Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD odmítla návrh vládního programu

Návrh vládního programu hned napoprvé neprošel - a dokonce u jeho vlastního tvůrce, sociálních demokratů. "Některé kapitoly, třeba o životním prostředí, jsou příliš obecné," upřesnila iDNES místopředsedkyně ČSSD Marie Součková. Vedení strany se proto opět sejde v sobotu odpoledne. Poté dostane návrh programu plánovaný vládní partner - Koalice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bcd

Pokud se nemýlím,
Vaší firmě zase volby tolik neublíží. Vy jste sice byla za Jaklem, ale máte to posichrovaný i u místní ČSSD, tak o co jde. A Vaši zaměstnanci jsou placeni tak, že značná část z nich ani těch 10000,- téměř nikdy nemá. Čím se tak chválíte???
0/0
21.6.2002 15:25

Voloďa Pidla

Soudruh Rychetský nepracoval uvědoměle
Závěr tiskové konference    Vl. Špidly   : "Soudruh Rychetský z ÚV ČSSD je velký soudruh a odvedl kus práce. Ale dnes už není dostatečně velký a čistý soudruh. Jak naši soudruzi v KSČM říkali, čím více jich bude, tím více budeme my v ČSSD komunističtí. A jelikož je komunistů hromada, já jsem jako předseda ČSSD ještě komunističtější než oni."   
"Pan Rychetský napsal velká čísla do rubriky Péče o parazity, kteří volili ČSSD, ale nenapsal do číslovky, udávající výši příživného, nul dostatek. Je tedy třeba ještě na návrhu zapracovat a všude několik nul dopsat. U ochrany přírody je třeba jmenovitě napsat, kdo přírodu ničí, a proč tedy musíme členy ODS odvést na skládku. Také je třeba jeho rozšafný autorský text přeložit do tupé suché řeči nás,    sociálně demokratických politiků   ."
0/0
21.6.2002 14:19

Martin

Re: Soudruh Rychetský nepracoval uvědoměle
Dalo Vám hodně práce, než jste napsal takovouhle hromadu blábolů? Panebože, něco tak trapnýho jsem už dost dlouho neviděl.
0/0
21.6.2002 14:36

Villy

Re: Soudruh Rychetský nepracoval uvědoměle
Vovko, to nema chybu, pri patecnim vedru alespon neco osvezujiciho. Zejmena o tech prizivkach lehkozivkach to sedi. Dik
0/0
21.6.2002 14:36

Václav

Re: Soudruh Rychetský nepracoval uvědoměle
DIKY MOC ZA PRISPĚVEK. 10 MINUT JSEM ŘVAL SMÍCHY.
0/0
21.6.2002 18:08

Markéta

Klaus
0/0
21.6.2002 13:06

Václav

to bude hustý vyjednávání o koalici
Už teď je postavení US při předvyjednávání ponižující. Snad to otevře oči všem, kteří tak hledali morálku a moudrost  u třetích stran a rádi poslouchají cinty.
0/0
21.6.2002 13:05

Konvalinka

Re: to bude hustý vyjednávání o koalici
No jo, jenomze nas volebni system proste vede k sestavovani koalicnich vlad. Vysledek jeste uvidime a teprve pak si muzeme uplivnout nebo oddechnout (nebo se na to vykaslat). Obecne si ale myslim, ze dohoda neni v kazdem pripade ztrata charakteru nebo tvare. Zili jsme ctyri roky v pokrytecke koalici a to bylo horsi nez kolalice vyjednana.Navic prave probirana moznost je porad lepsi nez mensinova vlada cssd oprena o tresen...
0/0
21.6.2002 15:43

