Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA unikly radioaktivní bombě

USA zabránily útoku teroristů z Al-Kajdy. Americké bezpečnostní síly zadržely známého teroristu, který plánoval explozi nálože s radioaktivním materiálem - takzvané špinavé bomby. Abdullah al Mudžáhir, který je americkým občanem, byl zadržen na počátku května poté, co přistál v Chicagu po letu z Pákistánu. Zadržení teroristy potvrdil i prezident George Bush.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaktus

Radsi se podivejte sem:
http://underground.cz/805
0/0
13.6.2002 15:40

strom

POUZE NAZOR.....!
No chtel bych dodat,pro barbudo......Vlastne ano,Taliban zautocil na USA.Jelikoz podporoval Bin LAdina!Prez.Bush prohlasil,ze kdo nejde s Usa(tzn.proti terorismu),jde proti USA a pokud vim,cely svet se pripojil.I Rusove i Kuba i Cina,a a ti dalsi.Pokud si dobre pamatuji.USA,Britanie a "ti dalsi"dali jasne najevo Talibanu,aby vydal Bin Ladina!...Oni tak vsak neucinili a tim padem se postavili na protejsi stranu.Nemam pravdu?................A muslimstvi?Cele utoky se odehraly ve viru muslimstvi.Ne, neni to vina viry,ale lidi.Ja bych to oznacil za motiv.Vira zde hrala pozici motivu v trestnem cinu!!Tak bych to rekl.Vzdy musi byt motiv.Pokud je to kradez,podvod nebo neveru!....A jeste chci dodat:ze jsem tady psal, abychom neopravovali chyby a nedivali se na  spatne na preklady z nemciny a anglictiny,jelikoz se nekdy dela neco ve zpechu (vsichni to zname) a taky hledali neco pozitivniho v nasich zivotech.Nicmene,k tomu chci dodat a to ted je pro prispevovatele KROKODYLA,aby jste psali cesky-nebo slovensky.Toto je cesky server a anglictina tu nema co delat!..Krokodyle,co kdyby tu psal nejaky Francouz,Ital nebo Cinan?Ty bys tomu nerozumnel,vid?!A co kdyby to napsal jako ty,spatne.Musel by ses smat,ze?Tak prosim te nepis tady anglicky,pis cesky,protoze pokud se spletes v mekym nebo tvrdym i,to te lide pochopi,ale tak,tak si za blba!......Nezlobte se lidi,ale musel jsem to tu tak napsat....
0/0
11.6.2002 23:28

barbudo

Re: POUZE NAZOR.....!
Jen dvě malé připomínky. Nelze spáchat útok tím, že útočníka po útoku nevydám. Ono to s tím vydáváním vůbec není tak jednoduché. Nebývá například zvykem vydávat vlastního občana ke stíhání do ciziny. (To v případě Usámy asi neplatí, on žádné občanství asi neměl. Byl ale v zemi, kde platí "host do domu, Bůh do domu", ne jako u nás "host do domu, hůl do ruky".) Ještě poznámka k motivaci. Vídali jsme filmy, ve kterých japonští sebevražední piloti ve jménu víry v císaře - boha nalétávají na americké lodě. Vídali jsme kterak hrdinní krasnoarmějci s výkřikem "za ródinu[=vlast], za Stálina" vlastním tělem zakrývají střílnu nepřátelského bunkru, případně se vrhají pod nepřátejský tank s náručí granátů. Po letech jsme se dozvěděli, že japonští piloti uzavřeli s armádou smlouvu podle níž rodina dostane "odstupné" a kabina letadla byla pro jistotu zamčena či zavařena. Ani s odhodláním krasnoarmějců to nebylo tak horké a zezadu na ně stříleli vlastní důstojníci. Možná se časem něco bližšího dozvíme o útocích z 11.9., ale zatím víme skoro jen to, co jsme věděli už v září.
0/0
12.6.2002 10:21

Big John

USA
At ziji Spojene Staty! Se Spojenymi Staty USA na vecne casy! A bacha, kdo nejde s nami, je proti nam, a skonci v oranzovem obleku v kleci na Qantanamu pod dozorem Fidela Castrata.
 
