Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush: Za svobodu přineseme oběti

Ceremonie u příležitosti vylodění Spojenců v roce 1944 předznamenala závěr návštěvy George Bushe ve Francii. "USA přinesou všechny oběti, jichž je třeba v boji za svobodu," prohlásil v Normandii americký prezident. Pomoc v boji přislíbil i jeho francouzský kolega Jacques Chirac. Bush pak zamířil do Itálie, kde zakončí svou evropskou misi. Setká se s papežem a podepíše smlouvu o těsnější spolupráci Ruska a NATO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jenda venda

Zajímavé
jak růyní lidé se oceňují podle toho, co dělali jejich předkové, a málokdy podle toho, co dělají oni sami? Původní přínos obvykle zůstává na úrovni, že sami nejlépe vědí, co mají dělat ti druzí? Toť také civilizační hodnota?
0/0
28.5.2002 5:15

Marcella

Re: Marcelle najednou neslouzi pamet
Mimoradne hloupe prispevky bud necham bez povsimnuti, nebo v pripade, kdy si jsem jista tim, ze pisatel ma mlhave ci neexistujici znalosti o tom, co pise, ozvu se. To byl vas pripad. O islamu vite zrejme jenom to, ze arabsti sejkove poradaji dostihy na velbloudech za pouziti bangladesskych deti, o Talibanu jste se zrejme dovedel diky CNN lonskeho roku.
Nekomentuje take clanky, se kterymi souhlasim, jenom vyjimecne. nemejte obavy, vas pripad to neni.
0/0
28.5.2002 6:10

Jan

Re: Marcelle najednou neslouzi pamet
Když Marcella reaguje, tak pištíš, aby raději byla zticha, když nereaguje, tak meleš cosi o ignoranci. Nechtěl by sis to v hlavě trochu srovnat, strýčku Tome?
0/0
28.5.2002 7:29

David

Re: Re: Marcelle najednou neslouzi pamet
No na rozdil od tebe to docela srovnany ma (Jenyk totiz miluje barvicky)
0/0
28.5.2002 9:36

Jan

Re: Re: Re: Marcelle najednou neslouzi pamet
Já vím, že tvůj šaškovský kostým je pestrobarevný.
0/0
28.5.2002 10:24

Strycek Tom

Re: Re: Marcelle najednou neslouzi pamet
Mily synovce!
Rytirska ochrana damy mecem nebo prstem na pocitaci je uslechtila, pokud se jedna o damu a ona za to stoji. O tom mam tady sve pochybnosti. Doufam, ze pisi Janovi znamemu svou nelaskou k  Nemcum a nepratelum Jugoslavie? Je mozne ze chranis nekoho s opacnymi nazory nez Ty sam?
Dole najdes Marceliny vyroky ohledne Cechu za okupace. To neni prvni pripad. Ma nas vsechny jen za blbe Cechacky a na Tve a podobne vlastenectvi kasle. To s ni souhlasis?
Nedavno prolevala slzy nad osudem chudacku zajatcu v Camp Xray na Kube. Mezi nimi jsou i kamaradi Hasima Thaciho, kteri jeho UCK pomahali valcit proti Srbum. Zmenil jsi na ne nazor a take uz pro ne places?
Zeptal ses ji co si mysli o zesileni vlivu Islamu na Balkane a kde lezi jeji sympatie v pripadech Bosny, Kosova, Macedonie?
Tyhle stranky ctu jak mam cas, ale diskutuji jen obcas. Tyto dva dny byly vyjimkou. Cekam na dulezity email bez ktereho nemohu pokracovat a kratim si chvili zabavou na netu. Trochu jsme se myslim s Davidem hecovali, aby se nam Marcella ozvala.  Byla to srandicka. Ta zenska ma ohromnou hrosi kuzi jak predstira ignoranci, kdyz ji nekdo pristihne. Nejsem to vubec ja kdo by si  mel neco v hlave srovnavat.  Doufam naopak ze Ty, mily synovce, najdes odpoved na tech par otazek.
Cau. Tvuj strycek Tom.
0/0
28.5.2002 19:02

