Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balvínův právník podává stížnost

Tomáš Sokol, právník generálního ředitele České televize Jiřího Balvína, podá stížnost proti obvinění svého klienta. "Ani formálně, ani věcně není sdělené obvinění důvodné, a lze jej považovat za protiprávní," řekl Sokol. K podrobnostem stížnosti se zatím nechtěl vyjádřit. Generální ředitel veřejnoprávní televize Jiří Balvín byl v pondělí obviněn, že zmanipuloval zakázku na nákup digitálního přenosového vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel

Ptam se >
Zajimalo by mne,kolik je zamestnanych pravniku v CT , jaky berou plat a proc si tedy pan Balvin najima nejdrazsiho soukromeho pravnika v CR ? Kdo pana Sokola zaplati ? Snad spokojeny televizni koncesionar? Ooooooo, nase zeme je skutecne zemi nedozirnych moznosti........ delat levou a jeste si nechat zaplatit ze statni kasy soudni a pravni vydaje - to je skutecne terno......
0/0
14.5.2002 17:14

Rony

Re: Ptam se >
Právníka si vybírá a platí samozřejmě každý sám. Probuď se a jdi se dívat na Voldánovou a Komerse, Pavlíku.
0/0
14.5.2002 19:04

DV

bezny policejni postup
V tomto "pravni state" vladne svevole policie. Bezne dochazi ke sdeleni obvineni bez pravnich duvodu. Prislusnici policie jsou opojeni moci. Jedina moznost je byt bezvyznamny a nikomu nevadit...
0/0
14.5.2002 16:43

Hary

Bory
A tak jako všichni šéfové ČMFS se sešli na borech ,se brzy na stejném místě sejdou všichni ředitelé našich" veleúspěšných" televiz.
0/0
14.5.2002 13:54

drexa

Re: Bory
emu se vlastne divite, to jste si jeste nevsimli, ze v tomto state neni nikdo odpovedny za nic, zijeme v jedinem demokratickem state na svete, vsichni si muzou dovolit v podstate vsechno a nikdo nebude odsouzen(hospodarska kriminalita)nejaky tip do voleb???????????????????????????????????
0/0
14.5.2002 17:06

jindra ( j.d.@seznam.cz)

STATNI ZAMESTNANEC=PROBLEM (bez vyjimky.....)
kdyz se clovek rozhledne kolem sebe,tak vidi, ze jakykoliv statni zamestnanec vcetne zamestnancu a reditele CT = problemy. Poslanci prijimaji zakony, ktere sami neznaji a "obcasů ucelove porusuji.Zamestnanci ministerstev jsou prolezli korupci,stejne,jako policie a statni zastupitelstvi. zeleznicari, ucitele a doktori ve statnich sluzbach maji neustale nerealne pozadavky na mzdy s odkazem, ze chteji stejne mzdy,jako maji jejich kolegove v soukrome sfere. (pritom ani jeden by do soukroma nesel,protoze jsou si velmi dobre vedomi, ze tam to s platy neni zdaleka tak ruzove)atd.atd.atd. vsichni statni zamestnanci vsak maji jedno spolecne a to POCIT ABSOLUTNI NEPOSTIZITELNOSTI !!! nepostizitelnosti za sva velmi casto spatna rozhodnuti ,at uz dana jejich profesionalni neschopnosti,nevzdelanosti nebo casteji osobnimi zajmy spriznenych osob. Tyto skody jdou vsak do miliard rocne a statni zamestnanci propusteni a podle zakona potrestani za takovy "vykon" sve narocne prace" se daji spocitat na prstech jedne ruky. Kdyz udela skodu nejaky zamestnanec soukrome firmy, tak jeho zamestnavatel tuto skodu uhradi z vlastni kapsy a zamestnanec v lepsim pripade okamzite prijde o praci. Totez u jakehokoliv statniho zamestnance neznamena nic, statni instituce neuhradi poskozenemu nic a zamestnance v nejhorsim pripade prelozi na jine,casto lepsi misto a misto neho zamestna nejakeho noveho znameho znameho.......Vse se zahraje do autu a jede se dal. Vratim se oklikou k panu Balvinovi. To je primo ucebnicovy priklad vyse uvedeneho. je vice nez jasne (zel v nasem pravnim prostredi tezce prokazatelne) ze prihral kseft svemu byvalemu zamestnavateli,az uz z jakychkoliv pohnutek. Je vice nez jasne, ze opozdenou platbou zpusobil skodu 2,5 milionu korun, ktere zaplati kazdy z nas castkou 25,- Kc na hlavu vcetne kojencu a duchodcu.A je vice ,nez jasne, ze nase opet statni policie a statni zastupitelstvi velmi brzy vec odlozi pro nedostatek dukazu, protoze se nepodari "prokazat umysl". Pan Balvin zustane dal reditelem,obcane opet zaplati skodu, kterou nezpusobili a vsichni statni zamestnanci dostanou dalsi dukaz o tom, ze si vlastne muzou delat beztrestne prakticky cokoliv,protoze vse zaplati nekdo jiny ,nez oni.Oni jsou prece statni zamestnaci.......... tak toto je presne onen socialni model, ktery tady jiz dlouha leta uspesne buduji CSSD spolecne s hrdiny z velina a radoby politiky z US aspol.Tak, a ted si predstavte,ze tito lide maji takovou moc, ze pred odbory CT ,pred ucitelskymi,doktorskymi, zeleznicarskymi,hutnimi, urednickymi a ostatnimi odbory STATNICH zamestnancu si dalsi statni zamestnanci - statni zastupci,policie a hlavne poslanci, sednou doslova na prdel a vzdy,bez ohledu na jejich neschopnost a zkorumpovanost jim jdou na ruku. A kde vzit na jejich naroky a na uhradu vsech skod ,ktere tento moloch zpusobi? No prece z dani vsech a nejlepe z dani soukromych podnikatelu, te vykoristovatelske elity, ktera je nejvetsim zlem......A kdyz uz to ani tam nejde ,tak si proste pujcime. Co na tom, vzdyt MY ,CO JSME ZROVNA U MOCI,to prece splacet nebudeme............A jsme na zacatku kruhu........Omlouvam se za svuj predlouhy prispevek ale kdyz vidim tu drzost pana Balvina,s jakou si za statni penize najima nejdrazsiho SOUKROMEHO pravnika (CT nema asi pravni oddeleni),kdyz vidiom, ze se citi nevinen , on prece nic neudelal,co na tom, ze udelal skodu jen 2,5 milionu.....tak se mi chce zvracet, protoze presne tak , s pocitem absolutni nepostizitelnosti se bohuzel v teto zemi chova naprosta vetsina STATNICH ZAMESTNANCU. Jindrich Dvorak - Chrudim
0/0
14.5.2002 12:56

