Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strany primátora až do voleb nevyberou

Jméno kandidáta na nového pražského primátora se obyvatelé nedozvědí dříve než na konci prvního dne parlamentních voleb, tedy 14. června. Dohodli se na tom zástupci pražských organizací ODS a ČSSD, které ovládají radnici. "Naší prioritou, která nás i velmi zaměstnává, jsou nyní volby do sněmovny," shrnul stanovisko obou politických stran šéf klubu pražských zastupitelů za ODS Rudolf Blažek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

q

huraa
0/0
4.6.2002 17:11

kytarista

Jen tak dal prazaci, Praha prece voli Klausovu raketu!
"............Švec, který restituoval v Libni a Ďáblicích dva domy a ještě užívá velký obecní byt pět plus jedna, ..."
0/0
4.6.2002 17:09

Hloušek

nemám
Domnívám se, že by ti, kteří přivedli pražský Magisrtát tam, kde je měli současně s panem Kaslem Radnici opustit. Pan Švec je nedůvěryhodný, pan Němec se nám na kontrole i na "informačních technologiích - propojení státní správy" také předvedl, pan Paroubek - nevíme jak si vede, ale bylo by dobré dát svůj mandát znovu voličům, to bych považoval za nesprávnější a nejsem s tímto názorem osamocen
0/0
31.5.2002 10:14

Soukup

Re: nemám
Víte, nechci strašit, ale až budou Prahu (za podpory nezávislých!!!) řídit Bursíkové, Hvížďalové....
0/0
31.5.2002 13:31

Soukup

Nevyčerpal
Pan exprimátor nevyčerpal všechny možnosti, které měl jak z funkce, tak z postavení v ODS. Konkrétní návrhy na protikorupční opatření mohl například předložit dnes přímo zastupitelům hlavního města k projednání. Nebo, pokud je přesvědčen, že některý z jeho kolegů bere úplatky, měl předložit veřejnosti (...kolegům v ODS, poslancům, policii, novinářům...?) alespoň indicie a nikoliv jen nepodložené, ale líbivé fráze.    
Stejně tak mohl požádat o svolání mimořádného pražského sněmu ODS a požádat "zločince" o odstoupení z funkce. Nebo se obrátit na předsednictvo ODS (tj. VR) se svým problémem...      Je mi líto, ale takhle jde pouze a jen o účelový krok a pokud měl vysoký morální ktredit v očích nás pražanů, pak  o něj bohužel právě touto polovičatostí přišel!
Václav Soukup, Praha 4
 
                                                                                                                                                                                         
 
 
 
0/0
30.5.2002 16:18

Jan

Re: Nevyčerpal
No, kredit asi moc vysoký neměl, byl jen (snad) o něco slušnější a buď ho ostatní odesáci nechtěli vzít do svých kšeftů, tak trucuje, anebo už i na něho ten Augiášův chlív na pražské radnici byl na blití...
0/0
30.5.2002 17:29

Eulalie Čubíková

Gramatika.
PRIMÁTOROVY pravomoce a kompetence...!!! E.
0/0
30.5.2002 15:18

Tlusta

Jak může Švec zastupovat primátora
když jeho jméno nezačíná na K. Zatim všichni primátoři byli od K (Kondr, Koukal, Kořán) a tak myslim že by z toho měla bejt nová tradice a zvolit nějakýho dalšího Kokota.
0/0
30.5.2002 14:54

sluncevsobe

Co mi přišlo do mailu!
Vážený pane, paní! Jménem pana profesora Václava Klause Vám vyřizujeme, že posměšky na jeho osobu jej nemohou zbavit pocitu odpověsnosti za osud našeho národa. A tak vás vyzíváme, zda byste přehodnotil(a) svoje dosavadní krátkozraké stanovisko. K zodpovězení dotazů osob s nižší inteligencí a rozhledem je určeno toto emailové hnízdo. S pozdravem vedoucí kanceláře volební tým ODS Forever 2000 sekce LESS-IQ Dr Trygon Vaněček, Drsc., H.C.
I takto funguje Klausova suita! ODS -to je teda hnízdo
0/0
30.5.2002 14:25

