Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unie posvětila schodek státního rozpočtu

Podpisu koaliční dohody Koalice a ČSSD už nestojí nic v cestě. Republikový výbor US-DEU totiž akceptoval schodek veřejných rozpočtů, s nímž počítá návrh programového prohlášení chystané vlády. Kvůli deficitu odstoupila ve čtvrtek z funkce šéfka unionistů Hana Marvanová. Pro ni se teď otevřela cesta do vedení sněmovny, kde by mohla být místopředsedkyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Děkuji ti soudruhu
TO Cynyc - Děkuji ti soudruhu za dlouhý a nepoučný "canc" plný nesmyslných žvástů a lživých rétorik. Ty sám by jsi potřeboval psychiatra. Jenom doufám, že takovýchto rudých šmejdů jako jsi ty, tu není mnoho a že návratu "kreatur" jako jsi ty pomohla nizká volební účast.
0/0
8.7.2002 6:51

Cynyc

Jen se odreagujte
Psychologický profil vetšiny přispěvatelů této konference by byl vděčným námětem psychiatrické studie. Tak nekompetentní názory a nízkou úroveň vyjadřování, odkrývající neschopnost, závist a paranoiu jejich autorů, není možno slyšet ani v českých hospodách - za nimi se musí přijít sem, na anonymní internet. Váhal jsem, zda vůbec reagovat, ale někdo vám musí říct, jaká je realita, když ji nejste schopni rozpoznat sami. Takže stručná analýza povolební situace a role jednotlivých stran:
ODS je socialistická strana stalinistického typu s populistickou pravicově nacionalistickou rétorikou, která svým volebním výsledkem sklidila, co tak dlouho seje. Setrvání Klause v jejím čele (které je zcela jisté) povede k dalšímu poklesu jejích volebních preferencí, nakonec až pod úroveň potřebnou ke vstupu do parlamentu (druhý možný model, dlouhodobé zachování skalní voličské základny této sekty, jako je tomu u KSČM, považuji vzhledem k jednoznačné fixaci na vůdce a jeho omezené životnosti za nepravděpodobné). To umožní obrodu české pravice a normalizaci politické scény. Současnou situaci si ovšem pravice zavinila sama, protože připustila, aby ji rozbilo megalomanství jednoho člověka.
ČSSD se po odchodu Zemana a nástupu aspoň prozatím mnohem důvěryhodnějšího Špidly stala variantou mnoha politicky nevyhraněných voličů, které zklamala ODS (přičemž důvodů byla celá řada, od osoby předsedy přes důraz na nacionalistická témata až po stupňující se euroskepticismus). Jejich vítězství je - jako liberál musím řící bohužel - druhou nejlepší varinatou, která mohla ve volbách nastat (nejlepším by pochopitelně byl výrazný úspěch Koalice), protože na rozdíl od ODS je schopna splnit nejdůležitější úkol následujících let, vstup do EU. Cena - především v podobě zadlužení a nereformované daňové soustavy - bude jistě strašlivá, ale ne natolik katastrofální, jako nepřijetí do EU. Kromě toho, ODS už mnohokrát prokázala, že liberální má pouze proslovy, takže šance dočkat se v tomto volebním období podstatných reforem byla tak jako tak nulová.
Koalici, která je přes svůj nevelký volební zisk řadě lidí zjevně největším trnem v oku, nelze posuzovat jako celek. KDU-ČSL je oportunistická strana, schopná přizpůsobit svůj program komukoli, kdo bude ochoten s ní vládnout. Může si to dovolit, protože má stabilní voličskou základnu, kterou z celé strany zajímá jen slovo křesťanská v názvu. KDU-ČSL je hlavním viníkem dramatického propadu preferencí Koalice. Byla to ona, kdo svým postojem rozbil Čtyřkoalici, přičemž tak zcela otevřeně učinila proto, aby se nemusela dělit o místa v parlamentu a případně ve vládě. Další ukázkou účelové morálky představitelů této strany byla jejich výzva, aby voliči Koalice dávali preferenční hlasy jim. Odpor k této straně a jí způsobená ztráta důvěry v Koalici byla hlavní příčinou jejího volebního debaklu. Vzhledem k povaze této strany se zdá pravděpodobné, že celá Koalice pro ni od začátku byl jen způsob, jak využít popularitu jiných stran k vlastnímu zisku. Unie svobody je případ zcela odlišný. Vznikla jako strana pravicově zaměřených politiků, kteří nebyli ochotni pouze přikyvovat Václavu Klausovi a vzdát se kvůli tomu svých morálních zásad. Stručně lze říci, že všichni slušní lidé z ODS odešli do US, bohužel tam s nimi odešla i řada prospěchářů, kteří považovali ODS za vyřízenou veličinu a US pro ně měla být výtahem k moci. Momentálně řada lidí kritizuje US za to, že byla ochotna vzdát se podstatné části svého programu a jít do vlády s ČSSD. Tito lidé si neuvědomují, že politika je umění kompromisu. Je jistě principiální setrvat u svého programu a nejít do vlády s nikým, kdo nemá program zcela shodný, ovšem taková strana nikdy nic neprosadí a je otázkou, zda má její existence smysl. Toto volební období bude ve znamení vstupu do EU, a proto bylo morální povinností všech politických sil, které o vstup usilují, vytvořit vládu, která tento cíl bude naplňovat. To US udělala a i kdyby její politická existence splněním tohoto cíle skončila, udělala by tím pro nás víc, než ODS za celou dobu své existence. V této diskusi často opakovaná teze, že jí jde o "koryta", je u nejmenší parlamentní strany prostě směšná.
KSČM je stejně jako ODS spíše sektou, než stranou. Fatální chyba, které jsme se dopustili tím, že jsme tuto stranu nepostavili mimo zákon, se nám nyní vrací jako bumerang v podobě drzých prohlášení lidí, kteří, místo aby demokracii budovali, ji zneužívají. Na negaci jednoho z hlavních listopadových hesel "Nejsme jako oni" založený předpoklad, že uděláme-li tlustou čáru za minulostí, nedovolí stud komunistům vystrčit osy z děr, mylně přisoudil komunistům vlastnosti jako stud či schopnost sebereflexe. Základním faktem, který hovoří o povaze této strany, je jejich odmítnutí distancovat se od čtyřicetiletého komunistického teroru. Tím oficiálně přiznávají, že v případě jejich volebního vítězství udělají ze země bleskurychle jeden velký koncentrák a především si dají pozor, aby nezopakovali žádnou z chyb, kvůli které se totalita zhroutila. Cílevědomé vylučování této strany z politického života země, jak jej provádí prezident Havel, je jediným možným postojem slušných lidí k této sbírce kreatur.
0/0
7.7.2002 18:27