Bubák

Re: STATNI ZAMESTNANEC=PROBLEM (bez vyjimky.....)
Bože to je blábol. Namátkou opravím: 10 mil. lidí když dá po 1 Kč je to 10 mil.. Takže 2,5 mil. dělá 25 hal. na každého občana, včetně kojenců. Místo psaní sáhodlouhých článků si radši zopakujte počty.
0/0
14.5.2002 13:35

jindra ( j.d.@seznam.cz)

Pro Bubaka
omlouvam se za spatny vypocet ale i tech 0,25 kc na veci -tedy na podstate NIC nemeni. Faktem zustava,ze STATNI ZAMESTNANEC zpusobil VEDOMNE skodu ,za kterou nebude zadnym zpusobem postizen a tuto skodu zaplati nekdo jiny = danovy poplatnik. Onech 0,25 kc je smesna castka, 2,5 milionu uz nikoliv a s ohledem na to, ze se jedna o nicotny zlomek toho, jake skody DENNE stejnym zpusobem dela vetsina STATNICH zamestnancu je to desiva realita tohoto statu a jeho zamestnancu. neni se co divit, ze je stat na hunte, ze je zadluzeny na nekolik generaci dopredu (dnes "pouhych cca 400 miliard...) kdyz STATNI zamestnanci s usmevem a pocitem sebemensi odpovednosti predvadeji to, co pan Balvin a tisice jemu podobnych. Kdyby se podobne, jako STATNI podniky chovali podniky soukrome,tak davno zkrachuji a kdo by potom tu neuveritelnou armadu stanich zamestnancu zivil..... chce se mi zvracet.......Ale zrejme jsi take statni zamestnanec, kteremu to vyhovuje. Zrejme te vubec nezajima, jak budou zit za par let tve deti a z ceho budou splacet krome jineho i Tve dluhy.........
0/0
14.5.2002 16:53