Pokemon

Re: Co mi přišlo do mailu!
No to je bomba!!!!!!!!!!!!! To bych se snad citil i pocten, kdyby me pan profesor oznacil za osobu s nizsi inteligenci. Bral bych to jako jasnou znamku toho, ze jsem normalni. Co a kam musim napsat, abych se mi dostalo takoveho pekneho ohodnoceni? Staci mit nazor, ze ODs je spolek prebendaru a demagogickych zlodeju a tunelaru a nebo je potreba vyjadrit se primo k osobe pana profesora?
0/0
30.5.2002 15:22

Johnnny

... prptoze ODS voli konec starych casu, prece ...
http://img.kompost.cz/images/images33/obr_60433_v.jpg
0/0
30.5.2002 13:45

sluncevsobe

Co myslíte?
Odsouhlasí p.Švece Klausik. P. Kasla zvolil (určil) do čela Prahy také! Aby se chudák nemusel přiznat, že se opět mýlil. To už by naší matičku musel pod svá křídla vzít sám.
0/0
30.5.2002 12:14

Macek

Re: Co myslíte?
Švec je v tomto ohledu naprosto dokonalý. Bez myšlenky, bez vlastního názoru a neřekne nic co mu není odsouhlaseno. On je vlastně úplně beztvarý a možná je virtuální. Sviňárny, ale umí dokonale a proto může být odsouhlasem jako první pražský odeesesák.
0/0
30.5.2002 12:21

sluncevsobe

Re: Re: Co myslíte?
Ale to bude celá ÓDÉÉÉSSSSSSSS rada!! Vrána k vráně............ Hlavně, že maj patrona tj. nabíječe myšlenek
0/0
30.5.2002 12:37

Pert

Je to povinný sport?
Pěkná ukázka politického umění toho, který se po několika letech na konci svého funkčního období rozhodl k demonstrativnímu odchodu... A nic na tom nemění skutečnost, že lze s řadou výhrad k ODS než souhlasit. Je mi smutno z účelového odchodu pana Kasla v "pravou chvíli" i politické scény jako celku. Fotbal, hokej nebo tenis jsou taky pěkné hry, také dost "o penězích", ale když jim někdo neholduje, tak se jich nemusí účastnit. Jejich vítěz nám ale neovlivňuje životy a nenutí nás k tomu, abychom ho za blblou hru ještě platili i když nejsme jejími fandy.
0/0
30.5.2002 9:41

pavel kk

Kasle, Kasle .......
Pro váhavé a nejisté voliče je největším nebezpečím gauner s poctivým ksichtem. Tak se nám presentoval poslední dobou   exprimátor Kasl. O radnici se prakticky moc nestaral, prioritami mu byly především líbivá témata pro media a zahraniční cesty!
0/0
30.5.2002 8:51

Macek

Re: Kasle, Kasle .......
Ale to je úžasná ukázka následků politického školení ODS. Možná jste měl ještě ocitovat nějaké věty z vůdcova prohlášení. První poctivný primátor Prahy po r. 89 p. Kasl je zřejmě pro ODS příliš poctivný a hlavně nepapouškuje vůdcovy myšlenky.
0/0
30.5.2002 12:16

Sťoural

Re: Re: Kasle, Kasle .......
Nevím přesně, odkud berete ty ideály o poctivosti, ale předpokládám, že jste na žádném jednání radnice, jehož se p. Kasl účastnil nebyl. Udělal jste chybu a jistě byste hovořil jinak. Zároveň chápu obavy především amerických společností o další rozvoj města... Asi už nebude možné, aby Kasl prosadil pronájem pěti budov na 70 let za 100.000,-/rok i s parkem jakémusi česko-americkému zájmovému sdružení (na úkor českého domu dětí, který byl slabší a dostal padáka!) Tehdy Kasl tvořil údernou skupinu s Pehem, Wágnerovou a Mathém - myslím, že je nasnadě, kterému českému "nepolitikovi" jsou tito lidé nesympatičtější. Že by tu už tehdy naznačovalo směr Kaslova útěku? Kdo ví....
0/0
30.5.2002 14:04