Martin

Zase chce nekdo "prinaset obeti". Ve jmenu ceho?
Doporucuji vsem precist si vybornou knizku Patrika Ourednika "Europeana". Je to sice mirne satiricka fikce, ale nelze nevidet, ze to ceho jsme svedky (huraa do boje za svobodu! - ci svobodu a pro koho?) se udalo uz mnohokrat a jeste to neskoncilo. Bush hlasa, ze "prineseme obeti". Ale on je nikdy neprinese. On jen nehoko posle, aby nekoho jineho zabil. A kdo ma "pravdu", nebo o cem se nemluvi, to se zpravidla dozvi lide az v dalsich generacich. Az se zmeni predsudky i pohled na to, co je spravne a co ne. Protoze nic na svete nepodleha korozi rychleji, nez "pravda" a nase pojeti dobra a zla. Je dobre si nekdy uvedomit, ze mnohe "pravdy" nasich predku jsou nam dnes k smichu, nebo k placi, a ze Cesar nebo Napoleon - byt nasimi soucasniky - budou celit obvinovani z diktatury a extremismu, pripadne rovnou obvineni tribunalu pro valecne zlociny. Opatrne s tim "prinasenim obeti". Nevite proc a pro koho vlastne.
0/0
27.5.2002 19:10

Tom

Re: Zase chce nekdo
To je prakticky priklad evoluce. Co delavali Spanele, Holandane, Francouzi, Anglicane v koloniich, by dnes skoncilu v Haagu pred soudem. Ehmm, aspon predpokladam. Zkuste dnes rici Mexikanum, Africanum, Indonezanum, Polynezanum ze jsou "savages", divosi! Dostanete do huby, odstreli vas nebo vezmou k soudu. Kdyz uvazite co delal takovy Bokassa nebo stale dela Mugabe v Africe, od divosskeho jednani je deli jen vlasek. Nekdy ani to ne.
Jak nazvat co delal Taliban zenskym? Co delaji arabsti sejkove malym klukum pro milionove vyhry na velbloudich zavodech? Viz clanek na jinem miste. Ten blud Islamu ktery dovoluje vest deti od mala pri vire ze mucednictvi je nejvyssi pocta? Politicka korektnost nam nedovoluje tomu rikat spravnym jmenem, ze ano?
0/0
28.5.2002 3:43

Marcella

Re: Re: Zase chce nekdo
Nenapinejte nas a prozradte, co delal Taliban zenskym! Nebo arabsti sejkove, nemohu najit clanek "na jinem miste", je tam o 16 jalovicich zabitych vlakem, to ai na mysli nemate, nebo snad ano?
To mate pravdu, ze je to blud, ktery vede muslimske deti odmala k mucednictvi, zda se, ze je na case, abyste se zacal zajimat islamem a tento blud dale nepropagoval.
0/0
28.5.2002 4:28

Jan

Re: Re: Zase chce nekdo
Nemusíš se tak hluboko nořit do historie. Klidně si připomeň, co dělali Američané ve Vietnamu. A nazvi to klidně podle svého gusta, na skutečnosti to nic nezmění.
0/0
28.5.2002 7:33

Igorek

Bush zase zaválel
Dnes jsem četl v Ekonomu, že se americký pan prezident zase předvedl. Při svém nedávném setkání s brazilským prezidentem Cardosem se ho otázal, zdalipak mají v Brazílii také černochy. Situaci musela hasit Bushova poradkyně Condoleeza Rice, ovšem Cardoso to přešel pouze s poznámkou, že co se týče Latinské Ameriky je Bush ve stavu studia.  
0/0
27.5.2002 13:33

Neználek

Re: Bush zase zaválel
a mají?
0/0
27.5.2002 18:13

Igorek

Re: Re: Bush zase zaválel
Ta informace, které se Bushovi dostalo od Condoleezy Rice zněla nějak v tom smyslu, že i v Brazílii se nachází vysoké procento afroamerického etnika podobně jako je tomu v USA. 
0/0
28.5.2002 9:41

OLD DIRTY BASTARD

Fuck off united snakes of america !!!!!!
AMICI JSO BANDA IGNORANTU, PRUMERNEJ AMIK JE NADPRUMERNEJ KOKOT.A NADPRUMERNEJ AMIK JE BUD Z EVROPY NEBO ASIE POPRIPADE Z AFRIKY.STRAVIL JSEM V hnUSA 3 ROKY SVYHO PROHNILIHO ZIVOTA.A TAKOVOU BANDU CURACKU NIKDE JINDE NEZ V hnUSA NENAJDETE. ALLLAHU AKHBAR !!!!!!!! FREE PALESTINE!!!!!! pozn: tento prispevek se nevztahuje k clanku o nasteve krovaka ve francii.
0/0
27.5.2002 9:21