0/0
11.6.2002 19:19

Petr

Re: USA
Takovy blby jako ty by meli vyCastrovat, aby nemeli podobny blby jako odkaz jejich existence na tehle planete.
0/0
12.6.2002 6:18

dex

Reakce na Krokodyla
Rad bych Te upozornil na to,ze bezpecnostni slozky USA nasly vinika a cela kauza nevyznela do ztracena jak se mylne domnivas.Doporucoval bych ti cist alespon Mladou frontu...druha vec,CIA sice vycvicila Bin Ladina,ale uz ne nabozenske hnuti Taliban,nebo se snad domnivas,ze USA stoji i za vznikem muslimstvi???A jeste jedna vec,kdo ze to zautocil prvni???A prosim,neshazuj vse na USA,ne ze by byli svati,ale za polarizaci a rozdeleni sveta nemuzou sami...Muzem za to i my,i TY,a to tim,ze sis nechal dat do hlavy takove kliny jako se SSSR na vecne casy...Vitej ve svete rudy Levicaku.
0/0
11.6.2002 12:51

barbudo

Re: Reakce na Krokodyla
Nějak v tom nemám jasno. On snad Taliban nebo "muslimství" na někoho zaútočilo? A co že je ta polarizace, kdy TO vzniklo, někdy TO skončí nebo je to věčné? Vzniklo TO, když onehdá Němci lifrovali do Ruska v zapečetěném vagónu jistého Uljanova a náležitě ho finančně podporovali? Nebo TO vzniklo, když dědeček dnešního prezidenta USA, spolu s dalšími Američany, pomáhal na nohy jistému Hitlerovi? Nebo TO vzniklo, když následně Rusové vyhnali Hitlera a skončili o něco dál, než kde začali? Nebo TO vzniklo, když Američané školili na území Afghánistánu teroristy v radikálním výkladu Islámu, výrobě opia a bomb? Nebo TO vzniklo, když po letech na obranu proti těmto, tehdy už nepotřebným a zapomenutým hordám, vznikl Taliban? Ještě bych potřeboval osvětlit toho Levičáka. Byl jistý Džugašvili řečený Stalin, který po té, co zlikvidoval německého ageta Uljanova řečeného Lenin, převzal otěže jeho impéria. Zajímavé na něm bylo, že byl vládcem nade všemi, soudcem nad soudci, on rozhodoval o osudech národů. Byl i jistý Hitler a i on rozhodoval o osudech národů, i on byl soudcem nad soudci. Byli to levičáci nebo pravičáci? Nyní občas slyšíme Ústředního Ředitele Zeměkoule že chce trestat národy za to, že podporují teroristy. Kdo je terorista a jak se pozná, ví jen on sám. I on je soudcem nad soudci. Když on prstem ukáže, potrestá takové národy preventivně. Je to levičák, je to pravičák? Má s tím nějaká levice nebo pravice co společného?
0/0
11.6.2002 21:56

Fučík

Lidé bděte!
Je nutno lidem dokázat bdělost zpravodajských a policejních složek a to se povedlo.
0/0
11.6.2002 11:56

RobertS

Re: Lidé bděte a ty Fučíku jdi do prdele!
Profesore Horáku, především je nutno ochránit lidi před magory Bin Ládina. Takže žádná demonstrace síly! To jste provozovali vy, komanči za bolševika. A ten váš Fučík byl taky pěkná kurva konfidentská.!
0/0
11.6.2002 21:02

Krokodýl Dandy

Takže americký občan.
Asi nespokojenej. Někam se ztratil Usama. Pak se objevil nějaký chlapík ze spřáteleného Kuvajtu. A předtím antrax. Nakonec se ukázalo, že si antrax posílali sami - prokazatelně se jednalo o antrax z amerických vojenských laboratoří a celé strašení s antraxem šlo pomalu do ztracena nebo snad FBI přišla na to, kdo z armády za tím stál? (Mimomochodem USA jsou největším výrobcem antraxu na světě). Talibán i Ládínka přeci vycvičili a vyzbrojili Amíci... A tenhle chlapec studoval, jak udělat špinavou bombu. S jejími principy se lze seznámit na každé vysoké škole nebo univerzitě, kde se dělá trochu víc fyzika, i ve Státech... Mimochodem, zbraně podobných vlastností, i když v menším rozsahu, použili USA nedávno i na Balkáně. Jednalo se o jasný a prokazatelný válečný zločin. Kdo se tím zabývá, mezinárodní tribunál v Haagu? Hovno, tam jde o něco jiného... Jsem zvědav, až se tohle zase rozplyne, s jakým dalším strašákem přijdou. Je potřeba vytvářet a podporovat vizi nepřítele. Už jenom k tomu, aby si našli ospravedlnění pro vyhlášení takové idiotské doktríny, jakou je doktrína prvního úderu. To už zde jednou bylo, svět byl polarizován Východ - Západ, časem to padlo, takže dnes bohatý Sever - chudý Jih. Ach jo, lidé jsou nepoučitelní.
0/0
11.6.2002 8:36

