Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD: Sněmovnu by mohl vést Klaus

Sociální demokracie překvapivě stále počítá s variantou, že by post předsedy sněmovny znovu připadl Václavu Klausovi jako předsedovi druhé nejsilnější strany. Právě o obsazení křesel ve vedení sněmovny včera začali jednat zástupci všech parlamentních stran. Přesnější obrázek o tom, kdo bude v příštích čtyřech letech řídit poslance, bude znám až během týdne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bruchna

Dráždění od paní Slonkové
Paní Slonková, připadá mi, že si z nás děláte legraci a nebo spíš že nás chcete za každou cenu nas..t. I když politika je docela humus, myslím, že to co tu píšete, je zcela absurdní. Pokud vím, lidovci i unionisté se vyjádřili, že Klaus je pro ně jako šéf sněmovny nepřijatelný a podobně i ČSSD tuhle variantu pokládá za velmi nepravděpodobnou. Pište laskavě konkrétně, kdo co řekl a ne že "zdroj blízký...", "člen nejužšího vedení" atd. Takovýmhle stylem se Mladá fronta (resp. iDnes) již velmi blíží deníkům typu Blesk či Super.
0/0
27.6.2002 10:11

LD

Re: Klaus Te drazdi jako blbyho bejka rudy hadr!
VOLE
0/0
27.6.2002 11:40

mas CA USA

klaus
Pan Klaus neni zadny blbec, a pokud chcete nekoho kritizovat tak se kazdy zamyslete nejprve sam nan sebou, a az budete mit zameteno pred vlastnim prahem, tak muzete vytahnout nejake argumenty, ale nemyslim argumenty typu Klaus je arogantni. Ten clovek je schopen zastavat jakoukoli funkci ve state. A pokud po listopadu nekdo neco posral,tak to byla koalice ODS, ODA a Lidovci, nikoli pan Klaus! V CR by mel totiz kazdy nejprve zacit sam u sebe, a pak zkouset nekoho kritizovat, nez s tim ale zacnete, zeptejte se sami sebe ceho vy jste dosahli? dik mas.
0/0
27.6.2002 4:12

Zdeněk

Re: klaus
Pan Klaus není žádný blbec, pan Klaus je jen geniální idiot. A čeho jsme dosáhli? Dosáhli jsme toho, že tento GI již nebude ničit naši zemi. To je dost, ne?
0/0
27.6.2002 9:38

www.OSUD.cz

Klaus a Kasal??!!
Myslel jsem, že ČSSD pojede třošku ponovu, a ony padají jména KLAUS a KASAL! Ach Bože, odpusť nám naše viny!!!
0/0
26.6.2002 23:01

mas CA USA

Re: Klaus a Kasal??!!
Jo takhle bohuzel myslelo 30% volicu, ale myslim ze se nedovolas pomoci ani od Boha. (dalsich 18.5% si mysli, ze komunisti taky pojedou trosku ponovu.......)
0/0
27.6.2002 4:16

0/0
26.6.2002 22:18

0/0
26.6.2002 22:17

karel stoklasa @quick.cz

Je Klaus chlap
      Je OUO hlupák,kdyby nebyl hlupák,nnepsal by takové debilnosti.
0/0
26.6.2002 20:13

chacha

Paráda
My se tady všichni hádáme a oni se přátelé dohodnou tak, že budou všichni spokojení. Zapřisáhlí nepřátelé a najednou to nebude nikomu vadit, najednou se zjišťuje, že občas budou potřebovat někoho, kdo bude hromovat proti Bruselu a oni budou přitom moci být hodní. Přestaňme se hádat, pokud se toto stane - prohráli jsme všichni !!!
0/0
26.6.2002 14:51

