PLOTĚ. IKDYŽ JSEM PRAVICOVĚ LADĚNÝ ČLOVĚK, NA ČSSD SE MI LÍBÍ, ŽE SI DOKÁZALA VYTVOŘIT TAKOVÝ KÁDR LIDÍ, ŽE JE SCHOPNA VOLIČI NABÍDNOUT OPĚT NOVÉ TVÁŘE VE SVÉM NOVÉM KABINETU. BOHUŽEL ODS ZASPÁVÁ DOBU.BA NAOPAK SE VRACÍ DO OBDOBÍ MONARCHIE V.K.=KRÁL + JEHO KAŠPÁRCI.PRAVICE JE V ČESKÝCH ZEMÍCH BEZ SCHOPNÉ ALTERNATIVY, KTERÁ BY BYLA DOBRÝM RYVALEM ČSSD.
0/0
15.7.2002 10:26

Janek

Opravdu pravice???
ODS neustále říká: "My jsme jediná pravicová strana ", "My jediní známe recept, ostatní poškozují.....",    ¨Její vládnutí bylo však připos...., vždyť její politici v čele s V.K. ani nezprivatizovali banky, kolik zbytečných firem nechali fungovat pomocí dotací.... To není pravicová politika. To je levicová. A volby prohráli proto, že tu jejich "pravicovost" jim už nikdo nežere. Vždyť ten Zeman se nakonec choval a vládnul pravicověji!!! Je to děs!! Bude-kli to takto za 4 roky, volit už nepůjdu. Já jsem totiž pravicovej volič!
0/0
15.7.2002 10:02

Daniel

Neomylnost
Tak vidím. že ODS se vůbec nepoučila a chyby hledá jen a jen u druhých. Já jsem sympatizoval s Klausem, jeho politická kariéra už je za Zenitem, už není schopen rozumně uvažovat. ODS si vůbec neuvědomuje, že největším škůdcem jsou její vlasní členové - odporný komunista Tlustý, "podnikatel" Langer, hloupá Dostálová atd. A takovou "reprezentaci" je veškrá snaha zbytečná, příště je bude volit je pár podobných tunelářům jako jsou oni.
0/0
15.7.2002 9:48

bcd

Re: Neomylnost
Já jsem nikdy s Klausem nesympatizoval a v tom mám proti Vám výhodu. Copak jste to v začátcích neviděl, jak to vedli už od začátku ? Copak lidé jako Dyba, Vodička, Čermák a další nebyli pro Vás dostatečným varováním ?? To je mi líto, to potom nejste asi tak chytrý, jak by bylo třeba. Tohle přece viděli mnozí....
 
Co máte proti Dostálové ? Tady se desítky lidí ukájelo narážkami na "samičku Haničku" Marvanovou. Já bych raději Dostálovou - inteligenčně jsou na tom stejně, ale Kateřina  - to je jiná kočka.....
0/0
15.7.2002 11:05





Najdete na iDNES.cz