George

Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
...co pouzili amici - tak to ses vedle jak ta jedle a navic neznas fyziku. Pokud mas stredni skolu (tedy maturitu), a mel jsi fyziku, tak se bez vratit do skolnich lavic. Ochuzeny uran se pouziva kvuli svym fyzikalnim/mechanickym vlastnostem - pevnost, tuhost, merna hmotnost. Radioaktivni neni o nic vic, nez prirozene okoli.
0/0
11.6.2002 9:58

Krokodýl Dandy

Re: Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
Ha, ha, mýlíš se. To, že se jedná o ochuzený uran neznamená, že není radioaktivní. Ano má lepší vlastnosti, o kterých se zmiňuješ, ale zvýšená radioaktivita byla v Bosně po použití těchto střel objektivně změřena. I ochuzený uran je radioaktivní a zvyšuje radioaktivitu okolního přirozeného prostředí. Přečti si o tom něco. Fyziku jsem se nejen naučil, ale také ji přednášel. And what abou you?
0/0
11.6.2002 11:07

demokrat

Re: Re: Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
Krokodýle, z tvého příspěvku to ani nevypadá, že bys přednášek fyziku, spíše se nabízí, že jsi byl přednášejícím lektorem ve VUMLU. Tak přiblblé bolševické argumentace se snad ani jinde neprezentovaly.
0/0
12.6.2002 7:04

Krokodýl Dandy

Re: Re: Re: Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
VUML nemám, ale silně pochybuju, že se tam probírala radioaktivita ochuzeného uranu. O tom byl můj příspěvek, který ti připádá přiblblý. Přiblblý jsi ty. Když mi nevěříš, jaká je radioaktivita ochuzeného uranu, informuj se někde, DEMOKRATE.
0/0
12.6.2002 10:58

barbudo

Re: Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
Je to skoro pravda. Ovšem těžit uranovou rudu a složitým procesem z ní získávat "ochuzený uran", to by asi nikdo nedělal. Ty fyzikální vlastnosti zas nejsou až tak zázračné. On je to především nepříjemný odpad. To, že září jako běžné pozadí nebývá také úplně pravda. Pro výrobu munice lze použít i "méně ochuzený" (naměřeno za války v Zálivu). Radioktivita není jediné riziko ochuzeného uranu, těžké kovy bývají i jedovaté, otravy mívají podivné následky. Škodlivé účinky už pár let zkoumá několik komisí a asi ještě pár let zkoumat bude. Až vymřou příslušní veteráni.
0/0
11.6.2002 11:32

fony

Re: Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
Ochuzený uran je vlastně odpadem pocházejícím z výroby štěpného materiálu. Tvoří jej zejména izotop U238, přičemž doprovodný U235 je z přírodní směsi, jak se vyskytuje v uranových rudách, odseparován pro energetické či vojenské účely. Zajímavé je to, že objemová aktivita obou izotopů je přibližně stejná, viz. Vyhláška 184/97 Sb.. Proto i ochuzený uran je stále radioaktivní, je totiž alfa-zářičem (s krátkým účinným dosahem). Pokud se však jakýkoliv!! U dostane do organismu (požitím či vdechnutím, např. ve formě dispergovaných oxidů U), je velmi nebezpečný. Mějte se, Vy fyzici, chemici aj. odborníci!
0/0
11.6.2002 11:58

Tomáš

Re: Pozn. ke strelam z ochuzeneho uranu...
Vazeni, v byvale Jugoslavii byly, pravda, pouzity strely s uranem, jenze ten byl pouzit jako primes v plasti hlavice , za ucelem zajisteni jeji tvrdosti a tim i pruraznosti. Nikoli jako napln, naloz. Toto je treba rozlisovat. Pouziti uranu v nalozi je mnohem nebezpecnejsi, o mire velikosti nasledku nemluve. 
0/0
11.6.2002 13:51

Radim, Toronto

Re: Takže americký občan.
Super, Krokodyle :)))))))), nejenom, ze mas spravny smysl pro humor, vidis ten svet stejne jako ja tady z Kanady.
Takze podle poslednich zprav: zadna spinava bomba se nekonala, ten chudak, ktereho oznacili za napritele USA c. 1, se jenom prochazel po Washingtonu s mapou Washingtonu v ruce! Zadne plany se u neho nenasly, zadna spinava bomba, nic takoveho. Evropske deniky, pokud se lidi juknete, vyjadruje hlubokou skepsi nad vasnivym prohlasenim toho zpitomeleho sefa Bileho domu, ktery vyhlasil man-hunt, cili honicku na cleny Al kajdy ve slavne US of general and overwhelming Stupidity.
Takze dalsi ukazka toho, co je mozne ocekavat od americke junty. 10. cervna totiz zacala velka tiskova konference za ucasti politiku, rodin pozustalych 11. zari a novinaru o tom, co se vedelo a co vlada zatajila. A stejny den se nam objevil American mexickeho puvodu (snad nezacne  sef Junty s  bombardovanim Mexico City!), ve vezeni uz od 8. kvetna (!!) za to, ze se prochazel s mapou v ruce.
Takze diverze a nic jineho, neni nad to Americany zase postrasit a ukazat,  jake maji stesti a bdelou FBI! Cesti Americane, kteri se tady bijete za hvezdy a pruhy, co vy na to?
0/0
12.6.2002 7:43