gabrlx

Dalsi pseudoproblem
, Diskuse o vedeni poslanecke snemovny ve chvili a silacke reci "toho ano - tamtoho ne", vyrabeni pseudoproblemu "mistopredsedu 4-5-6" podle meho nazoru pouze maji za ukol(1) odpoutat pozornost od faktu ze "vetsinove" uskupeni CSSD + Koalice ma v podstate 101 hlasu coz je velice chaba drevena savlicka pro dalsi boj, (2) diskuse o poctu mistopredsedu a predsedu maji za ukol zahackovat koalici co nejvice do paktu s CSSD aby nemohli cuknout z uskupeni ktere je otevrenym pravicovo-levicovym kocko-psem. A slibit ostatnim stranam - vcetne komunistu - nejake to mistopredsednicke misto znamena navic hrat na strunu hamiznosti a otevrene hlasat: "Mame radi kazdeho, neni problem vymyslet jakykoli klic pomoci ktereho bychom vam dali podil na moci, jedine co pozadujeme je vazalsky slib na dalsi 4 roky". Jake to budou 4 roky - to si nedokazu predstavit: v prubehu poslednich nekolika mesicu ceska koruna "posiluje" (nesikovny a velmi zavadeji vyraz) ze 40 na 30 Kc za dolar - tedy o 25%!!! - a porad slysime ze se v podstate nic nedeje, ze to trh ... Zdase, ze pod socialistickou vlajkou stoupla produktivita prace v nasi milovane zemi natolik, ze za chvili snad predbehneme i Japonsko - to ze nase firmy nemohou vyvazet uz ani hrebiky nebo brambory to nechava nase rude vudce zrejme v tezke pohode. Ze dovoz trvale prekracuje vyvoz a tim se neskutecnym zpusobem zadluzujeme do dalsich let - to je jen dalsi dobra finta kterou socani odkoukali od komousu. Obchodni bilance je sice negativni, ale cobychom nenaslibovali duchody, detske prispevky, bezplatne skolstvi a zdravotnictvi ... ono se to TAK pekne posloucha! Snad abychom oprasili rude prapory a s hrdosti vyhlasili, ze nase milovana vlast ve vyvoji dosahla takoveho stupne, ktery umoznuje znovuvyhlaseni Ceske Socialisticke Republiky ... Souhlasim proto s kazdym kdo se nechce spolupodilet na tomto slaboduchem veledivadle. Umelecke trio SSM (Spidla-Svoboda-Marvanova) bych naproti tomu navrhoval nominovat na Oscara za zvlastni efekty ... :-) gabrlx@icqmail.com
0/0
26.6.2002 12:24

ouo

Je Klaus chlap ?
Jestli má aspoň trochu cti v těle a jestli je chlap, tak tu funkci nevezme ! Ale božínku, to bychom skutečně chtěli od pana profesora trošinku moc...
Kdyby byl chlap, už by se osobně omluvil člověku, kterého zmlátila ochranka ODS do bezvědomí...
0/0
26.6.2002 12:13

TomasTak

Re: Je Klaus chlap ?
To je stejna blbost jako kdyby jste chtěli abdikaci za to, že Hašek ukončil sportovní činnost.
P.S. Nemusí se Ti jeho názory líbit. Nemusí se Ti líbit jako mužskej. Ani jako politik. Ale je to jeden z mála "nekorouhviček" v naší politice.
0/0
27.6.2002 12:40

<p><b><font face="Verdana" size="7" color="#FF00FF">Richard GÁBOR</font><

<p><b><span style="background-color: #000000"><font face="Verdana" size="7" color="#FFFF00">VŽDYŤ
Kdo nevolil ODS je zakuklenej KOMUNISTA!!!
0/0
26.6.2002 11:56

mpc

Re: Sbližování ODS a KSČM
Přečti si na "volby" článek "Surový útok na mítinku ODS...". Pak ti snad dojde, že v ODS se objevuje stále víc komunistických manýrů.
0/0
26.6.2002 12:01

Marcus Porcius Cato

ODS+KSČM
Ceterum autem censeo ODSKSCM esse delendam.
0/0
26.6.2002 11:31

Dan(1)

