Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Putin i Bush jsou se summitem spokojeni

Spokojenost s výsledky rusko-amerického summitu vyjádřili prezidenti obou zemí Vladimir Putin a George Bush. Ti spolu s manželkami zavítali do Petrohradu, kde je o víkendu čeká hlavně kultura. "Všichni naši experti jsou s výsledky summitu ve všech posuzovaných otázkách rusko-amerických vztahů spokojeni," řekl Putin po návštěvě Ermitáže. "Všechny cíle návštěvy prezidenta Spojených států v Rusku byly dosaženy," dodal. "Myslím si, že summit splnil naše očekávání," míní i Bush.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marcella

David a spol.
Zrejme jsem opet probudila ambice jistych prispevovatelu tohoto fora, bohuzel tech stejnych, navic v cele s Krutasem.
K Davidovu "uhlu pohledu" (zkuste nejakou jinou frazi, tato zacina byt unavna):cituji Vami citovane z The Moscow Times : "The Bush regime never had much interest in protecting Americans from terrorism, etc., etc....." Zrejme nikoliv, jak napovidaji udalosti poslednich 10+  dnu, kdy se Americane zacinaji ptat na udalosti predchazejici 9-11.
Na zbytek nemam naladu a cas odpovidat, jsou to Vase obvykle a vysoce nezajimave demamagogie vypujcene z Washington Post ci obdobnych deniku. Pro vas na vysvetlenou. Reuters je tzv. wire service, cili zpravy tiskove kancelare; v techto zpravach se nekomentuje, neanalyzuje, to delaji deniky. Srovnavat Reuters s The Moscow Times ci USA Today je jako srovnavat pomerance a jablka.
Na zaver. Rozesmalo mne Vase charakterizovani Putina jako ukazky "uzasne, tvorive lidske sily", ci jak jste to formuloval. LOL a LOL jeste jednou. Vy jste skutecne nenapravitelne naivni, neinformovany a triumfujici v pouzivani "clishe".
PS: zajimave, ze nekteri lide komunismus prezili diky jejich "uzasnym, tvorivym silam", neco, co Vy o sobe zrejme rici nemuzete.
 
 
 
0/0
27.5.2002 4:51

David

Re: David a spol.
Vy jste uz jednou priznala, ze jste arogantni. Inteligentni lidi se pouci. Vy ne. Vy jste jak troky Vase arogance a navic naprosta ingnorance nezna mezi. Od vas poslouchat neco o demagogii, ci dokonce "clishe" (abych to napsal spravne) je rajska hudba, protoze vy ve sve omezenosti nemate ani poneti o cem mluvite. Na ktere hore stojite a ke kteremu zastupu hloupych a malomyslnych si myslite ze mluvite? Sama si prectete co pisete nelogickeho a demagogickeho o rozdilu mezi Reuters a Moscow Times. Za prve vy si fakt myslite, ze vase "inteligence" oproti me je tak neobycejna, ze ja nevim jakej je rozdil mezi "wire service" a denikem? Jenze tam jste se prave strelila do nohy. Wire service rika fakta, pravdu, skutecnosti (neni to neco, co jste tady vy zrovna vykrikovala, ze je nejdulezitejsi?). Zatimco komentare a "analyzy" uz jsou nebo mohou byt tendencne zabarvene. A tohle tendencni zabarveni od Moscow Times jste pokud si dobre pamatuji VY nazyvala "jeden z mimoradne objektivnich deniku". Uz jsem vam jednou rikal, ze neudrzite vubec myslenku, logicky tok a udrzeni tematu o kterem je rec je vam desne cizi. Skacete z argumentu na argument jenom jak se vam to hodi pro vasi filozofii o svete. Ale to se ze zkusenosti namaham zbytecne vam vysvetlit. To stejne nepochopite, tedy zamerne nepochopite...
Ja si o Putinovi ani ted nedelam iluze, ale jestli je na nem neco zajimaveho, pak to neni schopnost KGB vychovavat giganty, ale rozhodne je to jeho schopnost i po jejich "blahodarnem" vycviku si zachovat smysl pro realitu a videt svet jak je. Proto se rozhodne styka s Bushem casteji nez s kymkoliv jinym, prave proto, ze zustal pragmatik a ze umi pouzivat mozek v prostredi tohoto sveta. Na rozdil od vas, ktera zijete ve vysnenem "idealnim" svete, kteri se kdysi komunisti snazili vytvorit a kde jista sorta lidi, do ktere se chcete stale pocitat rozhoduje o jinych co rikat, jak to rikat, kdy to rikat, protoze si mysli, ze vedi lip, nez ten "plebs" kolem. Vzdyt tak se k nam vsem, tem "idiotum" porad chovate. Takovy svet je ovsem idealni jenom pro ty, kteri jsou u moci a tam jste zaspala dobu. Lidi uz pochopili, ze peci rudych nepotrebuji a to je neco, co vy, se svoji omezenosti nemuzete stravit.
Vy jste Marcelo hloupejsi nez 30 komunistickejch vojenskejch politruku.
0/0
27.5.2002 8:01

