Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hamas žádá popravu zrádce

Pět set přívrženců palestinského radikálního hnutí Hamas napadlo kameny a granáty policejní stanici v pásmu Gazy. Stoupenci žádali vydání a popravu muže, který spolupracoval s Izraelci. Policie na dav začala střílet. Incident si vyžádal 21 zraněných, z toho bylo devět policistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bcd

Správně,
tam je třeba popravit víc zrádců. Začít se dá u Arafata, potom se může pokračovat namátkou. Hlavně nepřestávat...
0/0
4.7.2002 16:33

Ondrej

Asijske paralely:)
Další lidskou oběť si vyžádala fotbalová horečka v Korejské republice. Nejmenovaný mladík spáchal sebevraždu, aby prý mohl po smrti jako duch pomoci fotbalistům k vítězství v zápasu nad Portugalskem a k postupu do osmifinále mistrovství světa. „Volím smrt, aby mohla Korea jít dál a bojovat s Evropany a Jihoameričany o titul. Proměním se v ducha a budu dvanáctým hráčem na hřišti,“ citovala policie dopis na rozloučenou, který mladík napsal krátce předtím, než se upálil.
0/0
4.7.2002 14:55

Ondrej

Quo vadis, OSN...?
"Účastníci protestu v Gaze předali zástupci OSN dopis, v němž vyzvali generálního tajemníka Spojených národů Kofiho Annana, aby Bushovy výroky odsoudil a ochránil právo Palestinců vybrat si svého vůdce"
Kdysi tady nekdo napsal (nebudu ho jmenovat), ze  ideje mezinarodniho spolecenstvi se staly metlou jejich zakladatelu a bicem totalitnich rezimu, ktere se s idejemi humanismu a mezinarodni solidarity naucily sikovne zachazet.Myslim si, ze to je bohuzel naprosto realne vystizeni reality. Zijeme ve svete, kde zakukleni nabozensti fanatici s kalasnikovama, volajici po valce a dalsich utocich, predavaji zastupci OSN dopis aby ochranil pravo Palestincu vybrat si sveho vudce, a to primo na demonstraci, kde verejne vyhrozuji zabitim kazdemu, kdo jejich vudce podporovat nebude.Quo vadis, OSN...?
0/0
4.7.2002 12:06

bohouš

Je to zajímavé, je zde několik lidí, kteří, když jim dojdou argumenty,
anebo v případě, když někdo zveřejní svůj názor, který se jim nelíbí, pravidelně na něho zaútočí, zesměšňují ho a kádrují. To jste se naučili kde? Tady za totality nebo to máte odněkud z venku? Je to typické uvažování a způsob diskuse hlupáků a náboženských fanatiků. Jste vůbec schopni se o něčem bavit bez toho, že se zmiňujete o svém oponentovi? Tady je už několik lidí, kteří si mě, s prominutím, "berou do huby" a já ještě nic neřekl... Tak pánové, abyste měli o "důvod" víc (i když napíšu jen holý fakt bez komentáře): U nás se za války a po válce (viz např. p. Čurda, který udal Němcům ostatní parašutisty) kolaboranti, kteří spolupracovali s okupanty, věšeli. Dělo se tak i jinde, např. ve Francii atd. Jinak hezký den, bohouš
0/0
4.7.2002 8:45

BRR

Re: Je to zajímavé, je zde několik lidí, kteří, když jim dojdou argumenty,
Tvoji levicoví kamarádi by lidi odlišných názorů zavírali a věšeli a kde mohou tak i činí - viz článek,tak se trochu přemoz a strp od oponentů kapku ironie a verbálních ataků.Je trochu jiná situace , když občan okupovaného státu a voják spáchá vlastizradu nebo když příslušník palestinské autonomie spravované státem Izrael/nejedná se z jeho hlediska o nezávislý stát s vlastním zákonodárstvím a palestinská samospráva to při jednání s ním formálně respektuje/ pomáhá vládě likvidovat teroristy.Ostatně Arafat terorismus verbálně odsuzuje,tak by mu spíš měl dát diplom.
0/0
4.7.2002 9:07

bohouš

Re: Re: Je to zajímavé, je zde několik lidí, kteří, když jim dojdou argumenty,
O těch územích, o kterých mluvíš jako o územích spravovaných státem Izraelem, hovoří OSN jako o okupovaných územích a OSN již hodněkrát vyzvala stát Izrael k tomu, aby je opustil... Jak jsi přišel na "mé levicové kamarády"? 1. Ti lidé, o kterých je článek nejsou mí kamarádi. 2. V čem jsou levicoví?
0/0
4.7.2002 9:32