Bubák

Re: Pro Bubaka
Rozhodování úředníků nebude nikdy dokonalé a vždy k takovým věcem dbude docházet. Chybu udělá každý, ne jen státní úředník, tam je to jen jaksi více vidět. Můžu tě ujistit, že soukromé společnosti a osoby nerozhodují o svých financích o mnoho lépe.
0/0
14.5.2002 17:25

pavel

Re: Re: Pro Bubaka
drobatko se vam do toho panove vlozim. Bubaku, je tady takova nezanedbatelna skutecnost,kterou jsi umyslne prehledl. Kdyz udela "chybu" stratni zamestnanec,tak jeji nasledky nenese vinik ale danovy poplatnik a onen "cybujici hrisnik" dal vesele zahriva svou zidli, pripadne dostane za trest zidli jinou. Ale kdyz udela chybu soukromnik nebo jeho zamestnanec, tak nasledky nese v plne mire onen soukromnik svym majetkem a zamestnanec prijde v lepsim pripade o misto. Takova je realita ,ktera vsem statnim zamestnancum samozrejme vyhovuje a proto by do soukromeho sektoru nesli za nic na svete.Vskutku zajimava rovnost pred zakonem. mam osobni zkusenost : statni urednik rozhodl spatne,zpusobil mi svym rozhodnutim skodu za cca 300000 ,dokonce i ustavni soud rozhodl, ze onen urednik udelal chybu,ale pouze to konstatoval ale nenaridil napravu. Moralne jsem sice v pravu ale zadnou nahradu skody od jeho nadrizene organizace (MV) jsem nedostal s poukazem, ze chyby se stavaji a ze by musel byt u onoho urednika prokazan umysl. Dovolani nikde zadne,za konstatovani, ze se stala chyba si vsak nic nekoupim. Dusledky spatne prace onoho urednika nesu jen a pouze ja sam, onen urednik vsak vesele dal sedi na sve zidli a dela dal svou "nepostradatelnou praci".A takovych pripadu je denne stovky v cele CR. Urednici "delaji chyby",a jini na ne doplaceji. Kdyby mi takovou skodu udelal pravni subjekt, nejaka firma,tak mam narok na nahradu skody. Bohuzel- "chybu " udelal urednik,ktery za sbvou praci nijak neruci a jeho nadrizeni se mi i pres nazor ustavniho soudu vesele smeji do oci... A to jsem presvedcen, ze nejsem zdaleka jediny........
0/0
14.5.2002 19:01

jindra ( j.d.@seznam.cz)

Pro Bubaka
omlouvam se za spatny vypocet ale i tech 0,25 kc na veci -tedy na podstate NIC nemeni. Faktem zustava,ze STATNI ZAMESTNANEC zpusobil VEDOMNE skodu ,za kterou nebude zadnym zpusobem postizen a tuto skodu zaplati nekdo jiny = danovy poplatnik. Onech 0,25 kc je smesna castka, 2,5 milionu uz nikoliv a s ohledem na to, ze se jedna o nicotny zlomek toho, jake skody DENNE stejnym zpusobem dela vetsina STATNICH zamestnancu je to desiva realita tohoto statu a jeho zamestnancu. neni se co divit, ze je stat na hunte, ze je zadluzeny na nekolik generaci dopredu (dnes "pouhych cca 400 miliard...) kdyz STATNI zamestnanci s usmevem a pocitem sebemensi odpovednosti predvadeji to, co pan Balvin a tisice jemu podobnych. Kdyby se podobne, jako STATNI podniky chovali podniky soukrome,tak davno zkrachuji a kdo by potom tu neuveritelnou armadu stanich zamestnancu zivil..... chce se mi zvracet.......Ale zrejme jsi take statni zamestnanec, kteremu to vyhovuje. Zrejme te vubec nezajima, jak budou zit za par let tve deti a z ceho budou splacet krome jineho i Tve dluhy.........
0/0
14.5.2002 16:55

Toník

Re: STATNI ZAMESTNANEC=PROBLEM (bez vyjimky.....)
Takovy blabol jsem tu uz dlouho necetl a navic tak dlouhy. Vy jste snad grafoman, ci co. To by vsak az tak nevadilo, byt obsah sdeleni alespon trochu k veci. Vase kritika statnich zamestnancu je mozna opravnena, nicmene bych si dovolil oznamit, ze Generalni reditel CT neni statnim zamestnancem. Dale bych Vam rad pripomel, ze onoho pravnika nebudeme platit my, jako danovi poplatnici ani jako koncesionari verejnopravni televize. Mozna by bylo take dobre si zopakovat malou nasobilku, pako! Ten vypocet fakt neni tezkej. Dale bych byt Vami, zamyslel bych se nad tim, co nam rika clanek ve sve podstate. Je podezreni, ze p. Balvin se neceho dopustil. Neni pravdou, ze je zlodej a ukradl 2,5mil. Kc. Je mozne, ze nejaky clovek z financniho oddeleni CT zaspal. Jak potom obhajite napadani p. Balvina? No, nakonec bych chtel poznamenat, ze jste zrejme velmi zamestnany clovek v nestatni oblasti, alespon podle delky prispevku tak soudim, ze nemate casu nazbyt.
0/0
14.5.2002 19:25