Ondrej

Re: Fuck off dirty old bastards!!!!!!
tento prispevek se vztahuje k navsteve krovaka na strankach iDnes.
0/0
27.5.2002 10:35

David

Re: Re: Fuck off dirty old bastards!!!!!!
A co Ondreji cekas od "OLD DIRTY BASTARD" Ja uz jsem tu jednou poznamenal jak je zajimavy pozorovat jaky prezdivky lidi voli, jak trefne prezdivky si davaji.
0/0
27.5.2002 19:41

Krutas

Nevim co si myslite vy?
Ja si ale myslim, ze ty Francky stve, ze je Amerika velmoci a oni si na ni jenom hraji  a to jeste spatne! BTW nebyl to ale z casti take duvod, mnoha zdejsich projevu naklonnosti k Mrs. Bush, kdyz ted nedavno byla v Praze?  Ze by si Cesi take hrali na velmoc?  Nebo to take byli jenom Bolsevici, co zde posilali "US First Lady" nekam tvrdice, ze je to devka?"Furt" ta trapna nejistota
0/0
27.5.2002 6:29

Jan

Re: Nevim co si myslite vy?
Jasně Kruťasi. my si na velmoc nehrajeme, my jí jsme. Především co se týká vývozu jistého druhu emigrantů do světa. A ty jsi náš CZ First Emigrant! To už je bohužel trapná jistota.
0/0
27.5.2002 7:50

David

Re: Re: Nevim co si myslite vy?
Slyseli jsme slovo bozi....
0/0
27.5.2002 19:44

Sarka

Sedmdesat sedm tisic
Americanu pohrbenych ve Francouzske pude, kteri padli osvobozovani Francie zdravi parizske komunisty, antiglobalisty, anarchisty, marxisty, nacionalisty a jejich kamarady! Padli presne za to, aby si tihle moureckove mohli protestovat treba proti nosu mezi ocima. At jim chutna.
0/0
27.5.2002 5:33

kongresmen Condit

az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Krome gradujici bulvarnosti tohoto clanku (jednaji prezidenti USA a Francie - dvou zemi, jejichz zahranicni politika cela desetileti skripe o sebe navzajem a ne a ne se domluvit - a my jsme krmeni tim, kde jaky komanci vylezli na namesti se svejma banerama Marxe a Che Guevary) jsem si na clanku Junge Front Heute vsimnul, jaky prostor je venovan prave onem levicovym bojuvkam a jejich projevum kdekoliv na svete. Zrejme si Mlada fronta chce udrzet image pokrokove mladeze z dob, kdy svazak Martin Komarek psal oslavne ody na vymozenosti socialistickeho zrizeni. Tem par tisicovkam komousu v Parizi a v Normandii bych rad pripomenul, ze jejich dedove ryli svoji drzkou v zemi a dole ve Vichy se mohli posrat, aby nacistum dobre poslouzili, kdyz Americani misto toho, aby si uzivali hollywoodsky filmy a chlastali s holkama v Kalifornii, se valeli po francouzskejc polich a nahaneli nacky ze vsech koutu jejich sladke Francie smerem na Berlin. Svoji vlastni (francouzskou) neschopnost, ktera je pripravila o vsechny kolonie, si zakomplexovani frantici vybijeji intelektualnim zvatlanim o americke imperialisticke politice. Chudaci. Uz by zase mohli jednou ryt svou drzkou zem. Pro pripomenuti.
0/0
26.5.2002 19:50

Lady Marmelade

Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
not bad for congresman Condit ( BTW ...how was Chandra wing,wing :-)).
Celkem s tebou souhlasim jsou to chudaci s americanama si nemuzou ani lajznout...v nicem....chudaci !!
0/0
27.5.2002 3:14

Marcella

Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Co Vasi predkove delali na poli? Neco jineho, nez francouzsti? A co Vas slavny protektorat Bohmen und Mehren a kolaborace s Nemci? V cem se lisi Vasi predkove od tech francouzskych? Pokud zacnete ukazovat prstem, zacnete u sebe. Co se tyce kolonii, zda se, ze o ne prisli vsichni, pokud si toho nejste vedom, nejenom Francie. Mimochodem, v Normandii nebyli jenom Americane, ale tak hluboko zrejme Vase znalosti historie nesahaji.
 