Jirka

Je to architekt
Kasl je architekt, tak pro něj není nejmenší problém si slušně vydělat na barák. Stejně jako pro každého architekta. To bys mohl vědět, ty podezřívavej...
0/0
29.5.2002 22:00

bohužel asi budoucí skorosoused

Re: Je to architekt
To není ani tak podezřívavost, jako spíš jízlivost. A ani ne tak na to "za co", ale "kde" ! Architekt !
0/0
29.5.2002 22:17

bohužel asi budoucí skorosoused

už asi má kam jít
Je-li pravda, co se říká, tj. že ten hangár, co se u nás staví na pozemcích, které BYLY nádherné, patří panu Kaslovi, pak už asi má kam jít. Nebo to nestaví na hypotéku, na jejíž splácení někde musí vydělávat ? PS: Široko daleko tu není jiné místo, kde by děti mohly BEZPEČNĚ bez dojezdu na silnici sáňkovat. Teď asi budou jezdit tunelem pod vilou nebo jim město postaví tady někde srovnatelný kopec !?
0/0
29.5.2002 20:43

SSS a SD

Re: už asi má kam jít- Kde to je skorosousede?
Kde to místo přesně je skorosousede. Děkuji za odpověď.
0/0
31.5.2002 9:16

Karel Švarc

Krátká paměť
Naši občané mají obdivuhodně krátkou paměť. Jak rychle zapoměli na zločiny komunistů, tak rychle zapoměli na lumpárny a svinstva, která naši zemi přivedly do ekonomických a sociálních sraček a za něž je přímo zodpovědna ODS. Ta způsobila největší rozklad této země a množství majetku rozkradeného jejich členy a přisluhovači se vyrovná tomu, co komunisti zvládli za 40 let. Je to parta podvodníků, kteří nemají nejmenší zábrany. Znám, bohužel některé z nich osobně a je mi špatně, když slyším jak se posmívají všem lidem této země. LIDI PROBUĎTE SE! A je mi líto Prahy, protože jestli ji ovládne Klausův nohsled Švec nebo arogantní zloděj bez skrupulí Bürgemeister je s ní konec. Její zadlužení vzroste a všechny pro Pražany prospěšné akce se zastaví. Je smutné, když vidím volební preference a zjišťuji, že Češi tsejně jako v roce 1946 volí zkázu této země.
0/0
29.5.2002 20:37

Macek

Re: Krátká paměť
Pane, Vy mi mluvíte z duše. Při každém sledování grafů v televizi, kde ukazují, jak ODS většinou vede, mi je smutno a děsím se nadcházejících čtyř let a dalších ekonomických expetimentů. Klaus zapomíná, že už ale není co ukrást, všechno již rozkradli jeho kumpáni. Je tady snad jen šance, že to Klaus zase nezvládne a vykopnem ho dřív - snad již definitivně.
0/0
30.5.2002 12:32

Dan(1)

Zajímalo by mne,
jestli když se nejctnostnější z cnostných odvolává na korupci, jaké konkrétní kroky ve funkci podnikl, popř. kdy a na koho podal trestní oznámení, kdy a koho žádal o prošetření korupce. V tom nebyl nijak závislý na radních, je to občanská povinnost. Nepřipadá mi nijak světoborné odejít od rozdělané práce, zvláště, je-li městský rozpočet ve schodku 5 mld. Kč a pohádku, že to nesouvisí s volbami, může vyprávět malým dětem. S napětím očekávám jeho další kroky.
0/0
29.5.2002 19:52

Miroslav Grossmann

Re: Zajímalo by mne,
Nemohl sám dělat nic. Neřídí magistrát. Dali ho na post primátora jako figurku. Ale když zjistili, že se nenechá pořád vodit, šli po něm. A co se týče voleb? Třeba máte pravdu, třeba ne. Ale ODS to snad ublíží. To je pro stranu s velkou formou, ale prázdným obsahem dobře.
0/0
29.5.2002 23:41