David

Re: Re: Takže americký občan.
Tvuj projev at je k cemukoliv vzdycky ukazuje jednostranou, komunismem poznamenanou propagandou. Pouzijes vsechno, domnenky, nepravdu, cokoliv se ti hodi tak jak to delavalo Rude Pravo. Nebyl ani z Mexika, nebyl vubec zavrenej za to, ze se nekde jenom prochazel. Duvody byly zverejneny, podrobnosti, ktere k zatceni vedly byly zverejneny, ted zacala jenom zcela regulerni a spravny boj = diskuze, jestli zpusob jak byl obvinen je spravny nebo ne. Vzhledem k tomu, ze tohle je zbrusu nova situace v ktere vlastne zadna zeme na svete jeste nebyla, tak se hleda to nejoptimalnejsi reseni. Ze se mozna pri tom zkrivi nekomu vlas, inu to je mozny. Ale jak se tady rika: better be save than sorry. Mimoradna situace v zivote prinasi mimoradne ciny.
0/0
12.6.2002 19:25

Radim, Toronto

Re: Re: Re: Takže americký občan.
Aha, takze tobe se take nelibi, co si myslim (ted jsem odpovidal nekomu jinemu, ktery vysvetluje tvuj komentar o zbrojeni). A protoze se ti nelibi, co si myslim ja, jsem komunista. Nekterym lidem se fiilozoficke obzory nerozsiri at delaji, co delaji, doma v Cesku nebo v Americe, takze vitej do Ameriky, zeme ideologie 'kdo neni s nami, je proti nam a pujde do vezeni jako valecny zajatec, American, Arab, vsechno  jedno, jsme prece ve valce, ne?, ale hlavne nam nesahejte na sefy Enronu a jine, to jsou vyjimky'.
Jose Padilla je American mexickeho puvodu a prvni zminka o nem byla spojena s mapou Washingtonu. Cele historka se menila hodinu po hodine, od toho, ze USA unikla radioaktivnimu nebezpeci z ruk tohoto Americana az po dnesni zpravy, ze to vse bylo prehnane a nikde nebyla zadna bomba, zadne plany, jedine, co se vi je to, ze Jose surfoval na netu! Takze jenom dalsi humbuk a snaha, jak odvratit pozornost od neprijemnych vysetrovani FBI, CIA a Bushe.
Jose, prachobycejny petty criminal, ktery byl ve vezeni uz parkrat, nebyl z niceho obvineny, nema pristup k pravnikovi a nevi se vubec nic nebo se vi tolik, kolik si toho kdo vymysli, ty, ja Bush, Ashcroft a vsichni budeme mit pravdu nebo vsichni budeme lhat. Vubec o nic nejde, ministerstvo 'lzi a propagandy' bylo zrizeno ve slavne USA pred par mesici prece.
Neni to nova situace, jestli znas trochu historii zeme, ve ktere zijes (asi jsi American bijici se do prs a omotany americkou vlajkou 7/24), tak bys mozna mohl vedet o situacich ohledne Americanu nemeckeho puvodu v Americe v prubehu 2. sv. valky. Takze zadna mimoradna situace to neni, je to jenom k smichu a placi, jak americka vlada ma jeden politicky debakl za druhym a ja jenom doufam, ze se neco takoveho nikdy nestane tady v Kanade.
0/0
13.6.2002 23:05