Jirka

Re: Jen se odreagujte
Děkuji ti soudruhu - za dlouhý a nepoučný "canc" plný nesmyslných žvástů a lživých rétorik. Ty sám by jsi potřeboval psychiatra. Jenom doufám, že takovýchto rudých šmejdů jako jsi ty, tu není mnoho a že návratu "kreatur" jako jsi ty pomohla nizká volební účast.
0/0
8.7.2002 6:46

Jiri Trouba

Re: Jen se odreagujte
Slusni lide? V US? Koalice nejlepsi reseni? Snite Vy a nebo ja. Jednomu z nas to strasi v hlave. Nemohu uverit, jak muzete neco tal drzeho rici na verejne listine. Vzdyt vsichni Ti "slusni lide" byli schopni docela "slusne" zradit i sve volice, nepocitam-li celou zemi, a pro ucast ve vlade se uplne odchylit od jejich "programu": pokud ten jejich "program" byl vubec programem a nebyl jen vabitkem na volice.
0/0
8.7.2002 8:40

Re: Jen se odreagujte
Jediný dojem - moc kecáš.
0/0
8.7.2002 8:55

Phate

Re: Jen se odreagujte
Ty seš prostě dement. Pokud považuješ za nejlepší variantu vítězství Koalice, která (jak právě předvedla) netouží vůbec po ničem jiném než po korytě a to za jakoukoliv cenu, měl bys spáchat sebevraždu.
0/0
8.7.2002 11:51

Volič ČSSD!

Ať žije ČSSD!
Vy hnusný unionistický rozvracečský kundy, podívejte se, kam jste přivedli naši zemi. Ne pana "Profesůrka", ale Hitlera na vás. vaclav_cvrcek@hotmail.com
0/0
7.7.2002 14:57

