Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlatý kočár rozzářil slavící Londýn

Slavnostním průvodem končí čtyři dny londýnských oslav 50. výročí panování Alžběty II. Královna ve zlatém státním kočáře projela středem Londýna do City. Miliony Britů již své panovnici na počest zamávaly vlajkou, zvedly sklenici piva či se pohupovaly do rytmů koncertu popových hvězd v zahradách Buckinghamského paláce. Oslavy završí přelet concordů na sídlem královny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír Stwora

Motorkáři?
Napsali jste: "...Neboť i motorkáři, nejen zlaté kočáry, dělají Británii Británií. " Ale nějak jste zapoměnli říct, kdo jsou ti "motorkáři".
Jde o Hell Angels - skupinu, která má velmi provázané vazby s podsvětím, která se zabývá prodejem drog, prostitucí a vůbec vším nezákonným, co nese. Skupinu, která je známá fyzickou likvidací svých odpůrců. A která je také schopná si zaplatit nejlepší právníky, když už k něčemu dojde a nějaký její člen je vzat do vazby.
To, že si královna takto zadala s kriminálníky, vzbudilo - jak to říct? - úžas. Bohužel, iDnes se tomuto  tématu prostě vyhnulo, jak už je v zemi (a v těchto novinách zvlášť) zvykem.
0/0
4.6.2002 18:12

Tom

Re: Motorkáři?
Tak tohle je pekna volovina. Je videt, ze prispevatel Stwora a ta tady neblaze proslula Marcela jsou ze stejneho hnizda. Nadnesou jeden fakt a pak ho patricne zkrouti jak se jim hodi. Typicke.
Pise se v clanku, ze kralovnu doprovodili prave Hell's Angels? NE. Pouze motorkari. Motorkaru jsou spousty, v Anglii jako jinde na svete. Jsou motorkari v Cesku kriminalnici? Mozna mala skupina. Ostatni jsou ferovi chlapi a zensky, kteri miluji sve motorky a jezdi s nimi v parte po kraji, hlavne o vikendu. Patri k ruznym klubum a z tech vetsina jsou uplne legalni a zakony respektujici organizace. Dovedete si predstavit, ze by britske urady povolily ucast v jubilejnim pruvodu kriminalnikum? Se vi ze ne. To zas jen Stwora ma svoji agendu a potrebuje se vyradit po svem.
Zastavam se iDnes. Napsali ten clanek spravne. Je to Stworovo krakorani ktere je mimo hru.
0/0
5.6.2002 2:40

BINLADIN

Souhlas
Souhlasim s Tomem! Ackoliv iDnes ctu jen kvuli diskuzim (clovek musi vedet, co se deje na propagandistickem mainstreamu...:-), ten clanek se mi taky libil!
Pan Stwora je tentokrate vedle jak ta jedle... Snad nekdy priste...
May Live The Queen
A propo, dovedet si predstavit, jak by to bylo s kralem u nas? Domnivam se, ze kral "hovnousek" z filmu "Tri veterani" by byl proti nemu svaty...
0/0
5.6.2002 5:37

Vladimír Stwora

OK, tady to máte černé na bílem
Článek vyšel v kanadském Nation Post. Klikněte si na odkaz (název článku)Zmíněný text je zde:
Buckingham Palace, London
It's been a week of incongruities here: Pubs serving beer at 7 a.m. to thirsty soccer fans, thousands gathering in parks to watch classical music on screens, a fire in Buckingham Palace -- it seems there will even be a parade led by a contingent of Hells Angels. Strangest of all, and perhaps foremost on people's minds, is the idea of Ozzy Osbourne singing for the Queen.
A zde máte odstavec z Globe and Mail referující o tomtéž (původní odkaz najdete zde):
The Queen then returned to The Mall that leads to Buckingham Palace, where a gigantic series of parades and processions took place all afternoon, involving 20,000 participants. There were floats representing the five decades of the her reign, dozens of groups of dancers and musicians from all over the Commonwealth, a 5,000-voice gospel choir and a phalanx of aging Hells Angels motorcyclists, who got a huge round of applause as they circled the Victoria Memorial in front of the palace.
0/0
5.6.2002 21:43