Frankie

Re: Re: David a spol.
Jste na ni všichni zlí a oškliví, na tu naši Marcelku. Přitom ona se tak snaží podat nám ten správný a nezkreslený obraz o světě, obětuje tomu svůj volný čas. Kde jinde k tomu máte příležitost - zadarmo se dostat k tak hodnotným politickým analýzám mimo mainstream.
Vždyť se to krásně poslouchá, ty pohádky, jak Rusko získalo spojence proti USA, přičemž použilo geniální zastírací manévr - předstíralo, že se chce spojit se Západem, mezitím se však spojilo s někým úplně jiným, a to s Evropou. Společnými silami pak konečně zmlátili tu zlou Ameriku, a jestli neumřeli, tak spolu šťastně žijí dodnes.
Co může určité lidi více potěšit, než takováto vize, posílená navíc vědomím, že kdyby Rusko vytáhlo z rukávu všechny své technologické trumfy, tak si Amíci neškrtnou. Po jejich pacifikaci pak už bude hračkou spláchnout Židy do moře, a mír s pravdou a láskou se konečně rozhostí po celé planetě.
0/0
27.5.2002 10:35

Krutas

Teda panove...
tak se divam, jak tady zase r'a'di se svou genialitou, znalostmi, syntaxem, neomylnosti atd. naslovo vzaty expert vseho,  Marcellka. Od spendliku po nejen lokomotivu ale dokonce i "Strategic  Defence Shield" tezbu oleje, valecnych technologii a taktik a kdovi co jeste neumi. Holt musim priznat, uctyhodny vykon opravdu uctyhodny. Temer bych si dovolil tvrdit, ze ji take skolila KGB. A jaky ma i politicky prehled, nejen o strednim vychode, ale take poznala jak vlastne Rusove vydrbali s tema Americanama. Na slepicu opravdu uctyhodne! Proste zadna putka u rozpalene plotny s faganem v jedne ruce a vareckou v druhe, cigaretou v koutku, bosa a tehotna. To tedy ne!
0/0
26.5.2002 7:16

