Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CET 21 hledá nástupce šéfa Novy

Společnost CET 21, která je držitelem licence na vysílání televize Nova, vypíše výběrové řízení na místo generálního ředitele firmy. Řekl to jednatel CET 21 Aleš Rozehnal, který se v pátek pokusil z nejvyššího postu Novy odvolat Vladimíra Železného. Zájemci prý najdou podmínky v inzerci v denním tisku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobošíková Jana

Já bych to prosím pěkně vzala.
0/0
19.6.2002 12:43

Alvin

nesnáším podrazáky typu Vávry a Rozehnala....
Železného si vážím přeju mu v nastávajícím sporu hodně štěstí. Pokud bude vše posuzováno striktně podle paragrafů, měl by tuto situaci vcelku bez problémů ustát. Obávám se jen toho aby v situaci kdy vládu převezme pravděpodobně  ČSSD s Koalicí se do toho nezamíchali politici a nezačali si s Železným vyřizovat účty za "nepříjemné" reportáže Novy. Je mi líto že Železný má takovou smůlu na podrazáky. Nejdříve Vávra, kterého Železný často obhajoval a teď Rozehnal. Ze všech zel na světě  nejvíce nanávidím zradu a tak přeji Rozehnalovi ponižující prohru.
0/0
19.6.2002 8:39

kytarista

Re: nesnáším podrazáky typu Železného....
Je mi líto že Lauder má takovou smůlu na podrazáky. Nejdříve Eisenkraft a pak Železný. Ze všech zel na světě  nejvíce nanávidím zradu a tak přeji Železnýmu ponižující prohru.
0/0
19.6.2002 10:13

Alvin

Re: Re: nesnáším podrazáky typu Železného....
Lauder (potažmo celá jeho CME) je sám podrazák a hajzl. Dovolil jsi kvůli svým obchodním neúspěchům obviňovat naši republiku a to je vrchol! Ať se soudí s Železným, když si myslí že je v právu. To byl jeho obchodní partner.
Takže tohle rozhodně neberu kytaristo, sorry.
0/0
20.6.2002 9:57

Kléma

něco tu nehraje
Tak odvolali ho nebo ne???? A když ano, proč ho ještě  z Barrandova nevyvedli???
0/0
18.6.2002 23:10

Shakira

Konec Novy v ČR?
Po odvolání a nejasných spekulací kolem Novy může mít v dohledné době veliký dopad na diváka v ČR, ale i na Slovensku. Po neúspěšném startu televize TV3 bude v dohledné době další horko!!!
Pokud soud neuzná převedení podílů v Nově osobám, bude podíl v Nově Vladimíru Železnému obstaven. Poslanci (pokud se tak stane) budou mít velký problém, co se Železným? Poslanci mohou odvolat RRTV a následně mohou prodat licenci CET 21 na území ČR. Pochybné však bude, že se o licenci Novy bude ucházet ČNTS - CME.
Bude konec Novy a opět nudných programů v podobě socialismu?
0/0
17.6.2002 13:17

Dalimil

Re: Konec Novy v ČR?
Ne, měl by to být konec podvodníků a lhářů. Jen jsem zvědav, kdo zaplatí tu arbitráž? Pan Železný? To asi sotva, že...
0/0
18.6.2002 19:59

Natalia Oreiro

Re: Konec Novy v ČR?
No jo, ale to se nebudou hrát ty sračky ve kterejch hraju! Je to fakt brak, až se pořádně napakuju začnu točit umělecký filmy.
0/0
18.6.2002 20:33