Ondrej

Re: Je to zajímavé, je zde několik lidí, kteří, když jim dojdou argumenty,
Bohousi, co zas brecis?Co placas o tom, ze tady nekomu dosly argumenty... Dovolil bych si tipnout, ze za totality nas vlada krmila podobnyma nesmyslama a "holymy fakty bez komentare" jake se obcas podari tobe, a stejne i tehdy se to nekterym lidem nelibilo a tak je chudaky malinky "zesmesnovali". Proto nemusi byt kazdej, kdo si do tebe rejpne (mas na tom ale svuj vlastni podil), nabozensky fanatik a hlupak! A ze to rikas ty, ktery je tu schopny napsat mobilizacni vykrik "Pro vsechny" o tom, jakej sem ja!Zlodej krici chytte ho
Nediv se. Co by sis myslel o nekom, kdo by na diskusnim foru o problemech soucasne dopravy neustale tvrdil, ze trikolka ma tri kola, a tudiz jezdi. Nekolik lidi by ho sice upozornilo, ze dnes uz je realita trosku jina a uz jezdi automobily a ty nepouzivaji tri, ale ctyri kola, ale on by na to odpovedel:trikolka ma kola, a tudiz jezdi. To je holy fakt, a ty jen urazis a zesmesnujes.
0/0
4.7.2002 11:13

bohouš

Ondřeji, vůbec jsem nebrečel.
Kromě dvou faktů, které jsem uvedl bez komentáře (očekával jsem, že s ním někdo přijde a samozřejmě z jeho hlediska s tím správným), jsem se pozastavil nad tím, jak zde někteří lidé diskutují. Nic moc o tématu, ale o svém oponentovi. A to dokonce i v tom případě, kdy se druhý ještě vůbec nevyjádřil. Také jsem uvedl, že tento způsob diskuse je vlastní hlůpákům a náboženským fanatikům. Na jedny jsem ještě zapomněl, doplním se. Tento způsob diskuse rovněž používají ti, kterým se říkalo a jak vidím, stále říká, ideologové. A ten příklad s tou tříkolkou, který uvádíš, nebudu komentovat. Ať si každý udělá sám obrázek.
0/0
4.7.2002 15:15

jinej Jirka

argumenty nedochazi..., proste nejdou a nejdou, kuze liny...
uplne Te chapu... ale mam v sobe takove nezadrzitelne nutkani Te jmenovat,  zvlast kdyz tu mas tak vtipne komentare... svar obou zemi ber jako souboj dvou pravd, nikdy nenajdes neco mezi tim, takze ten svar bud ignoruj a nebo se pridej na stranu jedne pravdy, protoze to mezi tim je jen odpad, ktery neuznava ani jedna z obou stran (pravd)... (snad mozna jen spravedlivy Jindra ) cus
0/0
4.7.2002 15:30