David

Re: Teda panove...
Tady je casto spousta antiamerickych steku a zjednodusenejch pohledu na svet. Marcela definitivne tomuhle uhlu pohledu na svet prinasi extra rozmer. To je proc asi tady o ni piseme a s chuti si zase precteme dalsi jeji blabol. Coz se priznam jsem udelal a zase jako vzdycky jsem doslova sokovan argumentaci typu: "... Moscow Times, jeden z mimoradne objektivnich deniku." Tady je priklad z jednoho clanku. Myslim, ze je to jak vystrizene z dob totality: "The Bush regime never had much interest in protecting America from terrorism; their priorities lay elsewhere -- enriching the elite, raping the land, gutting democracy and "projecting dominance" over all the earth." Stejna retorika, stejne vyumelkovane zavery.
*
Marcela take neustale argumentuje svoji "nezavislou" mysli a pritom cely jeji prispevek je de facto kopie clanku z Moscow Times dokonce vcetne logickych chyb. "Namisto integrace se Zapadem, jak to zrejme chteli videt Americane, Rusko se postupne stane soucasti Evropy..." Soucasti te Evropy, ktera vzdycky byla pokladana jako zapadni, tedy jako ZAPAD. Logika novinaru a potazmo Marcely je stejna, tedy spise zadna. Stat se soucasti Evropy skrze NATO, kde i jak rika Marcela musi Putin udelat ustupky Americe ma skutecne malo ke skutecne logice. Nejen, ze Rusko zcela jednoznacne oponovalo NATO az do zari minuleho roku, protoze se nejvic balo ztraty "suverenity" pres svoje vojenske sily, ale z historickych vztahu by nikdy pro Rusko nebylo nic snazsiho nez zaklepat na francouzske dvere a vstoupit do Evropy. Jenze i to pro ne predstavovalo ztratu suverenity a urcite pokoreni se z kdysi celosvetove dominantni role. To, ze dnes vystupuje trochu vstricneji je vysledek udalosti ze zari lonskeho roku. Putin si moc dobre uvedomuje, jak velke nebezpeci i pro nej hrozi od extremistickych organizaci, ktere on ma rozhodne bliz k domovu nez Amerika. Amerika se zase poucila, ze ocean neni dostatecnou ochranou a tak vita vstricne Rusko do koalice.
*
Jen pro zajimavost, jak vnima podepsani dohody o snizeni zbrani Moscow Times skrze sveho verneho mluvciho: "Souhlas a podepsani dohody o snizeni nuklernich zbrani byl dalsi ustupek Ruska, dobre kalkulovany." a jak jej vnima seriozni Reuters: "The centerpiece of this week's summit was the Treaty of Moscow, billed as a landmark arms control pact that would finally bury the legacy of the Cold War, committing both countries to cut deployed long-range nuclear arsenals by two-thirds over the next decade. Signing an arms pact was a minor victory for Putin: the Bush administration had long resisted putting its pledges on paper." Snad z toho kazdy pochopi, ze smlouvu tlacil Putin. Jak tedy mohl udelat soucasne ustupek Bushovi tim, ze to podepsal mi neni dost jasny.
*
Take jsem si otevrel odkaz a podival na parametry ruskych raket. Peknej zdroj, zajimavy, i kdyz vedecky suchy povidani. Zadny srovnani s americkou technikou, nic, co by rikalo neco o vysi ruske technologie. Jedina poznamka je, ze za doby Reagana a Bushe sr. se braly tyto rakety dost vazne. Ale aby clovek z techto udaju dokazal udelat posudek ci technologie a koho vyrobky jsou lepsi by zrejme musel byt odbornikem v teto oblasti, coz si na tomto foru troufne jenom jedna osoba. (Hint: ja to teda nejsem )
*
Taky logika vyjadreni, ze "smart bombs" jsou smart jenom kdyz maji dost dat je uzasne tendencni a zamerne degradujici. To je asi jako rict, ze PC pracuje jenom, kdyz ma program, tedy vlozenou inteligenci a ze bez toho je to klump a tudiz vec na nic. Nebo si snad Marcela mysli, ze nekdo predpoklada, ze smart bombs maji vlastni inteligenci a dokazou "tvorive" premyslet, snad asi jako ona...
*
A myslim nejlepsi zaver je v tehle vete: "Je videt, ze KGB vychovavalo jedny z nejschopnejsich lidi, diplomatu a statniku, jak se potvrzuje u Putina." To je tzv. postkomunisticka nostalgie. Ja bych rekl, ze Putin je dukazem uzasne tvorive lidske sily, ktere ani KGB a mnoho let vymyvani mozku nedokaze znicit. Proste Marcela je skutecnym duchem rozdeleneho sveta s rudym videnim. Muzeme byt jenom stastni, ze doba, kdy tito lide byli u nekontrolovane moci je, aspon nyni a v podstatne casti zemi sveta, u konce.
0/0
26.5.2002 17:51

Ondrej

Re: Re: Teda Davide
skvelej prispevek, vyborna a naprosto vecna reakce. Klobouk dolu! Neboj, Marcellka si uz nemysli ze jsem Ty, vyvedl jsem ji z omylu tim ze sem napsal podobne dlouhy prispevek, ale tematem bylo jak muzou asi Izraelsti vojaci srat na prostrene stoly Palestincum, jak nam tady tvrdila 
0/0
26.5.2002 20:01

David

Re: Teda Davide
Nikdy nebudem opravdu vedet co si mysli. Ja si myslim, ze ona a ji podobni by meli byt "Mezi ploty".
Jinak diky za reakci
0/0
26.5.2002 20:56