Toník

Re: to bude hustý vyjednávání o koalici
Nejsem sice priznivec Koalice, ale nemohli bychom se soudy pockat, az bude po vyjednavani. Myslim, ze o pozicich a postojich vyjednavajicich toho vite stejne malo, jako ja, takze zdrzte se unahlenych rozsudku ... udelate treba ze sebe naprosteho hlupaka ...
0/0
21.6.2002 18:26

ivánie

dnešní den
dnešní den nic nevychází a můj program padl jen kvůli tomu,že kamarád dostal čtyři čtverky...no co už já jen že by se se školstvím mělo něco dělat a nenechávat tam opilce(),co jsou zbytečně agresivní na děti a neurotiky a tak dále a taky bych spřísnila přijímací řízení a to tak,že by se dělaly přijímačky z více věcí,než pouze z matiky a češtiny,konkrétně mluvím o gymnáziích..
Takže páni politici,uvědomte si,že vzdělání nás mladých lidí,máte vy ve svých ČISTÝCH rukou
0/0
21.6.2002 12:37

martin

vlada
Incucuno, jukni se do slovniku cizich slov - zde je rozdil mezi koalice a opozice vysvetlen. Opozicni smlouva s koalicnim obsahem je opravdu prulom. Budiz ti utechou, ze tvoje deti a moje jakbysmet budou platit i dluhy vlad predchozich, nakonec jim to bude jedno jestli si to uzil duchodce ve Lhote,Rom v Chanove nebo podnikatel na Bahamach. Proste ty penize budou chybet. Co jim bude vadit vic , je to proc jsme s tim nic neudelali. A my jim rekneme - sli jsme o volbach na plovku..:-))
0/0
21.6.2002 11:55

Luky

Otevřete...
Je skutečně vtipné jak žádný z novinářů nesetře tu komedii kterou vytváří ČSSD s Koalicí.Koalice,která postavila svojí kampaň na zesměšnění ODS a ČSSD potažmo opoziční smlouvy se nyní drží v koutě a čeká na křesla od ČSSD a jakákoliv kritika je pryč.Vždyť křesla ve vládě jsou důležitější.Programová neshoda je maskována proevropsku snahou.
0/0
21.6.2002 11:47

Nezavisly

Re: Otevřete...
Ze by ukrivdeny clen ODS, ktery nemuze mobilizovat proti CSSD cele ctyri roky vymenou za vlivne funkce a clenstvi v dozorcich radach? O co vam volicum ODS porad jde? Mne pripada, ze vam vadi, ze by se nekdo mohl dohodnout na kompromisu s tim, ze prvorady ukol je dostat se do EU a nemusi pri tom strasit lidi (narod proti komunismu voli VK) a vymyslet nove pojmy (opozicne- koalicni smlouva) jako zasterku pro vlastni zajmy nekolika jedincu. Proc porad kopete kolem sebe a nepriznate taky co vam vadi na vami preferovane strane? Vzdyt je to lidske a mnoho lidi by to dokazalo ocenit. Jestli ovsem chcete pokracovat v nastoupenem stylu a CSSD s Koalici to "vyjde", muzete zase v pristich volbach pouze mobilizovat sami proti sobe.
0/0
21.6.2002 12:44

Luky

Je skutečně vtipné jak žádný z novinářů nesetře tu komedii kterou vytváří ČSSD s Koalicí.Koalice,která postavila svojí kampaň na zesměšnění ODS a ČSSD potažmo opoziční smlouvy se nyní drží v koutě a čeká na křesla od ČSSD a jakákoliv kritika je pryč.Vždyť křesla ve vládě jsou důležitější.Programová neshoda je maskována proevropsku snahou.
0/0
21.6.2002 11:46

Luky

Je skutečně vtipné jak žádný z novinářů nesetře tu komedii kterou vytváří ČSSD s Koalicí.Koalice,která postavila svojí kampaň na zesměšnění ODS a ČSSD potažmo opoziční smlouvy se nyní drží v koutě a čeká na křesla od ČSSD a jakákoliv kritika je pryč.Vždyť křesla ve vládě jsou důležitější.Programová neshoda je maskována proevropsku snahou.
0/0
21.6.2002 11:46