Karel

Re: Re: Zajímalo by mne,
Dejte si studenou sprchu kazde rano, snad to pomuze k prokrveni mozku a tim k samostatnemu mysleni.
0/0
30.5.2002 11:06

Jerry

Zamyšlení
Lidi, dali jste si někdy čistě hypotetickou otázku, zda existují takoví jedinci, kteří nepodlehnou síle moci a peněz, zůstanou pevnýma nohama na zemi a jsou schopni myslet na druhé? Znáte ve svém okolí takové, kteří jsou pracovití a mají zodpovědnost? A domníváte se, že by zůstali "stejní", kdyby se dostali "nahoru"? Praxe a realita zatím ukazují, že takoví lidé neexistují. Nebo je jich tak málo, že je ten zbytek převálcuje. A je úplně jedno, do které strany patří.
0/0
29.5.2002 17:58

KLAUN

DEJTE TO MACKOVI!
TEN TO MOC RAD VEZME SPOLU S LANGREM CI PANEM CERMAKEM!
0/0
29.5.2002 16:55

Valentová

Proč jsme si za komunistů chtěli uchránit pověst a čistý štít
když jsme po roce 1990 volili ODS, která se od předchozího režimu liší jenom málo.Pan Macek a pan Petr Čermák, Šrejbr, Salzmann, Libor Procházka, pan Tesař, ti všichni nám ukázali zač je toho loket.Nechápu ale jak může ODS ještě volit někdo dnes, když už předvedli všechno, co mohli a přivedli náš stát na 41. příčku ve světě v podvodech, korupci a tunelování.Když se mezi nimi vyskytne někdo slušný, je to bílá vrána a ty ostaní vrány jí uštípou.
0/0
29.5.2002 15:19

Blahutová

Švec, to snad nemyslíte vážně!!!
Pan Švec je jedním ze zastánců toho, aby zástupci města seděli (byli placeni) podřízenými organizacemi a proto to v Praze vypadá, tak jak to vypadá. Místo co by si měli Kasla vážit, tak ho vyštvali!!!
0/0
29.5.2002 15:09

martin

Konečně se někdo ozval
No vida pan kasl si vybral tu nejvhodnější chvíli na pravdivé informování o situaci v Pražské ODS. Působí dojmem solidního člověka fandím mu a touto cestou mu vyjadřuji podporu. A panu Klausovi vzkazuji ať si zamete před vlasním prahem pražské ODS.
0/0
29.5.2002 14:25

Blair

Praha volí ODS!
Se zvědavostí jsem očekával reakci vedení ODS a stalo se přesně to co jsem předpokládal. Kasl je najednou označován za nezodpovědného zbabělce.  Velký vezír Klaus a spol. předvedl své staré číslo ve kterém orazítkuje toho kdo hledá a mluví o chybách, špíně a korupci jako zrádce,   místo toho, aby se ODS zamyslela  nad  sebou, zkoumala důvody rezignace a to zda ODS primátorovi pomáhala a podporovala nebo se ho snažila zničit.                            Ale žádný strach Pražané, ODS si tam dosadí loajálního poslušného panáčka který možná bude mít problém s pojetím funkce jako služby občanovi a morálkou, ale to je jedno, hlavní přece je, že PRAHA VOLÍ ODS!   
0/0
29.5.2002 14:21

Karel 4

To musí být hnůj !
Když jeden z top - lidí odchází z čelného místa ve straně, která nám chce vládnout. To se teď teprve dovíme od koryfejů pana předsedy jaká zrůda pan Kasl byl... Pane profesore nebylo by vhodné přejmenovat Vaši stranu modrého ptáka na "Kafilerie a.s." ? Jsem u vytržení nad politickou kulturou v této zemi. Tedy vy občané držte hubu, my jsme tu od toho aby někdo myslel vždyť jste si nás zvolili, a nezapomeňte si nás zvolit znovu ! A ať se někdo pokusí se otřít o naše prebendy ! A ten co nás zradí teprve uvidí. Způsoby hodné bývalého velice primitivného okresního tajemníka jiné bývalé vládnoucí strany. Když čtu zde uveřejnéné mínění mnoha dalších domnívám se, že to neí jen můj názor. Pasne předsedo, staří Římané říkávali "vox populí vox Dei! Zamyslete se nad tím, jestliže jste toho schopen. Nicméně není to problém jen modrého ptáka, ale domnívám se že celé politické scény v ČR ...
0/0
29.5.2002 14:13