Jožka

Re: Teda panove...
Jste k té dámě nespravedliví. Nevšimli jste si času podání jejího příspěvku? 3.18 neděle ráno je 21.18 sobota večer jejího místního času, nebo tak kolem. Normální lidé jdou v sobotu večer za zábavou a pod. frivolitami, zatímco ona sedí u počítače a politicky analyzuje aby nás poučila o světě. Namísto abyste ocenili jak se pro naše vzdělání obětuje, krutě ji kritizujete
0/0
26.5.2002 20:43

David

Re: Re: Teda panove...
To je tak vzdycky ve svete. Nekdo prijde a zakafra a mysli si ze ma pravdu. Kdyby ses ti Jozane zdrzoval nekolik mesicu, tak bys vedel, ze ta "dama" (a ty uvozovky jsou velmi dulezite, protoze tu bez provokace nazvala spoustu lidi idioty) podle sveho vyjadreni sidli v Kanade a tudiz to psala v uplne normalni hodinu. Ale u ni je to jedno, ona nic jinyho neumi, at je patek nebo svatek
0/0
26.5.2002 20:59

David

Re: Teda panove...
Promin, spatne jsem to cetl, ale princip toho co jsem chtel rict stejne plati
0/0
26.5.2002 21:02

Jožka

Re: Re: Re: Teda panove...
Davide, Davide, ty sis ale v č era ve č er sed ě l na veden í !   Byl jsi tak ospal ý nebo spole č ensky unaven ý po velk é m v í kendu?   Ani ty krokod ý l í slzy na konci ti nenapov ě d ě ly, ž e se jednalo o ironii? Ta doty č n á Marcella je pseudoznalec s uebermenschovsk ý m komplexem.   Na to č lov ě k nepot ř ebuje dlouho aby to rozpoznal. Slovo "norm á ln í " m ě lo b ý t podtr ž eno. Ta d á ma byla ironie, m ě l jsem pou ží t uvozovek.   Pří sp ě vky zde jsou v Sel č, “pra ž sk é m č ase”, tak ž e pro Kanadu ode číst   5 - 9 hodin.
0/0
27.5.2002 8:41

David

Re: Re: Re: Re: Teda panove...
No joooo furt. Dyt jsem se prece omluvil, neeee Jasne, ze nejsem dokonalej a mam stejnou tendenci jako vetsina (nebo vsichni...neee, urcite jedna je dokonala) preletet text a domnivat se, ze vim co se chce rict. Casto ano, ale je to chyba, protoze ne vzdy to tak je. Tak jeste jednou: SORRY
(To zvlastni deleni slov je schvalne)
0/0
27.5.2002 15:49

Marcella

Putin, Bush a jak to vidi Rusove
Je zajimave, jak toto setkani hodnoti The Moscow Times, jeden z mimoradne objektivnich deniku.
Priklaneji se k tomu, ze Putinovi vyslo to, o co usiloval: integrace s Evropou via NATO, ktera by se neuskutecnila bez jistych ustupku Americe: Putin se pridal na stranu USA po zari 2001, nenamital jednostrannemu zruseni ABM Treaty, pristoupil na zvysene tarify oceli, nenamital vojenske pritomnosti USA v oblasti Kavkazu a Centralni Asie, nevyjadril se k nove americke vojenske iniciative "Defence Shield".
Toto zajistilo Moskve ucast na rozhodovani v NATO, od kontraterorizmu po ucast v mirovych jednotkach, vojenska ucast v regionalnich konfliktech, humanitarni akce.
Evropa ma zajem na integrovani Ruska, Evropa nechce byt mladsim partnerem USA, zejmena ne v situacich, kdy USA se snazi rohodovat bez konsultaci s Evropou. Tim, ze se rozsiri hranice zemi NATO a pojmou Rusko, Evropa a Rusko spolecne mohou celit USA v pripadech, ktere by mohly mit katastrofalni nasledky pro evropsky i asijsky kontinent.
Souhlas a podepsani dohody o snizeni nuklernich zbrani byl dalsi ustupek Ruska, dobre kalkulovany. Namisto integrace se Zapadem, jak to zrejme chteli videt Americane, Rusko se postupne stane soucasti Evropy, ekonomicky, politicky a zejmena vojensky.
Je videt, ze KGB vychovavalo jedny z nejschopnejsich lidi, diplomatu a statniku, jak se potvrzuje u Putina.
PS: k memo predchazejicimu frivolnimu prispevku: Rusove jsou pred Amerikou v raketove technologii  http://www.fas.org/nuke/guide/russia/icbm/r-36m.htm , Americane maji prvenstvi v mnoha dalsich technologiich, zejmena Airborne Laser, ovsem jsou nepresne. Co se tyce smart bombs, Rusove je nepouzivali, chytra bomba je chytra jenom pokud ma dostatecny input dat, pokud nema, nic chytreho na ni neni(jak dokumentovala valka s Irakem a nyni v Afghanistanu).
 
