Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kuřák vysoudil 15 milionů dolarů

Americký federální soud v pátek nařídil, že tabákový koncern R. J. Reynolds musí zaplatit odškodné ve výši 15 milionů dolarů jednomu bývalému kuřákovi, kterému lékaři kvůli cévním problémům amputovali obě nohy. David Burton, jenž kouřil cigarety od roku 1950 do roku 1993, tvrdí, že právě cigarety byly příčinou jeho zdravotních obtíží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vena

Dane
Pro vsechny co tady zduraznuji ze kuraci a alkoholici sajou penize: kolikpak penez tvori vybery na danich z prodeje cigaret a alkoholu?
0/0
23.6.2002 18:41

Jan Kotek

Re: Dane
Odpoved je - dost, ale stale to nestaci. Na jedne strane kuraci a alkoholici plati spotrebni dane a setri duchodove pojisteni protoze drive umrou, na strane druhe jsou zde naklady na jejich leceni, na leceni jinych lidi, kterym znici zdravi (pasivni koureni apod.) a take usly zisk/plat firem a osob (tedy usle dane) zapricineny nemocemi nebo predcasnym umrtim v dusledku koureni a chlastu. Podle nezavislych (! - studie Phillip Moris "opomela" cca 2/3 zdravotnich nakladu a neprime zdravotni naklady a usle dane nepocitala vubec) odhadu presahuje tyto obecne naklady na kuraky a alkokoliky asi dvounasobne jejich "prinosy".
0/0
24.6.2002 9:55

Robert

Hmmm.......zajímavé, že za tu dobu nedokázal přestat kouřit?!?
Každý kuřák si uvědoumuje jak je kouření škodlivé, přesto nepřestává kouřit. Jakožto nekuřák můžu říct, že každý náruživý kuřák smrdí. On to většinou necítí, ale je to smrad na zhebnutí. Jestli si někdo kouří, je jeho věc, ale pokud se u něho objeví nemoc (např. rakovina plic apod.) němel by být léčen z peněz daňových poplatníků. Je to nemoc, kterou si způsobil vědomě a tudíž ať se z ní dostane po svých. Je totiž nespravedlivé, že jsou tady lidi, kteří dostají nemoc náhodně (např. leukemii) a přitom nekouří a nepijí a pro ně nejsou peníze na operaci, díky tomu, že velká část pěněz, která je určena na zdravotnictví, odčerpávají právě kuřáci a alkoholici....
0/0
23.6.2002 18:37

hovnival

Re: Hmmm.......zajímavé, že za tu dobu nedokázal přestat kouřit?!?
Roberte, podle tveho navrhu by ale potom mozne lecit skoro nikoho. Napr. ridic jede vedome rychle, naboura a zrani se. Nebo sportovci, treba lyzari nebo cyklisti (a mnoho dalsich), taky jedou vedome rychle a casto se zrani. V podstate kazde zraneni je zpusobeno nedbalosti. To bys potom nemohl lecit vetsinu lidi...  
0/0
24.6.2002 7:28

ano

Re: Re: Hmmm.......zajímavé, že za tu dobu nedokázal přestat kouřit?!?
zajimava logika.
0/0
14.3.2003 12:37

moby64.fuck@post.cz

Muj nazor
Koureni je kazdyho jeho vlastni volba, proto pak nemuze po nekom chtit penize za to, ze mu koureni spusobilo nakou nemoc. To by pak nekdo mohl soudit firmu na vyrobu mineralni vody za to, ze ma ledvinovy kameny.
0/0
23.6.2002 11:33

_B_art

Tak to je konec
... tady dady daa. To muzou vymyslet jen v Americe, borec hulil cigara 43 let!!! A ted tohle... . Na Americe se mi par veci hodne libi, ale tohle je fakt k smichu
0/0
23.6.2002 3:35

kaja

Nakopat vas vsechny do prdele
Presne tak, vsechny bych vas nakopal do prdele a zadny penize. Ostatnim jen otravujete zivot a jeste by jste za to dostavat penize. Nejste nejaky prasteny 
0/0
22.6.2002 23:29

micinka

fuck off
Tady clovek fakt nemuze napsat vlastni nazor, aniz by ho nekdo hned nezkritizoval. Kritizuj si koureni, ty moralisto, ale soudit hned cloveka, to je opravdu zoufaly!!!Kdyz je kolem takova kopa idiotu(viz.Yaroukh..reakce na muj prispevek nize), tak se nedivte.Kazdy si ten stres resi po svym, tak mi vlez na zada.
0/0
22.6.2002 22:29

staj

Re: fuck off
Ty jsi tam jednoznacne napsala, ze stres lze resit jen cigarem nebo chlastem, coz dle me taky neni pravda. taky studuju vysokou a taky nehulim, sice obcas popijem,ale ne na stres
0/0
23.6.2002 10:05

micinka

Re: Re: fuck off
Koukam, ze me tady fakticky nikdo nepochopil. Urazky, ktery tu na sebe ctu svedci pouze o bezcharakternosti nekterych lidi. A ty mi reakce na to uz jsou jen dusledkem rceni...na hruby pytel hruba zaplata. Kdyz jsem psala, ze jediny, co vam pomuze je panak nebo cigaro, nemyslela jsem cely narod, ale pouze sebe. U nas je to takovej slovni obrat a dost se to pouziva. Pises vam, myslis sebe. Ale proc to vubec vysvetluju, kdyz se zrejme najde zase nejaky vtipalek, ktery nepochopi.
0/0
23.6.2002 14:21