Nezavisly

Re:
Ze by ukrivdeny clen ODS, ktery nemuze mobilizovat proti CSSD cele ctyri roky vymenou za vlivne funkce a clenstvi v dozorcich radach? O co vam volicum ODS porad jde? Mne pripada, ze vam vadi, ze by se nekdo mohl dohodnout na kompromisu s tim, ze prvorady ukol je dostat se do EU a nemusi pri tom strasit lidi (narod proti komunismu voli VK) a vymyslet nove pojmy (opozicne- koalicni smlouva) jako zasterku pro vlastni zajmy nekolika jedincu. Proc porad kopete kolem sebe a nepriznate taky co vam vadi na vami preferovane strane? Vzdyt je to lidske a mnoho lidi by to dokazalo ocenit. Jestli ovsem chcete pokracovat v nastoupenem stylu a CSSD s Koalici to "vyjde", muzete zase v pristich volbach pouze mobilizovat sami proti sobe.
P.S. Je to nahoda, nebo realita, ze naprosta vetsina urputnych zastancu modre pravdy v techto prispevcich je zenskeho pohlavi (narazim na idol VK, nic jineho).
0/0
21.6.2002 12:53

naďula

Re: Re: to neni ukrivdenost
Jakápak ukřivděnost člena ODS, nebo komunisty nebo kohokoli jiného. To je spíše podivení rozumných lidí nad tím, kam až může dojít touha po moci. Koalice je schopna jít do holportu třeba s ďáblem, jen aby se dostala ke kousku moci a postupně intrikami usilovala o víc. To je jako kdybych vyhrála ve sportce 50 korun a požadovala na jejím vedení milion, protože už sázím dvacet let a díky bývalému režimu jsem nic nevyhrála. A budu na tom trvat a ještě budu nadávat všem okolo.   A Špidla ten se jen klepe strachy, aby ho náhodou někdo veřejně nenařkl, že začíná čistit cestičku komunistům. Podívejte se na dějiny sociální demokracie. Stačí na její úlohu před první světovou válkou, její překabátění se a přechod ke KSČ (a to není zase až tak dlouho). A dneska - než by šla do menšinové vlády, tak raději bude koketovat s těmi, co jsou po volbách na chvostu a čekat, že někdo bude tak naivní a dodrží případně podepsaný cár papíru, který by měl někoho zavazovat, že bude souhlasit s tím nebo s tím apod. Vsadím se, že mnozí z těch, kteří volili sociální demokracii a vidí, s kým se nyní paktuje jako trhovec, se dnes proklínají, protože takhle si to určitě nepředstavovali. A musím se přiznat k jedné věci - když čtu na různých chatech, že se tomu nebo onomu chce, s prominutím, blít, tak jsem si vždycky myslela slova typu: tak aby jsi se ne... Dneska zjišťuju, že se mi žaludek začíná zvedat taky... příšerné zjištění
0/0
21.6.2002 15:17

Ivo

Re: Re: Re: to neni ukrivdenost
Naďulo, odvážil bych se doporučit Vám seznámit se se situací ve vládách jiných zemí. Koalice jsou totiž normální věc a malé strany v nich často dosáhnou o něco víc, než by odpovídalo jejich počtu hlasů vůči vítězi. Očekávat však poloviční nebo většinový vliv logicky nemohou. Je však lepší mít třeba dva ministry než křičet v opozici, s kým že se to vláda sčuchla. V SRN je např. nyní ve vládě spolu s SPD strana Zelených, za Kohla to byla FDP atd.
0/0
21.6.2002 15:38