0/0
26.5.2002 3:18

Dan(1)

Re: Putin, Bush a jak to vidi Marcella
Soudružka ředitelka zeměkoule považuje za objektivní ty noviny, z nichž čerpá svůj datový input. Nejenže má celý tenhle svět dokonale prokouknutý, umí také vidět do budoucnosti a ví, co chtějí vidět Američané a co si o tom myslí Rusové. A co si asi tak myslí Češi? Vidím, že Jiřina Švorcová a Milena Balašová mají velkou konkurentku. WWW tip dne pro starou zapšklou komunistku: www.nhandan.org.vn
0/0
26.5.2002 21:00

bavorak

ja jsem tu
ale dnes se mi nechce nadavat. Proste nemam naladu. mozna az v pondeli rano az se trochu naseru, tak pak budu nadavay na americany. je to ted moderni, vsichni to delaji, ne ? tak ahoj v pondeli, neco si pripravim
0/0
26.5.2002 2:49

Beck

Jakto ze zde uz dlouho nebyl nikdo ...
s nadavlama a urazkama , je mi to nejak divne? ze by o vikendu lide nemeli pristup k pocitaci ( jen v pracovni dobe ???)
0/0
26.5.2002 2:17

Jarda

Nekteri Cesi...
budou na USA nadavat tak ci onak, jestli nesnizi pocet halvic budou nadavat, jestli snizi budou zase nadavat. To si nevyberete.
0/0
24.5.2002 18:48

Oswald

Takových už bylo.
K čemu tato a podobné smlouvy, když je pak stejně nikdo neratifikuje? Je to všechno humbuk, jen si nechají od daňových poplatníků zaplatit náklady na likvidaci hlavic s "prošlou zárukou", aby je mohli nahradit novými (a účinnějšími).
0/0
24.5.2002 10:59

www.valka.cz

Re: Takových už bylo.
Jak si predstavujete hlavice s proslou zarukou ? :)) A jakej je rozdil v tom, jestli to zaplati "danovi poplatnici" nebo jestli to je normalni praci armady, tedy opet to zaplati danovi poplatnici ??? Myslim si, ze prave takove smlouvy jsou velmi dulezite, protoze cim vice takovejch zbrani bude, tim vetsi bude pravdepodobnost, ze jedna z nich se dostane do nepovolanych rukou. A kdyz se snizi jejich pocty, snizi se i tato moznost. Kazdopadne bych byl radsi, kdyby se na jadernem odzbrojeni dohodli staty jako Indie a Pakistan, USA a Rusko ted podle meho takove nebezpeci nepredstavuji ...
0/0
24.5.2002 12:50

Oswald

Re: Re: Takových už bylo.
Hlavice není kus putonia obalený plechem, ale velice složité zařízení sestávající z celé řady součástek podléhajících stárnutí. Jako každé jiné zařízení i jaderná hlavice má svoji životnost, za kterou není bezpečné ji dále uchovávat. Prostá výměna by samozřejmě mohla narazit při jednáních o rozpočtu v kongresu / státní dumě, ale pro její likvidaci v rámci mezinárodních úmluv každý rád zvedne ruku. Ono se toho pak zlikviduje víc, aby se dalo dovybavovat modernějšími systémy. Při likvidaci je dále riziko, že se některá hlavice "zatoulá" do nepovolaných rukou (jak už se párkrát prokazatelně stalo).
0/0
24.5.2002 13:05

Feyd

Re: Re: Re: Takových už bylo.
A proto budeme ostře protestovat proti jakémukoliv snižování počtu jaderných zbraní. Ty jsi blb, který by zasluhoval provaz. Další z řady parchantů, který by nejraděj USA srovnal se zemí, bez ohledu na logiku. Politika Američanů má za následek statisíce mrtvých a mění se *snad* k lepšímu. Politika tvých smradlavých komoušských přítelíčků má na svědomí desítky milionů životů a je pořád stejná - stačí se podívat na tvého představeného: soudruha Grebeníčka.
0/0
24.5.2002 18:40