Re: ODS+KSČM
Až po tobě, Cato. Ave.
0/0
26.6.2002 14:33

guzi

co si národ zvolil to má!
Čemu se porad divite co jste si zvolily to tam mate!!!!!!
0/0
26.6.2002 11:05

kubes

Fasisti=komunisti
Narodil jsem se za Hitlera, vyrustal jsem pod Stalinem. Muj stryc byl umucen 1945 v Mauthausenu ( strana matky), druheho stryce ( strana otce ) jsem navstevoval s rodici po dobu 7 let v komunistyckych koncentracnich taborech ( Jachymov, Leopoldov ( pry chtel utyct na zapad, ale hlavne napsal ustavu pro Pres. Benese). Muze mi nekdo vysvetlit co je rozdil mezi fasisty a komousemi? Proc je KSCM vubec vedena jako normalni politicka strana? A jak je mozne ze v civilizovanem narode ( ja jeste verim) 20% obcanu se necha tak oblbnout?
0/0
26.6.2002 10:59

jiné pohledy

Re: Fasisti=komunisti
protoze 20% národa bylo za komančů jejich dohazovačů. A to se jim to žilo...
0/0
26.6.2002 11:03

Zdeněk

Re: Fasisti=komunisti
Protože na začátku 90tých let ODS neakceptovalo požadavek ČSSD na zrušení KSČ. OF by s tímto požadavkem jistě souhlasilo, ale možná i proto bylo loutkou komunistů, Václavem Klausem rozbito.
0/0
26.6.2002 11:36

TomasTak

Re: Fasisti=komunisti
To máte, pane jednoduché. Komunisté a fašisté jsou podle zákona postaveni na jednu úroveň. Naše nezávislé soudy vidí ale jenom na jednu starnu. (Asi ještě vlastnost od Žizky počínaje).
Ale o tom jsem nechtěl psát. Chtěl bych se přimluvit, abychom do diskusí tohoto typu nezatahovali procenta. Těch co volili komunisty bylo nějakých 850 000. Tilik jich ta strana má příznivců. Je mezi námi 850 000 komunistů a jejich sympatizantů. Lidí, kteří se mají hůř TEĎ než PŘEDTÍM.
Ale komunistů v našem ČSSR bylo 1 500 000. => po rozdělení 1 000 000. => VYMÍRAJÍ. Jasně dobrá zpráva.
 
0/0
27.6.2002 12:14

Milan_K

Prosím o vysvětlení
Žasnu nad moudrostí národa. Škoda, že se tato moudrost neprojevila ve větší míře ve volbách. Osobně se domnívám ( asi na rozdíl od velké většiny ), že pan Klaus by se ( na rozdíl od mnohých jiných ) slušně uživil i jinak. Mohl by mně někdo racionálně vysvětlit, proč je je pan profesor ten nejhorší ? Nějak to nechápu. Je svůj,  své názory nemění, stanoviska vysvětluje a nemá tendence politikařit. Je trochu arogantní, ale kdo by po 12 letech v české politice nebyl. Ve volbách získala ODS čtvrtinu hlasů a tak ji asi nějáká parlamentní funkce náleží. Chcete snad, aby předsedou parlamentu byla Kateřina Dostálová ?
 
0/0
26.6.2002 10:48

Chose

Re: Prosím o vysvětlení
Sám sis odpověděl! ODS je Klaus a stranu jednoho muže volí jen ti co hledaji ochranu pod někým silný. Vidím jasnou paralelu mezi Ksčm a ODS. I když v současné době ODS vystupuje totalitněji než Ksčm.
0/0
26.6.2002 11:57

KATERINA

jak za 4 roky?
po přečtení této senzační zprávy mne napadá několik souvislostí - Národní fronta všeobjímající a všezahrnující, nebo emeritní funkce počínaje prezidentem přes předsedu sněmovny a konec konců i ta vláda by se nemusela pořád měnit. a co tak kdyby to divadlo co se hraje o korýtka odradilo voliče za 4 roky? Nemusí vlastně k volbám nikdo chodit. Vlastně jen ti co volí KSČM - to se asi budeme potom všichni divit, že? Nebylo by lepší sepsat opoziční smlouvu se všemi stranami i třeba v budoucnu někdy vzniklými a potom "jestli nezemřeli tak tam žijí dodnes".
0/0
26.6.2002 10:22