Petr

Re: fuck off
No ty jsi ale prostinká ...
0/0
23.6.2002 11:13

micinka

Re: Re: fuck off
Soudis podle ceho? Podle par vet? Pak jsi prostejsi nez ja. Az me budes znat aspon dva roky a pak tohle budes tvrdit, mozna se nad tim zamyslim, ale takhle je mi to uplne ukradeny. Radsi si pujdu dat to cigaro :-)))
0/0
23.6.2002 14:27

Marek

Re: Re: Re: fuck off
Nic si z toho nedelej, je to banda idiotu..! Sam kourim, ale jeste to neznamena, ze bych nenavidel nekuraky ;-) Tak si z toho vemte priklad neotesanci !!!
0/0
24.6.2002 9:52

Tosuja

Re: Re: Re: Re: fuck off
Samozrejme, ty je nemas duvod nenavidet, protoze oni tobe nesmrdi. Ty jim mozna jo... Za sebe nemuzu rict, ze bych kuraky nenavidel, spis je lituju (a obcas, kdyz na me cadi, tak mne stvou).
0/0
24.6.2002 10:07

FAJČIAR

Měl by chcípnout
  Měl by platit ten čůrák a může bejt rád že je aspon mrzák, protože narozdíl od nás nemusí do práce-krypl
0/0
22.6.2002 21:41

Honza

Re: Měl by chcípnout
Koukam ty bys taky nemusel do prace, kdybys zasel na psychiatrii, hned ti diagnostikuji kretenismus.
0/0
23.6.2002 12:32

mike_k

to uz je fakt na hlavu
Ja opravdu nemam rad kuraky, tedy zejmena ty co to delaji na verejnosti a otravuji tim ostatnim zivot. Doma at si klidne kurvi sve zdravi. Ale sakra aby za to jeste brali 15mil $ to uz je teda trochu prilis.
0/0
22.6.2002 21:34

ajchi

cigara
cigaro je samo o sobe vyvolavac stresu, takze bych se moc neohanel tim, ze ho zahani......on spis jen vysvobozuje z jeste vetsiho stresu plynouciho z nedostatku nikotinu....tak to je.    Ale obcas si zapalim :-))
0/0
22.6.2002 21:20

radek janisch

zlata evropa
ted sem v americe a muzu vam rict ze jsou uplne mimo.maji totalne trapny zakony postaveny na hlavu. Pracuju v grand canyonu a vcera jeden typek zvysil hlas na jednu recepcni{kvuli tomu ze ho predbehl jeden student na internet} a mel s toho velkej problem malem ho rangeri soupli do vezeni. a pak ze svobodna zeme....
0/0
22.6.2002 21:19

Micheall

HAHA
Ty američani jsou fakt vypatlaný!!!
0/0
22.6.2002 19:52

micinka

jejda
Mela bych toho huleni uz nechat, ale copak to jde, kdyz jste v dennodennim stresu a jediny, co vam pomuze, je bud panak nebo cigaro? To uz mi to cigaro prijde schudnejsi. Tak at NAS ten svet tak nestresuje nebo vymyslete neco zdravyho, co zabira a my nebudem kourit. Pri studovani "vysoky" musite byt bud totalni sprt nebo samotar zahledeny jen do studii, aby jste nekourili. Jinak to proste nejde. A tak je to vsude. STRES = CIGARO. Vyvolavacu stresu je v dnesni dobe spousta, tudiz je i spousta kuraku. To je lehka rovnice plynouci z tvrde reality.
0/0
22.6.2002 18:40

keb

Re: jejda
no to mi je pekna blbost... staci brat veci trochu v pohode... hod se trochu do klidu...  a nemusis byt ani sprt ani kurak... 
0/0
22.6.2002 19:33

Dusan

Re: jejda
Doufam, ze je to mysleno jako zert. Vysokou jsem dostudoval, cigarety mi nikdy nechybeli a nechybi. Na "vejsce "slo spis tak o pivni dychanky pro prekonani stresu.... Nebo naopak na oslavu uspechu. Casy se meni koukam.
0/0
22.6.2002 20:18

Yaroukh

Re: jejda
no hlavne, ze si to umis omluvit ;o) ... jestlipak tem blabolum ty sama veris :o)
0/0
22.6.2002 20:51

kli

Re: jejda
uplne souhlasim, taky jsem na skole, ve svycarsku. tam jsou znamky od 6 do 1(6=vyborny 5=dobry 4=dostatecny 3=nedostatecny...). je to dost stresujici dostat se nad 4. je tam 80% kuraku.
0/0
22.6.2002 21:43

monkey

Re: jejda
hehe,delam taky vysokou,posledni mesic makam od rana do vecera, v totalnim stresu,ale cigaro bych si nezapalila ... to si jdu radeji na pul hodky zabehat ... nejsem zadnej sprt, ani samotar a hulit take nepotrebuju...
0/0
23.6.2002 0:25

Petr

Re: jejda
Pekna kravina, taky delam vysokou a diky moji lonske debilite musim ted delat pomalu co dva dny jednu zkousku, zatim to stiham, ale uz bych to nikdy nechtel zazit. Nikdy jsem nekouril a i pivko si dam jen obcas (jak nekdo psal vyse-spis na uspech/prohru u zkousky a ne na stres)
0/0
23.6.2002 10:31

Marek

Re: jejda
Uplne souhlasim, i kdyz nechodim na vysokou... Naopak mne nebavi reci o tom, jaky je to blabol atp. Sam kourim asi deset let a ne jen ve stresu, ale i pro umocneni naproste pohody. Nikomu svuj navyk nevnucuju, ale stejne tak nesnasim rozohnene kecy...Taky nikomu nezakazuju prorostly bucek... tak se uklidnete - kazdemu co jeho jest..!
0/0
24.6.2002 9:49





Najdete na iDNES.cz