Antares

Švec? Raději ne...
Jak to tak čtu, tak Švec je člověk, kterých v politice potřebujeme co možná nejméně a ODS je jimi doslova prolezlá. Když si vzpomenu, jak Klaus při známé finanční aféře ODS zapíral jako malý kluk a ani se při tom nezačervenal...
0/0
29.5.2002 13:58

IQ180

POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A TED SE PROSIM, S ODSTUPEM CASU , ZAMYSLETE, NA CO SE VLASTNE PANA KLAUSE TI LIDE PTALI!!!! /viz. rozhovor/ http://zpravy.idnes.cz/odpovedi.asp?t=vaclklaus
0/0
29.5.2002 13:57

Jarka

Re: POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mate pravdu, jiz tehdy hral Klaus "mrtveho brouka" . Priste se lide ptat jiz nebudou /ani sproste/, pujdou udelat dalsi defenestraci!!
0/0
29.5.2002 14:14

Olda

Volby...
Do dnešního dne jsem byl téměř přesvědčen, že u voleb dám hlas ODS. Vzhledem k tomu, že jsem pana Kasla považoval za nejlepšího a svým chováním a vystupováním za nejslušnějšího primátora a on vystoupil z této strany těsně před jejím očekávaným volebním úspěchem, znamená to pro mne, že v té straně není něco v pořádku a bude to asi pěkné svinstvo.
Odstoupením pana Kasla pro mne je znamením, že ODS není tou pravou stranou pro slušné lidi a pravděpodobně se ani nedá předpokládat, že se slušně bude chovat. Tímto definitivně přišli o můj hlas ve volbách. Nevím sice koho budu volit, ale ODS ani Koalice to nebudou.
0/0
29.5.2002 13:44

admiral_Atvar

skoda
mozna toho pro prahu az tak moc neudelal, nemohu soudit, nejsem tu dlouho, ale nikdy nepusobil dojmem "vsevedouciho" arogantniho politika jako vetsina ODSaku, naopak. jestli tomu Sveci pujde zbytek zastupitelstva na ruku, tak se mame na co tesit. prebuduji ci zbori zbytek pamatek a auta budou uplne vsude. Odchazet by meli zcela jini politikove a ne tito, kteri by naopak meli zustavat.
0/0
29.5.2002 13:26

Mirek

Co je to za stát?
Je mi hodně smutno z toho, že na pana Kasla ted ODS vyleje vsechnu spínu, která je pomalu to jediné a hlavně to základní co tato strana vlastní. ODS jsem sice nikdy nesnesl díky tomu, že kohokoli jsem z této strany či jejího přívržence bohužel potkal, musel jsem si rychle opravit názor na člověka, jaký až může být grázl a osoba bez jakýchkoli morálních hodnot. Ale panu Kaslovi jsem fandil, jak se liší, i tou férovostí, od toho stáda neurvalců a novodobých zlatokopů. Takže mu moc fandím a cením si, jak udělal tu nejsprávnější věc, co ovšem mohl udělat už dávno.
Co ale nepochopím, jak může být pořád v tomto státě 30 % lidí, kteří si myslí, že ODS za něco stojí a pro tuto republiku něco dělá. Krom vlastního prospěchu to nebylo nikdy nic! Pamatuji si kdysi na slova jednoho pracovníka ze zahraničí, když přijel krátce po minulých volbách do Prahy. Řekl: nechápu, jak zde může být tolik lidí, kteří volí stranu, která je podezřívaná z toho (financování, korupce atp.), kvůli čemu politici v zahraničí odstupují už při podezření publikovaném v tisku.
0/0
29.5.2002 13:25