martin

DANE 2
Rovna dan to bylo stejne heslo jako ruzne Osudy atd. nerealne, spolknutelne pouze cernobile vidicimi volici.Pouze chimera cekajici, ze zrovna z CR se stane danova oaza - Kajmany v srdci Evropy. Tato soutez statu ma pouze jednoho porazeneho, a to je samotne. Ono totiz zivit infrastrukturu standartni zeme nebo nejakeho ostruvku je dost rozdil. Navic je tu stale jakysi odpad cekajici na statni rozpocet - krachujici statni i soukrome firmy, zoufale silnice a drahy, zivotni prostredi atd. Ac dost vydelavajici a z Prahy, pral bych, aby si nekteri inzenyri lidskych osudu skutecne udelali vylet do kraje a poptali se jak se lidem zije - mozna by byli dost prekvapeni. Ono smahem hodit vsechny nezamestnane jako lemply je jednodussi. Na druhou stranu bych rad videl odhady poctu nezamestnanch, kteri pracuji nacerno. Na zaver perlicka z HN 21.6. Nemocnost Cechu: statisticky PN zamestnancu prum 26,8 dne za rok. U OSVC 42,9.Komentar - OSVC (*jejich cca milion z toho mnoho fiktivne pouze kvuli danim z podvojne uctujicich prav. osob) Jejich absenc jsou zpusobeny skutecnymi problemy,malokdy ulehnou, vse prechazi - proto je jejich doba neschopnosti tak dlouha. Ja myslim , ze kdyz se nedari da se snadneji prezit na nemocenske, u zamestnance kontroluje jeste zamestnavatel. Nemluve o soubehu nemocenske a SVC, ktera se da hure prokazat nez soubeh PN a zamestnani.
0/0
21.6.2002 11:44

Bubák1

Re: DANE 2
Výborně, konečně někdo dokáže pojmenovat věci pravým jmény. Problém není v sociálním systému ale v benevolenci státu při výběru daní, což podporuje růst šedé ekonomiky a zneužívání sociálního systému.
0/0
21.6.2002 12:11

Inčučuna

vláda?
Co stran se popsalo, že ODS a ČSSD podepsaly opoziční smlouvu. Vždyť dnes je to úplně stejné, jen se vyměnily strany a najednou se o nic nejedná.  Osobně mám strach, jak to dopadne dál s komunisty. Já jsem je zažila sice jako mladá holka ale dle mne nemají žádné významné funkce dostat. Vůbec jsme se z těch let s nimi nepoučili a lidé jen vzpomínají, jak dobře se měli za jejich vlády. Moc rychle se zapomnělo.
Mám jen obavu, ne o sebe, ale o své děti, které budou splácet dluhy této vlády. Sliby jsou  hezké, ale kdy na ně vzít. My si na to vydělat jako stát neumíme a tak , přesně jako komunisti, zadlužíme stát, ale dluhy se musí platit. Teď se budeme mít dobře ale co dál?
 
 
0/0
21.6.2002 11:32

pudlik

Re: vláda?
plně s prvním odstavcem souhlasím. Jen bych k tomu ještě dodal, že teď bude Cyril a Hanička dokonce ve vládě, což předtím Vašek nebyl. Ale máte pravdu, český národ je neponaučitelný a z toho, koho volí mám velkou obavu také, troufám si tvrdit, že je i líný se sám o sebe postarat, tak radši volí rudochy ať bývalé či současné bývalé.
0/0
21.6.2002 11:46

Psychiatr

Re: vláda?
Snažte se prosím vymyslet něco originálního a  argumentovat fakty.Kecy o zadlužování,které tak ráda používá Koalice a ODS a s radostí je přebírají novináři,určitě to nebudou řešit naše děti.Chtělo by si to občas přečíst seriózní studie ekonomů,ale chápu,že čtení odborného textu a myšlení bolí.To se vyřeší tak do 10 let,protože nás k tomu EU dotlačí.A mimochodem,nejvíc platí daně normální zaměstnanci,ono jim totiž nic jinýho nezbývá a hádejte kdo nejvíc zadlužuje tenhle stát neplacením daní,můžete dvakrát
0/0
21.6.2002 15:34