Rypouš

Vážení naivkové....
Je opravdu, ale opravdu k neuvěření, že je v tomhle státě někdo tak ducha mdlého, že ještě baští to, co jakýkoli politik říká. Ten tak mluvit musí, mluví totiž k naprostým mamalasům (pardon, voličům). Úplně něco jiného je, jak se chová a co dělá, a jak si vydělává v potu tváře své milionky, a je to zatraceně těžká práce, to mi věřte !! Zajistit si slušný příjem více než melouna měsíčně, a ještě ušetřit nějakých těch pár desítek či stovek miliónů na přilepšení k důchodu je sakra fuška. Dětičky, manželka i vnoučata mají ruku nataženou a pořád mluví čůrej dědo penízky, potřebuju nový BMW, kožich z ocelota, vilu, půlroční pobyt na Seychelech, školu v USA (a že tam je školné sakra velké, to mi věřte)  a taky na různé drobnosti jako sadu šperků od Tiffanyho, Rolexky, a tak podobně. To se jeden sakra nahoní, aby rodině vyhověl, a jejich základní potřeby uspokojil.Tak se nedivte, jak že to mluví všichni, ale opravdu všichni, kdo v politice něco znamenají - čim více hlasů, tím mám větší možnosti si krapítek přivydělat. Tak je to trumbelínci..... 
0/0
26.6.2002 10:15

v

Re: Vážení naivkové....
Když víš ty vole jak se to dělá proč už neděláš v politice?Asi nejsi ten schopný.Prostě jsi blb a pouze závidíš...
0/0
26.6.2002 10:29

Kaktus

Re: Re: Vážení naivkové....
dalsi naucena reakce na tema ZAVIST od odeesacke ovce
0/0
26.6.2002 10:37

Rypouš

Re: Re: Re: Vážení naivkové....
Já už tam jsem, Ňoumo, a mám se docela fajn. Proč bych to jinak psal. Doufám, žes mne volil.
0/0
26.6.2002 11:12

Chose

Re: Re: Re: Re: Vážení naivkové....
...Hele Rypouši, reaguješ na jinou reakci. To dokazuje že "tam" asi fakt seš:-)
0/0
26.6.2002 12:02

Re: Vážení naivkové....
Milý Rypouši, zkus se víc honit nebo začít dělat a přestat kecat a věčně kritizovat či závidět. To tady dělá většina národa, tak se pak nedivme, že to tady tak vypadá.
0/0
26.6.2002 11:49

x

Tak mu tu trafiku přejme...
0/0
26.6.2002 10:05

Martin

reakce
Je mi te lito.
0/0
26.6.2002 9:57

SROLLL

BLB
Hurá blbovi arogantnímu chtějí dát funkci ! Potěš pán / BUCH !!!
0/0
26.6.2002 9:57

v

Re: BLB
Jsi starýho vola pitomec....
0/0
26.6.2002 10:24

v

čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Myslim, že Katka má víc v Hlavě než Ty!Klaus je člověk kterého si váží na celém světě.Jako jediný se umí uživit svými přednáškami a jeho voliči jsou většinou hodně vzdělaní lidé.Naproti tomu ta lůza se stejným právem volit, která píše a napadá elitu našeho národa ,ke které PANA KLAUSE řadím i já.To je hrůza kam nás to dovede!Nedej Bože aby bylo referendum o zásadních otázkách v zemi.To by bylo jako v pořadu "nikdo není dokonalý" ale s možností,že zapšklý primitiv může ovlivnit osud i druhých lidí.
0/0
26.6.2002 9:55

Rony

Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Pod to se podepisuji a tleskam Ti.Kez by bylo vic takto smyslejicich lidi.
0/0
26.6.2002 10:02

Pavel

Re: Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Kéž by bylo na světě méně dementů, jako jste např. vy dva.
0/0
26.6.2002 10:11

Rony

Re: Re: Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Umis pouzivat take jine vyrazy ? Vsadim se , ze jsi rad ,ze mas alespon zakladni vzdelani.Se svymi nazory bys mel jit radeji diskutovat na Blesk.To je to prave pro Tebe.
0/0
26.6.2002 10:15