Shakira

Boj o Novu pokračuje... Rozehnal vs. Vávra?
Po odvolání ředitele a majitele licence CET 21 - Vladimíra Železného, Alešem Rozehnalem se dalo těžko čekat. Avšak právník Aleš Rozehnal na základě soudního rozhodnutí nesmí zastupovat jakoukoliv osobu, která se dostala se zákonem do konfliktu. Pan Rozehnal si však neuvědomil tu věc, že kdysy spolupracoval s ředitelem ČNTS Janem Vávrou a zastupoval jej po rozchodu s Vladímírem Železným (odvolaným ředitelem CET 21). Tento úkon je však protiprávní a opět se Rozehnal vrátil k bývalému protivníkovi firmě CME!  Je však smutné, že právě Rozhenal se snaží z nejasných důvodů shodit ředitele CET 21 - Vladimíra Železného aniž by měl ke všem materiálům přístup.
Jako jednatel CET 21 - Vladimír Železný, který pověřil Aleše Rozehnala nemá právo Rozehnal někoho odvolávat bez valné hromady a bez účasti jednatele firmy CET 21 - Vladímíra Železného. Podíl v Nově, Rozehnal však netuší, že pokud soud neuzná podíl Rozehnala v Nově (což tyto podíly nelze převést z důvodu dluhu vůči CME) může Rozehnal v nejbližší době čekat další obvinění z nedůvodného odvolání jednatele CET 21 - Vladimíra Železného. O novém nástupci místo Vladimíra Železného nemá tato osoba žádné spjatosti s firmou CET 21 a je pravděpodobné, že se nejsledovanější (po odvolání Vladimíra Železného) stane nejsledovanější TV v zemi.
 
0/0
17.6.2002 13:10

aleš

Re: Boj o Novu pokračuje... Rozehnal vs. Vávra?
Dík za podporu, ale kdysy se píše kdysi (pokud je češtinsky únosné takový tvar vůbec použít) Ale jako právní poradce jseš skvělej. Ještě jednou dík, šakir-fakir!
0/0
19.6.2002 10:19

Kladýnko

Nejhorší jsou trpaslíci!
A Vovka je zatraceně chytrej trpaslík
0/0
17.6.2002 10:25

MT

Re: Nejhorší jsou trpaslíci!
Hlavně zatraceně malej trpaslík, skoro spíš podzemní hnutí
0/0
18.6.2002 20:09

Nemo

Vezměte psům tučnou kost a přestanou se prát.
Ve světě nemá obdoby,aby televizní program s největším pokrytím území dostal někdo za babku a ještě k tomu na dvacet let. To bylo možné jen v našem Absurdistánu, kdy se rozdával majetek různým kumpánům a pivním kamarádům hradního pána.Naivní američan pak těmto kreaturám profinancoval počáteční výdaje, domnívaje se,že tyto výdaje s řádným ziskem,tak jak jsou američané ,když někde investují zvyklí, zhodnotí. Nezjistil si včas jaké charakterové spodině svěřil své finance a tudíž to nemohlo dopadnout jinak než jak to dopadlo.Dokonce se snad nedočká ani té částky, která mu byla soudem určena, a kterou mu má pan Železný alias Eisenkraft, vrátit. Toto individium se muselo samozřejmě obklopit podobnými typy lidí, protože slušní a poctiví lidé by na praktiky které se v TV Nova(v zákulisí) uplatňují neměli žaludek.K financování TV Nova mohu Vám naivkům,kteří hltají sobotní "exhibionice" pana ředitele říci jen to,že nic není zadarmo,vše tvrdě platíte a je dokázáno,že  této zemi profituje silná reklamní lobby a některé reklamy jsou vzhledem k povaze nabízených výrobků absolutně zbytečné, zboží se prodává i bez reklamy, která nemá na jejich prodej žádný vliv, pouze ten,že je jejich prodejní cena o tyto nesmyslné reklamy dražší.Na závěr mohu opět jen citovat z kázání Mistra Jana Husa: "Jsou jako psi,kteří se perou o tučnou kost-vezměte ji jim a prát se přestanou".
0/0
17.6.2002 7:12

asterix

Re: Vezměte psům tučnou kost a přestanou se prát.
Jen se nebojte, žid žida nikdy neokrade... to jen my "blbí gojové" si můžem ukroutit krky jak se všemu divíme...A.
0/0
17.6.2002 9:39