bohouš

Re: argumenty nedochazi..., proste nejdou a nejdou, kuze liny...
Jinej Jirko, nechme Jindru na pokoji :-) souhlasím s Tebou v tom, že to je svár dvou pravd. S těmi zeměmi, jak také uvádíš, si nejsem jistý. Už jsem dříve napsal, zopakuji to, že se tam jedná o daleko víc, o střet dvou kultur, civilizací významně rozdílných a významně zdůvodňovaných svými náboženstvími. Také jsem uvedl, že je zajímavé, jakou úlohu v tom hrají Židé a Palestinci. Ale nesouhlasím v tom, že bych musel tento svár ignorovat (i když moje stanovisko s tím nic nezmění) nebo že bych se musel dokonce přiklonit na jednu z těchto stran. Mám na celou věc tento názor, už jsem ho zde také uvedl: Po druhé světové válce vznikl ve světě jistý Status Quo, vytvořený a uznávaný mezinárodním společenstvím. Poté OSN na území bývalé Palestiny obývané arabským a židovským obvatelstvem vytvořila stát Izrael (zřejmě také po hrozných věcech, které na Židech spáchali během války Němci), mimochodem těsnou většinou a také bez toho, že by se někdo tohoto obyvatelstva či okolních zemí na něco zeptal. Další vývoj je známý. Porovnejme počty arabských a židovských obyvatel, kteří na těchto územích žili po 2. válce s dnešními a rozlohu státu Izrael z té doby s rozlohou, na kterou si Židé činí nárok dnes. Tento vývoj je snadné extrapolovat. A abych neunavoval, vrátím se na začátek. Ano, ani jedna strana tento spor nevyřeší bez likvidace svého protivníka. Proto si myslím, že když OSN tento problém krásně vytvořila, mělo by ho také mezinárodní společenství nějak vyřešit a ukončit. Palestinci a ani Izraelci to sami nedokážou. A pokud to mezinárodní společenství neudělá, a nedělá s tím nic, kromě vydávání rezolucí, nic zásadního se nezmění, jen to bude pokračovat dál.
0/0
4.7.2002 15:58

jinej Jirka

argumenty nedochazi..., proste nejdou a nejdou, kuze liny...
OK, zopakovali jsme si to, co tu vsichni uz asi od brezna zname urcite nazpamet... Tvuj zaver je presne takovy, o jakem jsem psal vyse, bud jedna pravda a nebo druha (likvidace toho ci onoho - vitezstvi jedne pravdy)... OSN je bezmocna a jeji nejsilnejsi slozka - USA odchazi, coz je vyborny politicky tah, jak prinutit OSN k prime podpore Izraele a rozhodnemu kroku, coz ale neudela :( -  bez sily USA je OSN tak trochu polovicni, v ten moment si snad uvedomi, ze tu zbyva kdo? chude Rusko, neduveryhodne!!! arabske staty a pak par evropskych (CR nebo PL:)), ze by jeste pomohla Cina nebo Indie ???, to byl vtip... takze podporuji Izrael, protoze tim podporuji USA, ktere diky sve sile dokazi i bez boje drzet klid na uzemich, kde by to nedokazalo ani deset statu Evropy (viz byv. Jugoslavie), doufam, ze ted uz chapes vice, co tu chci rici a proc mi pripadaji Vase komentare, mirne receno, pochybne...
0/0
4.7.2002 16:17

jinej Jirka

jeste neco
a bohousi, klidne jmenuj, jinej Jirka je tu jedinej, kvuli tomu jsem se odlisil od "jinejch", takze ostatni Jirky a Jiri neurazis, a mne primym jmenovanim uz vubec ne, zdravas 
0/0
4.7.2002 16:59

Kowalski

Re: Re: argumenty nedochazi..., proste nejdou a nejdou, kuze liny...
Pletete se v jednom,Izraelci si tento problém dokáží vyřešit sami(samozřejmě i s cizí pomocí).Proč by to za ně mělo řešit jakési podivné uskupení OSN?????????Stačí porovnat mandát OSN při jejím vzniku s "dnešními pravomocemi".
0/0
4.7.2002 21:16

Cowley

IP
Nikdy se to nezmění, víc výbušnin, víc mrtvých izraelských = víc mrtvých palestinců. Je to kolotoč. Dokud palestici nezmění priority nikdy nebudou mít šanci vybudovat vlastní stát a nebudoumít šanci na nějakou slušnou existenci.
0/0
4.7.2002 8:04