0/0
27.5.2002 7:02

Ondrej

Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Zase nekdo, kdo se se svym nazorem ocitl uplne mimo misu a jeste nas pritom stacil poucit a jeste naznacit ze jsme uplne blbi. Kdyby si aspon stihla precist nazev prispevku Soudruzka.
0/0
27.5.2002 10:59

Dan(1)

Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Náš protektorát, naše kolaborace... Madam hovoří obstojně česky na to, že nikdy s Čechy neměla nic společného. Kolaborace s komunisty, které se dopouští papouškováním milionkrát omletých slintů Jambora a Kojzara, jí zřejmě připadá jako vyvrcholení činnosti její CNS. Děkuji jménem svým a jménem celého lidu J. E. Alžbětě II., vládě a lidu Kanady, že umožňují takovým stwůrám existenci na svém území. A co se Francie a její levicovosti týká, od svých 16 let si pamatuji jméno s. C. Lalumiere a její neskutečnou a bezednou tupost. Oblízla Jakeše a Husáka, konstatovala, že dodržování lidských práv v ČSSR nemá chybu a odletěla (na koštěti), aby oznámkovala zas někoho jiného. Přímo prototyp levicového intelektuála.
0/0
27.5.2002 11:28

David

Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
V kazdem narode jsou kolaboranti, ale pro cloveka, ktery da jedine na fakta by bylo asi dobre, kdyby si zjistil, ze procentuelne jich Francie mela vic nez Cesi. To je fakt a to neni nic co by se muselo hodnotit "zametanim pred vlastnim prahem." To by konec koncu mohl kazdej si zamest pred svym prahem, treba i Marcela, ale ta jeste tak daleko nedospela.
0/0
27.5.2002 19:49

Marcella

Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Pridelovy system pro protekrorat Bohmen und Mehren byl stejny, jako pro Nemecko. Mluvit o tom, kdo mel vetsi procento kolaborantu je tedy bezpredmetne. Sami Nemci  ohodnotili spolupracujici Cechy dobre. Zbytek Evropy mel nizsi pridely.
0/0
27.5.2002 22:22

David

Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
My nemluvime ani o stejne veci ani stejnym jazykem. Zase odvadite tema jinam, nez o cem jste vy sama mluvila. Ja jsem fakt presvedcen, ze tak jak stavite argumenty za sebou, tedy uplne zcestne, jste opravdu kandidatem byt umistena "Mezi ploty", nebo jste tam odsud utekla. To ze mate nejake formalni vzdelani jeste nezarucuje, ze netrpite nemoci. Historie poznala i vyznamne vedce, kteri skoncili v instituci. Vy jste vazne dobrej kandidat.
0/0
27.5.2002 22:55

Marcella

Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Co si tak myslite, logicky Davide, ze jsem chtela rici tim, ze vyse pridelu Rise a protektoratu byly stejne? Hitler stavel ceske inzenyry a techniky vubec na stejnou uroven jako nemecke a mel celkem dobry odhad, co se tykalo ceskeho naroda: bezvyhradna spoluprace ( a za to byl narod odmenen).
Na rozdil napr. Noru, Holandanu, Francouzu, Belgicanu a jinych, nemluve o Polacich. Nevim, co znamena vyraz mezi ploty, predpokladam, ze neco nevzdelaneho podle zvuku te fraze. A take podle toho, kdo je autorem, tedy Vy.
Nevim, jakou nemoci bych mela trpet, zrejme vysokou podrazdenosti vuci substandartnim individuum vaseho kalibru.To by byla moje diagnoza.
 
0/0
28.5.2002 2:16

David

Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Co to tady zase fabrikujete uplne mimo puvodni tema? Ta otazka byla na vasi strane jakej byl rozdil mezi ceskejma a francouzskejma predkama. A ten rozdil byl v tom, ze procentne Francouzi meli nejvic kolaborantu ze vsech statu Evropy. Co tady blabolite o inzenyrech, odmene ceskyho naroda (jaka, ze jich jelo do koncentraku podstatne min nez Zidu?) a jinych narodech jako Holandanech a podobne? To je odbihani od tematu a mlzeni ovsem vam dost typicke.
A kdyz uz se mila damo se***, pardon hrabete na cesky server a tim do ceske kultury, pak by mozna neskodilo taky neco o udalostech v Cechach si precist. Jiny poucujete o tom co maji delat a vy sama nemate ani potuchu co se deje na kulturni scene v zemi jez pouziva tenhle jazyk. Tady si muzete kliknout, kdyz vam to dela takovy problemy si neco z Cech precist sama. Jinak totiz vypadate pri takove reakci jakou jste zase projevila jako absolutni ignorant, kterej jinejm kaze o znalostech, ale sam ma v kebuli kulovy.
0/0
28.5.2002 5:40