David

Re: Takže americký občan.
Ne, rekl jsem tvuj projev a zatim si stojim. Je to jak informace pouzivas a jak je presnetujes. Na tve strane se nezda zadna ochota po kompromisu, po porozumeni obou stran. U tebe je to jasny, America je spatna, ostatni jsou dobri, nebo tak nejak. Uz ten projev vuci me, kde sarkasticky vykrikujes o zemi kde nekdo nejde pro ti nam a impikujes to na me. Stejne tak s Enronem, nevis vubec muj postoj, ale jses tak ideologicky "cisty" a tak "spravedlive" zaslepeny, ze proste chrlis ze sebe jen tu svoji viru a tim mas podle me komunistickej projev. A nemuzes to ani zakryt tim, kdyz tvuj styl otocis a reknes, ze kdyz je nekdo druhej spis na strane obhajoby americke politiky, ze on se chova komunisticky. Pro svoji zaslepenost totiz vubec nevidis pravdu.
Mimochodem myslel jsem si, ze teda jestli budes reagovat, ze uz prijdes na to, ze Padilla neni mexickeho puvodu, ze je Puerto Rican, ale to te taky nezajima, ty uz jsi prisuzoval Bushovi, ze bude bombardovat Mexico City. To taky nesvedci o vyvazenym a ferovym hodnoceni toho co kolem nas ve svete je a spis to prispiva k dotvoreni meho nazoru o tobe, ze jses jednostrane zaslepenej.
Nevim kolik vis o Americe a uprimne se me zda, ze moc ne, ze zamerne filtrujes co se ti nehodi do tveho obrazu o svete. Ale videl jsem diskuze profesoru prav, kteri se zabyvali zakonosti takoveho cinu jako je Padillovo zatceni a uvezneni. Samozrejme, ze tahle situace neni zrovna pruhledna, jednoducha a jednoznacne zodpoveditelna, ale precedentne tady uz byla a zakon takovou situaci dovoluje. Osobne jestli bude vic takovych jako Padilla a stat, ktery ma povinost predevsich chranit obcany je zase zavre driv nez odstreli nejakou naloz, pak si myslim, ze dela za co je placenej.
A tak tvoje kritika "ministerstva lzi a propagandy" (zamerne zveliceny nazev, ktery zase odrazi tvuj osobni zaujatej, protiamerickej a tim komunistickej postoj) je spis dukazem sily nejstarsi demokracie sveta. Zverejnila na sebe tenhle svuj naprosto nesmyslny napad (osobne jsem byl na takovou zhuverilost velmi nastvanej a psal jsem svymu senatorovi, protoze to teda bylo do nebe volajici, to ano) a zkorigovala svoji chybu zrusenim tohoto oddeleni pri Pentagonu (zadne ministerstvo). Jestli ty ocekavas, ze nejaka zeme je zeme dokonalych lidi bez chyb, pak to zklamani samozrejme je tvuj problem, ja to nepredpokladam nikde na svete, ale jestli vyvoj lidstva je o poznavani a sebezdokonalovani, pak Amerika na tom neni az tak zle.
Naprosto irelevantni a spis zase komunisticky propagandisticka a nenavistna poznamka o mem omotani do americke vlajky je jen dalsim prikladem tveho slepeho projevu. Neni to to co rikas, to je tvoje vec, ale jak zaslepene vystupujes, to je nebezpecny.
A velmi jsi me rozesmal s temi Nemci za 2. valky. Amerika je zodpovedna za chovani Nemcu za 2. valky? Nemcu, tedy Evropanu? Takze podle stejne logiky, je Ceskoslovensko zodpovedne za protektorat, protoze sudetsti nemci tomu velmi pomohli a to byli obcane Ceskoslovenka. Dalsi dukaz, jak se ti hodi jakykoliv argument na napadeni a narceni Ameriky. Amerika neni zdaleka perfektni, ale aspon se snazi urdzet rovnovahu mezi snad vsemi narodnostmi a rasami, ktere na svete existuji hlavne ve svych hranicich, kde od kazde teto skupiny nekdo zije. To je dost tezky ukol jak vidime i z poslednich udalosti treba ve Francii. Ani Kanada na tom neni az tak ruzove a to tam ma v zasade jen dve skupiny, anglicky mluvici a francouzsky. Ja bych na tvym miste se na svet podival s mensi nenavisti a s vetsi snahou po pochopeni jak svet opravdu funguje.
0/0
15.6.2002 5:05

Ivo

Pouze nazor
Souhlas,
vsechny podezrele pricmoudliky radeji eliminovat predem, clovek nikdy nevi co se jim s tou pojebanou virou honi hlavou, ale zase ne vsichni jsou spatni.
Ivo ,Boston.
0/0
11.6.2002 1:25

Jurasek

blbost a nenavist je vecna
jak je tady dobre videt.
0/0
11.6.2002 1:05

tom

hm
tak porad lepsi je uklidnovat lidi nez vyvolavat paniku no ne:-))
0/0
10.6.2002 23:28