Kato

Rauchpauza
Ackoliv nekurak si davam rauchpauzu. Nikde zadna popletena blondynka, se kterou by se dalo kontruktivne polemizovat (Marcellko, Adelko - kde jste???) a cist ty nesmysly od Bohouse s Jindrou a Juraskem mne nejak nebavi. Zdravim Ondru, Predsedu a dalsi se kterymi jsem byl zamenovan a radim dejte si take oraz. Venku je hezky a ten slinta s kostkovanym satkem uz to ma stejne spocitany. Vsem "milostive leto". P.S. Obcas nakouknu, zda se holky nevratily.
0/0
3.7.2002 23:02

Jožka

Re: Rauchpauza
Adélka tu působí. Jenom nosí kalhoty a říká si bohouš.
0/0
4.7.2002 10:45

Ondrej

Re: Rauchpauza
Diky, zdravim tez. Mam to tu jeste na ctyri tydny, ale pak si dam takovou rauchpauzu, ze budu rad jestli se z ni vzpamatuju
0/0
4.7.2002 11:24

Alice

klid
snad se to tam uklidni...jedu totiz do Izraele:-(((
0/0
3.7.2002 21:32

Kato

Usmev, holka
Docela ti zavidim, kdyz si vzpomenu na plaz v Tel Avivu. I kdyz teda ten termin jsi moc netrefila - pokud zrovna nemilujes vedro k zalknuti.
0/0
3.7.2002 22:54

Nekonecna moudrost

Je to tady
Ted je jasne videt mysleni palestincu a jejich priority. Je cas to vzit plosne ,vsichni jsou teroristi a je treba je eliminovat. Plamenomety ,granatomety ,tristive strely a kulomety. Jednodenni akce izraelske armady a je vse vyreseno a izraelci muzou propustit polovinu stale vojenske sily.
0/0
3.7.2002 20:19

Šílený klokan

Re: Je to tady
Kdyby se vše mělo brát plošně jak píšeš, tak podle úrovně Tvého příspěvku jsou všichni Češi dementní čuráci.
0/0
4.7.2002 12:47

Oi!Skinhead

Re: Re: Je to tady
Nechápem ako sa môže niekto zastávať tých tupých moslimských fanatikov. Treba všetkých fanatických moslimov poslať k ich milovanému skurvenému Allahovi. Oi! 
0/0
4.7.2002 12:55

D'abel

Re: Re: Je to tady
0/0
5.7.2002 14:05

Ondrej

"Vice utoku a vybusnin!!!"
Volaji na demonstraci priznivci Jasira Ratatata.A kdo bude proti, zdechne.Palestina dnes. A zitra
0/0
3.7.2002 18:41

jinej Jirka

jde nam o zivot
"všichni, kdo se otevřeně přihlásí k volání po Arafatově odchodu, zemřou"... doufam, ze se Jindrichu, hophope a bohousi k tomu nehlasite, jinak vas Vasi milacci a zaroven "obeti izraelskeho nasili" odkrouhnou jak slepice na polivku... a bude po vsech tech statistikach prichozich, odeslych, vyhnanych, zabitych, vysidlenych, umrelych, popravenych, umucenych, vyhostenych, narozenych, kolaborujicich, bouchajicich a roztrhavajicich se mucedniku...
0/0
3.7.2002 18:05

předseda

Kolaboranti a zrádci
...jsou zde všichni ti Palestinci, kteří by snad chtěli prosazovat a usilovat o mírové řešení - kolik takových už bylo za údajnou "kolaboraci a zradu" zavražděno ? Žel tito "vůdcové" - tedy militantní a nesmiřitelní fanatici - svoje nenávistné názory a ideologie prosazují velkou silou, takže mnoho z těch, kdo by taky chtěli hledat mírové řešení, se jich (a oprávněně) bojí o holý život... Tito "vůdcové" tedy mají v Palestině značný vliv a moc, a zřejmě pokud nebude jejich moc k prosazování fanatismu oslabena, je naděje na zlepšení situace, nemluvě o míru, asi nepříliš reálná...
0/0
3.7.2002 18:02

AD

Nebezpeci z arabskeho sveta je velike!
Podlizat arabum k vuli nafte je neprozretelne. Kazdemu vrazi ze zadu nuz do zad! Jsou to fanatici totalne zaostaly!
0/0
3.7.2002 17:24





Najdete na iDNES.cz