Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman: razantní politik dvou tváří

Před devíti lety převzal stranu se šesti procenty voličů. Teď odchází do penze jako předseda vlády, která podle jeho slov "vyvedla zemi z ekonomické krize". Jednu věc Miloši Zemanovi neupírají ani jeho největší kritici: z politického solitéra, na samém počátku 90. let považovaného za provokujícího televizního baviče, vyrostla jedna z největších osobností polistopadové historie. Má mnoho příznivců a ještě víc odpůrců a také - mnoho tváří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek

Satane!
ja si nemyslim, ze vetsina naroda jsou hnupove, spise naopak. ceske mysli jsou vynalezave, pracovite a hloubave. proto myslim spravne ucinili CSSD znovu viteznou stranou. A priznavam, ze vlada CSSD za 4 roky dokazala skoro zazraky.
0/0
26.8.2002 10:38

stan

ZEMAN
Nic bych si nepřál více, než aby se tento permanentě přiožralý hňup opravdu stáhl někam na Vysočinu. Pokud by si ještě přibalil svého opokumpána byla by moje spokojenost úplná. Bohužel, vzhledem k drtivé většině prostších myslí obsažených v tomto národě, bude rozumně uvažující menšina s největší pravděpodobností nucena tyto dva ksichty vídávat i nadále.
0/0
6.6.2002 8:11

Jožin

Re: ZEMAN
Přesně tak,ať se na vysočině třeba uchlastá,ale za své a ne jako teď chlastání a žranice za naše peníze.
0/0
6.6.2002 16:50

Bad Boy

Kdo teď zastaví pravičáckého "diktátora" Klause?
Bůhví kde by jsme teď byli kdyby v tom roce 1998 vyhrál Klaus.Propad HDP až na úroveň Rumunska a pár boháčů co si mnou ruce!!!!
0/0
4.6.2002 22:34

zzzz

Sláva Milošovi
Ikdyby pouze posílal novináře do..., někdo takový je tady třeba!!!!!!
0/0
4.6.2002 15:32

brk

Nebyla-li to předem dohodnutá komedie na vyšší úrovni / a však se tomu v jedné televizní debatě s V.Klausem pěkně pochechtali,že by snad měli být agenty KGB /,pak stačí špetka vůle k moci a kabaretního talentu ke slávě,alespoň teď a u nás.Ovšem největší zásluhu na vzrůstu ČSSD má účelová mediální kampaň,kdy byla tato strana neustále zvána do debat a diskusí neúměrně svému významu a figurovala zde prakticky jako jediná opozice / zejména v TV Nova /.Přitom měla poslanců méně než Sládek ( ten byl naopak prezentován velmi úsporně,jinak by se nemohl tolikrát do sněmovny dostat,rychle by se znemožnil - ale jeho strana zřejmně také někomu vyhovovala,odebírala hlasy jednodušších pravicových voličů ).Zřejmě se pokládaly základy pro současný oposmluvní marasmus.Nejvíc může být vděčen p.Klausovi,který ač mu obsadil místo největšího thatcheristy / první výroky tohoto sociálního demokrata byly velmi napravo /,nakonec ho dovedl na vrchol moci,což je na konzervativce výkon vpravdě pozoruhodný.To že si padnou nakonec do náruče odhadl již před minulými volbami p.Kudláček a věta v záhlaví Annonce opisuje realitu opravdu přiléhavě.
0/0
4.6.2002 14:10

LT

Bude odpocivat jen do presidentskych voleb!
Potom dle dohod se odebere na hrad misto Havla
0/0
4.6.2002 14:03

Zeman je Zeman

Se Zemanem na věčné časy a nikdy jinak!!
Naši chytří diskutující v tom mají jasno. Zeman je velikán , vyvedl zemi z KRIZE, kam ji zavlekl Klaus. Já si pamatuji ke vší smůle jeho cestu nahoru, v niž podrazil kdekoho ,ale to mu naši chytří diskutující už dávno prominuli. Náš taťka Zeman.Blbečci?
0/0
4.6.2002 12:45

Zdeněk

Re: Se Zemanem na věčné časy a nikdy jinak!!
Uveď namátko nějaký podraz, ať rozšíříme své obzory, blbečku.
0/0
4.6.2002 13:35

radegast

Schopný premiér. Všeho.
V opozici kritizoval vládu podvodníků a tunelářů a sliboval akci čisté ruce. Po příchodu ke korytu jeho vláda udělala z přidělování státních zakázek bez výběrového řízení pravidlo. Dálnice do Ostravy a Gripeny jsou v tomto směru vpravdě gigantickými počiny. Mez okrádání občanů prostřednictvím státu se zase posunula o notný kus dále. V tomhle ohledu byl premiér velmi schopný. Ku prospěchu politiků a úředníků a v neprospěch občanů.
0/0
4.6.2002 12:42