strom

Pouze nazor......!
Ja sam uz nejakou dobu ziju v USA a opravdu si nemyslim,ze by Americane sami zinscenovali utoky na NYC a Pentagon!!Pokud si to opravdu myslite,tak jste blazni....Ze sve zkusenosti vam muzu rict,ze Americane se dost boji o svuj holy zivot.Myslim tim po 11.9.Boji se a jsou vice semknuti.Snazi se udelat vse,aby se nic podobneho neopakovalo.Aby tech 3000 lidi,co zarvalo,nebyla zbytecna obet....Vy jste doma(CR) a dost daleko,aby jste posoudili situaci.Vas se to proste netyka,myslite si!Omyl..Svetovy terorizmus se muze dnes dotknout i vas!Co byste tomu rekli,kdyby v Praze vybouchl autobus s vasi manzelkou a ditetem,tak jako se to deje v Izraeli.Pak i Vy byste meli strach vystrcit nos.Jen at mi napise nekdo,kdo by strach nemel!....Vzdy tady ctu pouze prispevky,jak jsou Americane spatni a taky,jak to novinar"nezbabral".Myslim prepis nejakeho clanku nebo gramatika.Souhlasim,ze by noviny mely mit svou uroven.Nicmene pro ty,kteri neustale ukazuji  na chyby druhych, bych chtel rict,aby se zamyslili,aby se podivali sami na sebe a mozna,pokud to umi,kriticky urcili sve hodnoty a cinnost jako prvni a ne se zblabele schovavat za email.Aby dnes prisli domu a misto hledani neco spatneho,nasli neco dobreho.Aby pochvalili sve deti za znamky-(i kdyz ma 3-ky),a nebo manzelku za dobrou veceri-(i kdyz vam moc nejede!).Uvidite, udela jim to radost a vam,vam snad taky!!!.....Tesim se na nejake prispevky..:-)
0/0
10.6.2002 21:39

nikimi

Re: Pouze nazor......!
Treba jsem idealista, ale myslim, ze jeste neni tak zle v zemich koruny ceske... ;o) Jinak souhlas...
0/0
10.6.2002 21:46

briza

Re: Pouze nazor......!
nedelej tady takovy zavery, nevim kolik toho o americe vis a s kolika americany vubec mluvis, my uz jsme unaveni tim premilanim toho stejnyho a jake nam vsem hrozi nebezpeci, jo nam hrozi, to je pravda, ale od neschopne FBI a neschopneho prezidenta a ne nejakych poulicnich gangsteru.....
proc by mel v praze bouchat autobus? bombardovali cesi afgance? nebo srby? nebo nekoho jineho? nebo maji stovky zakladen po celem svete a srouli se do politiky kazde zeme? asi ne, kdyby totiz jo, tak ti budou bouchat autobusy
to stejny plati o izraeli, az odtahnout zpatky kam patri, nebudou jim bouchat autobusy a my nebudeme muset platit pro jejich podelane vojenske akce v palestine, kde lidi zijou jako v koncentracich...dalsi novej american se mi zda, veri vsemu, co slysi
0/0
10.6.2002 22:02

David

Re: Re: Pouze nazor......!
Jen poznamka, nez znovu pouzijes slovo koncentrak, tak se zamysli. Spaluje snad nekdo Palestince ve velkem, jsou snad krmeni zhnilym jidlem a drzeni na malickem oplocenem miste? Dela na nich nekdo 'lekarske' pokusy?
0/0
10.6.2002 22:48

Don Antonio Soprano Sr.

Re: Re: Pouze nazor......!
KUVA BRIZO, vy uz jste unaveni?! Jake nebezpeci hrozi tobe (nekde v Rychnove) od FBI a GWB, blbe? Ty povazujes arabske-islamske-muslimske samorozbusky za nejake poulicni gangstery??? Samozrejme, ze by bus na Vaclavaku mohl bouchnout - Svob. Evropa vysila(la) do Agfa-nistanu prave z Prahy, za chvili bude v Praze summit NATO, jehoz jsme uz nejaky patek cleny, mas sakra kratkou pamet, kdyz nevis, ze CZ vojaci se aktivne zucastnili boju v Kuvajtu, Yugosce a kdovi kde jeste. Zaplatpambu, ze US maji zakladny po "celem" svete - jinak by uz davno byl Game Over, nebo bysme mluvili nemecky nebo rusky. Nebo nosili turbany. A o Israeli - podivej se do bible, popr. encyklopedie dejepisu!!! Jericho, Jordan, x tisicileti zpet. Nic? BTW kolik tebe (nebo tve dane) stoji israelsko-americka odpoved na palestinskou okupaci??? Prave ty by sis mel zkusit zajistit jine nez komunisticko-liberalne-clintonovske informace. Shalom!
0/0
10.6.2002 23:24

JIrka

Re: Re: Pouze nazor......!
u nas nikdy nic nemuze bouchnout, protoze jsme narod, ktery je silne priposrany a ktery je strasne pasivni. Nez udelat neco, co by se okoli nemuselo libit, to radeji neudelam nic... viz napr zacatek 2 sv. valky... co delala vetsina naroda??? sedela na prdeli a trasla se strachy. a to same plati dodnes... je mi nas vsech lito...
0/0
11.6.2002 16:00