bohouš

Vyšetřovatel se domnívá, že Balvín porušil zákon
a tak ho obvinil. Správně, ať probíhá vyšetřování. Jen se zeptám, zda také budou obviněni ti lidé, kteří byli v poslední době zodpovědni na jednotlivých ministerstvech v podobně zmanipulovaných vypsaných anebo dokonce protizákonně nevypsaných výběrových řízeních???
0/0
14.5.2002 9:56

stavitel

A co když?
Je tato kauza vytažena na světlo ve správnou chvíli! V čí prospěch? ...........................Volte malé strany, ty velké nás mají silně na háku! Já osobně jsem sympatizant pro ČSNS! Hezký den přeji!!
0/0
14.5.2002 7:36

prof.Vaclav Klaus

VOLBY
Podivejte se ODS to ma stejne marny.Muzou to do lidi lit treba trychtyrem.Cim vic to tak delaji ,tim vic to lidi odrazuje,myslim tim ten zbytek,co jeste mel trochu chut.
NIKDY  VICE  O D S. 
Volicovi je z toho akorat tak na bliti. Jedine rozumne zbyva volit snad CSSD.
0/0
14.5.2002 6:39

Krygl

Re: VOLBY
no, tomu teda rikam zlepseni... takovy maly 'hop z blata do sracek'..
0/0
14.5.2002 10:20

roz

Když to nešlo jinak...
Balvín je nepohodlný vzbouřencům v ČT a potažmo Hradu a Koalici. Je nutné dát mu před volbami poučení na kterou stranu se má postavit. Když to nejde jinak, tak se plácne na Balvína nějaké trestné obvinění. I když se časem ukáže jeho nevina, do voleb bude muset být hodný a manipulátoři v ČT si budou moci dělat co chtějí!
0/0
14.5.2002 6:17

Toník

Re: Když to nešlo jinak...
Bla, bla, bla, nic nez blaboly. To co jste napsal opravdu bylo mysleno jako Vase reakce na clanek o p. Balvinovi? Tak to Vas dost lituju. Hloupemu, co hloupe jest. Ze by dalsi priznivec ODS se nakazil tou paranoiou, ktera postihuje politiky z rad ODS. "Hrad" a koalice kujou pikle proti jedine spravne strane a vsem dobrym lidem. Tolik k Vasemu prispevku. Ted konecne neco k tomu clanku: Pan Balvin byl sice obvinen a novinari o nem pisi temer jako o hotovem zlocinci, ale staci se jen malinko zamyslet a pokusit se ze zprav od tech pisalku pochopit o co tam vlastne v te kauze jde ... pak teprve pisme prispevek. A sudme, az bude vice jasno ...
0/0
14.5.2002 12:32

Robert Belohlavek

zdrava demokraticka spolecnost?
Nebudu rozebirat vinu a nevinu pana reditele Balvina. Nemam dostatek podkladu k tomu, abych ho soudil. Nehlede na to, ze on tvrdi, ze je nevinny. Alespon budu doufat, ze neni duvod mu neverit. Ale jak by to asi mohlo vypadat. Pode meho nazoru, byl mel pan reditel odstoupit ze sve funkce sam, do vysetreni pripadu. Neznamena to vsak, ze se timto priznava ke spachani trestneho cinu korupce, ale dojde tak k uvolneni tlaku, kteremu je vystaven on, ale take vysetrovani. V dalsim kroku bych videl jeho pomoc pri vysetrovani onoho pripadu. Pokud se prokaze jeho nevina, opet muze nastoupit do sve funkce s cistym stitem. Pokud se ovsem prokaze jeho zaintresovanost pri koupi daneho zarizeni, sel by sedet a navic by mel zaplatit onu penalizaci 2.5 mil Kc, za opozdenou platbu. Organizaci CNTS bych ulozil take pokutu. Jenze, tak me ted napada. Kde je vlastne zakopany pes. Kdyz se podivam na nasi politickou scenu, tak neni mnoho pripadu kdy politik pri prokazane lzi, zamernem spatnem informovani verejnosti, nebo jenom neopravneneho pouzivani akademickych titulu, z vlastni vule odstoupil z funkce. Vlastne znam jenom jeden pripad. Toho cloveka jsem nemel prilis v lasce, ale alespon si ho vazim za projev zdrave demokraticke moralky. Po obycejnem volici se chce, aby byl cestny, poctivy a kdovi co jeste. Jsem pro. Ale musime zacit tam nahore, pod lampou, jenze tam je tma. S pozdravem Robert Belohlavek
0/0
14.5.2002 2:09