Pavel

Re: Re: Re: Re: Takových už bylo.
Statisice mrtvych? Proboha! Kde?
0/0
25.5.2002 0:46

Feyd

Re: Re: Re: Re: Re: Takových už bylo.
No silová řešení jejich zájmů v Korei , ve Vietnamu a jinde nebyla zrovna optimální z hlediska hodnoty života. Opakuji, že Američané udělali mnoho chyb, kterých dnes litují, ale zdá se, že jsou poučitelní. Ne tak komouši. Ti jedou ve stejných kolejích už 100 let a kdekoliv získají moc, na dlouho jejich vládu provází smrt.
0/0
25.5.2002 20:41

jakub

to je demagogie
Podle tebe všichni kdo nevolí pravici, v našem případě ODS, jsou nemyslící stádo. Zkus se podívat do dějin moderní filozofie a možná tě překvapí, kolik z novodobých filozofů tíhlo hodně výrazně k levici. Nechci tím říct, že jsem přívržencem socdemokratů, ale zároveň nechci číst jednostranně vychýlený názory.
0/0
24.5.2002 10:16

Ci5

V Rusku a ve světě je nepřítelem primitivů Amerika u nás je to Klaus
všude ve světě se najdou primitivní, líní nemakačenkové, kteří za úspěchem druhých nevidí dřinu a píli, ale jen závídí ,pomlouvájí srší nenávistí k symbolu. Nemusíme chodit daleko, vždyť i u nás poslední volby ČSSD vyhrála jen díky své populistické a negativně vůči ODS zaměřené kapani a progamu, že ji díky selhání a vydírání Unie selhávání a jidáškých lidovců byla přinucena uzavřít OPO smlovu je dílem osudu. Doufám jen že inteligentní lidé prohlédnou. nebudou chtít opakování tohoto stavu a budou volit ODS. Bohužel však část naší společnosti tvoří i ti závistiví a nepřející lidé, kterým se odborně říká socani, kteří neumí logicky myslet a podléhají líbivým sslibům socanů o podporách, které se však ve svém důsledku obratí proti nim a to zejména. Bohužel však i proti ostatním,kteří Socany nevolí.
0/0
24.5.2002 9:29

S Politiky Netancim

Re: V Rusku a ve světě je nepřítelem primitivů Amerika u nás je to Klaus
Tak tohle je fakt vrchol! Jak nekdo muze mluvit o primitivech v ostatnich zemich a v zemi vlastni, kdyz uplne bez jakekoli solidni souvislosti se zde pusti do politicke propagandy. To mi pripomina komunismus - tam taky byla propaganda vsude. Z Vaseho prispevku jsem poznal, ze komunisty a jim podobne volit nebudete, ale pritom rad pouzivate jejich vlastni metody ... Fuj! Stydte se!
0/0
24.5.2002 11:59

taky obcan

Re: Re: V Rusku a ve světě je nepřítelem primitivů Amerika u nás je to Klaus
...ale může ..... primitiv!
0/0
24.5.2002 16:47

Psychiatr

Re: Předvolební agitka?To už je na tom ODS tak špatně?
Z vašeho příspěvku plného výpadů proti Sociální demokracii a obecně proti všem s vyjímkou ODS se dá usoudit jen jedno,pokud ODS má pouze takové voliče,chraň nás Bůh,jestli vyhraje.A vy jen můžete doufat,že nikdy nespadnete do propasti chudoby a nebudete muset žádat o podporu v nezměstnanosti nebo jinou sociální dávku.Určitě by vás to osbně uráželo a radši by jste "chcípl" hlady.
0/0
24.5.2002 14:18

ales

........je to proste tak........
mozna to sem uplne nepatri ale....spocital jste si nekdo pomer stran v nasem parlamentu kdyby tam nebyla komunisticka strana......me to vychazi jako velmi pozitivni stabilita................!!??
0/0
23.5.2002 23:17

Petr

Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
to se dalo cekat ze tam antiglobaliste a chudaci kteri nemaji sanci a vychodisko z nouze budou protestovat a napadat ameriku. Ta luza je vsude !
0/0
23.5.2002 21:59