Hasic

Re: OK, tady to máte černé na bílem
Mne by zajimalo jestli jsou Hells Angels v Anglii to same co jsou v USA nebo u tebe v Kanade. Nejak se mi nechce verit, ze by se jim v tom pripade dostalo tak velikeho aplauzu 'huge round of applause' od mistniho obyvatelstva. Vitali by je Londynani tak radostne kdyby to byli takovi prohnili kriminalnici jak tu pises? Nebo si myslis ze HA divactvo podplatili aby jim tleskalo? Ten clanek spis popisuje tlupu postarsich 'aging' strejcu na hodne hlasitejch motorkach, kteri se k radosti divaku pridali k pruvodu.
0/0
6.6.2002 4:25

Vladimír Stwora

Mne by zajimalo jestli jsou Hells Angels v Anglii to same co jsou v USA nebo u tebe v Kanade...
Obávám se, že jsou to stejné. Hells Angles je mezinírodní organizace motorkářů s velmi těsnými vazbami na podsvětí. Jejich network je rozdělen na tzv. Chapters, každá ta Chapters má vlastní vedení, ale spolupracují mezi sebou a je to pořád jedna a ta sama organizace.
A to, že to jsou stárnoucí strejcové na motorkách je také pravda. Pochopitleně. Rozsah a profesionální kvalita jejich "činnosti" není něco, co by zvládli nějací výrostci. Jde často o postarší, úctyhodné muže, kteří mají činnost v Hells Angles pouze jako hobby. Věk čtyřicet a více je, myslím, průměr.
V kanadských sdělovacích prostředcích opravdu zavládlo mírné zděšení nad volbou Buckinghemského paláce. Komentátoři se ptali, je-li královna senilní, nebo zda to naznačuje, že vazby této organizace už sahají až na královskou rodinu.
Pořád ještě mě zajímá, proč iDnes tuto (podle mne) dost důležitou informaci zamlčela. Ozve se někdo?
0/0
6.6.2002 15:53

Ales Rygl

Obdiv
Mozna je to iluze, ale presto Britum zavidim. Zavidim, ze jsou schopni v dnesni dobe obdivovat a uznavat takove hodnoty, ktere reprezentuje kralovna Alzbeta II. Takze at toto Britum vydrzi co nejdele, pres vsechny EU, eura a tak podobne. At zije kralovna!
0/0
4.6.2002 7:57

Vladimír Stwora

Šaškárna
0/0
4.6.2002 6:33

Tom

Re: Šaškárna
Tak proc zijes v zemi Brit. spolecenstvi narodu? Prece te tam nikdo nedrzi, nebo ano? Byt tebou tak se odstehuji treba do Palestiny k sourodnym dusim. Prestan si stezovat a udelej pro zmenu neco pozitivniho!
0/0
4.6.2002 6:55

Martina z Londyna

Oslavy
Tak jsem se zucastnila neceho, co uz v zivote neuvidim: oslav 50 leteho vyroci vlady kralovny Elizabeth II., a bylo to nadherny. Stala jsem s milionem lidi pred Buckinghamskym palacem a sledovala ohnostroj a tak trochu jsem v koutku duse zavidela Britum, jak podporuji svou kralovnu - pres vsechny ulety a rozvody jeji "nepodarene" rodiny zustava nejvazenejsi osobou Britanie (Daily Mail, 2.6.2002) . Mozna k tomu pridala smrt jeji sestry a matky, mozna vcerejsi pozar v Palaci, ale musim rict, ze Britove prekvapili sami sebe...... a tak jim to moc preju a treba budu zitra mezi temi, komu zamava ze sveho zlateho kocaru
0/0
4.6.2002 1:15

Krutas

Re: Oslavy
At jeste dlouho zije KRALOVNA
0/0
4.6.2002 5:14

Čechomoravanka

Re: Oslavy
Upřímně závidím britům, ač jsem viděla jen sobotní koncert. 40 let tzv. socialismu zanechalo své následky. Kde je naše národní hrdost? Smrskla se  jen na úspěchy hokejistů?Nazvala jsem se čechomoravankou, protože moji předkové byli skutečně češi i moravané, ale z posledních zkušeností je mi za hyenismus "číšků" hanba. Konec(protože to by byla dlouhá debata).
 