Alan

Situace v ČT
ČT potřebuje konečně dořešit to, co začalo po listopadu 89 a nebylo nikdy dokončeno. Tedy vymést tu snůšku bývalých bolševiků, lidových milicionářů a dalších kolaborantů.Na to musí být rázná osobnost a ne Balvín, který si chce jen udržet pozici. ČT je také moloch, který má stále zbytečně mnoho pracovníků, kteří zdaleka nejsou vytíženi, se štáby jezdí zbytečně mnoho lidí. Rád bych viděl pracovní náplň řady lidí v ČT, zda mají náplň práce na osm hodin denně. Dost těžko. ČT chce od základu drsný řez, zrušení kamaráčovtů a dohazování kšeftů.
0/0
13.5.2002 22:53

Nedůvěřivá

Re: Situace v ČT
Než začnete takhle řečnit, můžete jmenovat jediného bolševika v ČT ??
 
0/0
14.5.2002 15:33

krafal

Re: Re: Situace v ČT
každej, kdo tam pracoval před r. 89 je důkladně prověřenej komunista. A kdo tam zůstal dodnes...
0/0
14.5.2002 18:55

Karel

ČT
Balvín si tam dosadil řadu lidí, které si Zelezný nevybral z ČNTS na Barrandov a asi veděl proč. Například ředitel zpravodajství Honys je všemi lidmi považován za šaška. Řada schopných redaktorů kvůli tomuto holohlavému exotu odešla. Co udělal Balvín jiného? Nic.
0/0
13.5.2002 22:47

Petr

Balvín
Kdyby vyšlo skutečně najevo, co se v ČT děje, tak by těch obvinění bylo více.Produkční si najímají firmy, které jim za to, že si od nich půjčili techniku, vracejí zpět černé peníze. Nebo si jezdí za soukromými účely služebními auty na nákupy, využívají služebních řidičů apod. S přenosovou technikou je to také zajímavá kauza, tam se zase snaží přes Balvína a jeho lidi prosadit jistá firma, která chce zrušit oddělení techniky a aby si ČT komplet vše najímala od nich. Ředitel výroby Erben, člověk bez vysokoškolského vzdělání, byl dosazen právě za účelem, aby hrál touto kartou.Je to hnus.
0/0
13.5.2002 22:41

weiner

Pánové co blbnete!
Komu vadí asi tento ředitel? Jak čtu vaše předchozí příspěvky tak vůbec nejde o nějaký přenosový vůz. To je pouze záminka toho aby se mohlo podat trestní oznámení, že byl nakoupen bez tzv,. výběrového řízení. Který z pánů Dekojů, Komersů atd. podal toto trestní oznámení, nebo koho pověřili tito pánové. Když by tuto techniku nenakoupil tak by jej napadli za to, že nechce nakupovat potřebnou techniku a proto budou v poskytování programů za privátními televizemi pozadu- Kdo to kdy viděl aby za toto byla podána na člověka a přitom ředitele žaloba. Připadám si jako v minulém režimu kdy vedoucí pracovník se musel posadit na prdel a poslouchat jak odbory tak vedoucí stranu. Tady je vidět jasně to, že když ředitel nám nedá třinácté a čtrnácté platy tak si na něj posvítíme jinak. Dále z příspěvku pana Krause je jasně vidět odkud vane vítr. Bude se muset v televizi šetřit a propustit by to chtělo tak minimálně dvacet procent lidí kteří jsou v tom molochu nadbyteční. Ještě lepší by bylo je nasmlouvat pouze na dílo nebo určenou práci ať je to ve výrobě programů nebo ve zpravadajství. Honoráře bych pánům Krausům a jemu podobným na polovinu, kdyby nechtěli tito zavedení umělci spolupracovat tak se najdou mladší a určitě výkonější než oni.
Upozorňuji předem, že nejsem stoupencem ODS ani ČSSD, ale vidím, že se určitá skupina lidí snaží toto zpolitizovat, přitom o žádnou politiku nejde ale jde pouze zase o to jediné a to jsou peníze pro stálé zaměstnance televize ale i o externí spolupracovníky, jež z televize mají svoji dojnou krávu a svoji činnost zaštiťují jednou svobodou slova, podruhé ohrožení privatizací, potřetí nedostatek finančních prostředků pro provoz televize, pro nemožnost umělecky se prosadit, pro důvodné rozkrádání dříve se tomu říkalo socialistického majetku a dnes to nazývají defraudace svěřených veřejných prostředků. Pořád musí být nějaké to vzrůšo, pořád musíme být v bdělém stavu a napětí až tam dostaneme ředitele, který nám půjde na ruku a bude skákat jak mi mu budeme pískat. Holt chtějí ovladnout tento důležitý komunikační prostředek aby potom se lépe ovládaly masy lidí jak před volbami tak i po volbách. Ale na prvním místě jsou tady jenom a jenom peníze pro jejich kapsy a prospěch.
0/0
13.5.2002 20:53