Rejpal

Re: Re: vláda?
Nemohl by jsi se samovyšetřit? Vidím to akutní!!!
0/0
21.6.2002 18:09

Dan

to si mi snad zdá!!!!!!!!!!!!!!!!§
Text prý byl příliš právnický!  Tak to mne přímo děsí, zdá se že se pan Špidla zhlédl v úvahách Václava Klauze a velí k tzv. útěku od právníků.  Tento útěk však v praxi znamenal útěk od právního státu k zlodějně a tunelování, takže doufám, že to Špidla takto nechápe, neboť jinak byl můj letošní hlas pro ČSSD tím posledním, který ode mne ČSSD kdy dostala!
0/0
21.6.2002 11:25

Villy

Re: to si mi snad zdá!!!!!!!!!!!!!!!!§
Mne snad jeste vice vydesilo, ze se text "musi prevest do reci politicke!!!" Takze ne do vet normalnich, ktere by normalni lide pochopili (i babicka nekde v Horni Dolni, jak jiz nekdo nekde rekl), nybrz do reci politicke. Kdyz to prelozime do cestiny, tak to znamena udelat z toho gumovy a pro jakekoliv situaci, jez nastanou (ci nenastanou) pouzitelny dokument. Jinymi slovy, kdyz se neco nezdari, prectou nam politici z tech politickych vet, ze se to ani nezamyslelo udelat a kdyz se neco (nahodou) podari, tak to v tech vetach najdou, i kdyz pri normalnim cteni by to normalni clovek nenasel. Je to jedna banda
0/0
21.6.2002 12:54

alois

držme palce
hlavu vzhůru, Špidlo. Děláte to dobře, držíme Vám palce. Všichni se budeme mít fajn.
Kupředu levá, Marvanová, držte se Špidli, nějaká trafika se pro Vás vždy najde.
0/0
21.6.2002 11:13

Pobavený

Milý Lojzíku,
je smutné, když někdo dělá tak hrubé chyby. Za co pak asi stojí ty myšlenky. Takže pamatuj: V neděli, v pondělí a v prdeli se píše měkké i. Ve slově Špidly však tvrdé. Pobavilo to.
0/0
21.6.2002 11:28

Dan

Re: Milý Lojzíku,
A tak tu máme zase jednoho chudáčka, který se vyžívá v gramatice.  Možná, že by tu byla namístě věcná reakce, o pravopisu se diskutuje jinde! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.6.2002 11:40

Michal

Re: Milý Lojzíku,
Třeba tím tvarem slova "Špidli" chtěl Lojza naznačit, kde to se Špidpou bude (myslím, že v neděli ani v pondělí na mysli neměl ) 
0/0
21.6.2002 12:00

Re: držme palce
Myslím, že marvanová dobře ví, komu a koho má držet a za co. V jedné ruce kus cyrila, ve druhé něco od špidly. V tom bych ji nepodceňoval. To by mohla vyučovat.
0/0
21.6.2002 11:29

Tomáš Marný

Naštvaní voliči ODS
Nechápu, proč jsou všichni voliči ODS naštvaní, když jejich strana neuspěla ve volbách. Nebo že by normální lidi pochopili, že za vlády pana profesora Klause se víc kradlo či tunelovalo než za vlády soc-demáků nebo za komančů?
0/0
21.6.2002 11:10