Kal

Re: Ať žije ČSSD!
Neměl by sis dát na hlavu něco studeného
0/0
7.7.2002 15:05

Pongo

Lidové noviny:
Požadavek, aby poslanci svým podpisem stvrdili podporu vládních návrhů zákonů, je podle politologů na hranici ústavních principů, podle některých přímo protiústavní.
"Kdyby to nějaká skupina poslanců dala k Ústavnímu soudu, jsem přesvědčen, že by to zrušil," uvedl například Rudolf Kučera. Politologové připomínají, že poslanec musí být odpovědný především svému voliči, a až teprve potom straně. "V tomto případě se stranická disciplína rozšiřuje na strany tři," míní Zdeněk Zbořil. Podle jeho kolegy Bohumila Doležala by se poslanec podepsáním takového bianco šeku mohl snadno dostat do nepříjemné situace - v případě, že by byl vládní návrh v rozporu s jeho svědomím, musel by se zpronevěřit buď svému podpisu pod koaliční smlouvou, nebo sám sobě či svým voličům. "A na tom je cosi povážlivého," uvedl. Za zcela absurdní považuje Zbořil podpis dvou nezávislých poslanců Táni Fišerové a Svatopluka Karáska: "To už je skutečně za hranicí ústavních principů."
Zbořil dokonce tvrdí, že mu podobný princip připomíná doby Národní fronty, kdy všichni poslanci museli hlasovat jednotně. "Co když vláda přijme chybný zákon? To jej taky odhlasují," ptá se Zbořil. A Kučera dodává: "Zákonodárci jsou tu od toho, aby přezkoumávali návrhy vlády, aby je opravovali, to je běžný postup."
Politologové většinou chápou snahu sociální demokracie najít mechanismus, který by zajistil stabilitu vratké vládní koalice. "Oni si navzájem nedůvěřují a nevěří ani vlastním poslancům...ale nevím, zda je tohle nejšťastnější řešení," uvedl Zbořil. Dodal, že vláda si tímto způsobem také zajišťuje svou nedovolatelnost. "Je to opoziční smlouva v jiné podobě, možná ještě horší," řekl Zbořil.
Koaliční smlouva dále počítá s většinovým hlasováním v kabinetu. V případě, že jedna ze stran vznese námitku, spustí se mechanismus smírčího řízení, kdy se strany budou snažit o kompromis. Lídři malých stran se domnívají, že pokud se kompromis nenajde, nebude se sporná věc vůbec předkládat. Politologové však považují smírčí řízení za chabou obranu. "ČSSD si v podstatě může dělat, co chce...například rozpočet se odložit nedá," uvedl Zbořil. Podle Doležala je jedinou šancí malých stran dávat neustále najevo, že ve vládě nemusí být. "A nenechat se zastrašit výhrůžkami, že místo nich může přijít Klaus nebo komunisté," řekl.
0/0
6.7.2002 20:44

Pongo

Zadlužení
Výchozí rok 1993, konec I.Q/2002.
 
V letech 1993-1997 zde byla vláda pod vedením Klause. Zadlužení v roce 1993 bylo 158,85 mld., v roce 1997 173,14 mld.
 
Zhruba rok nám vládl Tošovský: 173,14 - 194,68 mld.
 
Od roku 1998 nám vládne ČSSD: 194,68 - 358,35 mld. bez roku 2002 (-80 až -120 mld.). Stále ještě nebyla uplatněna garance za IPB (odhad je 120-150 miliard).
 
Plán ČSSD 2003-2006: schodek se zvýší o 620 mld.
 
CO DODAT? JAK TADY NĚKTEŘÍ TVRDÍ, VŠECHNY PROSTŘEDKY JSOU VYNAKLÁDÁNY ÚČELOVĚ, PRO NAŠE BLAHO   SNAD KONEČNĚ TI SLEPÍ OTEVŘOU OČI, ALE TO SI ASI O ČESKÉM ČLOVÍČKOVI MYSLÍM HODNĚ.
0/0
6.7.2002 20:30

Pongo

Unie ztratila
poslední část své pravicovosti. Vzhledem k tomu, že prozatím každý naplánovaný schodek ČSSD překročila nejméně o polovinu, máme se na co těšit. Pro letošek byl schválen schodek 42 mld, ale minfin to už teď odhaduje na 80-90 mld. Plánovaný schodek na 4 roky ve výši 620 000 000 000 korun se pravděpodobně posune až k hranici biliónu. V současné době dělá zadlužení zhruba 450 mld. Pak bychom se v roce 2006 mohli pohybovat  na hranici 1,5 biliónu korun, což jsou 2 roční rozpočty. Jinými slovy v roce 2006 bude utraceno to, co se vydělá v roce 2008. Sami unionisté smlouvě s ČSSD říkají prostituční a mají pravdu. Chovají se jako šlapka, která prodává sama sebe. Za 3 ministerská křesla obětovali hlasy víc než půl milionů voličů.
Ti z Vás, kteří schodek bagatelizují by se měli trochu zamyslet. Každý z nás si už určitě bral půjčku, a tak dobře ví, jak se splácí. Pokud bude zadlužení skutečně 1,5 biliónu, pak 2% úrok dělá ročně 30 mld. Je velice těžké si představit, jak se budou umořovat už jen úroky Ledaže bychom se zařadili mezi vývojové africké státy a čekali, kdo nám dluh odpustí.
Takto významný státní dluh je skutečně cesta ve stopách Argentiny. Ale co by. Vždyť ještě můžeme prodat Karlštejn, Karlův most, Hrad, Hrádeček...
0/0
6.7.2002 17:34