Mikki

Re: Pánové co blbnete!
Sorry, už jsem myslel, že s Tebou budu souhlasit, začal jsi fakt dobře, ale je vidět, že o práci v oboru nemáš páru. Ono totiž propuštění zaměstnanců a jejich "nasmlouvání na dílo" vyjde daleko dráž. A pokud jde o Tvůj názor, že se najdou mladší a výkonnější, máš určitě pravdu, ale mluvíš o vysoce kvalifikované práci a opravdu kvalitních lidí je málo. A nakonec ještě drobnost, externí spolupracovníci si sami pro sebe práci nevymýšlejí, ale jsou najímáni, takže mluvit o dojné krávě je holý nesmysl, navíc většina externistů dělá zároveň i pro konkurenci. A nemusím snad ani říkat, že konkurence akorát kurví ceny.
0/0
13.5.2002 21:19

weiner

Re: Re: Pánové co blbnete!
Mikki, v tom máš možná prabu, že o práci v tomto oboru nemám páru, ale někdy toto vydírání vedoucích pracovníků už musí jednou přestat. Protože tam jde podle mého názoru jen a jen o peníze a vliv na tento komunikační prostředek. Pak tito pánové by si mohli dělat s lidmi co chtěli, manipulovali by je tam kde potřebují. A ty peníze a zase peníze by vyplynuly z tohoto vlivu pro ně.
0/0
13.5.2002 21:46

Mikki

Re: Re: Re: Pánové co blbnete!
Opět částečně souhlasím, ale nemyslím, že původcem toho vydírání jsou podřízení, nebo externisté, ani že cílem toho vydírání jsou peníze. O původci můžu jen spekulovat, ale cílem toho vydírání je "jen" to získání vlivu a moci nad ČT. Jinými slovy - moc nevěřím, že Balvína udal např.Komers, i když možné je všechno, spíš bych to tipoval na někoho, komu hrozí odchod z velmi vlivné pozice (v ČT Brno) případně komu právě končí mandát a chce jej na poslední chvíli ještě využít. Celá ta kauza je totiž naprosto absurdní a vykonstruovaná, o tom už v tuhle chvíli nepochybuju.
0/0
14.5.2002 18:28

Peta

Re: Re: Pánové co blbnete!
Hochu, hochu... mozna, ze mas pochybnou FSV -ci jinou novinarskou skolu-, ale kurz ekonomie jsi asi vynechal. Konkurence kurvi ceny... kdybys videl treba Samuelsona aspon z rychliku...
0/0
14.5.2002 0:54

Mikki

Re: Re: Re: Pánové co blbnete!
Tou konkurencí jsem myslel konkrétního konkurenta, který lidi přeplácí a nutí tím potažmo ČT platit také stále víc. Nemá to s ekonomickou teorií nic společného.
0/0
14.5.2002 18:21

Jan Váša

Mnoho povyku pro nic
Proč se zaobíráte takovou ptákovinou , když se jedná pouze o podezření? Kolega Železný byl dokonce ve vazbě, ale dodnes nebyl řádně obviněn, natož postaven před soud. Ledaže by Antl synchronizoval svoji práci a sháněl Železnému patřičně kvalifikovaného spoluvězně.
0/0
13.5.2002 19:44