Poličan

Zasloužil se o stát.
Zeman je jediným politikem naší polistopadové scény, který by se mohl honosit titulem " zasloužil se o stát." Jeho oponent, pan Klaus, pak titulem " zasloužil se o rozbití státu."
0/0
4.6.2002 11:12

franta pumpička

Re: Zasloužil se o stát.
Naprosto souhlasím!!!!
0/0
4.6.2002 11:55

Bad Boy

Re: Zasloužil se o stát.
SOUHLAS!!!
0/0
4.6.2002 22:37

Daňový soumar

Zeman - kariéra nadaného alkoholika
se vším, co k tomu náleží...
0/0
4.6.2002 11:05

Vlasta

Re: Zeman - kariéra nadaného alkoholika
Já vím, že jej znáš z léčení, ale jeho to na rozdíl od tebe nepoznamenalo.
0/0
4.6.2002 11:16

PwLsX

Re: Re: Zeman - kariéra nadaného alkoholika
Teda az na tu hlavu nakrivo.
0/0
10.6.2002 12:09

conoco

To se mi snad jenom zda ?????
 No neverim vlastnim ocim jak ho tady vsichni vychvalujete. Vlada, ktera se snazi na posledni chvili rozprodat i treba nevyhodne posledni majete co tenhle stat ma a pak tyto penize utraci za predrazene projekty viz 1. Internet do skol jen na pruzkum se zaplatilo 150 mil korun coz jine firmy tvrdily ze by udelaly radove za statisice. 2. Dalnice do Ostravy za 120 miliard pri propoctu co stoji nyni cena nove dalnice je tato cena prekrocena minimalne o 50 miliard.    Za 3. Nakup stihacek za 150 miliard, ktere pomalu ani nikdo nechce a to se nebudu bavit o jejich kompatibilite s NATO. Za 4. Jejich nynejsi volebni kampan kdy cestuji po cele republice a slibuji miliardy, ktere ovsem nemaji. A to bych mohl pokracovat dal a dal. A tomuhle vy rikate vybornej Zeman, kterej podle vas vyvedl tenhle stat ze sracek. To jo leda h........
0/0
4.6.2002 10:11

alice

Re: To se mi snad jenom zda ?????
    jo    ale je to jenom zlomek toho  co jste rozkradli vy  modrej ptáku   tuneláři  celou republiku jste prodrbali v kuponovce         
0/0
4.6.2002 10:35

alice

Re: To se mi snad jenom zda ?????
 ano  ale je to jenom zlomek toho - co jste rozkardli vy    modrej ptáku  kuponovkou jste rozkradli celou republiku
0/0
4.6.2002 10:47

conoco

Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
No co se tyce me ja mel z kuponovky 40 000 Kc a to jsem to dal jen do fondu to znamena ze obyc lidi mohli ziskat z kup. priv. tak zhruba 200 miliard korun to mi prijde docela slusni takze republiku jsme si rozprodali vsichni a ne oni mlada pani. :o)))
0/0
4.6.2002 11:11

Zdeněk

Re: Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
To, o čem mluvíte, byl úplatek za to, že se část státního majetku stala vlastnictvím milionů anonymních akcionářů, tudíž NIKOHO a tak mohlo nerušeně dojít při razantním poklesu ceny akcií k jeho skoupení za zlomek jeho ceny, a to za peníze získané z úvěrů IPB, stranická banky ODS, kde se ručilo právě kupovanými akciemi. Dušan Tříska, autor kuponové privatizace ,náměstek tehdejšího ministra financí Václava Klause a spolupracovník STB, vlastní více jak 15 podniků.
0/0
4.6.2002 11:33

conoco

Re: Re: Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
Jo a Snopkova se Svobodou nevlastnej nic. :o))) Doufam ze na ne taky dojde rada. Pockejte ono je jen otazka casu a nove vlady kdo pujde sedet. Ze vsech nasich politickejch stran je mi spatne a doufam jen ze nakonec zavrou vsechny. Jen zatim bohuzel nedochazi na ty nejprachatejsi. Zatim zaviraj jen male ryby. Rad bych se dockal doby kdy nebudou zavirat nikoho. Ale kukat pujdou i soucasni vladci. Je to vsechno stejna pakaz. A je mi lito lidi, kteri si mysli neco jineho, ze panu Becherovkovi Zemanovi jde o lidi.
0/0
4.6.2002 11:51