Hunter

DANĚ
Ve volebním programu ODS se objevila zmínka o rovné dani 15%, která měla být chápána jako signál k snižování daňové zátěže. Tato problematika čekala na detailní zpracování poté, co bude vytvořena pravicová vláda. Nestalo se tak a volby vyhrála levice. Důvodů k snižování daňové zátěže je několik a jedním z nich je daň z přidané hodnoty (DPH).V ČR jsou nyní dvě sazby 5% (potraviny) a 22%. Jestliže tato vláda má jedním z cílů vstup do EU, bude zřejmě nucena sjednotit ony dvě sazby někde na úrovni 16 – 18%, což je v státech EU běžné. Vzrostou li ceny potravin minimálně o 10% budou muset být něčím kompenzovány. Sociální demokracie zatím hovoří pouze o zachování daňové kvóty a to je málo. Zásah do DPH s sebou nese velice podstatnou změnu celého daňového systému ovlivňující státní rozpočet. Je na to připravena? V blahé paměti máme slova Miloše Zemana v roce 1998 o zamezení daňových úniků, zkvalitnění výběru daní a tím k získávání prostředků na "sociální" projekty. Nejen že, k zamezení oněch daňových úniků, ani k lepší platební morálce nedošlo, ale navíc státní rozpočet hluboce překročil plánovanou ztrátu.
0/0
21.6.2002 11:02

romanus

Re: DANĚ
Ano jasne meli jsme volit 15%  Zkus si spocitat kolik toho koupis s 22%dani a kolik toho koupis a pouzijes s 5% dani, nemyslis ze v budoucnu bude danova zatez obcanu mnohem vetsi??? A dalsi hlaska ze rozpocet je ztratovy? Ty minule nebyly? Kolik toho odkoupila Konsolidacni banka - tyhle pochybne uvery a investice dotovaly minule "vyrovnane" rozpocty horem dolem, spousta Klausovych kamaradu se napakovala. Ted to my ze svych dani budeme splacet konsolidacni bance. Vlastne za pana profesora to bylo lepsi. Uz chapu svou chybu ze jsem ho nevolil a sypu si popel na hlavu!!!
0/0
21.6.2002 11:22

Hunter

Re: Re: DANĚ
Tak ještě jednou: Tvrdím, že ČSSD by se měla soustředit na daňovou reformu. Chce - li do EU bude přitlačena k sjednocení daňových sazeb, což pro někoho nemusí být sociálně únosné, pakliže nebude celý systém správně nastaven. O tom jestli si měl volit ODS nebo ne, nebyla v mém příspěvku ani zmínka. A že státní dluh výrazně vzrostl, to je taky pravda.
0/0
21.6.2002 11:51

Bubák1

Re: DANĚ
Zemanova vláda se o lepší výběr daní snažila, předložila patřičné zákony, ODS je však, za podpory ostatní "pravice", zablokovala.
0/0
21.6.2002 11:31

Hunter

Re: Re: DANĚ
Snažit se o zlepšení výběru daní znamená udělat pořádek na finančních úřadech, zaplatit úředníky aby po zaučení neutíkali k podnikatelům, měřit všem stejným metrem, zjednodušit daňovou soustavu. ČSSD hodlala zavést registrační pokladny a majetková přiznání. Myslíš že by se něco změnilo? Lidé nikdy nepřiznají to co mají.
0/0
21.6.2002 12:21

Bubák1

Re: Re: Re: DANĚ
Trochu si protiřečíš. Pokud lidé nikdy nepřiznají co mají musíš je kontrolovat tak, aby to dělali. Zjednodušení daňové soustavy k lepšímu výběru daní nepovede, jenom k úspoře nákladů na vedení účetnictví. 
0/0
24.6.2002 10:27

Pj

Dohoda
Špidla jako jeden z mála na rovinu řekl s kým chce jít po volbách.A ono mu nic jiného nezbývá, tady kromě Koalice nikdo k rozumne spolupráci není, tak co blbnete !!
0/0
21.6.2002 10:54