Eva

Re: Co je to za stát?
Přesně, já a můj přítel to taky nechápeme, zvláště pak v Praze, kde je těm lumpům přece jen vidět víc do talíře a kde při minulých senátních volbách byla ODS úplně převálcovaná 4-koalicí. Doufám, že předvolební výzkumy lžou a slouží jen k matení lidí!!! Lidé, prosím vás, bděte!
0/0
29.5.2002 13:53

taky obcan

Re: Co je to za stát?
Zřejmě tak jako u každé partaje - "zdravé jádro" , které z toho má na chleba....
0/0
29.5.2002 14:34

robin

Re: Co je to za stát?
"Řekl: nechápu, jak zde může být tolik lidí, kteří volí stranu, která je podezřívaná z toho (financování, korupce atp.), kvůli čemu politici v zahraničí odstupují už při podezření publikovaném v tisku."
A kterou stranu myslíte Mám pocit, že tento popis by skvěle pasoval i na jiné partaje než ODS  .  Teatrální podivování se, jak někdo může volit ODS, je k ničemu. Většina lidí v této zemi si vybírá nejmenší zlo, někteří skončí u ODS, další u X - koalice nebo socanů .  K dokonalosti mají daleko všechny strany.
0/0
29.5.2002 16:32

POZN.

Re: Re: Co je to za stát?
Naštěstí 30 % voličů ODS představuje jen cca 20 % populace.Výsledky senátních voleb mohly být zkresleny nízkou účastí voličů,nyní mohou být zmobilizováni i jednodušší spoluobčané Suprem a TV Vova,navíc na některé ženy působí Modrý vůdce kupodivu i eroticky.Je pravdou,že korupce je rozšířena napříč politickým spektrem / kromě nejnovějších a nejmenších stran /,ale z ODS jde navíc i strach - je to taková HZDS pro Čechy,možná i se stejným dirigentem v pozadí.
0/0
29.5.2002 17:53

Benny

Re: Re: Co je to za stát?
Ale jen Klaus to, že vyhrál jako jednooký mezi slepými vyhodnotí jako obrovské vítězství svého génia a ještě víc popustí uzdu své aroganci a pomstychtivosti. Nemůžu se zbavit dojmu, že od roku 1998 si prostřednictvím ODS a tudíž politiky a bohužel nás všech vyřizuje svoje osobní účty.
0/0
29.5.2002 22:57

Ivo Horák

Impuls pro českou politiku
Kasl dal (a asi dát musel a měl) přednost svému svědomí před loajalitou. Má moji úctu. Ne tak partajních koryfejů.
0/0
29.5.2002 13:08

Pokemon

Klausova reakce hodne napovida
Klaousova ostra rekace a vylevy typu ze Kasl je zbabelec ( CRo), spise potvrzuji ze Kasl svych odchodem a komentari o nem lehce nadzvihl viku zumpy ODS. A pan prefesor s jeho poddanymi se z toho ted muzou podelat. Jeho rezignace nemusi opravdu mit nic spolecnehos volbami, ale kdyz uz toho mel Kasl dost a chtel oprvadu hodne prasknout dverma, udela to v nejlepsi moznou chvili. Uz se tesim na ohnive reakce ODS a nepochybuji o tom, ze uslyzime........"ale takoveto vecicky se opravdu, ale opravdu nedelaji".......a znali jiz vedi.
0/0
29.5.2002 12:35

Honny

Re: Klausova reakce hodne napovida
Uvidíme po volbách v jaké trafice se objeví.Vaše koaliční nenávist je tak zřejmá že z vaších stran dělá dopředu poražené.Koho chcete nabídnout národu ,snad Rumla,Pilipa nebo Kalouska?Jste k smíchu.
0/0
29.5.2002 12:44

jastul

Re: Re: Klausova reakce hodne napovida
Rádi bychom tam zkusili nějaké nové tváře.Oživit tu politickou scénu.Ty ksichtíky, které jsou tam už tolik let nás nudí. Ale pravda jak tam dostat slušného člověka?
0/0
29.5.2002 12:54

anonymous

Re: Re: Re: Klausova reakce hodne napovida
POSTRILET!!!!
Ne, ne ne, povesit, to je mnohem lacinejsi!!!!
0/0
29.5.2002 13:39





Najdete na iDNES.cz