Tom

Re: Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
0/0
28.5.2002 5:50

Marcella

Re: Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
 
Vysledky kolaborace:  Francie: 38.000 obvinenych
                                   Ceskoslovensko: v r. 1947 mimoradne lidove soudy obvini
                                   ly 38.000 Cechu z kolaborace s Nemci.
Vezmete v potaz populaci obou zemi, a i bez te je naprosto evidentni, jake procento vychazi.
V r. 1941 prechazi Nemecko na valecnou ekonomiku a zavadi pridely pro byvatele okupovane Evropy. Atd,. atd..jak jsem vysvetlila. Vy mate bezpochybne velke problemy asociovat. To je ovsem problem logiky, kterou vy postradate. Az se priste zacnete utrhovat a chovat neslusne, zjistete si fakta a netvrdte nesmysl, ktery jste tvrdil. A sice ten, ze Francouzi prokazatelne nejvice kolaborovali s Nemci. Mylite se, jak vam ted dokazuji.
 
0/0
28.5.2002 6:49

Marcella

Re: Re: Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Populace Francie 1940: 41 milionu
Populace protektoratu (Cechy a Morava): 9 milionu, 900 tisic
Abych Vam to usnadnila, Davide, jak zacnete pocitat procenta. nebo i to mam udelat za vas?
0/0
28.5.2002 7:12

David

Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Vsak ja se v tech jizlivostech taky zlepsim, zadny obavy. Predpokladam, ze tyhle informace jsou zase od ufonaku. Tak je sbirate nejradsi
0/0
28.5.2002 9:30

Hasic

Re: Re: Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
A kolik asi tech kolaborantskejch Francouzu bylo odstreleno anebo poveseno svymi vlastnimi ? Takovi co se ani k soudu nedostali, to je taky mate spocitany? Vy jste vubec ohromna na pocitani kdejakejch mrtvol po svete. Nejste nahodou zamestnana u funebraku?
0/0
28.5.2002 17:16

Marcella

Re: Re: Re: Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Evidentne jsem lepsi na pocty, o tom nemejte nejmensi pochyby. Pokud Vy zadne neuvadite, je zbytecne se poustet do diskuzi. Navic s komentarem, ktery nedava zadny vyznam.
0/0
28.5.2002 21:12

Honza B

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
Marcello , nesympatisujete s Francouzi jen proto, ze vystrelili Mojse Dayanovy oko?  (Jen jsem si rejpnul)
0/0
28.5.2002 23:54

Jarek

Re: Re: az bude zase francouzska levice ryt drzkou svoji slavnou zem !!!
"Boehmen und Maehren" když nepoužíváte umlauty. Nes.... nám na minulost, mohla byste si nas.... do vlastní huby, vy nadmutá cizinko. Kdoví co dělali vaši předkové za války!! Mimochodem, moji byli v odboji.
0/0
27.5.2002 19:59

plzenak

Welcome Bush do Francie
pokud jde o Trndu, tak ten tady nema co pohledavat takove lidi by meli byt fucked by soft cock. To jedine si zaslouzi !!
0/0
26.5.2002 19:13

POGO

politika
Hej!Trnda,Ty si to vymnouk.Az,na ty komunisty je to perfektni.Tvuj prispevek je super
0/0
26.5.2002 18:36

Trnda

Bojím se znásilnění od Buše
Tady nema co pohledavat. Tady budeme vládnout my - komuniste - spravní chlapy. Bojim se jen znasilneni, jsem děsně sexy, však se podívejte ... http://sweb.cz/jirka.trnda
0/0
26.5.2002 16:14

LT

Re: Takova hovada se daji najit jen v Cechach!
Kretene, debile,idiote
0/0
26.5.2002 16:50

kulhavy krivozuby kreten

Re: Bojím se znásilnění od Buše
Me se neboj cukrousi, budu neznej.. Obarvim ti ksicht nacerveno.
0/0
26.5.2002 20:53

pinus

Opravte si to...
Napoleonu Beazleymu neni 17 let. Je mu 25. Nicmene zlocin, za ktery by mel byt 28.kvetna popraven, spachal v 17 letech...
0/0
26.5.2002 13:32





Najdete na iDNES.cz