Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes se možná zranil při zápasech

Případem zbídačeného rotvajlera, který byl nalezen v příkopu u silnice na Litoměřicku, se zabývá policie. O potrhaného psa se od začátku starají v řepnickém útulku Psí domov manželé Maskulanisovi, kteří podali trestní oznámení na neznámého pachatele pro týrání zvířat. Litoměřická policie se o případ zajímá i proto, že se nedá vyloučit, že zvíře bylo zraněno při psích zápasech, které jsou zakázány.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eloe

hi hi
není diskuse, kde by seprojevil náš milovaná vlada o:-)) Foerdo, fandím ti!
0/0
7.7.2002 16:37

Marcel

Zraneny Rottweiler
K tomuto otresnemu pripadu lze pouze konstatovat-ze nejvetsi ze vsech Bestii je BESTIE LIDSKA a vse je jen o penezich,vzdyt je to verejny tajemstvi ze se psi zapasy konaji.TOTO NESMI ZUSTAT NEPOTRESTANO!!!!!!!!
0/0
5.7.2002 17:29

vlada

Add Ferda
Těším se, až za únik Ferdy z oploceného pozemku bude pokuta 50 000,-. Jinak je mi líto, že ten člověk, jehož rozhled nepřevyšuje délku hlavně jeho kvéru má pocit, že ta hovada co dělají psí zápasy jsou pejskaři. Pokud si to myslí, tvrdím, že každý, kdo má kvér je fašista (podle "logiky", že sadistický mafián, co má psa je pejskař).
Jinak role police v problematice psích zápasů a týrání psů (což je totéž) mi připomíná trapného slepého šaška. Nic nevidí, nic neslyší, na nic nejsou důkazy...
Mimochodem, kolik let dostal jeden Rom, co psíkovi, když byl štěně uvázal drát kolem krku a jak pes rostl, drát se mu zařezával do živého masa? Schválně? Nic se mu nestalo, on "nevéděl, že to péjskovi vádi."
0/0
1.7.2002 7:48

Vera Markova

je to otres
je jasne, ze se chudak pes poranil pri zapasech. Doufam, ze se to vysetri,lide jsou skutecne prasata a prala bych jim to same, co udelali tomuto pejskovi.
0/0
11.6.2002 13:43

Ferda

Jsou to prasata
To celé jen dokumentuje, jaká se mezi pejskaři najdou prasata. Buď šlo o organizovaný psí zápas a potom no comment. Na to jsou paragrafy a je věcí policie, aby je pochytala zavřela do basy. Pokud šlo o náhodné setkání dvou agresivních a nebezpečnách zvířat tak jsem rád, že to odnesl pes a ne opět nějaké dítě. Jen mě to utvrzuje v názoru, že kvůli toulavým psům je třeba nosit střelnou zbraň. Těším se na to, až psi budou mít povinně čip a za únik psa z pozemku bude 50 000 pokuty a zabavení psa.  
0/0
11.6.2002 13:09

rejpal

Re: Jsou to prasata
Ferdo, zkuste si ještě jednou přečíst článek a pochopit ze změti písmenek, co se tam opravdu píše. Pak použít šedou kůru mozkovou - máte-li a pak třeba nebudete psát žlučovité žvásty! To celé nedokumentuje naprosto NIC, snad vyjma Vaší,poněkud nekonvenční, povahy. BTW, předpokládám, že pokud chcete střílet po toulavých psech, máte střelecký výcvik minimálně na úrovni speciálních jednotek :-))!
0/0
11.6.2002 13:38

Ferda

Re: Re: Jsou to prasata
Pane rejpale, viděl jsem, jak podobná zranění způsobil agresivní pes člověku. Výsledek byl utržený kus obličeje. Garantuji Vám, že kdybyste Vy měl takový zážitek, připadaly by Vám Vaše rádoby vtipné kecy opravdu trapné. BTW : střílím dobře.
0/0
11.6.2002 16:22

Dan

Re: Jsou to prasata
Mám jedinou poznámku: ti, co cvičí a používají psy na zápasy NEJSOU PEJSKAŘI, KTERÉ POTKÁVÁME V PARKU.
0/0
11.6.2002 15:16

rejpal

Re: Re: Doplnění
... potkáváme v parku. A to je fakt, který Ferda zjevně do této chvíle ve své aversi nepochopil :-(( !
0/0
11.6.2002 15:33