Kal

Re: Unie ztratila
Neměl by ses zamyslet nad sebou sám? Zacházíš s těmi čísly trochu "volně"....1 bilion 1,5 bilionu  - proč neodhadneš prognostiku třeba schodek ve výši 150 bilionů . Ale teď vážně  - jak to vypadá ve světě nebo alespoň v Evropě - nehospodaří snad skoro všechny státy občas (spíš většinou) s deficitními rozpočty ? A nutno říct s mnohem většími deficity. Není spíš důležitější na co se deficit používá a co se jím financuje? Jak by si vzniklou situaci řešil TY, když tak "profesionálně" žongluješ s čísly? Nechal by si "padnout" všechny banky a podniky jen aby jsi měl vyrovnaný rozpočet?
0/0
6.7.2002 18:00

Pongo

Re: Re: Unie ztratila
Takže v současné době je schodek 450 mld. Plánovaný schodek na další čtyři roky je dalších 620 mld. 450+620=1070 mld, tj. 1,07 bilionu. ČSSD zatím vždy schodek alespoň o polovinu překročila (620/2=310) 1070+310=1380 mld. Jak je to daleko k 1,5 bilionu? Pokud bys hospodařil stejně jako ČSSD, už jsi dávno na bubnu. A jinak nech si, prosím, socialistické bláboly pro sebe. To co je ve schodku teď už dávno není dluh zděděný. A na co se současný dluh používá? Na spotřebu. Pokud by se používal na investice, byla by pravděpodobnost, že se aspoň něco vrátí. Takhle se vrátí jen účet za úroky.
 
Již někomu jinému jsem zde odpovídal podobně: Vezmi si u banky půjčku ve výši dvouletého platu (průměrně tedy 360.000 Kč), kup si za to auto a hoď ho ze skály. Pak na tom budeš stejně. Peníze v pr***i, auto v pr****i, a jen budeš splácet půjčku i s úroky.
0/0
6.7.2002 19:44

Kal

Re: Re: Re: Unie ztratila
Pořád meleš to stejné, ale nenapsal si nám jak bys to řešil PROGNOSTIKU. Ptám se ještě jednou: kde v Evropě se hospodaří bez deficitu?  Na jakou "spotřebu" se deficit používá. Na co konkrétně!   Píšeš o důsledcích a ne o  příčinách dluhu. Píšeš že v roce 1993 byl dluh cca 175 mld. a dávaš to jako vzor! Jenže to ještě  neproběhla privatizace a transformace hospodářství a mimochodem i rozpočtová pravidla byla jiná, takže v tehdejších rozpočtech se neobjevila např.položka - Konsolidační banka (později agentura). Jsi schopen vůbec připustit, že značná část dnešního dluhu jsou právě "náklady transformace" - tj.zpackaná privatizace, vytunelované banky a podniky? Chápu že máš nějaké politické preference, ale ty by ti něměly úplně zatemnit mysl  
0/0
7.7.2002 8:19

Pongo

Re: Re: Re: Re: Unie ztratila
Zatemnělý mozek skutečně nemám. Ty tvé "náklady privatizace" jsou již splaceny. Rok 1993 nedávám za vzor. Je to výchozí rok samostatného českého státu, pokud to nevíš. V roce 1993 byla privatizace dávno v plném proudu. Jak má podle tebe stát ovlivňovat dění v nějakém podniku? To snad má být opět Státní plánovací komise? Nebo snad má stát dohlížet na každý podnik, případně v něm sám hospodařit? To by jsi chtěl, SOCIALISTO? Podle tebe tedy je současný deficit vynakládán ke zlepšení situace? Ano, v rozpočtu tehdy nebyla zahrnuta KoB (KoA), ale také nebyl zahrnován do rozpočtu příjem z privatizace, jako to dělá stále ještě současná vláda. Pokud by tyto prostředky byly vynakládány správně, pak by se za poslední 4 roky nezvýšila nezaměstnanost o 3%, HDP by neklesalo...
 