Zdeněk

Re: Re: Re: Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
Soudní přelíčení s obviněnými Svobodou a Snopkovou v kauze Liberta, začne v listopadu 2002 a nebude to zásluhou žádné nové vlády. Podotýkám, že jako sólokapra bych v cele předběžného zadržení uvítal spíše toho, kdo tento neutěšený stav, tuto příčinu všech důsledků zavinil, a to Václava Klause.
0/0
4.6.2002 13:32

conoco

Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
Jo a jestli si myslite, ze by za nase kolbenky tipu CKD, Skoda, Poldi, atd. dal nekdo vice tak vas lituji. Podniky, ktery vyrabely jen na sklad, do Ruska, nebo spriznenych soc. statu, postaveny totalne v nevyhodnych lokalitach, jen aby zamestnavaly desetitisice lidi to byl pani komunismus postavit uhelnou elektrarnu v Chvaleticich a pak vozit uhli po Labi a vlaky coz muselo byt strasne levne. :o)))))
0/0
4.6.2002 11:20

Patrik

Re: Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
Kdyby soudruh Klaus, přední bojovník proti zahnívajícímu západnímu kapitálu, umožnil prodej těchto podníků již na začátku 90tých let, kdy měli zahraniční investoři zájem a hlavně potřebný kapitál, neměl by jejich prodej být problémem. Místo toho umožnil komunistickým manažerům a hoštaplerovi Stehlíkovi jejich vykradení a devastaci (těch "kolbenek").
0/0
4.6.2002 14:31

Dennis Welt

Re: Re: Re: To se mi snad jenom zda ?????
Pro CKD,Skoda ,Bata a jine ceske podniky je dulezita jen jedna vec,a to KNOWHOW ceskych inzinyru a delniku,ktera je likvidovana primitivni politikou ceske vlady.              Cesky konstrukter v Kanade
0/0
8.6.2002 10:11

IQ 160

Jo Nadeje, tu mame vsichni!
http://www.strana-nadeje.cz/index.php
0/0
4.6.2002 10:05

pqy

Zeman...
Myslim, ze pan Zeman se zachoval presne jako klasicky podnik s velmi dobrou obchodni strategii. Dokazal vyprovokovat spolecnost, upozornit na sebe (klasicky priklad provokativniho marketingu jako typu Benetton zacatkem 90. let). Zaroven dal misto lidem typu Gross, kteri vyznavaji "odlisnou" formu jednani. Pripravil tim moznost pro plynuly prechod k normalni evropske politicke strane.
Co se tyka schopnosti, myslim, ze pro CR udelal podstatne vic, nez jeho  radne zvoleni predchudci. Kdyby nic jineho, zarazil "ceskou" cestu privatizace, pritahl do statu zahranicni investice a nastartoval ekonomiku. Dal jasne na jevo postoj statu k zahranicnim otazkam. Co se tyka zahranicni politiky, myslim si, ze pokud by si odpustil nektere komentare na adresu nasich jiznich sousedu, bylo by lepe. Na druhe strane, ona je to nekdy setsakramentsky tezke.
V kazdem pripade si myslim, ze tento clovek pro tento stat udelal hodne.
 
0/0
4.6.2002 9:15

CX

Re: Zeman...
Naprostý souhlas! Jen doufám, že modrý prohnilý pták s Arogantnim VK nevyhraje volby!!! Pak by stačil Mečiar na Slovensku a mohli by si notovat! (jak se jim podarilo dostat republiky do r..i!
0/0
4.6.2002 22:01

ego

Pravdivost slov...
Ono s tou pravdivostí slov si nedělají velké starosti ani Jindřich Šídlo a Lukáš Dolanský, autoři tohohle článku... Příkladem budiž věta o tom, jak Fenclovo auto srazilo jiný vůz... pokud se dobře pamatuji, ukázalo se, že se ta dvě auta navzájem ani nedotkla... "Novináři" z Mladé fronty ale zřejmě mají nadiktovaný jiný přístup k faktům...
0/0
4.6.2002 9:15

Bubák1

Re: Pravdivost slov...
Obzvláště skvělá demagogie je obviňovat z nehody Fencla. Spolujezdec na zadním sedadle bývají nejčastější viníci nehod na rozdíl od řidiče.
0/0
4.6.2002 9:32

eric

Re: Re: Pravdivost slov...
no jasně, ještě se chudáčka Fencla zastávejte!
0/0
4.6.2002 10:57

vlczaak

Re: Re: Pravdivost slov...
hmm, takže to auto ujelo z místa nehody asi na popud řidiče, že...
0/0
4.6.2002 13:36