Ferda

Re: Re: Jsou to prasata
Jak to víte ? Tuhle jsem potkal v samoobsluze zatoulaného bullterriéra, který měl zkrvavený celý krk a další stopy po psí rvačce. Naštěstí policie přijela rychle a věděla si rady.
0/0
11.6.2002 16:28

Din

Re: Re: Re: Jsou to prasata
Ty debile ty už zase votravuješ. Radši někam zalez, než někdo kdo střílí líp než ty tě sejme.
0/0
11.6.2002 22:05

Ferda

Re: Re: Re: Re: Jsou to prasata
Pokud někoho ohrožuješ psem a ještě mu vyhrožuješ, že ho zastřelíš, když se bude bránit, tak jsi obyčejnej terorista a kvůli takovým jako jsi ty tu zbraň zřejmě nosím.
0/0
12.6.2002 9:52

ante

Re: Re: Re: Re: Jsou to prasata
milí vole běž rychle na střelnici trénovat protože až tě potkám (nejlepší by bylo kdyby jsi sdělil adresu) tak tě zcela jistě zastřelím. Moc prima ,že nosíš zbraň bude z toho nutná sebeobrana  . Psa se bát nemusíš toho na tebe nepošlu protože se bojím aby od tebe něco nechyt. Tak na brzkou shledanou
0/0
4.7.2002 11:55

Belzebub

cha cha
Souhlasim s Danem. kdyby policie chtela tak s tim neco udela. Jenze- ve hre jsou penize, nejen ruske mafie ale i ceskych grazlu, kteri z velke casti maji policii na severu cech pod kontrolou. Po liberci chodi gauner s tygrem na voditku vsichni vedi ze se to nesmi a ze ten tygr neni nikde hlaseny ale vsichni delaji jako ze nic nevidi. V liberci se ztrati za pul roku 350 aut- a nikdo o nicem nevi. Opravdu si myslite ze je mozne aby se  takove mnozstvi aut se ztratilo z povrchu zeme bez pomoci tech kteri maji pristup k evidenci ? V cesku se konaji zapasy zcela verejne dokonce je televize uvede ve zpravodajstvi kde plati jedine pravidlo -muzes cokoliv , smrt protinika je jen sportovni uraz. No tak nebudte naivni. Tady smrt jednoho psa nic neznamena. Nebo snad jo ? Ze by to byl indikator mravniho charakteru spolecnosti. A propo -psi zapasy se v Cesku konaji- o neuveritelne sumy a kdo chce tak ten se o nich dovi.
0/0
10.6.2002 22:10

tango 222

Re: cha cha
Co ti tak vadi na Ladovi a jeho tygrikovi?
0/0
14.6.2002 11:35

jerry

To si nedokážu ani představit
Před 2 týdny ošklivě kousla naši labradorku fena vlčáka a dodnes jí z toho usilovně léčíme. A nedokážu si ani představit, jak vypadá potrhaný pes ze zápasů a už vůbec nechápu, že někdo může mít potěšení ze z jejich sledování  a nutit k tomu naprosto nevinná zvířata. Je mi z toho vážně špatně!
0/0
10.6.2002 14:49

Mary

Kdy konečně přestaneme zavírat oči?
Pane Bože kdy bude konečně trestné ubližování psům a jiným zvířatům.?Kdy  konečně začne někdo uplatňovat, sice chabé, ale aspoň nějaké, zákony na ochranu zvířat? Kdy konečně přestanou lidi zavírat před utrpením všech zvířat oči a přestanou říkat :Je to jen zvíře? Kdy? neumíme se chovat k sobě navzájem a tudíž se neumíme chovat ani ke zvířatům nebo je to obráceně??? Já myslím, že dokud lidi nezískají úctu ke všemu živému nikdy nezískají úctu k sobě navzájem. Láska existuje jen jedna, nerozlišuje jestli zvíře nebo člověk. To ostatní je pseudoláska....
0/0
10.6.2002 14:33

Jarda

Je to síla
Nejsem žádný citlivka. Pokud se takle chovají mezi sebou lidi,tak budiš,ale používat pro svoje potěšení zviřata a vydělávat tímto spůsobem....Tak to se mně fakt příčí. Všem takovýmto šmejdům bych vpálil kulku do břicha a nechal je vykrvácet !
0/0
10.6.2002 13:44

Heduš Homolková

Re: Je to síla
A tak promluvil reditel zemekoule s chabym pravopisem. Odkud Jardo, ze statni spravy nebo od metarskeho voziku ?
0/0
10.6.2002 13:59

petra n.