Jak bych já řešil problémy schodku? Jednoduše: Omezit výdaje státu - snížit počet státních úředníků, nezvyšovat platy u poslanců a soudců, zrušit jejich 13. a 14. platy, nenakupovat zbytečné stíhačky, které beztak nejsou kompatibilní s výzbrojí NATO, nevyhazovat 5 mld za Indoš, když lze jedno místo pořídit za 60 a ne 200 tisíc korun, nenakupovat na poslední chvíli luxusní auta ministrů, snížit počet zaměstnanců "aparátu" ministrů, nedávat zakázky soukromým firmám, je-li činnost v popisu práce ministerstva (např. školení) a ono by se našla strašná spousta dalších věcí. Příjem z privatizace je mimořádný a nebude se opakovat. Proto by měl být použit na snížení deficitu.
0/0
7.7.2002 14:03

Kal

Re: Re: Re: Re: Re: Unie ztratila
Tvrdit, že náklady provatizace jsou splaceny to je hodně optimistické. Já bych spíš řekl, že jsou vyčísleny a právě teď se splácí. V roce 1993 byla privatizace v "plném proudu" to máš pravdu, ale přesnější by bylo tvrzení, že: "kupónová privatizace byla v plném proudu". To byla ale privatizace jen podle jména! Jak jinak totiž popsat kolečko: PODNIKY - IPF - BANKY - STÁT. Co to byla za privatizaci, když na konci vlastnického řetězce byl stát, protože jak je všeobecně známo první velká banka se zprivatizovala tuším až v roce 1998. Pokud jde o tvé návrhy jak situaci řešit, tak já bych řekl že jedinou cestou jak z toho ven je snažit se vytvořit ekonomicky výkonné hospodářství - a jestli k tomu pomůže schodkové hospodaření státu  - tak proč ne. Důležité je na co se takto získané peníze použijí (infrastruktura, vzdělaní apod.) Problémem zústávají státní zakázky - a to nejen ty velké  - tady podle mne odtéká do nikam největší díl peněz. A k té nezaměstnanosti - neříkal náhodou V.K. a jiní (v 1. pol. 90.let), že nezaměstnanost je velmi nízká. A s tím HDP,že za poslední 4 roky klesá, to nemyslíš úplně vážně že . Vážně si myslíš, že by ty letadla nekoupila (pokud by vyhrála volby) i ODS?
0/0
7.7.2002 14:49

Jura

Tomu schodku ve výši 620 000 000 000 Kč říkají
v prostituční smlouvě"tempo snižování deficitu veřejných financí". Jak se Vám to líbí?
0/0
6.7.2002 16:13

Gogo

Re: Tomu schodku ve výši 620 000 000 000 Kč říkají
a hele, tak oni tomu rikaj stejne jako kdyz prostituci provadela ODS..
0/0
6.7.2002 16:31

Jura

Re: Re: Tomu schodku ve výši 620 000 000 000 Kč říkají
Gogo neumí počítat.
0/0
7.7.2002 0:37

Gogo

Re: Re: Re: Tomu schodku ve výši 620 000 000 000 Kč říkají
Co to blabolis Jurine?
0/0
8.7.2002 14:22

Radek

A je tu opět ta stará známá písnička !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je jen pár dní po volbách a žádného politika už volič nezajímá.Volební sliby i volební programy jdou stranou.Na pořad přicházejí výhody osobní jak tu  píšete trafiky.A z voličů se stává bezejmenné stádo,které tu partu vyvolených už pranic nezajímá.Dohodnou se na všem,jen aby mohli vládnout,třeba blbě,to je jedno,ale vládnout.Viz státní rozpočet a jeho deficit.Ještě nevíme jak hrůzně dopadne ten letošní a už jednáme o dalším.Nemáte z toho divný pocit
0/0
6.7.2002 11:54

josefhav

Re: A je tu opět ta stará známá písnička !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vy se divite, ze unionisti a lidovci rychle zapominaji svuj program? ja bych se tomu ani tak nedivil. kdysi se preci vudci lidovcu rikavalo had na tri pismena. a kdyz jsme u tech trafik, tak si ted v soucasnosti vzpominam na ministerstvo zdravotnictvi, kde snad 3 lide odchazeji jeste na teplejsi mistecka nez na jakych nyni jsou. "trafiky" byly, jsou a budou a my, obycejni lide na tom asi nic nezmenime.
0/0
6.7.2002 16:32

Kal

Re: A je tu opět ta stará známá písnička !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já mám divný pocit z tvého příspěvku! Kdybys ty jednal o rozpočtu na příští rok?? O rozpočtu se snad jedná předem, né? A z čeho usuzuješ, že "volební sliby jdou stranou" - nejedná se snad teď o vládním programu ? A nejsou jeho obsahem taky předvolebmí sliby? NEŽ NĚCO NAPÍŠEŠ TAK SI TO ASPOŇ TROCHU PROMYSLI
0/0
6.7.2002 16:50