Yohan

Co vlastně provedl??
Možná mi někdo z těch, co už Balvína předem odsoudili, dokáže odpovědět na několik otázek: 1) Jakou škodu Balvín ČT způsobil, když oněch 2.5 mil.Kč je ve skutečnosti penále za pozdní platbu? To penále ČT odmítá zaplatit, takže ta částka je sama o sobě předmětem sporu a žádná škoda zatím vlastně ani nevznikla. 2) Jaký přenosový vůz vlastně ČT od ČNTS koupila? Potřebovala ho? Kolik takový vůz stojí (předpokládám, že není nový)? 3) Pokud ten přenosák ČT potřebovala a použitý od ČNTS nebyl za nevýhodnou cenu, proč je zas až takový problém, že u ČNTS Balvín v minulosti pracoval? Kolik firem v téhle republice může nabídnout použitý přenosák s odpovídajícím technickým vybavením? A nakonec malá poznámka pro hurviho - kdo myslíš, že by ČT nakonec zprivatizoval? Zřejmě někdo, kdo už v ČR dvě celoplošné soukromé televize vlastní, někdo, kdo už osm let usiluje o ovládnutí 100% trhu s televizní reklamou, někdo, kdo tak dlouho porušoval Zákon o rozhlasovém a televizním vysílání, že ho parlament raději změnil, někdo, pro koho je označení napoleonský komplex velmi slabé slovo, někdo, kdo synchronizuje zpravodajství svojí TV s kampaní ODS tak okatě, že se mi z toho chce zvracet. To radši, ať ČT vede zloděj a podvodník, jen když to bude konkurent tohohle megapodvodníka.
0/0
13.5.2002 19:06

bambulus

Re: Co vlastně provedl??
je mi te skutecne lito,troubo.Takovou snusku nesmyslu jsem hodne dlouho necetl.
0/0
13.5.2002 20:16

yohan

Re: Re: Co vlastně provedl??
Takový nicneříkající blábol jsi si mohl nechat pro sebe. Proč neřekneš, co považuješ za nesmysl? A proč to "něco" považuješ za nesmysl? Rád se s Tvým názorem seznámím.
0/0
13.5.2002 20:31

Krygl

Re: Re: Re: Co vlastně provedl??
Ja bych taky rekl ze ty otazky jsou nesmyslny. Jestli prenosovy vuz CT potrebovala, jestli ojety je vyhodnejsi, jaky to byl typ atd. je nepodstatne - dulezite je, ze pokud CT touzi po necem podobnem, musi vypsat regulerni vyberove rizeni. Pokud ho vypise tak, ze nekoho zvyhodni, je to nezakone. Tudiz by melo cenu mozna polozit otazku - 'skutecne bylo rizeni zmanipulovane?', ale urcite ne 'potrebovala CT vuz ?', to za co je Balvin obvinen s potrebou vozu nesouvisi, souvisi to s nakupem, a potrebou nakupu zadny zmanipulovany rizeni nelze omluvit. Jinak privatizovat CT, a podobny blaboly je nesmysl, s tim souhlasim. Jediny co by bylo potreba udelat je komercni licence PRODAVAT, resp. drazit, ne je venovat nejakymu loajalnimu kamaradsoftovi.
0/0
14.5.2002 10:40

Yohan

Re: Re: Re: Re: Co vlastně provedl??
O.K. Ale přečti si poslední otázku pod bodem 3), k ní totiž všechny předchozí směřují a odpověď na ní je vlastně i odpověď na to, jestli bylo výběrové řízení manipulované, nebo ne. Kdyby ČNTS neztratila Novu, tak by ČT musela vybírat mezi několika firmami s prakticky stejnými nebo podobnými nabídkami. Jenže ČNTS má spoustu vozů, které nepotřebuje, a proto bude její nabídka každopádně nejvýhodnější, pokud ovšem ČT skutečně vůz potřebovala, skutečně ho nekoupila za nevýhodnou cenu, .......
0/0
14.5.2002 18:36

JerryGN

kraus
mě spíš děsí věta jana krause: "otázkou je, zda může českou televizi řídit člověk, který je obviněný z takových činů". to jako stačí někoho obvinit z něčeho dostatečně strašného a tím ho diskvalifikujeme z veřejných a zodpovědných funkcí?
0/0
13.5.2002 18:50

Václav Profesor

Jirko, neboj se!
My tě nedáme. Sice jsme tě do ČT dosadili pod záminkou zlepšení jejího hospodaření, ale to, že kradeš, ti přece zrovna naše strana nemůže zazlívat. Neboj, když pude do tuhýho, ovlivním práci policie, jako to dělám u Vovky Železnejch. Zaručujeme ti, že to spolu se Zdendou Drahošem přežijete, a že tichá normalizace bude pokračovat.
0/0
13.5.2002 18:36

Popleta

Re: Jirko, neboj se!
Nespletl jsi si jméno???? Spíše by jsi se měl jmenovat Jan studující práv. Ještě ta fousatá držka v tý Plzni studuje???
0/0
13.5.2002 18:57

Krygl

Re: Re: Jirko, neboj se!
no, a takle nejak to pak vypada, kdyz se setka prehnana ironie s neskryvanou nenavisti. Kdyztak se podrezte navzajem chlapci ;-)
0/0
14.5.2002 10:42