Krutas

Re: Re: Re: Pouze nazor......!
0/0
12.6.2002 6:41

lloyd

Re: Re: Re: Pouze nazor......!
teda nevim jak tobe, ale kdyz sli nasi vojaci v 38. z pevnosti domu aniz by se pokusili branit protoze to meli rozkazem tak breceli, oni se chteli branit, ale nemohli, proto taky vznikal zahranicni odboj, me neprijde ze by sedeli doma na prdeli a trasli se strachy. Tehdy byly v ceskoslovensku vlastenci, dnes jsou  na vymreni. Mame ted poradny problem, protoze komunisti nas lid naucili o nic se nestarat do niceho nedrbat a starat se jen sam o sebe a nma ty druhe se vykaslat, popripade udat. Zpohodlneli jsme...
0/0
12.6.2002 10:19

Krokodýl Dandy

Pouze pár dotazů.
Netvrdím, že to zinscenovali Američané sami. Ale jejich tajné služby získaly prokazatelně před 11. zaří řadů podnětů, že k něčemu dojde. Proč to nechaly proběhnout? A ještě jeden dotaz: Do Pentagonu narazilo civilní letadlo?
0/0
11.6.2002 11:40

Robos

To je srandy...
To je super, když vidím, kolik statečných levičáků tu bojuje proti hnusnejm amíkům. Byli byste nadmíru posraní, hoši, kdyby se něco stalo tady, nemyslete si, že by vám islamisti i po výpomoci dali pusu na čelíčko (pro ně je marxista stejnej barbar jako lidožrout a je určen buď k asimilaci k'uránem nebo k eliminaci).  Viditelně o mladých nadšených islamistech nic nevíte, kdybyste věděli, dopracovali byste se k přesvědčení, že je třeba uzemnit je DOKUD JE ČAS. Přečtěte si "Pád Cařihradu" a zamyslete se nad blbostmi, které plácáte. Myšlení zelených fanatiků se od té doby NIJAK NEZMĚNILO.
0/0
10.6.2002 21:24

nikimi

Re: To je srandy...
Nejsem levicak, ale je uplne jedno, jestli jde o extremni levici, nebo extremni pravici, tyto bojuvky jsou silne pouze v pripade, ze maji nad souperem zjevnou prevahu, a v tom vidim analogii s Islamem. Zapadni svet( nebo civilizace) mu ustupovala do te miry, ze nabyl presvedceni o sve prevaze, a proto utoci. Bohuzel zrejmne nezbyva, nez ukazat, ze opravdu nejsme tak slabi, jak si mysli... A jestli ne, no tak potes....
0/0
10.6.2002 21:36

barbudo

Re: Re: To je srandy...
Obávám se že jde o spekulaci nesouvisející s realitou. Nezdá se mi, že by například sebevražedné útoky palestinců byly důsledkem jejich domnělé převahy. Co se Islámu týká, po tisícáté první. "Západní civilizace" se na územích mnoha států s významným vlivem islámských náboženství dopustila mnoha vměšování a mnoha chyb. Tyto prokazatelné chyby vedly k tomu, že někteří lidé z těchto zemí jí to nějak nemohou zapomenout. S Islámem to ovšem souvisí poněkud náhodně. Mimochodem, radikální výklad Islámu byl přece použit jako bojová filozofie proti SSSR a politruci byli američané. (Školení se účastnil se i jistý Usáma). To už je holt takový zvyk mocných, myslet si, že vidí za roh. Když Němci posílali v zapečetěném vagónu do Ruska jistého Uljanova (řečeného Lenina) a náležitě ho finančně futrovali, připadalo jim to jako ohromný nápad. Opravdu se jim podařilo Rusko důkladně oslabit. Časem je to možná zamrzelo. Když Prescott Bush, otec Bushe presidenta staršího, finančně pomáhal k nástupu jistému Hitlerovi, asi taky netušil, že Hitlerovi spojenci za pár let sestřelí jeho syna. Když amíci školili islámské teroristy, taky ji to připadlo jako ohromný nápad. Rusové se opravdu nechali zamotat do Afghánského a Čečenského konfliktu a i na tohle dojeli. Ovšem někdejší školitelé si nemysleli, že jim budou za pár let bourat baráky v Novém Yorku. Říkat, že za všechno může Islám a Arabové je stejně elegantní a jednoduché, jako když Hitler hlásal, že za všechno můžou Židé.
0/0
10.6.2002 23:07