Petr

Argentina
Schodek rozpočtu bud. vlády je skutečně směr Argentina - Rokytnice atp. Umocníme li to první účastí Unie ve vládě tzn. že tato grupa ještě nemá trafiky , tak to nás čekají věci . Socialisti deficit investují do důchodů , příspěvků na děti- hlavně pro naše " nepřispůsobivé občany " - nikdo jiný totiž nemá z dětí fabriku na příspěvky , léků , nezaměstnost , finanční polici a jiných " potřebných " věcí. Kdo to asi zaplat? Privatizace je u konce , tak zbývá jen hloupej volič - občan. Kde že leží ta ARGENTINA???
0/0
6.7.2002 11:37

Pongo

Re: Argentina
Kde leží Argentina? Na levém břehu Vltavy ve Strakově akademii.
0/0
6.7.2002 17:36

bed

převlékači jdou zas na to.
0/0
6.7.2002 11:17

vendelín

MAJZLÍK = HAJZLÍK
DOCELA BY MĚ ZAJÍMALO, JAKOU TRAFIKU VYMYSLÍ PRO TAKOVÉHO PRAVICOVÉHO, ZÁSADOVÉHO, ČESTNÉHO, PRAVDOMLUVNÉHO ATD POLITIKA, JAKÝM JE RATIBOR HAJZL?????????????????
0/0
6.7.2002 10:49

Grmela

US
Ad: "Koryta" - nechápu, proč ti "korytáři" nešli do vlády před 4 lety, kdy jim Zeman nabízel mnohem lepší podmínky. A taky nechapu, proč "největší nepřítel" Pilip řekl, že do vlády nepůjde (podobně p. Marvanová). Taky bych chtěl vidět ty reakce, kdyby Unie vládu (asi nejméně špatnou) nepodpořila.
Jinak souhlas s aa000. Podle mně byla největší chyba v tom, že se nepodařilo zabránit rozpadu čtyřkoalice (zaviněnému přízemností lidovců). A následně to, že se p. Marvanové nepodařilo prosadit samostatnou kandidátku...
0/0
6.7.2002 10:24

Gogo

Re: US
Jestli vono to nebude tim, ze posledne verili v pravicovou vladu. Nez to korytari z ODS teda udelali jinak ;-)
0/0
6.7.2002 16:33

gogo

smrt UNIE a smrt UNII
vidím Majzlíka Mejzlíka, bývalého snad opravdu dost pravicového politika,  jak participuje na totálně levicovém programu. Vůně koryt je opravdu nad všechny programy. Kdyby pánbůh dal a taťka Klaus tragicky zahynul, mohli bychom se všichni vrátit k ODS...do té doby je lepší snad ani nevolit.
0/0
6.7.2002 8:11

George

Re: smrt UNIE a smrt UNII
Prad nekomu smrt muze asi jenom nejvetsi omezenec. Zamysli se nad sebou.
0/0
6.7.2002 18:46

wikink

je to frazka
vsichni nominovani jsou necim poznamenani, ale vsichni maji jeden cil KORYTO. je to hnus cist i ty jejich jmena a pak se jeste divat na ty nadrzeny ksichty po moci.  Kdy uz si zacnou vazit volicova hlasu a kdyz uz jednou propadnou, at delaji neco pro to aby se priste mohli udrzet, ale s takovyma se to muze jsnom utrhnout smerem dolu. Tak vsechny ty strany propadle jdete se vykoupat a nechte prostor volenym i kdyz rad bych videl ve vedeni statu pravici a ne tuto zver prahnouci pouze po osobni prosperite.
0/0
6.7.2002 3:24

Derry

Pisatelé zmiňující Argentinu
poněkud přestřelují. Pokud jde o US, zdá se, že jistí lidé (pan Kühnl například) jsou evidentně lační po funkcích a pro to, aby je dostali jsou schopni téměř všeho. V té bídě je malým dobrým znamením, že zrovna výše jmenovaný ostrouhá patrně kolečka. Předpokládám, že přestoupí do nějaké strany, kde do žlabu bude blíže.
0/0
6.7.2002 2:07

Michal

A co poměrný systém??
Vy byste raději, aby ČSSD vládla spolu s komunisty? Ať už v koalici nebo s podporou z opozice?
Vážně Vám nedochází, že to by bylo teprve vidět co je to levicová vláda... se vším všudy.
0/0
5.7.2002 22:54