Ecku

škoda,
že nejsem miliardář, protože kdybych byl, tak tu novu koupim a vzápětí zrušim a to jenom proto, abych se mohl smát všem důchodkyním a blbečkům co novu sledujou, až budou naříkat kde maj svoje telenovely a přiblblý estrády.
0/0
16.6.2002 18:48

m

kdjfl
0/0
16.6.2002 14:21

neron

ach cesi...
nechci zde hajit ani osocovat reditele zelezneho... ale je uplne nadherne, jak se nikdo vlastne na tu novu nekouka - v pruzkumech je nesledovanejsi, maji 60% (jasne urcite je to podvod!!), ale tady vsichni koukaji na ct2, co? to je najednou kultury! stydte se, vetsina z vas stejne na novu cuci, ale nikdo nemate odvahu si to priznat!! at je zelezny jakej chce, at ma nova dluhu kolik chce, ja se na ni divam a divat budu a klidne to priznam - divam se na filmy, divam se na snidani a divam se na televizni noviny. jo a nezapomente me nekdo osocit ze jsem kulturni barbar bez dokoncenyho vzdelani a s iq tak cca 90, touzici po krvi a nasili, uz se tesim ;-)
0/0
16.6.2002 14:11

nekdo

jsi kulturni barbar bez dokoncenyho vzdelani a s iq tak cca 90, touzici po krvi a nasili
0/0
17.6.2002 18:13

lukier

Re:
taky myslim, typicky kulturni barbar bez dokoncenyho vzdelani a s iq tak cca 90, touzici po krvi a nasili
0/0
18.6.2002 23:43

dan

Re: ach cesi...
nerone, kdyz se tolik divas na tv, tak se nediv, ze ti z toho sibe.
 
pred rokem jsem nechal tv ve starym byte a od ty doby mam o hodne vic casu.
0/0
17.6.2002 20:03

valda

Re: ach cesi...
Alespon ze jsi sebekriticky.Nedivim se ze pokud se divas stale na TV Nova tak Tvoje IQ = 90.Neboj,jeste par let a budes mit UQ.Pokud vis jaky stupen IQ to je.
0/0
18.6.2002 21:44

aleš

Re: Re: ach cesi...
Pozor! Valda má IQ 164!!!
0/0
19.6.2002 10:10

Vladimir Zelezny

Hraju na city
 Jsem podraznik, tunelar a zlodej a mam dluhy a podrazy a zlodejny kam se podivate. Ziju si ale jako prase v zite, a na advokaty mam stale jeste dost. A ty dluhy stejne zaplatite vy, tak vo co de? A uz mne nserte, nebo si pujdu stezovat Klausovi a ministru Buresovi A ze neplatite za NOVU? Sak pockejte az to spocitaj, na kolik vas to zase prijde, holenci
0/0
16.6.2002 1:48

Stráňa

železný???
Je to fakt magor. Ale "obyčejný lidi" porád ješte táhle. Vždyť je to drama na sobotní odpoledne.... Ale už byho měl vážně někdo poslat do pr... ( no ještě že Novu sleduji trakříkajíc velmí řídce )
0/0
16.6.2002 1:40

Johan F.

Volodo
To je fakt smula, ze nekdo, komu patri tvoje firma (kde jsi zamestnanec a nic vic) se te rozhodl vyrazit na ulici. Doufam jen, ze casem skoncis v teplakach v lochu a budes prispivat na prohrane arbitraze za veci co jsi slohl minule...Muzes tam pokecat se Srejbrem, Machem, Stehlikem, trebas ti casem dodaji i Kozeneho a velkeho s. Profesora. 
0/0
15.6.2002 23:05

Amanda

zase se bavim..hahahhaaa
..jestli mate problemy ,ze provoz novy platite z reklamy...naprosto jednoduche reseni..nekupujte tot zbozi!!!!! ..ale vubec me to Vase chovani neprekvapuje,protoze v zemi kde komunisti dostanou 18 % (..no pruser...)by jste se spis meli zamyslet sami nad sebou....??!?!??? ..a to CO VLASTNE OD SVEHO ZIVOTA CHCETE????????? je mi z vas na bliti
0/0
15.6.2002 21:41

cesky volic

Re: zase se bavim..hahahhaaa
Kdybys mando tolik nechlastala nebylo by to na bliti!
0/0
16.6.2002 11:17