Pavel

Re: Re: Re: Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Pouze se snažím nazývat věci a lidi pravými jmény. Nic víc, nic míň.
0/0
26.6.2002 10:25

briza

Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Jo tak takhle si predstavuji demokracii a la ODS ... My, ti nejgenialnejsi, kteri jsme voleni vetsinou vzdelanymi lidmi (je mi potom ovsem zahadou komu byla urcena hesla typu "Narod voli Klause", "ODS voli narodni zajmy"), jsme tady abychom vas nenechali na pospas "luze", ktera ma nejakym omylem take volebni pravo. ... Jenze sakra !!! Jak to, ze jsme prohrali volby ???
0/0
26.6.2002 10:15

Kaktus

Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
 Taky proto si umele pestuje image cloveka, na ktereho vsichni utoci.  Jsi jednoducha povaha,fakt ze jo. / vazi si ho akorat Meciar, jinde je k SMICHU. Klaus je nevyrazny ekonom, s komunismem loajalni, ktery zaexperimentoval s metodou privatizace, ktera se ukazala jako SPATNA. Ted se nuti na prednasky, kde rika studentum, jak to nedelat. Klausova inteligence neni nijak nadprumerna, ani jeho rozhled. To jen on to o sobe rika a odeesacke stado si to mezi sebou zivi. Ma vysokou miru egoismu, schopnosti sebechvaly a schopnosti MANIPULACE s lidmi jako ty. Ubohe ovecky!
0/0
26.6.2002 10:35

Patrickx

Re: Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Naprosto presne si vystihl me myslenky...neni treba jiz nic vic dodavat...
0/0
26.6.2002 11:26

Pepan

Re: Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Velmi výstižné. Na Západě ho už odborné kruhy nenazývají ekonomem, ale bankovním účetním. I při některých "odborných" vystoupeních na VŠ ho studenti ztrapnili /např. v Karviné na podnikatelské fakultě/.
0/0
26.6.2002 11:45

goeft

Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
" Klaus je člověk kterého si váží na celém světě"
Pardon, jsem Francouz a muzu rict, ze tezko bychom si vazili Klause ve Francii, kdyz ho vubec nezname!
0/0
26.6.2002 11:07

attila1

Re: Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Pak jste ignoranti. No hlavně že máte Le Pena. Jen tak dál.
0/0
26.6.2002 11:39

oh

Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Vendelíne, máš při tom masochistický orgasmus ?
0/0
26.6.2002 11:34

Re: čím víc se na něho útočí, tím víc jsem jeho příznivcem
Naprosto souhlasím s Vaším názorem. Letošní volby ukázaly smutnou pravdu o našem národě. Rád bych se zeptal těch, kteří volili komunisty zda zapomněli na minulou dobu. Jestli náhodou možnost volného cestování nevyužívají, zda jim nechybí fronty na běžný sortiment, který dříve nebyl apod.!!
0/0
26.6.2002 11:57

Karlos

Genialni tah CSSD
Kdy uz se konecne v ODS vzpamatuji a poslou Klause do duchodu? Navrh CSSD je naprosto genialni tah jak udrzet jednoho ze strasaku pravicove smyslejicich volicu na ocich! Az si v ODS uklidi,  poslou Klause, Macky, Langry (senilni teoretiky, tunelare, vseho schopne sprisluhovace :-)) prednaset ty svoje blaboly na univerzity a rozhodovat nechaji nekoho bez spiny na kabate (jenze kde takoveho cloveka v politice v Cechach najit :) ((( mozna ziskaji hlasy lidi, kteri  nesli volit. Vsemi podcenovana CSSD (pred nastupem M.Zemana) tak dava lekce z diplomacie. Ach jo........
0/0
26.6.2002 9:46

v

Re: Genialni tah CSSD
Myslim, že Katka má víc v Hlavě než Ty!Klaus je člověk kterého si váží na celém světě.Jako jediný se umí uživit svými přednáškami a jeho voliči jsou většinou hodně vzdělaní lidé.Naproti tomu ta lůza se stejným právem volit, která píše a napadá elitu našeho národa ,ke které PANA KLUSE řadím i já.To je hrůza kam nás to dovede!Nedej Bože aby bylo referendum o zásadních otázkách v zemi.To by bylo jako v pořadu "nikdo není dokonalý" ale s možností,že zapšklý primitiv může ovlivnit osud i druhých lidí.
0/0
26.6.2002 9:52





Najdete na iDNES.cz