Marcella

Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Jak se jim nevede, maji ropu, kterou USA nema. Maji vojenskou technologii, kterou Americane nemaji. Clanek mne nesmirne pobavil, predstava auta, ve kterem mel udajne byt Bush, podle tech dobrych ruskych dusi, a byl tam nekdo jiny! Krasa,  a to ma pred sebou Junta Boy Francii! Cloveku by ho bylo dokonce lito, temer, vlastne ne. LOL!
0/0
23.5.2002 22:11

Ondrej

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
tady nekdo mele z posledniho zerty ze stranicke schuze.Skoda ze v tech symbolech tady neni ruda hvezda
0/0
23.5.2002 22:46

Sinuhe

Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Rusko je obrovska surovinova zakladna, ja by som to nepodcenoval
0/0
24.5.2002 18:31

***

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
 
 ty jo ...uz jsem cetl hodne tvych zvastu ...ale ted si potvrdila, ze jsi bud blba, nebo si proste delas legraci ....
 nemaji ropu a nemaji technologii ....:)))) ja ...no naposledy me rozesmal jeden ftip a ted ty
 Zajimalo by me , kde pracujes ? ....jako devka na ulici a nebo jako devka na E55 ?  za rubly ? :)
0/0
24.5.2002 0:05

FRAJER

Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
HELE CURAKU TY ZRUDO HOVNOCUCE ZMRDE TYHLE SLOVA SI DOVOLIS POUZE HOLCE CO?? JA TI ZASUKAM TU TVOJI ZKURVENOU MATKU IMBECILE JSI SRAC KDYBYCH TE NEKDE ULOVIL NASRAL BYCH TI DO ZUBU A STRCIL BY TI VLASTNIHO KOKOTA DO ZALUDKU. SMRADE. ASI TYHLE RUSACI MUSELI TE CELE TY DOBY SUKAT MAMINKU A SEGRU ZE MAS TAKOVEJ NENAVIST VUCI NIM CO SRACI IMPOTENTE POSLEDNI
0/0
24.5.2002 13:45

Dan

Další Linquist
Krásně se vybarvujete, soudruzi. Jste opravdu odpad společnosti, nejspodnější spodina, agresivní, primitivní ksindl. A vy osobně jste dobytek. Redakce by snad mohla takovéto nechutnosti mazat, pochybuji, že by měl někdo chuť číst tyhle Petrovy erotické představy.
0/0
26.5.2002 20:19

Jožka

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
To je ale nádhera tyhle kecy, už to se mnou bouchá o zem! ROFL
0/0
24.5.2002 1:03

Viktor

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Marcello, ty asi nechapes vyznam nekterych slov a vet, ktere v tomto clanku byly prezentovany a reagujes na ne uplnymi nesmysly. Napr. pises: "maji vojenskou technologii, kterou americane nemaji...."..jednak jsou americane ve vojenske technologii hodne napred a jednak se americane pisi s malym a!!
0/0
24.5.2002 9:23

bohouš

Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Viktore, příslušníci národů se píší s velkými písmeny: např. Rusové, Češi, Američané, Poláci atd. A s tím srovnáním technologií to je vyrovnané. Jsou oblasti, kde jsou vepředu Američané a oblasti, kde Rusové.
0/0
24.5.2002 11:13

Honza B

Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Bohousi, vzbudil jste moji zvedavost, mohl by jste mi rici, ve ktere oblasti jsou Rusove vpredu?
0/0
24.5.2002 16:45

Sinuhe

Re: Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
No napriklad lietadla SU 32 su ovele ovela lepsie ako F 16 alebo F 18, Protilietadlova obrana S 300 su lepsie ako Patrioty, oblast raketovej technologie, nedavno Rusi odskusali super rychlu raketu, ktoru nemozno doposial znamymi prostriedkami zastavit. Ina vec je zavadzanie tych "super veciciek" do vyzbroje, to uz stoji peniaze, ktore teraz Rusi nemaju
0/0
24.5.2002 18:29

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Sinuhe, co se tyka letadel, uz si nekfy slysel o F117 Stealth, F22 Raptor, JSF, B1, B2, U2, Global Hawk, Predator, Blackbird, Aurora a patrne dalsich. Kecas o Ruske vojenske technologii jako S 300 a kdys to videl v boji abys to mohl doopravdy porovnat. Ze Rusi skusili nejakou raketu neznama nic. Jednou pro vzdy kdo chce srovnavat vojenskou technologii  USA a Ruska nevi o cem mluvi.
0/0
24.5.2002 18:43