Re: Re: Je to síla
Ty budeš asi učitelka, co? Když hledáš pravopisné chyby tam, kde se diskutuje o vážném tématu. Chybu může udělat každý a ta pravopisná by mi (v tomto případě) až tak nevadila.
0/0
10.6.2002 14:33

Otoman

Re: Re: Je to síla
Heduš...rád bych ti bez pravopisné chyby sdělil, že jseš s odpuštěním kráva....
 
0/0
10.6.2002 14:37

P7

Re: Re: Je to síla
máš totálně nasráno v hlavě,je to pravopisně správně?:-)
0/0
11.6.2002 9:04

P7

Re: Re: Je to síla
máš totálně nasráno v hlavě,je to pravopisně správně?:-)
0/0
11.6.2002 9:05

Dana

Nechápu,
0/0
10.6.2002 13:12

Dana

Nechápu,
jak se někdo může "bavit" takovým zvrhlým způsobem. Nevím, zda je pro policii opravdu tak těžké zjistit pravý stav věci.
0/0
10.6.2002 13:12

iwan

Re: Nechápu,
doporucuju film Amores Perros - pekne a z velke casti o psich zapasech .-))
0/0
10.6.2002 13:28

Kato

Re: Re: Nechápu,
Film jsem viděla a právě proto nechápu.Asi týden jsem ten film rozdejchávala - dost krutý.Lidi který se tím živí bych hodila mezu tu smečku bojových a vyhládlých psů a nechala je zaživa roztrhat
0/0
10.6.2002 13:33

petra n.

Re: Re: Re: Nechápu,
Souhlasím s tebou. Lidi co tohle dělají si nic jinýho nezaslouží. Zmíněný film jsem neviděla, ale chtěla jsem na něj jít do kina. Dík za upozornění, radši si ho nechám ujít.
0/0
10.6.2002 13:56

homer

Re: Re: Re: Re: Nechápu,
Ten film je ale nejen kvůli zápasům dobré vidět.
0/0
10.6.2002 14:09

Kato

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu,
nebýt těch psích zápasů, tak je film OK.Ale on už ten název filmu mluví za vše
0/0
10.6.2002 14:47

JackCZ

Re: Re: Nechápu,
Amores Peros je o psích zápasechHmm, tak to jsem asi viděl jiný film.
Já jsem si doteď myslel, že to je o vztazích mezi lidmi
 
 
0/0
10.6.2002 16:15

Dan

Re: Nechápu,
To tu je odjakživa - nejen psi, ale jinde i kohouti, koneckonců i lidi (gladiátorské zápasy apod.) Prostě jsou lidi, kteří se potřebují vzrušovat krví a samozřejmě vidinou balíku vyhraných peněz (o jejichž původ by se policie měla zajímat také). To je asi to nejdůležitější. Sami jsou zbabělí a do ringu by nešli, tak do něj posílají jiné, lhostejno koho. Tihle lidé berou psy jako věc, kterou po "použití" vyhodí. Kolikrát nejsou schopni navázat citový vztah ani k jinému člověku, natož ke zvířeti... Samozřejmě si myslím, že kdyby policie chtěla, tak s tím něco udělá. Ale proč ? Umírají zatím "jenom psi"...
0/0
10.6.2002 14:37

Ferda

Re: Re: Nechápu,
To je přesně ono ! Za celým tímhle humusem stojí zbabělost. Ten lidský srab se ukájí myšlenkou, jek ten zuřivý pes sežere každého, šéfem počínaje a náhodným kolemjdoucím, kterého se ten lidský srab bojí konče.
0/0
11.6.2002 16:37





Najdete na iDNES.cz