Jura

Jak chutná moc (moč)?
Je absurdní, jak mohou dvě zásadně názorově odlišné strany, či uskupení stran jednat o smysluplném programu vlády na příští 4 roky. Buď ČSSD to slouží jako zástěrka pro umožnění podpory od komunistů a nebo jsou skutečně nenormální a nesoudní tzv. mimo mísu. Z pozice Koalice je to jejich obvyklý scénář (dnes za každou cenu být u toho, abych později mohl vydírat a svou obrovskou prohru proměnil ve výhru). Každá varianta je hrozná. Jenže když ta moč (pardon - moc) tak chutná....
0/0
21.6.2002 10:44

bcd

A čemu se divíte
Někde ten Špidla podporu získat musí. Kdyby použil komunisty, prohrál by komunální volby, protože tím by se z toho stal souboj pravice s levicí a ODS by zase mohla mobilizovat národ. Volby skončily tak, jak dopadly a Špidla musí výsledky respektovat - na to je příliš chytrý, aby tohle nevědel.
Jedná podle výsledku voleb a můžete se vztekat, ale ty platí i pro vás. ODS si to zavinila sama, nenabídla chudým v tomto státě žádné řešení. Všechny její návrhy nahrávaly bohatým - jenže těch je v tomto státě tak akorát těch 25%.
0/0
21.6.2002 10:34

Franta

Re: A čemu se divíte
ODS že nenabídla nic chudým? Že by ODS nižšími daněmi nahrávala pouze bohatým, tak to se velice mýlíš. Naopak menší daně=větší možnosti investic, rozšiřování výroby, zvyšování produktivity, je zde možnost i zvyšování příjmů, došlo by k přiznávání zisků firem a tudíž k větžím odvodům do státní pokladny a ne k tunelování. A z toho by profitovali všichni. P.s. Ti co nepodnikají to nemůžou ale vůbec pochopit, proto doporučuji zkus podnikat a uvidíš jaké to je když se budeš muset starat sám o sebe a o zaměstnance a né jen čekat co Ti Špidla přerozdělí pokud ovšem za čas bude mít vůbec z čeho ještě brát.
0/0
21.6.2002 11:29

bcd

Re: Re: A čemu se divíte
Větší možnost investic "zajímá" zejména lidi s platem kolem 10000,- . Ty budou investovat, až budou zelený. Proč to stále někdo nechápe? V každém státě je většina lidí, co nechtějí podnikat, chtějí být zaměstnáni. To ovšem neznamená, že by nechtěli pracovat - jak se neustále ozývají taková ta 20letá telátka.
Tady nikdo nic nenabídl lidem prodávajícím svou práci a těch je nejvíce ve všech státech světa. Už vůbec nevěřím, že by snižování daní bohatým vedlo tyto k přiznání větších zisků, k rozšiřování výroby atp. Zažil jsem několikrát, že firma u níž jsem si nechal něco udělat (většinou stavební firmy), svou práci neprovedla a pracovníci odjeli 11. prosince na dovolenou. Když jsem se dotazoval, jak můžou odjet a přitom nemají udělanou práci, odpověděli mi, že mají pro tento rok již vyděláno, že jim to stačí. A ten případ nebyl zdaleka jediný. Tak na mně nezkoušejte hesla o uvědomělé kázni českých kapitalistů.
Máte možnost ve volbách použít svůj hlas a volby nějak dopadnou - je to souboj bohatých s chudými.
Pravicové strany podporují většinou bohatí - to jak dopadly volby, to jasně hovoří o tom, že těch bohatých tu zase tolik není.  Můžete vykřikovat něco o "pakáži", která vám zabránila uskutečňovat vaše skvělé myšlenky, ale pokud budete chtít uspět ve volbách, budete muset té "pakáži" něco nabídnout, aby vás volila. Ty imaginární sliby vám nepomohou. Budete muset nabídnout pracovní místa, sociální jistoty, levné zdravotnictví, potlačení kriminality ( a to jsem zvědav, jak to budete zajišťovat, když historie jasně dokazuje, že tady nejvíce kriminálníků bylo z řad příbuzných a kamarádů pravicových vlád - Čermák, Mach, Šrejber atp.).
Ač se vám to nelíbí, vy tu "pakáž" potřebujete, jinak budete o příštích volbách za 4 roky plakat  ještě více. Ona totiž ta Zemanova vláda něco dokázala, ačkoli vy to neuznáváte. Jenže ti chudí to ocení a budou volit Špidlu, jelikož ten dostane prostor 4 roků, aby něco udělal. Za 4 roky se něco najde, co by ve volbách mu mohlo být přiznáno k dobru.
A vás je pouze 25% - a ti bohatí ubývají.......
0/0
21.6.2002 12:04