Sinuhe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Co je take uzasne na "neviditelnych" lietadlach, ktore dokaze zistit akasi "Tamara".Co sa tyka tych prieskumnych, je pravdou dokonala elektronika, uzasna vec, ale nic viac.Zvlast ked je ta elektronika tak zranitelna blbym elektromagnetickym sokom. Co sa tyka zavadzanie tych technologii v tom maju USA jednoznacny naskok, o tom nechcem diskutovat. V com su USA lepsie, inteligente strely, ci bomby, maju ich obe strany. Ale je to stale otazka penazi.
0/0
24.5.2002 19:39

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Ze Tamara dokaze zachytit Stealth ja pouha fama vymyslena v Cesku. Doopravdy se myslis, ze nejaka bedna smontovana nekde u Hradce muze nejak vyvest z miry lidi z Northrop Grumman?
0/0
24.5.2002 20:06

Honza B

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Diky za diskusi k me otazce. jen bych chtel rici, ze B2 byl nazvan neviditelnym jen novinari. Jeho ucel byl poskytnout co nejmensi cil radaru, dalsi je, ze muze kopirovat teren ve velmi male vysce,( narozdil od B1 je podzvukovy). coz velmi ztezuje moznost najit ho na radaru, dale motory jsou schovany tak, ze je obtizne pouzit strely navadene teplem. Posadka jsou jen 2 lide, vse ovladano komputrem. V pripade dotyku radarem staci 1/4 vteriny pro konmpurer vypocitat zpatecni drahu pro strelu, ktera se v tom okamziku odpouta a leti znicit radar. Nepodcenuji radar, jen bych ho nechtel v tom okamziku obsluhovat. F16 a F18 c/d jsou povazovany z zastrale a novy F18 e/f s nimi nema moc spolecneho, a zajimalo by me zda Rusko ma podobny, protoze o tom nevim. Sila  Northrop/G je ve vynikajici elekronice, i kdyz je to dobra letecka fabrika. Samotny napad letajiciho kridla je stary, Mr. Northrop s nim prisel hned po valce, to az kompositni matrialy a elektronika umoznili postavit B2. Konstrukce letadel se zameruje spise jinak jako je X-45 bezpilotni a dalsi podobne. Nvim jesli Rusko ma chytre bomby jako je treba JDAM, snad to nekdo vi, myslim s tou samou presnosti.
 
0/0
24.5.2002 22:47

za bohouše

Re: Re: Re: Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Honzo, vzpomeň si, kdo měl první vodíkovou bombu, balistickou raketu, můžeme dál pokračovat přes jaderné hlavice na ponorkách, přejít ke stíhacímu bombardovacímu letectvu a skončit u nejmodernějších laserových optických systémů (mimomochodem, víš kdo dostal nobelovku za laser: Američan Townes a Rusové Prochorov a Basov). Byl jsem v Dubně, pracoval jsem v Ruské AV, na amerických universitách a v Cernu a mohu srovnávat). Netvrdím, že jsou Rusové lepší, jen říkám, že jsou oblasti, kde jsou lepší a že jsou oblasti, kde jsou lepší Američané. Kdysi tu muselo být vše nejlepší ze Sovětského svazu, dnes někteří lidé uvažují podobně, jen ten řitní otvor je jinde :-)
0/0
27.5.2002 10:40

Viktor

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Ropa....Ty si asi neviděla nekonečný americký seriál Dallas, viď?
0/0
24.5.2002 10:35

bohouš

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Marcello, mají hodně ropy, ale tolik ji netěží a s tou vojenskou technologií je to dost vyrovnané, v něčem jsou lepší Američané a v něčem Rusové.
0/0
24.5.2002 11:07

Jarda

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Marcellko uz dost.
0/0
24.5.2002 18:24

Krutas

Re: Re: Rusko...tak to vypada kdyz se ti nevede..
Marcellko nechtela byse se radeji venovat milovanym Palesticum i pri jeji extra inteligenci a vytribenem syntaxu,  nemla ani sajnu o cem o cem psala.ROTFL Ale to ona jenom tak hecuje, aby rec nestala, ze jo
0/0
26.5.2002 6:28





Najdete na iDNES.cz