Honza

Re: zase se bavim..hahahhaaa
Tak si jdi blit nekam jinam a neblij tady!
0/0
18.6.2002 22:11

karel barel

reklama na Nově
Souhlasím až na jedno všechny reklamy na Nově /ale i jinde/ pěkně zaplatíte všichni a ani nemrknete. Nebo si myslíte , že to co kupujete v krámech, firmy nenavýšší na cenách o ztrátu ,kterou platí na reklamách. myslím, že je to snad jednoduché pochopit.
0/0
15.6.2002 19:11

karel barel

0/0
15.6.2002 19:10

ředkev

1
0/0
15.6.2002 17:45

Kdo s cim zachazi, tim take schazi.
0/0
15.6.2002 16:35

redy

doktůrek
myslím že toho "chudáka" doktora z toho jeho průseru zase ta ŠTĚPÁNKOVA VELKÁ MEDIÁLNÍ RADA KORUPČNÍKŮ zase vyseká. vždyť Voloďa je přeci teflonový (špína po něm sjede jedna báseň) a nesmrtelný jako jeho jmenovec Lenin. Je třeba mu začít budovat podobný památník..tedyv to je podnět pro jeho obdivovatele. Jinak je docela zábavné, jak jeden gaunerek se snaží přečůrat jinýho gaunerka. hezká šachová partie pro počínající léto.
0/0
15.6.2002 14:46

G

Re: Zavistivy blbecku!
Cumis na Novu a delas chytraka pritom jses vymazany jako ti idioti ve verejnopavni TV kteri navic vyhazuji rocne nasich 5 000 000 000KcNa Novu jsi nemusel dat ani 1Kc blboune
0/0
15.6.2002 15:52

ředkev

Re: Re: Zavistivy blbecku!
nazdar houpačko udělej si jasno a neosočuj.počkej kolik nás bude stát nova.
zloděj a bezpáteřní podrazák jako je železný který za cizí peníze a z cizích schopností vybudoval NOVU a chlubí se tím že je to jeho zásluhou  patří do vězení majetku jak se ho zbavil on se zbavují jen mafijáni a tuneláři kteří nemají čisté svědomí a to že jeho nejbližší  kteří o něm ví daleko víc jako ty  hňupe se proti němu postaví ?  Asi ví víc o tom jako ty ale nemají možnost vést monology jako on  a ovlivňuje hňupy jako si ty
 
0/0
15.6.2002 16:02

Mikuláš.

Re: Re: Re: Zavistivy blbecku!
Jsi bolševik - závidíš, vyžíráš státní kasu, která tě svými "sociálními" podporami krmí, flákáš se a očumuješ kolem každé zahrady, kde to roste líp než u tebe. Jsi schopen pošlapat, pochcat a posrat všechno kolem sebe.
0/0
15.6.2002 16:32

Karel1

Re: Re: Re: Tva hlava bude asi jako ta rekev?
Ty taky cumis na Novu ale mas blbe kecy, je to v mode Pouc se trochu na Uhelnych Skladech, te bande ubozaku
0/0
15.6.2002 18:25

Karel1

Re: Re: Re: Tva hlava bude asi jako ta redkev?
0/0
15.6.2002 18:26

Mirek

Re: Re: Zavistivy blbecku!
A tu reklamu z které NOVA žije platí kdo ?
0/0
15.6.2002 18:36