Afro

Pryc s Balvinem!
Uz at sedi. Nechapu, jak poslanci toho kaspara mohli zvolit do funkce reditele CT.
0/0
13.5.2002 18:11

Martin

Od CT davaji uz ruce pryc vsichni
Takze velke zmeny jsou na spadnuti. Zamestnancum uz nikdo nepomuze, posledni akce se ukazala jako promarnena prilezitost. Nikdo tehdy nemel odvahu pojmenovat nasi zkorumpovanou "demokracii" pravym jmenem - skoda, mohli jsme mit volby uz loni. Kdyby se tehdy cela akce zamerila na vytrzeni plevele i s koreny (likvidace ODS), tak mohlo byt vse jinak. Kdyby se tech 100 000 lidi seslo pred parlamentem, mozna by uz par poslancu bylo v emigraci. EU by trochu prskala nad "revolucnosti" nasich kroku, ale za par mesicu by vsechno utichlo. Jenze kdyby jsou chyby. Takze pro priste - valka nedotazena do konce je prohrana valka. Televizni valka byla prohrana uz od chvile, kdy se toho chopili intelektualove. Ti nikdy nedovedou vyhrat, maji totiz zabrany a zcela mylne se domnivaji, ze demokracie a spravedlnost skutecne existuji. Neexistuji,  vzdycky jde jen o to, kdo vyhraje. A vyhral ten nepravy - ODS. Kdyby ustredi ODS dopadlo jako kdysi Aeroflot v Praze, byl by dneska zrejme klid. Vladly by nam sice zase jen jine loutky, ale znate to - nove koste dobre mete! Rozhodne by na tom obycejny clovek neprodelal. Obycejneho cloveka totiz nejvice potesi pohled na politika za mrizemi.
0/0
13.5.2002 17:54

Nedůvěřivá

Re: Od CT davaji uz ruce pryc vsichni
Co všichni blbnete? Copak něco ukrad? Naopak, chtěl  pomoci ČT. Je hrozné jak lehce v Čechách dovedou lidé odsoudit něco, čemu ani dobře nerozumějí.
0/0
13.5.2002 17:58

navi

co cezch to zlodej!
je v cesku vubec nekdo co nekrade????
0/0
13.5.2002 16:44

Petr

Re: co cezch to zlodej!
Ja!
0/0
13.5.2002 17:12

Toník

Re: co cezch to zlodej!
Kdyz se takhle ptas, tak asi taky krades, ze? Odpoved zni ANO. A mozna, ze je to zrovna p.Balvin. Copak muzes takhle soudit o lidech z jednoho "neverohodneho" clanku?
0/0
13.5.2002 18:37

BEZ IMUNITY

KDO ZLU SLOUZI, ZLE SKONCI!
JIZ I ODS OD NEHO "DAVA RUCE PRYC"!ROVNEZ JE DOBRE ZAMYSLET SE PROSIM NAD JEDNODUCHYMI OTAZKAMI: Zatim mi tady zadny soudruh z ODS ani naznakem neodpovedel na jednoduchou otazku:"Z ceho je placena Vase predvolebni agitka". Je jasne, ze kampan bude stat mnohem vice prostredku, nez ODS oficialne uvadi.Zamaskujete snad opet sve tajemne sponzory jakymsi narychlo spichnutym "auditem"? Jiz jsem zazadal NKU o prosetreni Vaseho ucetnictvi po volbach. Rovnez bych prosil o odpoved na zde jiz nekolikrat polozenou otazku ohledne napojeni podvodniku s LTO na spicky ODS. Dovede mi zde nekdo z vedeni ODS seriozne odpovedet, tak, aby se to dalo nezavisle overit? Dekuji
0/0
13.5.2002 16:43

Dan(1)

Pomatenče
Vám to nestačí říci jednou, že se máte optat na serveru ODS nebo na stránkách V. Klause? Proč se ptáte tady? Tady jsou noviny a ne sekretariát nějaké strany.
0/0
13.5.2002 17:11

Iron Eagle

Re: KDO ZLU SLOUZI, ZLE SKONCI!
Což takhle několik skotských střiků, slušivá košilka se zapínáním vzadu a polstrovaný pokoj s plnou penzí. Ani slovo z Vašeho příspěvku se totiž netýká tématu, magore jeden!!!
0/0
13.5.2002 17:42

navi

Re: Re: KDO ZLU SLOUZI, ZLE SKONCI!
skotsti skritkove,never hear of them,skritkove jsou jenom irske,get you facts straight,shemrock rules.
0/0
13.5.2002 18:12





Najdete na iDNES.cz