0/0
4.6.2002 7:42

Jan

Re: Re: Oslavy
a kde nebo v čem jste tu hrdost hledala a jak souvisí s britskou královnou? Nesouvisí také národní hrdost např. s pravopisem, třeba s vaším? Slovník ale máte stejný, jako ten čechoaustralský šašek nad vámi. Konec (protože se zakyslými emigranty, kteří se ale přesto stále vměšují do českých serverů, je zbytečná debata)
0/0
4.6.2002 13:12

Krutas

Re: Re: Re: Oslavy
Uz jsem Ti nekolikrat naznacil, at si mne nevsimas. A ty hnupe si proste nedas pokoj! Ty ses uplny unikat, protoze takovy zabedneny tupan se rodi jednou za millennium. V tvem pripade ovsem, tech tisicileti bude ale vic. Kdyz nerad debatujes tak si strc kus hovna do drzky, zalez nekam do diry a zdechni. Take jsem ti VLASTENCE naznacil, ze s vami mam spolecne, jen misto narozeni.  A za tu vykradenou, vytunelovanou a zasantrocenou ceskou kotlinu si muzete sami.  Ja mam jen obcasnou potrebu, vam pripomenout, nebo naznacit, ze mi delate ostudu a nejenom mne. A ze mne to stve a ze nejaky debil z Prahy mi muze polibit ......, dosad si sam hovado, dle libosti! Az budes mit neco konstruktivniho co rict, tak se prihlas, zatim jen nemistne kafras. Cemu vlastne rikas narodni hrdost? Tomu, ze nekde poskakujes jako opice s vlajkou? Nebo te touze vsechno rozprodat, rozkrast, vytunelovat, nebo aspon zasantrocit? Pouc nas, vsechny zakysle emigranty, ty sladky, cesky, vlastenecky hnupe A britskou kralovnu si vubec neber do drzky. Ta za ten vas domaci bordel muze ze vsech nejmin! Takze Honziku zase pekne papkej chlebicek, at ti naroste rozoumek a pak se ozvi!
0/0
4.6.2002 16:03

Jan

Re: Re: Re: Re: Oslavy
kdepak klokánku, budu si tě všímat a pozorně. Jsem totiž na českém serveru a ty jsi zde australským hostem. Nebudeš to tedy ty, kdo zde bude určovat pravidla. Soudě podle tvého textu, neztráciš poněkud nervy?
0/0
5.6.2002 14:04

H

Re: Re: Re: Re: Oslavy
Zato Ty debatujes na urovni a rad, jak je videt z Tveho prispevku. A ma to taky patricnou uroven a je to opravdu konstruktivni. Nevim, kdo komu dela ostudu, ale mozna si zkus precist, co jsi napsal a treba Ti to dojde a pokud ne, tak asi budes ten "zabedneny tupan,[ktery] se rodi jednou za millenium" Ty. A kdyz Ti delame ostudu, tak nikde nerikej, ze ses Cech. Zapomen cestinu a SVOJE RADY A NAPADY POUZIJ KE ZVELEBENI TOHO RAJE, VE KTEREM TED BYDLIS. Nikdo Te o ne neprosi. A NELEZ SEM, delas tady ostudu vsem slusnym Cechum. Jo, a chleba nejez, ten Tobe nepomuze. Mozna zkus psychiatra, ale spis si myslim, ze Tobe uz neni pomoci.
0/0
5.6.2002 20:35

Jirka

Re: Re: Re: Oslavy
Urazet taky umi kazdej. Konec.
0/0
4.6.2002 16:03

zajic

Re: Re: Oslavy - Čechomoravanka
Ja si myslim, ze kazdy by mel mluvit hlavne sam za sebe. Co je to narod? Predvsim lide ktere osobne dobre znam - rodina, pratele. A na ne jsem hrdy. Dale existuje spousta lidi kteri neco vynikajiciho dokazali, at v historii nebo soucasnosti. Ani za ne se nemusim stydet a jsou mi prikladem protoze vysli ze stejnych podminek a kulturniho zazemi. A pak je to spousta lidi hlasici se ke stejne zemi kteri jsou mi vice cizi nez napr. minozemstan z filmu "Vetrelec". Viz kolaboranti z 2.svetove valky a komunisticke zrudy. Jestli tito lide byli Cesi nebo Moravane ci Slovanci, nebo treba mohamedani nehraje roli. Narodit se v urcite zemi a narodu neznamena automaticky byt prislusnikem toho naroda teprve svymi skuky behem zivota kazdy ukaze co je zac. Prislusnost je jinak pouze byrokraticky na papire.
0/0
5.6.2002 0:13

Krutas

Re: Re: Re: Oslavy - Čechomoravanka
0/0
5.6.2002 5:30





Najdete na iDNES.cz