Anastasia

Re: A co poměrný systém??
O to jim nejde, to jsou jen zoufalé výkřiky zamindrákovanejch fanošků Klause. Je to děsná legrace sledovat jak jsou hrubí a sprostí, jak se tupě vrhají a napadají vše neklausovské. Doufejme, že jim už odzvonilo jako bolševikům, sládkovcům a pod.
0/0
6.7.2002 2:45

Radek

Re: Re: A co poměrný systém??
Jseš hloupá,hloupá,hloupá,hloupá.Je mi z tebe a tobě podobných smutno.
0/0
6.7.2002 11:38

Viola

Re: Re: A co poměrný systém??
Veskere tve prispevky jsou jen napadani <Klause, pravdepodobne jsi fanynka jedinne strany pravdy a lasky, ktera se nam ted opravdu krasne predvadi, volici uz ji nezajimaji, nakonec proc taky, tech par lacnych po korytech uz je maji zajisteny. Ja osobne  moc prejoi Spidlovi vladu s lidovci a vykvetem  US, at si lizne, destruktivni Pilip znicil KDS, sarajevskym atentatem y prostoduchym Rumlem se snazil znicit ODS, ted prave dodelava US a nez se rok s rokem sejde treba na nej zarve i CSSD, pokud ho prijmou do svych rad. Uz se tesim na tu zabavuaz bude plna CT jeho falesneho prolhaneho ksichtu, nakonec mozna skonci u stare KSC.  A Kühnl to je taky expert pro kazde ministerstvo, vsechno umi, vsechno zna, jen kdyz bude koryto.
0/0
6.7.2002 14:31

vendelín

Re: A co poměrný systém??
A CO JAKO SI MYSLÍŠ, ŽE BY DĚLALI?? NOVÝ JÁCHYMOV?? DRÁTY NA ČÁŘE?? JSI DOST NAJIVKA, POKUD SI MYSLÍŠ, ŽE BEZ KORYTÁŘU Z UNIE BY SE TOTO DĚLO!!! SOTVA BY NĚKDO MOHL NASEKAT ZA ČTYŘI ROKY DLUH VĚTŠÍ, NEŽ TÉMĚŘ 700MLD KČ!!!!!!!
0/0
6.7.2002 10:59

Jura

Re: A co poměrný systém??
Vždyť ČSD bude vládnout s KSČ stejně. Když se někdo z koalice v koalici na chvíli vzpříčí, jeho hlas doloží bolševik. Tak proč se US tak odkopala? Protože chce na 8 poslanců 3 ministry. To je ve vládě světový rekord! Už si to vyzkoušeli v ČB, kde na 4 zastupitele mají 3 radní, z toho 2 náměstky, za to, že volili komunisty do rady. Líbí se jim to, proto to rozšiřují na celou ČR. Program? Kdo by se na to nevys.al?
0/0
6.7.2002 16:25

henry okoun

pohřební věnec
Unie svobody si tímto začíná šetřit na pohřební věnec  do dalších voleb. Odpočívej v pokoji. Zase další opozice zklamala, kolik jich ještě bude než někdo začne vládě šlapat tvrdě na paty. Lidi začněte přemýšlet (ČSSD) Vaše sociální požitky jsou vykoupeny jenom VYŠŠÍMI DANĚMI.
Podruhé zklamaný volič české pravice.   
0/0
5.7.2002 22:39

Henry

Re: pohřební věnec
US si nezačala šetřit na pohřební věnec; ta už si vykopala hrob. Paní Marvanová odstoupila možná příliš pozdě, ale přece jen; teď už tam zbývají takřka jen ti, kdo jsou úspěšnými lovci koryt. Za čtyři roky skončí US, bude-li ještě existovat, jako ODA...
0/0
5.7.2002 23:25

Jura

Re: Re: pohřební věnec
Marvanová sice odstoupila, ale současně řekla, že to svinstvo bude podporovat. Tak jako ostatní prostituční smlouvu podepíše. Co ostatně můžeme čekat od přeběhlíků a trpaslíků jiného?
0/0
6.7.2002 3:21

gogo

budeš
zklamanej ještě asi mockrát...
0/0
6.7.2002 8:03

Pongo

Jsem zvědav na hlasování
Marvanové. Ona tvrdí že podpoří jen vznik vlády, jenže podle právě dokončené smlouvy mezi Socdem a Koalou (mimochodem unionisti si vzali příklad z opoziční smlouvy - sami ji označují jako smlouvu prostituční) se budou muset zavázat podpisem nejen vedení stran, ale všichni poslanci 101. Zavážou se tak nejen ke spolupráci, ale i společnému hlasování. Bude Hanka ta spravedlivá a odvážná???
Co se týče schodku - ČSSD nás mrknutím oka všechny přestěhovala do Ohnivé země. Učte se španělsky
Tohle zadlužení je teda skutečně síla. Už jste snad někdo slyšel Špidliče říkat, kdo vlastně ten dluh (který tedy přesáhne hranici 1000000000000 korun) bude umořovat???
0/0
5.7.2002 22:22