briza

Re: To je srandy...
jakej islamista, ty vsevede, je to normalni american/latino, ktereho drzeli uz od kvetna ve vezeni, jenomze ted se jim hodilo do kramu sdelit cele Americe, jak nas zachranili od zkazy. ten kluk prestoupi na islam (asi ve vezeni, kde spousta cernochu prestupuje na Islam taky), byl clenem poulicniho gangu v chicagu a uz byl v minulosti zavrenej! tak z toho nedelj kovbojku, protoze CIA a FBI a cela administrativa vora vsechno na co sahne, tak najednou museli prijit s timto OZNAMENIM....vzdyt uz tomu nikdo neveri ani tady! uzemni radeji sebe a never tem kvakajicim hlavam v televizi, udelej si usudek sam...to neni tak tezky
0/0
10.6.2002 21:53

achjo

REDAKCI
Zkuste se zamyslet nad smyslem předposledního odstavce :))
Za takzvanou špinavou bombou se skrývá konvenční nálož, doplněná radioaktivním materiálem, který znamená okamžitou smrt pro lidi v okolí exploze. Toxické látky se navíc dále šíří, takže mohou způsobit hromadné oběti.
Nemělo by tam spíše být: ....  konvenční nálož .... která znamená okamžitou smrt ...... A radioaktivní materiál pozdější oběti ...?????
Myslet při psaní!! (pozn.: Stačí zaměnit zaměnit který za která a hned to bude o kousek lepší, i když stále nic moc ;)
0/0
10.6.2002 21:13

PP

JEN JESTLI SI AMICI VSECHNO NENAPLANOVALI SAMI
Bush.... podezrelej chlapek, volby.....potreboval treba ovlivnit lidi....bum dva baraky pryc....Bush tezce pracuje a bere zasluhu za obnovu v New yorku....americane ho miluji
treba se to tak stalo
0/0
10.6.2002 20:37

Jo

Re: JEN JESTLI SI AMICI VSECHNO NENAPLANOVALI SAMI
Mas pravdu,neverim jim
0/0
10.6.2002 20:58

otinotsiskaj

Re: JEN JESTLI SI AMICI VSECHNO NENAPLANOVALI SAMI
JE to mozny-pro Amiky je mozny vsechno
ve state kde se rocne delaji statisice potratu a spousta penez jde do valky(obrana je u nich vzdy utok) je mozne opravdu vse
a blizko afghanistanu jsou loziska ropy a zemniho plynu
vybombardovana jugoslavie je idealni cesta pro ropovod a plynovod mimo ruskou sferu vlivu
ve vsem je spina ale v kreslech americkejch leaderu je zlo a cynismus
takze zniceni WTC vlastnimi silami je mozne-vzdyt Ladin pro CIA asi 11 let pracoval
0/0
10.6.2002 21:17

nikimi

Re: Re: JEN JESTLI SI AMICI VSECHNO NENAPLANOVALI SAMI
kombinatorika by ti sla, tedka jeste trosku soudnosti..
0/0
10.6.2002 21:30

serbulinek

Jednoho maji...
Jednoho "mozna" maji, ale kolik takovych jim jeste po US(potazmo jinych zemich) beha ze?
0/0
10.6.2002 20:24

Radek

Re: Jednoho maji...
souhlasim! je to jenom 1 z mnoha...
jestli pujde do tuhyho,tak to dopadne jako v tom filmu s bruce willisem (the siege), kde pochytali vsechny araby a delali profiling.to by byla jedina sance jak risiko sredukovat, i kdyz to neodpovida demokratickym predstavam. ale ve valce holt vzdycky demokracie musi ustoupit...
0/0
10.6.2002 20:41

nikimi

Re: Re: Jednoho maji...
A jak to bylo po napadeni Pearl Harboru ??? Taky byli vsichni (nebo skoro vsichni) japonci v US internovani, nebo se mylim ???
0/0
10.6.2002 21:29

ludek

Krvavka
Nemuzu se zbavit pocitu, ze novinari MFD jsou vedenim redakce tlaceni k hledani zazraku. Amici jsou jednoduche bytosti a pokud tu i u nas budeme psat tak jak piseme, no potes panbu.....
 
0/0
10.6.2002 20:22

nikimi

No jen aby...
Tak se hosi podivejte na Israel. Je to ,da se rici , oasa zapadni kultury na blizkem vychode.Jestli tak jaky vy, uvazuje vetsina Evropanu, obavam se, ze brzo jedinou oasou zapadni kultury budou prave Spojene staty.. :o((
0/0
10.6.2002 20:16

PP

Re: No jen aby...
presne tak...
0/0
10.6.2002 20:39

mimo

Re: Re: No jen aby...
Presne tak
0/0
10.6.2002 20:50

Krutas

Re: No jen aby...
Aspon jeden s trochou prehledu. Dik!
0/0
12.6.2002 6:54





Najdete na iDNES.cz