MASTER

Re: Re: Zavistivy blbecku!
Mě nevadí těch pár korun co platím měsíčně,protože za ně dostanu třeba MS ve fotbale s profi komentářem nebo Box Tyson-Lewis /živě/ kterej si ve spoustě zemí museli zaplatit.A navíc je na ČT2 spousta zajímavejch dokumentů a filmů /filmový klub/
Máš pravdu za Novu platit nemusím NAŠTĚSTÍ
0/0
15.6.2002 18:56

karel barel

Re: Re: Re: Zavistivy blbecku!
Souhlasím až na jedno všechny reklamy na Nově /ale i jinde/ pěkně zaplatíte všichni a ani nemrknete. Nebo si myslíte , že to co kupujete v krámech, firmy nenavýšší na cenách o ztrátu ,kterou platí na reklamách. myslím, že je to snad jednoduché pochopit.
0/0
15.6.2002 19:10

Petr

Re: Re: Zavistivy blbecku!
to jsi vážně tak naivní a myslíš, že tě Nova nic nestojí?
0/0
15.6.2002 20:22

Honza

Re: Re: Zavistivy blbecku!
Ale nepovidej! Takze to vsechno plati pan reditel ze sve kapsy,jo? A kdepak na to vzal?
0/0
18.6.2002 22:16

Kony

Chacha
Koho to zajímá,už ho bylo dost.Poslouchá rád sám sebe.Lidi jsou nahraditelní.Na Tv a VŽ se nedívám,ale tady jsem si tu legraci,jak ho lidi podporují(kteří???)ráda přečetla.Chacha.Už by mohl zmizet,aby se mohl člověk dívat na někoho jiného.
0/0
15.6.2002 14:39

Roman

Re: Chacha
Konecne nejake inteligentni slovo bez vulgarnosti a urazek!!! S faktem, ze je neuveritelne, ze potom vsem, co pan Zelezny provedl a predvedl, se najde nekdo, kdo je schopen ho stale podporovat, plne souhlasim. Dost smutna vec, svedcici o dost velke naivite mnoha lidi...!?!
0/0
15.6.2002 17:06

strom

Pouze nazor.....
Ja teda neznam presne situaci okolo Novy,ale z meho pohledu myslim,ze jakykoliv clovek,ktery dokaze to co Zelezny,je dost dobrej manager...Sice se tu naskyta otazka,za jakou cenu to dokazal,ze?To,ze ho zrazuji vlastni lide,to je naprosto normalni vec.A hlavne u nas cechacku,je to naprosto jiste.Vzdyt my nechceme nic dokazat,chceme jen krast tem druhym.Pouze zavidime a pomlouvame!.....Zelezny je blb,ze nema nekoho, kdo by pro nej spicloval.Mel by mit "nekoho"v okoli Rozehnala a takove veci,ze ho chteji odvolat,ty by mel vedet jako prvni!Protoze v dnesni dobe je info ta nejcenejsi vec,jakou muzete mit.......A nakonec.Jestli Zelezny skonci s TV,myslim si,ze ma neco na kontech a ze neni hlupak.Jiste si najde jiny obor,kde vlozi sve penize a bez medialniho rozruchu....Nemam pravdu?
0/0
15.6.2002 14:39

redy

Re: Pouze nazor.....
máš pravdu, o prachy už nepřijde, do basy taky nepůjde ale přeci jen může přijít o něco většího než jsou peníze......MOC A VLIV a s tím se těžko vyrovnává po letech
0/0
15.6.2002 14:50

JOMA

Re: Pouze nazor.....
 ŮPLNĚ SOUHLÁSÍM. SITUACE V NOVĚ PŘESNĚ ODRÁŽÍ SITUACI V NAŠEM STÁTĚ
 KDE SI VYBRANÁ SKUPINA LIDÍ MŮŽE DĚLAT CO CHCE. 
0/0
15.6.2002 21:28

mexicano

Re: Re: Pouze nazor.....
ja v cesku neziju,ale je to trochu smutne kdyz se divam v mexicu na tv.a oni o tom  rikaj jak je neco takoveho mozne?tak se ptam jak je neco takoveho mozne??nechapu
0/0
16.6.2002 0:18

cesky volic

Re: Re: Re: Pouze nazor.....
u vas v mexicu je taky leccos mozne treba genocida indianu nebo jizda autem skrz zastup deti nazdaaar 
0/0
16.6.2002 11:20





Najdete na iDNES.cz