Jan

Zrada Unie
Bohuzel pomerne hodne naivnich volicu uverilo naivnim aktivistum, kteri si mysleli, ze se jim jejich touha po korytech podari schovat za pokrytecka hesla. Dnes uz vsichni vidi ze o nic jineho, nez o posty od zacatku neslo. Unie na politicke scene konci, a vi to sama moc dobre, takze po nas potopa. Ale hlavne se predtim poradne nazrat. Chytrak Spidla je v tom podporuje a par dostatecne viditelnych postu jim pusti. Aktivisti si nahrabou, zajisti trafiky a priste uz nebudou. Mozna, ze alespon toto je plusem celeho unionistickeho svinstva. Ja volit Unii, tak ted chodim kanalama a setrim detem na skoly v zahranici. Abyt unionistou, tak bud honem emigruju, nebo si urvu vynosnou pozici, abych si nasetril na pristi leta - moc to budu potrebovat.
Jedina nadeje je, ze to kurvarnu vsichni za par mesicu zabalej a budou nove volby. A lidi uz snad pochopeji s kym maji tu cest.
0/0
5.7.2002 22:17

Ares25

Re: Zrada Unie
       Ja jsem Unii volil, a jsem s jejich postupem po volbach spokojeny. To ze dovolili tak velky rozpoctovy schodek vyplyva z jejich maleho volebniho zisku a tim male sily, bohuzel. Jinak jsem se ale rozhodoval mezi Unii a CSSD. To co mi pripada daleko podstatnejsi pro nasi zemi nez pravicova ci levicova vlada je boj proti korupci, vstup do EU, vyvazena politika socialni, zakon o reg. partnerstvi, dobra ekologicka politika, podpora mladych rodin a odstaveni od koryt tech clenu ODS, na ktere CSSD nemohla kvuli opo-smlouve, a kteri si vesele kradli. To rikam jako clovek, ktery vidi do mnoha veci do kterych "lid" nevidi,  jako clovek zcestovaly po rozvojovem i vyspelem svete, ktery vi, co je pravda a co jsou nesmysly, ktere nam novinari tlucou do hlavy (napr. nase skolstvi je dobre, nase zdravotnictvi, i kdyz ma sve problemy, v podstate funguje na urovni chudsich statu USA ci EU, uz ted jsme na tom v mnoha ukazatelich lip nez jih Evropy (Portugalsko, Recko atd. atd).     Soucasna Spidlicova vlada pripada dobra. Spidla je mnohem cestnejsi a mene arogantni clovek nez Klaus, coz je pro nas v tuto chvili dulezite.
0/0
6.7.2002 3:36

Tomáš Kubín

To je banda na poblití ...
Stačí si jenom porovnat co spravedliví z US mleli od roku 1998 a to, co teď dělají. Pokud ještě na podzim v komunálních volbách bude někdo tuhle pakáž volit, tak je pitomec!
0/0
5.7.2002 22:07

Juras

Re: To je banda na poblití ...
 Máte naprostou pravdu. Ale trošku se odradikalizujte. Mám na mysli tvrzení v závěru příspěvku.
0/0
6.7.2002 0:10

Josef Švejk

Kdyby zradili jen pravici-oni zradili především své voliče
Zase tu je známa česká švejkovina, kdy nikdo neví za koho vlastně kope a na které straně je branka. Tak se kope na obě branky-hlavně, že jsme dostali startovné a pěkná koryta k tomu. Co nán je po voličích, kteř¨í nás volili, těď na na 4 roky nepotřebujeme, ať nás co nejméně v hodobožových časech neruší.
0/0
5.7.2002 21:29

aa000

Re: Kdyby zradili jen pravici-oni zradili především své voliče
Ja je volil a o zadne zrade nic nevim. Soucasny stav odpovida (nejen) jejich volebnim vysledkum. Ne ze bych z nej byl u vytrzeni, to urcite ne, ale lepsi to proste nebude. BTW: Ty's je volil Svejku?
0/0
5.7.2002 21:46





Najdete na iDNES.cz