Bubák1

Re: Re: Re: Pravdivost slov...
Prostuduj si vyhlášku, za řízení vozidla je odpovědný řidič, odtud jeho název, takže pokud o nehodě věděl měl zastavit, je to jenom jeho zodpovědnost.
0/0
4.6.2002 13:48

Petr

Berou všichni
Každá vláda kradla, za Klause se rozkradly stamiliardy v tunelove privatizace. Velké fimy šly vetšinou do krachu, které ne tak měly miliardové dluhy. Za Zemana se taky kradlo, ale desetina. Podnikum se našly investoři, ekonomika jde docela nahoru. Nemam si proč na Zemana stěžovat, dokázal práci co se odkládala od roku 1989. Samozrejmě, že to nebylo všechno košer, ale to je politka a berou všichni. Pockejme na návrat pana "profesora", ten nam úkaže jak ví všechno nejlépe. V evropské unii se uz na jeho neomylné názory taky strašně těší .
0/0
4.6.2002 9:11

Fylištín

v duelu klaus - Zeman
 jednoznačně vítězí ZEMAN     s velkým náskokem, potom je kopka hnoje, dlouho nic a daleko, daleko vzadu klaustrofobie s tunelovou privatizací (ne kuponovou)        
0/0
4.6.2002 8:37

Lenin

Schopný ????
Rozkrást republíku, zvyšovat daně, vytunelovat rozpočet, dělat neprůhledná výběrová řízení, cpát peníze ČSOB brát úplatky...................
0/0
4.6.2002 8:30

abc

Re: Schopný ????
... obavam se, ze tato charakteristika je vlastni vetsine politickych stran, nejenom CSSD...
0/0
4.6.2002 9:04

laco

Schopný člověk
Škoda, že po listopadu 1989 neřídil transformaci společnosti on. Bolševiků v parlamentě by sice bylo stejně ale peníze za privatizaci by se nerozkradly tak jako za Klause a byly by za ně alespoň dálnice, čističky odpadních vod a byty. Ukázalo se, že Zeman je chytřejší ale hlavně méně samolibý než Klaus. Po jeho odchodu z ČSSD se začne strana dělit na mocenské skupiny. Nedovedu si u Buzkové představit, že by dokázala kromě slibů a kritiky také něco konstruktivně řešit a vymyslet. Tyto mediální hvězdy si neuvědomují, že nahoru je vytáhla a udržuje práce mozků Zemanova typu. Oni pouze lidem přikyvují a foukají jejich bolístka ale nikdy nic originálního nevymyslí.
0/0
4.6.2002 8:22

Kája

Re: Schopný člověk
Doplnil bych ještě jednu vlastnost, a to pracovitost. Pracovitost ne pro sebe, ale pro stát. Opakem je pracovitost Václava Klause, který čas, který měl věnovat státu, využil pro sebe a formou přednášek ap. si přišel na 14 milionů.
0/0
4.6.2002 8:36

Petr

Re: Schopný člověk
Ja jsem volil v poslednich volbach CSSD. A i kdyz dokazala zlepsit situaci v zemi, nyni ji uz volit nebudu. A muze za to predevsim pan Zeman a jeho samolibe vyroky, naproste ignorovani pravidel pro verejne zakazky. Politik nemusi byt jenom chytry, ale zakladni vlastnost by mela byt slusnost a tuto vlastnost pan Zeman nema.
0/0
4.6.2002 8:49

Bubák1

Re: Re: Schopný člověk
Nezdá se mi, že by tady na tomto fóru byla slušnost všem diskutujícím vlastní, ani nikde jinde, premiér není výjimkou. Může samozřejmě mluvit tak aby nikoho neurazil nebo používat vhodnější výrazy, nevybočuje však nijak z běžného průměru. Ještě taková drobná poznámka: častým termínem je věta: "je to tak ale tak se to říkat nemá", klasická česká připosranost, něco myslet ale říkat něco jiného.
0/0
4.6.2002 9:37

Mac

Re: Schopný člověk
Že je méně samolibý než Klaus, bych si tvrdit netroufal. Naopak si myslím, že se to u obou projevuje stejně, jen Klaus nepoužívá tak záchodový slovník. Ale oba  si zřejmě o sobě myslí, že výšinám jejich intelektů se nikdo nemá šanci ani přiblížit. Proto oba reagují tak popuzeně na jakoukoliv kritiku - jak si může nějaká novinářská (ekonomická, ekologická ... atd. - doplňte co je zrovna aktuální) myš dovolit zpochybňovat myšlenky velkého gurua.
0/0
4.6.2002 9:10

plk

0/0
4.6.2002 7:20





Najdete na iDNES.cz