Milena

Re: Re: Re: A čemu se divíte
Větší možnost investic by měla zajímat především lidi s nízkými platy nebo na podpoře. Protože více investic---> více pracovních příležitostí---> vyšší cena práce na trhu----> vyšší platy. Ti, co mají 100 tisíc přežijí i Špidlokomunismus, díky kterému jim klesnou příjmy třeba na 50 tisíc. Nebo se vystěhují ze země  Ale ti, co mají 10 tisíc, nebudou mít nic, kromě mizerné a stále se snižující almužny od stále chudšího a chudšího státu.
0/0
21.6.2002 14:35

bcd

Re: Re: Re: Re: A čemu se divíte
Že jste tolik pracovních příležitostí vytvořila.....
0/0
21.6.2002 15:02

bcd

Re: Re: Re: Re: Re: A čemu se divíte
Už jsem to psal jednou - smazali to. Proč Vy tolik brečíte nad vládou socialistů ? Jestli jste ta, co si myslím, tak ve Vaší firmě ke změnám nedojde - Vy jste sice byla na před volbami na ODS za Jaklem, ale současně máte posichrovanou i místní ČSSD. Vám se přece nenůže nic stát. A platy Vašich zaměstnanců ani 10000 nedosahují, ti určitě chápou Vaše investice..
0/0
21.6.2002 15:45

Rico

Re: A čemu se divíte
Jediné řešení pro chudé je z nich udělat bohaté. Tak co takhle "bohatým" to všechno sebrat a rozdělit mezi "chudé"
0/0
21.6.2002 14:53

bcd

Re: Re: A čemu se divíte
To jsem čekal, a čekal jsem to ještě horší. Nezapomněl jste mi vynadat do zkurvených komunistů ??? To bývají oblíbené argumenty nepochopených "pravicových, myslících lidí", zatímco my odpůrci jsme pouze....
0/0
21.6.2002 15:06

Život na dluh
Včera jsem sledoval část Kotle s paní Součkovou a s hrůzou jsem zjistil, že to, co jsem považoval za pouhou populistickou předvolební rétoriku(porodné 50 000,-) myslí tito "sociální zločinci" naprosto vážně.Připadá mi to, jako když vás někdo pozve na velkolepou hostinu, slíbí, že dostanete vše,co si budete přát. Posléze zjistíte, že menu se skládá z párku v rohlíku a teplého,zvětralého piva. Vše s nechutí sníte a nakonec marně hledáte hostitele, aby Vám předložený účet zaplatil. Ten však mezitím zmizel i s Vašimi penězi, které si od Vás vybral jako zálohu a nad výší účtu nestačíte kroutit hlavou! Že toto přirovnání kulhá? Vzpomeňte si za 4 roky(doufám,že dřív)po všech těch GRIPPENECH, schodcích rozpočtu nikým a ničím neomezovaných, plošných přídavcích atd.atd.
0/0
21.6.2002 10:34

Tomáš Marný

Re: Život na dluh
Za vlády ODS jsme se zadlužili na zkrachovalých bankách a blbě zprivatizovaných podnicích tak, že bychom mohli gripeny koupit nejméně třikrát. Jen s tím rozdílem, že dluh je bez offsetových programů. A splácet budou i naše děti dluhy z konsolidační agentury.
0/0
21.6.2002 11:01





Najdete na iDNES.cz